Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Asiaa Narviasista koskien pitkää lomaa!

Lähettäjä: jemmi 
Päivämäärä:   10.1.12 17:49:57

Voi murokuppi, en olis ikinä halunnu et näin käy.. Mutta siis mun läppäri on heitetty parvekkeen kaiteelta alas kolmannelta kerrokselta (täällä oli partyt poikaystävän puolesta ja joku rakkaus heitti koneen päissään ulos) Sinne meni kaikki koneelle tallennetut tiedostot Narviasissa, Webs ei toimi.. Kaikki kusee!

Nyt joudun käymään koneella kaverin luona ja sitä saan käyttää kerran viikossa, joten en usko että Narvias nousee toviin.. Mulla kestää vähintään 2 kk kerätä rahaa uuteen koneeseen (poikaystävä antaa vähän rahaa, mutta rahattomia ja huonotöisiä kun ollaan) ja kaverin läppärillä ei ihan heti sivuja tehä.

Toivon nyt että saisin asiat nopeesti järjestykseen!
Harmittava asia itelleni ja niille, jotka hoitajahakemuksia jo ajattelivat kirjoitella..

Teen silti sen mitä pystyn tämän loman aikana! (Nytkin oon kaverin koneella ja se häätää kohta pois)

  Re: Asiaa Narviasista koskien pitkää lomaa!

Lähettäjä: ö 
Päivämäärä:   10.1.12 18:50:30

voi lol.

  Re: Asiaa Narviasista koskien pitkää lomaa!

Lähettäjä: erh 
Päivämäärä:   10.1.12 18:51:51

no oisko mitään jos vaikka vaatisit sen känniääliön ostaan sulle uuden koneen... :D idiootti.

  Re: Asiaa Narviasista koskien pitkää lomaa!

Lähettäjä: ö 
Päivämäärä:   10.1.12 19:00:01

kauan jaksoitkin pitää tallia pystyssä. eikä alaikäset saa ryypätä saati pitää kotibileitä ?

  Re: Asiaa Narviasista koskien pitkää lomaa!

Lähettäjä: jemmi 
Päivämäärä:   10.1.12 19:04:38

ö, lollol. :D

erh, ei kenelläkään niistä oo varaa maksaa 600€.

ö again, ei tässä nyt ollu siitä kyse?

  Re: Asiaa Narviasista koskien pitkää lomaa!

Lähettäjä: ö 
Päivämäärä:   10.1.12 19:06:33

no miks et vtun idiootti pyydä sitä maksamaan joka sen koneen rikko?!

ja myönnät pitäneesi bileet alaikäisenä, kyllä vanhempas on varmaan ylpeitä!

  Re: Asiaa Narviasista koskien pitkää lomaa!

Lähettäjä: erh 
Päivämäärä:   10.1.12 19:06:43

no pareis olla jos niitä tykkää viskellä partsilta alas. ihan for real, jos jotain laittaa (etenkin kännipäissään) paskaks niin kyllä pitää olla pokkaa vaatia se myös korvaamaan.

ihme sievistelyä.

  Re: Asiaa Narviasista koskien pitkää lomaa!

Lähettäjä: jemmi 
Päivämäärä:   10.1.12 19:09:44

ö, asun kyllä omassa asunnossa.

erh, tää rikkoja suostu maksamaan noin 100€, mutta ite kerään loput.

  Re: Asiaa Narviasista koskien pitkää lomaa!

Lähettäjä: ö 
Päivämäärä:   10.1.12 19:11:02

ei se kerro sitä ootko täysi-ikänen? voit olla ihan yhtä kakara ku joku alaikänen porukoitten luona asuva.

  Re: Asiaa Narviasista koskien pitkää lomaa!

Lähettäjä: erh 
Päivämäärä:   10.1.12 19:11:55

läppää touhua jos ihan nöyrenä maksetaan toisen paskoma kone :D omatpa on köyhyytes si...

  Re: Asiaa Narviasista koskien pitkää lomaa!

Lähettäjä: jemmi 
Päivämäärä:   10.1.12 19:12:20

ö.. Täytän 18 tossa puolen vuoden päästä suunnillee, ootko nyt tyytyväinen?

  Re: Asiaa Narviasista koskien pitkää lomaa!

