Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Ravikeskustelu 305

LähettäjäfunfunHey 
Päivämäärä:   1.5.12 12:00:53

Edellinen

VRER
VPY
VRKK
Ravilistafoorumi
Derekan raviopas
Hevosorikuvasto
Poniorikuvasto

Ravichat

  Re: Ravikeskustelu 305

Lähettäjä: Minttu 
Päivämäärä:   1.5.12 12:02:06

Mulla joteki sellane liito-olo :D Ja tekis mieli järkätä jotain toimintaa mut edelliset pitä saada eka pois alta...

  Re: Ravikeskustelu 305

LähettäjäfunfunHey 
Päivämäärä:   1.5.12 12:05:04

Liito-olo? :----D

Vois järjestää ite kyllä vappuravit! Pikaravit.. Joo. Hetki pieni :)

  Re: Ravikeskustelu 305

LähettäjäLuciDa 
Päivämäärä:   1.5.12 12:07:20

Huh, melkein lähtölistat tehtynä (3 lähtöä pitää viel käydä läpi), sitten pääsen arpomaan tuloksia :)

  Re: Ravikeskustelu 305

Lähettäjä: Minttu 
Päivämäärä:   1.5.12 12:08:33

Siis sellane et en pysy paikoillani :D Joo pikavappuravit ja LuciDa:n tulokset! Saisin poneja valmiiksi ;)

  Re: Ravikeskustelu 305

LähettäjäVeera 
Päivämäärä:   1.5.12 12:09:22

En ole varmaan kymmeneen (?) keskusteluun seurannut, joten onko jostain isommasta aiheesta puhuttu tai jotain mitä joku haluaa kertoa miulle?

  Re: Ravikeskustelu 305

Lähettäjä: Minttu 
Päivämäärä:   1.5.12 12:13:01

Veera - kaikkea pientä tässä juteltu :)

  Re: Ravikeskustelu 305

LähettäjäfunfunHey 
Päivämäärä:   1.5.12 12:15:24

Keskustelua ollu ainakin ravihemmojen ikähaarukasta, hevosten suvuista, vapun vietosta.. Ömm, ei nyt tule muuta mieleen :D

  Re: Ravikeskustelu 305

LähettäjäfunfunHey 
Päivämäärä:   1.5.12 12:33:20

Ja kaikki osallistuvat! ;-)

KK Energia sekä Runnin' Water Ranch järjestävät Vappuravit tänään, 1.5! VIP klo 18, joten osallistumiset siihen mennessä, kiitos :--)

  Re: Ravikeskustelu 305

Lähettäjä: Essi K. 
Päivämäärä:   1.5.12 12:48:35

Mulla edelleen niitä 1-polven suvun omaavia sh tammoja etsinnässä pari kpl. Iällä ei merkitystä, kaikki tilausvarsoista jo vanhempiin käy. :)

  Re: Ravikeskustelu 305

Lähettäjäaksu 
Päivämäärä:   1.5.12 13:27:19

Miten tässä aina käy näin?? Oli tämä päivä vielä aikaa siivota, kunnes... äitee soittaa että he on matkalla ja parin tunnin päästä ovat täällä. Ja mulla on puolen metrin pituinen lista hommista mitä pitäis tehdä! AARGH!! *menee peiton alle piiloon ja laittaa korvat sormiin*

No, ei kait siinä, poppi soimaan ja eikun tiskaamaan..

  Re: Ravikeskustelu 305

LähettäjäLokki 
Päivämäärä:   1.5.12 13:27:40

Pakko myöntää, että minä olin rellestämässä eilen, mutta eikös se tämmöiseltä kuukauden päivät pian 18v olleelta mahdeta hyväksyä? ;) Itsekkin tosin aika maltillinen alkmaholin käyttäjä, eipä sitä ole koskaan sammuttu, muistimennyt tms. enkä nää tarvetta juoda itseäni sellaisiin kuoseihin.. eihän ilta sitten ole enään hauska?

Hyvää Vappua Virtuaalinen Raviväki! :) <3

  Re: Ravikeskustelu 305

LähettäjäLuciDa 
Päivämäärä:   1.5.12 13:46:26

Villit 2.5 Tulokset tulleet

  Re: Ravikeskustelu 305

Lähettäjä: Sabina 
Päivämäärä:   1.5.12 15:23:31


Onko ravihuutokauppoja ollut viime aikoina? :)

Ajattelin moista järjestää jos ketäjota kiinnostaa. :>

Kenties periaatteella, että huutokauppa pidettäisiin ravichatissa esim. kesäkuussa.

