Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Laukkaurheilu vol. 10

LähettäjäNerith 
Päivämäärä:   10.6.09 15:34:02

Kymmenes käyntiin :)

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=12&i=225503&t=225503

Re: Laukkaurheilu vol. 10

LähettäjäTuire 
Päivämäärä:   10.6.09 16:08:38

Jaa'a, minun vissiin pitäisi harkita taas uusia varsoja Presta Ahaltekesiin, kun tammat kuitenkin ikääntyvät hieman nopeammin ja viime varsasta kaikilla kaksi vuotta :D

Lisäksi pikkuhiljaa alkaa nuo kisattavat hajaantumaan, eli ei ole kaikki vain maidenissa. Vaikkakin, juuri sain uuden sukupolven kisattavaksi, joten kyllä siinä maiden-tasolla viisi hevosta kisaa :D Mutta no, eihän kaikkien tarvitse joka kilpailuun päästä, joten jos ei mahdu, niin jätetään sitten pois.

Joo'o, ehkäpä lähdenkin tästä tutkailemaan muita ahaltekinhevos-talleja, josko löytyisi mukavia oreja tammoilleni (:

Lähettäjäalexxa 
Päivämäärä:   10.6.09 16:10:05

Päätinkin nyt kuitenkin perustaa tallin.. Mutta nyt silleen ihan rauhalliseen tahtiin että otan 1-3 hevosta ennen tallin julkaisua kilpailukäyttöön ja näin. :--P
Mutta ensin pitää tosiaan tutustua vielä tarkemmin näihin kilpailujuttusaloihin. :'D

Sitten vielä että ajattelin että teen itse ainakin kaksi evm-sukuista hevosta ja jos yhden suvullisen. Mutta myykö siis kukaan aloittelijalle suvullisia ilman näyttöjä? Vai mitenkä täällä päin toimitaan sen oston suhteen? :o

Lähettäjä: Mira 
Päivämäärä:   10.6.09 16:11:58

Tuire: Meillä olisi yksi at-ori, Dsheren (freewebs . com / miranhepat / dsheren . html). Ainakin nyt seuraavan kauden käytössä jalostukseen.

Lähettäjävvenla 
Päivämäärä:   10.6.09 16:12:31

Minä tarttisin G1-tasosen ox tai xx-orin ox-tammalle, nyt kun vuosi vaihtuu niin jää tamma kisoista pois.

Lähettäjätangerine 
Päivämäärä:   10.6.09 16:47:22

alexxa, yleisesti ottaen jotkut kaipaavat jonkinmoista sivunäyttöä siitä minne hevosensa ovat myymässä, mutta kilpailunäyttöä useimmatkaan eivät tarvitse.

Itse oon jokseenkin varautunut kun myyn kasvatteja uusille talleille, sillä niin monta kertaa ne on sitten joutunut perimään takaisin, koska talli onkin lopettanut heti. Oon kuitenkin varma, että uudet harrastajatkin saavat ostettua hevosia helpolla ja voi olla että oon ainoa joka hieman varauksella myyn uusille tulokkaille. :D

Mutta tervetuloa vaan joukkoon. :D

LähettäjäNerith 
Päivämäärä:   10.6.09 17:49:58

vvenla, harmi kun tammallasi on noin paljon sukua, Sasnakissa ois kaksi evm-arabioria ollut. Pitkäsukuisia enkkuja kyllä löytyy :D

LähettäjäHamzi 
Päivämäärä:   11.6.09 10:20:14

MilliM, ihan kivan näköinen ori, jos se astuisi sitten sen evm sukuisen tammani vaikka viikolla 27?

