Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Mitä meistä muistetaan?

Lähettäjä: Marsupieni 
Päivämäärä:   21.7.09 00:22:33

Mitä tuo mieleesi nimi Divine Angel? Millainen talli, koska perustettu, mitä mielikuvia? Kaikkea saa kertoa muistoista olettamuksiin:) Keräilen näitä ja kirjoittelen näiden perusteella aikanaan tallin blogiin "mitä meistä muistetaan/tiedetään?" jutun synttäreiden kunniaksi!

Mikäli teillä ei ole aavistustakaan koko tallista, saa luntata. Googlesta hakusanalla "Divine Angel" eka hakutulos.

  Re: Mitä meistä muistetaan?

LähettäjäWebbenia 
Päivämäärä:   21.7.09 00:23:39

Joskus oon kai johonki teiän kisoihin osallistunu, mutta mitään muuta ei tää mulla saa raksuttamaa ://

  Re: Mitä meistä muistetaan?

LähettäjäMilka L. 
Päivämäärä:   21.7.09 00:26:07

Soli kai se yksityistalli :d

  Re: Mitä meistä muistetaan?

Lähettäjä: Marsupieni 
Päivämäärä:   21.7.09 00:28:02

Webbenia, Veikkailinkin että aika laihaksi kyselyn tulos jää, mutta ei estä yrittämästä! Ehkä joku meidät muistaa.. Mesessäkin tosin kaikki ei-niin-tutut muistaa vaan kisoista:'D

  Re: Mitä meistä muistetaan?

LähettäjäAlexiina C. 
Päivämäärä:   21.7.09 00:28:49

Muistan vihreän, kodikkaan ulkoasun, kauniita gotlanninrusseja ja panostuksen yksityisten hyväksi.

  Re: Mitä meistä muistetaan?

LähettäjäMiltsu 
Päivämäärä:   21.7.09 00:31:09

Minä muistan hämärästi kun aloitusvuosillani törkkäsin parit hevoset yksityisiksi. En muuta jaksa enää muistaa siitä on niiiin paljon aikaa :DD

  Re: Mitä meistä muistetaan?

Lähettäjäjulja 
Päivämäärä:   21.7.09 00:33:56

Muistan semmosen vihreen ulkoasun missä oli kai jotain kukkabrushia. Divine Angel herättää heti että naps aktiivinen virtuaalitalli, mihin pistetty paljon työtä !

  Re: Mitä meistä muistetaan?

Lähettäjä: sm 
Päivämäärä:   21.7.09 00:40:10

Divine Angelsissa oli ensimmäiset kisani :)

  Re: Mitä meistä muistetaan?

Lähettäjä: Marsupieni 
Päivämäärä:   21.7.09 00:42:22

Oo, kiitos kaikille mukavista kommenteista:) Lisää vaan^^. Kohta nukkumaan, mutta aamulla tulen katselemaan taas:) Öitä!

  Re: Mitä meistä muistetaan?

LähettäjäZiki 
Päivämäärä:   21.7.09 00:48:32

Yksityistalli, vihreä ulkka, mulla oli siellä joskus yksäri mutta heitettiin ulos (/tai sähköposti juuri ollut täynnä, kun yksärikirjeviesti lähetetty..).. sit teiän kisoihin ja valkkoihin osallistunu parisen kertaa ja tämmöstä.. (;

  Re: Mitä meistä muistetaan?

Lähettäjä: Marsupieni 
Päivämäärä:   21.7.09 10:21:26

Ziki, muutamalle muullekin kävi näin, mutta nykyään laitan kopion yksärikirjeestä tallin blogiin joten jos kirjettä ei kuulu, sieltä voi käydä katsomassa onko sitä lähetetty:) Kiitos kommenteista! Meillä on nyt muutama karsina vapaana jos vielä tarvitset:)

  Re: Mitä meistä muistetaan?

