Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Uudistunut Granehill Warmbloods

LähettäjäBattlefield 
Päivämäärä:   27.5.09 19:48:56

Granehill Wb's

Pipariinan innoittamana päätin laittaa koko hörskän remonttiin; kirjoitin mm. uuden etusivun tekstin ja tein uuden ulkoasun. Koska talli on myös teille kävijöille, haluankin nyt kuulla kaiken - niin risut ja ruusut - tallista. Jos et jaksa kommenttia kirjoittaa, voi meidät myös arvostella tähdillä.

Vähän kommenttia helpottamaan:

1. Millaisen ensivaikutelman sait tallista? Oletko aikaisemminkin vieraillut?
2. Mitä meiltä olet ulkoasusta? Malli on aika yleinen (=massaa); oletko nähnyt samanlaisen jossain muualla? Toimivuus?
3. Etusivun tekstit?
4. Hevoset; mikä on mieleesi? Voisitko joskus kuvitella ostavasi kasvatin Granehillistä?
5. Onko jotain, mitä Sinä olisit tehnyt toisin?
6. Kaikki muu mitä mieleesi tulee, ehkä kouluarvosana?

Kiitos kaikille vastanneille!

Re: Uudistunut Granehill Warmbloods

LähettäjäTroya O'Shea 
Päivämäärä:   27.5.09 20:07:13

<333 AAHHHHH SE ON UPEA.

LähettäjäSK 
Päivämäärä:   27.5.09 20:15:29

> joskus oon vieraillu. :--) ihan mukavalta vaikuttaa. :)

2. Mitä meiltä olet ulkoasusta? Malli on aika yleinen (=massaa); oletko nähnyt samanlaisen jossain muualla? Toimivuus?
> sulosen söpö ja puoliverimäinen, tosin mua ärsyttää, kun alas tulee vierityspalkki ja pystyy vierittää sivua oikeelle. (MF 1024x768)

3. Etusivun tekstit?
> lyhyt ja ytimekäs, jaksaa lukea ja oleelliset asiat tulee ainakin mun mielestä hyvin esiin.

4. Hevoset; mikä on mieleesi? Voisitko joskus kuvitella ostavasi kasvatin Granehillistä?
> jos teiltä tulis joskus myyntiin trakehner tai holstein varsoja, niin sitten :)

> eipä oikeastaan

hmm, sanotaanko.... 8+

LähettäjäBattlefield 
Päivämäärä:   27.5.09 20:31:24

Troya: <3
SK: okei, kiitos palautteestasi! voisin vähän siirtää tota, mä oon tehnyt sen suuremmalle resolle ni siksi näkyy tolleen. osaatko yhtään sanoa, paljon tarvisi siirtää? en jaksa muutella tätä resoa, oon liian laiska sellaseen x)

LähettäjäSK 
Päivämäärä:   27.5.09 20:36:51

Ei paljoakaan :) tältä näyttää :)

Lähettäjä: pipariina 
Päivämäärä:   28.5.09 16:05:23

Todella upea! Saat olla ylpeä itsestäsi. Pitääkin tutustua vielä paremmin sisältöön, nyt on vähän kiire, mutta hyvältä näyttää.

LähettäjäBattlefield 
Päivämäärä:   28.5.09 16:41:26

kiitoksia SK:lle vielä kerran. tämä laiska etana voisikin korjailla tuon saman tien niin saisi edes jotain hyödyllistä aikaan tämän päivän aikana.

pipariinalle ehkä se isoin kiitos siitä aikaisemmasta palautteestasi, ehkä nyt uskaltaudun mukaan talliarvosteluun kunhän olen vain pari tekstiä (päivitystä) kirjoittanut. jospa sillä sitten saisi sen neljä tähteä! :D

Lähettäjä: daivive 
Päivämäärä:   28.5.09 16:48:49

se on hiano! Tosin raitatausta sattuu lievästi silmiin, mut kai senkin saa totuttelemalla loppumaan :D

Lähettäjä: cookie. 
Päivämäärä:   28.5.09 17:06:45

Ihana leiska <3 Teille voisi kyllä jonkun yksityisen tuoda..

LähettäjäMeleni 
Päivämäärä:   28.5.09 17:23:31

- Mahtava paikka, ja jotenkin tuntuu siltä että ennenkin olen vieraillut... Kunhan vain muistaisi milloin ja miksi :'D

- Mukava ulkoasu. Sivun avatessani odotin jotain _erittäin_ massamaista ulkoasua, mutta tuo on erittäin mukava. Ei lukeudu ainakaan minun mielestäni massaan sivupalkin taustakuvan ja koko sivun taustakuvan ansiosta.

