Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  e: kaveria (piirros)tallin perustamiseen

LähettäjäTrippeli 
Päivämäärä:   21.11.12 10:37:00

Hei,

Nyt olisi tarkoitus aloittaa kunnollinen etsintä kera kissojen ja koirien. Hakuessa on nimittäin kaveri, jonka kanssa pääsisin pitkään suunnittelussa olleen piirrotallini vihdoin pystyttämään. Ideoita on ollut monia, alkuperäinen idea oli, että kyseessä olisi ihan vaan estepainotteisia hevosia majoittava sekalainen ns. yksityinen kilpatalli - mitään tarkempaa toiminta- tai rotupainotusta en ajatellut. Kaikki on kuitenkin muutettavissa, ainoa joka minulle olisi tärkeää on:
- piirrospainotteinen, valokuvallisiakin saisi olla
- ei pelkästään yhdenrotuisia hevosia
- jonkinlaista toimintaa, ei ihan vaan maja yksäreille

Itse olen valmis projektin piirroksellisen puolen toteuttamaan. Paljon on uusia ideoita piirrostallin varalle joita ne ole ainakaan vielä nähnyt toteutuksessa olevan. Niistä kuitenkin kerron sitten lisää kun kaveri hommaan on löytynyt.

Piirrosnäyttöä ei ole nyt heitellä kun (salaa) töistä tätä postailen - huono työntekijä(kö?) :D Koitan saada skannattua jotain tänään kotona. Kuvispainotteisen koulun kurssitaustalla mennään, liekö se nyt yhtään näkyvän töissäni - olen niitä "sarjakuva" tyyppisiä piirtäjiä. En hinkkaa jokaisen lihaksen muotoa viimeiseen saakka ja piirroksissa on (lähes) aina linet. Enemmän teen käsin mutta koneellakin piirtely onnistuu, tuntuu vaan että konetöissä menee enemmän aikaa kun on sidottuna siihen ruudunääreen ja löytyy jatkuvasti muutakin kiinnostavaa tekemistä.

Olen itse lukioikäinen tyttö jolla aika pitkä historia virtuaalitallien parissa. Nyt kuitenkin aloittamassa puhtaalta pöydältä. Ulkoasujen teko koodauksineen onnistuu, osaan käyttää FTP:tä (ei kuitenkaan edukkain vaihtoehto jos tallia ja sivuja pitämässä useampi henkilö) ja yksinkertaisia PHP-koodeja.

Etsin hommaan jotakuta joka on 100% kiinnostunut, ei hyväksikäytä "piirrustustaitojani" oman unelmansa toteuttamiseen vaan ottaa huomioon myös minun toiveeni. En aseta rajoja kokemukselle, koodaustaidoille, piirtotaidoille, iälle yms. Kerro itsestäsi vapaasti tässä topassa tai sähköpostitse :)

  Re: e: kaveria (piirros)tallin perustamiseen

Lähettäjä: Trippeli 
Päivämäärä:   21.11.12 13:38:01

up

  Re: e: kaveria (piirros)tallin perustamiseen

Lähettäjä: Misteli 
Päivämäärä:   21.11.12 14:11:08

Voisin olla kiinnostunu :) en oo maailman mestari cärittämisessä, mutta piirtämiäni libejä on kyllä kehuttukin. Nyt en voi laittaa näyttöä, koska en ole kotona, mutta kun pääsen omalle koneelle, voin vaikka sähköpostiin laittaa viestä
voin s-postilla muutenkin kertoa lissä itsestäni, mutta vasta kotona... Mutta tänään illalka olen viimeistään yhteyksissä, jos kiinnostaa :)

  Re: e: kaveria (piirros)tallin perustamiseen

Lähettäjä: Trippeli 
Päivämäärä:   21.11.12 14:14:17

Misteli, hienoa :D Laita postia niin vastailen sitä kautta sitten. Nyt koitan saada joitain piirroksiani ihan nettiinkin asti näkyville :)

  Re: e: kaveria (piirros)tallin perustamiseen

Lähettäjä: Trippeli 
Päivämäärä:   21.11.12 14:20:40

Ja tosiaan en halua pelästyttää ketään noilla maininnoilla PHP:stä yms. On myös täysin mahdollista että käytetään weeblyä tai webnodea yms.

