Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Täydellisen yksityistallin suunnittelua 3

Lähettäjä: Alina.M 
Päivämäärä:   4.7.09 12:19:56

oho se täytty, no jatketaa tänne.

edellinen ~
http://forum.hevostalli.net/read.php?f=12&i=310859&t=310859

  Re: Täydellisen yksityistallin suunnittelua 3

Lähettäjäflanelli 
Päivämäärä:   4.7.09 12:22:29

aaah, mä en osaa päättää minkä värinen mun MUSSEsta tulee... erikoisen väristä oon kaavaillu, mutta mulle tarjottiin eilen (viime yönä) ruunikon piirrosponin kuvaa.. täytynee udella voiko sitä värittää uudelleen (mussesta pitää tulla erikoisen värinen, asuuhan se sentäs LUXUS-tallissa :p)

  Re: Täydellisen yksityistallin suunnittelua 3

LähettäjäoonCatty 
Päivämäärä:   4.7.09 12:24:03

mahtuiskohan porukkaan vielä minä ja pv orini Bluudi? :)

  Re: Täydellisen yksityistallin suunnittelua 3

Lähettäjäflanelli 
Päivämäärä:   4.7.09 12:24:56

oonCatty, Liq. edellisessä sanoi ainakin yhdessä vaiheessa että alustava lista on täysi

  Re: Täydellisen yksityistallin suunnittelua 3

LähettäjäAimie 
Päivämäärä:   4.7.09 12:29:54

Rupesin vaan miettimään, että mistähän löydän sille orhilleni sopivat luxus-tason kuvat? Tai sitten arvoisalle rouvalleni :S Njaa, Google on kaveri :p

Kannatan muuten sitä ajatusta, että kaikille yksärihepoille sama ulkoasu. o/ Tai jos joku suunnittelee "hevosen ulkoasun" ja kaikki kopioidaan lähdekoodit ja laitetaan samalle sivulle esittely hahmosta ja sen hevosesta? Vie tietty vähemmän tilaa ja mun mielestä ainakin selkeämpi, yhdistää helpommin hevosen ja hahmon :-D

  Re: Täydellisen yksityistallin suunnittelua 3

Lähettäjäflanelli 
Päivämäärä:   4.7.09 12:31:36

Aimie, niih... tosin tosta ulkasta jonka joku (en muista nickiä) teki tossa edellisessä, nii siitähä voi vaa muokata hepan ulkan ja sillee. Ja tosiaa ehottomasti hepan sivulle se omistajanki esittely *menee raapustamaan oman poninsa väliaikaissivuille esittelytekstiä omistajasta*

  Re: Täydellisen yksityistallin suunnittelua 3

LähettäjäAimie 
Päivämäärä:   4.7.09 12:32:51

Muistaakseni julja teki ulkoasun, tuosta on kyllä helppo kaavailla hevoselle ulkka. Nyt rupeen kyllä kirjottelemaan esittelyä mun kaksikosta ja näin pois päin =)

  Re: Täydellisen yksityistallin suunnittelua 3

LähettäjäHeinuli 
Päivämäärä:   4.7.09 12:33:24

Mulle tuli vaan mieleen, että saako jo "valmiin" hevosen tuoda sinne, että ei tee sitä hevosta tätä varten, kun mulla olis ainakin yks tamma joka täyttäis kaikki vaatimukset luonteen ym. puolesta :>

Mutta jos pitää tätä varten suunnitella hevonen, niin kyllä sekin onnistuu.

  Re: Täydellisen yksityistallin suunnittelua 3

Lähettäjä: Alina.M 
Päivämäärä:   4.7.09 12:47:30

mäkin rupeen tekemään sille niitä väliaikaissivuja.
Heinuli, kai sä voit tuua mukaan jonku joka ei oo tehty tätä varten :D

  Re: Täydellisen yksityistallin suunnittelua 3

Lähettäjä: Liq. 
Päivämäärä:   4.7.09 13:26:47

mä mietin kanssa että jos juljan tekemästä ulkoasusta tekee hevosen ulkoasun ja kaikki sitten käyttää sitä :) Ja Heinuli, toki saa hevosen tuoda ei näille mitään vaatimuksia ole, kaikenmoiset mahtu mukaan porukkaan mutta pääasiassa sellaista aika hienostelevaa väkeä ollaan ==)

Ja omistajien esittelyt tulee johonkin ihan onmalle sivulle tai jotain. Mutta hei, tässä siis tää alustava varauslista ketä ois mukana (sanokaa jos puututte tai ette ole tulossa, kaikki viime viime topassa tai ekassa ilmoittautuneet pääsee mukaan)

Slice
Aimer
Heinuli
rebecca
julja (tallipoika)
flanelli
lintu
aimie
juuni
deu
Alina M.
Johana M
mou
wentic
webbwnia
terroristisieni

Eli nään nyt alustavasti olis paikan varanneet, tää ei mitenkään sitova että jos ette loppupeleissä tallista tykkää niin ei sinne pakko ole sitten tulla =D Voi olla että tallin valmistuessa mahtuu lisää porukkaa mukaan, tällä hetkellä ei ole muita paikkoja vapaina paitsi jos joku haluaa ottaa roolihenkilökseen ekassa topassa kuvaillun tallimestarin.

