Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  M: ponei, pv, sh, ox

Lähettäjä: shonna 
Päivämäärä:   20.2.14 19:52:12

Ta-daa! Nyt mä taputtelen mun virtuaalihevostelu-uran täysin unholaan. 16 vuotta on sopivan pitkä aika yhdelle puuhalle. :)

Vanhasukuiset hevoset lähtee vaan mun kamuille, sillä ehdolla että ymmärtävät sukujen päälle ja sen että nää elää maailman loppuun asti. :) Tarjotkaa toki, en tiedä ketkä kaikki on mun kavereita. :D Saa myös kysyä tietyn sukuisia poneja tai puoliverisiä, en nyt jaksa etsiä jokaista mun unohtunutta konia tähän näytille.

Ja ei, mulla ei ole virtuaali-sähköpostia olemassa enää, joten niihin osoitteisiin ei kannata lähetellä mitään. Olen hukannut kaikkien salasanat.

Etonin Poneista kaikki muut paitsi Bold Aragorn Dawn, SLC-ponit ja Eton Aderyn (on ktk-tilaisuudessa, tulee myyntiin sen jälkeen). Lisäksi Astorian vanhemmat voi lähteä uuteen kotiin. Sekä Ceridwyn Iarlles ja Ifor (Wood's Silvery Wonder - H.T. Damier). Welshejä löytyy lisää sektioista A ja B. Lisäksi kai parit CW-shettikset.

Eton Studin pv-tammat ja pv-oriit on myös myynnissä.

Waldorffin hevoset myös myynnissä, Leandro Fawkia ja Caltéa lukuunottamatta. Mulla on ihan valtava kasa myös kaikennäköisiä vanhasukuisia, ikivanhoja yksilöitä traksuista, hannovereista ja suomipuokeista. Kysy tiettyä sukua.

Täältä suomenhevosia. Löytyy kyllä pari lisääkin, joistain ikivanhoista suvuista.

Wid Arabiansin puolalaiset ja egyptiläiset tulee myös myyntiin heti kun saan sivut toimimaan. Löytyy arkistoista myös vanhasukuisia domesticeja.

  Re: M: ponei, pv, sh, ox

Lähettäjä: e. 
Päivämäärä:   20.2.14 19:58:26

Mulle kaikki sun welshit? Tulee ikävä! :(

  Re: M: ponei, pv, sh, ox

Lähettäjä: e. 
Päivämäärä:   20.2.14 20:01:09

Niin ja jos ei kaikki welshit niin ainakin noi hoorin kasvattihelmet! Portia voisi myös kiinnostaa :)

  Re: M: ponei, pv, sh, ox

Lähettäjä: Pulmu N. 
Päivämäärä:   20.2.14 20:02:42

Nää varmaan tulee takaisin Suprantiin? En löytäny hevoslistauksesta.
http://shonna.atspace.eu/ballou.htm
http://shonna.atspace.eu/la_alana.htm
http://shonna.atspace.eu/sweets.htm

  Re: M: ponei, pv, sh, ox

Lähettäjäsylttis 
Päivämäärä:   20.2.14 20:04:30

botittaa :<

  Re: M: ponei, pv, sh, ox

Lähettäjä: shonna 
Päivämäärä:   20.2.14 20:09:12

Pulmu, ne on tosiaan ollut omassa listauksessaan. Mä yritän kaivaa noille kisat, laitan mun omasta mailista sulle niitä jos löydän! :) siirrän nuo sulle hevosrekisterissäkin.
Haluatko awb-t Aworei Letun takaisin? Se on muistaakseni ktk-II.

HM, niitä mä en ole ikinä keräillyt nurkkiini. :D Joku morgan tai morab mulla oli.

elen, saat tietty nuo hoorin kasvatit. Tiedän että sulla ne on hyvässä tallessa. :) Mulla oli joskus myös Nectar's Flamboyant ja joku kolmas Ceridwynilainen, mikäköhän niiden tilanne on nykyään. Ootas kun kaivelen. :)

  Re: M: ponei, pv, sh, ox

Lähettäjäsylttis 
Päivämäärä:   20.2.14 20:10:34

Waldorff Burlesque, Bellatrine ja Bachelor Celt, joille luvassa hyvin hyvin pitkä aikainen koti Tiilikanojan tallista. Kilpailemaan aktiivisesti kouluratsastuksen parissa tavoitteenaan laatuarvotelu + näyttelyt (KTK). Pitkät vuodet luvassa ja vuosien myötä myös suvun jatkamista vanhaa linjaa kunnioittaen. Vanhan linjan hevosia meillä onkin ja kaikki pääosin Vegaslaisia varsoja + Vaapukkalaisia shettiksiä, kun haluamme vanhaa linjaa tallin . Kilpailunäyttönä xo xo xo.

Ja mä kun luulin olleeni pitkään, kun ~10vuotta ollut, mutta vedit kyllä hienot luvut :D

  Re: M: ponei, pv, sh, ox

Lähettäjä: e. 
Päivämäärä:   20.2.14 20:14:10

Kiitos! Cassidy CF ja Vivianne CF kiinnostavat sukujensa takia myös kovasti, oon avoimin sylein kaikille welsheille jos niitä tahdot mulle luovuttaa :) Loppuelämän koti ja siitoskäyttöä, että linjat jatkuu.

Bellatrinen otan itselleni takaisin :)

  Re: M: ponei, pv, sh, ox

LähettäjäCannabia 
Päivämäärä:   20.2.14 20:20:46

Noita puoliverisiä pitää kyllä huomenna tutkia kunnolla :DD

  Re: M: ponei, pv, sh, ox

LähettäjäSanna E. 
Päivämäärä:   20.2.14 20:22:51

Wau... ♥

  Re: M: ponei, pv, sh, ox

Lähettäjä: Pulmu N. 
Päivämäärä:   20.2.14 20:30:06

Antaa Letun jäädä johonki leijailemaan :D

  Re: M: ponei, pv, sh, ox

Lähettäjä: audrey 
Päivämäärä:   20.2.14 20:40:48

Waldorff Portia Foxvaleen ISH-jalostukseen, jos sellaiseen myyt? Pitkäaikaiseen kotiin kilpailemaan ja jalostuskäyttöön - meidän hevoset on vielä raakoja, mutta Princetonin koput näytöksi.