alexxa, itselleni kyllä myytiin silloin joskus aikoja sitten kun ensimmäisen laukkaajani ostin, joka kylläkin sitten siirtyi ratsuksi suht nopeasti, mutta se jätti itselleni hienon ori varsan juoksemaan ja kaksi hyvin juoksutta tammaa, joista itselläni omat tammat ;D
Itse ainakin voisin myydä(ei voi uutena kasvattajana liian tarkka kotien suhteen olla..), tietenkin jos jonkinlaista sivunäyttöä saisi ja näin :)

vvenla, Multa löytyisi kaksi xx oria, molemmat G1 tasolla, mutta sukua ei ihan 3polvea, noh näytänpä kuitenkin jos joku muu innostuisi pojista ;D
Starry Sky '91 - ikääntyy nopeammin kuin CAS, vain pari laukkajälkeläistä ja suku tuntematon näissä piireissä(?), kuin myös ratsu.
9th Plan ESC - astuu ensimmäistä kauttaan, lopetti uransa juuri. Ei vielä yhtään jälkeläistä(luonnollisesti), ensimmäisen olisi määrä putkahtaa ensi vuoden(CAS XIII) alussa :)

LähettäjäHamzi 
Päivämäärä:   11.6.09 10:29:07

evm tamman os. uusiks - http://www.hamzin.webs.com/shadow/glory.html

Lähettäjä: alexxa 
Päivämäärä:   11.6.09 11:09:46

Hamzi, se olisi kiva! Jos otan suhun sitten yhteyttä kunhan saan tallia vähän enemmän tehtyä, niin sitten olisi se sivunäyttö ja näin. :)

LähettäjäHamzi 
Päivämäärä:   11.6.09 11:15:20

alexxa, jebs ota vain :) viikolla 25 syntyypi CAS XII vuoden ainoa '91 varsa, ja jos nyt se on liian aikaisin niin sitten CAS XIII vuonna syntyypi viisi(5) xx varsaa :)

Lähettäjätangerine 
Päivämäärä:   11.6.09 15:56:19

vvenla, mulla olisi noita xx-oreja aika paljon, täältä voi katsella.

LähettäjäMilliM 
Päivämäärä:   12.6.09 12:11:18

Hamzi: Astutus onnistuu mainiosti.

LähettäjäHamzi 
Päivämäärä:   12.6.09 12:17:21

MilliM, jei, mä ilmottelen sitten sullekkin joskus kun varsa syntyy, ihan niinkuin mä ilmoittelen tangerinelle ja nerith:lle :)

Lähettäjätangerine 
Päivämäärä:   12.6.09 13:21:30

Milloinka muuten noista Sasnakin 7.6. pidetyistä laukoista tulee tulokset? :D

Ajattelin mainita jos vaikka unohdit, mutta ymmärrän jos on ollut kiireitä - eihän tässä kaikkea aikaa voi virtuaalielämälle omistaa.

Lähettäjä: Nerith 
Päivämäärä:   12.6.09 15:44:27

No voi hemmetti. Ne on taas unohtunu!! Arvonpa ne nyt heti.

Lähettäjätangerine 
Päivämäärä:   12.6.09 15:47:03

Miettisinkin että oot varmaan unohtanu kun oot pitäny niin paljon kiirettä sen LJ:nkin kanssa. :D

Päivämäärä:   13.6.09 12:58:52

nosto

Lähettäjä:  
Päivämäärä:   13.6.09 17:13:56

Miksikä kutsuttiin "hienolla nimellä" sitä hevosta, joka kirittää toisia treeneissä? ;o Esimerkiks jos se itse ei ole pärjänny kisoissa nii sit se laitetaan tuohon hommaan.

Päivämäärä:   13.6.09 22:09:48

Nimettömälle, en kyllä nyt yhtäkkiä keksi tälle kirittäjähevoselle mitään nimeä! Seabiscuithan toimi tässä roolissa, mutta en kuolemaksikaan muista kutsuttiinko sitä esimerkiksi siinä elokuvassa jollain omalla nimellä.

Mitähän piristystä keksittäisiin laukkapuolelle? Tuntuu että jotain uutta juttua vois laittaa alullensa..mutta mitä?

LähettäjäHamzi 
Päivämäärä:   14.6.09 10:34:05

nimetön, mulle tulee mieleen joku jänis, semmoinenhan on yleisurheilussa kirittämässä pitkillä matkoilla, mutta en nyt tiedä, että kutsutaanko laukkapiireissä tuolla nimellä ;D

LähettäjäTaija 
Päivämäärä:   15.6.09 18:36:20

se ois taas uus CAS-vuosi aluillaa ja sivuja pitäs päivitellä, kyllä ei jaksas :D

Lähettäjätangerine 
Päivämäärä:   16.6.09 21:31:13

Onneksi päivitin suurimman osan sivuista uuteen uskon jo viime vuoden lopulla, koska tiesin etten olisi kotona kun vuosi vaihtuu. :D

Jaa-a, pitäisi varmaan alkaa noita koneja kilpailuttamaan pikku hiljaa, koska en Breeders' Cupin jälkeen sitä ole tehnytkään.