3. Etusivun tekstit?
- Ei turhaa jaarittelua ja mukavati esitetty asiat. "Meille kelpaa vain paras" pelästytti hitosti, mutta onneksi lauseessa seurasi lieventäviä sanoja heti perään. Kannattaa kuitenkin hieman harkita tuota ilmaisua...
Toinen asia, mikä pisti silmään, oli "Tilaa löytyy varmasti, sillä kahdessa tallissamme on tilaa yhteensä viidellekymmenelle hevoselle." Tämä on mielestäni täysin päätön lause. Jos päälauseeseen lisäisi jonkin maininnan yksityistoiminnasta, niin voisi viesti mennä perille. Sitä tässä kait kuitenkin tarkoitetaan, että tilaa löytyy yksityisille?

Listan lukaistua ei oikein innosta mikään hevosista. Nehan ovat täysin väärää rotua! :D Vaikuttivat kuitenkin suurin osa hevosista kunnollisilta ja mukavilta. Listaustapaa voisi miettiä laittaen hevoset alaotsikoiden alle jotenkin vielä ryhmittäin esim. ensin orit ja sitten tammat tai jotain. Niin olisi sitten varmasti helpompi katsella haluamiaan hevosia :>

Hevosten kuvista voisi harkita pienennettyjä kokoja, jotta ne eivät olisi niin suttuisia. Toisaalta, ehkä noin pienien kuvien kanssa rakeisuuttaa ei enää huomaa. Ulkoasuun ei myöskään mielestäni sopinut yhtään kukkapuska linkkien alapuolella, jokin muu puska voisi ehkä sopia.

Tallin kuvagalleria on loistava, siitä suuret pisteet. Kouluarvosanaa en haluaisi antaa, kun talli kuitenkin on erittäin hieno, mutta kouluarvosanaa annettaessa takerrun yleensä pieniinkin virheisiin ja tiputan numeroa vähintään puolikkaan verran vain kannustukseksi :)

Lähettäjä: s el s 
Päivämäärä:   28.5.09 17:34:03

En oo koskaan vieraillu, mut pidin kovasti :D

Toimii loistavasti, kotonen mutta ammattimainen, oikee hieno. Reso 1920x1080

3. Etusivun tekstit?
No ihan kiva, samanlaine ku melkee kaikkial muuallakin :)

Tykkäsin kaikista, tosin niillä on nii massakuvat ku voi olla, ite suosin suomalaista ja itse otettuja yms :D Voisin toki ostaa!

öömh, no noi yo. kuva-asiat

9 :)

oon hymiöiden raiskari :p

LähettäjäBattlefield 
Päivämäärä:   28.5.09 18:00:42

daivive: kiitos! musta sellanen normi väritausta oli vähän tylsä, kokeilin tollasta välillä :D
cookie.: kiitos!
Meleni: olistko sen takia vieraillut, koska oldenburgorini on erään kasvattisi isä.
Jep, sillä lauseella tarkoitan myös yksityisiä että omia hevosiani.
Hevosten listaustapa on jakanut mielipiteitä hieman kahtia, osa pitää tuosta painostukseen keskittyvästä listaustavasta enemmän kuin rotuihin tai vastaavan keskittyvästä. Ja onhan toi sillee parempi, että jos joku nyt jostain syystä sattuisi pitämään tallin oreista sen verran että ettisi itselleen esim. yksipolvista hannoria tammalleen sulhoksi niin sen löytää tuosta hieman nopeammin kuin rotuihin keskittyvästä. ja mulla on niin monta hevosta eri roduista, kuten yksi ox, 1 xx ja 1 holsti niin se voisi olla silloin aika sekava. aika ironista kyllä, mulla on vain kaksi menestysnyttä hannoa, kaikki muut edustaa jotain muuta rotua.
en aivan ymmärtänyt, mitä tarkoitit pienennetyillä hevosten kuvilla?
mutta iso kiitos laajasta palautteestasi!
s el s: kiitos myös omasta palautteestasi! hevosile on ehkä joskus tulossa toisenlaiset kuvat, mutta mulla on niin paha torikammo, että en viihdy kovin hyvin isoissa tapahtumissa. ehkä joskus usklataudun esim. oripäiville, sitten kun isälläkin riittää kärsivällisyyttä kuskata mua sinne asti. ;D

LähettäjäMeleni 
Päivämäärä:   28.5.09 21:50:01

Pienennetyillä hevosten kuvilla tarkoitin sitä, että kun hevosen omilla sivuilla on pikkukuvat, joita klikkaamalla näkee ison kuvan, niin siistiyden vuoksi monet tekevät pikkukuvat kuvankäsittelyohjelmalla, minkä ansiosta ei tarvitse pienentää kuvaa koodissa. Tällä tavalla kuvista ei siis tule rakeisia.