  Re: M: ponei, pv, sh, ox

Lähettäjä: Tuulia 
Päivämäärä:   20.2.14 20:42:01

Tuohimäen Ruiskaunokki,Tikkunekku ja Pohjantähti Tuulenpesään saamaan parit varsat. Mun satunnaisella ikääntymisellä pääsisivät ehkä vielä kisaradoilla kääntymään.

  Re: M: ponei, pv, sh, ox

LähettäjäNanna L. 
Päivämäärä:   20.2.14 20:43:01

Tuohimäen Pohjantähti meille Koivumäkeen? :-) Luultavasti pääsisi kilpailemaan KRJn parissa, mutta ainakin jalostukseen!

  Re: M: ponei, pv, sh, ox

LähettäjäSorel 
Päivämäärä:   20.2.14 20:44:19

Siinä loppuu taas monta upeaa tallia... Nöy :(

Arabit kiinnostaisivat jos yhtäkään löytyy koulupainotteista :)

  Re: M: ponei, pv, sh, ox

Lähettäjä: Pöpi mobile 
Päivämäärä:   20.2.14 20:47:11

Oi oi oi!
Liikaa hienoja. En vaan uskalla tarjota, tuskin lukeudun sun "kavereihin"

  Re: M: ponei, pv, sh, ox

LähettäjäMeeriN. 
Päivämäärä:   20.2.14 20:47:15

Oih, mä oon aina halunnu Nokikylän suokkikasvatin! Siispä lähtisikö Nokikylän Astrid meille? Loppuiän koti olisi kyseessä, johon kuuluisi ensin taitojen näyttämistä kisaradoilla ja myöhemmällä iällä vaaveja. Lenni toimii hyvänä näyttönä :)

  Re: M: ponei, pv, sh, ox

Lähettäjä: Troya (eo) 
Päivämäärä:   20.2.14 20:52:22

Mä en valitettavasti ole koneella kunnolla, niin en voi selailla, mutta 1) EI SHONNA ÄLÄ JÄTÄ MUA ja 2) iiih heppasia.

Ensinnäkin, mulla olleet La Roche, Full Circle, Ironica, Kingstown ja Nimrod: mikäs on heidän kohtalonsa? :) Voisin oikein mielelläni noita vielä säilöä, eivätpä juurikaan ole viime aikoina enää mitään tehneet, mutta säiliössä ovat olleet hyvässä tallessa.

Toisekseen, ja nyt on pitkät listat tulossa...

Waldorffin puolelta: War Art, Funky Jam, Barocant, Masque Arte, Tigrun, Portia, Burlesque, Illusia, Rotterdam, Bachelor
Etonin puolelta: Summerstorm, Nordica, Amorosa
+ ihan mitä vaan vanhasukuisia arabeja, mitä sulta löytyy (oma arabikanta vielä niin pieni, ettei liian pahasti voi mennä ristiin suvut... :))
+ ihan mitä vaan vanhasukuisia puoliverijalostukseen sopivia hevosia, etenkin hannovereja, mitä sattuisi löytymään. Plussina Altén, Skyén ja Oroaqin olemattomuus suvussa, mutta ei välttämättömyys. Etenkin Casting ja Lanzinger kiinnostavat isälinjassa, sekä emälinjan puolelta ihan kaikki kantatammat Mayflowerista Gingeriin. Sulta mulla onkin mun nykysen kasvatussuuntaiuksen perusta, tamma Star Sky's Greatest Thing, ja maailmankaikkeuden upein emälinja... <3 Eli jos mitään sellasta löytyy, oon (vielä enemmän) ikuisesti sulle kiitollinen.

Lähtisivätkö osa/vaikka kaikki Vegasiin sukusäiliöön ja ikuiseen kotiin, jalostuskäyttöön ja pyörähtämään kisakentilläkin, nyt kun kerran siitäkin olen vihdoin innostunut. :)

  Re: M: ponei, pv, sh, ox

Lähettäjä: Troya (eo) 
Päivämäärä:   20.2.14 20:57:33

Ja unohdin täysin katsoa suokit... FNS Hurina, Nokikylän Kastehelmi, Nokikylän Astrid, Haperon Satuprinsessa, Huurteen Loistelias ja Metsätahden Kaikaus olisivat myös erittäin tervetulleita!

Olo on kuin haaskalinnulla... :D Sua tulee ikävä!

  Re: M: ponei, pv, sh, ox

Lähettäjä: Pöpi mobile 
Päivämäärä:   20.2.14 21:06:11

QP Ariel saisi melkein ikuisen kodin, kisaajan ja jalostuskäyttäjän Circuksen poniosastolta. Miulla ois kivat kuvat tammalle valmiina, joten kantakirjausta yritettäisiin.
http://circusstables.weebly.com

  Re: M: ponei, pv, sh, ox

Lähettäjä: Troya (eo) 
Päivämäärä:   20.2.14 21:10:10

+ CW shettikset ja kaikki muutkin vanhat shetut mitä sulta sattuisi löytämään voisin kanssa napata, jos toi mun Vegasin shettiskasvatus pikkuhiljaa lähtis tosta liikkeelle.

Josko nyt oisin saanut kaiken sanottavani sanottua, jotenkin puhelimella kirjottaessa tahtoo aina olla hirvittivän vaikeaa pysyä järkevissä viesteissä. :D

  Re: M: ponei, pv, sh, ox

LähettäjäJasmin 
Päivämäärä:   20.2.14 21:21:18

Voisinkos ostaa
War Roulette http://shonna.atspace.eu/war_roulette.htm
Zimbabwe Eton http://shonna.atspace.eu/zimbabwe.htm

Tulisivat kisa/jalostuskäyttöön http://vptsunflower.weebly.com/

  Re: M: ponei, pv, sh, ox

Lähettäjä: shonna 
Päivämäärä:   20.2.14 21:42:18

Kyllä näitä saa haaskailla! :D Luulen että mulla riittäisi hevosia puolelle virtuaalimaailmaa..