Päivämäärä:   17.6.09 07:49:23

Pitäisi iteki päivitellä sivuja ja ilmoitella hevosia laukkoihin. Tuossa kun oli vähän yli viikon mukavaa pahoinvointia, niin ei paljon koneella tullut oltua. On tää raskaana olo vaan raskasta, :D (Joo, meidän poika saa nyt jo kaverin.)

Päivämäärä:   17.6.09 11:37:46

Tauti alkaa olla voiton puolella, vaikka vielä onkin aika kakka olo :(
Jospa kuitenkin jaksais päivitellä vihdoin Sasnakiakin, laitella heppoja myyntiin ja katella noita kisauksia pikkuhiljaa. 2-vuotiaille pitäis tehdä sivut! :S

Päivämäärä:   17.6.09 16:28:54

Ylöspäin

LähettäjäNerith 
Päivämäärä:   17.6.09 21:24:33

Hey, missä kaikki on?

Nyt kun uusi vuosi alkoi niin mitä uusia juttuja aiotte toteuttaa? Vai onko mitään uusia suunnitelmia? :D Itse ajattelin nyt noiden 2-vuotiaiden kanssa painottaa tietylle pohjalle ja katsoa pienemmällä skaalalla matkat, ei enää esim. 5f-8f matkoilla juoksevia heppoja.

LähettäjäE_P 
Päivämäärä:   17.6.09 21:33:53

Mun on ilmeisesti pakko sitten laittaa suurin osa hevosista, varsinkin vanhemmista, kuoppaan kun kukaan ei niistä ole kiinnostunut enkä itse niitä pyty pitämään. Melko surullista, mutta pakko tehdä jos meinaan tallin kanssa jatkaa :(

LähettäjäMilliM 
Päivämäärä:   18.6.09 10:18:12

E_P: Meille Vista Ridgeen voin ottaa arabit kyllä mutaman vuoden jalostus projektiin, mutta sitten joudun itsekkin kuoppaamaan. Omiani joudun nyt aloittaa pohtimaan mitä teen koska alkavat olla vanhoja ja myös meillä niin moneen kertaan jalostukseen käytettyjä.

Lähettäjä: P 
Päivämäärä:   19.6.09 18:34:50

MilliM, ota vaikka kaikki :D First Viv Glamour ja FMA Fantasy ox ovat myyty muualle sekä Senor Deslumbrante ja Nakhbet al Nathifa jäävät minulle. Muut arabit saat viedä mukanasi. Ilmoitathan kuitenkin että otatko kaikki vai vain jotkut yksilöt <:

LähettäjäIiñaa 
Päivämäärä:   19.6.09 18:50:34

http://www.freewebs.com/rifiuti-arabians/bay.htm
http://www.freewebs.com/rifiuti-arabians/kim.htm

Voisiks joku ilmoittaa noi johonkin sopivaan kilpailuun näin aluks kun en oikein hiffaa ;o Tai siis, osaan kisata ainoastaan yhellä erittäin kisanneella tammalla, ku ex-omistaja kisas sillä kaiken alkuun ja nyt ei tartte ku ilmoittaa vaa sopivannäköiseen lähtöön ;o

(lähettäkää vaiks mailiin kilpailut)

Päivämäärä:   20.6.09 21:26:43

Tämähän on nyt hiljentyny täysin :(

Päivämäärä:   21.6.09 16:59:00

Vielä yritetään

Päivämäärä:   22.6.09 20:59:01

nosto

LähettäjäTaija 
Päivämäärä:   23.6.09 14:35:06

Toi jalostusorilista ei vissii taida nyt pyöriä?

Päivämäärä:   24.6.09 23:40:42

Taija, tarkoitatko Jalostuskatalogia? En ole varma mikä sen tilanne on. Pitäisi kysyä Netalta.

