Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Suomalaiset #117

LähettäjäMilka L. 
Päivämäärä:   16.7.09 16:35:12

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=12&i=320917&t=320917

---

Ostakaa! - http://forum.hevostalli.net/read.php?f=12&i=286235&t=286235

Re: Suomalaiset #117

LähettäjäMilka L. 
Päivämäärä:   16.7.09 16:36:55

kattokaa mitä kävi mun hevosten kymmenille sijoituksille. Lamaanilla, Lotella ja Viivillä oli kullakin vähintään 15 ja enintään reippaasti yli 20, Malsamon koneilla jokaisella ainakin viisi.

LähettäjäMilka L. 
Päivämäärä:   16.7.09 16:38:44

mut morjens. valmistelen lähtöä.

LähettäjäFaylee 
Päivämäärä:   16.7.09 17:35:27

Kun monilta meni ilmeisesti edellisestä topicissa ohitse, laitan tänne uusiksi!

Kysely!

1. Millaista toimintaa toivoisitte Kassulle (suunnitteilla match show + jonkinlainen varsatapahtuma, Kasarmi Cup)? Ehdotelkaa sellaista mihin itse mieluusti ottaisitte osaa! :)

2. Millaisia kasvatteja olisitte mahdollisesti valmiita ostamaan itsellenne? Hyviä mainitsemisen arvoisia asioita voivat olla mm.:
- suvun pituus
- millaisia hevosia toivoisit sukutauluun (tuntemattomat/tunnetut linjat, meriittihevosia vai meriitittömiä?)
- kuva/kuvia + tekstejä mukaan vai ei?

3. Uuden ulkoasun mukana olisi tarkoitus poistaa kisalistaus kokonaan ja korvata se linkillä VRL-profiiliin (rankingpisteet). Ainoastaan villien yksittäisten kisojen tulokset merkitään ylös. Lisäksi luonnekuvaus tulee lyhenemään mitä todennäköisemmin sellaiseksi, että luonteen pääpiirteet tulevat ilmi yhdessä kappaleessa, jonka kuka tahansa jaksaa lukea. Mitä mieltä?

4. Vapaa sana, mitä tahansa tulee mieleen :)

Kesäinen uusi ulkoasu jäänee haaveeksi, kun mulla ei yksinkertaisesti ollutkaan aikaa tehdä sitä valmiiksi asti, mutta syksyisempi ilme tulee tässä myöhemmin. Nyt on hyvä mahdollisuus vaikuttaa tallin tulevaisuuteen! :) KIITOS KAIKILLE MIELIPITEESTÄ!

Kasarmitalli

LähettäjäKya 
Päivämäärä:   16.7.09 20:01:04

TADAA!!! VSHK suomenhevosten laatuarvostelutilaisuus Heinäkuu 2007:
http://www.viimakuura.net/vshk/L01.php

Osallistujia otetaan. Nyt siis noin pieni tilaisuus, jotta saadaan homma ensin käyntiin :)

LähettäjäFaylee 
Päivämäärä:   16.7.09 20:10:14

Kya, hienoa! ^^

LähettäjäKya 
Päivämäärä:   16.7.09 20:10:37

1. (suomenhevos)Match show kuulostaa hyvältä, rotu/shownäyttely. Cupit on kivoja :)

2. Ei tekstejä mukaan. Saattaa auttaa myynnissä, mutta jos ihmiset on nii @!#$ laiskoja ettei jaks hevoseen sen verta panostaa ni turha hevosta on sellasille myydäkään. (PISTE)

Itse pidän TODELLA paljon enemmän pitkäsukuisista suomenhevosista, mutta myös lyhytsukuiset menevät kaupaksi, ehkä jopa paremminkin toisinaan ja syntyyhän ne pitkätkin suvut jostain. Linjoissa omalla kohdalla arvostan niin tunnettuja kuin tuntemattomiakin hevosia, tosin vähäpätöisimpiä ovat ne, jotka ei ole joko persoonallisia tai panostettuja, tai menestyneitä tai jollain muulla tapaa mieleenpainuvia. Mitään massatuotanto hevosia en osaa arvostaa (+20 jälkeläistä), tosin tässäkin poikkeus erittäin vanhoissa linjoissa ns. kantahevosten kohdalla. Kuvat mukaan on joskus hyvä, mutta esim jos mä tulen sulta kasvattia ostamaan niin aika varmasti jää kuvat sulle itelle talteen..