Troya voit pitää tuon ikuisuusliisatun lauman ihan omanasi. En mä niilläkään enää tee mitään. :) Niillä on paras koti sun luona<3

Täältä voi bongailla lisää myytäviä. Ainakin arabeilla on tosi puutteelliset suvut, kysykää toki niistä! Mä muistan lähes kaikki ulkoa. :D
http://www.virtuaalihevoset.net/?vrl/jaesenyys/profiili.html?hlo=01044&nayta=hevoset

Yritän katella uusia koteja viikonlopun aikana, tulee vaikeeta kun päättää mikä lähtee kenellekin. :)

  Re: M: ponei, pv, sh, ox

Lähettäjä: Troya (eo) 
Päivämäärä:   20.2.14 21:46:17

Uuhh nyt ei kyllä puhelimella selailu riitä enää tohon hevoslistaan ja sen läpikäymiseen - kattelen huomenna illalla kun pääsen vihdoin kotikoneen ääreen että mitkä kaikki koitan sulta nyysiä. :P

Ja jees, mäpä pidän ikuisuusliisatuista huolta. Rakastan niitä hamaan loppuun saakka! <3

  Re: M: ponei, pv, sh, ox

LähettäjäKerppa 
Päivämäärä:   20.2.14 22:33:57

Duke of Celt & http://www.virtuaalihevoset.net/?hevoset/hevosrekisteri/hevonen.html?vh=VH06-034-3326 mulle?

  Re: M: ponei, pv, sh, ox

LähettäjäSunnie A. 
Päivämäärä:   20.2.14 23:08:00

Uuh aah, Tuohimäen Pohjantähti löytäis mun luota rakastavan tarinakodin <3 Josko hän olisi ikääntynyt 3-vuotissynttäreiden jälkeen reaaliajassa niin olisi tervetullut loppuelämän kotiin :) Sivunäytöksi http://edana.w2.fi.

  Re: M: ponei, pv, sh, ox

LähettäjäSunnie A. 
Päivämäärä:   20.2.14 23:09:06

Oho, anteeksi nuo alleviivausvirheet... vahinkoja sattuu ;)

  Re: M: ponei, pv, sh, ox

Lähettäjä: Carolina (iphone) 
Päivämäärä:   21.2.14 01:07:03

Laittelen aamusella evm pv:stä tarjousta, joten älä myy niitä vielä!;D

  Re: M: ponei, pv, sh, ox

Lähettäjäcorbin(phone) 
Päivämäärä:   21.2.14 02:13:49

Voi ei, oon niin elätellyt toiveita että saattaisit palata :( mutta noh, minäkin nyt puhelimella hieman onnettomana en oikein pääse kaivelemaan, mutta mulle sais kyllä ihan mielellään työntää vanhalinjaisia puokkeja, periaatteessa ihan sama minkä sukuisia mutta tuo alte, oroaq ja skye myös täällä hieman nou nou kun alkaa olemaan kaikilla nuita samoja nimiä suvussa omista hepoista. Ja mun elukathan elää aina, en ole ikinä tämän melkein 10 vuotisen virtuaaliurani aikana yhtäkään hevosta pistänyt kuoppaan :D

  Re: M: ponei, pv, sh, ox

LähettäjäCarolina 
Päivämäärä:   21.2.14 10:41:20

Onko tuolla hann ori Moroccolla sivuja? Ainakaan toi sivujen linkki ei toimi.

  Re: M: ponei, pv, sh, ox

Lähettäjä: Heimo 
Päivämäärä:   21.2.14 11:27:23

Nokikylän Astridille tarjoan loppuelämän kotia :-)

Nokikylän kasvatista olen aina haaveillut, jopa kasvattajalta kysellyt, mutta vielä ei ole Nokikyläläinen kävellyt talliin. Wanhaa rakasta virtuaalimaailmaa kaipaavana harrastelijana Astridin kaltainen vanhanlinjan helmi olisi unelmien täyttymys, hänen nimikin on niin kiva!

Olen enempi ravi- kuin ratsuihminen, mutta eiköhän yksi unelmahevonen saa minusta leivottua myös kelpo ratsastajan. Astridin kanssa haluaisin aktiivisesti kilpailla, tavoitteena erilaisia meriittejä, pari jälkeläistä sukuaan jatkamaan.

Näyttöinä Karsikon talli ja Kalmis.

  Re: M: ponei, pv, sh, ox

Lähettäjäcorbin. 
Päivämäärä:   22.2.14 01:08:52

En kahtonu että keistä kaikista on jo tarjottu, mutta nämä kiinnostaisi jos eivät ole menneet. Lisäksi tosiaan jos sulla on kaivella jotain kivaa jostain piilosta niin aina paranee!

Barocant CF
Russian Lullaby Celt
Nordica
Bellatrine
Kingston Denwer (tämän ottaisin mieluusti takaisin:))

  Re: M: ponei, pv, sh, ox

Lähettäjäcorbin. 
Päivämäärä:   22.2.14 01:20:09

Noniin ja piti söhlätä ja lähti aikaisin.... En tiedä tarkoititko että tuolta vrl profiilista on kaikki myös kaupan, mutta jos näin ei ole niin poistaa ne vaan listalta sitten :)

Barocant CF
Russian Lullaby Celt
Nordica
Bellatrine
Kingston Denwer (tämän ottaisin siis mieluusti takaisin:))
Combrant Fide Adoro
Don Rigoletto
Adoro's Nolanda
Lord Admiral Celt
Raspberry Dream 99
Drain Away SIN

+ piilohepat!

  Re: M: ponei, pv, sh, ox

LähettäjäJayness 
Päivämäärä:   22.2.14 01:30:29

Onko kaikki suokit mennyt? Jos ei, tahtoisin Vaapukkaan ainakin jonkun. Jos näistä vapaana joku/jotkut/kaikki, voisin ottaa :)
Tuohimäen Pohjantähti, FNS Hurina, Haperon Satuprinsessa, Nokikylän Astrid & Tuohimäen Tikkunekku.

  Re: M: ponei, pv, sh, ox

LähettäjäTroya 
Päivämäärä:   22.2.14 01:41:25

Noniin, olen tietokoneella vihdoin! Ai että, on ollu melkein vierotusoireita. Kokoan nyt jonkun (pitkän) järkevän listan, että mitä kaikkea haluaisin sulta ottaa mulle ikuisuusvarastoon...