Esim. pikkukuva, jota klikkaamalla hevosen sivuilla päätyy katsomaan isoa kuvaa. Eli siis on tehnyt erikseen ison ja pienen kuvan ja itse olen tehnyt myös varjostuksen, mikä ei selitykseen kuulu. Mutta, kuten sanoin, sinulla kuvat on koodilla pienennetty niin pieniksi, että rakeisuus ei enää edes kunnolla näy.

--

Ja hevosten listaus on hyvä noin, että painotuslajit ovat väliotsikkoina. "dressage"-otsikon alla vain häiritsee, kun on hann, fwb, hann, sf, trak, trak, sf, hann, hann. Hevoset voisi laittaa vaikka hann, hann, hann, hann, trak, trak, sf, sf, fwb tai sitten suvun mukaan niin, että ylimpänä on evm-sukuiset ja alimpana 2-polviset tai vaikka ensin tammat ja sitten orit. Painotuslaji-jaottelu siis on mukava, mutta sen alapuolella olevat hevoset voisi ehkä vielä laittaa johonkin järjestykseen eikä vain sikin sokin.

Ja selitykset sen kun vain paranevat. Tuskin tuostakaan tajusit, mutta ei se mitään :D

LähettäjäAbsinth 
Päivämäärä:   28.5.09 21:57:31

> Mukavan & olen vieraillut aiemminkin.

> Pelittää muuten, mutta vetää tuonne oikeaan reunaan kovasti (Mozilla Firefox 1024 x 768) & scrolleri tulee alas. >.<

3. Etusivun tekstit?
> Ehkä hieman "ylidramaattiset". :D

> Kouluhevosia enempi! Kasvatin voisin ostaa ja sellainen miulla onkin jo, Amissa. ^^

> Valinnut "helpomman" rodun kun hannover, mutta myös propsit siitä, ettet "sortunut" holsteineihin, mikä on muodissa! ;)

> 8½. ^___^ Lupaava ja söötti puokkitalli, pysykää vaan elossa ja jatkakaa omaa juttuanne niin hyvä tulee!

LähettäjäBattlefield 
Päivämäärä:   29.5.09 15:35:24

meleni: nyt ymmärsin! tarkoitat siis näitä thumbnaileja tai vastaavia. joo, jos jaksan ni voisin tehäkin sellaset. kesä laiskottaa ;D
hevoset on laitettu aakkosjärjestykseen, mutta tosiaan vois olla fiksumpaa laittaa ne rotujärjestykseen. kiitos vielä kerran vinkistäsi
Absinth: tack för dig! voisin vähän vilkuilla noita etusivun tekstejä että mitä siitä voisi karsia pois, mitä muuttaa. (kirjotin tohon 3 eri versiota, toka oli kyl viel dramaattisempi; onneksi en siis laittanut sitä!)
Granehillhän on ollut pystyssä jo 2006 vuodesta ja vielä edellisissä etusivun teksteissä luki suurinpiirtein niin, että kasvatamme estehannoverejä ja niin on ollut aivan alusta asti, mutta päätin jättää sen nyr pois kun niitä yleishevosiakin syntyy samoin kouluvarsoja ;)

LähettäjäBattlefield 
Päivämäärä:   30.5.09 14:04:58

ub

LähettäjäBattlefield 
Päivämäärä:   1.6.09 11:24:40

ub

LähettäjäBattlefield 
Päivämäärä:   3.6.09 16:48:59

ub

LähettäjäBattlefield 
Päivämäärä:   4.6.09 16:52:28

ub

LähettäjäBattlefield 
Päivämäärä:   5.6.09 18:06:42

ub

LähettäjäBattlefield 
Päivämäärä:   6.6.09 19:37:16

up

LähettäjäShiro 
Päivämäärä:   6.6.09 20:09:01

- mukava puoliveritalli, ulkoasusta ei tule ensimmäisenä mieleen isojen/vaikeiden luokkien suoritushevoset. En ole vieraillut tallilla aikaisemmin.