  Re: Ravikeskustelu 305

Lähettäjä~Sandra~ 
Päivämäärä:   1.5.12 17:06:12

Minne työ rakkaat ootte tiputtanu tän?

Nyt kuitenkin jos jaksaisi itseä ottaa niskasta kiinni, päivittäisi ravinsa ja sitten alkaisi tekstejä laittelemaan.

  Re: Ravikeskustelu 305

LähettäjäfunfunHey 
Päivämäärä:   1.5.12 17:43:06

Sabina -- Ei oo ollut huutokauppoja, mutta oisin kyllä kiinnostunu sitten, kun järkätään :)

  Re: Ravikeskustelu 305

LähettäjäEssi K. 
Päivämäärä:   1.5.12 17:54:44

Hitto soikoon nyt ihmiset. Onko ihan oikeesti näin vähän evm-sukusia suomenhevosia?

kaivelkaahan nyt niitä isä- ja emäehdokkaita mulle, että saan ne mun 1-polviset varsat jostain! :D

  Re: Ravikeskustelu 305

Lähettäjä~Sandra~ 
Päivämäärä:   1.5.12 17:57:04

Essi// itsellä vaan russeja, lämpäreitä ja yksi shetukka, niistä ei taida paljoa suokiksi taipua.

  Re: Ravikeskustelu 305

Lähettäjä: Minttu 
Päivämäärä:   1.5.12 17:58:34

mulla ois yks kisauraansa alotteleva sh ori :D

  Re: Ravikeskustelu 305

LähettäjäEssi K. 
Päivämäärä:   1.5.12 18:00:03

Sandra, plääh.. eiku ostamaan siis! ;)

jotenki aikasemmin suomenhevosista oli jopa ylitarjontaa ja nyt ei meinaa löytyä sit millään. plääh. Pistin muutamat meilit kyllä kasvattajille menemään, katotaan mitä tulee vastaukseksi.

  Re: Ravikeskustelu 305

Lähettäjä~Sandra~ 
Päivämäärä:   1.5.12 18:17:36

Essi// täällä on joutavanpäiväisiä kavereita, kaikki tuonteja, yksi sh-tamma, muutkin saa vilkaista, jos sopiva kaveri tulee nenän ereen.

  Re: Ravikeskustelu 305

LähettäjäfunfunHey 
Päivämäärä:   1.5.12 19:11:12

Meidän vappuraveista tulokset tulleet :----) !

  Re: Ravikeskustelu 305

Lähettäjä: Sabina 
Päivämäärä:   1.5.12 19:58:33

SUPERRAAKILE Huutokaupasta! :)

--- Kertokaa toki ajatuksia mitä muutettava yms.... :)

  Re: Ravikeskustelu 305

LähettäjäHeliK 
Päivämäärä:   1.5.12 20:03:55

Tämä on ehkä vähän tyhmä kysymys, mutta kysynpä kuitenkin.
Burnoutin nimihän tarkoittaa loppuunpalamista ja värimaailma on ollut aika pitkälle tulen värejä - oranssi, keltainen, punainen, valkoinen. Talli kuitenkin aikoinaan perustettiin projektiksi toisen, jo lopettaneen v-hevostelijan kanssa, ideana koti hukkaan menneille hevosille. Loppuunpalaminen ei siis tarkoita tulessa palamista, joten miksei värimaailmakin voisi olla jotain muuta? Jos vaihdan värimaailman täysin, antaako nimi väärän vaikutelman? Jos tallin nimi on vaikkapa Sininen talli ja sillä on vihreät nettisivut, näyttäähän se vähän hoopolta.

Ei tähän tarvi kenenkään välttämättä ees vastata :D Kunhan mietiskelen, kun piti tulla vappuna töihin ja on ihan armottoman tylsää.

  Re: Ravikeskustelu 305

Lähettäjä: Sabina 
Päivämäärä:   1.5.12 20:08:02

HeliK kyllä kaikki vastaa, että voit värimaailmaa vaihtaa. :) Ei se varmaan ketään sen kummemmin ihmetyttäisi, kun tuo nimi loppuunpalamista tarkoittaa. :)

  Re: Ravikeskustelu 305

LähettäjäfunfunHey 
Päivämäärä:   1.5.12 20:25:05

Pitääpä laitella muutama polle valmiiksi huutokauppaa varten, jos ne sais hävitetyksi siellä :D

  Re: Ravikeskustelu 305

Lähettäjäaksu 
Päivämäärä:   1.5.12 20:55:32

Heli, ei mun mielestä ainakaan olis kummallista kattoo Burnoutin sivuilla vaikka sinistä ulkoasua :P