Suokit: FNS Hurina, Nokikylän Kastehelmi, Nokikylän Astrid, Haperon Satuprinsessa, Huurteen Loistelias, Metsätahden Kaikaus
Waldorffista: Masque Arte, Barocant CF, Waldorff Tiguan, Rotterdam Celt, Waldorff Portia
Etonista: Praque Amorosa, Nordica, Botswana Eton
Sun VRL-profiilin kaivelun tuloksena: Don Rigoletto, Combrant Fide Adoro, Ave Noir, Dahabu Celine, Dahabu Mystik, Amal's Adrianne, Amarn Demigoddess, Sweetecote 99, Raspberry Dream 99, Darkpassion v. Rouce, Tropica Cocktail, Nelda's Nobel, Painted Love Celt

Lisää sukua kaipaisin tietoon: hann-t Amelié, lähestulkoon kaikki suvulliset arabit (etenkin Wall's Upper Crust, Negma's Mon Ami, SunDown's Bahiya Warda, Dahabu Antabus, Dahabu Nasira, Omaree Aladina... okei, liian monta listattavaksi - mitkä kaikki noista arabeista on kivoja? :D), she-o Nelda's Felipe, she-t CW Jolly Green

Yritin pitää listan pienenä, mutta jos tää on viiminen mahdollisuus ryöstää sulta upeita hevosia, niin kai se pitää käyttää hyväkseen. D: </3

  Re: M: ponei, pv, sh, ox

LähettäjäTroya 
Päivämäärä:   22.2.14 01:42:54

Ja tosiaankin, jos sulta löytyy jotain ylimääräistä vielä takin taskusta, puoliveristen tai shettisten tai täysiveristen saralta etenkin, niin oon aina ollut ja tulen aina olemaan innokkain taskujesi tyhjentäjä... :D

  Re: M: ponei, pv, sh, ox

LähettäjäWenla 
Päivämäärä:   22.2.14 09:58:55

Shadiya Arabiansiin mahtuu kyllä aina muutama Wid:läinen, kun taitaa olla tällä hetkellä ainoastaan yksi teidän kasvatti enää omistuksessani. Erityisesti kaikki lyhyt sukuiset egyptiläiset ja pitkä sukuiset domesticit kiinnostaa.

Itseäni nopean VRL-vilkaisun perusteella voisi kiinnostaa Salihah Gza, Aludra Wid ja Amjad Wid sekä mahdollisesti Fakih Wid ja Malik Gza, jos näistä saisin tarkempaa sukuselvitystä sekä verilinjoja tietoon.

  Re: M: ponei, pv, sh, ox

LähettäjäTuulia T. 
Päivämäärä:   22.2.14 10:26:55

Wenla Aludra on asustanut meillä Nurissa jo hieman pidemmän aikaan :) Jos shonna jaksaa vois siirrellä neidin mun tunnukselle VRL-00084

  Re: M: ponei, pv, sh, ox

Lähettäjä: Enni 
Päivämäärä:   22.2.14 11:15:21

Cassidy & Viviane<3

  Re: M: ponei, pv, sh, ox

Lähettäjä: e. 
Päivämäärä:   22.2.14 12:41:07

Kaipa mäkin tosiaan voisin tehdä ihan selkeän listan mitkä otukset kiinnostaa vielä :)

Iarlles sai uudet sivunsa :)

Bellatrine (mulle takaisin)
Cassidy CF
Viviane CF
Astoria
Alfa Centauri SG
Liinun Elysia
+ kaikki mahdolliset A/D-ponit
QP Parisium
Waldorff Balefire xx
Waldorff Portia xx

  Re: M: ponei, pv, sh, ox

Lähettäjä: Isis 
Päivämäärä:   25.2.14 18:01:08

Onko Widin arabit menneet jo? :)

  Re: M: ponei, pv, sh, ox

Lähettäjä: Isis 
Päivämäärä:   25.2.14 18:18:25

Koitin vähän Widin sivuilta ja VRL puolelta katsella noita arabeja ja seuraavat kiinnostaisi: Amurra Wid, Amira al Hawa, Impera al Rayad (ehdottomasti!) :D, Tibah Wid, Tasnum Wid, Bint-Anath, O Bey Catania, Thalib Wid, Rashidi al Rayad (must haveeee :)), Tariq al Rayad ja jos ei mene kasvattajille niin myös:
Bayan LIA, Falak Subiyah al Qadir, Jerrico al Qismat

Huh. Siinä taisikin olla jo melkein kaikki Widin arabit :D niin ja Mayyasah al Najyan ottaisin takaisin mielelläni :)

Hevosille olisi siis luvassa uusi alku ja ne pääsisivät siirtymään kisakentille sekä vähän myöhemmin jalostukseen.

Isis al Najya

  Re: M: ponei, pv, sh, ox

LähettäjäPierre 
Päivämäärä:   25.2.14 18:30:33

Suomenhevosia vapaana? :) Nokikylän Astrid & Tuohimäen Pohjantähti kiinnostaisivat, pääsisivät asumaan meille. Molemmilla kisattaisiin jonkin verran, ja harvinaisempien sukujensa ansiosta näitä käytettäisiin myös jalostukseen kuitenkin harkitusti. Laatuarvosteluja en lupaa varmaksi, mutta hyvällä lykyllä molemmat saatettaisiin käyttää ainakin SLA:ssa.

  Re: M: ponei, pv, sh, ox

Lähettäjä: shonna 
Päivämäärä:   25.2.14 20:45:19

Sorry tää on nyt vähän jäissä kun mun ystäväiseni ei osaa päättää mitä hevosia kaapii päältä. :D

elen, ota vaan ainakin mountit!

corbin, kannattaa kysäistä tuosta Nordicasta vielä Lauralta. :) Bellatrine palaa takaisin elenille. Nappaa vaan muut puokit mukaasi. :)

Mä yritän hahmotella tämän viikon aikana noita listoja. Mulla on vaan törkeesti töitä, joten en uskalla luvata arkipäivinä mitään muutosta asiaan.

  Re: M: ponei, pv, sh, ox

LähettäjäScilla 
Päivämäärä:   26.2.14 12:33:23

Aaaaah miks olin just tän topicin aikana poissa. :D Saaks vielä esittää toiveita? Esitän silti!

Löytyykö Castingia millään otuksella aika lähisuvusta? Liinun, Brisen, Mäntysuon, Annin (WF/Classic) tai Kuujärven kasvatteja? Tai lisää NR-puoliverisiä? Kaikki vanhat hannoverit ja traksut kiinnostaa ihan oletusarvoisesti, lisäksi otan mielellään jemmaan fwb-vanhuksia vaikka just tällä sekunnilla en niistä niin innostunut olekaan, etenkään pitkäsukuisista. Mut kyllä ne jemmassa pysyy ja mun kiinnostus menee sykleissä, oletettavasti kahden vuoden kuluttua rakastan taas just suomalaisia puoliverisiä.

