Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Raadelman hevostila - uusi ulkoasu & uudet vauvat

LähettäjäErkki 
Päivämäärä:   15.6.09 11:17:26

Kovan työn tuloksena syntyi Raadelman entisen ruskean ulkoasun tilalle kesäinen vihreä. Vielä kaikilla sivuilla (kasvatus + kilpailut) ulkoasu ei täysin toimi, emme ole vielä tehneet koristekuvia sinne joten siksi ulkoasu näyttää noinkin "mahtavalta". Ulkoasusta saa antaa rakentavaa palautetta kaikin puolin.

Raadelmalaisia ponskeja myynnissä :
ohoi, vihdoin on kesäkuun lapsoset tulleet teidän ostettaviksi. Jokainen pikkupötkylä myydään rakastavaan ja aktiiviseen kotiin, jossa he saavat kilpailla hieman ja jättää jälkeensä upeita jälkeläisiä.

Pötkylä #1, Raadelman Ruismari
s. 13.6.2009, Suomenhevostamma
i. Tuikin Roihu - VIR MVA Ch, KTK III, KRJ II
e. Fiktion Esteri - Champion
rakennekuvat tästä tammasta mukaan.

Pötkylä #2, Raadelman Vässykkä
s. 17.6.2009, Suomenhevosori
i. Keinumäen Väiski - VIR MVA Ch
e. Tuikkeen Hissu - VIR MVA Ch
rakennekuvat tästä orista mukaan.

Pötkylä #3, Raadelman Tuhnu / Tuhru
s. 19.6.2009, Suomenhevosori
i. Keinumäen Kosti - Champion
e. Helmililja VOE - VIR MVA Ch, KRJ II
rakennekuvat tästä orista mukaan.

Alle voi laittaa vapaamuotoisia ostohakemuksia jokaisesta. Kuvat näytetään vasta omistajalle, jottei hevosta ostettaisi vain kuvien takia! :)

Raadelman Hevostila
Tervetuloa tutustumaan!

  Re: Raadelman hevostila - uusi ulkoasu & uudet vauvat

Lähettäjä: shonna 
Päivämäärä:   15.6.09 11:20:35

supersöpö ulkoasu :)

  Re: Raadelman hevostila - uusi ulkoasu & uudet vau

LähettäjäWetched 
Päivämäärä:   15.6.09 11:25:19

Upea näky teidän ulkoasu taas :) Hirmu kesäinen ja tosi raadelmamainen! Hevosten listan laatikoista on tosiaan tainnut jäädä tausta vaihtamatta - se on aika epäsoveliaan ruskea nyt.
Ja Tuhnu olisi ihan uskomaton lisä Barrierin heppakaartiin<3

  Re: Raadelman hevostila - uusi ulkoasu & uudet vauvat

Lähettäjä: turjake 
Päivämäärä:   15.6.09 11:25:30

Tarjoon Pötkylä #2 <3 :)

Aivan ihana uusi ulkoasu <3 Hienot värit :)

  Re: Raadelman hevostila - uusi ulkoasu & uudet vauvat

LähettäjäMilka L. 
Päivämäärä:   15.6.09 11:25:39

Hihhihhii, onneks oli pitkäsukusia, ei tartte vastustaa kiusausta :D

  Re: Raadelman hevostila - uusi ulkoasu & uudet vauvat

LähettäjäErkki 
Päivämäärä:   15.6.09 11:28:37

Wetched, päivitäppä.. kyllä ne taustat on vaihdettu niistä! :D

Milka L, yks pitkäsukuinenki sopis teidän poppooseenne varmasti!

  Re: Raadelman hevostila - uusi ulkoasu & uudet vauvat

Lähettäjädamn 
Päivämäärä:   15.6.09 11:30:22

Pötkylä #3

Ja taas kerran tuotte näitä supernameja suomenhevosia markkinoille, jolloin mulla ei ole muuta vaihtoehtoa kuin tehdä ostotarjousta.. :/ perhana. Tälle todella kiva sukuiselle orille olisin tarjoamassa pitkäaikaista ja aktiivista kotia meiltä B&W Stallion Stationista.

