Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  suomalaiset 86

LähettäjäFaylee 
Päivämäärä:   4.5.09 22:39:22

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=12&i=171126&t=171126

Viimenen ei varmaan huomannut tehdä :>

Re: suomalaiset 86

LähettäjäFaylee 
Päivämäärä:   4.5.09 22:40:58

sintti ei saa masentua! Voin käydä noi kasvatit läpi jos et superkisailua odottele..?

LähettäjäFaylee 
Päivämäärä:   4.5.09 22:45:28

Niin ja tossa edellisessä kyselin niistä virtuaalisista suomenhevosten kuninkaallisista, onko sellaisia ollut tai olisikos kiinnostusta järjestää sellaiset? :)

Lähettäjä: Tuulia 
Päivämäärä:   4.5.09 22:46:06

Faylee ups sori unohtu tehä

Lähettäjämollis. 
Päivämäärä:   4.5.09 22:46:14

OS voisi lähteä mukaan! :o

LähettäjäFaylee 
Päivämäärä:   4.5.09 22:48:16

Tuulia, eipä mitään ^^

mollis., Kassulla vois pitää kisat jos päädytään järjestämään :) Itse en ole koskaan tuossa IRL tapahtumassa päässyt vierailemaan, joten sellaset jotka on käyneet vois availla tarkoitusta, kisoja jne.

Lähettäjäriella. 
Päivämäärä:   4.5.09 22:48:49

Mie ainakin olisin mukana kuninkaallisissa :) Ja hei vaan jälleen kerran, ihan ensimmäisissä kymmenissä topickeissa olin mukana keskustelemassa ja sitten se jäi (:

Päivämäärä:   4.5.09 22:49:45

kuninkaalliset ois kyl kiva järjestää joskus.

LähettäjäFaylee 
Päivämäärä:   4.5.09 22:49:56

Mä taas oon vasta nyt alkanu kunnolla hengailee täällä kun muka teen kouluhommia täs koneella :D Tosin nyt luovutin jo, oon koko päivän portfoliota väsäilly ja nyt oon ansaitulla vapaalla!!

Lähettäjämollis. 
Päivämäärä:   4.5.09 22:53:52

joo nuohan voisi helposti laittaa jotenkin cupmaisesti sillälailla, että esim. kassussa olisi juuri kilpailut, mutta kilpailujen järjestäjiä voisi olla useampia (näin saisi esim. jaosten alaisia kilpailuja, eikä kaikki kaatuisi yhden nskaan). Oikeastihan ei ole mikään cuptyylinen, mutta jotenkin tuntuu, että ehkä sellainen voisi toimia..? Hm.. ei aivot toimi näin illalla. :)

LähettäjäFaylee 
Päivämäärä:   4.5.09 22:56:06

mollis., ajattelin vähän samaan tapaan ku tuo suomenhevosten epävirallinen rotunäyttely, että jossain pidetään, joku hoitaa kutsut, joku palkinnot jne. Voisi vaikka ideoida tarkemmin sitten kun saa nuo näyttelyt pois alta :) Enkä nyt omi tätä ideaa mitenkään itselleni: muutkin vaan kehittelemään ja Kassulla voidaan järjestää mutta ihan ok jos pidetään jossain muuallakin!

LähettäjäFaylee 
Päivämäärä:   4.5.09 22:56:33

Miten nuo kuninkaalliset IRL toimii? Itse tosiaan en ole koskaan käynyt & tutustunut.

LähettäjäVeena 
Päivämäärä:   4.5.09 23:58:31

mollis
Sullahan on joitakin sh-kuvia? :) Et luovuttaisi esimerkiksi yhdestä sh-tammasta yhtä kuvaa? Laadulla ei itselläni ole mitään väliä!

Palkaksi voisin kirjoitella tekstejä luonteista valmennuksiin, ja kyllähän minä voin muutaman kilpailunkin kisata!

Lähettäjäauro-ra 
Päivämäärä:   5.5.09 00:31:19

Lainatkaa mulle inspiraatiota luonteiden kirjoittamiseen, kilpailemiseen, sivujen päivittämiseen, sukujen selvittämiseen ja kaikkeen muuhunkin virtuaalihevosteluun liittyvään?

