Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Ravikeskustelu 302

LähettäjäfunfunHey 
Päivämäärä:   22.4.12 17:34:18

Edellinen

VRER
VPY
VRKK
Ravilistafoorumi
Derekan Raviopas
Hevosorikuvasto
Poniorikuvasto

Ravichat

Jatkuu (---:

Re: Ravikeskustelu 302

LähettäjäMinttu 
Päivämäärä:   22.4.12 18:10:10

Lucida - tapatko mut jos sanon et toi kömmi tapahtu matkaväsymyksen takia ja se vitutti minua itseänikin todella paljon

LähettäjäLuciDa 
Päivämäärä:   22.4.12 18:16:02

Minttu; En mie ketään tapa :D
Kämmejähän sattuu meille kaikille, mutta pakkohan se on myöntää että hieman otti päähän.

LähettäjäMinttu 
Päivämäärä:   22.4.12 18:37:30

Nii ottiki, mä tajusin sen itsekkin eilen kun tein jotain... Jos mä seuraavan kerran annan mennä vähä yli?

LähettäjäLuciDa 
Päivämäärä:   22.4.12 18:46:19

Ajattelin avitella ja laittaa tähän värjestyksessä, jo julkaistut;

Toukokuun ravikutsut
VRKK ravit 1.5
Villit rajattomat ravit 2.5, Kiin Kartanolla
Villit rajattomat ravit 5.5, AGR:ssä
VRER ravit 7.5, Kiin Kartanolla
VRER suomenhevosille ravit 10.5, Kilva JK:ssa
Villit rajattomat ravit 10.5, AGR:ssä
VRER ravit 14.5, Kiin Kartanolla
VRER ravit 21.5, Kiin Kartanolla
VRER ravit 28.5, Kiin Kartanolla

LähettäjäMinttu 
Päivämäärä:   22.4.12 19:23:20

luciDa - Kiitos listasta! Pitääpä alkaa kilpailuttamaan hevosia :) Tuota listaa vois mun puolesta jatkaa aina kun joku päättää ilmoittaa ravit?

LähettäjäLuciDa 
Päivämäärä:   22.4.12 20:22:53

Minttu; ehkäpä ehkäpä. Toisaalta aika hyvin noita aina avoimesta ravikeskustelusta löytää. Laittelin vaan noi siksi, kun vanhasta on tympeempää ettiä :D

LähettäjäMinttu 
Päivämäärä:   22.4.12 20:24:25

LuciDa - niit on aina :D Mun tapauksessa ainaki ku oon laiska lapsi :D

LähettäjäLuciDa 
Päivämäärä:   23.4.12 10:19:30

Minttu: Laiska olen itsekkin. :)

Lähettäjä: Sandra (EO) 
Päivämäärä:   23.4.12 11:00:14

Omat ravikutsut jääny viikonloppuna päivittelemättä(VRKK:n alasia), ku kuume noussu hetkellisesti jopa sinne neljäänkymmeneen </3. No, ehä mie saisin tänään päivitettyä niitä.

Tilaa on ainankin 12.5. juostavissa, 30.4. tilasta en osaa paljoa nyt sanoa, ilmottautumisia sen verran tullu.

Ja saatte nyt tonkii ihan rauhassa ne sieltä VRKK:n kalenterista, järjestävänä paikkana on Wiliqa.

LähettäjäQem 
Päivämäärä:   23.4.12 11:14:13

Ravit
Ikiroudan raveissa isot palkinnot ja aikaa osallistua keskiviikkoon asti

LähettäjäLokki 
Päivämäärä:   23.4.12 14:15:28

Herättelin blogini henkiin. Jos joku haluaa lueskella tämän epämääräisiä ajatuksia, ilemmalla blogista löytyy myös postaus tämän hetkisistä hevosistani ja pienestä tallistani. :)

(piilo up.)

LähettäjäHeidi N 
Päivämäärä:   23.4.12 15:25:53

Vaihdoin ukon sivuille ulkoasun viikonloppuna, vaikka websi koitti jotain ihme vammailuja suorittaa.. Mut sitä saa myös pyytää jalostukseen, et kaikki kakspolviset lämppäritammat miestä vilkuilee :)
Saa kans kertoa jos tuolta sivuilta puuttuu teijän mielestä jotain oleellista.