Tulevaisuuden suunnitelmina olisi kilpailla niin ERJ:n kuin myös KRJ:nkin alaisissa kilpailuissa aina maksimisijoituksiin asti, sekä todennäköisesti myös näyttelymenestystä olisi pojalle luvassa. Myöhemmin käymme ainakin ERJ:n, KRJ:n & YLAN-laatuarvostelutilaisuuksissa. Tämän jälkeen poika onkin jo niin ihailtu ja suosittu että tammavieraita sen kun satelee ;)

sivunäyttö
sivu-&kisanäyttö
kisanäyttö
kisanäyttö
kisanäyttö
kisanäyttö

  Re: Raadelman hevostila - uusi ulkoasu & uudet vauvat

LähettäjäMilka L. 
Päivämäärä:   15.6.09 11:30:38

eehei, mulla on jo ori sekä tamma (ja @!#$ hienoja ovatkin (ori Raadelmasta)) :D enkä osaa käsitellä pitkäsukusia, eli se jää siihen.

  Re: Raadelman hevostila - uusi ulkoasu & uudet vauvat

LähettäjäVipeltäjä 
Päivämäärä:   15.6.09 11:37:16

Pötkylä #3, Raadelman Tuhru

Mikä suku <3 Emää olen kuolaillut tämän asuessa Deissä monia kertoja, ja isän puolella taas oma Tiritombaa heti suvussa. Ori lähtisi siis Kuismaan uudeksi suomenhevoseksi, siitä onkin aikaa kun olen löytänyt kuolattavan, miellyttävän pitkäsukuisen otuksen. Tuhru sopisi hyvin muiden nuorten joukkoon, eli melkein heti pääsisimme kisaamaan KRJ:n alaisia kilpailuja. Tavoitteena olisi maksimisijoitukset, joiden jälkeen sitten SLA ainakin sekä KRJ/YLA sen mukaan miten jälkeläisiä ja muita aktiviteetteja saataisiin.

kisa- ja sivunäyttöinä:
1, 2, 3, 4

  Re: Raadelman hevostila - uusi ulkoasu & uudet vauvat

Lähettäjä: turjake 
Päivämäärä:   15.6.09 11:41:05

Pötkylä #2, Raadelman Vässykkä

Tämmöinen ihanaisuus on pakko saada mukaan omalle tallillekin, tai sitten Kiistatoon, mutta pitäisi ekaksi kysyä saaralta :), mutt samat tavoitteet kummenkin :) Ikääntymisenä herra saisi ihan omani, ja en ole vielä päättänyt, mutta kaikille hevosilleni maybe oma hoitaja.

Kisausta saisi aktiivisesti tehdä, sekä näyttelyissä kävisimme silloin kuin ehditään, ja jos on jotain NJ kisoja suomenhevosoreille :) Elikkäs virmat näyttelyistä olisi tavoite, sekä YLA tai KRJ laatis. Astutus/jalostusasioissa ori olisi kuin on täyttänyt 3 vuotta ja sijoituksia löytyisi listalta pari. Astuisi omia sekä ulkopuolisia tammoja.

Sivu-, kisanäyttö (YLA3, KRJ II)
Sivu-, kisanäyttö (HANN3)
Sivunäyttö jos lähtee kiistattomaan.