Olipas muuten mielenkiintoista tuomarointia Kanada-Suomi kakkoserässä, suomalaisia sai vetää poikittaisella ja nurin miten lystäsi...

LähettäjäFaylee 
Päivämäärä:   5.5.09 00:57:34

auro-ra, hellität kisaamista ja lasket hieman tavoitteita! Ei oo tainnu ykskään kovien tavoitteiden virtuaalitalli pysyä kovin montaa vuotta pystyssä, tai jos onkin niin omistajalla on varmasti ollut suuria innostuksen puutteita aina välistä. En ainakaan halua et kyllästyt tota menoa ja lopetat tallin, Etulinja on niin ihana paikka <3

Lähettäjäauro-ra 
Päivämäärä:   5.5.09 01:05:38

Fay, oo, kiitos. :)
En kyllä pystyisi lopettamaan, olisi suorastaan kamalaa nähdä esimerkiksi Tiikki jonkun muun omistuksessa, niin hienoja varsoja on tamma minulle jättänyt.
Hevosille olen onneksi ymmärtänyt alun alkaenkin laittaa melko hitaat ikääntymiset, jolloin kuukauden tai parinkaan taukoilu/löysäily ei juurikaan tee hallaa.

Suurin osa hevosista on melko hyvällä mallilla, joten ehkä voisin ihan suosiolla antaa itselleni luvan olla epäaktiivinen. :)

LähettäjäFaylee 
Päivämäärä:   5.5.09 01:07:13

Oon ajatellu et alan kirjotella vaan tosi lyhyitä (1-2 kappaletta) luonteita hevosille, koska itsehän en ainakaan jaksa muiden hevosten luonteita lukea niin tuskinpa munkaan hevosten luonteita kukaan lukee :D Eli turhaa brassailua pitkät sepostukset. Mun mielestä hyvä esimerkki luonteen pituudesta. Jaksaa lukea ja pääkohdat tulee selville:

http://www.geocities.com/whiteoleanderfarm/bt/r/atuanazgard.html

LähettäjäFaylee 
Päivämäärä:   5.5.09 01:08:31

auro-ra, itsekin oon miettiny et pitäiskö vaihtaa VHKR pidempään.. mut toisaalta nytkin on hevosia PALJON ja jos ne ei koskaan kuole niin mul on koht miljoona heppaa...=)

Lähettäjäauro-ra 
Päivämäärä:   5.5.09 04:36:08

Fay, joo mullakin tulee osan kanssa vastaan tuo, että "hitsi nää ei kupsahda koskaan!" :D
Ei viitsis nuorta hevosta pistää kuoppaankaan, muttei toisaalta taas tehtailla sille kamalan montaa jälkeläistäkään.
Tiedä sitten, miten virtuaalihevostelun käy syksyn tullen kun koulu alkaa, tuskin tästä silloinkaan kokonaan pääsee irti.

(Sainpas yhden söpöläisen sivut ajantasalle !)

Lähettäjänamusetä 
Päivämäärä:   5.5.09 06:20:30

hauluaa jäädä kotio nukkuu. Väsyttää perkeleesti.

LähettäjäHeidi F. 
Päivämäärä:   5.5.09 08:09:52

Fay, jos tollaen tapahtuman järjestät niin tuun heti mukaan järjestämään! :)

Lähettäjänamusetä. (koulu) 
Päivämäärä:   5.5.09 08:10:26

Fay, mäki oon sit messissä :)

LähettäjäMilka L. 
Päivämäärä:   5.5.09 08:22:26

Kuka luovuttaa yhden ainokaisen pääkuvan Opeliksista?

Ja joo, lakko vois olla ihan järkevää. Ei tulis ostohimoa tietyille (vink vink minä) ja päästäis myyntivaikeuksista hetkeksi ;) Tilausvarsoja vois tietty jaella.

Päivämäärä:   5.5.09 08:37:26

Milka L. joo me halutaan Aarnioon ainaki teilt viel toinen varsuli tai pari Kaskivaran seuraks

LähettäjäRandom (Ram.) 
Päivämäärä:   5.5.09 08:57:14

on nii monta suokkitallia josta mie haluisin kasvatin =/ muttako ei miul oo aikaa hankkia, paikkaa, eikä mitää muutakaa.. oottakkees vaan seuraavaa syksyä, ku kuoppaan niota vanhempia, tai jos kuoppaan ja jos on tilaa ni tuun riistää teiltä kaikilta vielä sh kasvatit!