  Re: Ravikeskustelu 305

LähettäjäHeliK 
Päivämäärä:   1.5.12 21:06:04

No mä päästän sitte luovuuteni valloilleen :P

  Re: Ravikeskustelu 305

LähettäjäVeera 
Päivämäärä:   1.5.12 22:29:09

HUUTOKAUPPA! Vau... Jos joku muistuttas niin tuun varmasti

  Re: Ravikeskustelu 305

LähettäjäChrista W. 
Päivämäärä:   1.5.12 22:37:25

Saakohan tämän päivän koelähtöraveihin vielä ilmoittaa hevosia, vaikka vip oli klo 12? Vai kannattaako vaan suosiolla heittää seuraavaan kutsuun? :)

  Re: Ravikeskustelu 305

LähettäjäHessi 
Päivämäärä:   1.5.12 22:47:46

Minäkin jopa eksyin vaihteeksi tänne, kun piti hevosia raveihin ilmoitella. Yllätyin iloisesti kun huomasin parin peitsarioriin paranteen ennätyksiään, nyt niitä kehtaa jalostukseen käyttää ja tarjota. Jos peitsarivarsoja suunnittelette, niin vilkaiskaa meidän oreja ja kyselkää niiden nykyisiä ennätyksiä jos joku ori olisi kiva isä, en tosiaan sivuja päivittele vielä piiiitkiin aikoihin.

Essi K., evm-sukuisia suomenhevosia ei taida liiemmin olla nyt pinnalla. Meilläkään ei evm-sukuisia oreja ole yhtään eikä varmaan enää tule, niin pitkälle kuitenkin olen noita linjoja kasvattanut ettei enää evm-sukuisiin palaaminen kiinnosta (vaikka tietenkin nekin ovat tärkeitä kasvatuksen kannalta, mutta minä olen ne nyt jättänyt taakse).

Huutokauppa kuulostaa kivalta, kattelen olisko mulla sinne jotain pukattavaksi... Ainakin pari kisaavaa peitsaria pitäisi myydä, mutta tauon takia en noita kalentereita päivittele niin en kehtaa laittaa hevosia myyntiin ja sanoa ostajille "oottakaa, mä laitan mailitse ne x tuhatta starttia missä hevonen on juossut"...

  Re: Ravikeskustelu 305

LähettäjäVeera 
Päivämäärä:   1.5.12 22:53:29

Sammaa mietin kun Christa W.
;) Näyttäkää myytäviänne, ravitallia perustamassa

  Re: Ravikeskustelu 305

LähettäjäLokki 
Päivämäärä:   2.5.12 04:07:27

Kiva, että saadaan huutokauppa pitkästä aikaa, tai ainakin minulle pitkästä aikaa. Tosin taidan tulla vain katselemaan kun päivä koittaa jos koneella olen kun hevosmäärä pienenä pitäisi pysyä ;) Tosin päivämääräänkin on vielä aikaa, että näkee sitten jos repsahtaisin.. :D

Hieman kuitenkin jäi häiritsemään se, että huutokaupalle jää jotenkin vastuuseen hevosesta.. kolmasosapuoli kaupan purkuun ja "kilpailluttamaan aktiivisesti".. Jotenkin särähtivät korviin, mutta taidankin olla kaavoihin kangistunut paluumuuttaja virtuaalitalleilija :DD

Tosin, miksei vanhempia kuin 5v hevosia myydä huutokaupassa? :)

  Re: Ravikeskustelu 305

LähettäjäSoffi 
Päivämäärä:   2.5.12 07:30:52

Niin eikös ne suokit juuri IRL syty tuossa viiden vuoden paikkeilla? +Eikö raviponejakin voisi tuolla kaupata;)

  Re: Ravikeskustelu 305

Lähettäjä: Sabina 
Päivämäärä:   2.5.12 08:58:51

Lokki joo tää on ihan valmisteluvaiheessa niin ilman muuta nyt vaan näitä ajatuksia esim. "säännöistä", mihin suuntaan muutetaan yms jotta tulee huva :) !

  Re: Ravikeskustelu 305

Lähettäjä: Sabina 
Päivämäärä:   2.5.12 09:00:10

Soffi mahdollisesti myös ponit. Oisko tyyliin sunnuntaina ponipäivä? :) tms.