  Re: Raadelman hevostila - uusi ulkoasu & uudet vauvat

LähettäjäErkki 
Päivämäärä:   15.6.09 12:07:13

kaikki te olette harkinnassa, itse kun en voi yksin päättää kenelle menee mitäkin. :D

  Re: Raadelman hevostila - uusi ulkoasu & uudet vauvat

LähettäjäErkki 
Päivämäärä:   15.6.09 12:09:58

damn, muutes.. laitoinkin johonkin sun topiikkiis, mutta onko tämä Georgen varsa vai onko sukutaulussa vain virhe? Olen nyt jälkeläisen merkinyt georgen sivuille, mutta poistan sen mikälisikäli ei ole orin vaavi. :)

  Re: Raadelman hevostila - uusi ulkoasu & uudet vauvat

Lähettäjä: Veena 
Päivämäärä:   15.6.09 12:13:05

Voi ei, Raadelman kasvatteja! :o

Ja ihana tuo teidän uusi ulkoasu.

  Re: Raadelman hevostila - uusi ulkoasu & uudet vauvat

LähettäjäErkki 
Päivämäärä:   15.6.09 12:21:51

^^

  Re: Raadelman hevostila - uusi ulkoasu & uudet vauvat

LähettäjäErkki 
Päivämäärä:   15.6.09 12:48:31

hop

  Re: Raadelman hevostila - uusi ulkoasu & uudet vauvat

LähettäjäJenna. H 
Päivämäärä:   15.6.09 12:51:07

Missä lyhyt sukuset :o Tuo teidän uusi ulkka on tosi nätti ja kesäinen - kehuinkin sitä eilen Kyalle :D ota uppina

  Re: Raadelman hevostila - uusi ulkoasu & uudet vauvat

LähettäjäErkki 
Päivämäärä:   15.6.09 13:04:43

Jenna H, lyhyt sukuset alkaa pikku hiljaa painua pitempi sukusiksi.. jotenkas yhä harvemmin niitä alkaa meidän kasvateissa näkymään. Voipi kyllä olla että mun pitää Kyaa vähän kouluttaa jos me hankittaisiin hieman näitä lyhyempi sukuisia hevosia lisää. :DD

  Re: Raadelman hevostila - uusi ulkoasu & uudet vauvat

Lähettäjäturjake 
Päivämäärä:   15.6.09 13:37:16

Siit tarjouksesta minkä tein, varsa pääsisi siis asustelemaan Kiistattomaan, koska saara rakastu siihen täysiin 8D <3

  Re: Raadelman hevostila - uusi ulkoasu & uudet vauvat

Lähettäjädamn 
Päivämäärä:   15.6.09 13:38:07

Erkki, ohhhoh ;o Koska Mallun "oikeaa" isää ei varsinaisesti ole olemassakaan, niin en näe pahitteeksi miksi Georgesta ei voisi orin isää tehdä. (Emällä ja Georgella kun on molemmilla evm suku.)

Ja näin sinua ajatellen, mikäli joskus Georgen laatuarvosteluun viet niin saatpahan ainakin Mallun kohdalla jälkeläisistä pisteitä ;)

  Re: Raadelman hevostila - uusi ulkoasu & uudet vauvat

LähettäjäMilka L. 
Päivämäärä:   15.6.09 13:41:44

Hankkikaa ihmeessä lyhytsukuisia. Meiltä päin löytyy sit aina mahdollinen ostaja :D

  Re: Raadelman hevostila - uusi ulkoasu & uudet vauvat

LähettäjäTinddi. 
Päivämäärä:   15.6.09 13:43:59

Tuhnun suku <3______<3 nami mitä nimiä. : D
oi voi voi. :D kehtaako tarjota..

Tuo ulkoasu on tosi "raadelmamainen" eli justiinsa hieno.

  Re: Raadelman hevostila - uusi ulkoasu & uudet vauvat

LähettäjäViw 
Päivämäärä:   15.6.09 13:45:58

Oaa, ihana ulkoasu :-) Hempeä ja rauhallinen, niin kesäinen! Uskaltaisipa tehdäkin noista kasvateista tarjouksia, mörr.