3. ei hullumpi idea jos ei tahdo hevosiaan viedä laatuarvosteluihin tavoitteena menestys. kasvattien elämään tämä ei vaikuttane mitenkään.

4. anteeksi että olen vähän paskantärkeä :D

Lähettäjämaukka. 
Päivämäärä:   16.7.09 20:57:39

Kya osallistuin. :) Tosin lataan tamman sivut ihan kohta nettiin^^

Faylle
1. Millaista toimintaa toivoisitte Kassulle (suunnitteilla match show + jonkinlainen varsatapahtuma, Kasarmi Cup)? Ehdotelkaa sellaista mihin itse mieluusti ottaisitte osaa! :)

-Mätsärit suokeille ja joku varsa tapahtuma ois kiva. :) Kassu Cup ehdottomasti!

2. Millaisia kasvatteja olisitte mahdollisesti valmiita ostamaan itsellenne? Hyviä mainitsemisen arvoisia asioita voivat olla mm.:
- suvun pituus
- millaisia hevosia toivoisit sukutauluun (tuntemattomat/tunnetut linjat, meriittihevosia vai meriitittömiä?)
- kuva/kuvia + tekstejä mukaan vai ei?

-Johan mä sanoin että teen sen lisäsiiven kassulaisille. ;) njoo,mut lyhyt sukusia tarvin tällähetkellä enemmän talliin, mut ei pitkäsukusiakaan sovi unohtaa, kuten VIENO<3. Mulle on oikeestaan aika sama millasia hevosia. mut meriitit on plusssaa, mut emmä niiden takia hevosta osta. katon vanhemmilta vaan painotuksen, montako sijotusta ja kuvan(en tiedä miks, mut jotenki aina katon sen). no tällähetkellä mun kuvatilanne on heikko, mutta ei se oo pääasia miks mä hevosen ostan. katon vaan vähän sukua ja vanhempien sijotuksia ja sen perusteella sen hevosen ostan. Eli ei kuvat ja/tai tekstit oo syynä miks ostan hevosen. :)

3. Uuden ulkoasun mukana olisi tarkoitus poistaa kisalistaus kokonaan ja korvata se linkillä VRL-profiiliin (rankingpisteet). Ainoastaan villien yksittäisten kisojen tulokset merkitään ylös. Lisäksi luonnekuvaus tulee lyhenemään mitä todennäköisemmin sellaiseksi, että luonteen pääpiirteet tulevat ilmi yhdessä kappaleessa, jonka kuka tahansa jaksaa lukea. Mitä mieltä?

-no toisaalta sijotukset ois kivat, koska ite pyrin hepat viemään laatiksiin, mutta toisaalta en tiiä mitä laatiksissa sanottais ku vanhemmilla vie linkin ranking pisteisiin. :) eli plusmiinusnolla. ;)

4. Vapaa sana, mitä tahansa tulee mieleen :)
Fay<3 ja Kassu<3 ja muista et kisaan sun hepoilla enemmän kuin mielelläni. ;)

Lähettäjäriella. 
Päivämäärä:   16.7.09 21:08:13

Kya, osallistuin tuohon tilaisuuteen ja laitoin kasvattajat-listaan täytettä ;)

LähettäjäFaylee 
Päivämäärä:   16.7.09 21:19:06

Tuhannet kiitokset Kya ja maukkis! ^^ Lisää saa ja pitää pistää!

LähettäjäMilka L. 
Päivämäärä:   16.7.09 22:33:00

Kya, ihanaa :D Elmeri lensi mukaan jos ehti.

Ja mites sitten toi tuomaroiminen käytännössä toimii - oletettavasti odotan, että homma on täynnä, jonka jälkeen arvostelen hevoset. Mihin pisteet lähetän ja missä muodossa?

Lähettäjämaukka. 
Päivämäärä:   16.7.09 22:37:44

Kya, sama juttu. :) jutellaanko mesessä sitä ennen, niikun ehdotit? :)

LähettäjäKya 
Päivämäärä:   16.7.09 22:52:50

pisteet saa lähettää tohon mun yo mailiin (myös kutsussa). Muotona riittää ihan kokonaispistemäärä tuomaroimastasi osa-alueesta. Milka voikin aloittaa hommat heti kun tilaisuus täyttyy, mutta seuraavien osa-alueiden tuomareille lähetän erikseen jaettuna hevoset sillä idealla ettei kukaan joudu tuomaroimaan omiaan:

Luonne
Suku
Jälkeläiset
(nämä osa alueet menee fifty-fifty idealla tasan tuomareiden kesken)