  Re: Täydellisen yksityistallin suunnittelua 3

Lähettäjäflanelli 
Päivämäärä:   4.7.09 13:33:32

oioi, mun poni sai riehumiskuvan :D ja mähän tulen vaikka mikä olisi, älä Liq. epäilekään etten tykkäis :D

nyt mä kaipaan lisää piirrustajia ja värittäjää mun ponin riehumiskuvalle... onneks on muutamia tuttuja joilta voi ruinia :D

  Re: Täydellisen yksityistallin suunnittelua 3

Lähettäjä: Liq. 
Päivämäärä:   4.7.09 13:47:12

hieno kuulla ^ :D Onko musse nyt valmis astelemaan armottoman raadin arvosteltavaksi?

  Re: Täydellisen yksityistallin suunnittelua 3

Lähettäjäflanelli 
Päivämäärä:   4.7.09 13:48:17

Liq., melkeen koska riehumiskuva odottaa enää värittäjää :)

  Re: Täydellisen yksityistallin suunnittelua 3

Lähettäjämaukka. 
Päivämäärä:   4.7.09 13:49:19

liq. mää puutun listasta. 8<

  Re: Täydellisen yksityistallin suunnittelua 3

Lähettäjämaukka. 
Päivämäärä:   4.7.09 13:52:29

jos tekisin tarjousta tästä ni sovittaskohan me joukkioon? :)

  Re: Täydellisen yksityistallin suunnittelua 3

Lähettäjä: Liq. 
Päivämäärä:   4.7.09 13:55:10

maukalle nöyrimmättä anteeksipyynnöt, ja sovitte kyllä hyvin joukkoon kunhan löytyy kalliit vermeet ja vehkeet ja ripaus (tai toinenkin) ylimielisyyttä ==D

  Re: Täydellisen yksityistallin suunnittelua 3

Lähettäjämaukka. 
Päivämäärä:   4.7.09 13:58:46

Liq. tottakai meillon. ja se kuka koskee mun kaakkiin ni saa paskaa niskaansa koska omistaja osaa vittuilemisen jalontaidon. xD

  Re: Täydellisen yksityistallin suunnittelua 3

Lähettäjä: Liq. 
Päivämäärä:   4.7.09 14:02:28

maukka : okei, no kyllä te sitten varmaan meille sopeudutte =DD

mä oon yrittänyt saada jotain tekstejä kirjoitelluksi ihan vaan koneelle muistioon, etusivun tekstit aiheuttaa taas päänvaivaa mutta enköhän mä jotain siihen keksi satuilla =D

  Re: Täydellisen yksityistallin suunnittelua 3

Lähettäjäjulja 
Päivämäärä:   4.7.09 14:17:35

Voin heittää tohon heppaulkan :----D ?

  Re: Täydellisen yksityistallin suunnittelua 3

Lähettäjädeu. 
Päivämäärä:   4.7.09 14:20:07

deu tuli takaisin
olipa mielenkiintosta lukea tota kakkostopaa ..

mun nimi on yksinkertasesti deu., en jaksa vääntää oikeita nimiä vaikka se voikin olla joku Darja Diivanen. oon 17 v myös (aika moni näytti olevan samaa ikäluokkaa?) luulen olevani 25, upporikas koska isi omistaa kaikki maailman yritykset ja äiti on miss universe joka näyttää kakskymppiseltä. kaikki mahdolliset kauneusleikkaukset on tehty (rinnat sellaset kevyet H-kuppi) ja oon varmasti tallin kaunein paksuhiuksinen blondi ja käytän napapaitoja vaikka tällä onkin sellanen kaunis mahamakkara. luulen et kaikki rakastaa mua, niinkun rakastaakin, eikö?

  Re: Täydellisen yksityistallin suunnittelua 3

LähettäjäJuuni 
Päivämäärä:   4.7.09 14:31:02

Liq, tuossa eilen tuli sellaista isnpistä että jos sisarukset (poika&tyttö) voisivat tulla Luxukseen ja näiden kaksi konimusta?

  Re: Täydellisen yksityistallin suunnittelua 3

LähettäjäAimie 
Päivämäärä:   4.7.09 14:31:59

deu., sun rinnuksethan on suurin piirtein samaa luokkaa mun 60 vee Madeleinen kanssa :--D Ja Maddehan on ihan luomu :D

Oon saanu nyt "perustiedot" rouvalle, sitte vähän esittelyä ja hepan kimppuu!