  Re: e: kaveria (piirros)tallin perustamiseen

Lähettäjä: misteli 
Päivämäärä:   21.11.12 14:51:29

lähetin nyt sulle s-postia :)
toivottavasti meni oikeaan osoitteeseen...

  Re: e: kaveria (piirros)tallin perustamiseen

Lähettäjä: misteli 
Päivämäärä:   21.11.12 14:56:52

Ja siis unohdin laittaa viestiin, että koodauksesta mulla ei ole minkään laista haisua...

  Re: e: kaveria (piirros)tallin perustamiseen

Lähettäjä: misteli 
Päivämäärä:   21.11.12 15:10:00

tuliko viesti, kun mulla ei ainakaan läjetetyissä näy...

  Re: e: kaveria (piirros)tallin perustamiseen

Lähettäjä: Trippeli 
Päivämäärä:   21.11.12 15:15:41

Viesti tuli, vastaan kohta :)

  Re: e: kaveria (piirros)tallin perustamiseen

Lähettäjä: Venttu 
Päivämäärä:   21.11.12 16:24:49

Olisin kiinnostunut tästä tilaisuudesta, koska muuta mahdollisuutta ei välttämättä tule. Osaan nää asiat aika hyvin ja näin, mutta piirtää en valitettavasti osaa=9

  Re: e: kaveria (piirros)tallin perustamiseen

Lähettäjä: Trippeli 
Päivämäärä:   21.11.12 16:25:53

Venttu, haluaisitko kertoa ittestäs, kokemuksestasi virtuaalitallien parissa sekä ideoistasi tallin varalle vähän enemmän?

  Re: e: kaveria (piirros)tallin perustamiseen

Lähettäjä: Trippeli 
Päivämäärä:   21.11.12 16:39:53

Kun en saanut nyt etäskanneria tämän koneen kanssa yhteistyössä toimimaan ja olen liian laiska skanneria tänne kantamaan niin piirtelin aikani kuluksi yhdet luonnoslinet näytöksi. Nyt siis kaikki empivät saavat hieman käsitystä tasosta ja toivottavasti tekevät itsestään ilmoituksen :D

http://i45.tinypic.com/13z24b5.jpg

  Re: e: kaveria (piirros)tallin perustamiseen

Lähettäjä: Rosa 
Päivämäärä:   21.11.12 16:48:19

Olisin tosi kiinnostunut!
Ite en osaa juuri yhtään koodeista, mutta piirtäminen onnistuu paremmin.
Voisin tänne topaan mallia kuvista lähettää illemalla. (yritän saada uuden kuvan valmiiksi)

  Re: e: kaveria (piirros)tallin perustamiseen

Lähettäjä: Trippeli 
Päivämäärä:   21.11.12 16:52:32

Rosa, hienoa :) Olisin kiinnostunut kuulemaan myös hieman lisää itsestäsi, kokemuksestasi ja ideoistasi.

  Re: e: kaveria (piirros)tallin perustamiseen

Lähettäjä: Rosa 
Päivämäärä:   21.11.12 17:02:15

Laitan sähköpostiin esittelyn illemmalla tai huomenna (toivottavasti et päätä tänään)

  Re: e: kaveria (piirros)tallin perustamiseen

Lähettäjä: Trippeli 
Päivämäärä:   21.11.12 17:02:35

Rosa, juu ei kiireitä - en vielä varmaan huomennakaan mitään päätä :)

  Re: e: kaveria (piirros)tallin perustamiseen

Lähettäjä: Venttu 
Päivämäärä:   21.11.12 17:22:52

No oon harrastanut virtuaalitalleja noin vuoden. omia virtuaaliheppoja on neljä. En oo ihan varma noista PHP-koodeista, mutta eiköhän onnistu.

Toimintaan olisi kiva lisäillä leirejä ja esim matkavaelluksia yms.
Sit kaikkii naamiaisia halloweeninä ja muita teemapäiviä. Hoitajia ja kisoja niitä ehdottomasti.

