Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Positiivista edellisestä

LähettäjäNicky 
Päivämäärä:   24.7.16 18:23:46

Tällainen taas piristämään päivää!

  Re: Positiivista edellisestä

LähettäjäHanne puh. 
Päivämäärä:   24.7.16 18:32:17

Nickyllä on kivoja harvinaisempia heppoja Cramptonissa. :)

  Re: Positiivista edellisestä

LähettäjäLea M. 
Päivämäärä:   24.7.16 18:34:02

Hannea en sen suuremmin tunne, mutta ainakin täällä hötölässä näkyy mukavia ja piristäviä kommentteja/mielipiteitä eri asioista! :)

  Re: Positiivista edellisestä

LähettäjäAlly 
Päivämäärä:   24.7.16 18:40:21

Lea M. vaikuttaa tosi mukavalta ja positiiviselta :)

  Re: Positiivista edellisestä

LähettäjäUppe 
Päivämäärä:   24.7.16 18:44:36

Ally on ainakin aloittanut monta topaa viime aikoina, tai ainakin siltä tuntuu kun on jäänyt nimimerkki päähän 8)

  Re: Positiivista edellisestä

LähettäjäHM 
Päivämäärä:   24.7.16 18:58:45

Olen pitänyt Uppea aina positiivisena harrastajana, jolla on ihanan persoonalliset tallit ja hevoset. Oon useammankin kerran eksynyt lukemaan teidän tekstejä :D

  Re: Positiivista edellisestä

LähettäjäMiia-Maria 
Päivämäärä:   24.7.16 19:34:14

HM:llä on iki-ihana Marshmallow Miniatures! Niin syötävän suloisia poneja <3 HM on muutenkin positiivinen ja asiallinen ilmestys täällä forkalla! Eipä mitään pahaa sanottavaa tule mieleen :)

  Re: Positiivista edellisestä

LähettäjäSinte 
Päivämäärä:   24.7.16 20:10:34

Miia-Maria, Wyat Shetlandsilla on ihanan raikas ulkoasu ja ihania poneja <3 mä oon myös seurannut sua instassa, tosi kauniita kuvia sulla!

  Re: Positiivista edellisestä

LähettäjäBreak 
Päivämäärä:   24.7.16 20:35:42

Sintellä on kotoisa Metsälammen Ratsutalli, jonka kasvua ja menestystä on ollut ilo seurata sivusta - ja olihan meillä joskus omistuksessa teiltä ostettu shetlanninponikin! :D Myös aktiivinen tapahtumien järjestäjä. :)

  Re: Positiivista edellisestä

LähettäjäSonja.P 
Päivämäärä:   24.7.16 20:44:25

Breakista on itselleni aina jäänyt mukava ja ystävällinen kuva :) Myös hevoskaupat puolin ja toisin onnistuneet aina vaivattomasti

  Re: Positiivista edellisestä

Lähettäjäfarga 
Päivämäärä:   24.7.16 22:38:03

Sonja P.llä on Kultahuisku jota edelleen ihailen suuresti, muistan kun ujona aloittelijana möi mulle kasvatin josta syttyi rakkaus puoliverisiin :) vaikuttaa myös tosi mukavalta ihmiseltä, jonka kanssa asiat on aina sujuneet hyvin.

  Re: Positiivista edellisestä

LähettäjäDico 
Päivämäärä:   25.7.16 02:49:54

Fargaa en kauheasti vielä tunne mutta nimi on tuttu jo useamman vuoden ajalta :) Positiivinen mielikuva mulle on susta jäänyt ja tykkään myös kauheasti sun nimimerkistä! Kävin myös vrl:ssä tsekkaamassa että saan jotain oikeetakin sisältöä, ja sun ponitallin (jonka nimen jo unohin) ulkassa on tosi kivat värit :)

  Re: Positiivista edellisestä

Lähettäjä: helo (puh) 
Päivämäärä:   25.7.16 02:56:35

Dico on vaikuttanut oikein mukavalta ja asialliselta ihmiseltä mitä muutaman kerran linessä satuttu samaan aikaa juttelemaan :) Myös positiivisessa mielessä jäänyt täällä hötälänkin puolella mieleen asiallisella käytöksellään :)

  Re: Positiivista edellisestä

LähettäjäMette puh 
Päivämäärä:   25.7.16 02:59:39

Helo on aktiivinen linessä ja jaksaa uurastaa Seren (pakko käyttää lyhennettä kun en vieläkään osaa koko nimee kirjottaa :D) parissa. Ja hankkii sinne toivottavasti vielä paljon lisää kenttäheppoja ;)

  Re: Positiivista edellisestä

LähettäjäHanne 
Päivämäärä:   25.7.16 19:45:41

Metellä on niitä kivoja hunajatalleja ja hurmaavia hunajamarinoituja possuja! Vaikuttaa tosi mukavalta ja positiiviselta harrastajalta. :)

  Re: Positiivista edellisestä

LähettäjäNinniH 
Päivämäärä:   25.7.16 20:07:07

Hannella on ihana persoonallinen Jukola, jonka sivuille tahtoisi palata yhä uudestaan <3 jokainen tallissa oleva hevonen on panostettu ja itse omistaja vaikuttaa mukavalta, johon voisi tehdä myös parempaa tuttavuutta :)

  Re: Positiivista edellisestä

LähettäjäJuulia @puh 
Päivämäärä:   25.7.16 20:17:38

Ninni H:lla on ihana Hervannan oriasema (oon saattanut aika monta kertaa käydä kuolaamassa sun oreja! :D) ja lisäksi vaikuttaa oikein mukavalta ja ystävällisetä :).

  Re: Positiivista edellisestä

LähettäjäNicky (puh) 
Päivämäärä:   26.7.16 15:13:20

Juulia vaikuttaa asialliselta ja mukavalta! Myös Defective on hieno paikka upeine puoliverisineen :)

  Re: Positiivista edellisestä

LähettäjäTaciturn 
Päivämäärä:   26.7.16 15:47:20

Nicky on jättänyt erittäin asiallisen ja mukavan kuvan itsestään, tehnyt myös hyvää työtä Cramptonin kanssa :)

  Re: Positiivista edellisestä

LähettäjäBreak 
Päivämäärä:   26.7.16 15:54:13

Taciturn kasvattaa harvinaisiakin rotuja ja on tarjonnut myös meidän monelle kasvatille kodin. ♥

  Re: Positiivista edellisestä

Lähettäjä: sippe puh 
Päivämäärä:   26.7.16 15:57:14

Breakilla on tosi hieno ja tunnelmallinen talli ja ihanan paljon harvinaisempiakin rotuja :)

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.