LähettäjäLokki 
Päivämäärä:   23.4.12 20:02:38

Yo. blogilinkistä löytyy nyt postaus mistä pääsee katsomaan tallia, jossa ei paljon nähtävää ja hevosia jotka ovat vielä raakileita. :D

Kiva olisi kuitenkin jotain komenttia kuulla, mutta täällä nykyään aika hiljaista.. :)

Lähettäjäaksu 
Päivämäärä:   23.4.12 20:20:09

Lokki, mä tykkään tosta ulkoasusta, muistelen kaiholla aikaa jolloin mulla oli se määrä hevosia että sain ne pidettyä etusivulla.. :D
Combonatte on ihan älyttömän kaunis ja ruottalaiset pojat komeita <3

LähettäjäHessi 
Päivämäärä:   23.4.12 21:36:29

Tierralle laitettu mailia tunnuksista, ilmoittele jos ei tullut taaskaan perille (LuciDa saa kans Tierraa asiasta infota jos Tierra ei täältä keskustelusta huomaa).

Jos ei muille päättäjäjäsenille ole vrer.netin tunnuksia tullut, niin ilmoitelkaas, koska kaikille olen kyllä mailitse niitä laittanut.

Nyt voisi syödä ja suunnata nukkumaan, jotta jaksaa taas huomenna ennen kahdeksaa nousta ylös lukemaan pääsykoekirjoja. <3

LähettäjäLuciDa 
Päivämäärä:   23.4.12 21:45:19

Hessi; Sie se jaksat olla ahkera :)

Lähettäjä: Magnetie 
Päivämäärä:   23.4.12 21:48:01

LuciDan raveihin nyt ainakin pitää muistaa osallistua (potki minuu sikäli mikäli unohdan).

Lokin uusi talli on totaalisen nams ja olen oikeasti iloinen että tulit takaisin! Leo <3 (ja kaikki muutkin on ihunia, mutta omaa kasvattia pitää suosia erikoismaininnalla)

Pitäis tässä innostautua taas päivittämään sivuja ja tekemään kaikkea virtuaalihommaa, mutta kas kummaa kun olen innostunut taas kaikesta muusta... :<

LähettäjäLuciDa 
Päivämäärä:   23.4.12 21:52:10

Magnis: Elä huoli, potkin kyllä :D

LähettäjäEssi K. 
Päivämäärä:   23.4.12 22:22:40

Multa sais edelleen lv-kuvia tekstipalkalla tai mahdollisesti ilmasekskin.. Jos jollain tarvetta. :)

Pitäs jaksaa päivittää kalentereja ja vaikka mitä.. toisaalta haluisin uuden ulkoasunkin. Pff.

LähettäjäMinttu 
Päivämäärä:   23.4.12 22:30:34

Essi K - Millasia kuvia tarjolla? Jos jollain ois lv rakenteet nii paiskakkaa pehmo nallella!

LähettäjäEssi K. 
Päivämäärä:   23.4.12 22:34:35

Minttu, ravikuvia vaan.. :)

Päivämäärä:   23.4.12 22:49:45

Essi K., miulla vois olla kiinnostusta muutamille kuville. Savitaival@gmail.com on sähköposti, mikäli tarvetta.

LähettäjäEssi K. 
Päivämäärä:   23.4.12 22:56:43

Magnetie @. ^^

LähettäjäTierra 
Päivämäärä:   24.4.12 07:36:34

Tänään tulee toukokuun koelähtöravien kutsut. Tosiaan pikkusen ollu ongelmia tunnusten kanssa ja siitä viivästys = )

Lähettäjä: Soneü 
Päivämäärä:   24.4.12 08:03:49

Kirberassa villit ravit 10.05, lähtöjä kylmäverisille, lämminverisille, poneille ja peitsareille. (:

http://yaven.webs.com/k/ravit5.html

LähettäjäElisa 
Päivämäärä:   24.4.12 12:03:37

Ravurit kilpailemaan MSY näyttelyihin 1.5.2012!

LähettäjäEssi K. 
Päivämäärä:   24.4.12 12:15:59

Elisa @. :)

Lähettäjä~Sandra~ 
Päivämäärä:   24.4.12 13:04:05

Ai että tän mun mahtavan olon kanssa </3 raveista jos vuoropäivin koittais jaksaa päivitellä, osallistumiset ja ravien etsimiset menee kyllä tässä kunnossa ihan ohite.

