Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Ravikeskustelu 284

LähettäjäVera 
Päivämäärä:   24.2.12 17:39:45

Edellinen

VRER
VPY
Ravilistafoorumi
Derekan Raviopas
Pokerin orikuvasto
Poniorikuvasto

edellinen meni mun viestistä täyteen niin kai mun pitää sitä alottaa uus :-D

Re: Ravikeskustelu 284

Lähettäjä: isla. 
Päivämäärä:   24.2.12 17:47:26

Tämän kuun raveista tehty tulokset ja uudet kutsut julkaistu. Tervetuloa osallistumaan!

http://www.murunen.net/ravit/2012/maalis1.htm - maalis5.htm

LähettäjäVeera 
Päivämäärä:   24.2.12 17:53:24

Elisa: Minä voisin Tapsan saada mahtumaan yksärilistalle, jos mulle myyt.

LähettäjäJonsu 
Päivämäärä:   24.2.12 18:02:52

Mulla on nuorien kalenterit päivittämättä ja tuonne kasvattajakruunuun vaaditaan jo startanneet (ovat kyllä juosseet mutta tietoja ei näy vielä missään..) :S Oivoi.

LähettäjäLuciDa 
Päivämäärä:   24.2.12 18:05:57

Huh.. Itelläkin kasvattajakruunua varten päivittämiset meneillään.. Ja muihinkin ensi kuun raveihin täytyy osallistumisia lähtelellä jo kovaa kyytiä.

LähettäjäElisa 
Päivämäärä:   24.2.12 18:09:11

Veera, sulle voisin myydäkin. Kuvat ei tuu mukaan, kun en oo varma saanko noi antaa eteenpäin kun joskus vuosia sitten nuo sain kyseiselle hevoselle kuitenkin yksinoikeudella.. mitä mieltä te ootte?

Lähettäjä: isla. 
Päivämäärä:   24.2.12 18:21:33

Voisin ensi viikolla järjestellä ensi viikolla nuorisolle pikaravit niin saa edes yhden startin alle ennen kasvattajakruunua. :)

LähettäjäLuciDa 
Päivämäärä:   24.2.12 18:23:17

isla. kuulostaapi hyvältä :)

LähettäjäVeera 
Päivämäärä:   24.2.12 18:25:31

Elisa: Kiva! Kiitos

Järjestänkö pikaravit, jos niin paljonko lähtöjä ja osallistumis aikaa, millaisia lähtöjä ja millaiset palkinnot?

LähettäjäVera 
Päivämäärä:   24.2.12 18:27:33

Elisa, laittelin sulle säpöön Naatin sivuja :)
Oijoi, pelottaa että haalin liikaa ihania hevosia ja sitten ei aika riitäkkään. Ehkä nyt pitää laittaa stoppi ja kisata noi Veran Tallissa olevat "loppuun" :)

LähettäjäElisa 
Päivämäärä:   24.2.12 18:56:58

Veera, pistele sähköpostiin sivuja sitten kun oot ottanu tiedot talteen, niin siirrän tapsan tuolla mun palvelimella toiseen kansioon.

LähettäjäMagnetie 
Päivämäärä:   24.2.12 18:57:34

Mietin ensiksi järjestäväni raveja tässä lähiviikkoina myös, mutta nyt näkyy taas olevan niin paljon muiden raveja, että ehkä korkeintaan poneille & peitsareille jotain.

Säästyypähän sekin aika sitten hevosten sivujen tuunaamiseen.

Lähettäjäaksu 
Päivämäärä:   24.2.12 19:44:46

Herrajesta että työ täytätte näitä vauhdilla :D
Olipas hyvä että bongasin jonkun kommentin Kasvattajakruunusta, pitää kattella omia mukaan.. :))

Lähettäjä: Loisto 
Päivämäärä:   24.2.12 20:01:13

Meillä oli sentäs Kasvattajakruunun 3-4-vuotiaat lämpöset tiedossa ketkä lähtee. Kun kolme parasta sinne päätin ottaa. 2-vuotiaille ois vielä yksi paikka kuhan maaliskuun alkuun saisi tuloksia niin vois niistä parhaiten juosseen vielä laittaa mukaan :)
Suomenhevosilla ei paljoa kilpailua ollu kun niitä on tallissa sen verran vähän.

Vähän vaan meidän lämpösissa kieroa menoa kun kasvattajana parilla on Ravitalli Loisto, joka lopetti toimintansa vuonna 2009. Ovat siis pitkä ikäisiä heppoja ;)
Tosin Loiston kasvatit ei ole koskaan voittaneet Kasvattajakruunua. Joten ei suuria odotuksia koko kisansuhteen. Kasvattajakruunu titteli kiertää Loistolaiset kaukaa :D

Lähettäjäaksu 
Päivämäärä:   24.2.12 20:30:06

Mulla taas karsiutui moni isän ennätyksen ollessa liian hidas :P Omat suosikit katoin jotka ilmotan, saa nähdä kuin huonosti ne on sit juossu.. :D

Lähettäjäbill 
Päivämäärä:   24.2.12 20:31:46

Teen kohta jotain harkitsematonta tolle orille...