Lähettäjä: ö 
Päivämäärä:   10.1.12 19:14:55

suomen lain mukaan alle 18-vuotiaat eivät saa nauttia eivätkä hallussapitää mitään alkoholituotteita.

  Re: Asiaa Narviasista koskien pitkää lomaa!

Lähettäjä: jemmi 
Päivämäärä:   10.1.12 19:15:07

erh, eipä sitä rahattomana ruveta toisen konetta maksamaan. Kyllähän se @!#$ muiden sotkuja ruveta putsaamaan ja heittää omat sataset kaivoon, mutta en mä muutenkaan tässä konetta saa.

  Re: Asiaa Narviasista koskien pitkää lomaa!

Lähettäjä: jemmi 
Päivämäärä:   10.1.12 19:16:02

ö, en ollutkaa ite juhlissa? Juhlat oli poikaystävän järjestämät (ite olin viettämässä tyttöjen kanssa leffailtaa) ja poikaystävä kavereineen jo 18.

  Re: Asiaa Narviasista koskien pitkää lomaa!

Lähettäjä: jemmi 
Päivämäärä:   10.1.12 19:17:23

Tierra, :D Tää on ihan viihdettä hei! Joo, aion kyllä tilittää siltä enemmänki ku ton satasen.. Täytyy hoitaa asiat nopiasti kuntoon ja sitten ottaa äkkiä aika takasin. :)

  Re: Asiaa Narviasista koskien pitkää lomaa!

Lähettäjä: ö 
Päivämäärä:   10.1.12 19:17:53

no miks vtussa sä annat sun poikaystäväs järjestää bileet sun asunnossa? etkä älyä ottaa tietokonetta messiin tai ainaki piilottaa sitä. iha oma vika. ootko ees vtun tyhmä.

  Re: Asiaa Narviasista koskien pitkää lomaa!

Lähettäjä: Dy 
Päivämäärä:   10.1.12 19:20:31

erh, ehkäpä jemmin vieraat olivatkin täysikäisiä joilla oli lain mukaan se oikeus pitää niitä alkoholituotteita hallussaan?

voi harmi, Narvias oli kiva :(

  Re: Asiaa Narviasista koskien pitkää lomaa!

Lähettäjä: jemmi 
Päivämäärä:   10.1.12 19:21:13

ö, oon sit vaikka vtun tyhmä ja ylpee siitä! Kone on yleensäkki makkarissa yöpöydällä mutta joku kala oli tunkenu ittesä sinne ja niin.. Ja koska poikaystävä asuu tuolla niin kyllä se saa siellä kavereidensa kanssa viettää aikaa. Muut oli käyttäytyny fiksusti mut tää eräs oli vaan saanu älynväläykse.

  Re: Asiaa Narviasista koskien pitkää lomaa!

LähettäjäTatti 
Päivämäärä:   10.1.12 19:23:17

ÄUskon et on todella harmittava ja ketuttava tilanne! Toivottavasti saat rahat kasaan ja uuden koneen ja paremman "uuden" alun!

Yritetään pitää virtuaalipuoli kasassa sun paluuta odotellessa ;) Mut tosiaa onnea ja jaksamista rahan keruuseen!

  Re: Asiaa Narviasista koskien pitkää lomaa!

Lähettäjä: ö 
Päivämäärä:   10.1.12 19:23:58

sanoit kyllä ylempänä että asut omassa asunnossa. oikeesti oot iha vtun läppä koko tyyppi. aina jauhamassa täällä jotain pskaa.

aikuistusit hei, ketään ei kiinnosta mikää narvias.

  Re: Asiaa Narviasista koskien pitkää lomaa!

Lähettäjä: jemmi 
Päivämäärä:   10.1.12 19:25:18

Dy, näin oli joo, kaikki 18 vuotiaita.

Kyllä se vielä nousee! :) Voin taata sen, vaikka nyt köpelösti kävikin. Suunnittelu toimii paperi & kynä-versiolla!

  Re: Asiaa Narviasista koskien pitkää lomaa!

Lähettäjä: erh 
Päivämäärä:   10.1.12 19:25:25

on kyllä oikeesti aivan perkeleen idiootteja ja vastuutonta porukkaa, jos täysikäset paskoo paikkoja jossain köyhissä kotibileissä, eikä oo sen vertaa selkärankaa että korvais jälkensä.

täysikäset on myös vastuutettuja korvaamaan tuhonsa...

