Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Ravikeskustelu 465

Lähettäjäreibili 
Päivämäärä:   30.9.17 20:50:31

Ravikeskustelu 464

VRER - Kilpailukalenteri
VRKK
VPY
RaPu
Ravifoorumi
Ravi-info (Huomaa uusi osoite!)
Ravitalleja (Huomaa uusi osoite!)

Ravikeskustelun aloitusviestin pohja.

uutta pukkaa!

  Re: Ravikeskustelu 465

Lähettäjä: Ripa 
Päivämäärä:   1.10.17 07:33:18

Meille ei irronnut Monte mestaruuksissa finaalipaikkaa.
Daimi saa nyt siirtyä tekemään varsoja.

  Re: Ravikeskustelu 465

LähettäjäMilja H. (10674) 
Päivämäärä:   1.10.17 15:36:21

Omat hevoset ei montémestaruuksissa olleetkaan, mutta kasvattajana tuli kaksi kutossijaa! Parempi sekin kuin ei mitään. Onnittelut kaikille menestyneille! :)

  Re: Ravikeskustelu 465

Lähettäjäreibili 
Päivämäärä:   2.10.17 01:01:50

Joku joka ei vielä oo osallistunu, nii nyt äkkiä yks lv tamma vielä mahtuis tänne http://reibilin.weebly.com/vsn1.html

  Re: Ravikeskustelu 465

Lähettäjä: Shavo 
Päivämäärä:   2.10.17 06:02:34

Ihanaa! <3 Miun Valrus NRL voitti! Sekin oli kriterium voittaja muuten tänä vuonna! :D Ai hitsin vitsi! Vähänkö kivaaa!! <3 8)

Hevospuolella ei tullut menestystä, mutta ei se mitään, mie en osaa noita hevosia laitella... (Vokkeriakki nyt onkin hyvältä kasvattajalta, se on poikkeus :D)

Mie teen nyt viimenään syyskuun toisista raveista tulokset, koska oli vähän hässäkkää tuossa IRL... :)

Ja hei - 10.10. ponidivarien 1. karsintalähdöt, vasta yksi osallistumisposti sähköpostissa :o

  Re: Ravikeskustelu 465

LähettäjäViveka 
Päivämäärä:   2.10.17 10:55:58

Mielipide tuohon reibili kirjoittamaan ennätyskysymykseen. Minun mielestä ei tulisi hyväksyä IRL-hevosia parempia ennätyksiä, vaikka toki voihan virtuaalimaailmassa shettikset hypätä vaikka 160cm ratoja ym. Mutta itse ainakin katsoisin näitä kieroon.

  Re: Ravikeskustelu 465

LähettäjäViveka 
Päivämäärä:   2.10.17 10:58:10

Ja spämmiä. ='D

Uusi lv-ravit julkaistu. Tuplat päiville 10.10. ja 12.10. VIP 8.10.

  Re: Ravikeskustelu 465

Lähettäjäreibili 
Päivämäärä:   2.10.17 13:05:50

Viveka, realistisuudesta on kovasti yritetty pitää kiinni, mä päästän kyllä läpi, jos IRL ennätys nyt ois vaikka 13,5 jollain matkalla ja joku virtuaalisesti menis samalla matkalla (ja lähetystavalla) 13,4 tai 13,3.. Tuossakaan nyt ei ois sinänsä ois ollut oikeastaan ongelmaa (mun mielestä) jos ennätyksen tehnyt ois ollu ori (sittenkin siitä millainen se muuten on ollut juoksijana). Nyt päädyttiin siihen että tuota tamman juoksemana ei hyväksytä, etenkään kun Tiia kertoi ettei ollut ihan ajatellut niitä aikoja loppuun asti. :D

Ponit on vähän hankalia, kun mulla on vaikeuksia tulkita tuota hippoksesta löytyvää SE listaa, ja oon sitte turvautunut tähän http://www.poninhanta.net/PonienMEt2012.pdf vaikka onkin vanha, mutta antaa suuntaa mitä voi hyväksyä ja mitä ei..

Mun Duanin Ruhtinatar on näköjään nyt viisivuotiaana saanu edes vähän jutun juonesta kiinni, mutta silti sen statistiikka on 43: 1-2-3, pitäskin taas päivitellä sivuja..

  Re: Ravikeskustelu 465

LähettäjäMeeriN. 
Päivämäärä:   2.10.17 15:34:31

Ponidivareihin on tarkoitus heittää poneja kyllä :)

Mun mielest taas tota Hippoksen SE-listaa on ihan helppo tulkita :D Kiva sen kautta hieman verrata tammojen ja orien aikoja auton takaa ja voltista.

  Re: Ravikeskustelu 465

Lähettäjäreibili 
Päivämäärä:   2.10.17 15:52:24

Kyllähän siitä selvän saa kun jaksaa keskittyä (minä en aina jaksa), mutta tuo hevosten on paljon helpompi. :D Toki ponit ei varmaan juokse kuin pääasiassa lyhyttä matkaa niin niitä nyt varmaan on sikäli turha listata samalla tavalla, mutta kuitenkin. :D

  Re: Ravikeskustelu 465

Lähettäjä: Shavo 
Päivämäärä:   4.10.17 12:03:04

Keillä kaikille on pohjoisnorjanponeja?