LähettäjäElisa 
Päivämäärä:   24.2.12 20:35:11

Multa lähti vaan yks hevonen tuonne kasvattajakruunuun.. ei muilla ole mahdollisuutta kun harrastan evm sukuisia :D

LähettäjäMagnetie 
Päivämäärä:   24.2.12 20:41:58

bill, myyt sen pois ja ostat kolmijalkaisen suvullisen meiltä? ;)

Miksi miultakin löytyy nyt näitä ihan schaisseja oreja muutama kipale... Syytän billin oria, paha karma tarttui. :>

Lähettäjäbill 
Päivämäärä:   24.2.12 20:46:16

Mä syytän kisajärjestäjiä. Kuitenki laittaneet jotain mystisiä painoja sille. :< Ehkä se järkevöityy iän myötä. Jos ei niin koulutan siitä estehevosen. Tai jotain. Ehkä halua kolmepolvisia. Jos ottaisin suvullisen niin maksimissaan kaksi polvea saa olla!

Päivämäärä:   24.2.12 20:56:23

Mähän kyllästyin aikoinaan Komun Kirmaukseen joka on ihan ylihieno sukuinen. (Isä on J.T. Komeetta ja emä J.T. Kilpasisar 19,9 juossut tamma)
Ruunasin mokoman kun "ei siitä koskaan tule mitään" ja sitte melkein heti seuraavassa startissa Kasvattajakruunun finaalissa toinensija. Ei yhtään harmittanut ruunaus siinä kohtaa ei toki.

Noh nykysin kyllä olen sitä mieltä että ihan hyvä että on ruuna. Oriit menisi ihan hukkaan Northissa kun ei ole sh-siitostammoja juurikaan eikä oikein sh kasvatustakaan. Enkä Kiriä kuitenkaan raaskisi myydä.

LähettäjäLuciDa 
Päivämäärä:   24.2.12 20:59:12

Päivän juoru: Monnin Ravitalli on taas aktiivinen <3

LähettäjäBritta @ phone 
Päivämäärä:   24.2.12 21:02:50

Te ootte liian aktiivisia. ):

Mun pitäs hankkia Bellalle varsapiirros jostain.. Raahraah.

LähettäjäMagnetie 
Päivämäärä:   24.2.12 21:10:31

bill, ajattelin kyllä ihan kolmijalkaisia... Mutta kyllä meiltä pitkäsukuisiakin löytyy. Ja jokunen lyhytsukuinenkin, jos oikein etsii. Ja kyllä, mie laitoin siun orille painot, että meidän luuskat voittaisi ;)

Mie ajattelin kans ruunata pari hevosta, olen jo nyt muutaman ruunannut ja vielä lisää tulee... Pari pakastetta pahan päivän varalle.

Lähettäjä: Anne 
Päivämäärä:   24.2.12 21:12:12

Villejä, maalis 1-6:

http://seppele.proboards.com/index.cgi?board=artsikilpailut

Lähettäjäaksu 
Päivämäärä:   24.2.12 21:16:15

LuciDa, whaaat, siistiä :D

LähettäjäReprobate 
Päivämäärä:   24.2.12 21:17:44

Sorel, ota ihmeessä Guen Karmelita itselles :) Jos löytyy VRL-tunnus, niin voisi sen sulle siirrellä - jos ei löydy niin pitää kait omalle tunnukselle nakata ;s

LähettäjäElisa 
Päivämäärä:   24.2.12 21:26:45

Lucida, hyvä juoru! ;)

Lähettäjäbill 
Päivämäärä:   24.2.12 21:46:24

Magne, mites kovaa ne kolmijalkaset si juoksee? 8D

LähettäjäMagnetie 
Päivämäärä:   24.2.12 21:55:11

Jos hyvä tuuri käy, niin eivät lennä nurin heti startissa. :)

LähettäjäLuciDa 
Päivämäärä:   24.2.12 22:40:29

aksu; eikös olekkin.

Lähettäjä: elisa@phone 
Päivämäärä:   24.2.12 22:52:40

Mikä kolmijalkanen? :D

LähettäjäTierra 
Päivämäärä:   25.2.12 06:10:56

Tierra hereillä reippaana odottelee kyytiä bussiin ja Haapajärvelle vie tie jyrsijänäyttelyyn = D Ei tunnu missään, varsinkan kun vielä 7h sitten olin baarissa työkaverin läksiäisissä ja kun en tilannut itselleni mitään, miespuoliset työkaverit päätti tuoda pari paukkua. Ja taikasanat "et uskalla juoda tota" niin pitihän se näyttää = D

Mutta silti hyvää huomenta!

LähettäjäVeera 
Päivämäärä:   25.2.12 09:25:43

http://andiee08.webs.com/vr23.htm

Kenen ravit kyseessä? Omia hevosia ainakin kaksi mukana niin ois kiva tietää et koska tulokset tulee (Siis siksi kysyn että uskaltaako pitäjää mennä potkimaan)

Lähettäjä: Shavo 
Päivämäärä:   25.2.12 09:45:27

Veera, oli muuten huippu hankala juttu ettiä omistaja, huh huh. Klikkasin etusivua ja siellähän se lukee "Andiee". Huh huh huh, oli vaikiata! :o

Ja ravipuolella on melko "normaalia" että ravituloksista ei skitsoilla. Meillä kaikilla on IRL elämä, (osa on sen ikäsiä että käy töissä) joka menee virtuaalielämän edelle.
Jos tästä ei tykkää voi vaikka merkkailla ylös tallit joilta tulokset tulee "myöhässä", eikä osallistu sitten niiden tallien raveihin. Ja voilá! Ongelma on ratkaistu.

