Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Koodaan yhden ulkoasun ilmaiseksi

Lähettäjä: hyvänilman lintu 
Päivämäärä:   28.1.12 23:56:31

Nyt ois tällanen tilanne, et voisin tän yön aikana koittaa koodata yhden ulkoasun ihan ilmaiseksi koska oon tosi tylsistynyt tällä hetkellä :D En tosin oo muutamaan vuoteen koodaillut, että älkää oottako ihan liikoja :D, mut jotenkin yhtäkkiä tuli ihan sellanen fiilis et vois olla mukava :) laittakaas siis linkki ulkoasupohjaan ja vähän perusteluja et miksi koodaisin just sun ulkoasun. Ei oo nopeuskilpailu, valitsen kuitenki suht. pian.

Re: Koodaan yhden ulkoasun ilmaiseksi

Päivämäärä:   29.1.12 17:41:28

Tarjous on viel voimassa jos jotaki kiinnostais..

LähettäjäMaru 
Päivämäärä:   29.1.12 17:51:37

Pohja;
http://i1135.photobucket.com/albums/m622/korpihaka/korppari.png

Korpihakaan tarvitaan ulkoasua ja omasta kooditaidosta ei tarvitse mainita sanaakaan. Kuvittelen tämän ulkoasun olevan kuitenkin suht' yksinkertainen (paitsi ehkä linkit) ja ehkä sen takia valitset meidän pohjan :) Toivottavasti :DD

Päivämäärä:   29.1.12 17:53:07

Maru, pitää katsoa jos saan kikkailtua nuo linkit :D käytössä tosiaan paint ja gimp ja niillä ei oikein pitkälle pötki.. Mut jos nyt ei äkkiä tuu tässä muita niin voin kokeilla :) ei sattuis tuota taustaa muuten olemaan erikseen nii ei sitäkin tarvis leikellä tuosta?

LähettäjäWinston 
Päivämäärä:   29.1.12 18:37:54

Pohja
Itse oon ihan kädetön mitä tulee koodeihin :( Suht yksinkertainen pohja ainakin mun silmään, tiedä sitten miten teidän osaavien silmään. Tohon oikeeseen vaaleenvihreeseen palkkiin tällälailla jos sais koodattua sillain että sais uutisia ym. muita laitettua siihen. Jos mitenkään vaan osaisit ja haluaisit koodata niin olisin aikas kiitollinen c:

LähettäjäMaru 
Päivämäärä:   29.1.12 18:40:14

hyvänilmanlintu // Kyselen pohjan tekijältä taustaa. :)

Päivämäärä:   29.1.12 18:48:45

Maru, ok :) voitko kysyä samalla voisko tehdä tuon linkkipalkin siten, että myös tuo hevoset-linkki olis ns. normaalisti ja jos ei ois liikaa vaivaa niin myös tuon hover-version kaikista linkeistä? ei muuten mut mä en ole kuvankäsittelijä nii voi tulla aika rajua jälkeä :D

Winston, eiköhän tuokin onnistu, voin vaikka aloitella sillä välin kun Maru hommaa sen taustan :D heh ja mun piti tehdä vaan yks..

LähettäjäWinston 
Päivämäärä:   29.1.12 18:51:25

Aaa, voi kiitos! Todellakin olet hyvän ilman lintu, mun ilta parani heti huomattavasti (:

Päivämäärä:   29.1.12 18:59:49

Winston: eipä mitään :) mä en tiedä, että saanko tätä tehtyä kauheen kauniisti, mutta yritän ainakin!

LähettäjäMaru 
Päivämäärä:   29.1.12 19:10:28

hyvänilman lintu
"Tausta on patterni, eli ei ole erillistä kuvaa :/"

Tämmöinen oli vastaus pohjan tekijältä, ehdin siis lähettää jo yhden meilin taustasta. Nyt lähetin vielä toisen kysymykseesi liittyn :) Mitä luulet, onnistuuko tuon taustan kanssa?

Päivämäärä:   29.1.12 19:17:25

Maru, kyllä se joten kuten onnistuu, ei ole ihan täysin saman näköinen kuin pohjassa mutta pyrin saamaan mahd. lähelle :)

LähettäjäMaru 
Päivämäärä:   29.1.12 19:20:10

Selvä, ja suurkiitos ihan siitä yrittämisestäkin :) Koodaajia tuntuu olevan päivä päivältä hankalampi löytää - ehkä ovat jo turhautuneet kun kokoajan on joku kyselemässä. Odottelen/Odotellaan vielä pohjan tekijän toista meiliä, joska aukeis linkkiasiakin :)

Päivämäärä:   29.1.12 19:27:45

Maru, eipä mitään, mielelläänhän mä tätä teen, hyvää ajanvietettä :D tosiaan linkitkin saan kyllä ilmankin laitettua - ainoa vaan, että jälki ei sit oo niin kaunista välttämättä :/ että odotellaanpa vastausta!

LähettäjäMaru 
Päivämäärä:   30.1.12 17:47:26

"Tuon hoverin voi toteuttaa vaikka niin että koodilla pistää ihan neliskulmaisen boksin siihen taustalle"

Näin vastasi pohjantekijä, ehdotti vielä jos haluat niin lähettää sitten pohjan jossa normilinkit. Mikä fiilis? :))

LähettäjäMaru 
Päivämäärä:   31.1.12 19:01:12

*vastausta odotellessa* :)

LähettäjäVera 
Päivämäärä:   31.1.12 19:27:45

maru, mä voisin yrittää koodailla ton sun pohjan? :) tollasilla linkeillä, mutta en oo varma saisinko tota valkosta tekstiosiota loppumana tollee "kesken"

Lähettäjä: Maru 
Päivämäärä:   1.2.12 17:01:03

Vera// Koklaa ihmeessä! Mitä nopeammin saan käyttöön niin sen parempi tietty :DD

LähettäjäNorpatar 
Päivämäärä:   1.2.12 17:08:15

Olisin valmis maksamaan palkkaakin, jos vaan pystyt koodaamaan...
Osa on sanonut että toi on vaikea koodata, mutta jos pystyt koodaamaan olisin yyper onnellinen. Mieluisen Pohjan vihdoinkin kesällä, mutta kukaan ei suostu koodaamaan.
Osaatko sinä?

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.