  Re: Täydellisen yksityistallin suunnittelua 3

Lähettäjä: Liq. 
Päivämäärä:   4.7.09 14:38:21

julja - heitä vaan jos vaan millään viitsit =D
juuni - kyllähän sisarukset mukaan mahtuu kunhan saadaan seurata heidän verisiä sisaruussotia tai vaihtoehtoisesti kukkivaa sisarusrakkautta =D

aimie & deu - melko nuorta porukkaa tuntuu olevan, mutta onneksi meillä on aimien rouva pitämässä vähän kuria näille suuriluuloisille nuorukaisille ;D

  Re: Täydellisen yksityistallin suunnittelua 3

Lähettäjädeu. 
Päivämäärä:   4.7.09 14:42:23

mun ego on tarpeeks vanha ja se kasvattaa mun ikää : D

aimie - mulla on isommat (---:

  Re: Täydellisen yksityistallin suunnittelua 3

LähettäjäJuuni 
Päivämäärä:   4.7.09 14:42:49

Liq, hahaa :DD en vielä tiedä tuleeko verisiä sotia vai mahdollisesti jotain muuta... Nimet on jo päätetty ja ne ovat Eodred ja Cressida. Nyt pitää vaan miettiä kummalle laitan ex. länkkäriratsun josta on (joskus) tulossa este/koulu hevosta.

  Re: Täydellisen yksityistallin suunnittelua 3

Lähettäjäflanelli 
Päivämäärä:   4.7.09 14:43:09

oioivoi, mun hahmoni tai siis alter egoni, on ilmeisesti porukan nuorin :D mutta eipä mitään :D, ihan kivahan se on :p

  Re: Täydellisen yksityistallin suunnittelua 3

Lähettäjäjulja 
Päivämäärä:   4.7.09 14:43:36

Kai mäkin mun "suunnitelman" tänne pistän! :----D

Minun tallipoika Jean-Baptiste Charpentier, kutsutaan Jereksi. 22-vuotias hurmuripoika Ranskasta, tuli Suomeen 18-vuotiaana. Aivan hykerryttävän ihana ranskalainen korostus puheessa, korvaa jotkut sanat ranskalla kun ei suomea täysin osaa. Pyörittää mielellään tallilaisia pikkusormensa ympärille. On ratsastanut pienestä pitäen ja luonnollisesti nuorena poikana kilpaillut esteillä ainaki 150-luokissa ja koulussa GP-tasolla! Tietenkin osaa ratsuttaa vaikeaimpiakin hevosia ja käyttää ties mitä lisävarusteita. Omistaa veteraanikouluratsun, holsteinruunan, nimeltään Janus. Kilpaillut tällä pari kertaa GP-luokissa, aiempi omistaja sitten pidempään, mutta "Jere" myöntää mielellään kaikki Januksen kilpatulokset omalle nimelleen.

  Re: Täydellisen yksityistallin suunnittelua 3

Lähettäjäflanelli 
Päivämäärä:   4.7.09 14:45:52

julja, ei hitsit, ranskalaissyntyinen tallipoika! Vähän mahtia :D, mun 12v pikkulikkaa se kyllä ei pääse pikkusormensa ympärille pyörittämään.. tyttöparka on niin pieni vielä :D

  Re: Täydellisen yksityistallin suunnittelua 3

Lähettäjäjulja 
Päivämäärä:   4.7.09 14:48:20

Sun pikkulikan se aina ignooraa ("PARDON MADDE! MA VOIDA PUTSATA SINU HEPAN KARSINA NYT!") ja sit se ei koskaa siivoo Mussen karsinaa :--(

  Re: Täydellisen yksityistallin suunnittelua 3

Lähettäjädeu. 
Päivämäärä:   4.7.09 14:51:18

julja, kuulostaa aivan mun mieheltä. grau siivotkoon brünon karsinan anytime :---D

  Re: Täydellisen yksityistallin suunnittelua 3

Lähettäjädeu. 
Päivämäärä:   4.7.09 14:53:26

onkse ulkoasu jo päätetty ?

  Re: Täydellisen yksityistallin suunnittelua 3

Lähettäjäflanelli 
Päivämäärä:   4.7.09 14:54:26

julja, no problemos, mun pikkulikkani Nelli siivoaa mieluusti ITSE poninsa karsinan, kukaan muu ei voi tehdä sitä yhtä huolellisesti kuin HÄN, ja muutenki. Musse syö kaikki muut jotka yrittää sen karsinaan :D

  Re: Täydellisen yksityistallin suunnittelua 3

Lähettäjä: Liq. 
Päivämäärä:   4.7.09 14:54:56

kuulostaapa Juljan tallipoika hyvältä =D voi olla että tallin omistajakin (siis se naispuolinen) innostuu tästä ja antaa juoppomiehensä viettää useammankin illan baarissa kun itse touhuaa tämän ranskalaisen hurmurin kanssa =D