  Re: Asiaa Narviasista koskien pitkää lomaa!

Lähettäjä: jemmi 
Päivämäärä:   10.1.12 19:27:32

Tatti, no on tosi ihana tilanne.. Jep!

Hah.. Kyllä se pysyy pystyssä ilman mua, onhan täällä kymmeniä muitakin. ;)

ö, omassa asunnossa ja poikaystävä asuu siellä kanssa.. Oikeesti oon vtun läppä tyyppi, ah<3
Mä oon ollu täällä foorumilla.. alle kuukauden ja puhut musta "aina jauhamassa täällä jotain pskaa." Kiitos, mäki rakastan sua, ku puhut musta noin kivasti! :D

Kyllä jotain saattaa kiinnostaakin, sua ei näköjään.

  Re: Asiaa Narviasista koskien pitkää lomaa!

Lähettäjä: jemmi 
Päivämäärä:   10.1.12 19:28:47

erh, kuten jo sanoinkin niin se ihminen saa maksaa enemmän kun satasen. Siihen asti mennään kaverin netillä ja ehkä kirjastolla. En aio kuitenkaa tätä koneen rikkojaa heittää ikkunasta ulos, riittää kunhan korvaa tekonsa.

  Re: Asiaa Narviasista koskien pitkää lomaa!

Lähettäjä: Dy 
Päivämäärä:   10.1.12 19:29:29

erh, enpä usko että työttömillä (tai opiskelijoilla) on kovin paljon varaa korvata kaikkea, mutta antakaa nyt jemmin itse sopia asiat niin kuin parhaaksi näkee!

  Re: Asiaa Narviasista koskien pitkää lomaa!

Lähettäjä: jemmi 
Päivämäärä:   10.1.12 19:30:43

Dy, näin.. Jos ei ihmisellä ole varaa maksaa mulle sitä konetta kokonaan niin annanhan mä armoa, kun ite olen samassa rahatilanteessa. Kunhan maksais edes puolet niin olis ok.

  Re: Asiaa Narviasista koskien pitkää lomaa!

Lähettäjä: ö 
Päivämäärä:   10.1.12 19:33:51

miks vitussa on pitäny muuttaa ees pois sieltä isin ja äitin rakastavasta sylistä jos ei oo varaa asua yksin. hohhoh, voi näitä nykyäajan kakaroita.

  Re: Asiaa Narviasista koskien pitkää lomaa!

Lähettäjä: jemmi 
Päivämäärä:   10.1.12 19:35:15

ö, enköhän mä ite huolehdi itestäni. hyvähän tästä on isin rakastavaan syliin lähteä, kun se on kuollu. äiti olis, mut en viitti kuunnella sitä.

  Re: Asiaa Narviasista koskien pitkää lomaa!

Lähettäjä: ö 
Päivämäärä:   10.1.12 19:36:00

mitä jos perustaisit vaikka topicin jossa hakisit vähän lisää sääliä tähän tilanteeseen kun ne säälitopicit sujuu sulta niin hyvin.

  Re: Asiaa Narviasista koskien pitkää lomaa!

Lähettäjä: jemmi 
Päivämäärä:   10.1.12 19:36:49

ö, mun tietääkseni mä en oo tehny yhen yhtäkään säälitopaa?

  Re: Asiaa Narviasista koskien pitkää lomaa!

Lähettäjä: Dy 
Päivämäärä:   10.1.12 19:38:45

Mikä sua ö vaivaa? Minkä takia sä puutut jemmin asioihin, vaikka se on monta kertaa sanonut että tyyppi korvaa kyllä mitä on hajottanut, ainakin sen verran mitä pystyy? Mene ite sinne vanhempies rakastavaan syliin, jossa susta huolehditaan, kun kaikilla ei ole se tilanne että pystyy sinne menemään, eikä kaikilla välttämättä ole halua mennä joka ikisestä asiasta vinkumaan vanhemmilleen? Ehkä nyt jemmi huolehtii ihan itse itsestään, eikä tartte sun neuvoja, varsinkaan kun et edes tiedä millaisessa tilaneessa jemmi tällä hetkellä on?

