Lähettäjä: Troya
Päivämäärä: 8.1.15 23:46:22
Armon virtuaaliväki, hyvät naiset (ja herratkin, mutta pääasiassa tässä taitaa nyt olla naiset asialla)!
Tämän illan aikana jatkuneen viihdyttävän jännitysnäytelmän huipennus on nyt käsillä. Valitettavasti 2014 Vuoden Suuren Virallisen SuperGaalan (TM) äänenlaskenta jää nyt kesken gaalan pitäjän vetäydyttyä pitotehtävistä. Olen kuitenkin anonut itselleni luvan julkaista nämä tulokset. Jos jollain on jokin ongelma tulosten tai äänestysprosessin kanssa, valitukset voi osoittaa suoraan minulle. Alkuperäinen gaalanpitäjä ei siis ole enää tässä mukana, ja minä vastaan tämän topikin PR-puolesta. Kaikki kritiikit voi siis osoittaa suoraan minulle. Otan henkilökohtaisen vastuun loukkaantuneista tunteistasi!
Kaikki huumori nyt sikseen - toivon todella, että nämä tulokset voidaan nyt lukea ja niihin voidaan reagoida sillä hyvällä mielellä, jolla olen tämän topicin laatinutkin. Sillä samalla hyvällä ja ennen kaikkea kevyellä mielellä, jolla tämä gaala alunperin perustettiinkin. Loanheitolta tuskin vältytään täysin, ja voin kyllä luvata että vastaan jokaiselle anonyymille loanheittäjälle perustellulla esseellä kantani hänen viestiinsä. Mieluusti kuitenkin pidettäisiin nyt tämä topic sellaisena kevyenä ja mielenkiintoisena iltalukutopikkina. :)
Julkaisen nämä tulokset siksi, että uskon niiden kiinnostavan monia... ihan näin kaikesta draamasta huolimatta. Cery myös teki näiden tulosten eteen jonkin verran työtä, ja olisi todella sääli heittää sitä työtä hukkaan vain siksi, että loppujen lopuksi gaala herätti väärinymmärryksiä.
Julkaisen siis nyt jokaisen kategorian top 3 tallit ja niiden saamat äänimäärät, sekä jokaisen kategorian kokonaisäänimäärän. Tämän lisäksi, kaikki joiden tallit olivat mukana äänestyslistalla voivat lähettää minulle sähköpostia (liisa@heffalumps.net), jos haluavat tietää ei-top-kolmosessa-olleen tallinsa lopullisen äänimäärän.
Näiden tulosten lisäksi, otan vastaan ehdotuksia mahdollista tulevaa "parempaa" ja monimutkaisempaa palkintogaalaa varten. Olen valmis ryhtymään sellaista järjestämään, mutta koska nyt tuli niin kovia mielipiteitä tätä edellistä kohtaan haluan ensin kysyä teiltä: minkälaisten vuosittaisen palkintojuhlan haluaisit virtuaalimaailmassa nähdä? Puhun nyt ihan vuosittaisesta juhlasta, jolla olisi oma sivusto ja mahdollisesti monikuinen päätösprosessi jokaisen vuoden aluksi tai lopuksi. Vuodesta 2014 voitaisiin tehdä ensimmäinen, mutta tämä vaatii vielä vähän kypsyttelyä. Ehdotuksia otetaan siis vastaan!
Ja nyt tässä tulokset. Drum roll, pleaaaase...
PUOLIVERIKASVATTAJAT:
1. Las Vegas (17 ääntä)
2. Solo (15 ääntä)
3. Suprant (14 ääntä)
Kategorian kokonaisäänimäärä 107
SUOMENHEVOSKASVATTAJAT:
1. Fiktio (26 ääntä)
2. Mörkövaara (19 ääntä)
3. Moondance (13 ääntä)
Kategorian kokonaisäänimäärä 81
PONIKASVATTAJAT:
1. Aida Connemaras (28 ääntä)
2. Karkuranta (12 ääntä)
3. Fifth Bridge Ponies (11 ääntä)
Kategorian kokonaisäänimäärä 79
RAVITALLIT:
1. Snilli Trotters (19 ääntä)
2. Ikikorven suomenhevoset (9 ääntä)
3. Kerystonin kartano (8 ääntä)
Kategorian kokonaisäänimäärä 52
LAUKKATALLIT:
1. Sasnak Racing (26 ääntä)
2. Nidavellir (14 ääntä)
3. Anfarwol Acres (8 ääntä)
Kategorian kokonaisäänimäärä 61
HARVINAISTEN KASVATTAJAT:
1. Ionic (28 ääntä)
2. Hawa Gaited Horses (10 ääntä)
3. Järviluoto (9 ääntä)
Kategorian kokonaisäänimäärä 71
RATSASTUSKOULUT:
1. Metsälammen ratsutalli (31 ääntä)
2. Seppele (16 ääntä)
3. Vaahterapolku (12 ääntä)
Kategorian kokonaisäänimäärä 83
PIIRROSTALLIT:
1. Seppele (20 ääntä)
3. Shelyes (17 ääntä)
3. Eelinniemi (7 ääntä)
Kategorian kokonaisäänimäärä 54
TULOKKAAT:
1. Honeydale Ponies (10 ääntä)
2. Granstad (8 ääntä) ja Firefoot Farm (8 ääntä)
Kategorian kokonaisäänimäärä 68
MUUT:
1. Alegre (tuontihevospalvelu) (11 ääntä)
2. Ruolampi (yksityistalli) (8 ääntä)
3. Special Ring (xx/x kasvattaja) (7 ääntä)
Kategorian kokonaisäänimäärä 47
|