  Re: Täydellisen yksityistallin suunnittelua 3

Lähettäjäjulja 
Päivämäärä:   4.7.09 14:56:36

Tuli mieleen deu.n ulkan kuvasta, että ite hädin tuskin jaksan vääntää kaksil ohjil (perus+gram) ja sit toisen painelee ohjat joka sormenvälis :-----D

Liq., just näin ;---D

  Re: Täydellisen yksityistallin suunnittelua 3

Lähettäjä: Liq. 
Päivämäärä:   4.7.09 14:57:24

DEU NÄPIT IRTI TALLIN OMISTAJAN SALAISESTA MIEHESTÄ ! ;) (ulkoasu on jo päätetty, jos julja ei vaadi tuosta palkaksi tsiljoonaa kilpailua, mitä tahansa muuta saa vaatia muttei niin montaa kilpailua :D)

  Re: Täydellisen yksityistallin suunnittelua 3

LähettäjäAimie 
Päivämäärä:   4.7.09 14:58:40

deu. - joo, Madde tuskistelee tallilla nuorten tyttösten seassa ja yrittää näyttää herkulta :---D sillä on kova kilpailuhenki, että cat fighteja voi ehkä jopa tulla ;D

julja - mun Madeleine on puoliks ranskalainen, aijai, mitähän se tykkää tästä tallipojasta :D Mutta eihän se osaa enää mtn ranskaa puhua, vaikka antaa niin ymmärtää :--D

  Re: Täydellisen yksityistallin suunnittelua 3

Lähettäjädeu. 
Päivämäärä:   4.7.09 15:01:01

Nelli voi olla mun suojattini mä voin rahoittaa sun kehitystä :----D

ompas toi linkki mun ulkkaan pieni :D
liq, se on mun mies mä kärytän sut sun miehelles vielä ja mä osaan puhua ranskaakin :---D

  Re: Täydellisen yksityistallin suunnittelua 3

Lähettäjäjulja 
Päivämäärä:   4.7.09 15:02:12

No mulle riittää palkaks ihan se, et saan olla täs mukana ja sä hoidat Kärmeniemes Vikkee :------D

  Re: Täydellisen yksityistallin suunnittelua 3

Lähettäjäflanelli 
Päivämäärä:   4.7.09 15:04:34

deu., vähän mahtia :) sit joskus Nelli ostaa isomman ponin jolla voi kilpaillakin, sit ku Musse teloo ittensä viel joku kaunis päivä tai saa jonku vakavan sairauksen (josta muu talli sekoaa) ja sit se joudutaa kuoppaa ni Nelli on iha murtunu ja sit se hommaa uuden ponin sun rahoillas :D

"Härreguud siis toi pikkuponihan myrkyttää mun BRÜÜNONI!! Tehkää jotain!!" "Rokotteita, lääkkeitä!" "JOKU KUTSUU ELÄINLÄÄKÄRIN NYT" Mut kaikkien ensikommentti Mussesta on "IIIIK TON PONIN SEURA PILAA MAMMAN RAKKAAN KULTSIMUSSUKAN, JERE PELASTA MEIDÄT TOLTA PONILTA!!" Ja sit tallipoikaa viedään :D

  Re: Täydellisen yksityistallin suunnittelua 3

Lähettäjäjulja 
Päivämäärä:   4.7.09 15:06:34

PÄÄTAUTI RIEHUU SIELLÄ MUSSEN TAKIA :-------------------D

  Re: Täydellisen yksityistallin suunnittelua 3

Lähettäjä: Liq. 
Päivämäärä:   4.7.09 15:07:03

deu - sitä sä et kyllä tee! Isabellin rahoittajalle, rakkaalle aviomiehelle Pertulle ei hiiskuta sanaakaan tai muuten .....

julja - mä tyrkytän sulle jotain palkaks, jos sä hevosulkoasun teet niin sun on PAKKO ottaa jotain palkkaa ;) Joo, ja mä oon kärsinyt totaalisesta inspiraation puutteesta, niin mulla on toi tallitarina vieläkin vähän vaiheessa... Mut ehkä mä sen tänään saan valmiiks ;D

  Re: Täydellisen yksityistallin suunnittelua 3

Lähettäjädeu. 
Päivämäärä:   4.7.09 15:07:26

aaaa tä kuulostaa nii hyvältä tää koko talli : D

  Re: Täydellisen yksityistallin suunnittelua 3

LähettäjäAimie 
Päivämäärä:   4.7.09 15:08:33

:---------D Se on tuomiopäivä ku Musse saa tappavan taudin !!

