Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  mitä muistosivuille pitäisi jättää?

Lähettäjä: kasvattaja 
Päivämäärä:   14.9.15 22:44:10

mietiskelen taas hevosia tappaessa, mitä muistosivuille toivotaan jätettävän? kuvat? päiväkirja? valkat?

  Re: mitä muistosivuille pitäisi jättää?

Lähettäjäindy 
Päivämäärä:   14.9.15 22:46:37

Itse jätän kaiken mitä tavallisillakin sivuilla on, paitsi kuvista jätän vain yhden. :)

  Re: mitä muistosivuille pitäisi jättää?

LähettäjäTaciturn 
Päivämäärä:   14.9.15 22:51:48

Perustiedot, suku- ja jälkeläistiedot sekä kilpailutulokset nyt ainakin, itse jätän muistosivuille kaiken muun paitsi kuvat :)

  Re: mitä muistosivuille pitäisi jättää?

LähettäjäTuire[puh] 
Päivämäärä:   14.9.15 22:52:32

Minä jättäisin kaiken enkä millään ymmärrä, miks porukka jättää niin tyhjät sivut! Sen ymmärrän, jos kuvia olisi yksi, mutta että pyyhitään kaikki kisat, tekstit ym. pois. Pääkuvakin kertoo paljon enemmän kuin kuvaton, vaikka toki edes perustietojen väri ja säkäkin riittää, jotta jälkipolville saa jotain kuvausta suvustaan.

Jos meinaa jättää lähes tyhjän sivun ilman mitään oikeita merkintöjä hevosen elämästä (poislukien mahd. laatispalkinnot), niin saman homman ajaa jo VRL:n profiilisivu. Ja sielläkin on nykyään enemmän tietoa, kun siellä sentään on kisamerkintöjä (jos käytti VH:ta kisatessaan).

  Re: mitä muistosivuille pitäisi jättää?

Lähettäjäfelissa VRL-04000 
Päivämäärä:   14.9.15 22:54:04

Ite jätän kaiken muun, paitsi päiväkirjamerkinnät ja valmennukset :) Ei niistä oikein oo iloa kuolleella (no ei oo kyllä elävälläkään kun hetken >:D) ja saa siistimmän ja tiiviimmän muistosivun.

  Re: mitä muistosivuille pitäisi jättää?

Lähettäjäfelissa VRL-04000 
Päivämäärä:   14.9.15 22:55:02

Ja hei te jotka poistatte kuvat, toivottavasti perustiedoissa lukee väri :D Harmittaa tehdä sukutauluja, joissa ei oo tietoa joidenkin sukulaisten väreistä.

  Re: mitä muistosivuille pitäisi jättää?

LähettäjäMiia_S. 
Päivämäärä:   14.9.15 22:58:39

Kaikki paitsi kuvat. Omien hevosten tekstit on jo eläessään spoilereiden takana (niillä hevosilla joilla on uusi heppaulkoasu sivuillaan...) ja tarkoitus on jättää spoilerit myös muistosivulle, ettei sivut veny mahdottoman pitkiksi.

  Re: mitä muistosivuille pitäisi jättää?

LähettäjäKiiskinen 
Päivämäärä:   14.9.15 23:08:41

Oon jättäny kaiken. Kuvattomat muistosivut on kauheen kolkkoja, edes yksi kuva olisi kiva olla, vaikka pieni pääkuva.

  Re: mitä muistosivuille pitäisi jättää?

Lähettäjäalhippa. 
Päivämäärä:   14.9.15 23:13:18

Mää en poista mitään muuta kuin "ylimääräiset" kuvat, eli muistosivulle jää yksi kuva mahdollisesta olemassa olevasta kuvagalleriasta.

  Re: mitä muistosivuille pitäisi jättää?

Lähettäjä: yersinio 
Päivämäärä:   15.9.15 09:31:49

Mun mielestä myös kuvattomat muistosivut on niin tylsiä. Oon jopa jättänyt ostamatta hevosia jos epäilen, että sen vanhemmat kuopataan pian ja sivuista tulee sen jälkeen vain valkoinen pohja mustalla tekstillä. Esimerkiksi YLA:ssa muistaakseni jälkeläisten kuva saattaa vaikuttaa pisteytykseen (ja olikohan myös muiden sukulaisten, en jaksa tarkistaa:))

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.