Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  tj: lv-ori (varsa jäisi minulle)

LähettäjäVera 
Päivämäärä:   27.2.12 21:54:05

eli homman nimi ois nyt tämä. jos jollain ois joku kiva lv-tamma (ravuri) tarjolla jalostukseen, haluaisin siitä varsan itselleni :) haluaisin myös, että varsa olisi minun ravitallini (tekeillä) ensimmäinen kasvatti. minulla on aika suuria suunnitelmia varsan suhteen! (ja isän myös)

tuleva isä olisi tässä.

tammalta en vaadi mitään muutakuin kaksipolvista sukua ja tietenkin, että sen pitää olla lämminverinen. sen ei tarvitse olla vielä edes kisannut / menestynyt, koska Leokaan ei ole.

keskeneräistä tallia voi vilautella vaikkapa sähköpostilla, jos jotain tammaa tarjoat. + tuosta kasvattihommasta voi kysellä lisää sähköpostilla :) mietin vain lähinnä, että tämä on hyvä sellaisille ei aktiivisille kasvattajille. myös varsaa ei tarvitse alkaa myymään tai siitä muuten huolehtimaan kun se jäisi minulle :)

Re: tj: lv-ori (varsa jäisi minulle)

LähettäjäHeltsu 
Päivämäärä:   27.2.12 22:17:08

Meillä olis tarjolla
Cremona Kind
Tierra's Flory
Revange Kind
Coquet Kind

Ja tuo siis sopii että varsa syntyisi sinun kasvattajanimesi alla :>

LähettäjäVera 
Päivämäärä:   27.2.12 22:41:22

tuo Revange Kind oli mahtava :) pistän ehdottomasti harkintaan, katon vielä tuleeko muita!

LähettäjäLoisto 
Päivämäärä:   28.2.12 11:57:44

North Stablen siitostammat on myös käytettävissä. Osa tammoista on nyt just kantavana mutta 10.3. jälkeen ovat kaikki vapaita käytettäväksi.

Maaliskuussa talliin saapuu ulkomailta takaisin noiden lisäksi siitokseen Brave North (Wonder Darkness-Nice Time Loisto, Karibbia Nin) ja Blackbird North (Day Of Victory-Amie FRA, Jourdanette).

Siitostammat

Lähettäjä: Vera 
Päivämäärä:   28.2.12 20:17:12

North Stablen tammat oli myös tosi kivoja! (+ pääsette linkkilistalle), mutta päätin nytten että Leolle sopisi parhaiten tuo Revange Kind :)

Heltsu, onko siis sun tammoilla jotain tiettyä kantoaikaa? jos ei ole, niin varsa voisi syntyä huomenissa.

Lähettäjä: Vera 
Päivämäärä:   29.2.12 19:17:33

ylös(:

Lähettäjä: Heltsu 
Päivämäärä:   29.2.12 19:22:30

Sopii että varsa syntyy huomenna :) Ilmoittele varsan sivut sitten sähköpostiin kindtrotters@gmail.com

Lähettäjä: Heltsu 
Päivämäärä:   29.2.12 19:22:56

Tai siis tänäänkin voi syntyä, kun olit eilen kysynyt tuon :D

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.