Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Netin hevospelit

Lähettäjä: Ktonos 
Päivämäärä:   25.2.21 13:21:40

Tyttäreni on innokas hevostyttö ja lisäksi hän pelaa netissä peliä "Horse Riding tales". Peli ei maksa mitään, mutta nyt hän hinkuu kyseiseen peliin VIp-ominaisuutta. Tämä maksaa 85 euroa. Hassua sinällään, että kännykästä katsoen se maksaisi vain 60 euroa.

Mitä miltä, kannattaako tuo hankkia, vai onko se vain alkua uusille maksuille?

Olen myös miettinyt, että onko juuri tämä peli se lapselleni sopivin vai onko näitä muitakin? Ilmeisesti ainakin "Star Stable"-niminen peli on, jossa voisi pelata jopa suomenkielellä.

Minun puolesta voisi pelata vaikka kumpaakin, mutta kahdesta pelistä en haluaisi maksaa. Mitä mielipiteitä?

  Re: Netin hevospelit

Lähettäjä: Pekka 
Päivämäärä:   26.2.21 15:40:30

Unelmahevonen myös hyvä ja edullinen peli. Star Stable pelejähän saa ihan pc:lle ostettua erikseenkin cd:llä.

  Re: Netin hevospelit

Lähettäjä: toki 
Päivämäärä:   28.2.21 14:41:06

Star Stablen pc-pelit ja Star Stable Online ovat ihan eri asiat. Star Stable Onlineen voi tutustua paremmin täällä: https://www.starstable.com/fi/

  Re: Netin hevospelit

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   21.3.21 18:10:18

Star stable online on hyvä peli! Suosittelen sitä "maksa kerran" star rider -jäsenyyttä siinä, ilmaisversiossa loppuu pelattava nopeasti. Star rider-jäsenyydellä pelaa ikuisuuden ja tosiaan maksu 45,50€ vain kerran.

  Re: Netin hevospelit

Lähettäjä: 1ssu 
Päivämäärä:   10.7.21 13:02:24

milloin unelmahevosesta tulee tablettiversio?! pelin tekiöiden mukaan lähivuosina pitäisi tulla mutta missään ei lue koska.

  Re: Netin hevospelit

Lähettäjä: 1ssu 
Päivämäärä:   11.7.21 11:46:05

siihen piti tulla uusia hevosia. niin olen lukenut. kysyin, koska tablettiversio ilmestyy mutta vastausta en ole saanut. kysyin myös, minkä nimisiä ja rotuisia hevosia siihen
on tulossa.

  Re: Netin hevospelit

Lähettäjä: ponny 
Päivämäärä:   6.8.21 23:31:33

star stable online on paras.tietokoneelle tulee

  Re: Netin hevospelit

Lähettäjä: Jessica 
Päivämäärä:   7.8.21 15:14:06

1ssu, kyllä minulla toimii tabletilla ihan sama versio kuin tietokoneellakin?

  Re: Netin hevospelit

Lähettäjä: Jehveri 
Päivämäärä:   4.9.21 19:29:32

1ssu, kyllä minulla toimii tabletilla ihan sama versio kuin tietokoneellakin?
mutta mistä sen saa tabletille? sori jos kysyn pöhköjä.
kiitos neuvosta jo etukäteen!

  Re: Netin hevospelit

Lähettäjä: 1ssu 
Päivämäärä:   11.9.21 09:50:32

en ole edes löytänyt tablettiversiota. mistä sen saisi?! kun kirjoitan tablettiin unelmahevonen ei löydy!

  Re: Netin hevospelit

Lähettäjä: 1ssu 
Päivämäärä:   6.7.22 12:43:58

1ssu, kyllä minulla toimii tabletilla ihan sama versio kuin tietokoneellakin?mistä sä sen löysit?

  Re: Netin hevospelit

Lähettäjä: cheyenne 
Päivämäärä:   27.9.22 15:53:34

en löytänyt millään hakusanalla! minkä nimisiä ne uudet hepat on?!

  Re: Netin hevospelit

Lähettäjä: 1ssu 
Päivämäärä:   20.11.22 15:29:42

miten löytäisin sen niin voisin pelata sitä?

  Re: Netin hevospelit

Lähettäjä: Usva poni 
Päivämäärä:   20.11.22 17:35:09

Mun mielestä Sso(star stable) on ihan BEST pelaan sitä oon noin 10v haluaisin sen maksullisen star rider jutun mutta vanhemmat.ei anna maksaa peleistä vaikka maksaisin sen kokonaan itse mun mielestä vanhempieb pitäis antaa lapsien tehdä sen mitä hän on toivonut kauan
Ja yksi asia en ole koskaan kuullut mistään unelmaheppa
Pelistä voisitteko kertoa mistä sen löytää ja mitä siinä tehdään?

  Re: Netin hevospelit

Lähettäjä: Filipina 
Päivämäärä:   5.12.22 18:54:44

se on vuonna 2000 ilmestynyt peli. sen pelin hevoset ovat olleet oikeasti olemassa !
ne löytyi haaparannasta. pelin hevosia oli :
Andros, Haflinger,, Lippi, suomenhevonen, Kanon, Holsteininhevonen, Pepe New Forest, Manique puoliverinen, Maraschino Arabi/connemara, Quincy, connemara,
Marie, Pohjoisruotsinhevonen, Jocke, russ, Mandy, Risteytysponi. pelistä on tullut uusi versio jossa uudet hevoset mutta siitä en tiedä mitään. joku Pai niminen shettis on ensimmäinen uusi?!

  Re: Netin hevospelit

Lähettäjä: 1ssu 
Päivämäärä:   7.5.23 17:57:23

unelmahevoselle piti tulla jatko-osa , luin jostakin niiden omilta sivuilta. tietääkö kukaan ?!

  Re: Netin hevospelit

Lähettäjä: 1ssu 
Päivämäärä:   11.6.23 18:18:23

pelaan my horsea. hevoseni siinä: Lamicher Kia , kaunis tummanruunikko quarter.
Kia on tallin hienohelma. Paulus Ix Pauli , keskiruunikko quarter. Chloette Doris, kaunis lehmänkirjava Pinto. Annie Leennox Anni, Kimo quarter.Anni on nätti. Eleonore Noora, kultainen quarter. Hafrette Haffe, ruunikko quarter .
TIger Lily Sandy, papurikonkimo quarter. Sandy on oikea prinsessa. Havannah Ixv
Havanna , vaaleanruunikko quarter. Bohemite Tintti, musta quarter. Tintti on vähän vihaisen näköinen vaikka on ihan kiltti.Fantastica Primavera Fanja, tiikerinkirjava appaloosa .seuraavaksi aion ottaa pelissä seepran. ei tosin oli netissä. enkä pelaa oikealla nimelläni vaan itse keksityllä pelaajanimellä. vähän samaan tapaan kuin
on itse keksittyjä myös tubettajien nimet Lakko ja Herbalisti.en kerro minun pelaajanimeäni tässä koska joku voisi tunnistaa minut siitä.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.