Suomenhevosiakin mietin... Mä just yksi yö tein uutta ulkoasua mun 12-vuotiaalle (!) suokkitallilleni, jos sulla siis vielä on jemmassa jotain tollasia ikivanhoja suokkeja niin mulle saa niitäkin työntää mielellään. Mulla on kyllä aika kattavat kokoelmat niitä omasta takaa, mut esim. Harmaanaaman, Liinun ja Taikatuulen kasvatteja mulla ei ole eikä niitä ole lähisuvuissakaan mitenkään ihan liikaa, tai no taikatuulilaisia ehkä on.

Arabit! Oot joskus esitellyt mulle kasan arabeja, esim. Galeel Faiz, Galeel Ghalib, Galeel Dhakiy, Galeel Zain Wisam, Sihr Leil G ja vaikka mitä, kaikki kelpaa! Metsälän arabit <3 Sheikki <3 Perfektionist <3 Kaikki vanhat arabit, joista en koskaan uskaltanut silloin aikoinaan pyytää varsoja. <3

Ponit! Etenkin nyffit kiinnostaa, tai jos sulla sattuis olemaan vanhoja ratsuponeja, esim. jotain Sinipihan poneja tms? Nimim. oon myynyt aikoinaan omat ratsuponini pois, mm. Sinipihan Sunnysiden, kuinka tyhmä voi ihminen olla... Welshit on elenilla paremmassa tallessa mut jos jotain kivaa jää sieltä yli, otan mielellään, etenkin D-poneja.

Olikohan siinä kaikki... :D

  Re: M: ponei, pv, sh, ox

LähettäjäDina 
Päivämäärä:   2.3.14 00:46:03

Voi höh, mä elättelin toiveita että olisit ollut vielä joskus mukana arabikantakirjan toiminnassa. Ja Wid. </3

Paljon niiiin älyttömän hienoja arabeja tarjolla, mutten uskalla tarjota kun Qadirin toiminta on tällä hetkellä ihan jäissä.

Falak Subiyah lähtee mieluusti Najyaan, mitään velvoitteita tamman suhteen ei ole. Heitä uutta osoitetta tulemaan kun saat tehtyä Isis. :-)

  Re: M: ponei, pv, sh, ox

Lähettäjäcorbin(phone) 
Päivämäärä:   2.3.14 01:32:01

Huisia, kiitos kovasti!:) jään vielä seurailemaan jos jotain kivoja puokkeja ilmaantuu, nälkä kasvaa syödessä näemmä :D jos siirtelet näitä tunnukseltasi poies jossain välissä niin mun on vrl-06467.

  Re: M: ponei, pv, sh, ox

LähettäjäIsis 
Päivämäärä:   2.3.14 08:13:41

Kiitos Dina! Laittelen uutta osoitetta sähköpostitse kunhan saan sivut tehtyä :)

  Re: M: ponei, pv, sh, ox

LähettäjäMeow_ 
Päivämäärä:   2.3.14 08:30:20

Äh, onkohan täällä enää mitään mun makuun jäljellä ku nyt vasta tän hoksasin? :D

Mua kiinnostais ainakin seuraavat: Viviane CF, Cassidy CF, HT Wendy ja Astoria Mewianiin kisaamaan & siitosponeiksi! :)
+ jos nää on mennyt ja jotain kivaa mounttia tai b-welshiä olis jäljellä jemmassa niin saa näytellä!

  Re: M: ponei, pv, sh, ox

LähettäjäWenla 
Päivämäärä:   2.3.14 11:40:05

Nyt kun viimein pääsin Wid:in sivuille (zymic taas palannut henkiin), niin tässä olisi hieman tarkempaa listaa hevosista, jotka olisin kiinnostunut ostamaan.

Amjad Wid
Tasnum Wid
Feline Wid
Salihah Gza

  Re: M: ponei, pv, sh, ox

LähettäjäVibaja 
Päivämäärä:   2.3.14 12:10:13

Escorant tarjoaa kotia seuraaville: Barocant CF, Duke of Celt, Masque Arte & Salsa Dance 54

VV tarjoaa kotia seuraaville: FNS Hurina, Hienohelma TM & Metsätähden Kaikaus. Kaikille hevosille tarjolla pitkäaikainen koti ja laatuarvostelut jossain kohtaa elämässä, sekä jalostusta.

  Re: M: ponei, pv, sh, ox

Lähettäjäcorbin. 
Päivämäärä:   2.3.14 12:41:09

Ah ja muuten, sulla oli jossain vaiheessa Kingston Palestrina ja Perelle, niin nämä voisin myös ottaa takaisin ja omaan talliin, niin kivat suvut :)

  Re: M: ponei, pv, sh, ox

Lähettäjäcorbin. 
Päivämäärä:   2.3.14 13:59:53

Ja koska en tosiaan osaa näköjään laittaa yhteen viestiin asioitani, niin niistä piilohepoista, jos löytyy Greymask's/Valdosta/Casting/Sparky/Suprimium/Star Theme's/Magnolian/Siittola R.M/Pyrrhus II/Olympica/Waterfall's/Classic/Snowflake's/RG/Rivulet´s/Kuujärven/Apple Tree's/Laakson/Luna/Adoro/Akkord's/KWB/ymsyms sukuisia hevosia niin kiinnostaa aivan äärettömästi!

  Re: M: ponei, pv, sh, ox

Lähettäjä: TK 
Päivämäärä:   2.3.14 15:17:33

Pitkään jo on tullut omasta Wid-arabista haaveiltua joten kai sitä on myös tartuttava tilaisuuteen. Bashiika Wid ja Rasheeda Wid olisivat tosi kiva lisä al Qismatin laumaan. AHAC:n puolella kilpailtaisiin ja jalostuskäyttöä olisi myöskin luvassa.