Heidi M., Gold Minen sivut ovat os. http://www.suklaatiikeri.net/sasnak/hevoset/goldmine.php

LähettäjäMuruzbu 
Päivämäärä:   25.6.09 14:32:37

Heips, minä tungen keskusteluunne :) Olen jo vähän aikaa miettinyt ja tutustunut LJ'een, ja hankinpa oman hevosenkin ja suunnitteilla talli :D
Kheh, en edes tiedä miksi tämän viestin kirjoitin.. :D

LähettäjäTuire 
Päivämäärä:   30.6.09 22:31:05

Laukkamaailma on aivan liian tylsä, jos sulla on vain kymmenen kisahevosta :D Onneksi mulla ei sentään ole CAS-ikääntymistä, mä luultavasti kuolisin tylsyyteen sen kanssa. Oikeasti, mulla on niin tylsää, että mun tekis mieli hankkia miljoona hevosta lisää, jotta olisi hieman enemmän tekemistä silloin, kun yksistä kisoista tulee tulokset.

Mietin tässä jo, josko sitä hankkisi laukkaponeja noiden ahaltekkien rinnalle, mutta sitten tuli kuvaongelma. En mä osaisi elää ilman kuvia ja mulla ei liiemmin ole lupia ponikuviin (okei, joitakin minishettiksia ja wA-poneja olisi). Sitten kyllä tuli mieleen, että onhan aina Slawik ja Bob Langrish olemassa.

No joo, mun pitäisi kyllä tälläkin hetkellä katsella jonkin sortin astutuksia noille mun tammoille, kun siitä on "jo" kaksi vuotta, kun saivat viime varsansa. Oho, joillakin siitä tulee kohta jo neljä vuotta :D

Joo, mikähän puheripuli mulla nyt on, kun joka paikkaan kirjoitan tällaisia romaaneja :D

LähettäjäTaija 
Päivämäärä:   6.7.09 11:41:26

Nerith, juuri sitä tarkoitin. Olisi ihan kiva, että se pyörisi..

Tuire, itse taas en pystyisi enää kuvittelemaankaan käyttäväni mitään muuta ikääntymistä kuin CAS:ia :D Tallissani tosin onkin noin 150 hevosta, mutta hommaa ei silti ole liikaa tai liian vähää. Tosin CAS-vuodenvaihteessa hommaa kasaantuu paljon yhteen summaan; sivujen päivittely, uusien astutusten suunnittelu sekä syntyville kasvateille sivujen teko. Tylsää ei ole minulla siis laukkamaailmassa ollut :P

LähettäjäTuire 
Päivämäärä:   6.7.09 11:59:41

No sen kyllä ymmärtääkin, että suuren hevosmäärän kanssa CAS on varmasti paljon parempi, koska silloin on enemmän aikaa kisata niillä kaikilla.

Mulla juuri tuon kisaamisenkin takia CAS ei todellakaan sopisi. En nimittäin yhtään katso kuinka monta kisaa hevosille tulee "vuoden sisällä" vaan osallistun oikeastaan jokaiseen kilpailuun ja lopettelen siinä 20 juoksun kieppeillä kisauksen.

Että jos mulla olisi CAS, niin hevosille tulisi aivan liikaa niitä kisoja vuoden aikana, kun en vain osaa olla osallistumatta kaikkiin vastaan tuleviin kisoihin :D

LähettäjäTaija 
Päivämäärä:   6.7.09 12:02:26

Tuire, aih :D Itse kyl kanssa osallistun melkeinpä joka kisaan. Jossain vaiheessa saatan laittaa konit lomalle jos kalenteri alkaa näyttää sen vuoden osalta jo hurjan täydeltä. Tosin omat heppani starttaavat noin 35 kertaa elämänsä aikana :)

LähettäjäHamzi 
Päivämäärä:   6.7.09 12:06:13

Mä oon nyt vähän laiskasti tässä tehnyt tota tallia, kaikilla hevosilla ei edes ole vielä sivuja, mutta eiköhän se tästä.
Tässä myös manaillut kun tuo nyt 2-vuotiaaksi kääntynyt ratsusukuinen xx tamma ei ola pärjätäkseen, eihän se kyllä ole vasta kun neljät laukat laukannut, mutta vain yhden sijoituksen.. Ehkä se tästä, toivottavasti..