++ toinen meklari olisi kiva jos ketäjota kiinnostaa tulla! :>

  Re: Ravikeskustelu 305

Lähettäjäaksu 
Päivämäärä:   2.5.12 09:02:57

Kaikki tarjokkaat vaan huutokaupattavaksi ;)
Itse ainakin kaipaan eniten sitä jalostusmateriaalia, en lisää kilpailutettavia ja toivoisin että näihin häppeninkeihin otettais niitä kisauransa jo päättäneitäkin hobusia..

Sama särähti mulla korvaan ko Lokilla, tuo kaupanpurku huutokauppaajan hyväksynnällä ja tää aktiivinen kisaus..
Miten se aktiivinen käyttö sitten määritellään? Riittääkö että hevonen pääsee muutaman kerran eläissään starttiin vai pitääkö niitä startteja tulla jokaiselle ikävuodelle tai kenties vähintään 50/100 koko elämän ajalle?
Jää ehkä meiltä sitten väliin, koska mä en ole pitkiin aikoihin yhdellekään myyjälle luvannut aktiivista kisausta enkä aio sitä luvata vastaisuudessakaan :P

  Re: Ravikeskustelu 305

Lähettäjäaksu 
Päivämäärä:   2.5.12 09:09:35

Kuulostinpa tympeältä heti aamutuimaan, sry :P

Mutta siis kuitenkin, tuota kisausta vois kans tarkentaa, kun meitä rennon tyylin harrastajia löytyy varmaan useampia ja mä ainakin karttelen niitä myyjiä jotka vaatii nimenomaan sitä aktiivikisausta :P

  Re: Ravikeskustelu 305

Lähettäjä: Sabina 
Päivämäärä:   2.5.12 09:12:23

aksu sitä kilpailutusta ajattelin lähinnä siten, että mikä myyjästä tuntuu hyvältä. Jos joku ostaakin hevosen ja unohtaa sen heti ja myyjä katsoo, että ei ajatellut hevosen kohtaloa ihan näin, eikä ole tyytyväinen niin hän voi halutessaan lunastaa hevosen takaisin itselleen.

Millasia ikärajoja? :)

Olisiko ostajalta kohtuullista vaatia vaan tuo, ettei tiedoksiantoja muuta. Miten kilpailutus ja/tai käyttö jalostuksessa. Odottaako raviväki että myytyjen täytyy olla aktiivisesti jossain mukana?

  Re: Ravikeskustelu 305

LähettäjäLuciDa 
Päivämäärä:   2.5.12 09:20:24

Huomenia, juuri itsekkin miettiin pari päivää sitten että huutokauppa olis kiva järkätä. Aikoinaanhan se taisi olla joka vuotinen perinne, jos oikein muistan.

aksu. linkittelen seuraavaan viestiin pari mahdollisesti myytävänä olevaa tammaa, jos kiinnostaa niin nakkaa sitten vaikka maililla.

  Re: Ravikeskustelu 305

Lähettäjä: Sabina 
Päivämäärä:   2.5.12 09:22:46

Voiko periaatteessa luopua takaisin-/huostaanotosta kokonaan vai haluaako myyjät sen mahdollisuuden, että saa hevosen takaisin jos tulevaisuus ei ookaan luvattu muuten. :)

Se vaan mietityttaa jos myyjillä on omat sääntönsä ja rajoituksensa, niin yhteinen nuora voi katketa eli se joukkomyynnin ajatus tavallaan kadota. Josta syystä sepustin "kolmannen osapuolen". Auttakee! :D

  Re: Ravikeskustelu 305

LähettäjäLuciDa 
Päivämäärä:   2.5.12 09:27:19

vain aksu. eli lämpösistä 3 -polvinen Juliana Kiin (varsonut kolme kertaa), 3 -polvinen Azalea Kiin (varsonut kolme kertaa) ja 1 -polvinen Star In Flames Kiin (ilmoitettu startteihin toukokuulle, mutta sen verran hyvin juossut, että voi lopettaa uransa).
Suomenhevosista 2 -polvinen Kiin Paulatar (varsonut neljä kertaa) ja sitten, jos Taikasumun Tallin Hannalle sopii niin Taikasumun Tamara (varsonut kolme kertaa) ja Taikasumun Ärhäkkä Neiti (varsonut neljä kertaa).
Kaikki varsat eivät välttämättä löydy tamman sivuilta, mutta ne on listattuna kokonaisuudessaan tänne

  Re: Ravikeskustelu 305

LähettäjäLuciDa 
Päivämäärä:   2.5.12 09:30:08

Sabina; muistelisin että aikoinaan se meni niin, että sivut ilmoitettava hevosen "myyjälle/kasvattajalle" 2 vko:n kuluessa huutokaupasta ja mikäli hevosen kasvattaja katsoo ettei hevosen sivuilla tapahdu yhtään mitään, niin saa otta takaisin ellei ostaja vastaa mailiin.
Huutokauppa oli mun mielestä ainakin ennen mahdollisuus ostaa semmoisiakin hevosia, mitä ei normaalisti olisi puutteellisten näyttöjen vuoksi voinut ostaa. Osaksi evm:illä, sekä huutokaupasta ostetuilla hevosilla itsekkin aloitin Kiin Kartanon kanssa.