Jerrico al Qismat voi ihan hyvin lähteä Najyaan, heittele Isis uusia sivuja mailitse kun saat tehtyä. :)

  Re: M: ponei, pv, sh, ox

Lähettäjä: Isis 
Päivämäärä:   3.3.14 08:54:10

kiitos myös TK! laittelen mailia tällä viikolla :)

  Re: M: ponei, pv, sh, ox

LähettäjäIsis 
Päivämäärä:   8.3.14 09:32:14

Osaatko shonna yhtään arvioida milloin saat näitä myyntijuttuja järjestykseen? :)

  Re: M: ponei, pv, sh, ox

LähettäjäIsis 
Päivämäärä:   20.3.14 19:41:03

nostelen tätä hieman niin ei pääse katoamaan :>

  Re: M: ponei, pv, sh, ox

LähettäjäIsis 
Päivämäärä:   4.4.14 09:10:40

eikai shonna ole unohtanut meitä hevosten ostajia? :/

  Re: M: ponei, pv, sh, ox

Lähettäjä: Frida 
Päivämäärä:   4.4.14 19:39:30

Tuo mun kasvatti Jameston F on sitten myyty jo eteenpäin :)

  Re: M: ponei, pv, sh, ox

Lähettäjä: isis 
Päivämäärä:   9.4.14 16:40:22

Ei kukaan täällä sattuisi olemaan tai tuntemaan tuota shonnan kaveria joka saa ottaa itselleen noita hevosia ennen kuin me muut tiedämme mitä ostotarjouksillemme käy?

  Re: M: ponei, pv, sh, ox

LähettäjäIsis 
Päivämäärä:   14.4.14 16:21:36

nostan

  Re: M: ponei, pv, sh, ox

Lähettäjä: -- 
Päivämäärä:   16.4.14 20:32:13

Oisko kyse Jessikasta?
Ei kai se tunne muita kuin Jessikan ja Pulmun oikeassakin elämässä..

  Re: M: ponei, pv, sh, ox

LähettäjäIsis 
Päivämäärä:   16.4.14 20:49:24

Täytyy varmaan etsiä Jessika tai Pulmu jos he osaisivat valaista tätä tilannetta :/

  Re: M: ponei, pv, sh, ox

Lähettäjä: Enni 
Päivämäärä:   16.4.14 21:20:42

Lähtiskö Ultima Eton mun matkaan kisaamaan ja valmentautumaan? Saisi siistit sivut, ja todennäköisesti "hoitajan" joka kirjoittelisi säännöllisesti. Kotitalli tammalle etsitään ehkä, mutta nyt suunnitelmissa, että asuisi omassa muutaman hevosen tallissa :) Niin ja saisi varmaankin 1-2 varsaa.

  Re: M: ponei, pv, sh, ox

Lähettäjä: Pulmu N. 
Päivämäärä:   17.4.14 12:58:34

Laitoin shonnalle instassa viestiä josko tulisi tätä kurkkaamaan.

  Re: M: ponei, pv, sh, ox

LähettäjäIsis 
Päivämäärä:   17.4.14 13:14:45

Hieno homma Pulmu, kiitos paljon! :))

  Re: M: ponei, pv, sh, ox

Lähettäjä: e. 
Päivämäärä:   17.4.14 13:18:27

Thx cherie. Itse odottelen vielä minne nuo B-welshit ja täykkärit menee :)

  Re: M: ponei, pv, sh, ox

Lähettäjä: Isis (puh) 
Päivämäärä:   19.4.14 15:28:09

Uppia

  Re: M: ponei, pv, sh, ox

LähettäjäIsis 
Päivämäärä:   22.4.14 12:25:15

up

  Re: M: ponei, pv, sh, ox

LähettäjäHirnaus 
Päivämäärä:   22.4.14 12:30:11

Toivottavasti shonna käy lukasemassa tätä topaa vielä :)

Varmaan pari-kolme kuukautta takaperin laittelin sinulle sähköpostia koskien Waldorff nimeä. Itse kun menin pystyttämään Waldorff Inc. nimisen talli"yhtymän" kun en googlailemalla sen nimiseen talliin törmännyt.

Haittaako sinua nimen käyttö? Nimi on vain ns. "kattonimi" viidelle tallille, joilla on omat nimensä (mm. Geheimnis, Make Mad Racing jne.) eikä nimi ole kasvatusliitteenä tms.

Jos et ole iloinen nimen käytöstä niin ilman muuta sen vaihdan.

  Re: M: ponei, pv, sh, ox

LähettäjäIsis 
Päivämäärä:   25.4.14 22:29:53

uppia

  Re: M: ponei, pv, sh, ox

LähettäjäIsis 
Päivämäärä:   1.5.14 11:31:27

Laittelin Jessikalle sähköpostia ja hän on pyytänyt shonnaa tulemaan vilkaisemaan tätä topicia. Toivottavasti saadaan shonna pian kiinni niin tiedetään minne hevoset menevät :)

  Re: M: ponei, pv, sh, ox

Lähettäjä: shonna 
Päivämäärä:   4.5.14 16:59:15

Ach so. Mulla on ollut tässä kevään aikana niin paljon kaikkea, etten oo pystynyt suoda ajatustakaan virtuaalihevosille. Ja sen jälkeen unohdin koko topikin.. Sorry siis kaikille!
Käyn tän homman loppuun tän päivän aikana.

Hirnaus, sen kun käytät tuota nimeä. Ei haittaa yhtään. Eihän se mikään kovin erikoinen ole. :)
un saan tän topikin luettua läpi.

  Re: M: ponei, pv, sh, ox

Lähettäjä: shonna 
Päivämäärä:   4.5.14 16:59:28



elen,
kaikki englantilaiset täysiveriset (mitä siellä olikaan, Foqus' Porter, Waldorff Portia, öö kaivan sulle niitä lisää)
Viviane CF
Eton Roderick
Cassidy CF
HT Wendy
Eton Aderyn (tää on ktk-II, kai?)
Astoria (plus tän vanhemmat jos kelpaa)
Ceridwyn Ifor (webarchivella löytyy ainakin Liinun aikaiset sivut)

(plus 2003 syntyneet
wB-o.Raindance CF, s.22.3, Prydwen Rascal - In The End SP
wB-t.Beautiful CF, s.23.3, Anwyll Cashmir - AT Moonlight
wPB-o.Fairytale CF, s.31.1. Amal's Amin Zameel ox - R.M.Little Angel)

Voit jakaa näistä eteenpäin ne, jotka ei sulle kelpaa :D Mä etin sulle mountteja. Kaipaatko Liinun orien jälkeläisiä?

Muistaako Scilla mikä niiden sulle annettujen arabien kohtalo on? :D
Haluatko jakaa Troyan kanssa näitä fwb:tä? Mä yritän kaivaa lisää ku löydän Sungaten tuoreimmat kasvattilistan jostain. Ja niitä hannovereja ja traksuja kans..