Mulla on tiedossa vain Tierran pnp-ponit, joita olisikin tarkoitus kysellä jalostukseen...
Omat pnp- ponit alkavat olemaan siitoskäyttöön siirtymässä, joten kartoitan poneja joita voisin lainata meidän poneille :)

  Re: Ravikeskustelu 465

LähettäjäTiia 
Päivämäärä:   4.10.17 20:26:43

Tulkaapas ihmiset osallistumaan meidän rajattomiin raveihin. ^^

  Re: Ravikeskustelu 465

LähettäjäMeeriN. 
Päivämäärä:   4.10.17 23:40:49

Divariravit
- 1. karsinta 10.10. http://meerin.net/ravurit/ravit/78.html
- 2. karsinta 20.10. misery. järjestää, ei vielä kutsua
- finaali 30.10. http://meerin.net/ravurit/ravit/79.html

  Re: Ravikeskustelu 465

Lähettäjä: Shavo 
Päivämäärä:   7.10.17 11:55:53

NYT SAAN OLLA YLPEÄ! :D

Kaikilla suomenhevosilla ajan tasalla olevat sivut. Kaikilla suomenhevosilla päivitetyt kilpakalenterit....! :D TÄÄ TUNNE! 8D

..... Ei puhuta sitten siitä, että lämpöset, pohjoisruottalaiset ja kaikki ponirodut vielä laittamatta... Sssshhhhh.... :DDD

Ja hei - mie teen kohta oikein aimoannoksen kilpakutsuja lokakuulle! ^_^
Tulossa mm. 3 x villien sarja, ja 3-4 kutsua joissa vähän "erilaisia" lähtöjä, vaihtelun vuoksi :)

Noissa yksittiäisissä raveissa parissa ekassa aika lyhyt osallistumisaika, mutta toivottavasti tulevat kuitenkin kasaan ^___^ Mie linkittelen ne tänne kohta puoliin! :)

  Re: Ravikeskustelu 465

Lähettäjä: Shavo 
Päivämäärä:   7.10.17 12:27:47

Lokakuun sarjaravit

10.10. villit
18.10. villit
26.10. villit

Tervetuloa <3 :)

  Re: Ravikeskustelu 465

Lähettäjäreibili 
Päivämäärä:   10.10.17 21:18:58

Saisko nämä koteja jostain..
http://reibilin.arkku.net/ravurit/myytavat.html

Yksi orlov, pari puttea joista toinen ktk-kelponen (jos raaskin luopua, en vielä tiedä mutta katsotaan) ja yksi peitsari..

  Re: Ravikeskustelu 465

LähettäjäEllu 
Päivämäärä:   11.10.17 19:01:26

Per... botit. Tämän voisin tietty käyttää hyväksi vaikkei virtuaaliasiaa olekaan..
Olisko teillä antaa hyviä vinkkejä kuinka jumpata/verrytellä hevosen lapoja? Ruunan lavat meinaa olla aika juntturassa...

  Re: Ravikeskustelu 465

LähettäjäEllu 
Päivämäärä:   11.10.17 19:02:09

Mutta tää oli se mun oikea asia:
Eli Lokakuun villit ravit x3. Saa ja pitääkin osallistua! Varsoille pari starttia lisää ennen kriterium karsintoja ;)

  Re: Ravikeskustelu 465

Lähettäjäsiinau 
Päivämäärä:   12.10.17 01:43:52

Meidän näyttelyistä tulokset tulleet !

Täytyy koittaa huomenna ilmoitella koneja noihin teidän raveihin, ja pitäis päivitellä hevosten sivujakin :o

  Re: Ravikeskustelu 465

Lähettäjäreibili 
Päivämäärä:   13.10.17 18:39:42

Huolehtikaas sitten, että virtuaalikriteriumiin osallistuessa hevosten sivut on ajantasalla viimeistään VIP:nä, että saan jaettua lähdöt osallistujien tasojen mukaan, käyn kaikki osallistujat siis vielä kertaalleen läpi ennen arvontaa, jotta saan ne ajantasaisin tiedoin (ennätys/voittosumma) mukaan.
Sivuilta tulee löytyä nimi, ikä (ja sen tulee täsmätä ilmoitettuun, eli lämpöset 3v ja suomenhevoset 4v), sekä sukutietoina vähintään isä ja emä!
Ja mielellään ne toimivat sivutkin sitten..

Tulokset tosin ei välttämättä tule kilpailupäivänä siltikään, en vielä tiedä eksytäänkö tästä mökille vai ei just tuona viikonloppuna ja jos, niin sitten voi olla ettei tule, riippuen siitä että tehdäänkö sielläki puuhommia vai ei (jeeee, eiku..).
Tosin ei myöhästykään pahasti, parin päivän sisällä siitä kyllä uskallan ne luvata..

  Re: Ravikeskustelu 465

Lähettäjäaksu 
Päivämäärä:   14.10.17 15:02:31

Raviloisia meillä tarjolla!
http://jattitassu.net/ravitalli/ravit115.htm (Nuorten Syyskatsaukset)
http://jattitassu.net/ravitalli/ravit116.htm (Peitsaridivarit)
http://jattitassu.net/ravitalli/ravit117.htm (Halloween-hipat)

  Re: Ravikeskustelu 465

Lähettäjä: Shavo 
Päivämäärä:   18.10.17 10:59:55

Mie heittelin tänään oikein asenteella osallistumisia raveihin, ja vielä vähän jatkuu. Ja arvon 18.10. raveistamme tulokset.

Tiedoksi muuten, että keskustan puolella on meidän TJ: linkki. Osa hevosista ekaa ja osa viimeistä kertaa jalostuksessa -> joukkolynkkaus tapahtuu joulukuun alussa hevosissa ja poneissa ja tehdään tilaa uusille :)) Eli jos olet suunnitellut varsaa jostain hevosestani/ poniestani, kannattaa olla ennen joulukuuta yhteydessä ^___^

  Re: Ravikeskustelu 465

Lähettäjä: Ripa 
Päivämäärä:   18.10.17 16:30:20

Taas on juostu joulun lahja ajot.