Lähettäjä: Oresama/Reita 
Päivämäärä:   21.7.09 10:46:26

Yksityistalli, joka joskus jäi kakkossijalle, kun etsin omalle murulle asuntoa. 2vko myöhemmin sitten se toinen talli lopetti ja hakkasin päätä seinään.

  Re: Mitä meistä muistetaan?

Lähettäjä: Marsupieni 
Päivämäärä:   23.7.09 00:36:19

Kiitos kommenteista, Lisää!:D

  Re: Mitä meistä muistetaan?

Lähettäjä: Marsupieni 
Päivämäärä:   23.7.09 12:47:49

01.

  Re: Mitä meistä muistetaan?

Lähettäjämollis. 
Päivämäärä:   23.7.09 12:50:59

yksityistalli oli ainakin joskus, ja siellä oli vihreä ulkoasu (vai vihertävä?) silloin kun viimeksi kävin. :) Ollut suht kauan pystyssä, mutten muista, milloin 1. kerran sivuille eksyin.. Muistan vaan sen, että tykkäsin teksteistä! :D

  Re: Mitä meistä muistetaan?

LähettäjäViolet 
Päivämäärä:   23.7.09 12:54:46

Oon nimen kuullu, oisinkohan kisoissa ollu joskus kauan(?) sitten. Voisin heittää perustusvuodeksi ööö 2005 tai 2007 ;DD

  Re: Mitä meistä muistetaan?

Lähettäjä:  
Päivämäärä:   23.7.09 13:02:48

Muistan tarkasti sen yhden vihreähkön leiskan, missä oli otsikon fontti sama kuin Sydänjää -tv-ohjelmassa. Osallistuin monesti talllin kilpaluihin! Olisiko ollut yksityistalli.

  Re: Mitä meistä muistetaan?

LähettäjäAnne R. 
Päivämäärä:   23.7.09 13:04:37

Selkeä ja kodikas ulkoasu. Virtuaaliharrastuksen alkuajoilla muistan miettineeni että jos joku hevosistani yksityiseksi lähtee niin haluan sen tuonne.

  Re: Mitä meistä muistetaan?

Lähettäjä: Marsupieni 
Päivämäärä:   24.7.09 11:12:58

Kiitos kommenteista:)

  Re: Mitä meistä muistetaan?

Lähettäjä: Marsupieni 
Päivämäärä:   24.7.09 13:47:45

02.

  Re: Mitä meistä muistetaan?

Lähettäjä: Marsupieni 
Päivämäärä:   24.7.09 21:12:08

03.

  Re: Mitä meistä muistetaan?

Lähettäjä: Marsupieni 
Päivämäärä:   25.7.09 21:38:11

03.

  Re: Mitä meistä muistetaan?

Lähettäjädee 
Päivämäärä:   25.7.09 22:21:44

vaalean vihreät ulkoasut, kivat laatikot kisojen osallistujat-kohdassa, russit ja mitähän vielä.. ne yksityiset :)

  Re: Mitä meistä muistetaan?

Lähettäjä: kraur. 
Päivämäärä:   30.7.09 01:20:08

Monet kisat joihin en ole ehtinyt mukaan ainakin :DDD
Nimi painunut syvälle mieleen, ulkoasut samaten.

  Re: Mitä meistä muistetaan?

LähettäjäHeath Archer 
Päivämäärä:   30.7.09 01:34:19

Kisoihin muistan osallistuneeni. Ulkoasussa lienee ollut tuolloin ruskeaa tai vihreää. Jotain todella hämäriä muistikuvia on mutten kyllä taida kehdata niitä tähän kirjoittaa, kun menevät niin kuuseen. Yksityistalli taidatte olla... Mahtaneekohan tallissa asua joku knabstrub (vaimikäsenyoli)... Voivoi ku on huono muisti.

  Re: Mitä meistä muistetaan?

LähettäjäHeidi M. 
Päivämäärä:   30.7.09 01:38:04

Divine Angelista tulee mieleen rento talli jossa oli se vihreä ulkoasu, linkit taisivat olla sivussa :). Teidän askellajikisoihin olen parikin kertaa osallistunut.