Siinä oli muutamia, etttä näin=)

  Re: e: kaveria (piirros)tallin perustamiseen

Lähettäjä: Trippeli 
Päivämäärä:   21.11.12 17:24:10

Venttu, missä olet pitänyt tallejasi (suntuubi, webs etc.), ymmärrätkö englantia (lähinnä vaan ajattelen että pystyisitkö muokkaan sivuja vaikka muokkauspaikka olisi englanninkielinen), onko näyttöä hevosten sivuista tai tallin sivuista :)? Esittely saisi olla aika kattava, pari riviä ei oikein riitä :(

  Re: e: kaveria (piirros)tallin perustamiseen

Lähettäjä: Venttu 
Päivämäärä:   21.11.12 17:43:05

No itseasiassa nuo on minulla vuokrapaikoissa minulla ei ole ennen ollut omaa virtuaalitallia, joten olisin kiinnostunut. Kyllä tuo englantikin taittuu ja näin, joten sivujen muokkaus kyllä onnistuu.
Apua koodauksessa tarvitsisin. Oon kyllä joskus jotain koodannut, mutta en oikein muista niitä kaikkia koodaus juttu ym.
Virtuaalitalli haave on pyörinyt mielessä jo ainakin puolivuotta ja nyt, kun siihen olis mahdollisuus niin yritän parhaani.
Suntuubi on aika hyvä sivujen pito paikka ja silleen. Ite tykkään tosi paljon.
Joo niin se esittyly. Ihan meinasi unohtua. Oon siis 11 vuotias tyttö. Kone aikani on päivässä noin kaksi tuntia, joten aktiivisesti olen mukana. perjantai on minulle päivä jona pääsen vain viideksi toista minuutiksi koneelle, koska oon tallilla. Koneessani ei ole painttia vain Open Office. No jos haluat enemmän tietoa niin sano toki.

  Re: e: kaveria (piirros)tallin perustamiseen

LähettäjäJanika @ puhelin 
Päivämäärä:   21.11.12 17:43:06

Mä voisin olla kiinnostunut! Piirustusnäyttönä toimikoon nyt vielä keskeneräinen kuva:
http://i1278.photobucket.com/albums/y508/vinkupahvi/Piirrettyt/edistyy.png
Ja tallinäyttönä vaikka Runaway:
http://raunio.weebly.com
Ja suntuubin ulkoasunäyttönä toimikoon Abraca:
http://abra.suntuubi.com

Oon ite 12v., kokemusta pikseliponeista kolme vuotta, ja osaan käyttää suntuubis, websiä ja weeblyä. HTML-koodeista tajuan jotain, että pystyn kirjoittelemaan tekstejä htmlällä, mutta mitään ulkkia tai mitään en nyt tästä osaa tehdä. Englanninkielitaitoa löytyy -> oon puhunut päiväkodista alkaen englantia, joten enkunkielinen muokkauspaikka käy. Tietokoneella ja käsin piirtäminen onnistuu, käsin ehkä paremmin kuin koneella. Itekkin tykkään piirtää sarjakuvamaisia hevosia, enkä osaa värittää kuvaan melkeenpä yhtään hirveen panostuslihasta. :)

  Re: e: kaveria (piirros)tallin perustamiseen

Lähettäjä: Trippeli 
Päivämäärä:   21.11.12 17:44:48

Kiitokset molemmille, molemmat otettu harkintaan :)

  Re: e: kaveria (piirros)tallin perustamiseen

Lähettäjä: Trippeli 
Päivämäärä:   21.11.12 17:50:10

Piirros väritettynä http://i47.tinypic.com/hv78eb.jpg

  Re: e: kaveria (piirros)tallin perustamiseen

LähettäjäJanika 
Päivämäärä:   21.11.12 18:54:45

Ihana kuva! En puhelimelta jaksanut linkitellä, mutta tässä olis muutama linkki:
Keskeneräinen kuva siis täällä:
http://i1278.photobucket.com/albums/y508/vinkupahvi/Piirrettyt/edistyy.png
Runaway löytyy täältä:
http://raunio.weebly.com
ja Abraca löytyy täältä:
http://abra.suntuubi.com