  Re: Raadelman hevostila - uusi ulkoasu & uudet vauvat

LähettäjäKya 
Päivämäärä:   15.6.09 18:32:04

Mua ei tartte kouluttaa, kyllä suomenhevosen pitää olla pitkäsukuinen ollakseen kunnon suomiputte!!!

  Re: Raadelman hevostila - uusi ulkoasu & uudet vauvat

LähettäjäErkki 
Päivämäärä:   15.6.09 23:44:04

mut kato vaihtoehtoisesti tallista vois löytyä molempia.. sit voitais miellyttää suurempaa osaa kansaa ;D

  Re: Raadelman hevostila - uusi ulkoasu & uudet vauvat

Lähettäjäriella. 
Päivämäärä:   15.6.09 23:47:43

Tommonen Ruismari ois aivan ihana<333 Ja ulkoasukin on juuri sellainen Raadelman tyylinen! :)

  Re: Raadelman hevostila - uusi ulkoasu & uudet vauvat

LähettäjäJenni.T 
Päivämäärä:   16.6.09 00:29:57

Pötkylä #1
Heips! olisin kiinnostunut tuosta Raadelman Ruismarista.:) Kisanäyttöä minulla ei valitettavasti ole sillä tallini on melko uusi, mutta tyttöselle olisi varmasti luvassa kilpailemista KRJ ja ERJ alaisissa kilpailuissa niin pitkälle kuin mahdollista. Näyttelyt tulisivat myös neidille tutuiksi. Myöhemmällä iällä tammaa voisi myös käyttää siitoksessa. Tamma saisi myös tietenkin oman sivun tallini sivuille!

Sivunäyttö : http://blueskyhevoset.webs.com/Aamunrusko.html

  Re: Raadelman hevostila - uusi ulkoasu & uudet vauvat

Lähettäjäriella. 
Päivämäärä:   16.6.09 00:30:46

Malttasitteko odottaa aamuun jos Ruismarista pistän sitten tarjousta? :)

  Re: Raadelman hevostila - uusi ulkoasu & uudet vauvat

LähettäjäJenni.T 
Päivämäärä:   16.6.09 00:33:56

Juu maltan toki.:)

  Re: Raadelman hevostila - uusi ulkoasu & uudet vauvat

LähettäjäJenni.T 
Päivämäärä:   16.6.09 00:35:01

Oho mitä mä sekoilen anteeks! Katoin nimimerkin väärin.:D

  Re: Raadelman hevostila - uusi ulkoasu & uudet vauvat

LähettäjäTroya 
Päivämäärä:   16.6.09 00:35:42

Tosi sulonen ulkoasu. :)

  Re: Raadelman hevostila - uusi ulkoasu & uudet vauvat

LähettäjäErkki 
Päivämäärä:   16.6.09 10:23:08

Jenni T, haha, sitä se teettää ku te valvotte tääl puolet yöstä! :D

  Re: Raadelman hevostila - uusi ulkoasu & uudet vauvat

Lähettäjäbuzz 
Päivämäärä:   16.6.09 10:26:54

Ihana toi ulkoasu. :))

  Re: Raadelman hevostila - uusi ulkoasu & uudet vauvat

Lähettäjäriella. 
Päivämäärä:   16.6.09 12:51:07

Pötkylä #1 Raadelman Ruismari
Itsellä tarvetta kilpatammalle ja sukukin on juuri niin passeli että huh huh. <3

Tarjoaisin aktiivista kisakotia Rajattomasta, jossa se pääsisi maksimit kilpailtuani sitten YLAan ja KRJ-laatikseen. Aina sopivissa väleissä teettäisin varsoja korkeintaan 8 kappaletta tarkoin valituilla yksilöillä(!). Osa ennen laatiksia ja sitten loput niiden jälkeen. Valmennuksissakin tammalla kävisin melko ahkeraan, että pärjäis paremmin sitten laatiksissa.

