Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  e: kaveria tallin perustamiseen

LähettäjäK.K. 
Päivämäärä:   10.6.15 09:59:41

Minultahan siis löytyy jo Foxhillin Kartano, mutta nyt tuntuu, että se ei täytä kaikkia toiveita ja ideoitani. En myöskään halua sitä alkaa liikaa muuttamaan sellaiseksi talliksi jota kaipaan - sillä haluan myös sitä mitä se on nyt. Foxhill on aktiivinen ja tavoitteellinen kisatalli ja siittola (tai ainakin toivottavasti tulevaisuudessa on :D).

Haluaisinkin perustaa toisen tallin, joka olisi toiminnaltaan erilainen. Haluaisin leppoisan harrastetallin tai ratsastuskoulun, jossa olisi paljon tarinatoimintaa ja lämminhenkinen tiivis tunnelma. Joku alle 20 hevosta ja hoitajatoimintaa tai vuorkaustoimintaa. Tunnit ja valmennuksetkin toki mahdollisia, mutta itse en ole varsinaisesti kovin innostunut isotöisestä tuntijärjestelmästä. Yksittäiset tunnin kyllä ok :)
Tallia en ole sen pidemmälle suunnitellut. Kaikki voidaan yhdessä päättää, mutta pääideana ja lähtökohtana tietysti tuo yllä kuvailemani rento ja tarinapainotteinen harrastetalli. Sivut voidaan tehdä esim. suntuubiin tai ihan tavallisille html-sivuille. Itse voin vastata ulkoasusta, toisen omistajan ei tarvitse osata tehdä grafiikkaa tms.

Itse olen jo täysi-ikäiseksi yltänyt ja lukion lopetellut nuori, jolla on edessä syksyllä joko uusi opiskelupaikka tai välivuosi. Harrastan hevosia niin IRL kuin URL ja osaan tuottaa vaivattomasti grafiikkaa, koodia ja tekstiä. Kuvaan myös jonkun verran, mutta lähinnä vain kisoissa (ei ehkä harrastetallille sopivia kuvia?).

Haussa on motivoitunut, mukava ja huumorintajuinen ihminen, joka jaksaisi minun kanssani tallia työstää ja suunnitella alusta asti ja tietenkin sitten pyörittää sitä. Kerro itsestäsi ja ideoistasi lisää tässä topickissa tai pistä mulle vaikka sähköpostia: stvrliitto@gmail.com. Ja toki kysymyksiä saa esittää!

  Re: e: kaveria tallin perustamiseen

LähettäjäEmppu VRL-11600 
Päivämäärä:   10.6.15 10:53:31

Itsellä on jo tuollainen kuvailemasi tallin alku suunnitteilla (etusivu, pohjapiirros ym. luonnosteltu/valmis). Kymmenen hevosen harrastetalli, mieluiten poneja ja kylmäverisiä sekä sitten tosi tosi tosi paljon kaikenlaisia yksittäisiä tunteja, tapahtumia jne. Ja hoitajatoiminta olisi tietenkin se tärkein!

Osaan käyttää html-ulkoasua, mutten tehdä itse. Omia kuvia ei ole käytössä tai onhan niitä huonoja harraste- ja kisakuvia. Kirjoittaminen on se oma juttu, joten tallilla haluaisin tarinoida itsekin.

En nyt keksi muutakaan kännykällä kertoa. Jos tunnun sopivalta, niin voin joskus iltapäivällä/illalla laittaa sähköpostia koneella, niin voin tehdä paremman esittelyn. :)

  Re: e: kaveria tallin perustamiseen

LähettäjäK.K. 
Päivämäärä:   10.6.15 11:01:33

Emppu, laita vaan spostia tulemaan :) Kuulostaa kivalta projektilta.

  Re: e: kaveria tallin perustamiseen

LähettäjäBagteeri 
Päivämäärä:   10.6.15 12:56:24

Voisin olla kiinnostunut tästä projektista. Omia haaveitani ovat olleet aina pitkän linjan ratsastuskoulu tai rento harrastetalli kivalla toiminnalla, mutta itse en ole yksin osannut tehdä ja pitää juuri sitä mitä haluan. Kaverin kanssa olen haaveillut pitäväni tallia, sillä se toisi enemmän vuorovaikutusta talliin, etenkin mikäli on perustamassa tarinapainotteista tallia +työn jakaminen vapauttaa osaltaan vähän molempien käsiä :)