Narriksen ravitulokset tuleepi tänään / huomenna, katsoo jaksanko. Eka vapaapäivä viikkoon niin olis muutakin tekemistä, mutta enköhän mie illalla kerkeä :)

LähettäjäVeera 
Päivämäärä:   25.2.12 09:46:39

Arvasinkin ettei tänne ois kannattanu kirjottaa mitää.

Päivämäärä:   25.2.12 09:46:57

"Lähettäjä: LuciDa
Päivämäärä: 24.2.12 20:59:12

Päivän juoru: Monnin Ravitalli on taas aktiivinen <3"

Paras uutinen aikoihin <3 Mie meenkii kurkkaa vaikka piti mennä jo ulos... :'D

Päivämäärä:   25.2.12 09:51:25

Veera, palkokasvit pois sieltä nenästä nyt! :P
Senkus sanoin tosiasian. Mitä pahaa siinä on? o_O

Ainakin mulle työ (elannon hankinta) ja IRL elukat menee virtuaalihevostelun edelle. Virtuaaliheppaillen silloin kun oikeasti on aikaa :)

Ja ihan tosi on niin että ravipuolella tulokset pistetään silloin kun tahtoo esille - ne on usein päivän tai viikon myöhässä, joskus kaksikin.
Kun eikös taas ratsupuolella tulokset tule heti ellei pari päivää itse kilpailupäivääkin jos luokat täynnä?

Lähettäjäevia 
Päivämäärä:   25.2.12 09:54:54

Jos ratsupuolen tahtiin on tottunut noiden kisatulosten saamisessa niin tosiaan voivat tulla pari viikkoakin ennen varsinaista kisapäivää :D Siksi tää ravureiden kanssa touhuuminen on niin rentoa, kun ei tarvi olla kokoajan kisakalentereita päivittelemässä ja kutsuja kyttäämässä että ehtii mukaan :)

Mun konit saa nyt luvan pitää pientä taukoa sen aikaa että noista kaikista raveista tulee tulokset, en halua niitä kakaroina juoksuttaa ihan törkeästi :D

LähettäjäBritta @ phone 
Päivämäärä:   25.2.12 10:02:38

Totta; jos ratsupuolen meininkiin on tottunut niin sitten on vähän tottumista. Ja komppailen eviaa - minullakin olisi monen ratsun kalenterit päivittämättä, ravureilla ei mitään hätiä ja niihin ehtii. Ratsupuolella pitää olla kyttäämässä millon ne kalenterit päivittyy että koni kerkeää mukaan. Ah tätä raviurheilun rentoutta! Ja vaikka olisi ratsupuolellakin tulokset vaikka kuinka myöhässä (villeissä), niin onhan kaikilla oma elämä ja se menee tämän edelle. (:

Lähettäjäaksu 
Päivämäärä:   25.2.12 10:58:58

Veera, elä hättäele, istu mättäälle, kyllä ne tulokset tullee. Ja hei oikeesti, vastuuhenkilön nimi ja sähköposti lukee kutsusivulla.
Eihän ne oo vasta ko 10 päivää myöhässä, siinei ole mitään uutta tahi ihmeellistä ko ravipuolella ollaan. Ja mikäs hätä niillä tuloksilla edes on. Ihan hyvin sitä elukkaa voi ilmottaa vanhalla ennätyksellä ja päivitellä ennätystietoja sitä mukaa kun tuloksia tulee.

Enkä sit tiä, ko sivuilla lukee jotta "20.02.2012 klo. 20.00", että onko tuo ihan tarkotuksella vahi ei, mutta jos o tarkotuksella (näitä nimittäin näkee jos osallistujia tahtoo vielä enemmälti yrittää kasata) ni sittenhä tulokset on käytännössä vain 5 päivää myöhässä ;)

"Jos tästä ei tykkää voi vaikka merkkailla ylös tallit joilta tulokset tulee "myöhässä", eikä osallistu sitten niiden tallien raveihin."
Amen to that. Tosin sitten jää aika monen tallin ravit väliin :P

Lähettäjäevia 
Päivämäärä:   25.2.12 11:03:19

Nyt kun raveista puhe niin mainostan nyt Koljolan raveja, eli osallistukaas nyt ellette ole jo osallistuneet! :)

Lähettäjäaksu 
Päivämäärä:   25.2.12 11:11:52

Ja sitten ihan ot:na, on aivan mahtavaa asustella yksiössä tärppipäiväisen nartun ja homman hoksanneen uroksen kanssa.. \o/ (Onneks kumpikaan ei kitise ihan hirveästi, ainakaan vielä.. Ja onneksi on kompostiaitaa. Paljon.)
Loistava ajoitus kuitenkin noilla juoksuilla, ens viikonloppuna nää menee hoitoon siskolle, jolla on vanhempi uros (joka tietää mitä pitää tehdä ja tekee sitä melkein kaikille nelijalkaisille).. Sillon onneks myös koirahuone :D
Saa nähdä onko tää viimeinen juoksu neidille, vai onko terveystulokset sitä luokkaa että joutuu kattelemaan muutaman lisää.. (Tosin siskolta lähtee hoitopoika poies jota mä en viittint tänne ottaa tällä kertaa, niin neitokainen saa sit mennä siskolle ja mä otan ukkosen tänne <3)

LähettäjäMagnetie 
Päivämäärä:   25.2.12 11:16:39

Kyllä noita tuloksia saa kysellä, onhan ne yli kuukauden jo myöhässä. Toisaalta taas, en ainakaan minä muista nähneeni Andieeta täällä paljoakaan, joten todennäköisesti kyseessä on irl elämän kiireet ja murheet. Ei ole höttönetin topicistakaan lisännyt osallistujia.

