Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Lainaa talliasi kilpailupaikaksi!

LähettäjäSnniif 
Päivämäärä:   28.1.12 22:51:01

Jep, tähän se on mennyt. Omille talleille kun pistin lapun luukulle, niin tartten paikan missä saisin järkätä kilpailuita mielin määrin. Kunhan kenttä ja estekalustot löytyy, niin se kelpaa :)

Pääasiassa tulen järjestämään estekilpailuita isoille korkeuksille sekä tarinakilpailuita, mutta tallin omistajan pyynnöstä voin järkätä muitakin lajeja ja hänen toivomiaan tasoja.

Eikun tallisi näytille! :)

Re: Lainaa talliasi kilpailupaikaksi!

LähettäjäFuyu 
Päivämäärä:   28.1.12 22:52:10

Demo Yozorassa saat järjestää kilpailuja mielinmäärin, jos niin haluat.
http://demoyozora.webs.com/

LähettäjäEnna 
Päivämäärä:   28.1.12 22:58:50

Salanto kun pyörittää itsekin sellaista rentoa kilpailutoimintaa, niin tarjoan tilan tänne. Puitteet ovat hyvät ja kisoja on siis mahdollisuus järjestää aika monipuolisesti.

(+ pahoittelen myttyyn menneitä kisoja, mutta nettiyhteyteni irtisanoi yhteistyökykynsä ja en ole oikein päässyt päivittämään mitään saati hoitamaan)

Lähettäjä: bill 
Päivämäärä:   28.1.12 23:01:29

Saa lainata jos tarvitsee. :)

LähettäjäAnne 
Päivämäärä:   28.1.12 23:04:01

Järnbyn yksityistalli:
http://www.jarnby.piirroshevoset.com/
=)

LähettäjäRebecca 
Päivämäärä:   28.1.12 23:05:47

botit. ...

LähettäjäRebecca 
Päivämäärä:   28.1.12 23:05:58

Boheliassa 2 kenttää, maneesi, nurmikenttä.. Saa lainata ^^

http://boheliastable.webs.com/index.htm

LähettäjäAmar (0408) 
Päivämäärä:   28.1.12 23:12:08

Heijastuksessa saisi järjestää mitä vain raveja ja laukkoja lukuunottamatta! Ja tarinakisoja ehdottomasti niin usein kuin vain mieli tekisi ;)

Lähettäjärukkanen 
Päivämäärä:   28.1.12 23:18:36

Mehtälän tiloja saa lainailla ihan niin usein kun huvittaa. :) En ole itse kovin ahkera kisojen järjestäjä, joten ulkopuolinen järjestäjä toisi kyllä tallille aktiivisuutta kisapaikkana. :) Kenttä ja estekalusto löytyy kyllä!

LähettäjäSnniif 
Päivämäärä:   28.1.12 23:30:33

Oi oi täällähän on monta vaihtoehtoa! Tää nyt ei oo mulle yhtään reilua..

Taidan päätyä Amarin Heijastukseen! Toiveita lajeille ja tasoille?

Kiitoksia kaikille jotka tallia näyttivät, tämä meni puhtaasti arpaa heittämällä :)

LähettäjäAmar (0408) 
Päivämäärä:   28.1.12 23:41:35

Jee! Saat kyllä oman maun mukaan järkätä mitä haluat, tietysti mitä monipuolisemmin olisi luokkia ja mitä enemmän osallistujia mahtuisi mukaan niin sitä enemmän tykkäisin, mutta järjestäjänä saat kyllä ihan itse päättää :)

Haluaisitko että linkittelisin sunkin kutsut tuonne meidän etusivulle + toiminta-sivulle kuten itsekin järjestämäni kisat? Tosin sitten sun pitäisi aina niistä mulle päivämäärät ja kutsujen osoitteet ilmoitella, tietty merkkaisin että eivät olisi mun järjestämiä :)

LähettäjäSnniif 
Päivämäärä:   29.1.12 00:03:35

Amar, käviskö tällainen systeemi että mä listaan kilpailut tänne ja laitan sulle aina sähköpostia kun uudet kilpailut ovat ilmestyneet, joten pääset heti tsekkaamaan löytyykö sopivia luokkia sinulle? :) Näin säästyy sinulta vaiva kirjoittaa jokainen kutsu erikseen, mutta mikäli haluat jokaisen kutsun erikseen kirjoittaa Heijastuksen sivuille niin eiköhän sekin onnistu! :)

LähettäjäAmar (0408) 
Päivämäärä:   29.1.12 00:14:55

Okei, sounds good :) Voisin tietty laittaa vaikka tuonne "ilmoitustaululle" linkin tuolle sivulle niin ei tarvitsisi joka kutsua linkitellä mutta tallin mahdolliset kävijät kuitenkin löytäisivät kutsut meidänkin sivujen kautta? Ei sillä etteikö kisat täyttyisi jo kun ne jaosten kalentereihin ilmestyy, mutta kuitenkin :D

LähettäjäSnniif 
Päivämäärä:   29.1.12 00:23:34

Amar, se sopii mainiosti :) Meikä lähettelee nyt ensimmäiset kutsut anottavaksi (mukana myös tarinakilpailu ;D) ja kun pääsevät läpi, ilmoittelen sulle :)

LähettäjäAmar (0408) 
Päivämäärä:   29.1.12 00:34:01

Loistavaa! :) Lisäilenen tuon linkin huomenissa, nyt laiskottaa liikaa avatakseni ftp:n yms. :P

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.