LähettäjäTierra 
Päivämäärä:   24.4.12 13:08:27

http://tierran.foorumit.fi/viewforum.php?f=3
Sain itseäni niskasta kiinni ja kutsuja ensi kuulle. Hop kaikki osallistuu. Ja kaikki eri maileilla kitooos = )

LähettäjäEssi K. 
Päivämäärä:   24.4.12 13:32:48

Mä oont tässä hahmotellu uutta ulkoasua. Mitäs ootte mieltä; vanha vai uusi?

Lähettäjä~Sandra~ 
Päivämäärä:   24.4.12 13:34:12

Yläreunan sininen on aivan järkyttävän räikeä minun kipeille silmilleni, muuta sanottavaa uudesta ulkoasusta ei ole.

LähettäjäTierra 
Päivämäärä:   24.4.12 13:34:33

Essi, vanha on ehkä persoonallisempi ja nätimpi, mutta uusi on asiallinen ja selkeä. = ) Tykkään enemmän vanhasta.

LähettäjäEssi K. 
Päivämäärä:   24.4.12 13:38:14

~Sandra~ , voi ei.. toivottavasti et pahasti pelästynyt kun sen lävähti näytölle. :D

Tierra, ite olen kanssa vähän kahden vaiheilla.. Vanhan ulkoasun tekstiosan kapeus ärsyttää mua ja jotenkin en saa sitä fiksusti levennettyäkään. Uus ois leveämpi ja muutenkin omaan silmään yksinkertasempi, mutta ääh.. vaikea päätös. Varsinkin kun noita on nyt tuijotellut taas silmät ristissä jonkin aikaa. :D

Lähettäjä~Sandra~ 
Päivämäärä:   24.4.12 13:39:07

Essi// eipä mitään, olen vaan ollu viispäivää kipeenä ja päätäsärkee. =))

LähettäjäQem 
Päivämäärä:   24.4.12 13:59:01

Essi, vanha parempi

Missä vaiheessa te muuten ootte laittanu hevosianne eläkkäälle tai osa-aikaeläkkeelle?
Mulla on jokunen nuita 1.10,x aikasia lämpösiä ja mietin että ne vois jättää näistä normi raveista jo pois ja ilmotella vaan lähtöihin missä isot rahasummat ja suurkisoihin

Lähettäjä: Tilli 
Päivämäärä:   24.4.12 13:59:27

Kiinnostaisiko ketään kimppahevosen osaomistajuus? Olen pyöritellyt mielessäni, jos tulevalle kisakeskukselle perustaisi pientallin (5-10 hevosta) jossa nämä kimppahepat asustaisi. Jokaiselle hevoselle etsittäisiin 2-4 omistajaa ja jokaiselle omistajalle yhtä suuri osuus hevosesta. Kisaaminen tapahtuisi vuoro virtuaalivuosin (CAS ikääntyminen, 1 virtuaalivuosi = 12 irl viikkoa), mikäli osaomistaja ei kisaisi omalla vuorollaan hänelle lähetettäisiin varoitusmaili ja mikäli siihen ei vastaisi etsittäisiin uusi omistaja tilalle. (Tai jos ei haluaisi kisata, pitäisi kirjoittaa vähintään neljä tekstiä.) Kisaamisen lisäksi osaomistajat kirjoittelisivat päivä-/valmennuskirjaan, ihan niin usein kuin tahtoisivat. Jokaisella omistajalla olisi myös oikeus 1-2 varsaan hevosesta.

Mitä hyötyä tästä sitten olisi? Kimppahevosten omistaminen jakaa kisataakkaa. Osa virtuaaliharrastajista ei taas halua/osaa kisata raveissa mutta nauttivat kirjoittelusta. Koska jokaisella omistajalla on oikeus varsaan, pystyy vähemmällä vaivalla omistamaan useamman hevosen.

Hevosia olisi alkuun vain muutama, kenties evm sukuisia/omia kasvatteja, jolla testaisin kiinnostusta ja kehittäisin ideaa pidemmälle.

Lähettäjäaksu 
Päivämäärä:   24.4.12 15:58:51

Essi, vanhassa on kivemmat värit mutta uusi on mun makuun muuten parempi.