Tällä kertaa voitot matkasivat samaan talliin. Joka tapuksessa kaksi hienoa hevosta on voittansa ansainneet. Ne ovat Your Betrayal ja Repolan Topias

Your Betrayal on kilpailun ensimmäinen tamma voittaja edelliset voittajat ovat 2016 ori 4v OR' Fuzzy Puzzle
2015 ori 3v P.P.Adagio

Repolan Topias on kilpailun toinen ori voittaja edelliset ovat
2016 tamma 8v Viirun Viretta
2015 ori 6v Savun Noitavero

  Re: Ravikeskustelu 465

Lähettäjä: Shavo 
Päivämäärä:   19.10.17 13:53:59

Ponidivisioonaravien 2. karsintaan mahtuu vielä runsain joukoin poneja! Tällä hetkellä vain 1 divisioonakarsinta on ajettavissa 4 ponilla, muut menevät peruutukseen jos osallistujia ei tule enempää :/

  Re: Ravikeskustelu 465

LähettäjäViveka 
Päivämäärä:   20.10.17 16:24:05

Shavo saako B-ponilla osallistua, joka ei ole vielä kerinnyt saamaan itsellensä ennätystä? =) Muutamassa lähdössä ollaan jo oltu, mutta näistä ei vielä tuloksia ole tullut.

  Re: Ravikeskustelu 465

LähettäjäEllu 
Päivämäärä:   20.10.17 20:03:25

Tuloksia tehty Lokakuun raveista. Poikkeuksellisesti tein jo 24.päivänkin, mutta selkosuomelle laitan sen tulevina päivinä. Kun tässä on nyt ollut vähän kiirusta...

  Re: Ravikeskustelu 465

LähettäjäHilmir 
Päivämäärä:   20.10.17 20:58:42

Viveka: mie oon ainakin heittänyt ennätyksettömiäkin mukaan, koska ei ainakaan mun silmään erikseen osunut, että pitäis olla startattu. Ja sarjat menee kuitenkin voittosumman mukaan ja starttaamaton menee oikein pätevästi tohon alle 500e tienanneet -sarjaan :D

  Re: Ravikeskustelu 465

Lähettäjä: viiru 
Päivämäärä:   21.10.17 12:23:20

Hei ravi-ihmiset!

Mitkäs kaikki näistä hevosistani olen teille myynyt?
http://kuippana.net/ravi/sh.html

http://kuippana.net/ravi/lv.html

  Re: Ravikeskustelu 465

LähettäjäMeeriN. 
Päivämäärä:   21.10.17 17:22:09

Viiru, Havina on ainakin mulla, EP Tuksun ja EP Susiinan bongasin Narrilaivasta

  Re: Ravikeskustelu 465

Lähettäjä: viiru 
Päivämäärä:   21.10.17 18:28:00

Jees! Lissää vaan :) Laitan noista meinaan suurimman osan myyntiin tai kuoppaan, niin haluan vaan tietää missä menee jo myydyt :D

  Re: Ravikeskustelu 465

Lähettäjäeatnama 
Päivämäärä:   22.10.17 15:20:33

viiru,
Mulla on yks Heliokselle sovittu astutus, kun oli tarkoitus että Emali pyöräyttäisi varsan sun nimiin. En vaan ole saanut tän asian kanssa mitään aikaiseksi :x Varsa pitäis sitten tehdä takautuvasti tai mun nimiin, kun Emali on kuitenkin ollut mulla elokuulta asti.

  Re: Ravikeskustelu 465

LähettäjäEllu 
Päivämäärä:   22.10.17 20:07:55

bottiloiset...

  Re: Ravikeskustelu 465

LähettäjäEllu 
Päivämäärä:   22.10.17 20:08:13

Saltalaisista laitoin kanssa myynti-ilmoa. Kukaan ei ole pakkomyynnissä, mutta on jo talliin kertynyt aika paljon elukoita..

Ja tein jo Marraskuun kutsut. Kerrankin ajoissa :)

  Re: Ravikeskustelu 465

LähettäjäMeeriN. 
Päivämäärä:   22.10.17 23:28:05

Jaaha, pitänee taas ruveta tsekkaan toi VRER:n kalenteri tyyliin joka päivä, että mahtuis mukaan suurkilpailuihin :D Yhen hevosen sain ilmottua Tammasuosikkiin kun eilen on kutsu kalenterissa, mut mun tuurilla joku muu ehti täyttään sen ensin

  Re: Ravikeskustelu 465

LähettäjäMilja H. (10674) 
Päivämäärä:   23.10.17 09:39:44

Meeri, hyvin kerkesit vielä! :)

Yhden ainoan hevosen olen joutunut jättämään pois suokkilähdöstä. Yllätyin ihan kuinka nopeasti lähdöt täyttyivät. Ensimmäinen ilmoittautuminen tuli lauantaina klo 13.11 ja Meerin, joka mahtui viimeisenä mukaan, tuli eilen kello 23.19. Eli 34 tuntia meni lähtöjen täyttymiseen.

Että olisikohan se harkitsemani 1+1 ilmoittautuminen sittenkin ollut fiksumpi.... :'D #jälkiviisaus

  Re: Ravikeskustelu 465

Lähettäjä: Shavo 
Päivämäärä:   23.10.17 10:35:47

Sori, mulla oli IRL vähän härdelliä + väsymystä niin ponidivarien 2. karsinnoista tuli tulokset tänään ulos. Toisaalta hyvä, koska sinne oli tulltu pari jälki-ilmoittautumista - mikäli oli oikein ihanaa, että saatiin isommat lähdöt kasaan! :)

Nyt teen ponidivareille oman ulkoasun + sivuston, jossa lukee vielä kaikki säännöt noita raveja koskien + sarjauudistukset marraskuussa (summia vaan muunnellaan fiksummiksi), niin niin.. :)

Onnea kaikille finalisteille 30.10. finaaleihin! Pyrin ne arpomaan ajallaan, ja näillä näkymin sen pitäisi onnistuakin juuri sinä päivänä ;) :)

  Re: Ravikeskustelu 465

Lähettäjä: Sorel 
Päivämäärä:   23.10.17 10:45:43

Unia Trottersin ensimmäinen kasvattimyynti on julkaistu, sieltä oma kiva ravivarsa <3

http://virtuaali.net/keskusta/topic/6261/m-unian-ravivarsat-lv-sh-she-russ

  Re: Ravikeskustelu 465

Lähettäjäaksu 
Päivämäärä:   23.10.17 17:50:57

Milja, mä vähän mietin siinä ilmoa laittaessani että pitäiskö se muuttaa mutta en sit sanont mitään :D Toisaalta, haittaiskohan se ihmisiä miten paljon jos sieltä laittaiskin toiset vara-jonoon :P En tiiä.