Ainoastaan rakennetta arvostelen tällä hetkellä yksin minä, mutta väitän, että kykenen yhäkin jatkamaan virkaa vilpittömästi ja vilpillisyyttä epäillessä saa ja täytyykin asia ottaa puheeksi. :)

Ja noita ohjeita saa jokainen tuomari soveltaa haluamansa tavalla, ovat lähinnä osviittana eikä niitä tarvitse sanantarkasti noudattaa (luonne/suku). Jos tulee kysyttävää voi minulta kysyä, mutta koska en kuitenkaan koe olevani mikään pomo niin ainahan voitte kysyä myös mielipidettä ihan muilta suomenhevosharrastajilta, että miten paras? :)

Lähettäjämaukka. 
Päivämäärä:   16.7.09 23:06:41

Kya, tosiaan mun säpön saat tosta nimestä^^ ni siihen saapi sitten lähetellä. Ja mun maili ei aina toimi ni huutelen sulle mesessä tai täällä josse pysty lähettään viestejä. :)

LähettäjäMilka L. 
Päivämäärä:   16.7.09 23:17:21

Hui @!#$, tuo oli lähellä - koko piha valaistui, 6-8 sekuntia jyrähdykseen ja se sitten pauhasi useammankin sekunnin.

LähettäjäMilka L. 
Päivämäärä:   16.7.09 23:23:19

huu, lähenee

LähettäjäMilka L. 
Päivämäärä:   16.7.09 23:51:55

http://rantaminttu.net/milka/ulkoasut/39.html

Miten noi tekstit saisi nätimmin?

LähettäjäMilka L. 
Päivämäärä:   17.7.09 00:37:22

Ja ei kai tuo koristekuva kaipaa minkäänlaista reunusta?

Lähettäjä: Veena 
Päivämäärä:   17.7.09 00:39:00

Palkkaan ehdottomasti Milkan tekemään mulle seuraavan ulkoasun. :o)

LähettäjäRam. 
Päivämäärä:   17.7.09 00:46:11

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=12&i=340747&t=340747 ostakkee =)

1. kaikki cupit, mistä hyvällä tsäkällä saa hepalle mukaan jonkun bannerin / muuta mitä laittaa sivulle täytteeksi.

2. Viehättävä on melkoisen täynnä ja jos meille tulisi kasvatti, olisi sen suvun pituus joko pitkä tai paripolvinen, mutta suosin pitkää sukua, jossa ei ole sellaisten hevosten nimiä mitä löytyy jo rutkasti viehättävän suvuista. Eli suku tulisi olla mahd. harvinainen. En millään lailla boikotoi esim nerian eemiliä, se vain, että sitä löytyy jo niin paljon meiltä.. Meriitit tietysti plussaa, mutta tärkeämpiä ovat suvussa nimet. Kuvat ok mukaan, ei todellakaan tekstejä, ellei hevonen ole mahdollisesti vanhempi ja myydään teksteineen jne.

3. No ne pitkät luonteet voisi vaikka säilyttää linkkinä, sillai että siinä on se lyhennetty ja sitten pitkä niille jotka haluaa / jaksaa lukea.

4. Terkkuja viehättävän väeltä :) + ostakkee: http://forum.hevostalli.net/read.php?f=12&i=340747&t=340747

LähettäjäMilka L. 
Päivämäärä:   17.7.09 00:54:35

Veena, en suosittele :d Tuokin vaati reilusti yli kymmenen yritystä ja epäonnistumista eikä siltikään vastaa mielikuvaani :D

Lähettäjämaukka. 
Päivämäärä:   17.7.09 01:13:29

Ram, "3. No ne pitkät luonteet voisi vaikka säilyttää linkkinä, sillai että siinä on se lyhennetty ja sitten pitkä niille jotka haluaa / jaksaa lukea."

Toi on muuten varteen otettava ehdotus. ;)

LähettäjäMilka L. 
Päivämäärä:   17.7.09 01:22:06

Heiii, kuka teistä osaisi tehdä pohjapiirroksen?

LähettäjäRam. 
Päivämäärä:   17.7.09 01:23:46

Milka / ai tallin pohjapiirroksen? mie

Lähettäjämaukka. 
Päivämäärä:   17.7.09 01:24:31

milka, mää kai? :D http://maukan.net/y/pohja.png jos tallin pohjapiirrosta meinaat :D

tota tein 7 tuntia. ;)

Lähettäjämaukka. 
Päivämäärä:   17.7.09 01:26:10

meijän täytyy kiristää tahtia topsun täyttämisessä ni mennään vielä ohi ravihyyppien topsusta. ;)

LähettäjäRam. 
Päivämäärä:   17.7.09 01:38:38

http://www.kolumbus.fi/heppatallit/huutikseen/pohjapiirros2.jpg - mieki jotn tallipohjista osaan vääntää jos tarvis.