LähettäjäLokki 
Päivämäärä:   24.4.12 16:38:21

aksu, kiitos ja pojatkin kiittävät :)

Magnu, Leo onkin miun lellipoika ;) Ja se tahtoo joskus kaverin kotikonnuiltaan ;D

Mä saankin kertoa teille pian hyviä uutisia, luulisin, että tykkäätte :P

LähettäjäfunfunHey 
Päivämäärä:   24.4.12 17:02:26

Huhhuh, pitäis jaksaa ottaa niskasta itteä kiinni ja ottaa vanhat tulokset ylös ja ilmotella uusiin, nyt vuoden vanhempina :--) Muttaku ei oikeen taho jaksaa... :p

Ollu eilen ja tänään vähän hullunmyllyä kesätöiden kanssa, mutta ompahan nyt hommaa 2 viikoksi. Huh.

Lähettäjä: Minttu 
Päivämäärä:   24.4.12 17:07:49

Edelleen kysyn jos ois niit lv rakenteit?

LähettäjäQem 
Päivämäärä:   24.4.12 17:25:58

Minttu, käy kattoo tuolta mun kuvakauppaa topikista

LähettäjäEssi K. 
Päivämäärä:   25.4.12 10:38:08

oho, ompas tää tippunut!

Mulla alkaa olla ulkoasu jo vaihdettu ja sitärataa. jee.

Ainiin, jos joku harrastaa virtuaalijutuista twiittaamista(tai miten sen nyt vois fiksusti sanoa) niin @ikikorpi. :)

LähettäjäLuciDa 
Päivämäärä:   25.4.12 13:33:35

Harvinaislaatuinen tilaisuus, sillä kaikki toukokuun 1-6. päivä syntyvät varsat ovat myynnissä täällä. Käykää hakemassa omanne pois!
Seuraavan kerran myyntikasvatteja tallilta on luvassa vasta syksyllä.

LähettäjäLokki 
Päivämäärä:   25.4.12 14:22:47

Jotenkin tämä ravikeskustelu (ehkäpä ht.netin virtuaalipuoli muutenkin) on nykyään niin hiljainen.. Verrattuna siihen mitä se silloin oli kun lopetin tai sitä edeltävä vuotena.

LähettäjäSoneü 
Päivämäärä:   25.4.12 14:45:16

http://yaven.webs.com/k/VRKK1.html

Osallistujia kaivaraan VRKKn alaisiin raveihin. (:

LähettäjäLuciDa 
Päivämäärä:   25.4.12 15:03:30

Lokki: ei tätä hiljasuutta ole nyt kestänyt kuin jotain kuukausi. Osaksi varmaan johtuu Hessin, Magnetien, Heltsun, islan ja Tierran hiljaisemmasta kaudesta. Ainakin ovat nyt vähemmän tänne kirjoitelleet (ei kyllä oo ollu itelläkään paljoa jutskattavaa nyt..)

LähettäjäEssi K. 
Päivämäärä:   25.4.12 15:11:19

Ääh, mä laitoin tarjousta taas yhdestä sh-orista... eeeei hyvä.

Tosin toinen 1-polvisen suvun omaava saattaa olla hyväkin ostos, koska tallin ainut 1-polvisella suvulla oleva ori on tehnyt tasasen tappavan huonoa tulosta radoilla eikä oikeen mee mihinkään.. Josko sit joskus pistäis sen ratsuks tai jotain.

LähettäjäQem 
Päivämäärä:   25.4.12 16:47:21

kysynpäs uudelleen:
Missä vaiheessa te muuten ootte laittanu hevosianne eläkkäälle tai osa-aikaeläkkeelle?
Mulla on jokunen nuita 1.10,x aikasia lämpösiä ja mietin että ne vois jättää näistä normi raveista jo pois ja ilmotella vaan lähtöihin missä isot rahasummat ja suurkisoihin