  Re: e: kaveria (piirros)tallin perustamiseen

Lähettäjä: Trippeli 
Päivämäärä:   21.11.12 21:21:25

Kiitos linkeistä :)

Up

  Re: e: kaveria (piirros)tallin perustamiseen

LähettäjäHoppu {VRL-12149} 
Päivämäärä:   21.11.12 21:32:14

Piirrätkö tilauksesta? =)

  Re: e: kaveria (piirros)tallin perustamiseen

Lähettäjä: Trippeli 
Päivämäärä:   21.11.12 21:40:17

Hoppu, en ainakaan toistaiseksi kun mitään tavaraa (luonteet, kisat tms.) en ole vailla, mutten ihan palkattakaan haluaisi piirrellä kun omaa tallia oon perustamassa.

  Re: e: kaveria (piirros)tallin perustamiseen

Lähettäjä: Rosa 
Päivämäärä:   21.11.12 21:43:33

Minusta: Virtuaali maailmassa olen tottunut käyttämään nimeä Rosa. Mutta oikeasti olen 14-vuotias tyttö joka on pitänyt noin 0,5 vuoden tauon virtuaalimaailmasta, koska tallissa ei käyty mutta en jättäisi tätä hanketta jäihin jos otat minut.:) Omia talleja on ollut lähinnä suntuubissa, mutta toivottavasti tuo ei haittaa.
Itselläni ei ole juuri mitään hajua noista koodeista, mutta jotakin ihan peruskoodeja osaan. Englannin kielentaitoa löytyy joten ei haittaa jos tulee jotain englanninkielisiä sivustoja.
Värittelen ite hevosista kanssa vähän sarjakuvamaisia, mutta mallikuva on vähän realistisempi mitä yleensä teen!
Tykkään piirrellä myös varusteita ja joskus oli oma varustekauppa, mutta siellä ei oikein asioitu joten into hiukan hiipui.
Uudentallin myötä (jos saan tän paikan) niin voisin myös huoneita piirtää, sillä se on hauskaa ja kivaa vaihtelua : )

Enpä oikein tiedä mitä muuta viisasta kirjoittaisin itsestäni (olen huono kertomaan itsestäni):D

Aivan niinkuin Venttu haluaisin paljon enemmän toimintaa talleille mm: Teemapäiviä, yhteistä hengailua, pikkujouluja sekä niitä leirejä

Se kuva tulee huomenna tai tänään

  Re: e: kaveria (piirros)tallin perustamiseen

Lähettäjä: Rosa 
Päivämäärä:   21.11.12 21:45:39

Voin toki laittaa tuosta mallikuvasta vaihe katsauksen sulle

  Re: e: kaveria (piirros)tallin perustamiseen

Lähettäjä: Trippeli 
Päivämäärä:   21.11.12 21:50:11

Rosa, kiitokset tästä pidemmästä esittelystä :) laittele vaan jo vaikka välivaihettakin.

  Re: e: kaveria (piirros)tallin perustamiseen

Lähettäjä: Trippeli 
Päivämäärä:   21.11.12 23:10:41

Up, pysyttäiskö tällä upilla etusivulla aamuun asti ;)? vieläkin otan vastaan ehdokkaita, muistakaa panostaa, pelkkä "moi oon x-vuotias ja olisin kiinnostunut. " ei riitä. Laittakaa mukaan nykyisten/entisten tallien osoitteet, ideoitanne tallin varalle, tietoa itsestänne ja erityisesti siitä että paljon teillä olisi aikaa tallille.