  Re: Täydellisen yksityistallin suunnittelua 3

Lähettäjäflanelli 
Päivämäärä:   4.7.09 15:08:36

julja, juu tottakai :D mun Musseponini onki nii sekopää :D (mä tiedän jo Nellin seuraavan ponin, sit ku se joutuu vaihtaa Mussen syystä tai toisesta pois)

mun pitää mennä vaihtaa Mussen ikä, se on liian nuori, mä just päätin niin

  Re: Täydellisen yksityistallin suunnittelua 3

Lähettäjä: Liq. 
Päivämäärä:   4.7.09 15:09:26

deu - ja vielä tallia paremmalta kuulostaa tää talliporukka mitä sinne on tulossa! ;)

  Re: Täydellisen yksityistallin suunnittelua 3

Lähettäjädeu. 
Päivämäärä:   4.7.09 15:11:11

liq, aivan :D ja varmaan kerron!

  Re: Täydellisen yksityistallin suunnittelua 3

Lähettäjäflanelli 
Päivämäärä:   4.7.09 15:12:19

Aimie, mun ponia ei sitte tapeta sen takia -.- ja se haudataan sitte sen omalle laitsalle!

  Re: Täydellisen yksityistallin suunnittelua 3

Lähettäjäjulja 
Päivämäärä:   4.7.09 15:13:33

HEPPAULKKA + esimakua Januksesta ja Jerestä ;----)

  Re: Täydellisen yksityistallin suunnittelua 3

Lähettäjä: Liq. 
Päivämäärä:   4.7.09 15:13:56

flanelli : ETHÄN SÄ VOI MUSSEE TAPPAA ENNENKU SE PÄÄSEE EDES SEKOITTAMAAN LUKSUSTALLIN ARKEA ! :< :D

deu - et sä voi kertoa, omistajatar uhkailee sua talikolla ja käskee teräsmummo-Aimien kouluttaa sua tallin takana ranskalaisilla saksihyppypotkuilla tai jotain :---D

  Re: Täydellisen yksityistallin suunnittelua 3

LähettäjäAimie 
Päivämäärä:   4.7.09 15:14:19

Ja laitsalle tehdään sille sellanen hauta että oksat pois.

  Re: Täydellisen yksityistallin suunnittelua 3

Lähettäjä: Liq. 
Päivämäärä:   4.7.09 15:16:54

julja - näyttää täydelliseltä, niin ulkoasu kuin myös tuo tallipoika ;D sano nyt mitä mä sulle annan palkaksi niin voin alkaa siirtää tota tallin sivuille :)

  Re: Täydellisen yksityistallin suunnittelua 3

Lähettäjädeu. 
Päivämäärä:   4.7.09 15:16:57

julja - AAAAAHH tota

  Re: Täydellisen yksityistallin suunnittelua 3

LähettäjäAimie 
Päivämäärä:   4.7.09 15:18:22

Kertokaas, minkä värisiä teidän konimukset on? Rupean miettimään tässä omaani, niin ettei tulisi liikaa samaa väriä :--D

  Re: Täydellisen yksityistallin suunnittelua 3

Lähettäjäjulja 
Päivämäärä:   4.7.09 15:19:00

No jos sä välttämättä haluut jotai antaa ni ööööööööööööö ööö ö ööö ö öö öö ööööö ö voit kisata tällä tällä ja tällä KRJ:n GP:ssä jotai 2-4 kisaa per nenä :---------------D

mille deu. "aaah"attelee >;---)

  Re: Täydellisen yksityistallin suunnittelua 3

LähettäjäoonCatty 
Päivämäärä:   4.7.09 15:19:05

hei ilmoitelkaas jos vielä jossain vaiheessa mahtuu porukkaan mukaan :D sen verran mielenkiinto heräsi ;D

  Re: Täydellisen yksityistallin suunnittelua 3

LähettäjäHeinuli 
Päivämäärä:   4.7.09 15:19:21

Saako ton heppaulkan lähdekoodin kopioida ja alkaa sitten jo suunnitella omalle hevolle? :>

Ja toi heppaulkka on kyl ihana, mut sieltä puuttu sukutaulu, ja sitten joku "varustelaatikko" olis kiva, että näkis montako 3000e satulaa hevosella on jne. :D

  Re: Täydellisen yksityistallin suunnittelua 3

Lähettäjäjulja 
Päivämäärä:   4.7.09 15:20:46

no mä väsään sinne noi "puutteet" :--------------D

  Re: Täydellisen yksityistallin suunnittelua 3

Lähettäjädeu. 
Päivämäärä:   4.7.09 15:23:08

miehelleni aahattelen :----D
saako tota ulkoasua muokata ihan niin paljon kuin haluaa ? ;o

  Re: Täydellisen yksityistallin suunnittelua 3

Lähettäjä: Liq. 
Päivämäärä:   4.7.09 15:25:37

julja - okei, mä kisailen, mutta hei onko mahdollista jo alkaa siirtää tota ulkoasua sivuille vaikka kisoja en ole vielä kisaillut?

oonCatty - mukaan voi mahtua myöhemmin kunhan talli on ensin valmis, että pidä silmällä tallin valmistumista :)

Heinuli - sukutaulukoodin voi varmaan ite lisätä kun sen löytää helposti googlettamalla, mutta joku varustekaappi ois kyllä kiva ;o. Osaisko joku jotain sellasta väsätä, vai tyydytäänkö vaan listaamaan ne ihan tavallisesti hoito-ohjeiden tapaan?

deu - no okei, pidä sitten toi tallipoika :< MUN SUPISUOMALAINEN ALKOHOLISTIAVIOMIESPERTTU SAAKIN SITTEN WENTWORTH MILLERIN ULKOMUODON !