Rakennekuvat kun kerta saapi mukaan niin ehdottomasti sitten VNT'n alaisissa näyttelyissä käyttäisin ja myös NJ'n alaisissakin näyttelyissä. On kiva katsoa kuinka hevonen pärjää - jos pärjää. ;)

kisanäyttö
kisa- ja sivunäyttö
kisanäyttö
lisää kisanäyttöjä, joista voipi vapaasti katella.

  Re: Raadelman hevostila - uusi ulkoasu & uudet vauvat

Lähettäjä: kisko 
Päivämäärä:   16.6.09 12:57:55

ei saa myydä tälläisiä! o; tuhnu ihan liian ihana <3 ja teidän ulkoasukin on aika njams ;D <3

  Re: Raadelman hevostila - uusi ulkoasu & uudet vauvat

LähettäjäLilla 
Päivämäärä:   16.6.09 13:00:57

Ihana toi otsikko <3

  Re: Raadelman hevostila - uusi ulkoasu & uudet vauvat

Lähettäjä: Veena 
Päivämäärä:   16.6.09 13:02:36

Raadelman Tuhnu/Tuhru
Tämä suku sopisi loistavasti meille Hovikartanoon! Sieltä löytyy todella upeita, vanhoja suomenhevosia, jota meillä vaalitaan. Tästä haluaisin orin, ja se saisi elämänikuisen kodin muiden suomenhevosten luota. Kolmevuotiaaksi se ikääntyisi tuossa syksyllä, ja sitä ennen olisi tarkoitus kouluttaa oria, ja tutustua itse Hovikartanon päiväjärjestykseen, tiluksiin ja muihin hevosiin. Valmennukset aloitettaisiin sitten sopivassa iässä, jotta kisakentillä olisi sitten siitäkin hyötyä!

Tavoitteena olisi kiertää näyttelyitä sekä porrastettuja ratsastuskilpailuja aina koulu- ja esteratsastuksessa unohtamattakaan aina tarinapainotteisia tapahtumia! Kuulumisia voi lueskella Hovikartanon päiväkirjasta, ja on niitä mahdollista saada myös sähköpostiin. Jalostukseen tätä käytettäisiin pääosin omilla tammoilla, mutta myös muutama ulkopuolinen neito otettaisiin vastaan. Osa tämän jälkeläisistä menisi myyntiin, mutta jonkusen jättäisin itselleni kilpailemaan.

Voisin orille luvata yleislaatuarvostelun sekä näyttelymenestystä aina kantakirjaukseen ja haaveisiin, VIR MVA Ch- arvonimeen. Kaverikseen ori saisi pienhevosen Retueemelin, jolta muuten puuttuu sijoituksia sivuiltaan. Hovikartanon hevosista ei ole moni kerennyt vielä kilpailla ihan sen vuoksi, että ulkoasun vaihdos on ollut kesken, ja pyrin luonteet kirjoittamaan loppuun asti sekä rekisteröimään ne. Pian tämäkin urakka on ohitse, ja voimme kohdistaa katseemme kilparadoille.

Luvassa siis elämänikuinen koti, ja mielestäni ihan aktiivinen jos ottaa huomioon myös sen, että realistisia koitetaan olla. :-)
Hovikartano
Sivunäytöt
Kilpailunäyttö (= sijoituksia uupuu!)

Yhteyden saa myös sähköpostitse hovikartano@107steps.net

  Re: Raadelman hevostila - uusi ulkoasu & uudet vauvat

LähettäjäBattlefield 
Päivämäärä:   16.6.09 13:20:22

tosi ekimäinen ulkoasu. kesäinen, tykkään (;