Lähettäjämaukka. 
Päivämäärä:   17.7.09 01:40:23

Ram, toi on hieno. ^^

LähettäjäMilka L. 
Päivämäärä:   17.7.09 01:44:17

Joo, aattelin tosiaan Vornalle tehdä melko perusteelliset tekstit ja tokihan sitä pohjis tarvitaan :D

LähettäjäRam. 
Päivämäärä:   17.7.09 01:47:29

tottakai me mennää ravihyyppien ohitse :P

LähettäjäMilka L. 
Päivämäärä:   17.7.09 01:59:50

Hmm. Perusteellinen teksti olikin vain kaksi suurpiirteistä kappaletta... No, saa kelvata nyt, lisäilen juttuja myöhemmin :>

Lähettäjämaukka. 
Päivämäärä:   17.7.09 02:00:46

Ram, jep. ;) ahkerasti vaan kirjotteleen. ;)

LähettäjäMilka L. 
Päivämäärä:   17.7.09 02:02:31

Keksikää tallikissalle nimi

LähettäjäRam. 
Päivämäärä:   17.7.09 02:08:46

miuku

LähettäjäMilka L. 
Päivämäärä:   17.7.09 02:10:52

hyi

Lähettäjäraadeltu. 
Päivämäärä:   17.7.09 02:11:30

Täältä varmaan olisi hyvä tulla metsästämään sh-tammaa.
Olisiko kellään myydä ikähäärukalta 3-8vuotiasta tammaa?
Tilausvarsatkin tietysti käy. :)

LähettäjäMilka L. 
Päivämäärä:   17.7.09 02:12:03

^ aloitusviestissä linkki mein topsuun

LähettäjäMilka L. 
Päivämäärä:   17.7.09 02:13:51

Kollille olis niin helppo keksiä (Teuvo <3) mut löysin tietty kuvan tyttösestä :D Onni olis ihan neutraali.

Lähettäjämaukka. 
Päivämäärä:   17.7.09 02:14:50

Milka, Jormatta tai Jorma. = DD

Etsitään 1-polvista suomenpienhevosoria Kirjolle.

Varsa tulee olemaan tamman viimeinen, joten isä valitaan huolella. Orilla pitää olla jotain meriittejä. Orin tulee olla koulupainotteinen TAI yleispainotteinen. Kirjolla kun on VIR MVA Ch, YLA2, KRJ-II ja ERJ-I.

Muistaakseni Kirjo on KRJ ja YLAssa uusimassa 2.palkinnot ykkösiksi. ;)

Suvussa EI saa olla samoja nimiä. Varsa tulisi jäämään itselleni omaan talliin seuraamaan vanhempien jalanjälkiä. Varsalla kisataan pääpainotuksena koulua, mutta esteissäkin kerätään ne 40 sijoitusta kasaan.

Lisätietoa kysymällä miel. mailitse, ja niitä oreja voi mailissa näytellä, tai sitten tänne topsuun. :) Kiire ei vielä ole varsan suhteen, mutta vähän myöhemmin teen vielä oman topsun asialle, paitsi jos tarpeeksi hieno ori löytyypi täältä. ;)

(kirjon sivuille oon kokoajan laittamassa muotoon kisoja, eli KRJ 42sij., ERJ 52-56sij., KERJ 12sij, + näyttelyistä saavutetut sertit ym. )

LähettäjäMilka L. 
Päivämäärä:   17.7.09 02:18:54

Näh, Kaisu siitä tuli.

Lähettäjämaukka. 
Päivämäärä:   17.7.09 02:23:29

katotaas kummalla on ekana 118 -topsu?
meillä(tietysti) vai ravihyypillä(eitietenkään). ;)

LähettäjäMilka L. 
Päivämäärä:   17.7.09 02:23:54

Tää uusiutuminen sujuu vähän liiankin nopeasti :D

Mistä vetoa et se jummaa hevosten ulkoasujen vaihtoon?