  Re: Täydellisen yksityistallin suunnittelua 3

Lähettäjä: Liq. 
Päivämäärä:   4.7.09 15:26:49

deu - mun puolesta voit sitä muokkailla, mutta kunhan tuo tausta ja värit nyt pysyy samana :-D

  Re: Täydellisen yksityistallin suunnittelua 3

Lähettäjäjulja 
Päivämäärä:   4.7.09 15:26:58

Joo, siirrä vaa ja kopioikaa vaa ja muutelkaa vaa :---D Liq. sit heittää jonneki sivulle et "heppojen ulkka + sivujen ihqulkka by julja! <3333"

  Re: Täydellisen yksityistallin suunnittelua 3

LähettäjäHeinuli 
Päivämäärä:   4.7.09 15:28:00

EI SAA laittaa Wentworthia juopoks!!! EIEIEIEI!!

Onko muuten joku sivu mistä saa kopioida noitten näyttelijöiden ym. kuvia, vai saako vaan googlesta? Kun ei oo ikinä ihmisten kuvia tarvinnu kopsia, oon tietämätön.. :D

  Re: Täydellisen yksityistallin suunnittelua 3

Lähettäjä: Liq. 
Päivämäärä:   4.7.09 15:29:27

okei, suurimmat kiitokset juljalle tästä hienosta ulkoasusta, tallin omistaja lupaa sulle kaikista suurimman ja ilmastoiduimman karsinan ja suurimman paikan varustekaapille, ja tietenkin suoralta kädeltä paikan tallin arvostetuimmista henkilöistä :))

  Re: Täydellisen yksityistallin suunnittelua 3

Lähettäjä: Alina.M 
Päivämäärä:   4.7.09 15:29:35

julja, "jeren" kuva on ihana <3____<3 janii, voiko ton heppaulkan lähdekoodin kopioida koska multa puuttuu enää vaa ulkka :D

  Re: Täydellisen yksityistallin suunnittelua 3

Lähettäjädeu. 
Päivämäärä:   4.7.09 15:30:44

eli tehdäänkö me henkilöillekin sivut ? tai vaikka samaan sivuun kuin hevoset?

mä olin kaavaillut erilaista ulkoasua Brünolle eli onko pakko käyttää tota? se on kyllä upea mutta mulla oli suunnitelmissa pinkkiä, turkoosia, leopardikuviota .. Brünomaista : D

  Re: Täydellisen yksityistallin suunnittelua 3

Lähettäjä: Liq. 
Päivämäärä:   4.7.09 15:31:13

heinuli : joo ! Muttei se ehkä sovi supisuomalaiseksi rupsahtaneeksi kaljamahaksi :<

Alina M : joo, siis tosta vaan kopioitte ja teette oman hevosen + tyyppinne siihen =)

  Re: Täydellisen yksityistallin suunnittelua 3

Lähettäjäjulja 
Päivämäärä:   4.7.09 15:33:38

deuhan voi tietenkin vetää nää omat säätönsä..... :-----------------------------D määkin varmaan muokkailen jotai omaa :---D

  Re: Täydellisen yksityistallin suunnittelua 3

LähettäjäJohannaM. 
Päivämäärä:   4.7.09 15:34:37

Hei otan tosta ton pohjan ja pistän siihen sitten mun ponskin ja mun tiedot, jos käy ;)

Hei olisko tällänen juttu hyvä, että keskusteltaisiin msn messengerissä ? Mut saa lisätä, os johiksen@windowslive.com

!!

  Re: Täydellisen yksityistallin suunnittelua 3

Lähettäjä: Liq. 
Päivämäärä:   4.7.09 15:34:38

deu - samalle sivulle hevosten kanssa on ehkä kätevintä laittaa ne henkilöesittelyt, ja hömhöm, ei kai me voida sua kieltää laittamasta omaa ulkoasuasi hevosellesi. :-D

Että kai sä sen voit laittaa, vaikka pääideana oli että kaikille samanlainen ulkoasu, mutta ei me sua tapeta jos lupaat tehdä oikein nätin ja bryynömäisen ulkoasun, vai kuinka?