  Re: e: kaveria (piirros)tallin perustamiseen

Lähettäjä: Trippeli 
Päivämäärä:   22.11.12 10:37:18

up

  Re: e: kaveria (piirros)tallin perustamiseen

LähettäjäMiina 
Päivämäärä:   22.11.12 15:03:45

Minä olisin kanssa kiinnostunut! Minulla on vähän kokemusta koodeista j amuista sellaisista;) Jos kiinnostuit, lähetä minulle sähköpostia: iines.hakola@luukku.com ;) Olen siis tottunut käyttämään nimeä miina täällä virtuaalimailmassa, mutta oikeasti en siis ole nimeltäni Miina. Olen 12v. tyttö hesasta ja minulla on paljonkin kokemusta virtuaalitalleista, koodeista ja piirtää osaan jotenkuten;) Toivottavasti kiinnostuit, olen aina halunnut pitää jonkun toisen kanssa piirros/virtuaalitallia. Minulla olisi myös muutama idea, jotka voin kertoa sähköpostilla;)

  Re: e: kaveria (piirros)tallin perustamiseen

LähettäjäMiina 
Päivämäärä:   22.11.12 15:09:49

Lisäystä: Eli siis enkku sujuu ihan kohtalaisesti ja osaan käyttää mm. suntubia, weeblyä ja ilmaisia kotisivuja muuten. Eli siis piirtää osaan ihan kohtalaisesti, mutta mitään muuta en niin kauheasti... Mutta siis, toivottavasti kelpaa;)

  Re: e: kaveria (piirros)tallin perustamiseen

Lähettäjä: Trippeli 
Päivämäärä:   22.11.12 15:17:33

Miina, vaikutat tosi kivalta ja osaavalta ikäiseksesi. En nyt itse pääse sähköpostia laittamaan kun kännykällä seilailen, mutta pystyisitkö sinä heittämään jo valmiiksi postia minulle niin vastaan heti kun pääsen kotiin? trippeliokseri@gmail.com

  Re: e: kaveria (piirros)tallin perustamiseen

Lähettäjä: Janika 
Päivämäärä:   22.11.12 16:49:16

Ja siis pääsisin päivittelemään väh. 2 kertaa viikossa, ja ainakin hoitotoimintaa haluaisin tallille. Itse en oikein kilpailuiden järjestämisestä perusta, mutta tykkään järjestää kaikenlaisia kissanristiäisiä yms. :) Oon jo hetken (puol vuotta...) miettinyt piirretyn tallin perustamista, mutta ei oo yksin inspannu tehdä, kun en oo oikeen sopivaa ilmaista, htmlää tarjoovaa palvelinta löytänyt... Ja voisitkos sitten ilmoitella tänne, kun olet valinnut toisen YP:n, koska haluaisin tietää kovasti! :)

  Re: e: kaveria (piirros)tallin perustamiseen

Lähettäjä: Rosa 
Päivämäärä:   22.11.12 17:29:54

http://i50.tinypic.com/29hklw.png

Vielä tasottelen tota merkin ja ''normaalin'' yhtymiskohtaa, mutta muuten ihan vähän hienosäätöä ja se on valmis :)

  Re: e: kaveria (piirros)tallin perustamiseen

Lähettäjä: Rosa 
Päivämäärä:   22.11.12 17:33:45

Voi ei! Unohin copyt... ÄLKÄÄ KOPIOIKO!!!

  Re: e: kaveria (piirros)tallin perustamiseen

Lähettäjä: Trippeli 
Päivämäärä:   22.11.12 17:36:37

Rosa ja Janika, kiitos kun vielä täsmensitte esittelyitänne :) Teen päätöksen tänäiltana viimeistään kahdeksalta :) Ilmoittelen tänne sekä valitulle ihan suoraa sähköpostitse (jos siis sähköpostiasi ei ole merkittynä viesteihisi niin ilmoitathan sen vielä).

  Re: e: kaveria (piirros)tallin perustamiseen

Lähettäjä: Janika 
Päivämäärä:   22.11.12 18:11:47

Ja sähköposti on mulla notimecry@live.fi, mun ekassa viestissä se luki myös, mutta laittelen nyt kuitenkin tähän...

  Re: e: kaveria (piirros)tallin perustamiseen

Lähettäjä: Trippeli 
Päivämäärä:   22.11.12 19:49:42

Valitsin kaveriksi Rosan, sähköpostiosoitetta ei näy missään ilmoitettuna - ilmoittaisitko sen :)? Kiitos kaikille kiinnostuneille, nyt vaan omaakin tallia pystyyn pistämään reippaasti!