Lähettäjäraadeltu. 
Päivämäärä:   17.7.09 02:25:15

Milka L. - Kävin sitten kuitenkin pistämässä yhdestä Milkalaisesta tarjousta :)

LähettäjäMilka L. 
Päivämäärä:   17.7.09 02:28:20

Öitä kansalle. Päivällä voisikin ajatella selkeämmin ja saada enemmän aikaan, vaikka nyt näin fiilistelenkin.

Lähettäjämaukka. 
Päivämäärä:   17.7.09 02:43:44

Milka, yöt sinnekkin.:)Ite jatkan muotoonlaittojenkaa. 8<<

Lähettäjämaukka. 
Päivämäärä:   17.7.09 12:59:01

oo. KIRJOLLA ONKI KRJ-I<3

Lähettäjämaukka. 
Päivämäärä:   17.7.09 14:35:24

oho oho! Kirjolla on myöskin KTK-III<3

LähettäjäTinddi. 
Päivämäärä:   17.7.09 15:37:26

tyylsää. Ootan kesäkuun ylan tuloksia. Että saisi pari hevosta kuoppaaaan. ^^

LähettäjäMilka L. 
Päivämäärä:   17.7.09 15:53:48

Tinddi., jos sullon tylsää niin voit alkaa metsästellä mun hevosten kadonneita sijoituksia reilun kuukauden ajalta :d Paiti et Lamaanilla, Lotella ja Viivillä meni useammankin kuukauden tulokset.

LähettäjäMilka L. 
Päivämäärä:   17.7.09 15:57:49

Yöllä tosiaan siirryin työstämään talli-sivua. Mitä kaipaa lisää?

Kuvia tallialueesta, tietty, mut kun kukaan ei ole semmosia tarjonnut :D

LähettäjäTinddi. 
Päivämäärä:   17.7.09 15:58:23

Milkasein muuten kyllä vaan pitäis tästä vetästä yhden hevosen luonne ekka :)

Mä en oo pitkää aikaa myynyt sh kasvatteja :D
Enkä kyllä myykkää, kun eivät oikein mene kaupaksi. Jos ei tieten hyviä kuvia ole antaa mukaan, joita mulla ei oo. :D

LähettäjäMilka L. 
Päivämäärä:   17.7.09 16:00:42

Tinttusein! Jos tehään semmonen diili, et sä etit mun hevosille tuloksia, ja mä lahjotan joillekin sun kasvateille pari ratsikuvaa mukaan (nyt enää parista konista estekuvat, lisää sit joskus kun kisoja täällä järjestettäisiin)? Itte kun alan keräillä vaan näitä rakenteita nykysille hevosille ja uusia en hanki :D

LähettäjäTinddi. 
Päivämäärä:   17.7.09 16:05:25

no kaippa mää yhelle voin nyt aluksi ettiä.
Miltä ajalta ja kelle?

LähettäjäMilka L. 
Päivämäärä:   17.7.09 16:07:32

Riippuu kuis paljon viitit. Malsamon koneilla tais mennä vajaa kymmenen kultakin, ja tosiaan noilta ulkopuolisilta parin kymmenen kummaltakin puolen :d

LähettäjäTinddi. 
Päivämäärä:   17.7.09 16:11:22

no anna ekaks yks ni katotaan mihin innostus riittää :D
nyt käyn kessulla.

Lähettäjäauro-ra 
Päivämäärä:   17.7.09 16:13:30

Hei suomalaiset <3.

Alan pikkuhiljaa palailla taas virtuaalihevosten maailmaan, kesäkuun ja heinäkuun alun vietin totaalista hiljaiseloa. Nytkin olen päättänyt, että yritän olla ottamatta stressiä tekstien kirjoittamisesta tai kilpailemisesta ym. - pääasiahan on pitää hauskaa !

Muttamutta, mitä teille ja teidän talleille kuuluu ?

maukalle muutama isäoriehdokas Kirjolle:
- VIR MVA Ch Tuiskun Talviyö (mukana KTK-tilaisuudessa, tulee käymään KRJ-laatiksessa + mahdollisuuksien mukaan YLA, SLA)
- Sannin Traumarohto SV-I (tähtäimet laatiksissa KRJ + ERJ + YLA + SLA, mahdollisuuksien mukaan)

LähettäjäMilka L. 
Päivämäärä:   17.7.09 16:19:37

auro-ralle tervetuloa takaisin!

Nyt on meneillään jonkinlainen lama, kasvatteja on helkutin vaikea saada myydyksi.

(kirjoitin pienet esittelyt Kiiasta ja Kaisustakin :D Upea koira tuo ensimmäinen, ollut kaksissa näyttelyissä ja molemmista heti ROP (rodun paras)!)