  Re: Täydellisen yksityistallin suunnittelua 3

LähettäjäAimie 
Päivämäärä:   4.7.09 15:34:39

Sama juttu kuin Heinulilla, saako esim. flickristä tai jostain kopsata ihmisten kuvia ? :o

  Re: Täydellisen yksityistallin suunnittelua 3

Lähettäjä: Alina.M 
Päivämäärä:   4.7.09 15:36:13

okeitota, mul kusee toi aika pahast D: siis ku kopioin lähdekoodin, en saa noit bodyjuttui, niit tekstin ja niitten määrityksii tai siis kuka tajus? :---D help me

  Re: Täydellisen yksityistallin suunnittelua 3

Lähettäjädeu. 
Päivämäärä:   4.7.09 15:37:16

siitä tulee Brünomainen : D ja mä oon pahoillani te voitte koittaa tappaa mut mutta isin agentit suojelee mua 8---D

sanokaa moi mun henkilölle

  Re: Täydellisen yksityistallin suunnittelua 3

Lähettäjäjulja 
Päivämäärä:   4.7.09 15:37:57

No voi törppö, tarviit CSS-tiedoston :----D luxux/stylesheet.css :-----D

  Re: Täydellisen yksityistallin suunnittelua 3

Lähettäjä: Alina.M 
Päivämäärä:   4.7.09 15:39:05

!! :----------D niinpäniin

  Re: Täydellisen yksityistallin suunnittelua 3

Lähettäjädeu. 
Päivämäärä:   4.7.09 15:39:12

Aimie - mun mielestä saa ihmisen kuvia kopioida googlestakin (:

  Re: Täydellisen yksityistallin suunnittelua 3

LähettäjäJohannaM. 
Päivämäärä:   4.7.09 15:41:43

HEI IHMISET

Lisätkää mut meseen, jos saataisi vaikka tätä tallia koskien jotain mesekeskustelua aikaan?

johiksen@windowslive.com !!!

Tai antakaa osoitteenne niin lisään :D

  Re: Täydellisen yksityistallin suunnittelua 3

LähettäjäAimie 
Päivämäärä:   4.7.09 15:41:45

:D mun mielestä taas just googlesta ei sais kopioida, mut..

  Re: Täydellisen yksityistallin suunnittelua 3

Lähettäjäjulja 
Päivämäärä:   4.7.09 15:42:29

Julkkisten kuvia saa, mutta tavallisten ihmisten ei :---D

  Re: Täydellisen yksityistallin suunnittelua 3

Lähettäjäflanelli 
Päivämäärä:   4.7.09 15:44:39

aah... nyt mä pääsen rakentaa Musselle sivuja

Lähettäjä: Liq.
Päivämäärä: 4.7.09 15:13:56

flanelli : ETHÄN SÄ VOI MUSSEE TAPPAA ENNENKU SE PÄÄSEE EDES SEKOITTAMAAN LUKSUSTALLIN ARKEA ! :< :D


siis ei Musse kuolekaan vielä... mut sit jossai vaiheessa (mä oon jo suunnitellu sille TRAAGISEN kuoleman :D)

mutta nyt rakentamaan Mussen sivuille tota ulkkaa (ja sitte pitää saada sille ne kuvat sinne vielä -.-)

  Re: Täydellisen yksityistallin suunnittelua 3

LähettäjäAimie 
Päivämäärä:   4.7.09 15:45:33

julja, mistäs saan noin 60 vuotiaan julkkiksen kuvat ;D

  Re: Täydellisen yksityistallin suunnittelua 3

LähettäjäJohannaM. 
Päivämäärä:   4.7.09 15:47:05

Aimie, pistä Madonna! :D:D::D

Tai Sinkkuelämästä se Samantha.

  Re: Täydellisen yksityistallin suunnittelua 3

LähettäjäLiq. 
Päivämäärä:   4.7.09 15:47:19

mut saa lisätä meseen jos tulee itse aloittamaan keskustelua (itse en uskalla aloittaa :D) :
njippeli@hotmail.com

deun tyyppii näyttää ihan meidän isabell-omistajan parhaalta kaverilta, totaaliselta kusipäältä :-D

  Re: Täydellisen yksityistallin suunnittelua 3

LähettäjäAimie 
Päivämäärä:   4.7.09 15:49:36

DD:D:D ei saakeli, aattelin Madonnaa. No, pitää kattoa...