  Re: Ravikeskustelu 305

Lähettäjä: Sabina 
Päivämäärä:   2.5.12 09:35:22

LuciDa hienoa. Värssyilen uudestaan, lukekaa kohta sivulta. :)

  Re: Ravikeskustelu 305

Lähettäjäaksu 
Päivämäärä:   2.5.12 09:50:22

LuciDa, noista kiinnostaisi Azalea Kiin, Star In Flames Kiin, Kiin Paulatar ja mikälisikäli Hannalle passaa niin Taikasumun Tamara.

  Re: Ravikeskustelu 305

LähettäjäSoffi 
Päivämäärä:   2.5.12 09:54:40

Sabina

Kaipa sillai että ovat kilpailuikäisiä? Ostaa ken haluaa:D
Ponit vois justiisa olla toisena päivänä.

  Re: Ravikeskustelu 305

LähettäjäLuciDa 
Päivämäärä:   2.5.12 10:00:57

aksu; Voit viedä "Lean", "Armin" ja "Paulan" mennessäsi. Mie mailaan "Tamarasta" Hannalle ja ilmottelen sitten, mitä se on mieltä, mutta en usko, että sitä haittais.

  Re: Ravikeskustelu 305

LähettäjäLuciDa 
Päivämäärä:   2.5.12 10:12:57

Sabina; mielestäni ei kannattaisi rajata kisaikäisiin, sillä osa meistä tahtoo varsoja talliinsa kasvamaan ja osa siitostammoja ^^

  Re: Ravikeskustelu 305

Lähettäjä: aks (eo) 
Päivämäärä:   2.5.12 10:21:52

Luci, hieno homma :-)

  Re: Ravikeskustelu 305

LähettäjäSandra 
Päivämäärä:   2.5.12 10:36:20

Taas laiskuus päällä. Jospa mie pitkän päiväni(3h koulua, bussissaistumista n.3h, kaupungissa jumittamista 1h, oikeita asioita 1h) jälkeen sitten illalla jaksaisin jotain tehdä?

  Re: Ravikeskustelu 305

Lähettäjä: Essi K. 
Päivämäärä:   2.5.12 10:40:10

Tänään ohjelmassa jälleen ravien kuvaaminen. Jeejee.

Jos hetken viel istuis luennolla ja sit kotiin hetkeks pikseliponeilemaan.. :)

  Re: Ravikeskustelu 305

LähettäjäSandra 
Päivämäärä:   2.5.12 10:41:47

Essi// Vois ite lähtee kuvailemaan sunnuntaina, ku kaverin hevonen juoksee <3. Sit sais joku suokkiravurikuvia.

  Re: Ravikeskustelu 305

LähettäjäTierra 
Päivämäärä:   2.5.12 11:46:52

http://tierran.foorumit.fi/viewtopic.php?f=3&t=267
Ensi viikon villeissä raveissa vielä tilaa = )

  Re: Ravikeskustelu 305

Lähettäjä: Magnetie 
Päivämäärä:   2.5.12 13:39:35

Magnusti osallistui Tipsun raveihin! Voisin itse asiassa nyt melkeinpä päivittää hevosten sivuja. O_o (olen varmasti vakavasti sairas nyt...)

  Re: Ravikeskustelu 305

LähettäjäfunfunHey 
Päivämäärä:   2.5.12 13:40:17

Mulle on ainakin ihan samantekevää, meneekö se polle superhyperaktiiviseen kisakäyttöön päädyttyään ostajalle, vai jääkö se vain muutaman startin kävijäksi :D Itselläkin on tämä aktiivisuus vähän niin ja näin, joten en voi vaatia aktiivisuutta toisilta.

Ainahan se on kivaa, jos polle saa hyvän touhukodin, mutta kyllä se puskailu/pullahepan elämäkin käy (:

  Re: Ravikeskustelu 305

LähettäjäLuciDa 
Päivämäärä:   2.5.12 13:41:27

Pitäisi jaksaa parien ravien tulokset lisäillä hevosteni kalentereihin ja sitten ilmoitella niitä hieman lisää tämän kuun raveihin (mm. Tierran rajattomiin, jos mulla vaan vapaita juoksijoita on sille päivää).