  Re: Ravikeskustelu 465

LähettäjäMilja H. (10674) 
Päivämäärä:   24.10.17 11:28:17

Sitä mäkin nyt aloin miettimään, että pitäiskö se muuttaa näin jälkikäteen tuohon 1+1.. Vetääkö kukaan hernettä nenään jos otan siirrän jokaisen ilmoittautuneen hitaamman hevosen varalle? Voin vaikka lohdutukseksi lisätä lähtölistaan "karsiutuneille" hevosille omat rahakkaammat lähtönsä :'D

Mielipiteitä?

  Re: Ravikeskustelu 465

Lähettäjäreibili 
Päivämäärä:   24.10.17 13:16:31

Milja H, Mua ei ainakaan haittaa. :D

  Re: Ravikeskustelu 465

Lähettäjäaksu 
Päivämäärä:   24.10.17 16:40:54

Milja, mä melkein ehdottaisin että laitat vaikka sähköpostia kaikille osallistuneille (joo, iso rumba) ja kysyt kumman haluavat lähtöön. Mä meinaan ainakin haluaisin nimenomaan nuo ekana olevat sinne :D

  Re: Ravikeskustelu 465

Lähettäjäsiinau 
Päivämäärä:   24.10.17 18:16:00

hittovie mulla tais mennä nuo sarjaravitkin ohi, en kerinnyt ilmoittamaan taas oikein mihinkään noita koneja :3 ehkä ensi kuussa sitten ! :D

  Re: Ravikeskustelu 465

LähettäjäEllu 
Päivämäärä:   24.10.17 21:03:51

Jei, meille tuli Virtuaalimestaruudesta edes karsinta voitot kahdesta lähdöstä! Finaali ei sitten onnistunutkaan, mutta katseet suunnataan nyt Kriteriumiin :)

  Re: Ravikeskustelu 465

LähettäjäEllu 
Päivämäärä:   24.10.17 21:04:35

Ajattelin, että olisko joku innokas piirtämään noille projektihevosille kuvia? Palkaksi voin ihan euroja tarjota, kun taiteellista/kirjallista lahjakkuutta en omaa.. Saa vinkata vaikka Keskustankin puolelle, kun mulla ei oo sinne tunnuksia

  Re: Ravikeskustelu 465

Lähettäjäeatnama 
Päivämäärä:   24.10.17 21:33:12

Mä en osaa sanoa, kummat noista Kriteriumin karsintoihin ilmoitetuista haluaisin ennemmin sisään... Mut ois kyllä hyvä, jos näissä suurkisoissa sen verran joustettais, että hevoset vois ilmoittaa toivomusjärjestyksessä, eikä ennätyksen mukaan :)

  Re: Ravikeskustelu 465

Lähettäjäsiinau 
Päivämäärä:   25.10.17 00:32:11

Miä haluaisin ostaa 2-polvisia lämppäritammoja muutaman, saa olla ihan tilausvarsojakin kunhan tarjoat valmiita yhdistelmiä :)

Suomenhevostammojakin olisi hakusessa, 1-polvisia - pitkäsukuisia. Valmiita yhdistelmiä näistäkin... :3

  Re: Ravikeskustelu 465

Lähettäjä: Sorel 
Päivämäärä:   25.10.17 11:23:25

Onko olemassa toimivaa ravien arvonta masiinaa? :)

  Re: Ravikeskustelu 465

Lähettäjä: Sorel 
Päivämäärä:   25.10.17 12:11:23

Uniassakin olisi raveja tarjolla, osallistumis aikaa ei hurjasti ole, joten kipin kapin osallistumaan :)

1.11: Avoinna kv, lv, A, B TAMMAlähdöt, päälähdöt kaikille
http://www.huvituksen.net/unia/k/005.php

6.11-9.11: Poniravit A & B poneille, 4 kutsurypäs 006-009.php
http://www.huvituksen.net/unia/k/006.php

10.11: Avoinna kv & lv
http://www.huvituksen.net/unia/k/004.php

  Re: Ravikeskustelu 465

Lähettäjäreibili 
Päivämäärä:   25.10.17 13:53:24

Sorel, http://riksudesign.net/virtuaalijelppi/raviarvonta.php

Mun pitää päivitellä vielä loput kalenterit ennenku ilmottelen minnekään, alkaa puuttua 10-20 starttia/hevonen kalenterista ku en oo jaksanu juuri ajatella päivittelyhommia.. Tai olen mutta yleensä vaan puuhannu kaikkee muuta vähemmän järkevää.. Ja nyt en tiiä taas kenen pitää tai ois jo pitäny ikääntyä, mitä ne on juossu jnejne..

  Re: Ravikeskustelu 465

Lähettäjä: Ripa 
Päivämäärä:   25.10.17 20:44:27

Meidän hevoset saa poistaa kokonaan tammasuosikista ja sen oheilähdöistä jos noita määriä rukataan

  Re: Ravikeskustelu 465

LähettäjäViveka 
Päivämäärä:   27.10.17 17:03:23

Mainostataan täälläkin. =)

Villit tupla ravit lv & B-poni lähtöidoi, ajopäivät 14.11. & 16.11., vip 11.11.

Tulossa lähipäivinä monté & peitsi lähdölliset ravit.