Lisäsin sut, Johanna =)

  Re: Täydellisen yksityistallin suunnittelua 3

Lähettäjä: Alina.M 
Päivämäärä:   4.7.09 15:50:34

mä lisäilen nyt kaikki ketkä pistää tähän mesensä mut mä en oo sit alina tai siis its not my real name :-D

  Re: Täydellisen yksityistallin suunnittelua 3

Lähettäjäjulja 
Päivämäärä:   4.7.09 15:50:47

Liq. saa kerätä kaikkien msn-osotteet että saadaan iso keskustelu käyntiin (outsider-htnettiläiset on varmaa iha katkeria ku pompitaan täl töpöl koko aja kärjes) :---D

  Re: Täydellisen yksityistallin suunnittelua 3

Lähettäjäjulja 
Päivämäärä:   4.7.09 15:51:34

tiikerilapsi hotmail.com on minun :---D

  Re: Täydellisen yksityistallin suunnittelua 3

LähettäjäJuuni 
Päivämäärä:   4.7.09 15:51:48

En löydä Eodredille kuvaa. Mun englantilainen hienosto prinssi ei saa jäädä ilman kuvaa, katastrofé!

Lisään johannan ja liqin kohta kunhan jaksan avata mesen, on se kovin vaivalloista nykyjään ;DD

  Re: Täydellisen yksityistallin suunnittelua 3

LähettäjäWebbenia 
Päivämäärä:   4.7.09 15:54:31

Se on Webbenia, ei webbwnia! ;D

  Re: Täydellisen yksityistallin suunnittelua 3

Lähettäjädeu. 
Päivämäärä:   4.7.09 15:55:59

julja jos mä lisään vaan sut ni lisääksä mut teijän ryhmäkeskusteluun oon liian laiska lisäämään kaikkia :D

  Re: Täydellisen yksityistallin suunnittelua 3

Lähettäjäflanelli 
Päivämäärä:   4.7.09 15:57:11

mie-91@hotmail.com on meseni :)

Mussen sivut kuvia vaille valmiit edelleen :D

  Re: Täydellisen yksityistallin suunnittelua 3

Lähettäjäjulja 
Päivämäärä:   4.7.09 15:57:53

No tääl ei oikee oo ryhmäkeskusteluu ku näit pyyntöjä tuli ainaki 385092502 jaja en tiiä ketä tääl on niiku täält :------D

  Re: Täydellisen yksityistallin suunnittelua 3

LähettäjäLiq. 
Päivämäärä:   4.7.09 15:59:26

mäkin oon ihan sekasin nyt kun pyyntöjä tulee joka puolelta ja vaikka mitä :D ja samaan aikaan yritän väsätä noita sivuja jaja :-D

  Re: Täydellisen yksityistallin suunnittelua 3

Lähettäjädeu. 
Päivämäärä:   4.7.09 16:01:04

johanna lisäsin sut

  Re: Täydellisen yksityistallin suunnittelua 3

Lähettäjäflanelli 
Päivämäärä:   4.7.09 16:04:04

mut joku tyyppi lisäs mesee ja oon iha pihal et kuka se on, mt meen syömää

  Re: Täydellisen yksityistallin suunnittelua 3

LähettäjäHeinuli 
Päivämäärä:   4.7.09 16:07:04

Nyyh, täl kannettavalla ei mese toimi, mäki haluisin mukaan keskusteluihin :D

Mut joo, nyt sain jo vähän hepon sivuja valmiiks, plus samalla yritän kirjottaa tosta omistajasta ja samalla kattella chihukasvattajien sivuja, josko ne myis jonkun vähän vanhemman koiran (meille tulossa chihuahua!)

  Re: Täydellisen yksityistallin suunnittelua 3

Lähettäjädeu. 
Päivämäärä:   4.7.09 16:07:46

heinuli toimiiks webMSN ? ebuddy.com jne

  Re: Täydellisen yksityistallin suunnittelua 3

LähettäjäLiq. 
Päivämäärä:   4.7.09 16:09:45

mun pitää lähteä ihan kohta tallille kokoamaan huomista varten esterataa, mutta sitten illalla kun palaan joku saa neuvoa mua ton ulkoasun kanssa koska en ole koskaan käyttänyt ulkoasua missä tarvitaan tuota css tiedostoa =)

  Re: Täydellisen yksityistallin suunnittelua 3

LähettäjäLiq. 
Päivämäärä:   4.7.09 16:11:31

mä meen, tehkää uus topa kun täytätte tän ja pysykää koko ajan ekalla sivulla ! :)

  Re: Täydellisen yksityistallin suunnittelua 3

LähettäjäHeinuli 
Päivämäärä:   4.7.09 16:12:11

deu.: Tota mä kait kerran kokeilin, mut tää kone ei tykänny siitäkään.. Joko vika täs kannettavassa (ei näytä läheskään kaikkia sivja ym. miten pitäis), vai sit tässä vammasessa netissä (mokkula, vihaan) :D

  Re: Täydellisen yksityistallin suunnittelua 3

Lähettäjäjulja 
Päivämäärä:   4.7.09 16:15:37

kiva ku liqqqiä ei voi lisätä :--(

  Re: Täydellisen yksityistallin suunnittelua 3

Lähettäjäjulja 
Päivämäärä:   4.7.09 16:15:55

Seuraava töpö olkoot team Luxus 4!

   Ylös ⇑   


Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.