  Re: Asiaa Narviasista koskien pitkää lomaa!

Lähettäjä: erh 
Päivämäärä:   10.1.12 19:38:54

"(Nytkin oon kaverin koneella ja se häätää kohta pois)"
tästä kohta 2h... ;) joopa.

  Re: Asiaa Narviasista koskien pitkää lomaa!

LähettäjäVeera 
Päivämäärä:   10.1.12 19:39:31

ö: Sä taidat ite olla n. 12v, sille vaikuttaa.

  Re: Asiaa Narviasista koskien pitkää lomaa!

LähettäjäAnni K. 
Päivämäärä:   10.1.12 19:39:47

Kannattasko neuvotella sen koneesi rikkoneen henkilön kanssa, että maksaa koneen hintaa pikkuhiljaa takasinpäin, aina kun saa rahaa? Ja jos ei suostu niin tee rikosilmoitus, vaikka kuinka hyvä kaveri olisinkin. Ei tollanen peli vetele, että "kaikki p*skaks mikä ei oo omaa", ja sitten ei suostuta kantamaan vastuuta teoistaan.

Harmillinen tilanne, mutta tiedän kyllä tunteen. Exä paiskaks mun läppärin riitatilanteessa rappukäytävään ja sain sanoa heihei kaikelle, mitä koneella oli. Ei suostunut maksamaan mitään joten rikosilmoituksen menin tekemään ja kas kummaa: sitä rahaa alkoikin ilmestyä.

  Re: Asiaa Narviasista koskien pitkää lomaa!

LähettäjäAnni K. 
Päivämäärä:   10.1.12 19:40:31

osaan jopa kirjottaa :D paiskas*

  Re: Asiaa Narviasista koskien pitkää lomaa!

Lähettäjä: jemmi 
Päivämäärä:   10.1.12 19:41:08

erh, no anteeks. Oikeestaa siitä on 9 min päästä 2 tuntia, mutta onko se nyt niin sua häiritsevää, jos oon ollu kaverin koneella 2 tuntia. Ja mitäs jos mä olisinki joskus puhelimella koneella? (Sillä ei vaan mitään koodeja kirjotella tai tekstejä näpytellä pitkään)

  Re: Asiaa Narviasista koskien pitkää lomaa!

Lähettäjä: jemmi 
Päivämäärä:   10.1.12 19:42:37

Anni K, joo täytyy puhua. Ja kyllähän mä aion siltä edes puolet saada, mutta en hakkaa hengiltä tätä jos en saa enempää kun puolet. Rahatilanne kun meillä molemmilla on vähän mitä on niin en mä viitsi mennä ruokarahoista repimään, ite saan sitte rahaa vaikka tallihommilla.

  Re: Asiaa Narviasista koskien pitkää lomaa!

Lähettäjä: ö 
Päivämäärä:   10.1.12 19:42:41

jemmi, no esim se sun 'itkuparku-mun-koira-tapettiin-iät-ja-ajat-sitten-koska-kaikki-vihaa-mua'-topic?

  Re: Asiaa Narviasista koskien pitkää lomaa!

Lähettäjä: jemmi 
Päivämäärä:   10.1.12 19:44:13

ö, se ei ollu mikään huomionkeräystopa. Ehkä jokaisella ihmisellä kuolee joku läheinen ja aina sitä tsemppiä ja kannustuksia eteenpäin pääsemiseen pyydetään joltain. Jotku pyytää kavereilta, vanhemmilta, sisaruksilta.. Ite pyysin täältä, koska tiesin, että täältä löytyy myös ihmisiä, jotka ymmärtää ja tukee.

  Re: Asiaa Narviasista koskien pitkää lomaa!

LähettäjäAnni K. 
Päivämäärä:   10.1.12 19:45:00

jemmi, tsemppiä kuitenkin rahankeruuseen! Ei munkaan exällä ollut penniäkään ylimäärästä, kun pahasti oli velkakierteen saanut päälle mutta 20e/kk hintaan suostui maksamaan aluksi ja myöhemmin enemmän ja sillä selvittiin.

  Re: Asiaa Narviasista koskien pitkää lomaa!