mä haluun kans suokin! tekis hyvää, kun on pelkästään puoli- ja täysiverisiä tallissa. kaikki kolme kyllä kelpais tosi hyvin, mutta toi nro 3 näyttää niin ......!
ponski tulisi asumaan meille Granehilliin, yksityiseksi ja saisi ihan omat sivut (= ei siis samanlaiset kuin peruspolleilla!) yleispainotus, ehkä hitusen kouluratsastukseen keskittyvällä meiningillä mentäisi. upeaa ulkomuotoa näyteltäisi aina kuin vain mahdollista, näyttelytuomareille. kun aika on sopiva, menisimme ponskin kanssa niihin kaikiin laatiksiin, näyttelemään sukujuuria ja saavutuksia, kuin vain pääsemme. jälkeläisiä tulee niin monta kuin vain katson hyväksi - sen näkee sitten myöhemmin. ei kuitenkaan hmm... no 12 enempää missään nimessä :D riippuu vähän kysynnästä ja näin.

lupaan, en tule olemaan häpeäksi teille! :D:D

Näyttöä & Lisää

  Re: Raadelman hevostila - uusi ulkoasu & uudet vauvat

LähettäjäMJD vrl-9686 
Päivämäärä:   16.6.09 13:24:30

Hieno on :)

  Re: Raadelman hevostila - uusi ulkoasu & uudet vauvat

LähettäjäFenella 
Päivämäärä:   16.6.09 13:26:16

ei saa, kuolaan noita teidän ulkoasuja :(

  Re: Raadelman hevostila - uusi ulkoasu & uudet vauvat

LähettäjäLauraW 
Päivämäärä:   16.6.09 13:54:12

Missä tekijänoikeudet ?

  Re: Raadelman hevostila - uusi ulkoasu & uudet vauvat

LähettäjäErkki 
Päivämäärä:   16.6.09 13:57:21

LauraW, oma ottamiin kuviin emme laita copyjä...

  Re: Raadelman hevostila - uusi ulkoasu & uudet vauvat

Lähettäjädif. 
Päivämäärä:   16.6.09 13:59:49

psst. Charad's Sweet Figmentin sivut ovat tässä ;)

  Re: Raadelman hevostila - uusi ulkoasu & uudet vauvat

LähettäjäErkki 
Päivämäärä:   16.6.09 14:03:16

kiitos sivuista, lisäämme ne heti ensi päivityksessä! :)

  Re: Raadelman hevostila - uusi ulkoasu & uudet vauvat

LähettäjäLauraW 
Päivämäärä:   16.6.09 14:06:53

Erkki / sellaista ei voi ensikävijä tietää .. joten siksi tekijänoikeuksien puuttuminen hieman kummastutti.

  Re: Raadelman hevostila - uusi ulkoasu & uudet vauvat

LähettäjäErkki 
Päivämäärä:   16.6.09 14:09:57

LauraW, farmikuvien copyt kyllä löytyvät sivuilta.. joten mitään rikettä ei ole tapahtunut! :)

olemme kyllä harkinneet tekijänoikeus-sivua, sillä talliarvostelussa emme saa hyviä arvostelejua ilman sitä.

  Re: Raadelman hevostila - uusi ulkoasu & uudet vauvat

LähettäjäErkki 
Päivämäärä:   16.6.09 14:13:42

Maiju T, ei ketään vielä, vaikka jokaisesta on erittäin hyviä tarjouksia...! :)

  Re: Raadelman hevostila - uusi ulkoasu & uudet vauvat

LähettäjäKya 
Päivämäärä:   16.6.09 19:50:24

Täällä hyviä tarjouksia, mutta egee mulla myös mailissa... :D

  Re: Raadelman hevostila - uusi ulkoasu & uudet vauvat

LähettäjäVinka 
Päivämäärä:   16.6.09 20:02:07

Voi että! Muistan Raadelman aikojen takaa. Pitkään olen kuolannut upeita kasvatteja, enkä vieläkään uskalla tarjota :-P

  Re: Raadelman hevostila - uusi ulkoasu & uudet vau

Lähettäjäyaren. 
Päivämäärä:   16.6.09 20:38:42

Eieieiei, miks tällaisia ;o
Remontti käynnissä, ei yhtään raadelmalaista vielä tallissa ja sitten te tuutte ja tarjoatte tällaisia!