- miusta ulkoasu on aika viehättävä, vaikka se malliltaan onkin ehkä hieman massaa. Valkea + ruskea -yhdistelmää on nähty jo ties kuinka monia, mutta tämä on tekstuureiltaan ja sävyiltään positiivisella tavalla eriomaalainen.

Ulkoasu on vallan mukava. Tausta luo sivulle kivan kodikkaan tunnelman ja muutkin grafiikat toimivat vallan hyvin. Ainoat seikat jotka itseäni jäivät kuitenkin häiritsemään olivat tuo tablen päädyssä kulkeva ruskea palkki (voisi olla sävyltään paljon paljon tummempi) sekä otsikkotekstinkin alle kulkeva raitatausta, joka tekee itse teksistä jokseenkin hieman vaikeasti luettavan ja rauhattoman.

Toimii hyvin Firefoxilla ja resolla 1440 x 900

3. Etusivun tekstit?

- helppoja ja mukavia lukea, huomaa että teksteihin on panostettu

- tallilla on mukavan vaihteleva skaala hevosia. Kasvatin osto ei olisi aivan mahdoton ajatus, kerta tallin riveistä löytyy yksi kovin mukava arabialainenkin:)

- tuskinpa

- kouluarvosanaksi antaisisin yhdeksikön

LähettäjäBattlefield 
Päivämäärä:   6.6.09 20:15:58

uu kiitos shiro! <3

LähettäjäBattlefield 
Päivämäärä:   7.6.09 19:19:00

up

Lähettäjävaniljaa 
Päivämäärä:   7.6.09 20:10:27

- Vaikuttaa mukavalta ja huolellisesti tehdyltä. Olen käynyt joskus kun hannoverit kiinnostaa itseänikin.
- Vähän massaa kyllä juu, mutta hieno silti. Rauhalliset värit, tykkään niistä. Linkkejä on ihan liikaa, peruslinkit (~4kpl) riitäisivät. Samaten linkkipalkki on aika hallitseva kun se on niin leveä, en tykkää siitä. Kiva otsikkofontti + otsikon sijainti. Tuo ensimmäinen kuva ei jotenkin sovi noihin muihin.
3. Etusivun tekstit?
Aika perus, kaipaisi ehkä vähän omaperäisyyttä, mutta ei ollut virheitä tms. mikä on hyvä :)
Hannovereistä tykkään, on hyvä että on muutama muukin. Joku poni vois olla kiva lisä ;) Yritin jo ettiä hyvää kasvattiyhdistelmää noista mutta en keksiny mitään. Hannovertamma este- tai kenttäradoille kiinnostaisi siis.
Noei oikeastaan.
Siisti ja huolellisesti tehty :) 9.

LähettäjäBattlefield 
Päivämäärä:   7.6.09 20:38:47

vaniljaa: kiitos! ennen tallilla oli neljä peruslinkkiä, mutta tekstiä alkoi olemaan niin paljon, että oli fiksua pilkkoa sisältö useamman linkin alle. granehillistä on mahdollista saada tilausvarsa hyvin perusteluin ja näytöin. mulla on kaksi kenttäratsuakin, jotka eivät koskaan kelvanneet kenellekään niin pidän ne nyt itselläni.

LähettäjäDiamonte 
Päivämäärä:   7.6.09 21:26:43

- Sain asiallisen ja mielenkiintoisen, oli paljon linkkejä jne!

- Toimii hyvinkin loistokkaasti, ulkoasu ei ole mielestäni mitenkään kamalan massaa, ehkä yhdellä tai kahdella olen nähnyt samanlaisen / samansuuntaisen. Pidän linkeistä!

3. Etusivun tekstit?
- Hyvät, asialliset, painotusrotu tulee hyvin esille. Ei kirjoitusvirheitä, ellen ole sokea :D

- Kasvattis mulla on jo :D Brentano GER taitaa olla kivoin, samoin tuo xx näytti kivalta!

- Eipä erikoisempia

- 9-10 (: Siistit sivut, nähty vaivaa!

LähettäjäBattlefield 
Päivämäärä:   7.6.09 21:27:42

omg kiitos!

LähettäjäBattlefield 
Päivämäärä:   8.6.09 14:46:39

ub

LähettäjäBattlefield 
Päivämäärä:   9.6.09 13:20:40

ub

LähettäjäJillian 
Päivämäärä:   9.6.09 13:31:43

En jaksanut lukea edellisiä viestejä, niin en tiedä onko joku jo sanonut tämän, mutta nuiden hevosten sivuilla, olisi kivempi jos nuita pikkukuvia tuossa tekstien yläpuolella ei olisi lainkaan. Niiden tilalle voisi laittaa hevosen omat kuvat.