  Re: Ravikeskustelu 305

LähettäjäSoffi 
Päivämäärä:   2.5.12 13:49:26

LuCida

Hups, joo ehkä ei sittenkään:)

  Re: Ravikeskustelu 305

Lähettäjä: Sabina 
Päivämäärä:   2.5.12 15:26:56

Nyt uusinta, eli hevoshuutokaupan alkusivu. Mahdollisesti myös ponihuutokauppa tulossa, jos vähintään yksi meklari saadaan lisää. :)

Jos haluat hevos- tai ponipäivälle tai molemmille myymään sankareitamme, niin ilmoittaudu! ^^

  Re: Ravikeskustelu 305

Lähettäjä: Sabina 
Päivämäärä:   2.5.12 15:42:58

Huh, nyt on monta viestiä postitettu Tierralle, raviosallistumisia. :)

  Re: Ravikeskustelu 305

LähettäjäJonsu 
Päivämäärä:   2.5.12 15:48:48

Voii mulla jäi nyt monta hienoa konkaria radoilta siitosorin hommiin. Saa tulla vilkuilemaan ;)
Kekan Tulijahti
Juilletti
Arioso

  Re: Ravikeskustelu 305

LähettäjäAndiee 
Päivämäärä:   2.5.12 16:12:50

Hei olisko täällä ketään innokasta arpojaa paikalla, tarvis saada yhden rahalähdön tulkset arvottua missä mukana myös oma hevonen. Elikkäs täältä http://andiee08.webs.com/vr24.htm lähtö kympistä tulokset, kehtaisko joku kenellä ei ole hevosta siinä mukana arpoa ja lähettää mulle yo. mailiin?

  Re: Ravikeskustelu 305

LähettäjäfunfunHey 
Päivämäärä:   2.5.12 17:40:09

Tierran rajattomiin villeihin osallistuttu :--) Saapahan pollet juosta taasen (:

  Re: Ravikeskustelu 305

LähettäjäMinttu 
Päivämäärä:   2.5.12 17:49:34

Andiee . heittelen sulle , sijat vai aikoinee?

  Re: Ravikeskustelu 305

Lähettäjä~Sandra~ 
Päivämäärä:   2.5.12 17:51:20

Andiee @

  Re: Ravikeskustelu 305

Lähettäjä~Sandra~ 
Päivämäärä:   2.5.12 19:48:51

Nyt auttakaa mua piristymään, oikeesti! Olen yksi mato täällä maailmassa, enkä oikeasti nyt jaksa tehdä mitään, vaikka tarkoitus todellakin olisi.

  Re: Ravikeskustelu 305

Lähettäjä: Minttu 
Päivämäärä:   2.5.12 20:02:02

Sandra - en mäkää oo saanu aikaan ku ehkä edustustehtävän ja ajatuksen

  Re: Ravikeskustelu 305

Lähettäjä: Magnetie 
Päivämäärä:   2.5.12 20:45:53

http://www.einherji.net/savitaival/ravit/2012/05_03.htm
http://www.einherji.net/savitaival/ravit/2012/05_04.htm

HOX. Jos tapanasi on repiä pelihoususi, koska tulokset eivät ole ravipäivänä esillä, ei sinun kannata osallistua.

  Re: Ravikeskustelu 305

Lähettäjähilja 
Päivämäärä:   2.5.12 20:51:38

ei kellään ois jotain sulosta shettistä tai russia myytävänä? :---) ja suokkikin kelpaa! en lupaa olla superaktiivinen koko aikaa, mutta laitan ikääntymisen sen verran randomiksi, että varmasti hepat sais lähtöjä juostua!

  Re: Ravikeskustelu 305

Lähettäjä~Sandra~ 
Päivämäärä:   2.5.12 20:52:50

Hilja/7 Et välttmättä ottais lämppäriä?

  Re: Ravikeskustelu 305

Lähettäjähilja 
Päivämäärä:   2.5.12 20:55:09

ei nyt lämppäreille oo kyllä tarvetta. tai saa tokia näytellä, jospa vaikka ihastuisin joihinkin kavereihin :--)

  Re: Ravikeskustelu 305

Lähettäjäisla. 
Päivämäärä:   2.5.12 21:06:26

Meillä vielä muutama varsa myynnissä jos jotain kiinnostaa?