Ja Veera, mitä taas Shavoon tulee, niin Shavo on suorasanainen, eikä Shavon sanomisista kannata loukkaantua.

Ja kyllä, tulokset tulevat vähän milloin sattuu ravipuolella. Itse olen ainakin hyvä venyttämään niiden tekemistä (ja totta puhuen minua ärsyttää, jos niistä nipotetaan liikaa ja päiväntarkasti; who cares?). Näen ehkä sen niin päin että suurkilpailuissa tms on aika tärkeää, että ne tulevat ajallaan, mutta perusravien kohdalla jos tulevat siinä viimeistään kuukauden säteellä, niin ihan ok miulle.

Lähettäjä: Hessi 
Päivämäärä:   25.2.12 11:18:31

isla, jos järkkäät nuorisoravit, niin järkkäisitkö maaliskuun puolella? Mulla 3-vuotias suokki koelähdössä 1. maaliskuuta, niin sais sekin ainakin yhden startin alle että pääsis kasvattajakruunuun (olettaen, että menee ekalla läpi kl). Pitää tässä kattella ja ilmotella hevosia tuonne kasvattajakruunuun, harmi vaan kun olis 4-5-vuotiaiden suokkien sarjaan viisi hevosta, joista pitää sitten kolme valita.

Mietin tässä, että jaksaisikohan sitä ensi kuussa järkätä myös villit ravit, jossa olis peitsareiden oma kasvattajakruunu (ehkä kuitenkin englanninkielisellä nimellä Breeders' Crown, jottei mene "oikean" kasvattajakruunun kanssa sekaisin)? Onko näitä kasvattajia tarpeeksi, jotta saataisiin lähdöt kasaan? Koitan näiden vapaapäivieni aikana tsekata peitsarikasvattajat läpi ja heidän kasvattinsa, mutta saa huudella mulle, jos juuri sulta löytyy maaliskuussa suvullisia 2-4-vuotiaita peitsareita, ja kuinka paljon niitä löytyy kutakin.

LähettäjäMagnetie 
Päivämäärä:   25.2.12 11:19:38

Köh, yli kuukauden... Joo, mitähän raveja mie taas ajattelin, oli toiset ravit kyseessä. Noista kyseessä olevista nyt sen verran, että tosiaan osallistujia otettiin 20. päivään asti, joten ei ne tulokset vielä niin pahasti myöhässä ole.

Mutta joo, voisin tehdä yhdet sivut... Ehkä. Tai sit en.

LähettäjäBritta @ phone 
Päivämäärä:   25.2.12 11:24:24

MAGNIS!! ALA HOITAA HOMMAS TAI MÄ USUTAN ILKEÄN VAUVAN SUN KIMPPUUN JA SE PUREE JA NIPISTÄÄ JA RAAPII JA (mitähän sitä vielä kesis..? ;D Tän pv:n potkimiset, mwahaha.)

Joo, kone kaatu taas vaihteeksi. Tää isän työkone on surkea.

LähettäjäMagnetie 
Päivämäärä:   25.2.12 11:29:57

BRITTA LOPETA SE LUSMUILU TAI KOIRA PUREE SINUU JA SITTEN TULEE MUSTELMA JA AIJAIJAI!

Britta, minuu laiskottaa. Joten luen vaan juttuja ja vedän lonkkaa. =8

LähettäjäVeera A. 
Päivämäärä:   25.2.12 11:43:16

Hei ihmiset, onko OK osallistua kahteen eri koelähtöön?

Ja huomenta kaikille <3 Pakko vielä hehkuttaa että minun undulaateille on kuoriutunut tänään neljäs poikanen! 2 to go ja sitten on kaikki munat kuoriutunut... Rumiahan nuo on mutta oon ihan solmussa kun kuuntelen noiden pikkuisten ankkojen ruokahuutoja.

LähettäjäBritta @ phone 
Päivämäärä:   25.2.12 11:52:41

Magnis - Haha. :D Minäki olen lomalla, just ollaan lähdössä. (: Siksi minä lusmuilen! :D

Lähettäjäaksu 
Päivämäärä:   25.2.12 11:59:59

Nii, kyllähän niiden tulosten perään SAA kysellä, eihän se kiellettyä ole. Mä oon vaan jotenkin niin ravipuolella tottunut siihen, että tulokset yleensä on myöhässä ja ne ajoissa olevat tulokset on iso poikkeus :D Ja toisaalta sitten kun tietää että täällä pyörivällä porukalla on ikää vähän enemmän ja niitä oman elämän velvoitteitakin jonkun verran niin ei sitten odotakaan pilkun tarkasti niitä tuloksia.

Sahvo on Sahvo, Sahvo osaa olla aika terävä kielestään.