Kerroimpa asiani taas selkeästi -.-

Muuten on tosi hieno, niin ulkka kuin hevosetki :>

LähettäjäBattlefield 
Päivämäärä:   9.6.09 13:47:28

selvä, kiitos ehdotuksestasi :D jos siihen laittaisi hevosen rakennekuvan hieman isompana, olisiko se kiva?

katsotaan nyt, mitä tuon kanssa teen :D

LähettäjäLiisa 
Päivämäärä:   9.6.09 13:56:19

2 -- en pidä ulkoasun ohuemman palkin vinoviivoista, hirveän levottomat enkä halua katsoa niihin päinkään, johtuu varmaan migreenitaipumuksestani.

LähettäjäBattlefield 
Päivämäärä:   9.6.09 14:01:20

sori :D musta sellanen yksivärinen on kamalan tylsä, mut olet oikeessa, ehkä toi pitää vaihtaa just sitä migreenikohtauksia ajatellen (itse en migreenistä kärsi, joten vaikea tietää)...

LähettäjäBattlefield 
Päivämäärä:   9.6.09 14:48:44

onko nyt parempi?

Lähettäjädif. 
Päivämäärä:   9.6.09 14:54:39

Brentano GER <3 ihana talli ja ihana ulkoasu :>

LähettäjäBattlefield 
Päivämäärä:   9.6.09 14:55:19

heh kiitos !

LähettäjäBattlefield 
Päivämäärä:   9.6.09 18:33:11

up

LähettäjäBattlefield 
Päivämäärä:   13.6.09 13:25:28

up, ties missä pohjamudissa tämäkin topa lojuu

LähettäjäBattlefield 
Päivämäärä:   20.6.09 21:04:40

up

Lähettäjätochiki 
Päivämäärä:   20.6.09 21:23:03

Voi olla et oon sokee, mut missä hitossa on heppojen kuvien copyt ? :D

Lähettäjä: Päivie (eo) 
Päivämäärä:   20.6.09 21:44:43

- Olen vieraillut aikaisemmin enkä ensivaikutelmaa varsinaisesti muista, mutta mielikuva oli laadukkaasta tallista tyylikkäällä ulkoasulla. Tämä vierailu oli pettymys: ulkoasu ei sovi ruudulleni vaan vierityspalkki tulee sekä sivulle että alas. Värit kumminkin kivan rauhalliset ulkoasussa, mistä tulee semmoinen kiva fiilis. Etusivun teksti on asiallinen ja yleensä "johdattelevat" tekstit ärsyttävät, mutta tämä oli ihan kiva lukea. Ensivaikutelma edelleen laadukas, mutta ehkä vähän laskua edellisestä näkyvissä?

- Toimivuudesta mainitsinkin jo: reso 1024x768 tuo on liian suuri. Muuten kyllä toimii oikein hyvin, eli no problems :) Enkä oikeastaan ole nähnyt tismalleen samanlaista, mutta tuo mieleen Ciars Dressagen ulkoasun linkkien takia. Kolme kuvaa tekstin yläreunassa ovat ehkä tyypillisin näky ikinä, joten ehkä voisit rikkoa "kaavaa" vielä neljännellä kuvalla ;)

3. Etusivun tekstit?
- Heh, tästäkin jo mainitsin, että kiva on juu :>

- Kasvattia en varmastikaan voi kuvitella ainakaan tällä hetkellä ostavani, sillä hannover rotuna ei minua juuri nyt kiinnosta. Ehkä tulevaisuudessa? Hevoset ovat melkeinpä kautta linjan panostettuja ja hienoja yksilöitä, joiden sivuja oli mukava selailla. Suosikkia en varsinaisesti löytänyt, mutta nuo suomenpuokkisi olivat varsin kiinnostavia :) Kuitenkin hevosten sivuilla olevat kolme koristekuvaa näyttävät vähän hassuilta, ehkä ne voisi siellä ottaa pois?

- Enpä nyt osaa sanoa mitään sellaista tiettyä juttua, koska jo periaatteessa tallin kasvatusrotu vaihtuisi, jos minä olisin puikoissa :D Hieno talli, ja aikalailla omistajansa näköinen: mitä sitä muuttamaan mitenkään ^__^ Paitsi ehkä ottaisin tuon kukkakorin tuolta linkkipalkista pois: se on jotenkin turha ja aiheeseenkuulumaton, vaikka tuokin jotain tiettyä tunnelmaa sivulle..