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=12&i=1695611&t=1695611

  Re: Ravikeskustelu 305

LähettäjäfunfunHey 
Päivämäärä:   2.5.12 21:10:58

Ei isla. aikois arpoa huhti1.htm-huhti6.htm tuloksia joskus? (:

  Re: Ravikeskustelu 305

Lähettäjä: Minttu 
Päivämäärä:   2.5.12 21:12:04

hilja, meiltä vois saada shetuvarsaa jos ois isä tiedossa :)

  Re: Ravikeskustelu 305

Lähettäjä~Sandra~ 
Päivämäärä:   2.5.12 21:12:14

Mikkelissä sunnuntaina juoksevia, jos jollakin olisi jonkun tietyn kuville kysyntää, itse kuvailemaan Hovin Jasperia

Ja linkitys onnistuu

  Re: Ravikeskustelu 305

Lähettäjä: Magnetie 
Päivämäärä:   2.5.12 21:13:53

Hilja, meiltä saa tilareita ainakin poneista. Russikanta on pääosin verrattain nuorta (+ starttikalenterit jäljessä), mutta jos jotain löytyy ^^

islan Pearly Fly Derby on kuolattavan kiva ;_;

  Re: Ravikeskustelu 305

Lähettäjä~Sandra~ 
Päivämäärä:   2.5.12 21:17:20

Sunnuntain lähtölistoihin

  Re: Ravikeskustelu 305

Lähettäjähilja 
Päivämäärä:   2.5.12 21:19:14

mitä nyt noita Magnetien poneja katoin niin Jackpot Luned x Vilsen Go ois mahottoman kiva yhistelmä, kattoo sitten :---)

  Re: Ravikeskustelu 305

Lähettäjä: Magnetie 
Päivämäärä:   2.5.12 21:27:41

Sandra, jos sattuu Taksetin (lähtö 3, nro 10) / Puron Santra (lähtö 5, nro 3) / Valo-Sopu (koelähtö, nro 11) linssin eteen, niin kuvia voi näytellä ;)

hilja, no mahdollinen varsahan se tuokin on, se vaan että Vilsen aloitteli vasta 5-vuotiskauttaan, että on aika nuori ja meriititön.

  Re: Ravikeskustelu 305

Lähettäjähilja 
Päivämäärä:   2.5.12 21:29:33

pyh, meriiteistä viis. kivan näkösiä poneja ja kivat suvut on :--) ja haluun ruveta luomaan vähän uudempia, pitkiä sukulinjoja, kun joskus menee järki noihin ihanien pitkäsukusten toimimattomiin geocities-linkkeihin.

  Re: Ravikeskustelu 305

Lähettäjä~Sandra~ 
Päivämäärä:   2.5.12 21:30:15

Magne// pistän ylös, Puron Santra tosiaan samassa lähdössä kuin Jasse, mutta eiköhän linssiin jotain tartu

  Re: Ravikeskustelu 305

Lähettäjähilja 
Päivämäärä:   2.5.12 21:35:49

itse menen tänne ehkä luultavasti kuvailemaan, kattoo minkälainen kuvaussää on :---) pyörällä ku vaan polkasis menemään.

lukas staria ainakin kiinnostaa kuvata, on siinä jännän värinen russponi.

  Re: Ravikeskustelu 305

LähettäjäEssi K. 
Päivämäärä:   2.5.12 21:36:26

hilja, Meiltä sais suomenhevosia. 1 tai 2 polvisella suvulla varustettuja varsoja. Kasvateille saa myös kuvat mukaan. :)

  Re: Ravikeskustelu 305

Lähettäjähilja 
Päivämäärä:   2.5.12 21:39:49

oi, nyt kyllä kiinnostaa. siis tilausvarsaa meinasit vai? :--) kattelen suihkun jälkeen vähän tarkemmin!

  Re: Ravikeskustelu 305

Lähettäjäisla. 
Päivämäärä:   2.5.12 21:40:16

Magnetie tekee tammasta tarjousta. ;)

  Re: Ravikeskustelu 305

Lähettäjä: Magnetie 
Päivämäärä:   2.5.12 21:40:19

hilja, totta sekin kyllä (tosin onhan Gon sivutkin omalla domainilla, joka saattaa joskus kadota, sitä on kuitenkin maksettu nyt vain sen vuoden eteenpäin eli... maaliskuu 2013?). Eli, jos sie sen varsan haluat, niin Jannille voi sen varsan laittaa ihan mihin väliin vaan (eli voit rukata syntymäajan miten haluat), kun en ole sitä näemmä saanut vielä lisättyä kisalistoille. Kasvattajaliitteenä toimii Go, sivut toivoisin sähköpostiin Savitaival@gmail.com.

