Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Myynnissä paljon hevosia (monia rotuja)

Lähettäjä: HM 
Päivämäärä:   21.11.16 17:16:26

Pistetäänpä tännekin. Tarjota voi tänne, mailiin tai Keskustan topaan (jossa näkyy myös ajankohtainen tilanne.)

Myytävät


Olen ajautunut Branwenin kanssa sellaiseen pattitilanteeseen että tallissa on paljon sellaisia rotuja jotka eivät ole hetkeen kiinnostaneet jonka myötä kiinnostus itse talliin on laskenut. Nyt olisikin tarkoitus karsia tallista kaikki epämieluisat rodut pois. Ainuttakaan hevosta en tule kuitenkaan kasvattajille palauttamaan.

Jokaisen sivut ovat vähän retuperällä. Hiljattain on vaihdettua 3-polvinen sukutaulu 4-polviseen josta johtuen jokaiselta puuttuu se neljäs polvi, joten älkää ihmetelkö. Hevosia on vähän laidasta laitaan. Suurin osa on rekisteröity ja osalta löytyy myös jälkeläisiä, joita ei sivuilla näy. Kaivelen niitä sitten myynnin yhteydessä uudelle omistajalle. Kuvat eivät tule kenellekään mukaan, mutta mielelläni autan (vapaastikopioitavien) kuvien etsimisessä.

Vaatimuksia ei kenenkään kodin suhteen ole. Kukaan ei ole kilpaillut ainakaan jaollisissa kilpailuissa. Osa on jo kantakirjakelpoisia, mutta niitä ei tietenkään tarvitse kantakirjata jos ei halua. Myydään niin käyttöön kuin näyttöön. Toki jalostusaktiivinen koti olisi aivan mahtava juttu sillä suurimman osan linjat tullaan tyystin hävittämään Branwenista. Toinen mahtijuttu olisi jos uusi omistaja pystyisi säilyttämään värin, ainakin niillä joilla on jälkeläisiä.

Kenellekään ei ole merkitty painotuslajia eikä välttämättä edes koulutustasoa, joten en ole niitä merkinnyt lainkaan alas. Kunkin saa kouluttaa siihen lajiin mistä itse tykkää. Osalla on tuloksia ulkomaisista kisoista joita ei välttämättä sivuilla näy. Niitä ei ole kuitenkaan pakko uusille sivuille lisätä.

Myytävät

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.