- Kouluarvosanaksi voisin antaa ehkä jotain 9 paikkeilla, 9- ehkä? Arvosanaa laskee tuo ulkoasun toimimattomuus ja myös vähän se, että kaikesta on kyllä kerrottu, mutta ehkä vähän silleen "nää jutut pitää mainita" eikä juurikaan enempää (esim. kasvatusperiaatteet, joita itse rakastan lukea!). Mutta hei, 9- on hyvä arvosana ja paljoa tuossa ei edes ole korjattavaa :] Tykkäsin kovasti!

LähettäjäBattlefield 
Päivämäärä:   21.6.09 14:04:20

tochiki: kokeilepas pitää sitä hiirtä vähän aikaa kuvan päällä ;D

Päivie: :O kiitos!
ns. "laadukkaasta" tallista vähemmän laadukkaaksi varmaan johtuu tästä innostuksen puutteesta ja jo vuoden piinanneesta inspiraation olemattomuudesta. mä en yksinkertaisesti keksi mitään enää. jos oon tehnyt jonkun mielestäni hyvän ulkoasun - kappas sellainen löytyykin jo toiselta tallilta. työ on mennyt hukkaan ja ulkoasu joutaa roskiin. nykyään on (ainakin mulle) mahdotonta tehdä ulkoasua, joka ei muistuta toisen tallin jotain pientä yksityiskohtaa...

enkä muiltakaan voi apua pyytää, sillä nykyään kukaan ei tee mitään ilman palkkaa. luonteiden kirjoitus ei onnistu, ei sitten millään. enkä omaa ihquja järkkäri pv-rakenteita.
mä tein sen ulkoasun resolle 1280 x 1024, et sorry jos ei näy kovin hyvin... mielessä on myös pariin otteeseen käväissyt sellainen ajatus, että josko laittaisin taustakuvaksi sellaisen tavallaan läpinäkyvän kuvan jostain ja ottaisin noi hevoskuvat pois.

Lähettäjädeu. 
Päivämäärä:   21.6.09 14:16:59

- ensivaikutelma oli sellainen AAAAAAAAWWWWSSSS. oon käynyt joskus ennenkin kai.
- olkoon kuinka yleinen vaan niin toi on upea. Ihanat värit ja jää mieleen, toimiva ja käytännöllinen.
3. Etusivun tekstit?
- aika tavalliset, ei mitenkään huonot eikä myöskään aivan mahtavat.
- tykkäsin Brentano GER'istä ja Kaliforniakin oli kiva. Todellakin ottaisin kasvatin.
- otsikon kuvat on pikselöityneitä mutta muuten täydellinen.
- voi kuulostaa aika nuoleskelulta mutta toi oli mielestäni lähes täydellinen. upposi vaan :D 9½ ja 10- välissä :D

LähettäjäBattlefield 
Päivämäärä:   21.6.09 14:18:48

deu. uu kiitti! :DDDD

Lähettäjädeu. 
Päivämäärä:   21.6.09 14:23:55

"Yksikään hevosen selässä
vietettty hetki ei mene hukkaan"
- Winston Churchill

miten tonkin huomasin :D

LähettäjäBattlefield 
Päivämäärä:   21.6.09 14:25:29

oho, no pitää korjata sitte tiistaina. pitää lähteä töihin :D kiitti ku kerroit ;)

LähettäjäBattlefield 
Päivämäärä:   22.6.09 13:28:34

up

LähettäjäLauraW 
Päivämäärä:   22.6.09 14:39:20

Ensivaikutelma oli kodikas, ulkoasu kyllä kummasti vasemmalle painoittunut, en tiedä sitten kuseeko mulla, mutta muuten ehana ;>

Tuli heti mieleen Polka Trakehnerin ulkoasu, varsinkin tuosta Ritva Väänäsen kukkakoristeesta ja 'runosta' / lauselmasta ennen alkutekstejä. Toimivuutta en nyt osaa sanoa ..

3. Etusivun tekstit?
Tarkasti harkitut, enkä löytänyt kirjoitusvihreitä ;>

Hevosia en nyt kerennyt hirveästi katsella. Mikäli FWB-kasvatusta rupeat harrastamaan niin siinä vaiheessa kasvatti voisi tarttua mukaan, muuten ei.