LähettäjäVeena 
Päivämäärä:   5.5.09 09:40:50

Ihanaa, tosiaan puoli 1 kouluun. :) Tosin saa nähdä, mitä meidän luontokuvauksesta tulee, kun tuolla on aika epävakaa ilma.

LähettäjäMilka L. 
Päivämäärä:   5.5.09 13:50:07

Veena, meitikin oli menossa tokokisoihin kuvaamaan, mut sanoppa vaan viittiikö kun en osaa ainakaan huonolla ilmalla kuvata (enkä itse asiassa tiedä missä ne järjestetään, mutta aavistus on) :D

LähettäjäMilka L. 
Päivämäärä:   5.5.09 14:45:09

ylös.

LähettäjäHeidi F. 
Päivämäärä:   5.5.09 15:21:32

Veena, joitakin on onni näköjään potkaissu! :D

Lähettäjässintti. 
Päivämäärä:   5.5.09 15:26:30

Faylee, voihan niillä olla muutakin aktiviteettia kuin kisat. Päiväkirjaa tai valmennuksia :)

Ja virtuaaliset sh-kunkut kuullostais kivalta. Olis parin päivän juttu ja siel ois sitten lajeja sekä luokkia laidasta laitaan ;)

LähettäjäHeidi F. 
Päivämäärä:   5.5.09 15:57:13

Sittenhän voitaisiin hakea jostain sponsoreita noihin sh-kunkkuihin sekä voittajille voittoloimia jne (:

LähettäjäMilka L. 
Päivämäärä:   5.5.09 16:20:05

Ilma kirkastu 8)<3

Lähettäjänamusetä 
Päivämäärä:   5.5.09 16:23:27

taas takana TYLSÄ koulupäivä. Onneks torstaina mennää teatterii kattoo koirien kalevala, voi olla jotain hauskaaki tällä viikolla. ens viikolla oikei kunnolla kokeita ja sit 18pv luokkaretki <3

LähettäjäMilka L. 
Päivämäärä:   5.5.09 16:27:09

namusetä, minnes meette?

meil on 25-26 pvä retki Tampereelle. Mä en todellakaan haluais minnekään huvipuistoon tai delfinaarioon mut ko meidän periaatteessa pakotetaan mukaan ;< ei voi tekeytyä kipeäksikään kun tarvitaan lääkärin todistus.

Lähettäjänamusetä 
Päivämäärä:   5.5.09 16:29:14

Milka - me mennää ruotsiin :) 18pv sinne laivalla, ollaa yö laivassa, sit 19pv koko päivä tukholmassa (shopping ;)) ja sit 20pv tullaa takasi :D

LähettäjäMilka L. 
Päivämäärä:   5.5.09 16:47:53

http://www.johnjohn.co.uk/html/pacman.html <33333

aika vaikea.

LähettäjäMilka L. 
Päivämäärä:   5.5.09 17:02:19

yyllööss..

Lähettäjänamusetä 
Päivämäärä:   5.5.09 17:09:11

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=12&i=172159&t=172159
tehkää mulle ulkoasu :) !

LähettäjäFaylee 
Päivämäärä:   5.5.09 17:35:10

Oottepa pulisseet! :D

auro-ra, niinpä! Mut toisaalta surettaa kun jotkut tosi kivat hevoset on jo tosi iäkkäitä, eli noi varmaan anyway elää kaikki kolmevitosiksi ;) Ihan hyvin tätä jaksaa kouluaikanakin kunhan ei ota turhaa stressiä.

Heidi & namu, suunnitellaan täällä lisää kaikki yhdessä niin toki järjestetään! Itse voin ainakin sponssata tuon kisapaikan. Mietin että siihen vois kuulua ratsastuskisoja, mahdollisesti valjakkoa, ehkä näyttelyt..?