Olen 16 vuotta täyttävä piakkoin lukion aloitteleva tyttö, ja multa löytyy virtuaalikokemusta noin yhdeksän vuotiaasta, jolloin pidin myös virtuaalitalleja. Itseasiassa joulukuusta asti mulla on ollut hoitohevonen, mutta muutoin harrastelin viimeksi ehkä vähän päälle vuosi takaperin (silloin lähinnä piirrospuolella). Kokemusta on sekä suntuubista, että html-puolesta, mutta suntuubin olen sen helppouden ja vieraskirjojen takia pitänyt oikeastaan etusijalla, ainakin virtuaalitallien palvelimena. Yksinkertaiset koodit ja niiden muokkaukset onnistuu, ja olen kai myös ihan keskinkertainen grafiikan tekijä :'D

Oman tallin pystyynnostaminen on jo pitkään houkuttanut, mutta toimintamuodot ovat aina olleet vähän epäselviä. Kasvatus ja tavoitteellinen kilpaileminen ei ole oikeastaan koskaan kiinnostanut mua, eikä niihin riitä motivaatio kovin pitkäksi aikaa. Monesti se toiminnan järjestäminen ja tallista tarinointi on niin paljon enemmän mun juttu.

Laittele sähköpostia jos kiinnostuit tai haluat tietää lisää :) Jokatapauksessa tämän tallin idea vaikuttaa tosi kivalta, vaikka ihan kävijänkin roolissa!

  Re: e: kaveria tallin perustamiseen

LähettäjäEllen VRL-13887 
Päivämäärä:   10.6.15 14:33:41

Heippa! En valitettavasti ehdi tulemaan kaveriksesi perustamaan uutta virtuaalitallia, eikä inspiraatiotakaan oikein löydy. Omassa on minulle tarpeeksi + itselläkin on yksi hyvin keskeneräinen virtuaalitalliprojekti kesken, vaikken kyllä tiedä tuleeko siitä mitään. Lykkyä kuitenkin tämän protjektisi kanssa ja toivottavasti saat jonkun osaavan ihmisen kaveriksesi laittamaan uutta V-tallia pystyyn! :)

  Re: e: kaveria tallin perustamiseen

Lähettäjä: STVRL 
Päivämäärä:   10.6.15 18:50:42

Bagteeri, vaikutat tosi mukavalta. Pidän sut mielessä, en päätä ihan vielä.
Ellen, kiitos kovasti kannustuksesta :)

  Re: e: kaveria tallin perustamiseen

LähettäjäK.K. 
Päivämäärä:   10.6.15 18:51:15

Tietysti läppärillä liiton tunnukset muistissa :D

  Re: e: kaveria tallin perustamiseen

Lähettäjä: Iines VRL-13799 
Päivämäärä:   10.6.15 23:12:16

Täällä olis yksi, 15 vuotta piakkoin täyttävä tarinoitsija kiinnostunut. Olen jo pitkään halunnut perustaa oman virtuaalitallin, mutta yksin en ole sellaista ikinä osannut tehdä, minä kun en ihan mikään mestari noissa graafisissa projekteissa ole :'D Tuo sun idea lämminhenkisestä pienestä ratsastuskoulusta kuulostaa justiin mun tyyliseltä, kun en ite ole kisaamisesta ja tavoitteellisesta treenaamisesta koskaan ollut kovin kiinnostunut. Osaan jo kuvitella mielessäni punaiset, kotoisat tallirakennukset joissa asustelisi muutama poni ja suomenpolle, sekä lisäksi ehkä pari jotain vähän isompaa.

Kuten jo alussa ilmeneekin, olen 14 vuotias, erittäin innokas ja aktiivinen (huumorintaju nyt on mitä on, just semmosta "kakkapissahihhih"-juttua...) Virtuaalitalleilla oon hengaillu ihan pienestä pitäen, ensimmäisen oman virtuaalihoitohevosen sain varmaan 7 vuotiaana, jolloin tarinoiden kirjoittaminen alkoi tuntua siltä "jutulta" (tarinoita voi käydä lukaisemassa ainakin Metsälammen ratsutallin sivuilta, Bellan hoitokirjasta ;))

Tarinoiden aktiivisena kirjoittajana uskoisin siis olevani hyödyksi ainakin hevosten ja ponien luonteiden keksimisessä ja kirjoittamisessa. Suntuubista mulla ainakin on eniten (positiivisia) kokemuksia, ja sivuksi tarinapäiviksille yms. voisin ehdottaa ProBoards-foorumia, joka mielestäni on suht. helppokäyttöinen ja yksinkertainen.

Laittelen toki spostia jos jokin asia jäi mietityttämään! :)

  Re: e: kaveria tallin perustamiseen

LähettäjäK.K. 
Päivämäärä:   11.6.15 12:35:06

Iines, sinunkin hakemus on tosi houkutteleva. Pohdin vielä ainakin päivän että kenen kelkkaan lähden :P Ilmotan kyllä kaikille!

