Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Myynnissä pari ponia!

LähettäjäRomppu 
Päivämäärä:   4.11.13 18:33:31

Rivelleristä olisi aika myydä muutama poni pois, tällä hetkellä myytävänä on Putte, Cipa ja Romeo. Soveltuu niin ratsastuskouluun kuin kisakäyttöön.

SPUTNIK
"Putte"
Norjanvuonohevosruuna
14 v
139 cm
HeB, 80 cm
evm- suku
3000€

CARPE DIEM
"Cipa"
Risteytysponitamma
5 v
136 cm
HeC, 80 cm
evm- suku
3500€

TERMINATOR
"Romeo"
Welsh part bred ori
11 v
142 cm
HeA, 100 cm
evm- suku
4000€

Jos satut omistamaan Jupiterissa tilin, voit maksaa sitä kautta, mutta se ei ole pakko. Tallin tilinumero: 7040-1056. Mieluusti lähtisivät loppuelämän koteihin, muttei sekään ole pakollista. Hevoset voi muuttaa valokuvallisiksi jos niin tahtoo, jos pidät piirrettyinä, saat käyttää piirtämiäni kuvia copyjen kera jos haluat. Sivut tulee ilmoittaa ostamisen jälkeen muutaman viikon sisällä, niin pitää myös maksaa.

Tarjoukset voi laittaa tähän alle, tai tallin foorumille.

  Re: Myynnissä pari ponia!

Lähettäjä: Satu 
Päivämäärä:   4.11.13 20:36:53

Ompas nättejä, mutten taida uskaltaa tarjota, ainakaan vielä. Sillä en ymmärtänyt tuota maksujuttua... pyydätkö näistä oikeasti jotain ? :D

  Re: Myynnissä pari ponia!

LähettäjäJasmin 
Päivämäärä:   4.11.13 20:41:01

Voisinkos ostaa Puten itselleni. Menisi jonnekkin piirrostallille asustelemaan kun en ehkä noiden valokuvallisten joukkoon yhtä piirrettyä viitsisi laittaa. Näyttönä http://vptsunflower.weebly.com/chalimar.html

  Re: Myynnissä pari ponia!

Lähettäjä: Kathy 
Päivämäärä:   5.11.13 07:44:05

Voisiko Cipa lähteä Cloud Ponyyn? Olisi kiva saada tallille:)

  Re: Myynnissä pari ponia!

Lähettäjä: Pöpi 
Päivämäärä:   5.11.13 13:37:11

Lähtisikä Cipa luokseni yksityiseksi? Kunhan saan ajatukseni pienen ratsastuskoulutoiminnan pyörittämisestä kunnolla liikkelle, pääsisi tammakin osalliseksi sitä. Siihen asti saisi elellä tarinoiden voimin, muutamia villejä/tarinakisoja kierrellen. Varsankin ajattelin tammalla teettää hiukan myöhemmällä iällä.

Näyttönä Diana: http://kunnolliset.weebly.com

Jos Cipa ei mukaani lähde, voisin mielelläni tarjota kotia myös Romeolle, Cipa kuitenkin etusijalla.

  Re: Myynnissä pari ponia!

LähettäjäLilian 
Päivämäärä:   5.11.13 14:57:10

Lähtisikö Romeo mun matkaani? Olis kivaa saada poniori Ruusunnuppuun. Tämä orimus muuttaisi ratsastuskouluoppilaille puolelle, eli sille otettaisiin hoitaja. Lisäksi kisaisin orilla itse, ja tottakai herra saisi jättää ainakin kaksi varsaa. Olen päättänyt viedä hevosiani aavistuksen pidemmälle, eli jos Romeo mukaani lähtee, se saisi kisata vähintään 10 sijoitusta. Plus villejä rajattoman määrän!

Talli (näytöt löytyy sieltä): http://ruusunnuppu.weebly.com

  Re: Myynnissä pari ponia!

LähettäjäHelmiina 
Päivämäärä:   5.11.13 14:57:54

Cipa on ihana <3 Uskallankohan lähteä kisaamaan tytöstä... mhh.

  Re: Myynnissä pari ponia!

LähettäjäRomppu 
Päivämäärä:   5.11.13 15:02:00

Satu, En todellakaan oikeaa, vaan Jupiter on virtuaalinen pankki jossa voi maksaa :)

Jasmin, Harkitsen, hyvältä vaikuttaisi :)

Kathy, Lupaavalta vaikuttaa, harkitsen vielä ;)

Pöpi, Oon susta hirveästi huonoa kuullut, mietin kuitenkin :)

Lillan, Romeo lähtee sinne! :)

Helmiina, Uskalla vain! ;)

  Re: Myynnissä pari ponia!