FWB-t.Amanda CF (s.26.12.2002) GWB Fargant - AT Amalia
FWB-o.Cappuccino CF , s.16.1.2003, WW Decamponem - AT Amalia
FWB-t.Lavinia CF, s.20.9.2003, Fireroad's Crying Wind - Ladina NR
FWB-t.Jakena CF, s.4.10.2003, Blackjack NR - Malenka NR
FWB-t.Senesty CF, s.19.2, Artofselfdestruction - Vanezza NR
FWB-o.Fabulous CF, s.27.2, WW's Gestion - Malenka NR
fwb-t. Ronya T (s. 12.2.2004) i.Dancarino R - e.Nectar's Royette S

Ja teille jotka kyselivät arabeja, Widin tammat ja oriit on tosiaan kaikki kaupan. Olisi helpompi tehdä päätöksiä niiden kanssa, jos nimeäisitte ne hevoset jotka haluatte. Sama koskee vanhempia arabeja. Kertokaa mistä suvusta ja kuinka lähellä toivomanne hevoset pitäisi olla. Mulla löytyy arabeja kaikista menneistä legendoista (Paithan, Sheikki, Cami, Symphony, Amir-Amir jne), joten on vaikea lyödä tiskiin 150 arabia..

Muihin palaan ihan kohta k

  Re: M: ponei, pv, sh, ox

LähettäjäSusi T. 
Päivämäärä:   4.5.14 17:06:18

Jos suokkeja vielä on kodittomana, niin tarjoaisin kotia Muistosta. Erityisesti Hienohelma TM, Huurteen Loistelias, Metsätähden Kaikaus, Tuohimäen Pohjantähti ja Nokikylän Astrid kiinnostaisi. :) Loppuelämän kotiin, kisaamaan ja jalostukseen. Näyttöinä Purppuran Kuuveli ja Hämypuron Veikari.

  Re: M: ponei, pv, sh, ox

Lähettäjä: shonna 
Päivämäärä:   4.5.14 17:10:56

Susi T, on ne kaikki kodittomana kun Jessika ei koskaan osannut sanoa että mitkä konit haluaisi itselleen. :D

  Re: M: ponei, pv, sh, ox

LähettäjäJayness 
Päivämäärä:   4.5.14 17:12:39

Mä oon myös vielä kiinnostunut joistain suokeista Vaapukkaan :D

  Re: M: ponei, pv, sh, ox

Lähettäjä: Isis (puh) 
Päivämäärä:   4.5.14 17:26:43

Hienoa shonna että palasit! Kirjoitin tuonne aiemmin arabien nimet joista olisin kiinnostunut ;)

  Re: M: ponei, pv, sh, ox

Lähettäjä: Namunen VRL-12910 
Päivämäärä:   4.5.14 17:29:32

Jos jotkut pv:t vailla kotia, olen innokas ostamaan! Aktiivista kisakotia tarjoaisin.

unelmastable.suntuubi.com

  Re: M: ponei, pv, sh, ox

Lähettäjä: Isis (puh) 
Päivämäärä:   4.5.14 17:36:46

Ja toki jos jostain vielä löytyy Paithanin jälkeläisiä niin niistä voisin katsella :) enkä toki syrjäytä muitakaan, al Najya tarjoaa uutta kotia monille :)

  Re: M: ponei, pv, sh, ox

Lähettäjä: Isis (puh) 
Päivämäärä:   4.5.14 17:39:46

Koitin vähän Widin sivuilta ja VRL puolelta katsella noita arabeja ja seuraavat kiinnostaisi: Amurra Wid, Amira al Hawa, Impera al Rayad (ehdottomasti!) :D, Tibah Wid, Tasnum Wid, Bint-Anath, O Bey Catania, Thalib Wid, Rashidi al Rayad (must haveeee :)), Tariq al Rayad ja jos ei mene kasvattajille niin myös:
Bayan LIA, Falak Subiyah al Qadir, Jerrico al Qismat

Huh. Siinä taisikin olla jo melkein kaikki Widin arabit :D niin ja Mayyasah al Najyan ottaisin takaisin mielelläni :)

- tuossa viesti jonka kirjoittelin jo ylemmäs. Falak Subiyah ja Jerrico al Qismat jo asustavatkin al Najyassa :)

  Re: M: ponei, pv, sh, ox

Lähettäjä: TK 
Päivämäärä:   4.5.14 17:45:03

Meillä Qismatissakin on tuo Paithan aika vähäisesti edustettuna, joten voisin meillekin havitella hevosia joilta löytyy kyseinen ori ensimmäisestä tai toisesta sukupolvesta. Sama koskee itse asiassa Symphonyakin. Lisäksi jos sattuisi löytymään Starline Enzoa lähisuvusta niin sellaisetkin hevoset kiinnostaisivat. :)

Kauhean vaikea nimetä yhtäkkiä mitään, kun voisi haalia vaikka mitä talliinsa. :D

  Re: M: ponei, pv, sh, ox

LähettäjäScilla 
Päivämäärä:   4.5.14 17:52:42

No kun ei mitään hajua niistä arabeista. :D Mulla on jossain tiedostossa niiden tietoja ylhäällä, mut en muista, sovittiinko niiden kohtalosta mitään vai mitä sille hommalle silloin kävi. On mulla myös vanhat messenger-logit jossain tallessa, ehkä luen sieltä!! Tai sit en. :D Mutta kyllä mulle noi arabit kelpais, jos ja kun ne ei muuallakaan ole, kaivan sen tiedoston jostain ja tsekkailen tarkemmin et mitä kaikkea siellä onkaan?

Me voidaan Troyan kanssa varmaan tapella ilomielin noista suomalaisista puoliverisistä.

  Re: M: ponei, pv, sh, ox

Lähettäjä: shonna 
Päivämäärä:   4.5.14 18:52:37

Scilla, mä löysin sen tiedoston pari viikkoa sit vanhalta koneelta! :D Täytyy etsiä se käsiin, kunhan saan koneen käsiin..