Ram., meiltä poni ehdottomasti teille!

ssintti., jep, päiväkirja on nyt ollut vahvoilla ja näyttelyihin oon tosiaan poneja ilmoitellu :>

Kuka haluaisi tehdä mitäkin suomikunkkujen puitteissa? Mitä haluaisitte kunkuissa nähdä lajeina ja tapahtumina? Millaisia palkintoidiksiä tulee mieleen? Kaikki mukaan suunnittelemaan! :)

LähettäjäMilka L. 
Päivämäärä:   5.5.09 17:37:17

vääh, pitäs varmaan mennä jos meinaa ehtiä sinne tokokisoihin. uskaltaako :D ?

LähettäjäFaylee 
Päivämäärä:   5.5.09 17:39:11

Milka, why not? mä teen täällä taas portfoliota<3<3<3<3

LähettäjäHeidi F. 
Päivämäärä:   5.5.09 17:42:13

hmm no mä voisin ainakin lisätä osallistujia ja tehdä tällästä kaikkea pientä. Lajeina ehdottomasti ainakin KRJ ja ERJ, mutta myös vaikka VVJ, KERJ ja kaikkia lajeja mitä vain keksitään. Nuo kisathan olis vaikka sillee karsinta tyyliset, että ei haittaa välttämättä jos ensimmäisessä osassa ei arpaonni suosi. Sitten kaikkien lajien voittajat (jotka saa esim pokaalin ja voittoloimen) kilpailis vielä toisiaan vastaan kaikissa noissa lajeissa niin saataisiin koko tapahtuman voittaja.

Palkinnoista ei tule muuta pahemmin mieleen kuin juuri ruusukkeet, pokaalit ja voittoloimet. Sitten tosin voitaisiin pitää pieni laatuarvostelun tapainen oreille ja tammoille oma, joissa arvostellaan hevosen luonne, rakenne, kilpailutulokset ja jälkeläiset. Jälkeläisistä hevonen saisi kaikista eniten pisteitä, sillä tuon laatuarvostelun voittaja (eniten pisteitä saanut) olis sitten vuoden jalostusori/tamma.

Sanokaa jos ette saanut selvää :D

Lähettäjänamusetä 
Päivämäärä:   5.5.09 17:42:14

Kuka haluaisi tehdä mitäkin suomikunkkujen puitteissa? Mitä haluaisitte kunkuissa nähdä lajeina ja tapahtumina? Millaisia palkintoidiksiä tulee mieleen?
ehdottomasti näyttelyt :) kummatkin NJ ja VNT. Itse voisin järjestää jotkut VVJ:n kisat (muutkin käy, paitsi näyttelyt) tms. ja jotkut leikkimieliset kisat varsoille olis kivat, esim match show tms. :) NIIN JA TIETENKIN OLIS KIVA JOS SUOKKIEN KASVATTAJIEN KESKEN OLIS JOKU KIVA SKAPA :) tietovisa tms.

LähettäjäHeidi F. 
Päivämäärä:   5.5.09 17:44:01

Niin ja tosiaan tietenkin vuoden kasvattaja, johon kasvattaja saisi ilmoittaa mielestään 5 parhaiten menestynyttä kasvattiaan. Tosin tuossa vois olla kova homma mutta jos paljon porukkaa on tekemässä tätä tapahtumaa niin mikäs siinä sitten :D

Lähettäjänamusetä 
Päivämäärä:   5.5.09 17:44:36

Heidi - yhyy mul ei oo menestyneitä kasvatteja ainakaa viel :<

LähettäjäMilka L. 
Päivämäärä:   5.5.09 17:46:09

ko on tommonen epävakaa ilma ;) 20 minuutin päästä alkaa, ajoissa en kyllä ainakaan ehtisi... vai kuinkahan pitkään tästä kestääkään pyörällä Mehevälle.

LähettäjäFaylee 
Päivämäärä:   5.5.09 17:46:12

Vau, teillä on tosi kivoja ideoita! :)) Voin antaa teille vapaat kädet tän hässäkän kanssa - itsellä menee nyt oikeesti ton portfolion kanssa ikä ja terveys ja Kasarmi Cupinki vikat prosentit on vielä laskematta. Eli jos mun harteille jää niin nää mittelöt on ehkä jouluna :-) Musta olis kiva, jos noiden jaoskisojen lisäksi ois myös villejä siinä samassa. Mut annan teille vapaat kädet, jos joku haluaa ottaa kutsun & osallistujat vastuulleen niin avot, ja hommaahan voi tietenkin jakaa niin että joku on näyttelyvastaava jne. Kassulta voin hankkia jotain palkintoa (rusetteja tms) jos ette nyt ihan heti ens viikoksi näitä järkkää :D

