Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Virallinen lopetusilmoitus (viimeinen tj/m)

LähettäjäTierra 
Päivämäärä:   29.10.15 15:51:07

Joku täällä kyseli minua muutama päivä sitten. Se sai minut havahtumaan siihen, etten ole ajatellutkaan virtuaalijuttuja yli puoleen vuoteen. Ajatus lopettamisesta on pyörinyt aina välillä mielissä vuosien varrella, mutta nyt tuntuu, että olen viimein valmis siihen. Virtuaalitallit ovat olleet tärkeä osa elämääni ja tarjonneet pakopaikan mm. koulukiusaamiselta (sekä aiheuttaneet sitä). Olen saanut ystäviä myös IRL maailmasta tämän harrastuksen kautta. Nyt on kuitenkin oikeassa elämässä niin paljon asioita, jotka vievät huomiotani, että on tunnustettava virtuaalimaailman jäävän toiseksi. Minulla on kaksi ihanaa lasta, joiden kanssa päivät menevät, sekä oma yritys jota haluan viedä eteenpäin. Sekin on nimetty virtuaalimaailmassa käyttämäni nikin mukaan.

Micram Raceponies lopettaa kokonaan. Tallin ponit/hevoset kuopataan, myydään tai palautetaan kasvattajille. Osa rakkaimmista jää ja ne siirtyvät rakkaaseen Starberryyn. Starberry ei lopeta, mutta sieltäkin suurin osa hevosista lähtee kasvattajille, myyntiin tai kuoppaan. Jätän talliin vain muutamia ehdottomia suosikkejani. Näillä harrastan jos harrastan, kisaan jos kisaan ja jos en ehdi tehdä mitään, ne jäävät sinne pölyttymään kunnes domain joskus katoaa.

Minulle jää jos kasvattaja ei sano vastaan (eli kysellä ei kannata tai vain erittäin hyvän tarjouksen kanssa):
Micramista:
Da'Ing
Attendant
Idiot, ha?
Iqbal for Auro
Julisha F
Dark Kwanza
Twist N Shout

Starberrystä:
ST Ballo
Batlou of Son
Tierra′s Rufus
Tierra′s Corara
Easterly Independent Boss
Crimson Beautiful
Despair Adrift
Snilli Adrian
No Indeed
Lumitanssi
Toy's Extempore Perfect
BMW alias Bemmi
SB Darling

Jos jokin hevonen kiinnostaa, ota yhteyttä alle tai sähköpostiin. Hevoset eivät lähde seinäruusuiksi, eli jotain käyttöä pitäisi olla tiedossa. Kukaan ei myöskään lähde ratsastuskouluun. Panosta tarjoukseen, sillä nämä kaikki hevoset merkitsevät minulle jotain ja mieluumin kuoppaan ne, kuin myyn kotiin joka yhtään mietityttää. Osa on laatisvalmiita, osa on raakileita, osalla on sertit muotovalioksi jne. Kuvia saa EHKÄ mukaan, itse kuvaamani saa palkkaa vastaan tai huonoimpia ilmaiseksi. Osalle saa tekstit mukaan, osalle ei.

Ennen kaikkea kiitos kaikille, jotka on kulkeneet mukana matkan varrella. On ollut hauskoja chatteja, huutokauppoja ja ties mitä. =) Ties vaikka joskus aikaa taas olisi ja palaisin, ainakin pienesti näiden jäljelle jäävien hevosten kanssa.

  Re: Virallinen lopetusilmoitus (viimeinen tj/m)

Lähettäjämokkamasiina 
Päivämäärä:   29.10.15 16:32:50

Mites hostilaisten käy?

  Re: Virallinen lopetusilmoitus (viimeinen tj/m)

Lähettäjä: Tierra 
Päivämäärä:   29.10.15 17:10:02

Domain on maksettu 2019 vuoteen asti ja tarvin domainia jatkossakin muihin juttuihin, joten hostilaiset saa olla rauhassa =)

Osa saattaa katsoa, että jaa ravi- ja laukkatalli. Laukkatallilla on myös askellajiponeja/hevosia, osalla on krj/vvj/erj sijoitukset täynnä jne. Eli kannattaa katsoa kaikki =)

  Re: Virallinen lopetusilmoitus (viimeinen tj/m)

Lähettäjä: Timppa 
Päivämäärä:   29.10.15 17:19:53

Eikä! Sinun heppasilla tuli aloitettua tämä harrastus <3

  Re: Virallinen lopetusilmoitus (viimeinen tj/m)