  Re: e: kaveria tallin perustamiseen

Lähettäjä: Pikaviesti@phone 
Päivämäärä:   11.6.15 13:05:17

Terppa,

Heittäisin tähän väliin pikku toiveen, josko millään jaksaisit odotella päätöstä hetkisen aikaa? :) Mää olin harkinnut tähän vastaamista jonkin aikaa ja joo, kyllähän tällanen tietty herätti mun kiinnostuksen. Koetan kiiruhtaa koneelle heti kun suinkin ehdin, illalla tai huomenna. Huippua olisi jos vielä jaksat ventata! :D

  Re: e: kaveria tallin perustamiseen

LähettäjäKopoin 
Päivämäärä:   11.6.15 13:30:46

@ (:

  Re: e: kaveria tallin perustamiseen

LähettäjäK.K. 
Päivämäärä:   11.6.15 13:33:46

Juu ei kiireitä, mä pohdin tätä vielä jonkin aikaa ja vastaan sähköposteihin illemmalla :)

  Re: e: kaveria tallin perustamiseen

LähettäjäIines VRL-13799 
Päivämäärä:   11.6.15 15:44:56

Laitoinpa vielä tähän nyt spostinkin, sano vaan jos haluut tietää jotain lisää :)! Piti tehdä virtuaalijutuille oma säpö, kun tuntuu että toi normi vaan täyttyy noista heppajutuista :D

  Re: e: kaveria tallin perustamiseen

LähettäjäK.K. 
Päivämäärä:   12.6.15 08:43:45

Iines, jees :) saatan laittaa tänään kaikille kiinnostuneille pienen kyssärin tuleen jonka pohjalta saan vähän apua siihen että kuka sopis mun kaveriksi :)

  Re: e: kaveria tallin perustamiseen

LähettäjäK.K. 
Päivämäärä:   12.6.15 10:22:32

Nyt laitettu kaikille viestiä (ainakin luulin laittaneeni sen kaikille, nosta käsi ylös jos et ole saanut viestiä!) :) Vielä saa toki ilmoittautua jos kiinnostaa, laitan saman viestin sitten "uusillekin hakijoille". Naurattaa kirjoittaa "hakija" -sanaa, ihan kuin kyseessä olisi joku tosi-tv-ohjelman casting x)

  Re: e: kaveria tallin perustamiseen

Lähettäjä: gf 
Päivämäärä:   13.6.15 19:54:10

joko olet lopullisen kaverin päättänyt? :)

  Re: e: kaveria tallin perustamiseen

LähettäjäPapukaija 
Päivämäärä:   13.6.15 21:06:46

Oisko vielä mahdollista laittaa hakemusta tulemaan? Susta on tullu tuttu jo Foxhillin puolelta, enkä ole tallia kenenkään kanssa ennen pyörittänyt ja näin mukavan tilaisuuden tullen ois ihan kivakin hommaan ryhtyä.

Yksinäni pyöritän periaatteessa neljää tallia, joista yksi on määräämättömällä tauolla ja yksi vasta valmistumassa. Kokemusta tallinpyörittämisestä löytyy viime vuoden syyskuusta saakka.
En ole koodailija, sillä vasta sukelsin koodien sekavaan, mutta sitäkin mielenkiintoisempaan maailmaan, mutta pikku jutut ei tuota ongelmia. Tallin osalta siis sivusto kuin sivusto kelpaa. Suntuubi ja weebly on tulleet erityisen tutuksi, sillä näissä ole tallia itse pyörittänyt.
Hevosista kokemusta löytyy IRL jo kuutisen vuotta, virtuaalisesti kuitenkin vain kymmenisen kuukautta.

IRL olen 13-vuotias (yläasteen aloittava siis) tyttö, jolta löytyy huumorin tajua, mutta osaan olla kuitenkin asiallinen sen paikan tullen. Siks mua onkin luultu jo yläastelaiseks(/vanhemmaks) muutaman ihanan ihmisen puolelta :D
Oon hurahtanut hevosiin jo pikku ipanana ja näin vanhempana kaikenlaiset ATK-jutut on 100 prosenttisesti mun osaamisalaa. Sosiaalisesti -- en osaa tähän oikein vastata, mutta omasta mielestä asiallinen, ystävällinen ja tarpeen tullen melkein mitä vain ;)

Tallin pyörittäminen juuri sun kanssas olis huippujuttu, koska tunnen entuudestaan jo hieman, enkä siis ole aiemmin tallia pyörittänyt kenenkään kanssa. Yhteistyökykyä löytyy, samoin ideoita ja taitoja joka jutun puolesta - enemmän tai vähemmän :)

  Re: e: kaveria tallin perustamiseen

LähettäjäK.K. 
Päivämäärä:   13.6.15 21:56:16

En ole vieläkään päättänyt, laitan tännekin ilmoituksen kun päätän :)

Papukaija, sulla myös hyvä hakemus. Laitan sulle mahdollisimman pian sen saman viestin kun muille :)!