Päivämäärä:   7.7.09 19:04:58

Stormskyn laukkoihin vain lisää osallistumisia. Maiden lähtöjä xx:lle. Löytyy LJ:n kalenterista. Päivämäärä 9.7. (jos muistan oikein).

Nyt on jäänyt koneella olo vähän vähemmälle, kun on ollut koko ajan niin huonoa oloa, :S. Mutta kaippa tämä tästä pikkuhiljaa, niin saisi jatkettua tuota Stormskyn päivittelyä ja hevosten kisaamista. Jos saisi joskus nuo sivut ajan tasalle, :D

Lähettäjä: Xnaiya 
Päivämäärä:   7.7.09 21:11:51

Kyllä se JK pyörii. Ongelmana oli vaan se että mulla ei ole oma kone ollut käytössä ja sitten piti muita koneita käyttää useampi kuukausi.
Jonossa oli kivasti hevosia kyllä, että vähän aikaa puretaan nyt. Uusia oreja lisäsin tuossa muutama päivä sitten ja nyt odottelen tuomareilta tuloksia noille oreille, jotka olivat jonossa. Muutama linkkikin oli jo kuollut. Tässä muutaman viikon sisään saatanee tuo vanha jono poissa.

Mira,
No, jo sulla menee hyvin :D

Lähettäjäveya 
Päivämäärä:   7.7.09 21:20:09

Pistän tänne nyt pientä mainosta, kun osallistujia on muuten tullut niin "huima" märää. Eli kaikkiin Knoxdalen Trophée de la Belgique -laukkoihin otetaan vielä osallistujia, lähtöjä löytyy ryhmille 2-4. Itse pääkisaankin olisi mukava saada enemmän osallistujia.. <:

Kutsut: http://www.s8.createphpbb.com/breathen/viewforum.php?f=2&mforum=breathen

Päivämäärä:   8.7.09 10:45:48

Xnaiya: Juu, todellakin, :D Jos mä vaikka jossain kohtaa saisin lähetettyä tonne JK:hon ne meidän orienkin tiedot siinä uudessa muodossa. Sekin vähän jäänyt. Välillä tuntuu ettei täällä kotona mitään muuta olekaan kuin aikaa, mutta silti ei saa mitään tehtyä, :S :D

LähettäjäTaija 
Päivämäärä:   8.7.09 12:09:13

Xnaiya, Kaikkien mun ilmottamien orien linkit on varmasti kuollu ja olikoha niitä about 15, joten pitänee uusiks iskeä niitä hakemuksia. Silloin kon niitä väkersin tuli mieleen että oisko voinu samaan viestiin laittaa monta oria?

LähettäjäReprobate 
Päivämäärä:   8.7.09 12:13:32

Jesh! Nyt paluu laukkapuolelle sekä koko virtuaalimaailmaan \o/
On ollu kyl teitä ikävä, ku en oo puoleen vuoteen ollu virtuaalipuolella oikee mitenkään :D Nyt tässä juuri päivittelen hepojen sivut ja myyntiin lähti paljon heppoja sileiltä.

Ei ketään kiinnostaisi risuille saada heppoja?

Päivämäärä:   8.7.09 12:20:18

Reprobate, en tunnista sua, millanen talli/millasia heppoja sulla on? :D

LähettäjäReprobate 
Päivämäärä:   8.7.09 12:24:42

Tälläisen tallin omistan. Sivut sekavat nyt vielä hetken aikaa, kun viimisestä päivityksestä on yli puoli vuotta, niin.. hehh :D

Ja englannin täysiverisiä löytyypi kohta enään (muut kuoppaan kohta, jos ei mene kaupaksi). Ja todella noita englannin täysiverisiäkin karsin, vain muutama jää noista hevosista itselleni + kasvattini jäävät.