Hessi, multa löytyy 3kpl sopivan ikäisiä otuksia, 1x3v, 2x2v. (Hurjan paljon, I know :D) Kaikilla ois jopa startteja ja päheet isukitkin (tai vanhemmat, ollaan nyt reiluja!) vielä >:D

LähettäjäMagnetie 
Päivämäärä:   25.2.12 12:16:19

Aksu, vähän sama, siihen tottuu. Ja tykkään kun ravipuolella ei nipoteta niin paljoa, lopettaisin varmaan samoin tein jos olisi se meininki. Ainahan pari löytyy, mutta vähemmistö niitä nipoja on.

Siis tosiasiahan se kyllä on, että ravipuolella varmaan 90% on yli 18-vuotiaita, osa lähempänä kolmeakymmentä ikävuotta jo. Suurimmalla osalla sen ikäisistä alkaa jo olla muita velvoitteita kuin roskien vienti äidin puolesta tai läksyjen tekeminen. Siihen tulee yleensä ainakin ne työt, ruuanlaitto jne. (Tai hullut lemmikit...)

Haluan olla neljävee lapsi taas, anyone can help me?

Lähettäjäaksu 
Päivämäärä:   25.2.12 12:46:46

Ollapa vielä lapsi.. (Terv. just laitoin kaks työhakemusta taas maailmalle..)

LähettäjäElisa 
Päivämäärä:   25.2.12 13:16:54

Voooi ei. pitäs sitä iteki pistää työhakemuksia.. näin unta et pääsin töihin :D saispa virtuaalihevosista täyspäiväsen työn!

Lähettäjäaksu 
Päivämäärä:   25.2.12 13:31:19

Elisa, mä haluaisin eläinhommista täyspäiväistä työtä, mutta vähänlännästi on tarjolla mitään (varsinkin ilman erikoisempia suhteita..).. :p

Lähettäjäevia 
Päivämäärä:   25.2.12 13:34:31

Mut varmaan vielä luetaan lapsiin, kun vasta parin kuukauden päästä olen 18. Ei mennyt henkkamaukan työhakemus läpi siksi että en ollut "18-vuotias tai vanhempi".. Jospa sitä ramppaisi ihan paikan päälle viemään CV:n :D Muutenkin näyttäisi olevan tälläpäin vähän huono tarjonta kesätyöpaikoista, eikä suhteita mihinkään että sitä kautta pääsisi hommiin. Plää.

LähettäjäPetra 
Päivämäärä:   25.2.12 15:24:09

Heeij immeiset !
Nyt on taas multa jäänyt tämä kirjoittelu ja tallin päivittely sikseen, mutta asiaan tulee muutos kunhan irl elämässä saan asiat kuntoon.
Toivon mukaan kaikki ymmärtävät, joille olen luvannut tehdä sivuja ym. tms.. :)

LähettäjäMagnetie 
Päivämäärä:   25.2.12 15:41:35

Petra, eiköhän myö ymmärretä. Kiitos kun jaksoit tulla kertomaan ja toivottavasti asiat järjestyvät nopsaan :)

Tämä päivä on kiva, pitää vaan miunkin muistaa laittaa työhakemuksia menemään, huoh...

Etsin vieläkin jonkun sortin ruunikon lv-orin/ruunan tarha/pääkuvaa tms (ei ajokuvaa!), asian suhteen voi tökkiä Savitaival@gmail.com.

Päivämäärä:   25.2.12 15:41:36

Mitäs Magnis täällä höpäjää, en mä ainakaan haluais olla lapsi enää. Olishan se kivaa tietty kun ei tarvis miettiä laskuja, sopimuksia (sähkö, vuokra yms nämä kaikenlaiset elämiseen liittyvät), mutta mä en jaksais enää vanhempien luona asua. Pelkästään parin päivän visiittikin nostaa verenpainetta ja oon niiiin pahalla päällä että voi voi. :D Mieluummin mieheni kanssa asun ja käyn tuossa p*ska työpaikassa, tosin syksyllä mä SAAN opiskelupaikan enkä epäonnistu enää pääsykokeessa. Sitten viiden vuoden kuluttua valmistun, mennään naimisiin, tehdään oikeita töitä, hankitaan lapsia jajajaja...
Niin no, olishan se ihan kiva olla lapsi, ettei tarvis paljon vastuita kantaa, sais vaan leikkiä kotia ja keppihevostella (tai jotain).

evia, kesätyöpaikkoja on tosiaan vaikea saada alle 18-vuotiaana. Itse taisin ekan kerran päästä kesätöihin 17-vuotiaana, jolloin tosin olin vain kaksi viikkoa töissä... Seuraavana kesänä olinkin jo kuukauden töissä. Synnyinkunnassani ei oikein päässyt mihinkään ilman suhteita, ja kun vanhemmat eivät hirveemmin olleet tekemisissä "oikeiden" ihmisten kanssa, niin ne työpaikat piti oikeesti itse metsästää ja ansaita.

aksu, onhan tuossa jo jotain! Tuohon kun yhdistää meidän hepot, niin saatais jo lähestulkoon itse finaali kasaan. :D Tosin mieluusti pidän karsintalähdöt, jos vain osallistujia olis tarpeeksi. Voisin Peitsarit-keskusteluun laitella viestiä tuosta Breeders' Crownista ja huudella siellä asiasta.

LähettäjäMagnetie 
Päivämäärä:   25.2.12 15:53:59

Hessi, iski ikäkriisi (täytin pari päivää sitten vuosia, niin ihmekös tuo). ;) EKA LAPSI NIMETÄÄN SIMOKSI! (tai sitten ei...)