  Re: e: kaveria (piirros)tallin perustamiseen

Lähettäjä: Rosa 
Päivämäärä:   22.11.12 21:00:15

juu tässä: Vt.Rosa@hotmail.fi

Ootan innolla yhteistyötä!

  Re: e: kaveria (piirros)tallin perustamiseen

Lähettäjä: Trippeli 
Päivämäärä:   22.11.12 21:22:39

Rosa laitoin sulle säpöä :)

  Kaveria (piirros)tallin perustamiseen

LähettäjäKitty 
Päivämäärä:   30.11.12 17:33:12

Olen etsinyt myös pitkään kaveria ihan minkä tahansa tallin perustamiseen. Yksikseni en jaksa väkertää talleja, koska tuntuu etten ulkonäköön ole koskaan tyytyväinen. Tuntuu, että kaikki muut tekee paremmin.

Ulkonäkö ei tietenkään ole tärkein, vaan tarvitsen tallin kanssa apua ihan muutenkin. Sairastelen paljon, enkä pysty olemaan koneella niin paljon kuin haluaisin. Ideoita olisi ja haluisin kuulla myös muiden ideoita. Minun ideat kun tuntuvat olevan liian lennokkaita.

Minun toiveissani on myös yksityisten majapaikka jossa olisi myös toimintaa. Roduista minulla ei ole mitään sanomista. Haluisin mahdollisimman monipuolista joukkiota pystyyn. Haaveissani on myös saada rekisteröidä talli ja sen hevoset.

Luonteeltani olen vilkas, puhelias, sosiaallinen ja rehellinen. Kuulostaapa itserakkaalta. Kuitenkin minua on näin useinkin kuvattu. Olen myös paljon koneella ja olen aktiivinen tallilainen.

Kokemusta hevosista on mielestäni paljon ikääni nähden. Olen siis 15-vuotias ja harrastanut ratsastusta vauvasta lähtien äitini sylissä. Koko sukuni ratsastaa ja homma on minulla niin sanotusti verissä. Omistan sukuni kanssa yhteisesti ukkini, tätini ja minun kouluttaman islanninhevos ruunan jolla aikoinaan kisasinkin. Nyt olen enemmän painottunut hevosen kanssa maastakäsin työskentelyyn. Erityisesti olen erikoistunut siis islanninhevosiin, mutta kiinnostusta ravuri puolelle ja muille saroille löytyy.

Virtuaali minä on ollut olemassa kolmos luokasta lähtien. Sitä ennen tosin sanelin tarinat ja tätini kirjoitti ne ylös virtuaali tallilleen. Kolmos luokalla kuitenkin loin virtuaali hahmoni, Kityn. Kitty on luonteeltaan hyvin samanlainen kuin minä. Kitystä kerron enemmän jos kiinnostaa kun/jos vastailet minulle :)

Virtuaalikokemusta on _paljon_. Olen pitänyt yksityis tallia joka oli yleisö menestys, (olin tuolloin viitos-seiska luokalla) viikolla kävi heittämällä yli 400 vierasta ja viestejä tuli vieraskirjaan päivässäkin yli kolmisen kymmentä! Annoin kuitenkin tallin eteen päin, koska en jaksanut pakottaa uusia ideoita tuolloisesta tyhjästä päästäni. Sen jälkeen minulla oli tuntitalli, joka ei oikein onnistunut. Sitä seurasi myynti/tuonti talli oli ihan kohtalaisen suosittu, mutta minun innostus lopahti. Sen jälkeen olen pyörinyt yksityisteni kanssa eri talleilta toisille, ellei lasketa parin kuukauden villihevos tilaa, joka lopahti heti alkuunsa. Nyt olen perustanut ravuritallin, mutta sen tarkoitus on pysyä vain minun käytössä enkä edes vierailioita näin ilkeästi sanottuna sinne halua. Haluisin kuitenkin pysyä sisällä virtuaali maailmassa ja perustaa toisenkin tallin.

Eipä taida nyt muuta olla mielessä, olisi kiva jos vastaisit sähköpostiini :)

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.