LähettäjäFaylee 
Päivämäärä:   5.5.09 17:47:17

Yhyy Kassullakin kaikki varsat vielä niin vauvoja et me ei paljon osallistuta mihinkää kasvattajamittelöön x)

LähettäjäHeidi F. 
Päivämäärä:   5.5.09 17:48:06

Mun harteille voi jättää ainakin pari kutsua, kunhan ajankohdasta sovitaan ajoissa. Olis kivaa jos tämä tapahtuma olis joskus heinä/elokuussa, jolloin vielä koulukaan ei painaisi päälle. Näin saataisiin tästä tapahtumasta vielä hohdokkaampi, kun aikaa olisi enemmän suunnitella.

Lähettäjänamusetä 
Päivämäärä:   5.5.09 17:49:38

Hei tästä vois tehdä sellasen kivan sivun, et mistä löytää kuka vastaa mistäkin ja mitä tekee.

LähettäjäFaylee 
Päivämäärä:   5.5.09 17:50:24

Heidi, samaa mieltä! Nyt kun suunnitellaan eka hyvin niin tästä voisi ottaa perinteikkään vuosittaisen loppukesän tapahtuman! ^^ Tälleen vois saada suokkareille lisää harrastajiakin, kun meillä on ehkä eniten toimintaa v-maailmassa :>

Lähettäjänamusetä 
Päivämäärä:   5.5.09 17:51:26

http://www.kilkatus.net/suokkijuttu.html
hei ilmoittautukaa mitä olisitte halukkaita tekemään niin lisäieln tonne :)

LähettäjäSusa 
Päivämäärä:   5.5.09 17:51:57

Wärtsilä esittäytyy ja kauppaa kasvattejaan.

Me ei oikein vielä taideta kasvattajamittelöihin päästä, kasvatteja kun on se hurja 4 ja hevosillakaan ei vielä mitään arvonimiä.

LähettäjäFaylee 
Päivämäärä:   5.5.09 17:54:12

namu, Kassulla vois pitää siis kisat (voin tällä kertaa joustaa, vaikka periaatteessa pidetään vaan villejä), tosin no problem jos jossain muualla pidetään :) Lisäksi voisin alustavasti lupailla jonkun match show'n.

Lähettäjänamusetä 
Päivämäärä:   5.5.09 17:56:02

Niin Faylee haluatko ottaa vastuullesi match shown vai? :) ja joitakin villejä kisoja?

LähettäjäHeidi F. 
Päivämäärä:   5.5.09 17:56:19

namusetä, mä voin ottaa huolekseni muutaman kilpailukutsun. Sitten jos tuota vuoden jalostusori/tamma juttua pidetään, voin olla ideoimassa sitä samaten kuin laskemassa pisteitä jne.

Kertokaa millasen etusivun tekstin kirjotan Heinämäkeen!

LähettäjäHeidi F. 
Päivämäärä:   5.5.09 18:04:47

ja tosiaan, sitte kun suunnitellaan tää kunnolla ja toteutetaan kans, voitaisiin tehdä tästä jokavuotinen loppukesän tapahtuma (heinä/elokuu) joka kerää kaikki sh ihmiset yhteen. Fayleen kanssa samaa mieltä että voitaisiin saada lisää harrastajia tälle rodulle.

LähettäjäFaylee 
Päivämäärä:   5.5.09 18:05:22

Otan nyt aluksi nuo mätsärit, mutta jos kellään ei innostusta ole noihin villeihin niin katsellaan sitten josko ottaisin niitä myös. En nyt uskalla luvata mtn kuita taivaalta ku nyt "lomailen" ja siltikään en ehdi mtn (tuo portfolio<3<3<3<33<3333) niin saati sitten kun ens viikolla alotan työt ja oon siellä koko kesän.. Mut oikeesti kiva juttu kun saatiin tää homma pyörimään ^^

LähettäjäJenza 
Päivämäärä:   5.5.09 18:08:34

ostakaa nyt tää kasvattii...