LähettäjäTaija 
Päivämäärä:   8.7.09 12:55:03

Reprobate, älä kuoppaa tekkejä! :o haluan ne Il'yaan ;)

LähettäjäReprobate 
Päivämäärä:   8.7.09 13:00:28

Taija, saat ne napata mukaasi, jos en mitään goth.:ista kuule (on varmaan koht puol vuotta menossa noi hevoset sille :D). Ja jos noi sulle kelpaa, ni saat oikeest viedä noi sun mukanas :DD Hyvä vaan, jos saisin ne pois ^^

LähettäjäTaija 
Päivämäärä:   8.7.09 13:06:51

Reprobate, no mä kysyn essiltä jos sen mesessä nään että saanko ne :D mutta kiitoksia :)

LähettäjäReprobate 
Päivämäärä:   8.7.09 13:18:33

Taija, okei ^^ Ja saat noi kaikki at:t, jos vaan tahdot :D

Lähettäjä: Xnaiya 
Päivämäärä:   8.7.09 13:31:19

Joo, tosiaan hevoset ois ihan hyvä laittaa siinä yhdessä viestissä aina niin on helpompaa sitten toi tuomarointi. Jos tuntuu, että venyy kovin pitkäksi niin voi vaikka jakaa muutamaan viestiin ne sitten.

LähettäjäTuire 
Päivämäärä:   8.7.09 13:40:50

veya: No voi vattu! Mulla on ollut noi sun kaikki kisat kirjanmerkeissä (joihin siis laitan kaikki kisat vipin ja kisapäivän kanssa), mutta koska jostain syystä Il'yan 10. päivä olevat kisat oli ennen sun kisoja, niin en ole huomannut että sun kisojen vipit oli jo aikapäiviä sit.

Eli saakos noihin 6.-13. päivä olleisiin vielä osallistua? No, käyn osallistumassa vaikka ei saa, kun ei siellä niitä tuloksia vielä ole.

LähettäjäTuire 
Päivämäärä:   8.7.09 13:59:34

Tai siis osallistuinkin tietty vain noihin karsintoihin, koska siihen viimeiseen on vielä aikaa osallistua myöhemminkin.

Päivämäärä:   8.7.09 14:54:06

Reprobate, aivan, kyllä Fikivin tiedän :)

Miksei kukaan ole kommentoinu uutta projektiani, jonka esittelin Galloperissa... :D

Päivämäärä:   8.7.09 20:52:32

Nosto

Päivämäärä:   9.7.09 13:44:13

Nerith: Tuo sukutietokanta on kyllä mahdottoman hyvä keksintö! Sinne kun saisi kaikki laukkahevoset, niin hyvä on.

Stormskyn tämän päivän laukoista on tullut tulokset!

LähettäjäHamzi 
Päivämäärä:   9.7.09 14:01:47

mun pitäs nyt kyllä ottaa itteeni niskasta kiinni ja mennä ettimään kisoja hepoille ja vois vaikka päivittää sitä talliaki taas..
Onkos kaikki lyöneet jo tämän kauden astutukset lukkoon yms, itse kun en vieläkään pysty linkkejä galloperiin tekemään(viestejä olen kirjoitanut liian vähän), niin en ole oreistanikaan mitään jalostustopaa pystynyt tekemään, siksi kyselisinkin, että onko joku teistä vielä oreja vailla, astumis puuhiin siis :)

LähettäjäReprobate 
Päivämäärä:   9.7.09 19:02:22

Hamzi >> Mulla olisi EVM-sukuisia tammoja, mutta sun oreilles nää tammat taitaa olla liian huonoja xD

LähettäjäTaija 
Päivämäärä:   10.7.09 07:51:06

Itse olen jo astutukset lyönyt lukkoon, tosin voisin ottaa liisinkiin xx tai x tammoja jos jollain on :)

Päivämäärä:   10.7.09 11:30:21

Taija, Sasnakista on tarjolla vuokralle xx tammoja. Galloperista löytyvät siitä meidän uusimmasta topasta.

LähettäjäHamzi 
Päivämäärä:   10.7.09 11:31:17

Reprobate, mite niin ;D oma evm ori ei vain vielä ole jalostuksessa, kaksi tällä hetkellä astuvaa oria ovat molemmat suvullisia Starry Sky '91 ja 9th Plan ESC

Taija, voisin antaa liisinkiin, mutta astutin jo kaikki omat siitostammani.. :/

LähettäjäReprobate 
Päivämäärä:   10.7.09 11:34:11

Hamzi, ku sun oris on kato tollasia hienoja jotka pörrää laukkaradoilla usein etc. ni mun tammat on oikeest pohjasakkaa, ku niillä on vaan jotain kaheksan kilpailua tms.
(lukio vaan vieny niin älyttömästi aikaa, et huhh.)