  Re: Ravikeskustelu 305

LähettäjäEssi K. 
Päivämäärä:   2.5.12 21:40:32

Tilausvarsaa juu. :) Katsele ihmeessä ja kerro jos joku kiinnostaa enemmänkin. ^^ Varsinkin oreille löytyy makeita (ravi)kuvia.

  Re: Ravikeskustelu 305

Lähettäjä~Sandra~ 
Päivämäärä:   2.5.12 21:41:00

Hilja// linkitit väärän

  Re: Ravikeskustelu 305

Lähettäjähilja 
Päivämäärä:   2.5.12 21:57:18

Sandra, apua, mikä siinä sit näkyy? :--D mulla näkyy ihan ens lauantain, Härmän ravien listat.

  Re: Ravikeskustelu 305

Lähettäjä~Sandra~ 
Päivämäärä:   2.5.12 21:59:23

Mulla tuli sunnuntain Mikkelissä

  Re: Ravikeskustelu 305

Lähettäjähilja 
Päivämäärä:   2.5.12 22:02:20

jaa, hippoksella jotenkin typerästi noi osoitteet. mutta siis täältä tuo la 5.5. härmä. siellä voin A- & B-poneja kuvata, kattokaa lähtölistoista oisko jotain kivoja ja sanokaa mulle niin koitan jotain kuvata, jos sinne oon menossa :--)

  Re: Ravikeskustelu 305

Lähettäjä~Sandra~ 
Päivämäärä:   2.5.12 22:07:56

Hilja// Jos mustista shettutammoista sais kuvia.

  Re: Ravikeskustelu 305

Lähettäjä~Sandra~ 
Päivämäärä:   2.5.12 22:13:07

Mutta nyt nukkumaan, oikeastaan voisi ottaa kuvauskohteet ylös ensiksi, jos vaikken muista huomenna koulussa kurkkia.

  Re: Ravikeskustelu 305

Lähettäjä: Elisa 
Päivämäärä:   2.5.12 22:53:02

F-S Ravien tulokset tulleet!

  Re: Ravikeskustelu 305

Lähettäjäaksu 
Päivämäärä:   2.5.12 23:53:47

hilja, mulle kelpais melkolailla minkälaisien ponskien kuvat tahansa :>
Mutta erityisesti lähdöstä 1 nro 1 (Solos Trym) ja 2 (Lukas Star), lähdöstä 3 nro 8 (Puharin Poika) ja nro 3 (Smevallens Hurricane), lähdöstä 6 nro 7 (Mys Mitos), lähdöstä 7 nro 1 (Gervalds Vitsippa) ja nro 2 (Tycho) voisivat kiinnostaa minuo :P

  Re: Ravikeskustelu 305

LähettäjäLokki 
Päivämäärä:   3.5.12 04:14:48

Tälläinen yökyöpeli kotiutui ja ilmottauduin magnun raveihin, katselin kuviani ja himoitsen uusia hevosia. :D

  Re: Ravikeskustelu 305

Lähettäjähilja 
Päivämäärä:   3.5.12 06:58:43

Sandra, niitä on tuolla lähdöissä läjäpäin, että toivottavasti niistä jotain tarttuu :--)
aksu, Lukas Star ja Mys Mitos on munkin kuvauslistalla. otan noi ponskien numerot ylös! toivottavasti saan hyviä, sadetta sinne kyllä luvataan..

  Re: Ravikeskustelu 305

Lähettäjä: karde. (eo) 
Päivämäärä:   3.5.12 08:36:26

Ei kukaan haluais vapaaehtoisesti ilmotella mun oripoikia muutamiin raveihin? :) saisin kolmevuotiskaudelle viel muutaman startin ennen ku annan niille vuoden ikää lisää :D

  Re: Ravikeskustelu 305

LähettäjäSandra 
Päivämäärä:   3.5.12 08:48:02

Karde/ Mä voisin olla vapaaehtonen.

  Re: Ravikeskustelu 305

Lähettäjä: karde. (eo) 
Päivämäärä:   3.5.12 08:52:04

Sandra, http://virtkarde.net/vennamo/sisu.php & http://virtkarde.net/vennamo/vili.php
Jos noille sais vielä kymmenet ravit alle, niin olis jeba :)

  Re: Ravikeskustelu 305

LähettäjäSandra 
Päivämäärä:   3.5.12 08:55:13

Karde// kattelen myöshemmin ja ilmottelen.

  Re: Ravikeskustelu 305

Lähettäjä: karde. (eo) 
Päivämäärä:   3.5.12 09:01:02

hihii teen uuden :)

   Ylös ⇑   


Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.