Minkäs verran keksisin henkilökuntaa? Minä, tallimestari, kengittäjä, tallityttö / -tytöt?

Lähettäjä: Tinddi. 
Päivämäärä:   17.7.09 16:29:35

mua ihan stressaa!
Viikonloppuna kumpanakin päivänä aamusta kehiin koirien kans.. Apppuvvaa. :DOuluun.

Heissan auro-ra!

Samaa mitä Milka sanon - lama päällä, kasvatit ei mee kaupaksi, mutta en ole niitä myynytkään moneen kuukauteen.
Itse vietän lomaa tässä nyt kolmatta päivää, joten paljoa en ole ehtinyt päivittelemään tallia, mutta hevosten kisatuloksia enimmäkseen..

Ei tosiaan kannata vetää stressiä, se on turhaa.
Mulla on vieläkin tekstejä kirjoittelematta iiiso pläjä - enkä stressaa yhtään, sillä tiedän saavani ne joskus valmiiksi, viimestään laatisten ovella :D

LähettäjäMilka L. 
Päivämäärä:   17.7.09 16:37:01

Niijoo. Eti tintti vaikka Viehättävän Rikissalle (VH-50114) KRJ-sijoituksia. Viimesin sivuille merkitty on 11.04., eli siitä eteenpäin :D Voin lohduttaa sanomalla, että olen melko vähän viime aikoina kisannut.

LähettäjäMilka L. 
Päivämäärä:   17.7.09 17:18:19

ylös, suomalaiset!

Päivämäärä:   17.7.09 17:50:40

http://www.virtuaalihevoset.net/kilpailut/tulos.php?id=22367
23.05 Vinlanti Luokka 5 He A 3/86
http://www.virtuaalihevoset.net/kilpailut/tulos.php?id=22367
23.05 Vinlanti Luokka 6 Va B 1/80
http://www.virtuaalihevoset.net/kilpailut/tulos.php?id=22938
08.06 Indus Luokka 3 Va B 1/12
http://www.virtuaalihevoset.net/kilpailut/tulos.php?id=23394
28.06 Maple's Stable Luokka 3 Va B 3/36
http://www.virtuaalihevoset.net/kilpailut/tulos.php?id=23420
29.06 Mistake Luokka 4 Va B 1/50
http://www.virtuaalihevoset.net/kilpailut/tulos.php?id=23404
30.06 Nebelhaft Luokka 4 Va B 5/34

Siinäpä ne, muttei oikeessa muodossa. Siitä on suht helppo vääntää sun omaan muotoon jota en jaksanu ettiä :D Perustiedot löytyy ;) katoin heinäkuuhun asti.

LähettäjäPuuha-Anni 
Päivämäärä:   17.7.09 19:15:02

Pieni paha Anni tulee ja heittää suomalaiset etusivulle !

LähettäjäMilka L. 
Päivämäärä:   17.7.09 21:17:00

Kiitokset tintille :)

Päivämäärä:   17.7.09 21:20:48

Saanko minä kasvatille yhdet estekuvat antaa mukaan palkaksi vaivan näöstä ;DD

LähettäjäMilka L. 
Päivämäärä:   17.7.09 21:50:42

Toki tintti saa :D Photobucket ei sit toimi ja ulkomuistista muistan tasan yhdet vapaat, ota tai jätä.

http://i422.photobucket.com/albums/pp304/milkasen/muille/veena3.jpg
http://i422.photobucket.com/albums/pp304/milkasen/muille/veena3b.jpg
http://i422.photobucket.com/albums/pp304/milkasen/muille/veena3c.jpg

b 'stä saa leveämmän version. Tekijänoikeuksiin NM 2009, katotkin et laittaa kunnolla :>

LähettäjäMilka L. 
Päivämäärä:   17.7.09 21:55:35

Hou! Joku pistää mulle pari hevosaiheista koristekuvaa? Jotain kasvatus- ja jotain toiminta-sivulle. Iteltä ei löydy muuta hevosaiheista kuin esteet. Koulukuva ja jos vaan löytyis niin tamma- ja varsakuva? En viittis alkaa ettimään vapaastikopioitavia niinko toi kissakuva :p

LähettäjäFaylee 
Päivämäärä:   17.7.09 22:00:05

Kiitokset tuhannet myös Ramille vastailuista! <3

Ja auro-ra, jee kivaa saada sut mukaan taas!! ^^

Oon ajatellu pistää Kassun kesälomalle pariksi viikoksi - kuukaudeksi, ja sillä aikaa kaikessa rauhassa suunnitella sitä uutta leiskaa + uudistuksia + hevosten sivut valmiiksi. Ettette ihmettele jos kesälomailmoitus löytyy lähiaikoina tallin etusivulta :)

LähettäjäMilka L. 
Päivämäärä:   17.7.09 22:09:37

Niin, ja keksikää mulle uusi listaustapa (kuvallinen).

