Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Hyviä webhotelleja? Suositelkaa!

Lähettäjä: Mietteliäs 
Päivämäärä:   9.11.16 21:58:47

Kysytään täältäkin, jos täällä sattuu olemaan ihmisillä enemmän kokemusta webhotelleista. Eli olen tässä miettinyt kotisivujen siirtoa ilmaispalvelimelta maksulliseen webhotelliin ja haluaisinkin nyt kuulla teidän kokemuksianne webhotelleista - mitkä on hyviä ja mitkä huonoja (palvelun laatu, käytettävyys, kaatuileeko sivut) ja minkälaisissa kuukausi- /vuosihinnoissa pyöritään. Kotisivut ovat ihan yksityiset eivätkä sisällä mitään massiivisia tietomääriä.

  Re: Hyviä webhotelleja? Suositelkaa!

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   9.11.16 23:55:43

Suncomet vissiin ihan jees, itse en ole käyttänyt, mutta olen kuullut monien suosittelevan.

  Re: Hyviä webhotelleja? Suositelkaa!

Lähettäjä: Hanne 
Päivämäärä:   10.11.16 10:19:55

Kotimainen Webhotelli.fi on toiminut täällä nyt jo viiden vuoden ajan moitteettomasti. En muista yhtäkään käyttökatkoa tai ainakin niistä on ilmoitettu etukäteen, jos sellaisia on tullut. Pienin paketti on riittänyt mulla neljän kokonaisen kotisivun ja erilaisten jämäsivujen pyörittämiseen varsin hyvin. Kuviakin palvelimelta löytyy melko läjä. Maksan tuosta noin 30€ vuodessa.

  Re: Hyviä webhotelleja? Suositelkaa!

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   10.11.16 19:10:08

Suncomet mulla neljättä vuotta, hyvin on pelittänyt. Käyttökatkoksia muutamia ollut, mutta ei häiritsevästi ainakaan uudemmilla palvelimilla, vanhemmilla vissiin vähän enemmän kun niitä on huollettu. Asiakaspalvelu pelannut hyvin!

  Re: Hyviä webhotelleja? Suositelkaa!

Lähettäjä: Mietteliäs 
Päivämäärä:   11.11.16 12:53:58

Kiitoksia vastauksista, pitääkin tutustua Suncometiin ja Webhotelli.fi-sivustoon paremmin! :) Vieläkö löytyy suosituksia tai muuten kokemuksia webhotelleista?

  Re: Hyviä webhotelleja? Suositelkaa!

Lähettäjä: misery. 
Päivämäärä:   11.11.16 13:32:32

Webhotelli ollu varmaan kymmenisen vuotta, eikä oo kun kerran ollut ongelmia ja nekin korjattiin hetkessä. :) Voin lämpimästi suositella.

Suncometilla tuntuu olevan enempi noita käyttökatkoja.

  Re: Hyviä webhotelleja? Suositelkaa!

Lähettäjä: Mietteliäs 
Päivämäärä:   11.11.16 19:30:11

Joo, kyllä tällä hetkellä tuo webhotelli.fi vaikuttaa sopivammalta mutta mietin asiaa vielä. Kiitos myös misery.lle vastauksesta!

  Re: Hyviä webhotelleja? Suositelkaa!

Lähettäjä: HM 
Päivämäärä:   12.11.16 16:03:48

bot

  Re: Hyviä webhotelleja? Suositelkaa!

Lähettäjä: HM 
Päivämäärä:   12.11.16 16:03:53

Itse suosittelen Suncometia :). Hinta-laatusuhde kohdillaan ja jos esimerkiksi maksaa kolmen vuoden välein säästää 20%, viiden vuoden välein 30%. Pienin paketti on vuodessa se 24€ joka riittää hyvin virtuaalitallien tarpeisiin.

Käyttökatkoja on välillä kuten lähes jokaisella palveluntarjoajalla. Kesällä/syksymmällä oli enemmänkin johtuen laitteistorikosta, joka on jo nyt korjattu.

Suncometilla on Webhotelliin verrattuna enemmän ominaisuuksia ja kuukausihintakin on yli puolet halvempi. Webhotellin halvin paketti ei sisällä MySQL ominaisuutta eli tietokantaan tekeminen ei onnistu. Lisäksi Suncometilla on mm. rajattomasti sähköpostilaatikoita, MySQL, Weeblyn kotisivukone ja mahdollisuus ladata omalle sivustolle paljon lisäsovelluksia (mm. wordpress, joomla, blogi-, foorumi-, vieraskirja- ja galleriapohjat)

Webhotelli vs Suncomet

Toki se on vähän mielipideasia. Itse olen ollut Suncometin asiakas jo vuosia. Asiakaspalvelu vastaa nopeasti ja paketin päivitys aikoinaan starttipaketista isompaan hoitui helposti. Mulla ei ole mitään pahaa sanottavaa Suncometista, päinvastoin :D

  Re: Hyviä webhotelleja? Suositelkaa!

Lähettäjä: Mietteliäs 
Päivämäärä:   15.11.16 19:49:37

Iso kiitos myös HM:lle kattavasta vastauksesta! Tästähän tuleekin nyt vaikea päätös. :D

  Re: Hyviä webhotelleja? Suositelkaa!

LähettäjäTierra 
Päivämäärä:   22.11.16 13:01:52

Suncomet ollut vuosia ja olen tyytyväinen. Erittäin hyvä asiakaspalvelu!

  Re: Hyviä webhotelleja? Suositelkaa!

LähettäjäMeiju K. 
Päivämäärä:   22.11.16 13:38:56

3ix.orgilla mennään. Edullinen ja pakettiin kuuluu ihan mukavasti kaikkea.

  Re: Hyviä webhotelleja? Suositelkaa!

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   22.11.16 15:23:10

Suncomet, koska tuhottoman ihana ja hyvä asiakaspalvelu.

  Re: Hyviä webhotelleja? Suositelkaa!

Lähettäjä: H02877 puh 
Päivämäärä:   6.12.16 18:28:05

Neutech ei ole halvimmasta päästä mutta ihan uskattomam hyvä ja nopea palvelu, eikä mitään ongelmia uptimen tms kanssa! Paras webhotelli, jonka asiakas itse oon ollut. (Huonoja) Kokemuksia on myös bluehostista, suncometista ja muutamasta muusta...

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.