http://valkeneva.webs.com/kasvatus.html

LähettäjäFaylee 
Päivämäärä:   5.5.09 18:10:44

Heidi, kirjottele sellainen parin kappaleen esittely tallista, josta kävijä saa tuntemaan itsensä tervetulleeksi. Mielestäni etusivun tekstissä olisi hyvä tulla ilmi milloin talli on perustettu, pieni ripaus historiaa, mitä talli nyt tekee ja vähän osviittaa siitä miksi kävijän pitäisi tutustua talliin tarkemmin :)

Lähettäjänamusetä 
Päivämäärä:   5.5.09 18:13:35

niin yllä olevaan sähköpostiini sit saa lähettää muutoksia, ja jos innostuit yms. mitä olet valmis tekemään asian hyväksi

LähettäjäHeidi F. 
Päivämäärä:   5.5.09 18:15:18

Faylee, joo oon aatellukki jotain tuollasta mutta en tiedä mite alotan sen :D:D kirjotanko tyyliin että Toukokuussa 08 päläpäläpälä vai että "Joskus pienenä kun aloittelin tätä harrastusta, haaveilin omasta pienestä suomenhevostallista päläpäläpälä". Ku en tiedä :D

LähettäjäFaylee 
Päivämäärä:   5.5.09 18:15:36

Kannattaa muuten tässä suunnitteluvaiheessa päättää mitkä kisat olis realistista järjestää vuosittain, ettei nyt ekoissa kunkuissa ole sitä ja tätä ja seuraavissa sitten ei puoliakaan niistä. Eli järjestettäis sellaiset kunkut jotka olis mahdollista vuosittain toteuttaa :) Musta ainakin olis kivintä jos joka vuosi olis samat meiningit, tois sellasta perinteikyyttä niihin.

LähettäjäFaylee 
Päivämäärä:   5.5.09 18:23:16

Heidi, itse onnistuin mielestäni hyvin Kassun etusivun tekstissä, itsellekin nuo aina olleet vaikeimpia. Katso toki mallia jos itse pidät tuohon tapaan kirjoitetuista. :)

Lähettäjänamusetä 
Päivämäärä:   5.5.09 18:28:17

Ah <3 löysin kaks kivaa vuokrakämppää :) laitoin äsken postia menemään vuokraajalle, toivottavasti lykästäisi.

LähettäjäFaylee 
Päivämäärä:   5.5.09 18:30:02

namu, millasia kämppiä? ^^

Lähettäjänamusetä 
Päivämäärä:   5.5.09 18:31:54

http://www.skv.fi/Aspx/Realty/RealtyDetails.aspx?ref=Oikotie&RealtyID=830754
tollanen

ja
http://www.skv.fi/Aspx/Realty/RealtyDetails.aspx?ref=Oikotie&RealtyID=803814
tämä henk. kohtaisesti kiinnostaisi enemmän, kun vissii vähäaika sitte remontoitu. ja väritki paremmat kuin ekassa :)

LähettäjäMilka L. 
Päivämäärä:   5.5.09 18:32:17

Heh. Pääsin ajoissa paikalle mut kenttä oli tyhjä :'D tulin sit kotiin. Matkan varrella pari mitälie irokeesipoikaa tuli takaapäin ja oikeesti säikäytti huutamalla et ring ring! Minne matka? Mutisin jotain, huusi et etkö tiedä ja sit jotain mitä en enää kuullu :')

LähettäjäFaylee 
Päivämäärä:   5.5.09 18:33:26

namu, vitti mitä lukaaleja, itellä neliöitä joku 34 !

Lähettäjänamusetä 
Päivämäärä:   5.5.09 18:39:03

Kankaanpääs on ;) eikä pahat vuokrat ees oo :p

LähettäjäFaylee 
Päivämäärä:   5.5.09 18:41:17

no ei oo kyllä hirmusia vuokria. onko noi kuinka lähellä keskustaa? ite maksan kolmepuol mun yksiöstä (n. 1,5 km keskustaan)...

Lähettäjänamusetä 
Päivämäärä:   5.5.09 18:42:42

n. 2km :D ja siin olis kyl kauppa ihan vieres ja sillai, tai en oo ihan varma onko se 2km, ku menee oikopolkujen kautta, joku kilometri ehkä.