Lähettäjä: Tierra 
Päivämäärä:   29.10.15 18:41:27

Täytyy myöntää että vähän tuli lämmin olo rintaan, kun oli niin monta sähköpostia odottamassa eikä kaikki edes ostotarjouksia <3 Tuli monta hyvää tarjousta ja osa samoista hevosista. Taidan tämän viikon käydä näitä läpi ja miettiä ja teen päätökset vasta ensi viikolla. Tällä viikolla on vähän aikakin tiukilla, kun sunnuntaina on iso jyrsijänäyttely jota olen järjestämässä ja muuta. =)

Kaikki orit on käytössä tallin ulkopuolisille tammoille. Myös joistain kuolleista voi saada vielä pakasteita, joten kannattaa rohkeasti kysyä. Tämä voi olla viimeinen mahdollisuus noiden kuolleiden osalta, että niistä saa enää jälkeläisiä =)

  Re: Virallinen lopetusilmoitus (viimeinen tj/m)

LähettäjäMeeriN. 
Päivämäärä:   29.10.15 18:54:24

Ilman muuta Extempore Perfect ja Adrian saa jäädä teille, varsinkin Adrianin menestys lämmittää mieltä :) Mites Toy's Thomasin laita? Mun täytyy muutenkin kattella noita Starberryn hevosia/poneja, et josko sieltä jotain lähtis meillekin...

  Re: Virallinen lopetusilmoitus (viimeinen tj/m)

Lähettäjä: Tierra 
Päivämäärä:   29.10.15 19:36:40

Laitoin mailia MeeriN tuosta Thomasista. Sen saat ottaa takaisin tai pistän myyntiin =)

Kaikille tuojille/kasvattajille pistetty mailia. Osalle en löytänyt toimivaa sähköpostia, osa varmaan jo aikaa sitten lopettanut virtuaalihommat. Oletan näissä, että kasvatin saa myydä eteenpäin. Shavolle en bongannut äkkiä toimivaa mailia, muutama Narrilaivan tyyppi on meillä kuitenkin. =)

  Re: Virallinen lopetusilmoitus (viimeinen tj/m)

LähettäjäBreak 
Päivämäärä:   29.10.15 19:47:33

Zarry Glow:lle tarjoaisin kotia meiltä, jos kasvattaja ei sitä halua takaisin. Tulisi ennen kaikkea jalostuskäyttöön. Näyttönä vaikkapa Elvis. :)

  Re: Virallinen lopetusilmoitus (viimeinen tj/m)

Lähettäjä: Magnetie 
Päivämäärä:   29.10.15 19:51:59

Shavo pyörii höttönetissä kyllä enempi vähempi, ainakin osoite narrilaivan@gmail.com toimii. ^^ Mää yritän huomenna mailailla sulle varsoista sun muista.

  Re: Virallinen lopetusilmoitus (viimeinen tj/m)

LähettäjäLakritsi 
Päivämäärä:   29.10.15 19:54:33

Kauhean ihania poneja! Pakko siis tarjota Gilda II PA:lle kota.

Mihin tulisi?
Ainakin aluksi Lilla pääsisi minulle aluksi yksityiseksi, eli kotitallia ei olisi, koska sivut on remontissa - pahemman kerran! Mutta jos haluat nähdä tulevaisuudessa häämöttävän tallini sivut, varaudu sotkuisiin sivuihin, ja tylsään sivupohjaan... Jostain se täytyy aloittaa, myös sivuja tehdessä :D

Mitä käyttöä ponille olisi
Mistään seinäruusuilusta ei Lillan tapauksessa olisi kyse! Edettäisiin mahdollisimman hyvin prosentein aina G1 - tasolle asti. Keksisin Lillalle kaikkea aktiviteettia, eli esimerkiksi päiväkirjamerkintöjä, valmennuksia ja PLJ:n laatuarvostelu.

Kuka Lillan omistaisi
Ponilaukkajaoksen sivuja ahkerasti lueskellut tyyppi, joka siis ymmärtää laukkakilpailuista kuin kokenut konkari. En mä ehkä ole radoille poneja päästänyt, mutta eikös tiedot ja taidot ole tärkeintä? Nickistä voi ehkä päätellä ruudun takana tuntitolkulla kyhjöttävän olevan ekaluokkalainen pikkutyttö, mutta kyllä minä olen ihan luokion penkkejä kuluttava, enemmän tai vähemmän hullu, mutta ainakin kuinen ponihullu!

  Re: Virallinen lopetusilmoitus (viimeinen tj/m)

Lähettäjä: Tierra 
Päivämäärä:   29.10.15 20:14:01

Lakritsi, kiitos hyvästä tarjouksesta! =) Pidän sinut mielessä. Olisipa kiva jos Gilda pääsisi vielä laukkaradoille, kun ura on alkanut ihan lupaavasti. Päätän ensi viikolla tästä.

Break, ehdottomasti harkinnassa! Odotan kasvattajan vastausta vähän aikaa.