  Re: Ravikeskustelu 465

Lähettäjä: Shavo 
Päivämäärä:   28.10.17 11:55:52

Hei jee, sika kiva kun on raviarvontakone! Täytyy kokeilla noiden ravien tulokset arpoa nyt sillä! :)

Mie osallistun Vivekan raveihin ihan juuri kohta :)

  Re: Ravikeskustelu 465

Lähettäjä: Shavo 
Päivämäärä:   28.10.17 12:28:39

Näihin saa ja pitää osallistua 30.10. asti! :D

  Re: Ravikeskustelu 465

Lähettäjäreibili 
Päivämäärä:   30.10.17 17:02:34

Hei te jotka ootte jo osallistunu Derbyn I & II karsintoihin, multa oli jääny mainitsematta kutsussa, että osallistujien tulee olla suomessa syntyneitä (siis suvullisia, eli vähintään isä ja emä löytyy netistä), en oo ehtiny kattoo osallistujia vielä läpi, mutta teen sen tässä illan mittaan ja katon onko hevoset suvullisia vai ei..
Hyvä että eatnamalla hoksottimet pelaa, kun minä en tajunnu ajatella että ehkä siitä ois ihan hyvä kutsussa mainita. :'D
Tätä myöten siis osallistumisessa pitää olla mukana myös hevosen osoite, mutta ne jotka on jo osallistunu, ei tartte alkaa osallistua uudelleen, kaivan ne osoitteet ihan itse jostain kun kerran oon ite mokaillutkin!

Ehkä pien tauko vois olla paikallaan näistä jutuista..

  Re: Ravikeskustelu 465

Lähettäjäreibili 
Päivämäärä:   2.11.17 14:01:18

botit

  Re: Ravikeskustelu 465

Lähettäjäreibili 
Päivämäärä:   2.11.17 14:01:25

Muistaaka ponidivarit, jotka juostaan tässä kuussa meillä!
http://reibilin.weebly.com/ponidivarit1karsinta.html
http://reibilin.weebly.com/ponidivarit2karsinta.html

http://reibilin.weebly.com/vrer53.html
Näihinkin vielä mahtuu, eilen illalla päivittelin osallistujatilanteen Derbykarsintoihin, osallistujat yritän saada tän päivän aikaan sinne perästä…

  Re: Ravikeskustelu 465

Lähettäjäsiinau 
Päivämäärä:   2.11.17 17:39:17

Hirveän hiljaista täällä... kertokaa vaikka mitä teille kuuluu noin irl ja url ? : )

Ite oon pitkällä saikulla url, ja siksi mulla onkin ollut aikaa nyt näihin virtuaalijuttuihin perehtyä... oon saanut tuota mun ponitallia heräteltyä henkiin. Sekä uusi projekti valmistuu pikku hiljaa, oon rakentamassa semmoista rennolla meiningillä olevaa tallia, jonka kanssa harrastan kun tekee mieli kirjoitella...

Rusko on tällä hetkellä oikeastaan ihan kaaoksen vallassa ja nyt ei ole oikeastaan inspiraatiota ruveta sitä selvittelemään... täytyy odotella että saa taas inspistä keskittyä siihen. Jos nyt saisi marraskuulle ees hevoset starttiin niin oisin aika tyytyväinen :) Pikku hiljaa päiviteltävä hevosten kisakalenterit kuntoon ja sitä rataa..kuoppaan lähtikin aikamoinen läjä vanhempia kilpureita.

Peitsarit mulla seisoo edelleen, ei niitä onneksi montaa ole ja kunhan saan tuon ponitallin rullaamaan niin sitten siirryn peitsareiden sivujen päivitykseen ja takaisin kisalistoille ottamiseen :)

Kasvattajat jos ei ole tyytyväisiä tähän mun "kaaokseen", niin laittakaa viestiä jos haluutte pelastaa kasvattinne... jokaisen miä kyllä mielelläni pitäisin. Olen vaan tällä hetkellä hieman aikaansaamaton joidenkin asioiden suhteen, osalla laahaa sivut päivittämättöminä pitkältäkin ajalta :o Sähellän miljoonan eriasian kimpussa ja unohdan kuitenkin aina tehdä puolet siitä mitä olin suunnitellut :D
Pikkuhiljaa hyvä tulee, ei viitsi ite ottaa kauheeta stressiä näiden kanssa... tää
onneksi on kuitenkin vaan virtuaalihevostelua :3

Linkkailkaa vaikka teidän uusimpia kasvatteja tai ostettuja hevosia, niitä on kiva käydä ihastelemassa :)

  Re: Ravikeskustelu 465

LähettäjäCasper 
Päivämäärä:   3.11.17 20:35:28

Laitetaan tännekkin:

Eli ei kellään ois liisata evm-sukuista amerikanravuri tammaa varsan emäksi? Ei tulisi kasvateliitettä ollenkaan, mutta sais mielellään olla omiin nimiin kasvatettu :D
Emällä ei tarvi olla kummoistakaan menestystä :) Isänä Valentino.

  Re: Ravikeskustelu 465

Lähettäjäreibili 
Päivämäärä:   3.11.17 21:32:43

Pistääkö porukka pahakseen, jos siirrän sellaset derbyyn varahevosiks ilmotetut toiseen niille sopiviin normilähtöihin (koskee lähinnä lämpösiä), jotka ei varasijoilta mahollisesti mukaan karsintoihin pääse?
Meinasin tehä niin ihan vaan kyselemättä, mutta aloin miettiä onko kuitenki joku joka ei halua omaansa toiseen lähtöön.. :D

  Re: Ravikeskustelu 465

Lähettäjäaksu 
Päivämäärä:   4.11.17 12:26:33

Reino, minun ylijäämät saa siirtää :D

  Re: Ravikeskustelu 465

Lähettäjäreibili 
Päivämäärä:   4.11.17 13:39:24

aksu, arvelinki että sinulle ainakii on ok, ni en ees erikseen alkanu kysellä. :'D

  Re: Ravikeskustelu 465

Lähettäjäreibili 
Päivämäärä:   4.11.17 14:00:18

Ja jos on mattimyöhäsiä, nii Derbyyn ehtii vielä jos klo 18 mennessä on osallistuminen mailissa, kaikissa karsinnoissa on yks vapaa paikka.. EHKÄ ravien jälkeen arvon tuloksia..