Teillä taisi olla yksityistoimintaa? Vaikka mun muistikuvat aika laihoiksi jäivätkin niin tiedän tunnen kuitenkin ainakin nimen perusteella, sen verran hyvin on syöpynyt päähän

  Re: Mitä meistä muistetaan?

LähettäjäSofia H. 
Päivämäärä:   30.7.09 08:52:41

Ihan ensiksi tulee mieleen ne teidän yksäritallin lukuisat kisat, joihin vuosien varrella osallistuin (tai ainakin yritin, sillä monesti useimmiten muut olivat olleet nopeampia ja näin ollen ehtineet ensin). Ja sitten se jumalaisen upea ja kodikas vihreäsävyinen ulkoasu, jota pikkuisena virtuaalihevostelun untuvikkona kuolasin monet kerrat. Ja sitten se mieleenpainuva, kiva nimi, joka ei kyllä ihan heti ole päässyt ainakaan meikäläisen muuten niin hatarasta mielestä unohtumaan.

  Re: Mitä meistä muistetaan?

LähettäjäWinky 
Päivämäärä:   30.7.09 09:18:33

Yksityistalli, joka on ollut pystyssä kiitettävän kauan. Muistan vihreän leiskan joka on ollut sivuilla kauan.

  Re: Mitä meistä muistetaan?

LähettäjäWordpress Themes 
Päivämäärä:   19.8.10 08:31:50

Amiable fill someone in on and this fill someone in on helped me alot in my college assignement. Say thank you you on your information.

  Re: Mitä meistä muistetaan?

Lähettäjä: snifffe 
Päivämäärä:   19.8.10 08:37:24

yksityistalli, jossa mun hevoset majailee vielä ku en oo niille uusia talleja jaksanut etsiä :F

  Re: Mitä meistä muistetaan?

Lähettäjä: Jenna @ school 
Päivämäärä:   19.8.10 08:50:07

Ihanan tunnelmallinen yksityistalli, johon oisin halunnut yksärini tuoda, mutta vapaita paikkoja ei ikinä ollut.

  Re: Mitä meistä muistetaan?

Lähettäjä: --- 
Päivämäärä:   19.8.10 11:16:20

Muistan, että etusivulla oli pätkä yhdestä Bryan Adamsin laulusta joka on siiiinä heppaelokuvassa mikäsenytoli ainiin Spirit ja sit ulkoasu sellainen vihertävä.

Sit muistoissamme tms sivulla oli pätkä Jo Dee Messinan Heaven Was needing a hero biisistä :D Heh, joo muistan aika järkeviä asioita.

Teillä pystyi ottamaan myös kilpailu- ja valmennuspalveluita!

  Re: Mitä meistä muistetaan?

LähettäjäBri 
Päivämäärä:   19.8.10 13:51:55

Mun ei tarvi mennä edes googlettamaan, kyllä mä tallin muistan!

Vaaleansininen ulkoasu, etusivulla jostain laulusta pätkä, yksityistalli, paljon yksityisiä ja karsinapaikkoja, russeja, joku hieno russori minkä nimeä en juuri nyt muista, joskus muutama vuosi sitten joku oreista astu mun russtamman. Pidin kyllä tallista juu.

  Re: Mitä meistä muistetaan?

LähettäjäTijuana 
Päivämäärä:   19.8.10 13:53:12

Mulla oli siellä joskus yksityinen, Bamboocha! Silloin ulkoasu oli vihreä. :)

  Re: Mitä meistä muistetaan?

Lähettäjä: Kride 
Päivämäärä:   19.8.10 13:57:18

Vihreä ulkoasu ja siellä oli joku ruunivoikko tai voikko kiva russi :)

  Re: Mitä meistä muistetaan?

LähettäjäBri 
Päivämäärä:   19.8.10 14:04:02

Ai teillä oliki viimeisin ulkoasu vihreä. Ja se ori, jota tarkoitin, oli Roora's Get A Kiss. Piti käydä katsomassa : >

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.