  Re: Virallinen lopetusilmoitus (viimeinen tj/m)

Lähettäjä: annikan @phone 
Päivämäärä:   29.10.15 21:20:39

Moikka, sellaista kyselisin, että onko mahdollista saada Tierran Roihu-Ollista yksi astutus vielä?:) tammaksi valikoituisi Senja (http://noukkis.net/harmonia/senja.htm) joka tosin ratsusukuinen, mutta saatais uutta verta ratsusuokkijalostukseen ravureiden puolelta :) kävisikö siis tälläinen?

  Re: Virallinen lopetusilmoitus (viimeinen tj/m)

Lähettäjä: Tierra 
Päivämäärä:   30.10.15 19:29:09

annikan, kaipaisin tammoilta sivuille edes luonnetta ja hieman kisanäyttöä =) Onko Senja kisannut vielä ollenkaan? Ollilla on kuitenkin jo aika monta varsaa niin olen hieman tarkka miten viimeiset astutukset käytetään.

  Re: Virallinen lopetusilmoitus (viimeinen tj/m)

Lähettäjä: Tierra 
Päivämäärä:   31.10.15 09:49:01

1

  Re: Virallinen lopetusilmoitus (viimeinen tj/m)

Lähettäjäannikan 
Päivämäärä:   31.10.15 11:36:58

Tierra, Senja on kyllä kisannut jo :) Ei sillä vissiin montaa sijaa ole, mutta jotain +10 pitäisi olla, kun oon tuloksia kisoista kattellut :)

  Re: Virallinen lopetusilmoitus (viimeinen tj/m)

Lähettäjä: frida@phone 
Päivämäärä:   31.10.15 13:16:01

Julishan saat itselläsi pitää :)

  Re: Virallinen lopetusilmoitus (viimeinen tj/m)

Lähettäjäsparrow-mind 
Päivämäärä:   31.10.15 13:26:41

Julishan poika, Columbo Mic on kantakirjattu toiselle palkinnolle ja samassa rumbassa vaihtanut osoitettakin :-)

  Re: Virallinen lopetusilmoitus (viimeinen tj/m)

Lähettäjä: Shavo 
Päivämäärä:   1.11.15 10:35:48

Jos sulla Narrilaivalasta jotain on (ei taida olla kun Megalomania?) niin laita monttuun vaan :D Tai myy, jos haluat :)

  Re: Virallinen lopetusilmoitus (viimeinen tj/m)

Lähettäjä: Omppu 
Päivämäärä:   1.11.15 11:15:14

Voisin tarjoutua ostamaan wA-ori Chill Outin :)

Olen harrastanut ponilaukkoja jonkin verran, mutta kun ponilaukoissa käyneet ponini täyttivät 15, se vähän jäi. Nyt olisi tarkoitus herätellä meille laukkaponilinjaa. Koska puolittain laukkasukuinen ponimme on nyt vasta alle vuotias, voisin Chillin kanssa jo alkaa taas pikkuhiljaa palaamaan laukkaponien pariin.

Chill pääsisi siis kilpailemaan ponilaukoissa, risuissa isommissa kisoissa ja sileillä voisin yrittää vielä nostaa Chillin tasoa. Lisäksi Chill pääsisi jalostuskäyttöön ainakin parin varsan verran.

Laatiksista menemme ainakin VWY-laatikseen, PLJ-laatiksessa voitaisiin käväistä myös. Ehkä myös YLA, ERJL tai VVJL, jos oikein innostun. Kantakirjaan Chill onkin jo pääsylipun saanut, joten sinne menemme ehdottomasti! VSN-näyttelyissäkin voitaisiin piipahtaa.

Orin mahdollisesta tulevasta kodista sen verran, että kyseessä on siis Coedwig Welsh. Coedwig on kasvattanut mountteja vuodesta 2013 lähtien. Poneista löytyy useampikin palkittu, ja myös ponilaukoissa osa on tosiaan piipahtanut, parhaimmillaan päässyt G1-tasolle asti! Toiminta on edelleen aktiivista, joten seinäruusuksi Chill ei tule jäämään.

Siihen loppuu enemmän tai vähemmän laaja tarjoukseni, mutta loppuelämän koti olisi Chillille tiedossa :)

  Re: Virallinen lopetusilmoitus (viimeinen tj/m)

LähettäjäFiona 
Päivämäärä:   1.11.15 13:28:34

Tierran Roihu-Olli kiinnostaisi siitoksen merkeissä! Olisiko oria mahdollisuus käytää vielä jalostukseen? Tammaksi valikoituisi jo raviuraansa pian lopetteleva Purnin Varjoviesti.

Varsa jäisi todennäköisesti meille, sillä hevoskanta alkaa olemaan jo herkästi vanhemman puoleista.. Startteja raveissa, jälkeläisiä yms.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.