Isis, Amira al Hawa on kuollut, Impera al Rayad meni yhdelle tutulle mutta kaikki muut voit viedä mennessäsi. :)

Jayness, kiinnostaisiko sua shettikset. Vai onko Vaapukassa niitä vielä? Mulla on ainakin pari CW-ponia
http://www.geocities.ws/clove_na/janesville.htm
http://www.geocities.ws/clove_na/elsewhere.htm

she-o CW Natty Dread, s. 30.5.2004, DRA Peppermint x emä: Valle'd Rolle Z

Mä en tiedä, onko Kerpalla vielä talli pystyssä? Jos ei, niin nämäkin on myynnissä kun lasken että vuokrasopimus on purkautunut :D
http://www.geocities.ws/clove_na/monalina.htm
http://www.geocities.ws/clove_na/meretic.htm

  Re: M: ponei, pv, sh, ox

LähettäjäSusi T. 
Päivämäärä:   4.5.14 19:19:02

shonna, ok, jään siis seuraamaan miten niiden kanssa käy. :D

  Re: M: ponei, pv, sh, ox

LähettäjäJayness 
Päivämäärä:   4.5.14 19:22:04

shonna, noi kaks sivullista shetua voisin kyl ottaa! :)

  Re: M: ponei, pv, sh, ox

LähettäjäJayness 
Päivämäärä:   4.5.14 19:25:57

Ja ouh, toisella on kolmannessa polvessa MUN edesmennyt shettisori <3 :D

  Re: M: ponei, pv, sh, ox

Lähettäjä: e. 
Päivämäärä:   4.5.14 19:38:05

Oon niin hamsteri, että mulle kelpaa kaikki vanha, varsinkin jos kyse Liinusta :) Kiitos paljon kun jaksat setviä näitä, jää vanhat linjat vielä eloon!

Kerppa on vielä mukana menossa :)

  Re: M: ponei, pv, sh, ox

Lähettäjäsandi 
Päivämäärä:   4.5.14 19:51:19

Jos elen hamsteroi wanhat welshit niin mua kiinnostaisi muut vähän vanhemmat ponit, ei shetut mutta nyffit (kolme v. 2006 QP-ponia ainakin oli Etonissa) ja sensellaiset ratsastettavankokoiset. :) http://www.anfarwol.net/anffit tuommoseen seuraan, ahkerasti listoissa kököttämään jos ei muuta.

  Re: M: ponei, pv, sh, ox

Lähettäjä: shonna 
Päivämäärä:   4.5.14 20:15:08

sandi, ota sä noi nyffit. :)
Jayness voi viedä shettikset.

ja e, mä etin sulle loput welshit! :D

  Re: M: ponei, pv, sh, ox

Lähettäjä: Isis (puh) 
Päivämäärä:   4.5.14 20:21:03

Onko muuten Jawna Wid, Baheria Wid, Thalya Wid, Rasheeda Wid, Thassos Wid, Asil Amal Wid menneet jo? Niillekkin voisin tarjota kotia al Najyasta :D:)

  Re: M: ponei, pv, sh, ox

Lähettäjä: e. 
Päivämäärä:   4.5.14 20:24:30

Kiva! Liinun Elysia saikin jo sivunsa :) Kaikenlaiset ponit tosiaan kiinnostaa, sulla on vain helmiä :) Tuliko toi Ifor sulle Liinulta vaiko kuinka?

Keräilen tässä nimilistaa poneista joille pitää väsätä sivut :D

  Re: M: ponei, pv, sh, ox

Lähettäjäsandi 
Päivämäärä:   4.5.14 20:29:33

Kiitoksia. :) Saanko vielä Waldorff Moondancen? Sillä oli kanssa kiva suku vaikka poni itse on tuore.

  Re: M: ponei, pv, sh, ox

Lähettäjä: shonna 
Päivämäärä:   4.5.14 20:45:15

Isis, ei nekään ole menneet. Vie vaan mukanasi. :)

sandi, saat toki! :D

e, Ifor tuli mulle silloin kun hoori lopetteli harrastusta ja kauppasi myymättä jääneitä poneja. Samalla kerralla kun Iarllesinkin. :) Liinuhan oli lopettanut silloin jo aikoja sitten ja palauttanut ainakin Iforin takaisin.

  Re: M: ponei, pv, sh, ox

Lähettäjä: e. 
Päivämäärä:   4.5.14 20:47:53

OK. Tuntuu vaan kovin hassulta tehdä sivuja "Liinun ponille" :D

Teethän toisen topikin tälle aiheelle niin tiedän jos löydät vielä lisää vanhoja helmiä hamstrattavaksi?

  Re: M: ponei, pv, sh, ox

LähettäjäIsis 
Päivämäärä:   4.5.14 20:52:35

niin ja muuten onko tuolla Impera al Rayadilla jo uusi osoite? Tamma on joidenkin ostamieni hevosten suvussa ja olisi kiva saada osoite päivitettyä. Ellei uutta osoitetta vielä ole niin alan myöhemmin kaivelemaan sitä jostain :D

Onko muuten tällä sivulla hevoset http://wid-arab.zxq.net/ori2.htm millaisessa tilanteessa? :D Löysin sieltä Hakem al Tajn jonka voisin vielä "adoptoida" ellei ori ole jo muualla :)

Viimeisenä katsoin Widin kasvatus-sivua. Muistatkohan onko kaikki menneet kaupaksi ja elävät jossain onnellisina tai ovat sitten kuopattuja? Joillekkin ei nimittäin ole linkattu sivuja ja näistä yksi huomioni YLLÄRI!
> domest-t Jamilah Wid (jos se on myytävänä niin olisi kiva saada tietoa suvusta, kuinka pitkä jne.)

  Re: M: ponei, pv, sh, ox

Lähettäjä: shonna 
Päivämäärä:   4.5.14 21:00:32

e, Liinuhan käsittääkseni palautti muutamat kasvatit takaisin kasvattajilleen. :) Ainakin ne pari Neilikan kasvattia mitkä oli ostanut silloin kun Jenni (Iina) vielä piti tallia.

Isis, ne joilla ei ole sivuja (ja nekin jotka on Widin omistuksessa) on kaikki myynnissä. :D Ja noi ori2.htm ja tamma2.htm sivuilla olevat on kaikki edelleen mun omistuksessa. Eli vie vana mukanasi se ja Jamilah. Mä teetin aikoinaan Widiin ison kasan varsoja sillä ajatuksella että saisin egyptiläis- ja polakkikannat kasvuun. Ei se nyt kovin vahvasti mennyt kun innostus sit katosi kokonaan virtuaalihevosteluun. :D Jos olisin jatkanut tätä, olisin nimenomaan arabien parissa.

Mä lähden nyt lenkille ja päätän loppujen kohtalossa toisessa topikissa.

  Re: M: ponei, pv, sh, ox

Lähettäjä: dani 
Päivämäärä:   4.5.14 21:03:44

elen esittelee sitten saamiaan poneja kun niillä on sivut, eiks niin? :D

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.