  Re: Ravikeskustelu 465

Lähettäjämisery. 
Päivämäärä:   6.11.17 11:41:51

4 hevosta derbykarsinnoissa eikä ykskään päässy finaaliin. :D Tää on niin tätä.

  Re: Ravikeskustelu 465

Lähettäjämisery. 
Päivämäärä:   6.11.17 12:13:25

http://rikotut.net/kilpailut/ravit/40.html

Osalllistukaapa :)

  Re: Ravikeskustelu 465

Lähettäjäreibili 
Päivämäärä:   6.11.17 12:30:09

misery, mulla oli kaheksan, kun mun varahevoset ainoina mahtu mukaan.. Niistä sentää 2 pääs finaaliin, mut ei ne kaks ketä oisin tahtonu..

Täytyy käydä dogen kans kävelyllä ja osallistua sit.. En vieläkää oo keksiny onko se syöny jotai salaa yöllä vai miks on nyt vatsa sekasin..

  Re: Ravikeskustelu 465

LähettäjäSylvi 
Päivämäärä:   6.11.17 14:29:54

Mistä ihmeestä nykyään löytää kaikki ravit? VRERin löysin, mutta onko muuallakin? =)

  Re: Ravikeskustelu 465

Lähettäjäreibili 
Päivämäärä:   6.11.17 14:34:09

Sylvi, http://virtuaali.zafiro.ws/villit/ravit.php Tuolta saattaa jonkin verran bongata villejä raveja, suurimmaksi osasta niistä kuitenkin huudellaan joko täällä tai keskustan ravikeskustelussa. :)

  Re: Ravikeskustelu 465

Lähettäjä: Casper 
Päivämäärä:   6.11.17 20:12:20

Mulla oli derbykarsinnoissa 4, joista 1 finaaliin. Vielä ois 3 mahdollisuutta saada omia heppoja mukaan derbyihin, mutta eiköhän noi tän vuoden tittelit ala olla omalta osalta kerätyt vai kuinka :D

Jos sais pian aikaseks laittaa noita uusia startattavia listoille ja vanhemmat siirtyis pois radoilta vihdoin ja viimein :D

  Re: Ravikeskustelu 465

LähettäjäMilja H. (10674) 
Päivämäärä:   6.11.17 20:52:54

Kävikö mulla kerrankin tuuri, kun mulla oli neljä mukana ja finaaliin pääsi peräti kolme? Ja tämä ainokainenkin karsiutuja oli muistaakseni sijaa vaille finaalissa :'D

  Re: Ravikeskustelu 465

Lähettäjäaksu 
Päivämäärä:   6.11.17 22:32:50

Botbotboooot

  Re: Ravikeskustelu 465

Lähettäjäaksu 
Päivämäärä:   6.11.17 22:33:15

Ja meillä juostaan tässä kuussa ihan urakalla.
http://jattitassu.net/ravitalli/ravit119.htm Kiri Cup 1. ok
http://jattitassu.net/ravitalli/ravit120.htm Kiri Cup 2. ok, Aken Titaani, Aken Muusa
http://jattitassu.net/ravitalli/championshipbattle2017.htm Peitsareille isoja
http://jattitassu.net/ravitalli/ravit122.htm Kiri Cup 3. ok
http://jattitassu.net/ravitalli/ravit124.htm Kiri Cup-finaali, Kiri-lähdöt JA peitsaridivarit

Kiri Cupin pääsivu ei (vielä) toimi, niin ideanahan on se, että hevoset keräävät osakilpailuista pisteitä ja eniten pisteitä keränneet pääsevät finaaliin. Ruunat saa osallistua oriiden sarjaan.

  Re: Ravikeskustelu 465

Lähettäjäeatnama 
Päivämäärä:   7.11.17 00:01:38

Meiltä näyttäis olevan tällä hetkellä Derbyssä yksi lämppäri- ja yksi suokkiedustaja: Mama Cash (josta tykkään muutenkin ihan hirmuisesti) ja Welma. Kovasti pidän peukkuja yhden sh-oriin puolesta, mutta nähtäväksi jää.

Virtuaalimestaruudet meni meitsin kohdalla niin hienosti, etten tohdi tälle ravivuodelle toivoa enää mitään :D Ihan kokeilumielessä ilmoitettu Blueshouse pääsi finaaliin ja just rahasijoille, mutta Hyper Pomp ja Ruskon Jovainon nappasivat molemmat kakkossijat. Mikä meinaa sitä, että Burnoutissa on tällä hetkellä yhteensä kolme Virtuaalimestaruuden kakkosta! Viime vuonna kun lämpöisten kakkossijan vei Fairytale's Northman.
Jovainonin kohdalla on hauskaa vielä se, että ori on pärjännyt ikään kuin varsasta lähtien. Kriteriumissa se oli karsintavoittaja, Derbyssä kolmas ja nyt VM:n toinen. Kunkkareissakin se oli tänä vuonna mukana, mutta jäi harmi kyllä viimeiseksi.

Nämä oriithan on sitten kaikki tarjolla jalostukseen ;) Onpa siellä tarjolla Woimanpoikakin, joka juuri toistamiseen voitti Omituisten otusten mailin ja on pärjännyt siinä sivussa parissa muissakin karkeloissa.

  Re: Ravikeskustelu 465

Lähettäjäreibili 
Päivämäärä:   7.11.17 12:36:07

Tuo Fairytale's Northman on kyllä nii hieno!
Nytte mulla ois sille tammaki, vaan ei ihan vielä ajankohtasta tehä varoja lisää.