Ei nyt tule mieleen :D

Kouluarvosanaksi 8-

Linkkilistalle pyrkii tässä lopuksi Louvré, vastalinkitys mahdollinen :>

LähettäjäBattlefield 
Päivämäärä:   24.6.09 16:12:47

lauraW: kiitos palautteesta!
riippuu vähän, että millaisella resolla katselet ulkoasua. siirsin sitä hieman vasemmalle, koska joillakin se oli liikaa oikealla - ja täten alas tuli ärsyttävä vierityspalkki.
jaa, tuo polka-yhtenevyys... milloinkohan olen viimeksi silläkin tallilla vieraillut? pitäneekin käydä katsomassa vähän tarkemmin.

Bella onkin näköjään yhden hevoseni varsa, terkkuja sinnepäin :D

lisään linkkilistalle heti kun jaksan. kesä tekee laiskaksi.

Lähettäjä: Janice 
Päivämäärä:   24.6.09 16:29:27

1. Millaisen ensivaikutelman sait tallista? Oletko aikaisemminkin vieraillut? Rauhallinen kokonaisuus, sisältöä löytyy. Joidenkin hevosten sivujen kohdalla tuntui ettei oltaisi panostettu niin paljoa.

2. Mitä meiltä olet ulkoasusta? Malli on aika yleinen (=massaa); oletko nähnyt samanlaisen jossain muualla? Toimivuus? Ensivilkaisulta hieno, kuitenkin kun tarkemmin katseli niin sai ristiriitaisen kuvan. Rauhalliset värit ja se kukka etusivun palkissa eivät sopineet taas värikkäiden ja vauhdikkaiden kuvien sekaan. Lisäksi ajattelen että ulkoasu jotenkin kusee IE:llä? On aivan oikeassa reunassa, että joutuu liikuttamaan palkkia vaakatasossa. Tarkoitus? Ja ehkä linkkien tausta on jotenkin liian haalea.

3. Etusivun tekstit? Kauhean pitkä :D
Florida oli aika hauska. Ehkä jos harrastaisin puoliverisiä.

Eipä kait, hevosten listaus ehkä vähän mielenkiintoisemmaksi?

Kahdeksikko.

Innostuin vähän kirjoittelemaan. :>

LähettäjäBattlefield 
Päivämäärä:   8.7.09 23:07:29

kiitti^
up

Lähettäjäjaffa 
Päivämäärä:   9.7.09 14:17:28

Olen joskus ennenkin käynyt, löytyy oman tallini linkkilistalta hienon oldisorin ansiosta. (:

Ulkoasu ei edes ole kovin massamainen, vaan yksinkertaisuudestaan huolimatta erottuu kyllä lämpimillä sävyillään. Englanninkieliset linkit kyllä hieman jaksavat aina kummastuttaa. Toimii, Opera ja reso 1440x900.

3. Etusivun tekstit?

Perusasiallista.

Freetanzt on mieleen (; Ja kasvatin voin toki ostaa heti, kun hihnalta alkaa liukumaan oldenburgeja.

Hyvä vaan, että olet tehnyt omalla tavallasi.

Mukavan oloinen talli, oldiksien hankintaan tietenkin voisin aina kannustaa, mutta eipä mitään valittamista. Tykkään. (:

LähettäjäChao 
Päivämäärä:   9.7.09 14:38:29

uu. On ihan yhtä nätti ja kaunis ja mukava paikka kuin ennenkin. Varsinkin kaikki hannut on lumoavia. <3_<3

Saakos sulta näin kesäaikaan astutuksia? Ihastuin tuohon xx-orhiisi... Kun meillä on sen verran hitaampi ikääntyminen, että jos nyt astutettaisiin, niin varsa syntyisi vasta joskus syyskuussa. :D ?

LähettäjäHamzi 
Päivämäärä:   9.7.09 14:56:15

Nimi on kyllä tutun kuuloinen, mutta aikaisemmin ei ollut tullut vierailtua. Ensivaikutelmaltaan talli on siisti, sitä on helppo ja miellyttävä selata, eikä sieltä pompi mitään epämääräisiä häiritseviä viivoja tai värejä.

Minulla ainakin toimii(IE) moitteettomasti. Mielestäni malli ei ole mitenkään hälyttävän yleinen, eikä haittaa vaikka jotenkin nyt "massaa" olisikin. Ulkoasu on siisti, siinä on kivat maanläheiset värit ja niinkuin yllä jo mainitsin sitä on helppo ja miellyttävä selata.