Myydään
kisattuja hyväaikaisia kasvatteja
t. Raninza F Q'91
10,3aly
i Ranier Yep
e. Vaniljaninja Smoke
ei. Radical Frankenhooker

o. Costabell Roy Q'91
13,5aly
i. Roy Nin
e. Costa Rica Kind
ei. Cohen Wei

Kummallekkin saa kuvat mukaan

LähettäjäQem 
Päivämäärä:   25.4.12 16:48:08

Vapaana myös muutama ponikasvatti

Päivämäärä:   25.4.12 17:32:29

Rehellisesti sanottuna ei ole ollut esillä mitään mielettömän kiinnostavaa, niin en ole viitsinyt pälättää turhista jutuista, kun miun postaukset olis kuitenkin ollut linjaa:
- pitäis päivittää kalenterit > ei huvita
- pitäis osallistua raveihin / järjestää ravit > ei huvita
- marise asiasta x virtuaalitouhuihin liittyen
+ sen kymmenen siljoonaa irl asiaa, jotka ei ketään kiinnosta.

Näin meillä ~

Mutta ehkäpä mie kohta saisin jotain aikaiseksi.

Päivämäärä:   25.4.12 17:35:05

Qem, mites Raninza, onko siulla sille millaisia toiveita?

LähettäjäQem 
Päivämäärä:   25.4.12 17:38:45

Magne, saa jatkaa kilpailuttamista tai laittaa siitokseen. itteeni se tamma ei oikeen oo miellyttäny missään vaiheessa niin en jaksa sitä pitääkkään :P Tosin jonkun varsan voisin siitä joskus itelleni ottaa

Lähettäjä~Sandra~ 
Päivämäärä:   25.4.12 17:47:32

Qem// muuten kyllä, kunhan sais tallille jonkun tekemään ulkoasun >_<, ei muutenkaan nyt nää virtuaalipäivittelyt oo ihan menny putkeen ku ollu viikon kovassa kuumeessa ja ny pistettiin antibiootit.

Lähettäjäkarde. 
Päivämäärä:   25.4.12 17:56:29

Ei teillä kellään olis lahjottaa yhtä ravikuvaa ulkoasua varten? pitäis olla etuviistosta kuvattu.

Lähettäjä~Sandra~ 
Päivämäärä:   25.4.12 18:00:12

Karde// Mulla vois olla jotain kaverin kuvia, jos se vaan ois muistanu ne, mutta kun ei oo muistanu 8<.

LähettäjäQem 
Päivämäärä:   25.4.12 18:00:24

karde täälä on jotain

LähettäjäLuciDa 
Päivämäärä:   25.4.12 18:01:56

Tänään on viimeinen päivä osallistua 27.4 pidettäviin VRER:n raveihin.
Mukaan mahtuu vielä;
4 kpl alle 13,9 aikaisia lämpösiä
3 kpl 3 -vuotiasta kylmäveristä
7 kpl a-poni monté
4 kpl b-poni monté
7 kpl lv monté
8 kpl kv/sh monté
ja raveihinhan saa ilmoittaa rajattomasti peitsareita!

Sekä tietenkin yhä voi osallistua Päälähtöihin:
-Päälähtö 5: Poniderby a-ponit ryhmäajo 1100m (5v, Suomessa syntyneet)
-Päälähtö 6: Poniderby b-ponit ryhmäajo 1600m (5v, Suomessa syntyneet)
Osallistumiset ainoastaan kutsun ilmoittamalla tavalla!

Päivämäärä:   25.4.12 18:16:21

Onko lv montéa kuinka paljon tarjolla? Mietin kun mul ois kivat lv monté kuvat et voisin hankkia yhen monturin jos lähtöjä olisi :)

Lähettäjäkarde. 
Päivämäärä:   25.4.12 18:17:12

Qem, tHilun_Huiske.jpg?

LähettäjäQem 
Päivämäärä:   25.4.12 18:29:48

karde, sen voi ottaa. haittaako jos se tulee vielä joskus jollekkin hevoselle käyttöön?

Lähettäjäkarde. 
Päivämäärä:   25.4.12 18:36:43

Qem, ei se mtn haittaa :)

LähettäjäHanna[VRL-0847] 
Päivämäärä:   25.4.12 18:44:13

Minttu Taikasumun tallin lähes jokaisissa raveissa on monté lähtöjä niin lv kuin kv ravureillekkin!