LähettäjäFaylee 
Päivämäärä:   5.5.09 18:43:30

Ei kellään olis myynnissä alle 20-v. (VHKR) evm-sukuisia suokkeja (tammat ja orit, myös ruunat jos muutama pakaste löytyy)? :>

LähettäjäTibby. 
Päivämäärä:   5.5.09 18:43:55

Heissans!
Mitä mitä? Virtuaaliset kunkut meinaatte järjestää? Kiva saada Suomalaisille jotain tekemistä, kiva kun löytyy aktiiivisia harrastajia, jotka jaksaa järjestää. (:

LähettäjäFaylee 
Päivämäärä:   5.5.09 18:45:02

Tibby., mukaan vaan järjestämään!

LähettäjäTibby. 
Päivämäärä:   5.5.09 18:47:43

No eihän mulla ole hajuakaan näistä kuninkaallisista, muuta kuin ehkä joitain (vääriä?) kuvitelmia.
Mitäs hommia vielä vapaana? (:

Lähettäjänamusetä 
Päivämäärä:   5.5.09 18:49:13

Tibb, NJ tai VNT (miksei molempienkin) näyttelyiden järjestäminen on ainaki yks.

LähettäjäFaylee 
Päivämäärä:   5.5.09 18:49:23

Tibby., täällä on namusedän pitämä listaus siitä mitkä hommat on jo menneet, muita voi hänen kanssaan sopia :) tässä topicissa on käyty läpi kaikenlaisia idiksiä.

LähettäjäTibby. 
Päivämäärä:   5.5.09 19:03:27

Eli miten nyt varsinaisesti homma toimii? Jos joku ottaa esimerkiksi NJ:n "vastuulleen"? (:

Lähettäjänamusetä 
Päivämäärä:   5.5.09 19:05:34

Tibb, pidät NJ:n kisat silloin kun sovimme asiasta et koska tämä tapahtuma on :)

LähettäjäFaylee 
Päivämäärä:   5.5.09 19:06:09

Ilmeisestikin niin että väsäilee kutsun, anoo kisat ja ottaa osallistujat? Vois olla kiva, että joku taitohirmu tekis ulkoasun tapahtuman kutsulle ja kaikki ottais saman niin tulis yhtenäisyyttä :)

LähettäjäTibby. 
Päivämäärä:   5.5.09 19:06:34

Fay /Miten multa on voinut mennä tuo lista ohi? Yritin lukea koko topiikin läpi, mutta silti menee vähän ohi. :'D
Mielenkiintoiselta kuitenkin kuullostaa. 8) Kunhan nämä ei sitten jää siihen projekti vaiheeseen, jolloin sivut roikkuvat loputtomiin netissä.. Tulee mieleen mm. Virtuaalinen Apassionata..(:

LähettäjäTibby. 
Päivämäärä:   5.5.09 19:07:54

Juu, nyt tajusin! Voisin ottaa NJ:n vastuulleni.

Lähettäjänamusetä 
Päivämäärä:   5.5.09 19:09:11

Tib, lisätty listaan :)

Lähettäjämaukka. 
Päivämäärä:   5.5.09 19:10:25

Fay> tuu msn, mullon asiaa siit kisauksesta. :D älä huoli en oo lopettamassa. ;P

LähettäjäFaylee 
Päivämäärä:   5.5.09 19:12:11

maukka., kokeilen tulla, hope so tää kone kestää sen henkisesti x)

LähettäjäTibby. 
Päivämäärä:   5.5.09 19:12:42

Ohhhoo O.o
Minäkin mukana toiminan järjestelyssä. :'D

LähettäjäFaylee 
Päivämäärä:   5.5.09 19:13:37

Tibby., eivät jää roikkumaan, ahdistelen teitä täällä niin kauan kun on järjestetty ;) Ajankohta siis heinä-elokuu.

Kellään innostusta toteuttaa ulkoasua tapahtuman kutsuille? Rami? :>

LähettäjäTibby. 
Päivämäärä:   5.5.09 19:21:52

Ratsileiri onneksi heti kesäloman toisella viikolla, elokuussa menen viikonloppuleirille, joten varmasti saan nyhjätty hyvin aikaa hommaani varten. (:

LähettäjäFaylee 
Päivämäärä:   5.5.09 19:22:47

onnea teille keillä on kesälomaa.. mulla ei =( ja fyysinen työ vielä kesällä niin arvatkaa kuka kaatuu sänkyyn heti kun töistä pääsee..