3. Etusivun tekstit?
Helppo lukuista, selkeää, enkä löytänyt sieltä mitään virheitä.

Yksitellen en nyt kaikkia jaksanut katsella, mutta silmään pisti erityisesti trak-o Phoenix.
Hevosiin on selvästi panostettu, niiden sivut ovat myös siistit ja helposti selattavat.
Voisin kuvitella ostavani joskus tulevaisuudessa kasvatin Granehillistä.

En olisi tehnyt mitään toisin!

kouluarvosanaksi annan 9

LähettäjäBattlefield 
Päivämäärä:   11.7.09 11:05:12

oho, kolme kommenttia ilman upitusta pitkään aikaan! iso kiitos kaikille!!

jaffa: mä olen harkinnut yhden oldistamman ostamista vähän myöhemmin. evm-sukuinen, estepainotteinen tosin. eikös teillä stonegardenissa olla pelkästään koulupuolen pollejen kanssa tekemisissä?
chao: olisi se ehkä ihan mahdollista, jos vain saan nähdä tamman sivut ensin. oon cleven kanssa tosi tarkka, koska se on mun eka mva ja tosi spesiaali siinä mielessä... :D en uskalla luvata mitään ...
Hamzi: kiitos! phoenix onkin mun silmäterä ja se on ollut mulla pisimpään corranon kanssa. erityisen ylpeä olen ERJ I:stä, meinas aamupalaleivät mennä väärään kurkkuun kun näin ne tulokset :D

Lähettäjävaniljaa 
Päivämäärä:   11.7.09 11:09:44

Heips, mä en muista oonko jo ilmottanu, mutta Salion sivut ovat tälläiset: http://vaniljaan.webs.com/seranewb/salio.htm :)

Lähettäjä: deu. 
Päivämäärä:   11.7.09 11:13:22

edelleen <3

Lähettäjä: deu. 
Päivämäärä:   11.7.09 11:18:37

hihi siel lukee vieläki vietettty kolmella teellä (:

LähettäjäBattlefield 
Päivämäärä:   11.7.09 12:12:36

vaniljaa: kiitos, ehdin just sulkea ton file managerin. laittelen ens viikolla noi sivut.. jos kiinnostaa niin isä palkittiin ERJ III:lla

deu: ei pitäis enää lukea, korjasin justiinsa. en ole mökkeilyltä tai kesätöiltäni ehtinyt aikaisemmin. :D

Lähettäjädio 
Päivämäärä:   11.7.09 13:14:13

Hei, millanen astutuspolitiikka teidän oreilla on? Mietin vaan, et ois kiva jos toi teidän trak-ori Felix pystyis astuu Miss Murderin (jolla on kyllä pari sijotusta, en oo vaan vielä sivuille merkinny..)?

Lähettäjäjaffa 
Päivämäärä:   11.7.09 15:35:43

Battlefield - Koulupainotteisiahan me toki ollaan, mutta jotta suvut eivät aivan yksitoikkoisiksi kävisi, täytyy niitä estepuolenkin kopuja aina välillä hyödyntää. (; Ja kyllähän muutamalla hevosella on esteitä ja kenttääkin kisailtu, monipuolisuus kunniaan oldiksissakin.

LähettäjäBattlefield 
Päivämäärä:   12.7.09 12:20:47

dio, jos eka merkkaisit ne sijoitukset... sitte kävis :D

Lähettäjädio 
Päivämäärä:   12.7.09 15:43:52

Battlefield, en yleensä viiti merkata vaan muutamia sijotuksia, eli ei väkisin. :---)

LähettäjäBattlefield 
Päivämäärä:   13.7.09 14:56:40

jaahas, no sitten

LähettäjäChao 
Päivämäärä:   13.7.09 14:58:11

Aa. Mullois tällainen neitokainen sille xx-herrasmiehelle tarjolla: http://dakota.awardspace.com/kissa.html

ei muotovalio, mutta muuten vaan kisahirmu. :)

LähettäjäBattlefield 
Päivämäärä:   13.7.09 15:00:27

chao, kyllähän toi kävis :D

LähettäjäChao 
Päivämäärä:   13.7.09 15:01:25

Että jos astutuksen laittaa nyt, niin syntyis tossa syyskuun paikkeilla ja vauva jäisi meille upeaa sukuaan jatkamaan, ilmoittelisin sulle sivuja sitten syyskuussa, kun vauva syntyy?

LähettäjäBattlefield 
Päivämäärä:   13.7.09 17:34:25

juu se käy

LähettäjäBattlefield 
Päivämäärä:   15.7.09 11:51:28

up

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.