LähettäjäHeliK 
Päivämäärä:   25.4.12 18:55:07

Olipas Qemin tarjoamalla oriilla mukava suku - ja tutunnäköisessä paikassa otetut kuvat ;)

En ole vieläkään tehnyt mitään uuden tallin tai Burnoutin jatkamisen eteen. Oon kyllä keksinyt nimet kahdelle ranskistuonnille ja sumplinut kovasti orlov-sukuista oria. Mitään hirvittävää hinkua orloveihin ei ole, mutta löytyis kuvat kimolle oriille, jotka haluaisin käyttöön.

Oon miettinyt, pitäiskö pitää Bertolomeo, sillä on ihan kiva uran alku. Toisaalta sen voisi vaikka myydä poiskin, jos joku kiinnostunut löytyy.
Crooked Housella on hieno suku, Purnin Topaasin suvussa vanhan harrastajan silmä lepää - isä ravikuningas, emänemä kuningatarkisan kakkonen, siellä on Lemmen Roihua, Rutto-Surmaa, FIM Vekkua... ARGH. Kun en haluaisi ottaa näitä vanhoja, vaan aloittaa ihan puhtaalta pöydältä.

LähettäjäLuciDa 
Päivämäärä:   25.4.12 18:56:24

Onko oikeasti homma näin, ettei teiltä löydy oikeasti 4 -polvisia tai yli oreja (4 polvea sukua netissä eli neljännestä polvesta ei löydy yhtään evm hevosta)? Shavon Tierra's Arkhedikos ja mun oma Last Hercules ovat molemmat Heidi N.nän oriista Fool's Hercules, mutta kun tahtoisin jotain eriä tulevan 5 polvisen varsan sukuun..
Onhan mulla toki itellä Silver Point Kiin joka on lähtöisin omista hevosistani, joten olisi erisukuinen, mutta sen suvussa taas on Silverhill 3. polvessa, joka on taas tammani suvussa 2. polvessa.
Alkaa meneen usko pitkäsukuisiin lämpösiin.

Lähettäjäaksu 
Päivämäärä:   25.4.12 19:42:16

LuciDa, oon laiska enkä jaksa alkaa kattomaan erikseen tarjottavia http://www.jattitassu.net/ravitalli/lv.htm

Lähettäjä: isla. 
Päivämäärä:   25.4.12 19:44:00

LuciDa: Meiltä löytyy Rokki. Pikavilkaisulla ei näkynyt samoja nimiä. :)

LähettäjäLuciDa 
Päivämäärä:   25.4.12 20:00:22

isla. Miten ihmeessä mä missasin ton sun oriin. Oon käynyt sata miljoonaa kertaa sun tallin sivuilla pällistelemässä, enkä muka oo ketään löytänyt.. Hymm.

aksu. Magnis jo käskikin mut sun tallin sivuille ja löysin sulta Grinfield Monkeyn.

aksu & isla. Pistän kohta molemmille henkilökohtaisesti mailia tulemaan.

LähettäjäQem 
Päivämäärä:   25.4.12 20:08:28

Helik, voiko sua yhdistää hevoseen Sopulikka? :D

LähettäjäQem 
Päivämäärä:   25.4.12 20:17:10

Helik, paitsi että jos sun ikäs on 29v (niinkun tuola yhes topassa sanoit) niin sillon oot väärä heli k :P

LähettäjäVera 
Päivämäärä:   25.4.12 20:31:05

Oon miettinyt semmosen maalaisravitallin perustamista :) Tallista tulisi löytymään katras suomenhevosia ja talli toimisi lähinnä tarinameiningillä. Jotain pienimuotoista, ei niin pakottavan aktiivisat hoitotoimintaa haluaisin, mutta mietin vaan, kiinnostaisiko ihmisiä hoitaa ravihevosia?

LähettäjäTierra 
Päivämäärä:   25.4.12 20:49:10

Meillä on vaan alle 3 polvisia ja yksi pitkä yli 5 polvinen = (

LähettäjäLuciDa 
Päivämäärä:   25.4.12 21:12:53

Tierra: niin on monella muullakin. Onneksi sopiva ori löytyi. Mutta kyllä mua hirvittää, kun reilun vuoden päästä sitten pitää tolle tulevalle varsalle ettiä 5 povinen sulhanen :/

Päivämäärä:   25.4.12 21:13:22

Hanna asia selvä eli sitten vaan tuomaan monturia ja oottaan koelähtöä :)

Lähettäjäaksu 
Päivämäärä:   25.4.12 21:16:31

Oiih, pieni ravitalli.. *haaveilee*

Lähettäjä: Sabina 
Päivämäärä:   25.4.12 22:08:36

Eikö kukaan osta tätä oria pois?

