Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  M: 1-polvinen egyptinarabitamma kuvineen!

LähettäjäDina 
Päivämäärä:   9.10.14 17:16:48

Myynnissä 1-polvinen SEA-tamma Emerald al Qadir. Emerald on sijoittunut kahdesti KRJ-Cupissa ja kerran ERJ-Cupissa. Tamman molemmilta vanhemmilta löytyy tuloksia AHAC'sta sekä KRJ:stä & ERJ:stä. En aseta kasvateilleni mitään vaatimuksia esimerkiksi kilpailemisen suhteen, mutta toivoisin tamman pääsevän joskus jalostuskäyttöön. Tutustuthan vielä myyntiehtoihin ennen tarjouksen jättämistä.

Tammalle saa halutessaan tällaisen rakennekuvan mukaan. Pää- ja liikekuvat löytyvät myös.

Tarjoukset näyttöineen alle tai sähköpostiin. :-)

  Re: M: 1-polvinen egyptinarabitamma kuvineen!

Lähettäjä: TK 
Päivämäärä:   9.10.14 18:14:35

:oooooooooo vau

  Re: M: 1-polvinen egyptinarabitamma kuvineen!

LähettäjäMeow_ 
Päivämäärä:   9.10.14 18:20:31

Lähtiskö tamma meille Blackmooriin kilpailemaan porrastetuissa sekä jalostuskäyttöön? :) Tamma pääsisi vähän vaikuttamaan myös angloarabien jalostuksessa.
Laatisjuttuja en lupaa (eivät tämän tallin hevosilla ole aina tavoitteena), mutta ne saattavat näyttöjen myötä olla mahdollisia.

Näyttönä tallin hevoset, esim. Santos :)

  Re: M: 1-polvinen egyptinarabitamma kuvineen!

Lähettäjäraza. 
Päivämäärä:   9.10.14 18:24:14

Ah, upea otus! Pyörittelen Revenancea, joka nyt on elellyt hiljaiseloa kesästä saakka. Avautumassa on Ruskasalo, jossa paikat kuudelle hevoselle, joiden kanssa tarkoitus harrastaa mielekkäämmin, kun mitä ison siittolan pyörittäminen oli.
Sinne on tulossa Revenancesta muutama puoliverinen, yksi peitsari, yksi vuono, ja tämä tamma sopisi sinne mainiosti.
Lupaisin ehdottoman aktiivisen kodin, mutta suoraan voin sanoa etten enää kopuja hommaa valmiksi muutamassa kuukaudessa. Aktiiviseen käyttöön toki, kisoja järkevään tahtiin ja varsoja jossain vaiheessa. Tarinoita päiväkirjaan ehdottomasti myös luvassa.

Näyttöinä voit katsella Reven hevosia, esim
http://koti.mbnet.fi/razan/r/tero.html
http://koti.mbnet.fi/razan/r/crisu.html
http://koti.mbnet.fi/razan/r/jetta.html

Lähtisikö tämä meille? :)

  Re: M: 1-polvinen egyptinarabitamma kuvineen!

Lähettäjäraza. 
Päivämäärä:   9.10.14 18:27:39

Ruskasalo vielä vaiheessa, mutta tämän viikon aikana koput muuttamassa sinne kuitenkin :)

  Re: M: 1-polvinen egyptinarabitamma kuvineen!

LähettäjäDina 
Päivämäärä:   10.10.14 13:11:14

Tuli niin kivoja tarjouksia, että jouduin arpomaan. Tamma lähtee Meow'n matkaan, sivuja parin viikon sisällä sähköpostiin. Heitän sulle vielä paremmalla ajalla pää- ja liikekuvat, jos haluat kuvat mukaan. c:

raza, Qadirista on mahdollista saada myös tilausvarsa jos kiinnostaa. Kuviakin on vielä varastossa. En ehdi tehtailla syysvarsoja tänä vuonna, mutta tallista löytyy useita tammoja joille olen jo kaavaillut kakaroita. :)

  Re: M: 1-polvinen egyptinarabitamma kuvineen!

LähettäjäDina 
Päivämäärä:   10.10.14 13:19:28

* useita tammoja

  Re: M: 1-polvinen egyptinarabitamma kuvineen!

LähettäjäMeow_ 
Päivämäärä:   10.10.14 14:58:25

Wau, mä olin varma ettei mulle lähde :D mutta jees kiitos! :) Kuvat tosiaan kelpais mukaan, mulla kun ei toistaiseksi ole lupia mihinkään sopiviin paikkoihin. Mä laittelen sivuja heti kun saan tehtyä!

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.