LähettäjäHamzi 
Päivämäärä:   10.7.09 11:36:09

Reprobate, ei se mitään, noille oreille varsinkin Sisulle vain kertyi tuommoinen läjä kisoja, nuorin ori kisaa paljon harkitummin, mutta en mä nyt voi sua pakottaa poikiani käyttämään ;D

LähettäjäHamzi 
Päivämäärä:   10.7.09 21:08:45

Welby, Peter on myös ensikaudella sekä muinakin kausina vielä kaaauan käytettävissä, että tervetuloa sitten vierailemaan ;)
Itseä vähän kismittää, kun Peterin lisäksi yhdellä tammalla Comanche suvussa, muuten voisin ne kaksi risteyttää keskenään, mutta tuo Comanche... no eihän xx orit täältä kesken lopu, että kyllä tammalle sulhoja saadaan ;P

Mitäs sä Welby muuten opiskelet kun Norjaan asti lähdet vaihtoon?

LähettäjäHamzi 
Päivämäärä:   11.7.09 11:33:14

Welby, oho, siinähän sulla sitten hommaa koulunkin lisäksi jos hevosia hoitelet myös ;D
kai mä voisin ottaa jotain vuokralle ;P kirjoittelen galloperiin :)

Päivämäärä:   11.7.09 14:12:03

nostellaanpas.

LähettäjäTaija 
Päivämäärä:   14.7.09 07:50:48

Nerith, täytyykin käydä kurkkaamassa, jos niitä siis voi RBSH-jalostukseen liisata :)

LähettäjäWelby 
Päivämäärä:   14.7.09 12:26:11

Up.

Lähettäjä: rye 
Päivämäärä:   14.7.09 17:50:05

Trick & rye are back! Täs oli 2 kuukautta lomailua. Vieläkös tamman ehtisi astuttamaan? Evm-sukuinen vuokratamma Kipirult (G1 semistayer) etsii evm-oria. Jos jollain on niin ilmoitusta vain.

Päivämäärä:   14.7.09 17:57:42

rye, johan ehdinkin miettiä moneen kertaan että onkohan Trick lopettanu! Onneksi ei ole niin :)

Päivämäärä:   14.7.09 19:13:25

Eip olla :)
Muuten, CAS XII varsat ovat myynnissä.
http://ttrick.webs.com/kasvatus.htm

Lähettäjätangerine 
Päivämäärä:   14.7.09 20:11:03

Hienoa kuulla, että Trick on elossa! Minäkin miettisin tuossa pari viikkoa sitten samaa kuin Nerith, että onko Trickkin lopettanut - mikä olisi harmi koska minusta todella lupaavan olonen talli.

Nyt kyllä houkuttaisi aika paljon tuo Echoesin poika, aika näpsäkän olonen paukkaus. Tai sitten Nito Do Techin tytär, niistä on vaan positiivisia kokemuksia minulla. Taitai Extasyvarsa... vaikea päättää. :D

Ja Prismaticissa on kaksi evm oria mikäli kiinnostaa, semistayer Wind'A'Will ja sprintteri Burnin Sneakers.

Lähettäjä: snoopy 
Päivämäärä:   14.7.09 20:51:43

Onko Farleigh Acres lopettanut? En harrasta laukkatalleja mutta äsken mainitulla kyllä vierailin usein, Päivityksiä vain ei näy missään? Onko kenelläkään tietoa mikä on tallin tilanne?

Päivämäärä:   14.7.09 21:05:20

snoopy, Farleighin omistaja on ollut keväästä alkaen Australiassa laukkatalleilla töissä joten siksi ei ole päivityksiä tullut ;) Tauolla siis talli on ainakin käsittääkseni syksyyn saakka ellei pidempäänkin.

Päivämäärä:   14.7.09 21:48:23

tangerine, mukava kuulla :) Kipirultin voisi Burnin Sneakersillä astuttaa jos käy.