Lähettäjä: Sabina 
Päivämäärä:   25.4.12 22:09:54

Hei tuli mieleen, kertokaahan minkä ikäsiä kanssaravailijat on? !! :)

Itse täytän 22. :>

LähettäjäElisa 
Päivämäärä:   25.4.12 22:16:55

Kesäkuun 2. = 20

Päivämäärä:   25.4.12 22:17:04

päivän saldo: Tallin sivut päivitetty toiminta kalenterin osalta, yet sivut, kalentereita ajan tasalle ja ilmoitin kisaamaan. Ihan ok, jos huomenna taas vähä lisää :) Nyt nukkuu, öitä!

LähettäjäEssi K. 
Päivämäärä:   25.4.12 22:20:48

Mää olen syntynyt -90 eli 21v. :)

Lähettäjä: LuciDa (ei oma) 
Päivämäärä:   25.4.12 22:27:40

tammikuus tuli 25 täyteen

LähettäjäHeliK 
Päivämäärä:   25.4.12 22:38:42

Qem,
Sopulikka ei sano äkkiseltään yhtään mitään. Heli K:na oon täällä liikkunut vuodesta 2002, se on mun oikea nimeni, enkä ole koskaan tuntenut mitään tarvetta nimimerkeille :P

Ikää on tosiaan 29v.

LähettäjäHeliK 
Päivämäärä:   25.4.12 22:43:04

Qem,
Jaa niin juu, muistikatkos :D Oon muuttanut kuvan kaupungista pois vuonna 2001, ja kyllähän se sykähdyttää kun näkee tuttuja paikkoja valokuvissa :)

Viimeksi kävin tuolla raveissa pääsiäisenä 2011, nyt pääsiäisenä olin samoilla kulmilla, mut en jaksanut raahata kameraa mukana, niin en lähtenyt raveihinkaan.

LähettäjäAndiee 
Päivämäärä:   25.4.12 22:48:39

Täytyy vielä hehkuttaa, osallistukaaa! Mukana rahalähtö kylmistammoille ja -oreille, olis kiva saada karsintalähdöt täyteen ;-P

<andiee08.webs.com/vr24.htm>

Lähettäjäaksu 
Päivämäärä:   25.4.12 22:49:38

27v ikää täällä.

Mua melkein houkuttelis tuo Sabinan varsa, ihan jo isukkinsa takia :> (On mun suosikkivirtuaalikopukoita <3)

LähettäjäAndiee 
Päivämäärä:   25.4.12 23:04:31

Linkitys...
http://andiee08.webs.com/vr24.htm

Minä olen 19-vuotias (s. 1992), tässähän tuntee olonsa ihan junioriksi kun on paljon plus 20v harrastajiakin! :-)

LähettäjäLokki 
Päivämäärä:   25.4.12 23:25:12

Mie oon tähän mennässä joukon junior! Seitsemäspäivä tätä kuuta tuli 18v täyteen. :)

Jotenkin hauska ajatella, että joskus sitä oli 12-14v ja ihmetteli +17v harrastajia.. :D

Pääsimpäs muuten valittamaan hiljaisuudesta niin on tullut sen jälkeen paljon viestejä koneelta pois olo aikana.. :D

LähettäjäEssi K. 
Päivämäärä:   25.4.12 23:34:24

Tuli taas pyörähdettyä raveissa.. kattokaa nyyt miten sulonen! <3

Lähettäjä: Shavo 
Päivämäärä:   26.4.12 00:07:18

Mulle tulee 21v täyteen tänä vuonna :)

Shavo miettii ja pohtii onko aikaa/ kiinnostusta enää virtuaalihevostella tai hevostella ylipäänsä.