LähettäjäHelmiina 
Päivämäärä:   5.11.13 15:10:58

Äsh... öö okei... no en lupaa että rakastut ;)

Carpe Diem olisi tervetullut liittymään hevosjoukkoihini. Tamma saisi toki rakastavan kodin, mahdollisesti hoitajan ja kuten aina, hyvää huolenpitoa. No, mihin käyttöön hän pääsisi, tuntikäyttöön oletettavasti. Ehkäpä oikein nätti mini-Cipakin voisi talliin eksyä, jos tuuri käy!

Näin aluksi mentäisiin ikiomalla sivustolla, mutta myöhemmin tallin valmistuessa muuttaisi Cipa sivuineen sinne. Tarkoitus olisi myös valmentautua ponin kanssa jossakin kivassa koulussa (mahd. omassa jonkun toisen ratsuna) ratsastuskoulumestaruuksiin. Myös Villi-Cup ja VPA-laatuarvostelun arvonimi kiiluvat silmissä.

Sivunäyttöä ei ole, mutta hän saisi ainakin aluksi Weeblyyn sivut, myöhemmin ehkä html-sivuille. Kisata ja valmentautua lupaan ja vannon!

  Re: Myynnissä pari ponia!

LähettäjäRomppu 
Päivämäärä:   5.11.13 15:13:29

Susssu., Putte lähtee Metsäkeijuun! :)

  Re: Myynnissä pari ponia!

Lähettäjä: Pöpi 
Päivämäärä:   5.11.13 15:13:39

Ai keltä? Niiltä jotka oikeasti tietävät, vai puskanikeiltä? Mä vihaan sitä, että mut tuomitaan sen vuoksi, mitä oon tehny vuosi sitten, tai kaksi vuotta sitten, tai mitä joku LUULEE mun tehneen. Kannattaa mieluummin keskittyä niihin tosiasioihin ja faktoihin.
Esimerkiksi, jos joku väittää että hylkään hevoset heti ostettuani/en panosta niihin/teen perättömiä lupauksia, niin voivat hyvin katsoa vaikka Risteriä
http://suomenratsut.weebly.com/risteri.html joka on kaksinkertaisesti palkittu, siitosorinakin toiminut hevoseni.

  Re: Myynnissä pari ponia!

LähettäjäRomppu 
Päivämäärä:   5.11.13 15:21:02

Pöpi, Oon kuullut ihan niiltä jotka tietävät, sekä olen itse nähnyt. Mutta sanoin kuitenkin harkitsevani, kuitenkin Cipasta on tullut paljon muitakin tarjouksia.

  Re: Myynnissä pari ponia!

LähettäjäLarissa 
Päivämäärä:   5.11.13 15:26:06

ot/ Pöpi, en tarkoita tätä pahalla sinulle, enkä sano että minun kohalla olisi näin käynyt. Sinulle sanotaan asiallisesti → sinä alat kiljumaan, oli asia mikä tahansa.
Joko ei myydä hevosta, annetut neuvot eivät miellytä tai et saa haluamaasi. Ymmärrän, että sinua pännii vuoden kahden takaiset törttöilyt, muttet ole antanut kovin hyvää kuvaa itsestäsi tänä päivänäkään. Ymmärrän Rompun päätöksen, ehkä jopa sinun kannalta parempi ettei sinulle myydä enempää hevosia, kun niitä tuntuu olevan useampi kymmenen. Keskity nyt niihin, mitä sinulla on, niin kohta sinulla on monta yhtä hienoa hevosta kuin Risteri :)

Äläkä kiitos vedä tästä hipareita, kun asiallisesti sanoin mielipiteeni, ja omalla nimellä. Aamen olen puhunut.

  Re: Myynnissä pari ponia!

Lähettäjä: Pöpi 
Päivämäärä:   5.11.13 18:23:52

Larissa, ei hyvänen aika. Mä sanon ihan oman maineeni puolustukseksi muutaman sanan (enkä "kilju"). Ja kyllä mulla on muutama kymmennen hevosta. Mutta se on itseasiassa aika vähän. Lasketaanpas.. lähes jokaisella virtuaaliharrastajalla on yli kaksikymmentä hevosta, varsinkin jos on HEVOSKASVATTAJA!
Miksi minä olen ainut jolle valitetaan, kun hevosia on usempi? Miksette samantien mene valittamaan vaikka.. (heitän hatusta) Jazzumille, jolla on mun käsitykseni mukaan melkein sata virtuaalihevosta (ei pahalla Jazzumi, oot paras :P).
Ja oikeastaan, mun jokainen hevoseni on yhtä hieno kuin Risteri, että turha tulla haukkumaan! Esim. Dark Anna Sun on mukana tän kuun YLA:ssa ja WGN Charlie menee toivottavasti jo seuraavaan, puhumattakaan KRJ ja ERJ laatiksista.