Mie voisin saada 1-2 tai jopa kolmekin peitsaria ikäluokkaan 2-4 vuotiaat. ;)

Lähettäjäevia 
Päivämäärä:   25.2.12 15:57:56

Hessi, oon nyt jo kaksi kesää ollut kesätöissä, mutta nyt näyttää siltä ettei täksi kesäksi ole oikein mitään hommia tarjolla.. Kaikista paras varmaan jos lampsin paikan päälle viemään CV:n ja hakukirjeen, ehkä sitten voisivat minua harkita :)

Päivämäärä:   25.2.12 16:15:51

Magnis, meille tulee vain tyttövauvoja, ainakin jos kattoo sitä, miten meidän kummankin lähisukulaiset saa vain tyttöjä. :D

evia, no sullahan on sitten käynyt hyvin, kun oot aikaisempina kesinä saanut töitä. Toivottavasti saat tänäkin vuonna jostain hommia.

Peitsarit-keskustelussa saa nyt höpäjätä Breeders' Crownista sekä tietty muustakin peitsareihin liittyvästä. Huomatkaa katsoa viimeisin viesti, alkuviestit ovat jo vanhoja.

Lähettäjäevia 
Päivämäärä:   25.2.12 16:17:59

Hessi, jep sillon ollaan tuurin ja suhteiden kautta päästy, nyt ei tuurista ole tietoakaan ja suhteiden kautta en millään tänä kesänä hommiin pääse. Mutta positiivisin mielin lähen kesätyöpaikkaa kaupungilta kyselemään, ehkä joku minut voisi ottaa hommiin :D Eikä muutamaan työhakuun ole vielä vastattu, joten toivoa on!

Lähettäjäbill 
Päivämäärä:   25.2.12 16:30:15

18-viikkoinen kissanpentu nukkuu sylissä. <3

Lähettäjäevia 
Päivämäärä:   25.2.12 16:32:40

bill, voi että <3 Ootko kissanpennun hankkinut? :) Ite kans vähän meinasin kesällä kaverilta hakea kissanpennun ton ylipainosen kissaherran kamuksi, mut tulin siihen lopputulokseen et toi kissaherra söis sen pikkusen heti :D

Lähettäjäbill 
Päivämäärä:   25.2.12 16:34:34

En valitettavasti. :< On vaan siskon pentu lainassa. Toi vanhus ei tykkää, vaan anto tälleki heti turpiin kun tää tuli, mutta nyt ne on sillei ok, että maksimissaan wanhus sähisee tälle ja tassuttelee johonki kauemmas.

Lähettäjäaksu 
Päivämäärä:   25.2.12 17:05:48

Mun pitäis tuolle mun otukselle löytää kisukaveri.. Haaveena olisi punainen kolli tai itämainen <3

LähettäjäMagnetie 
Päivämäärä:   25.2.12 19:04:10

Ponikriteriumiin ehtii vielä osallistua huomiseen klo 18:00 saakka! Ilmoittakaa nyt toki ne poninne mukaan, luvassa on ainakin mainetta ja mammonaa :)

Lähettäjäevia 
Päivämäärä:   25.2.12 19:10:04

bill, se siinä onkin et noi vanhemmat ei pennuista pahemmin pidä, valitettavasti. Muuten mullakin olis täällä jo ton herran lisäksi joku pikkunen :)

LähettäjäHeltsu 
Päivämäärä:   25.2.12 21:21:47

Jee sain Kindin hevosten sivut päivitettyä :)
Välillä kyllä ajattelee et eikö oikeesti aikuisella ihmisellä (22v) oo järkevämpää tekemistä vapaa-ajallaan ku päivitellä virtuaalihevosten sivuja :D Vaikka en oo kyllä aikoihin kovin ahkerasti tätä harrastanutkaan :)

LähettäjäHeltsu 
Päivämäärä:   25.2.12 21:40:20

Myynnissä vielä seuraavat unohdetut kasvatit;
lv-t. Aquamarin Kind
lv-o. Razorblade Kind
lv-o. Wicked Of Kind
sh-o. Huukon KND i. Tulituulen Lumisukka e. Kriden Muisku
s. 6.1.2011, sivut kadonneet

Ja etsitään edelleen evm-sukuista amerikanravuri oria astumaan tamma Cryptic Passion

LähettäjäMagnetie 
Päivämäärä:   25.2.12 21:47:03

Yhtä mie en tajua, eli se, että elämässä "kaikki menee hyvin" on vaan väliaikainen ilmaisu, mutta "kaikki menee metsään" on kestoilmaus. Niin ja opetus jälleen kerran, että mölyt kannattaa pitää mahassaan, kun tietää ettei keskustelukumppani niitä mölyjäsi kuitenkaan ymmärrä.

Ei tullut Vallen kuskin piirtämisestä kai taaskaan mitään. Ehkä sitä väsäis niitä sivuja ja päivittelisi kalentereita sen sijaan. Hohhoijaa. Sekään ei kyllä nyt jaksa kiinnostaa, Britta voisi potkia edes niiden suhteen lisää vauhtia miuun.

Vähän Sungha Jungia teidän päiväänne, Wake me up when September ends ~

LähettäjäElisa 
Päivämäärä:   25.2.12 21:50:30

HUOMIO!