Kävin vaan ilmoittautumassa... Jos pistän lapun luukulle niin ilmoittelen kyllä sitten. Tuumaustauko! :)

LähettäjäTierra 
Päivämäärä:   26.4.12 07:51:23

Täälläkin tulee kesäkuussa 20v täyteen eli -92 = ) Ja muistaa kun oli niiiin pieni sillon monta vuotta sitten ja ihmettelin kaikkia isoja = D

LähettäjäLuciDa 
Päivämäärä:   26.4.12 09:34:13

Mahtaakohan kukaan muistaa oliko Money Makerin isä Damon Cracer virtuaali maailmassa. Sen emä oli todistettavasti olemassa eikä evm, kuten arkistoon on merkitty. Emän osoite oli http://www.expage.com/mykarma (web archive http://web.archive.org/web/20021202230927/http://www.expage.com/mykarma ) Emällä sivujen mukaan jopa 12 varsaa virtuaali maailmassa, mutta kuitenkin vain Money Maker merkittynä..
Mahtaisko Makeri olla silti ainoa varsa ja mahdollisesti "emän masussa" tullut virtuaali maailmaan, jolloin isä olisi evm.

LähettäjäEssi K. 
Päivämäärä:   26.4.12 09:43:25

Lucida, mulla on aikoinaan ollut yksi tamma MM:stä ja jotenkin muistelisin että sen isä olisi kuitenkin ollut ihan virtuaalimaailmassa.. Tosin sitten taas em. tamman varsankaan sivuille ei ole MM:n isän osoitetta merkitty. Pitääpä koittaa kaivella arkistoja.

LähettäjäEssi K. 
Päivämäärä:   26.4.12 09:48:35

Tosin, Virtuaaliravurien arkistoon Damon Cracer on ainakin merkitty evm:ksi.. Tiedä sit.

LähettäjäTierra 
Päivämäärä:   26.4.12 09:49:55

Lucida, http://www.phpbbserver.com/virtravurit/viewtopic.php?t=68&mforum=virtravurit
Tämän mukaan evm = )

LähettäjäLuciDa 
Päivämäärä:   26.4.12 09:54:30

Essi K. ja Tierra: Kuten edellä kävi ilmi, niin en luota 100% arkistoon, koska MM:n emäkin löytyi vaikka merkitty arkistoon evm:nä! Kuitenkaan yhteenkään sukutauluun ei ole Damon Cracerin osoitetta merkittynä, joten se kyllä puhuis evm:n puolesta.
Google ja web.archive.org ovat ystäväni ^^
Mutta kuitenkin, pakko oli kysellä, joskos joku muistais jotain :D

LähettäjäTierra 
Päivämäärä:   26.4.12 10:28:17

Tietääkö kukaan Sherwoodin, Fn Edvardin tai Charlotten tilanteesta? Google ei osannut auttaa =S http://tierran.net/starberry/Lumitanssisuku.html
Tuon suvussa ovat ja olisi kiva saada toimivat linkit jos sellaiset on.

LähettäjäLuciDa 
Päivämäärä:   26.4.12 10:39:43

Sherwoodin sivut välimuistissa: http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:ms9BL8_ZrPEJ:
www.hoppana.net/tempo/henkka.htm+%22Adler+
Clandestine%22&cd=6&hl=fi&ct=clnk&client=firefox-a (poista välit)

VIP MVA Fn Edvard webarchivella:
http://web.archive.org/web/20071028080822/http://koti.terrieri.net/kirveltaja/edvard.html

Charlottan (Sherwoodin sivuilla nimetty Charlotta eikä Charlotte) sivuja ei enää löydy.

LähettäjäLuciDa 
Päivämäärä:   26.4.12 10:41:12

Suosittelen tekemään arkistoon sivut noille, kun välimuisti ei pysy välttämättä kovin kauaa esillä.

LähettäjäQem 
Päivämäärä:   26.4.12 10:42:02

HeliK, juu Ylivieskassa on nuo kuvat otettu. kuten melkeen kaikki mun hevosten ravikuvat nytte :) Tässä 90km päässä asun niin sielä tulee usein käytyä raveissa, kuvailmassa tai oman kopukan kanssa :) huomenna olis taas tarkotus sinne mennä.

Ite oon syntyny 91 ja nyt oon 20v

LähettäjäTierra 
Päivämäärä:   26.4.12 10:54:37

Teen Sherwoodille sivun tuonne arkistoon, kiitän = )

LähettäjäLuciDa 
Päivämäärä:   26.4.12 11:07:12

Tierra; eipä mittään oli nopea ja helppo homma :D

Mie teen uuden ravikeskustelu.

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.