Romppu, kerros nimiä. Mä haluan tietää ketkä puhuvat musta pahaa mun selkäni takana. Ja mä haluaisin tietää, mistä sä olet päätellyt että oon ****kasa, joka ei pidä hyvää huolta hevosistaan, vaan unohtaa ne heti ostettuaan.

  Re: Myynnissä pari ponia!

LähettäjäRomppu 
Päivämäärä:   5.11.13 19:06:17

Susssu., Jos kuvan haluat, niin ota ihmeessä :)

Helmiina, Miten en nähnyt viestiäsi aikaisemmin, mutta tosiaan, tosi hyvältä kuulostaa, päätän ostajan tässä muutaman päivän sisällä! :)

Pöpi, Ensimmäisenä- en ole ikinä sanonut että olet mikään kasa. En ole koskaan sanonut että et pidä huolta hevosistasi. En myöskään ole koskaan sanonut että unohdat ne heti. Toiseksi- en ala luettelemaan nimiä, ei sillä ole mitään merkitystä.

  Re: Myynnissä pari ponia!

Lähettäjäfarga 
Päivämäärä:   5.11.13 19:25:52

Oon nyt tosi paha ja sotken topaa, anteeksi siitä.

Pöpi, huomaatko mitä nytkin teit? Kun sulle esitettiin asiallisesti että tarjous on harkinnassa, mutta tietyistä syistä hevonen ei lähde suoraan sulle, alat kinata vastaan ja puolustella itseäsi. Joo, itseään saa puolustaa - mutta tosiasia on se että saatat itses vaan huonoon valoon. Lapsellinen vastaan väittäminen ja "hyökkäys on paras puolustus"-kinaaminen vaan antaa susta huonomman kuvan. Risteri ja moni muu sun hevonen on hieno ja oot petrannu käytöstäs huomattavasti, mutta joskus on hyvä vaan miettiä MIKSI ne nimimerkittömät jaksaa pyöriä sun kimpussas? Maksamattomien palkkojen, peruuntuneiden kauppojen ja saamattomien sivujen takia? Ei kukaan muista enää vuoden takasia unohtuneita sivuja, mutta toi lapsellinen käytös ärsyttää ihmisiä. Jos hevosta ei myydä, get over it. Hevosia maailmassa riittää, yhden menetys ei ole maailmanloppu. Mulla ei ole mitään sua vastaan, halusin vaan huomauttaa :)

  Re: Myynnissä pari ponia!

LähettäjäLilian 
Päivämäärä:   6.11.13 05:15:59

Kiva juttu! Tuleeko kuva mukaan?

  Re: Myynnissä pari ponia!

LähettäjäRomppu 
Päivämäärä:   6.11.13 06:38:48

Lillan, Jos kuvan haluat, ota pois :)

  Re: Myynnissä pari ponia!

LähettäjäLilian 
Päivämäärä:   6.11.13 19:20:35

Okei, otan! Kiitos paljon.

  Re: Myynnissä pari ponia!

LähettäjäRomppu 
Päivämäärä:   7.11.13 15:26:39

farga, en olisi premmin voinut sanoa! :)

Olen nyt päättänyt kenelle Cipa lähtee, ja tamma lähtee Helmiinalle! :) Täten kaikki ponit myyty :)

  Re: Myynnissä pari ponia!

LähettäjäRomppu 
Päivämäärä:   9.11.13 22:27:13

Sivuja voisi pikkuhiljaa ilmoitella! :)

  Re: Myynnissä pari ponia!

LähettäjäRomppu 
Päivämäärä:   16.11.13 17:37:12

Odottelen sivuja vieläkin... :)

  Re: Myynnissä pari ponia!

Lähettäjä: Helmiina @ phone 
Päivämäärä:   16.11.13 18:03:26

Jee :) Sivuja säpöön kun tulee tehtyä, varmaan tänään. Sori kun en ollut huomannut yhtään että olit tehnyt päätöksen...

  Re: Myynnissä pari ponia!

LähettäjäRomppu 
Päivämäärä:   16.11.13 23:24:19

Helmiina, Hyvä :)

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.