LähettäjäMilka L. 
Päivämäärä:   17.7.09 22:17:16

Hei, mähän en ole muistanut vastailla tohon :D

1. Mätsärit joo! Varsatapahtumakin olisi kiva, tosin mulla kaikki hevoset yli kolmivuotiaita. Jotain leikkimielistä kuitenkin ihan vaihtelun vuoksi, niistä olisi mukava saada merkintää hevosen sivuille :)

2. En osta enää hevosia näillä näkymin.

3. Rangkingpisteistä en itse osaa katsoa hevosen kilpailun aktiivisuutta tai muutakaan, saattaisi hieman häiritä. Luonteen osalta kannatan Ramin ehdotusta.

4. Onnea matkaan, meillä kans remppa :D

Lähettäjä: Veena 
Päivämäärä:   17.7.09 22:19:37

Oon sitä mieltä, että laitan jotkin hevoset myyntiin, ja Hovikartano pysyy hyvin hiljaisena tallina. En tiedä sitten tuosta myymisestä, mutta ehkäpä lopetan jotkin.

LähettäjäFaylee 
Päivämäärä:   17.7.09 22:36:27

Milka, kiiittiiii!!! ^^

Veena, multakin saattaa lähteä muutamia hevosia, kun kuten on tullut todettua, mulla ei aika riitä vaikka haluaisin näin isoon talliin ainakaan tällä hetkellä.. mutta ethän lopeta Hovista? Fay tyksii siitä liikaa <3

LähettäjäFaylee 
Päivämäärä:   17.7.09 22:40:28

Loma!

Oon ihan superylpee tosta mun tekemästä lomakuvasta :----D

LähettäjäMilka L. 
Päivämäärä:   17.7.09 22:46:23

Mä harkitsen eilen vakavasti Malsamon vaivuttamista koomaan (passiivinen mut periaatteessa pystyssä) :d Sit rupesin tekeen tota uudistusta ja alko taas innostua :D

Nyt minä LUPAAN, että kun kaikkien hevosten sijoitukset ovat kunnossa, aloitan taas kisaamisen. Siinä sit menee kun pitää tulosarkistoa penkoa.

LähettäjäHeidi M. 
Päivämäärä:   17.7.09 22:49:52

Olisiko kellään 2-polvista oria Lanessalle?

Lanessa on itse vielä melko kokematon tamma ja varsa olisi tarkoitus hankkia ennen varsinaista kilpailu-uran aloittamista. Kuvatkin tulevat vaihtumaan vielä joskus :). Varsa menisi myyntiin.

LähettäjäMilka L. 
Päivämäärä:   17.7.09 23:14:31

ylös, suomalaiset!

Heidi, mun kaksipolvisilla on varsakiintiö täynnä ;/ Ja sit toi yksi mut sillä ei sijoituksia paljoa ole ja ne vähäisetkin katosi :D

LähettäjäMilka L. 
Päivämäärä:   17.7.09 23:34:15

Jos tammoja on 16 ja oreja 10, kannattaako ne eritellä omille sivuilleen?

LähettäjäPuuha-Anni 
Päivämäärä:   17.7.09 23:35:08

Miltäs tämä näyttää? Mulla todellankin inspiraatio ihan nollilla, eikä tunnu syntyvän mitään hyvää lopputulosta! Toimiiko edes ja lataako kuinka kamalan kauan?

LähettäjäMilka L. 
Päivämäärä:   17.7.09 23:36:44

Taulukoiden taustat ei näy, muuten ihan nätti :)

LähettäjäPuuha-Anni 
Päivämäärä:   17.7.09 23:36:56

Milka, selkeyttä tuopi ainenkin (:

LähettäjäMilka L. 
Päivämäärä:   17.7.09 23:41:04

Vois olla :)

Saisko tuota enää paranneltua vai onko mennyttä?

LähettäjäPuuha-Anni 
Päivämäärä:   17.7.09 23:44:12

Tuohan on oikein kiva ! Kuviin vielä vihreät reunat ;D Tosi selkeä ja siisti !