  Re: Raadelman hevostila - uusi ulkoasu & uudet vauvat

LähettäjäErkki 
Päivämäärä:   17.6.09 11:17:44

Kya, pyh.. on se etuoikeutettua et sulle saapuu kaikkii kivoi sähköpostei ja mul vaa roskapostia! :D

  Re: Raadelman hevostila - uusi ulkoasu & uudet vauvat

Lähettäjäsapa 
Päivämäärä:   17.6.09 11:20:16

Oi kun ihana ulkoasu. :3

  Re: Raadelman hevostila - uusi ulkoasu & uudet vau

LähettäjäTassutus 
Päivämäärä:   17.6.09 11:35:38

#1 Raadelman Ruismari

Tiedän ettei mulla ole mitään mahdollisuuttakaan saada tuota, mutta nyt on hakusessa koulupainotteinen suokkitamma Hunajaiseen ja tässä sellainen vihdoinkin olisi!

Hunajaisen hevoset on näyttönä, mutta koska ne ovat niin uusia, niin sijoitukset ovat vielä vähissä. Olen yrittänyt kisailla tässä lähiaikoina nyt aika paljon, mutta sijoituksia ei siltikään ole kuulunut.

Tyttö saisi hyvän kodin, jossa se olisi sitten ihan elämän ehtooseen asti. Kun kisakalenteri rupeaa täyttymään enemmän ja tyttö täyttämään vanhempia vuosia tulee sitten varsojakin enemmän. Mutta periaatteeni on yleensä ollut, että ennen kuin varsoja tehdään, niin pitää olla vaikuttava kisamäärä ja mieluiten jotain arvonimiäkin. Myös näyttelyistä olisi kiva saada jotain palkintoja niin se kruunaisi aina tietysti kaiken!

  Re: Raadelman hevostila - uusi ulkoasu & uudet vauvat

LähettäjäKya 
Päivämäärä:   17.6.09 17:46:28

ege, no oo kiitolline ees niistä :D haha

  Re: Raadelman hevostila - uusi ulkoasu & uudet vau

Lähettäjäyaren. 
Päivämäärä:   17.6.09 18:08:01

Sääli, tarkemmin kun noita katselin, niin löytyy niin paljon samoja nimiä suvusta kuin nykyisiltä, että taitaa jäädä tarjoamatta ;s

  Re: Raadelman hevostila - uusi ulkoasu & uudet vauvat

LähettäjäErkki 
Päivämäärä:   17.6.09 23:38:47

yaren, no ei auta sit muu kun odotella seuraavia herkkupaloja! ^^

  Re: Raadelman hevostila - uusi ulkoasu & uudet vauvat

Lähettäjä: daffy. 
Päivämäärä:   18.6.09 00:20:46

Raadelman Tuhnu / Tuhru

Tämä olisi loistava lisä tallini hevoskaartiin! Siispä, poju saisi rakastavan, pysyvän ja aktiivisen kodin Toivolasta muiden suomiputtejen joukosta :) Minulla on tapana pitää lupaukseni, en edes muista milloin olisin palauttanut ostamani hevosen, tarjoan aina loppuiän kodin :)

Orilla kisattaisiin sen saavutettua sopiva ikä ja koulutuksen edettyä siihen malliin. Kun sopiva sijoitusmäärä painotuslajissa saavutetaan, olisi tavoitteena ainakin YLA + painotuslajin laatis. Kilpailemisessa pidettäisiin kuitenkin sen verran relistisuutta, ettei joka päivä ole kisoja.