Heiii onko teissä hyviä luonteenkirjottajia? Tarvisin luonteen tälle nirppanokalle ja luonteen ei tarvitse olla mikään raamatun mittainen romaani, ihan sellainen perus lyhytkin kelpaisi :)

Palkaks voin maksella no öö.. mitä te haluutte?

Sukuun saa keksiä myös nimiä, jos teidän nimipäät toimii ;)

LähettäjäBritta @ phone 
Päivämäärä:   25.2.12 22:03:28

MAGNIS SE PERSUS YLÖS PENKISTÄ JA HOMMIIIN! HOPHOP!! KOHTA VESIKAUHUNE KISSA SYÖ SUT!!

Elisa - Minä voisin ehkä huomenna koettaa mikäli koneelle pääsen. Paperille varmaan voin jo suunnitella. (:

LähettäjäElisa 
Päivämäärä:   25.2.12 22:22:00

Britta, jes :3

Lähettäjä: Anne 
Päivämäärä:   25.2.12 22:59:32

BTW, Elisa!

Mitä tapahtui Vihavainolle? Päivittelin juuri kantaa ja hevosen sivuja en löytänyt mistään? o_O

LähettäjäElisa 
Päivämäärä:   25.2.12 23:28:50

Anne, se on Rosilla nykyään :)

LähettäjäElisa 
Päivämäärä:   25.2.12 23:36:45

^ http://www.rosinkonit.webs.com/rostrotters/hevoset/vaiski.htm tuossahan tuo :)

LähettäjäBritta @ phone 
Päivämäärä:   26.2.12 09:42:44

Elisa - Minäkin kyselen hieman ot.:nä että onko Murun sivut missä? (:

LähettäjäSabina 
Päivämäärä:   26.2.12 10:14:07

Hei!

Nyt viimein sain sen nettiin! Ravatellenin!
Käykää kurkkaamassa; http://www.risurakas.net/vir/ravatellen/

Ei vielä yhtään asukasta, eikä yhtään kilpailutoimintaa eikä todentotta yhtään ainoata kasvattia, mutta tästä se lähtee! :)

Minulle saa tarjota tänne tai yo. sähköpostiin hevosia, vanhempaa ja nuorempaa vuosimallia. Valitsen aika tarkoin tosin sitten niistä mitä voisin haluta. Mutta kannattaa toki tarjota mitä vaan varsoista tilanpuutteeseen. ^^

+ Linkkilistaan täytettä. Lisään mielelläni ravitalloja ja ratoja linkkilistalleni. :>

LähettäjäSabina 
Päivämäärä:   26.2.12 10:16:37

Ja rutkasti kirjoitusvirheitä. <3

LähettäjäBritta @ phone 
Päivämäärä:   26.2.12 10:26:40

Kivan tuntuinen talli! (:

Lähettäjäevia 
Päivämäärä:   26.2.12 10:35:23

Sabina, tuo ulkoasu kusee ainakin mulla, hyppää oikeaan reunaan ja joutuu scrollaamaan että sen näkee :/

LähettäjäSabina 
Päivämäärä:   26.2.12 10:43:16

evia oho, hyvä kun sanoit! :) millä selaimella sää katot?
mun pitää selvittää toi. kiitos <3

Lähettäjäevia 
Päivämäärä:   26.2.12 10:45:43

Sabina, eipä mitään ja reso on 1280 X 800 ja selain on MF :) Muuten kyllä kivan oloinen talli, Koljolan saa laittaa linkkilistalle jos me kelvataan :D

LähettäjäSabina 
Päivämäärä:   26.2.12 10:48:32

evia okei, mä selvittelen :) yritän kyl saada pikimiten toimii.. nyt huomasin että mulla myös toi ie vähän reistaa :D että jotain on tehtävä vielä ^^

lisäilen kyllä linkkejä samalla, laittakaa vaan :)

LähettäjäBritta @ phone 
Päivämäärä:   26.2.12 11:27:36

Nirpan luonne paperilla, sitten kun koneelle pääsisi niin saisi sen nettiinkin. (:

Lähettäjä: Magnetie 
Päivämäärä:   26.2.12 11:56:35

BRITTA NYT SE LAISKOTTELU SEIS JA KONEELLE SIITÄ NÖRTTÄÄMÄÄN.

Daphne Achin sivut pitää tänään tehdä...

LähettäjäBritta @ phone 
Päivämäärä:   26.2.12 12:09:26

MAGNIS TEE NE SIVUT JA OLE ITSELLESI KUNNIAKSI!!

Mäpä meenkin pelaamaan pesistä, haha. :D

Lähettäjä: Magnetie 
Päivämäärä:   26.2.12 12:14:51

Britta, itse asiassa teenkin tässä juuri. ;)

LähettäjäBritta @ phone 
Päivämäärä:   26.2.12 12:16:34

Magnis - No sepä hyvä! ;D

LähettäjäJonsu 
Päivämäärä:   26.2.12 12:17:12

Muistuttelen tässä meidän myytävistä. Kaikissa lupaavaa potentiaalia ;)

Päivämäärä:   26.2.12 14:00:17

Heltsu, mä just toin jenkkilästä meille uuden oriin. Nimeltään kaveri on Lucky Huckster. Ei ole vielä kisannut suomessa mutta tekee debyyttinsä tässä maaliskuun aikana ja tarkotus olis kisata ihan reippaasti vielä. Jos se kelpaa tolle teidän evm-tammalle niin tää vois olla ehdokkaana sulhaseksi.