LähettäjäMilka L. 
Päivämäärä:   17.7.09 23:47:27

Jeps :> Mites tos hevoset-sivun sit loppujen lopuksi toteuttaisi - toi kun vie tilaa niin kai ne orit ja tammat pitäis jaotella eri sivuille?

Tekstiä tekstiä tietty ja jotain koristekuvaa, mut mihin tunkis ne tarkemmat linkit, joista pääsee itte hevosia tutkailemaan ja mimmosia ne olis? Pelkkä teksti? Joku kuva?

LähettäjäPuuha-Anni 
Päivämäärä:   17.7.09 23:52:35

Eikö tuo ole hyvä, että tuosta nimestä sinne pääsee? (:

Minä kyllä isken Aatun sivulle tuon äsken vääntämäni leiskan ja rakennan sitten jollonkin uuden, kun inspiraatio iskee :D

LähettäjäMilka L. 
Päivämäärä:   17.7.09 23:56:49

Mistä nimestä :D

LähettäjäPuuha-Anni 
Päivämäärä:   18.7.09 00:02:49

Aa niin aivan, siis meinaat linkit orit- ja tammat-sivuille? Minäkö tyhmä? :D Joku kuvaviritys olisi ehkäpä kiva !

LähettäjäMilka L. 
Päivämäärä:   18.7.09 00:07:06

Juu, semmosen vois väkertää. Vaan minkähänlainen? Rajaus ei oikein onnistu... Suunnitteles mulle joku simppeli malli :D

LähettäjäPuuha-Anni 
Päivämäärä:   18.7.09 00:14:46

Yöllinen luovuus! Siitä onkin aikaa, kun viimeksi olen jotain paintilla piirrellyt. Nuo vänkyrät tuolla reunoilla yrittää kovasti esittää jotain brusheja :D

LähettäjäMilka L. 
Päivämäärä:   18.7.09 00:16:45

Oooooo, mikä mestariteos :D mun hevoset ei näytä tuolta :d

LähettäjäPuuha-Anni 
Päivämäärä:   18.7.09 00:18:43

Hha :D Sun hevosilla on sentään selvästi jotain persoonaa!

LähettäjäMilka L. 
Päivämäärä:   18.7.09 00:19:36

Kuukausien työn tulos. Yleensä piirrän hiiriä :D

LähettäjäPuuha-Anni 
Päivämäärä:   18.7.09 00:21:42

Höhöö, kaikista parhaiten onnistuu kun piirtää silmät kiinni ! :D

LähettäjäMilka L. 
Päivämäärä:   18.7.09 00:36:01

Hih..

LähettäjäPuuha-Anni 
Päivämäärä:   18.7.09 00:46:15

Vaautsi, tuo on hjaano !

LähettäjäMilka L. 
Päivämäärä:   18.7.09 00:49:16

Njahah, kiitos :D

Nyt tartteis niitä koristekuvia hevosista.

Lähettäjämaukka. 
Päivämäärä:   18.7.09 00:57:24

tänne näin ne kaikki hienot 1-polviset orit. ;)

LähettäjäPuuha-Anni 
Päivämäärä:   18.7.09 01:00:27

Hiihii, mentiin muuten ravaajista ohi ! Ja tämä heppailija painelee nyt nukkumaan, hartiat jumittaa siihen malliin, että on taas tullut datailtua tarpeeksi :D Öitä vain !

Lähettäjämaukka. 
Päivämäärä:   18.7.09 01:01:13

öitä anni!

Mulla on jalat IHAN TOTAALISEN hajalla. 8<<

LähettäjäMilka L. 
Päivämäärä:   18.7.09 01:14:54

Mulla tulee hevoset-sivulle tähän mennessä eniten tekstiä, vielä raapustan pikaisesti ikääntymisestä :D

Alta pois, tilat. Kohta tosin tulee kasvatus.

Lähettäjämaukka. 
Päivämäärä:   18.7.09 01:29:55

Muminaan oon saanu jo uudistusta hiukkasen. ;) Kattelin just fiktion sivuilta oreja, ni yks ois semmonen nam tolle pikkukirjolle. <3__<3

LähettäjäMilka L. 
Päivämäärä:   18.7.09 01:34:08

Noni. Vielä pitää valmistaa kasvatus- ja toiminta-sivut ja päivittää kasvattilista (on melko jäljessä :3). Sit alan hienosäätöön ja tungen kaikkea pientä sekaan lisää.

Lähettäjämaukka. 
Päivämäärä:   18.7.09 01:39:19

hihihi

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.