Jälkeensä ori jättäisi muutaman jälkeläisen, sillä näin upeaa sukua on ilo jatkaa! Tietenkin pysytään kohtuullisissa määrissä - ei massatuotantoa!

kisa + sivunäyttö (on YLA:ssa ja KRJ-laatisvalmis)
kisanäyttö (laatispalkittu)
kisanäyttö (on YLA:ssa ja ERJ-laatisvalmis)
kisanäyttö (on YLA:ssa ja VVJ-laatisvalmis)

...ja lisäähän voi näyttöjä katsella Toivolan sivuilta :)

  Re: Raadelman hevostila - uusi ulkoasu & uudet vauvat

LähettäjäErkki 
Päivämäärä:   18.6.09 11:54:31

kauhiasti tullut hyviä tarjouksia, mutta itse olen nyt ollut iltavuorossa töissä emmekä ole Kyan kanssa nähneet koko viikkona! Ehkäpä viikonloppuna päätämme, mikäli emme ole kiireisiä juhannuksena. :)

  Re: Raadelman hevostila - uusi ulkoasu & uudet vauvat

LähettäjäErkki 
Päivämäärä:   19.6.09 13:24:32

damn, ota Tuhnu vain kainaloosi ja matkustakaa yhdessä tallillesi! Sivuja viikon kuluttua sähköpostiini.
http://i549.photobucket.com/albums/ii387/maahantuontia/t1.jpg
http://i549.photobucket.com/albums/ii387/maahantuontia/t2.jpg
http://i549.photobucket.com/albums/ii387/maahantuontia/t3.jpg
http://i549.photobucket.com/albums/ii387/maahantuontia/t4.jpg
Kuviin merkintä Raadelman Hevostila

Raadelman Ruismari myyty sähköpostin välityksellä!

VIELÄ VÄSSYKKÄ MYYNNISSÄ!

  Re: Raadelman hevostila - uusi ulkoasu & uudet vauvat

LähettäjäKya 
Päivämäärä:   20.6.09 16:20:52

ylös

  Re: Raadelman hevostila - uusi ulkoasu & uudet vauvat

LähettäjäMaiju T. 
Päivämäärä:   20.6.09 16:29:28

onko teiltä tilausvarsoja mahdollisuus saada? :>

  Re: Raadelman hevostila - uusi ulkoasu & uudet vauvat

LähettäjäKya 
Päivämäärä:   21.6.09 00:02:04

Maiju, valitettavasti ei. Joillekin olemme niitä myöntäneet, mutta silloin kyseessä olleet henkilöt jotka osoittaneet aiempien kasvattien kanssa olevansa sen ansanneita :)

  Re: Raadelman hevostila - uusi ulkoasu & uudet vauvat

LähettäjäKya 
Päivämäärä:   21.6.09 13:46:52

ylös

  Re: Raadelman hevostila - uusi ulkoasu & uudet vauvat

Lähettäjä: Lotta L 
Päivämäärä:   21.6.09 13:54:11

Uiui, ihana uusi ulkoasu.

Raadelman Vässykkä pääsisi asumaan meille Salaisuuteen ravikonien joukkoon. Ajoittain aktiivinen kisakoti luvassa ( tarkoittaa siis sitä, että tietyin väliajoin kisakalenteri saa roimasti täytettä, välillä vähän epäaktiivisempaa, mutta hengissä ollaan ).

Jälkeläisiä aletaan hommailla kunhan kisakokemus tai oikeastaan kisamenestys alkaa näyttää hyvältä. Isä kun näytti olevan yleispainotteinen, niin kaipa me Vässykkä voitaisiin opettaa myös ajolle - täyspainoisesti ravuriksi ei kuitenkaan ole lähdössä, ei missään nimessä pelkoa sen suhteen.

Laatuarvostelut tullaan ehdottomasti käymään jos siihen tarjoutuu mahdollisuus.

Salaisuus - kisanäyttöja löytyy konien sivuilta

  Re: Raadelman hevostila - uusi ulkoasu & uudet vauvat

LähettäjäKya 
Päivämäärä:   28.6.09 13:53:49

ylöös

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.