LähettäjäMagnetie 
Päivämäärä:   26.2.12 14:16:04

Mitä ihmettä, sain tehtyä kerrankin peitsareille jotain.

Toin uuden tuontioriin (jolle Aksuraksu piirtää [toivon mukaan] kuvan <3), tein sille sivutkin ja melkein ilmoitin koelähtöön. Sain Trulyn sivuille vihdoinkin listattua edes osan sen vanhoista starteista, päätettyä vanhojen peitsarien uran ja mietittyä vähän varsojakin jajajja...

Nyt kun saisi vielä vastaavan innostuksen shetujen saralla... Örrh. :(

Mahdollisesti tulossa myyntiin russ/she-varsoja lähiviikkojen aikana, osa kuvineen. :)

Päivämäärä:   26.2.12 14:20:52

Mä pohdin kovasti peitsarin hankintaa. Harmittaa vaan kun Loiston aikaset peitsarit alkaa olemaan niin kaukana noissa nykyisten peitsareiden suvuissa voi lähinnä sanoa muodollisesti olevansa sukua niille.

Eikä mulla tainnu jäädä Loistoon roikkumaan yhtään vanhaa kasvattia. Kamppailen nyt sen kanssa että hankinko evm sukuisia vai ostanko jonkun varsan jolla on jossain 3-4 polvessa Loiston peitsareita. Vaikeaa on :)

Päivämäärä:   26.2.12 14:35:40

En tiedä millä perusteilla VPY muuten on nuo entiset kasvattajat sivuilleen valinnut mutta sieltä kyllä puuttuu Loisto jos sen voi mukaan laskea. Vaikkei peitsarikasvatus ollutkaan mitään suuren suurta. Väittäisin silti että Loistossa syntyi peitsareita vähän yli 10 kappaletta.

Eniten varsoja tais Loistossa tehdä Quiescence (myytiin myöhemmin Fire's Arabiensiin) ja Archduchess. Oreja oli Fair Dos ja Black Future. Loiston kasvatteja taasen oli mm. Future Is Golden Price. Joka vilahtelee vieläkin peitsari suvuissa. Peitsareita oli melkein koko ajan 1-4 jalostuskäytössä kun VRERiin niitä lähdettiin tuomaan.

Jos meriitit tolle listalle riittää niin saapi lisäillä.

Päivämäärä:   26.2.12 15:37:55

Loisto, vaikka olen paljon vanhojen peitsareitten sivuilla seikkaillut, en ole huomannut Loiston kasvattaneen useammankin peitsarin. Hävettää, kun en edes Future Is Golden Pricen sivuilta ole hoksannut sen olleen Loiston kasvatti. :/ Sen tosin tiesin, että kantaisä Black Future oli Loiston siitosori. Lisäilen Loiston samantien tuonne VPY:n sivuille, kun tässä olen muutenkin nyt sivuja päivitellyt.

Ainakin näiden hevosten suvuista Loiston siitoshevosia/kasvatteja: Wereyoubitten, Fire's Everything, Wheeler Jazz, Houston Noble, Duke's Coronet.

LähettäjäLoisto 
Päivämäärä:   26.2.12 16:10:15

Joo mäkin kattelin että aika tehokkaasti kaikki tieto Loistolaisista peitsareista on kadonnut bittiavaruuteen. Peitsareille ei annettu -Loisto päätettä tai mitään muutakaan kasvattajaliitettä nimeen niin niitä on vähän vaikeampi vielä tunnistaa :)

Kiva että Woodpecker's Dismalistakin jäi joku kilpuri. Dismal toimi sen verran vähän aikaa siitosorina etten oikein uskonut että siitä ois ketään jääny näihin päiviin saakka.
Vanhaa rankingi näköjään tunnisti vielä pari lisää O.P. Lacerate oli Loiston evm-sukuinen kilpuri/siitosori ja Get Your Future on Loiston kasvatti.

Lähettäjäkarde. 
Päivämäärä:   26.2.12 16:53:41

Jos vaikka ens viikol sais jotain aikaseks virtuaalipuolen suhteen.. mut IRL mä oon hyvinhyvinhyvin onnellinen parisuhteessa elävä ihminen <3

Päivämäärä:   26.2.12 17:21:07

karde, kun mä aloin seurustella, niin ei virtuaaliheppailusta tullut niin mitään enkä useampaan viikkoon ees vilkaissut vheppoja - vietin ~15 tuntia vuorokaudessa miehen kanssa (tosin pian yövyin kaikki yötkin miehen luona...). Eli nauti ihan rauhassa rakkaudenhuumasta ja ota ilo irti ennen kuin elämä arkipäiväistyy.

LähettäjäElisa 
Päivämäärä:   26.2.12 17:43:12

Britta, hyvä jes :)
Muru lähti Odelle, sivuja en oo viel saanu...

Lähettäjäevia 
Päivämäärä:   26.2.12 17:47:19

Onnittelut kardelle! :)

Mun pitäis vähän ryhdistäytyä ja tehä parille tuonnille sivut, en vaan saa mitään aikaseksi.. -.- Ja työharjetteluhelvetti alkaa taas huomenna, en tosiaan jaksaisi sitä kolmea viikkoa vielä :D

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.