Casper, aksulle mä jo sanoinki että aivan turhaa alkaa mitään Championship Battlea arpomaankaan sit, kun sulla on siinä hevosia, kun lopputuloksen tietää.
Samoten mä nauroin kriterium tuloksia vähän; sulta pääs muistaakseni yks ainoa finaaliin, seki meni voittaa sekä karsinnan että sitte finaalin.. Kyllä mullekki kelpais tollanen arpaonni :'D

  Re: Ravikeskustelu 465

LähettäjäCasper 
Päivämäärä:   7.11.17 16:30:06

Joo toi kriteriumin voitto oli kyl aika mielenkiintonen, kun kerta yks vaan pääs messiin ja hänestäkin mielipide oli ''ei tosta kyllä sijaakaan tuu'' : D On ollut kyllä turhankin hyvä arpaonni, mutta eiköhän se tosta nousujohteesta pian siirrytä räjähdysmäiseen alamäkeen?

Huitukan Hopeaprinsessa
Hexfire
Euro
Night Warrior
Honey Style
Spock or Shock

Tossa ois muutama ylimääränen hevonen, jotka sais ottaa hoiviinsa. Jos ei ketään huoli siirtyy sit maan alle ^_^

Mun edelleen suosikki suomenhevonen on iteltä toi Kekan Komendantti. On kyl ihan liian kiva ostos ollakseen tosi. Kuningaskilpa 2017 nelonen ja virtuaalimestaruuksissa viides. Eihän tuo mikään huippu huippu suoritus ole, mutta mun suokit on muutenkin jostakin syystä niin tahmajalkasia kaikki :D Kaikki hyvä periytynyt tonne meen lämpösille. Välillä vaan tekis mieli myydä kaikki omat kylmäveriset pois ja keskittyy rauhassa noihin lämpösiin, mutta siellä on muutama yksilö jotka haluaisin vaan visusti pitää itellä :'D

Laitoin just mun starttikalenterin hevosetkin kuntoon niin tiedän montako hevosta kaipailee koelähdöistä ennätyksiä ja niitä odotteli siellä jo 24. Onko kenelläkään muulla ongelmia siinä, ettei jaksas alkaa starttaamaan noilla ihan vauvoilla? Paljon sutjakammin menee, jos vaan on noita nopeita ja ''valmiita'' hevosia.. :'D

  Re: Ravikeskustelu 465

LähettäjäEllu 
Päivämäärä:   7.11.17 21:20:12

Mulla on Derby haaveet yhden niin nahkean oriin varassa, että tuskin tulee paikkaa finaaliin, jos edes pääsee karsintaan mukaan. Mutta pakko on koittaa. Tiedä vaikka syttyisi juoksemaan

  Re: Ravikeskustelu 465

Lähettäjämisery. 
Päivämäärä:   8.11.17 10:31:01

http://tinyurl.com/y7tsv93s

Atte tahtoo jo uuteen kotiin! Se on juossut jo enemmänkin ja sai juuri KTK-II palkinnon pisteillä 79! <3

  Re: Ravikeskustelu 465

Lähettäjämisery. 
Päivämäärä:   8.11.17 10:31:38

Ja Attehan on nyt 5-vuotias, joten se on valmis derbykarsintoihin! ;)

  Re: Ravikeskustelu 465

Lähettäjämisery. 
Päivämäärä:   8.11.17 19:01:52

aksu Kiri-cupin sivut ei pelaa. Kerätäänkö tässä pisteitä eli kandee ilmoo samat hepat vai pääseekö tietty määrä finaaliin?

  Re: Ravikeskustelu 465

Lähettäjäaksu 
Päivämäärä:   8.11.17 20:24:14

misery.
"Kiri Cupin pääsivu ei (vielä) toimi, niin ideanahan on se, että hevoset keräävät osakilpailuista pisteitä ja eniten pisteitä keränneet pääsevät finaaliin. Ruunat saa osallistua oriiden sarjaan."

  Re: Ravikeskustelu 465

Lähettäjä: Shavo 
Päivämäärä:   9.11.17 10:05:42

18.11.
24.11.
28.11.

Osallistujia kaivattaisiin, 9.11. ravit juostiin mun, Meerin ja Jannican hevosten kesken :((

  Re: Ravikeskustelu 465

Lähettäjämisery. 
Päivämäärä:   9.11.17 10:05:53

Sori, en ehtinyt lukea tuota tekstiä sen paremmin. :D Kiitos tiedosta!

  Re: Ravikeskustelu 465

Lähettäjä: Ripa 
Päivämäärä:   9.11.17 10:23:37

Shavo mitkä oli ne kaksi hevosta joista halusin itselleni varsan.
En pääse katsomaan kun tuo helkkarin keskusta ei toimi.

  Re: Ravikeskustelu 465

Lähettäjämisery. 
Päivämäärä:   9.11.17 10:28:20

Shavo mä päivittelen just kalenterita, ikiä ja ennätyksiä niin saa taas osallistua raveihin! Koitan ehtiä tehä sen jo tänään. :D

  Re: Ravikeskustelu 465

LähettäjäEssi 
Päivämäärä:   9.11.17 18:11:01

Vieläks jollain on Ikikorven kasvatteja, tai yleensäkkään suomalaisia jolla ois meidän kasvatteja suvussa? Näitä olis kiva katsella.. :)

Ikikorpi elää (ja on elänyt jo pitkään) aikamoista hiljaiseloa enkä oo mitään kiirettä asian suhteen pitänytkään, koska jossei motivaatiota ole niin sitä ei sitten vaan ole.

  Re: Ravikeskustelu 465

LähettäjäMilja H. (10674) 
Päivämäärä:   9.11.17 18:34:46

Essi, Iki-Asko on edelleen hengissä (s. 06/2015) ja kilpailee hiljokseen :)

Tällein by the way, Pompeji on back in business ponibisneksissä ;) Keskustassa heitin vähän vitsillä, että pitäisikö taas palata kuvioihin parin vuoden tauon jälkeen ja siellä sain vähän usutusta. Noh, nyt palattiin tosiaan kuvioihin muutamalla uudella ponilla, joista osalla on vanhoja Pompejin raviponeja suvuissa! :)

  Re: Ravikeskustelu 465

LähettäjäEllu 
Päivämäärä:   9.11.17 18:54:13

Pykäsin taas uusia kutsuja (linkit seuraavassa viestissä). Villejä tiedossa ja muutamat lähetin jonoon VRER:ään.