LähettäjäTibby. 
Päivämäärä:   5.5.09 19:24:34

Mitä kesäloma suunnitelmia teillä on? Meinaatteko ottaa lomaa virtuaalipuolelta?
Itse olen kaverien kanssa, yhden luo menen viikoksi ja hän vastavuoroisesti tulee viikoksi meille. 8)
Ja sitten tietysti leiri kesäkuussa ja vkl -leiri elokuussa. (:

LähettäjäTibby. 
Päivämäärä:   5.5.09 19:26:24

Fay /Meinasin hakea kesätöitä, mutta kaverin isällä oma firma, ja jos jonnekkin menen, menen sinne kaverin kanssa. (:

LähettäjäFaylee 
Päivämäärä:   5.5.09 19:30:05

mun on pakko olla koko kesä taas töissä jos aion elää talven jotenkin, kelan opintotuki <3<3<3 oon risteilylle menossa täs kesällä, muita suunnitelmia ei ole kun festareillekaan ei oo tullu ktn kiinnostavia (paitsi ting tings provinssiin, mut en jaksa niiden takia lähteä).

Lähettäjässintti. 
Päivämäärä:   5.5.09 19:36:49

sh-kunkuissa vois sit olla vaikka jalostusorien esittelyä. Jokainen halukas voisi esitellä yhden jalostusorinsa. Eli tekis vaikka jonkun "mainoksen" oristaan ja ne kerättäis samalle sivulle. Sit jos niitä on paljon niin vois olla useampi sivu. Jaettuna vaikka painotuslajin mukaan tai suvun pituuden mukaan. Mainoksessahan olis sit yhteystiedot, jotain sukutietoja sekä kuva ja mahdolliset palkinnot/meriitit. Ja sit vielä linkki orin sivuille.

Ja kannatan tuota kasvattajajuttua. Vähän samaan tyyliin kuin nj:n kasvattajaluokat.

Tibby., yritän tehdä vähän töitä tässä kotosalla. Porukoilla menee kuitenkin paljon aikaa pellolla niin jonkun täytyy hoitaa tallia ja navettaa kotona. Sitten oon hakenu Ypäjälle ponimeetingiin, et jos pääsen sinne niin se olis heinäkuussa. Ja sit vaan kisailen ponilla ja serkkukin tulee tänne aina juhannuksena + muutamaks viikoks. :)

LähettäjäFaylee 
Päivämäärä:   5.5.09 19:39:10

Tuo jalostusori-idea on hyvä. Joku jalostusorikatselmus tms. :D

LähettäjäTibby. 
Päivämäärä:   5.5.09 19:47:20

Ssintti /Kuulostaa tosi kivalta! Ensin ahtaan tallin täyteen jalostukseen sopivia tammoja, sitten ilmoitan muutaman orin siihen ja rupeankin katsomaan tammoille sopivia oreja. 8) :'D

Lähettäjänamusetä 
Päivämäärä:   5.5.09 19:47:58

Tib, hain kesätöihin, mut en tiedä pääsenkö, ja vuokra-asuntokin tulee hankittua vaikka väisin, joten muutto edessä ja sit muuten vaan tulee lepponen kesä :) + mutsin viiskymmpiset ;D ja mä meen kihloihin :)

Lähettäjässintti. 
Päivämäärä:   5.5.09 19:52:50

olisko kellään mustasta/tummasta rp-orista (ruunasta) estekuvia?

Lähettäjänamusetä 
Päivämäärä:   5.5.09 20:17:20

ssintti. - viikonlopun jälkeen olis :p ku meen kenttiksii kuvaa, mut ei ainakaa täl hetkel oo.

vois kattella hevoskuiskaajan, ku sitäkää ei oo tullu kattottuu vähää aikaa :D

LähettäjäVeena 
Päivämäärä:   5.5.09 20:17:56

Piparivorosta tulee upea!

Lähettäjänamusetä 
Päivämäärä:   5.5.09 20:18:23

katsomaan leffaa ->

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.