Lähettäjätangerine 
Päivämäärä:   14.7.09 22:19:49

rye, tämä käy hyvin =)

LähettäjäHamzi 
Päivämäärä:   14.7.09 22:27:44

ui, australiassa asti o_O aika hienoa, kelpais työ mullekki sielt ;P

LähettäjäTaija 
Päivämäärä:   16.7.09 12:09:14

Onko laatuarvostelujen tilanteesta kellään mitään haisua? vieläkö muiden rotujen laatuarvostelu etsii uutta pitäjää?

LähettäjäWelby 
Päivämäärä:   16.7.09 12:14:13

Jee Trick takasi! :) Sullekin ilmottelen että lähes kaikki Carterilaiset on vuokralla, niin että Galloperiin siitä ;) Haluu heppasista eroon...

Päivämäärä:   16.7.09 15:07:18

Taija, muiden laukkarotujen laatis on edelleen pitäjää vailla. En kyllä ole aivan varma, kannattaako laatuarvosteluja enää pitää, koska on olemassa jalostuskatalogi, jossa arvostellaan hyvin pitkälle samat asiat mitä laatuarvosteluissakin. Miten on muiden mielipiteet?

LähettäjäTaija 
Päivämäärä:   16.7.09 17:15:02

niinno joo

Lähettäjäveya 
Päivämäärä:   16.7.09 17:18:53

(Taija, Vilkaisetko Il'yan sähköpostin ;D)

Päivämäärä:   16.7.09 17:37:01

Triple Crownille haetaan vastuuhenkilöä! Ilmoittautua saa tänne tai sitten Laukkajaoksen mailiin.

Päivämäärä:   16.7.09 18:39:56

Welby, kävin katselemassa ja muutamia hevosia voisikin napata Trickiin. Lähetin galloperin topiikkiin viestiä.

LähettäjäTaija 
Päivämäärä:   16.7.09 18:45:23

veya, ei ole tullut postia :o

LähettäjäWelby 
Päivämäärä:   16.7.09 23:56:26

rye: Onko sulla meseä? Helpompi keskustella hevosten tulevaisuudesta siellä, eikä tilaa kulu niin galloperissa kuin täälläkää :) Mun on x-dee@hotmail.com, saa lisätä.

Lähettäjä: ripa 
Päivämäärä:   17.7.09 00:31:19

Pohdin tässä juuri, että siirtyäkö laukkapuolelle vaiko ravipuolelle. Ratsuhommat ja VRL:n vaikutuspiiri eivät enää kiinnosta, kaipaan rennompaa meininkiä!

Haluaisiko joku pitää mainospuheen, miksi kannattaisi siirtyä nimenomaan laukkapuolelle? :) Tein samanlaisen viestin ravitopickiin, että pistäkää parastanne ;)

Päivämäärä:   17.7.09 15:36:17

Welby, lisäilen myöhemmin kunhan pääsen omalle koneelle.

LähettäjäNerith 
Päivämäärä:   17.7.09 15:40:43

ripa, tuolta löytyy nyt topa jossa kysellään mitä laukkaurheilu tuo mieleen, joten sieltä kannattaa lueskella ainakin, ellet ole jo lukenut =0)

LähettäjäWelby 
Päivämäärä:   19.7.09 10:08:36

Nostellaanpa taas.

Pitäisköhän alkaa päivittelemään taas loppujen tammojen sivuja.. harmi kun niitä Carterin tiedostoja ei oo tällä koneella, niin pitää sitten erikseen käydä hakemassa viestihistoriasta vaa tiedostot :D Tulis se tietokone jo korjauksesta niin sais kaikki tiedostot siirrettyy tähän...

Päivämäärä:   20.7.09 21:19:45

Nyt jännätään Tiaran tuloksia ;) On meinaan näppärä suhteutettu arvonta käytössä - kiiro Netan!

Lähettäjäriella. 
Päivämäärä:   20.7.09 21:22:23

Miten on näin vaikeaa löytää yhdelle laukkuritammalle yhtä kuvaa? :o
Nerith, hävitin sen osotteen, jossa oli sen tamman tiedot jonka ostin siulta. Osaan sen taidon aika lahjakkaasti.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.