Ja Shavon muutamiin raveihin tuli osallistuttua

  Re: Ravikeskustelu 465

LähettäjäEllu 
Päivämäärä:   9.11.17 18:58:51

Essi: Multa löytyy Ikikorven Taskunauris. Kisaa aktiivisesti ja alkaa astumaan tammojakin kohta :)

Ja sitten nuo Joulukuun ravit
Parempi tehdä nämä nyt ettei unohdu, mutta kiirehän ei ole vielä osallistua :) Muistuttelen myöhemmin näistä

  Re: Ravikeskustelu 465

Lähettäjäaksu 
Päivämäärä:   9.11.17 19:06:26

Essi, meiltä löytyy Iki-Fiina joka juoksee nyt viimeistä kauttaan ja hävettävästi kyllä jäi vähän muiden varjoon vaikka oli nuorena kyllä kiva juoksija. Ei se kyllä vielä(kään) ole 25,0 alittanut, mutta kyllä sillä on muutama pienempi nimikkolähtötoto taskussa :D
Ekasta ikikorpilaisesta (Iki-Jesperi) on jalostuspuolella AH Jesperiina, tosin toistaiseksi vasta yhden varsan pykännyt maailmalle. Iki-Jesperillä on toistaiseksi kolme varsaa joista itseasiassa paras on sulla :D (AH Vanamo)
Iki-Uskoa löytyy muistaakseeni jostain isälinjasta mutta en oo satavarma :D

  Re: Ravikeskustelu 465

Lähettäjämisery. 
Päivämäärä:   10.11.17 19:38:48

Myytäviä suomenhevosia

Ostakee pois kuljeksimasta niin mäkin voisin vihdoin hankkia muilta kasvatteja! Vaihtodiilejä saa ehdotella. ;D

  Re: Ravikeskustelu 465

Lähettäjämisery. 
Päivämäärä:   11.11.17 19:16:45

http://rikotut.net/kilpailut/ravit/40.html Osallistukaas divareihin. Huomiseen aikaa.

  Re: Ravikeskustelu 465

Lähettäjäreibili 
Päivämäärä:   13.11.17 00:20:31

Just sain ponidivarien tän kuun ekojen karsintojen tulokset tehtyä, muistakaapa osallistua 20.11.2017 karsintoihin http://reibilin.weebly.com/ponidivarit2karsinta.html

  Re: Ravikeskustelu 465

Lähettäjämisery. 
Päivämäärä:   13.11.17 13:10:34

Myytävät kasvatit uudelleen.

  Re: Ravikeskustelu 465

LähettäjäMeeriN. 
Päivämäärä:   15.11.17 15:35:17

Osallistukaahan 2. divarikarsintaan 20.11.!

http://meerin.net/ravurit/ravit/80.html

  Re: Ravikeskustelu 465

Lähettäjä: ~ 
Päivämäärä:   15.11.17 22:53:57

Tarkoittaako tuo "enintään 5000e voittaneet" oikeasti, että kaikki 0-5000e voittaneet saavat osallistua? Ettei ole mitään alarajaa sille, paljonko vähintään on pitänyt jo tienata?

  Re: Ravikeskustelu 465

Lähettäjä: reibili (puh) 
Päivämäärä:   16.11.17 12:43:06

~, ei ole alarajaa, eli kunhan on max. 5000e tienannut niin osallistua voi.

Muistanko muuten väärin että tuossa on kyllä joskus ollu rajoitus 1500-5000e tienanneet? :D

  Re: Ravikeskustelu 465

LähettäjäMeeriN. 
Päivämäärä:   16.11.17 17:35:30

~, ei ole alarajaa, joten esim. 10ve tienannut voi osallistua :)
reibili, oli joo ennen alaraja, mutta nyt otettiin se pois, jos saatais enempi nuoria/vähän tienanneita mukaan.

Aateltiin muuten ens kuulle hieman muokata kultadivarin juostavaa matkaa, eli joulukuussa matka olisi maili eikä 2600m. Mielipiteitä?

  Re: Ravikeskustelu 465

LähettäjäViveka 
Päivämäärä:   17.11.17 11:12:48

Lily’s Trottersin tiloissa ravataan jälleen, villien kilpailuiden merkeissä. (=

lv / B-poni tupla ravit 22.11. & 24.11. vip 21.11.
monté / peitsi ravit 27.11. vip 25.11.

  Re: Ravikeskustelu 465

Lähettäjäreibili 
Päivämäärä:   19.11.17 17:42:47

Ponidivarien toiseen karsintaan ehtii vielä, vaikka VIP oli eilen..

  Re: Ravikeskustelu 465

Lähettäjämisery. 
Päivämäärä:   19.11.17 19:24:45

Pitäs jaksaa päivittää ponien startit niin sais ilmoo divareihin. :D Vähän vaiheessa vielä..

  Re: Ravikeskustelu 465

LähettäjäFiona 
Päivämäärä:   21.11.17 18:53:45

Eksyinpä kattelemaan vanhoja hevosiani ja tallejani piiiitkästä aikaa ja jotenkin alko taas tuleen kaipaus tänne päin...

  Re: Ravikeskustelu 465

Lähettäjäreibili 
Päivämäärä:   23.11.17 16:01:40

Päivittelin tammaderbyyn osallistujat, 8 kappaletta on ilmotettu nyt (+ varahevoset), eli mukaan mahtuis 4 kappaletta tammoja vielä!

Teen uuden. :D

   Ylös ⇑   


Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.