  Re: e: kaveria tallin perustamiseen

LähettäjäPapukaija 
Päivämäärä:   13.6.15 22:19:19

Jee :)!

  Re: e: kaveria tallin perustamiseen

Lähettäjä: Ciia 
Päivämäärä:   13.6.15 22:25:41

Määpä nakkasen mailia kohtapuoliin tai aamulla!! :) Kivalta kuulostaa tää

  Re: e: kaveria tallin perustamiseen

Lähettäjä: Iines VRL-13799 
Päivämäärä:   14.6.15 00:41:19

Apua, jännittää! Oishan se aika siistiä ylläpitää tallia :D Toisaalta täällä on ollu niin hyviä hakemuksia, että omat taidot alkaa kuulostaa ihan mitättömiltä. Mut joka tapauksessa onnea hänelle joka nyt tulee valituksi! :3

  Re: e: kaveria tallin perustamiseen

LähettäjäK.K. 
Päivämäärä:   14.6.15 15:05:13

Tämä päivä vielä aikaa kirjoitella mulle :) huomenna päätän!

  Re: e: kaveria tallin perustamiseen

Lähettäjä: Maja 
Päivämäärä:   14.6.15 15:18:45

Mää vastailin äskön sun ideoihin, unohin kyllä varmana sata ja puoli asiaa mutta ehkäpä siitä selvän saa.. Toivottavasti :)

  Re: e: kaveria tallin perustamiseen

LähettäjäOona. 
Päivämäärä:   14.6.15 16:15:22

@ kohta :)

  Re: e: kaveria tallin perustamiseen

LähettäjäPapukaija 
Päivämäärä:   14.6.15 16:16:17

@ :)

  Re: e: kaveria tallin perustamiseen

LähettäjäK.K. 
Päivämäärä:   14.6.15 21:57:47

Uskoisin, että kaikille on nyt lähetetty se sama pitkä viesti nyt :P huomenna pistän viestiä kaikille kun teen päätöksenii!

  Re: e: kaveria tallin perustamiseen

LähettäjäIines VRL-13799 
Päivämäärä:   14.6.15 22:22:02

Hei tulihan mun (edes toinen niistä) viestit perille spostiin? Uskoisin että siellä ainakin se toinen olisi, mutta tämä kone kun on mitä on, niin on pakko varmistaa :D

  Re: e: kaveria tallin perustamiseen

LähettäjäK.K. 
Päivämäärä:   14.6.15 22:31:01

Iines, juu tuli :)

  Re: e: kaveria tallin perustamiseen

LähettäjäK.K. 
Päivämäärä:   15.6.15 11:22:40

Tein tänään päätöksen ja laitoin kaikille sähköpostia (ainakin koitin laittaa kaikille, jos et saanut viestiä niin sori :D oon ihan sekasin mun sähköpostin kanssa)

  Re: e: kaveria tallin perustamiseen

LähettäjäPapukaija 
Päivämäärä:   15.6.15 14:03:17

Jee :D Pitääkin lukasta maili :)

  Re: e: kaveria tallin perustamiseen

LähettäjäCin. 
Päivämäärä:   15.6.15 16:56:14

Toivottavasti ketjun aloittaja vielä lukee tätä, mutta lähetin sulle kesäkuun alussa sähköpostia STVRL:n foorumiin liittyen. Onkohan viesti tullut perille?

  Re: e: kaveria tallin perustamiseen

LähettäjäK.K. 
Päivämäärä:   15.6.15 16:59:14

Cin, mihin sähköpostiin lähetit? Ei oo ainakaan strvliitto@gmail.comiin tullut :/

  Re: e: kaveria tallin perustamiseen

LähettäjäEmppu VRL-11600 
Päivämäärä:   15.6.15 17:34:30

Saitkohan aiemmin mun viestin, jossa kerroin, etten ollut enää kiinnostunut talliprojektista? Et nimittäin vastannut ja nyt vain ilmoitit tehneesi valinnan :)

  Re: e: kaveria tallin perustamiseen

LähettäjäCin. 
Päivämäärä:   15.6.15 18:08:06

Juuri tuohon osoitteeseen lähetin, minneköhän se on sitten hukkunut matkalla... Laitanpa viestiä tulemaan uudestaan.

  Re: e: kaveria tallin perustamiseen

LähettäjäK.K. 
Päivämäärä:   15.6.15 19:17:04

Emppu, sori unohdin sulle vastata heti kun sain postisi.

Cin, nyt sain ja vastasin (oli menny roskiin).

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.