Lähettäjä: ö 
Päivämäärä:   10.1.12 19:45:25

läheinen = omainen = ihminen

koira = ei ihminen

  Re: Asiaa Narviasista koskien pitkää lomaa!

Lähettäjä: jemmi 
Päivämäärä:   10.1.12 19:45:48

Anni K, joo kyllä mäki aattelin sit vaikka erissä pyytää jos ei muuten onnistu.

  Re: Asiaa Narviasista koskien pitkää lomaa!

Lähettäjä: jemmi 
Päivämäärä:   10.1.12 19:46:35

ö, kyllä mulle koira on läheinen! Jos et oo koiraihmisiä niin en välitä mut joillekki koira on kun lapsi.

  Re: Asiaa Narviasista koskien pitkää lomaa!

Lähettäjä: ö 
Päivämäärä:   10.1.12 19:46:57

oot kyllä ihan vitun lapsi.

  Re: Asiaa Narviasista koskien pitkää lomaa!

Lähettäjä: Dy 
Päivämäärä:   10.1.12 19:47:37

ö, no voi se koirakin olla todella läheinen, kuten itse varmaan vetäisin palkokasvin syvälle nenään jos joku edes puhuisi tekevänsä sille jotain pahaa, enkä vastais teoistani. Eiköhän sun kannattais mennä päiväunille kun noin pahasti kiukuttaa?

  Re: Asiaa Narviasista koskien pitkää lomaa!

Lähettäjä: jemmi 
Päivämäärä:   10.1.12 19:47:48

ö, joo oon 12-vuotias Jani - moi mitä kuuluu, mulla on tämmönen hieno leluauto, haluutko nähä. :)

  Re: Asiaa Narviasista koskien pitkää lomaa!

Lähettäjä: Dy 
Päivämäärä:   10.1.12 19:48:51

jemmi, reps :D

  Re: Asiaa Narviasista koskien pitkää lomaa!

Lähettäjä: ö 
Päivämäärä:   10.1.12 19:52:09

jep, eiköhän se sun jemmi kannata lähtee johonkin hoitoon. tuskin sulla on edes mitään poikaystävää - ite oot konees hajottanu :)

  Re: Asiaa Narviasista koskien pitkää lomaa!

Lähettäjä: Dy 
Päivämäärä:   10.1.12 19:54:49

ö, ehkäpä kuitenkin sun kannattais mennä, ei kai siinä mitään hävettävää olis jos kone ois esmes tippunut, ja hajonnut? vois sen ehkä tunnustaa. (nimim. kone tippui, näyttö irtosi :o)

  Re: Asiaa Narviasista koskien pitkää lomaa!

Lähettäjä: jemmi 
Päivämäärä:   10.1.12 19:56:06

ö, kyllä mä olisin sen kertonu ite hajottavani, jos sen olisin hajottanu. Ja myönnän kyllä, että oon vähä huono käsistäni ja hyvä tiputtamaan asioita, mutta en silti halua tiputtaa 600€ lattialle ja sataa tiedostoa. :/

  Re: Asiaa Narviasista koskien pitkää lomaa!

Lähettäjäalhippa 
Päivämäärä:   10.1.12 19:59:45

En lukenut aikasempia viestejä kovin pitkälle, ku jo kiehahti. Varaa tai ei niin se känniääliö joka koneen heitti on vastuussa sen maksamisesta! Repii sitten vaikka selkänahastaan valuutan, mutta vastuussa kuitenkin on korvaamaan sulle rahallisesti koneen menetyksestä, ennemmin tai myöhemmin ja vaikka erissä. Piste.

  Re: Asiaa Narviasista koskien pitkää lomaa!

Lähettäjä: jemmi 
Päivämäärä:   10.1.12 20:01:16

alhippa, eiköhän se nyt oo hakattu niin hyvin mun takaraivoon, että se maksaa sen koneen mulle. :D Tulihan siinä vähän hölmö olo, että ite pitäis maksaa kone mihin en oo ees koskenu sinä iltana..

  Re: Asiaa Narviasista koskien pitkää lomaa!

Lähettäjäalhippa 
Päivämäärä:   10.1.12 20:05:46

Toisten tavaroiden tuhoominen saa mun pään savuaan. Mun miehellä on paraskaveri joka on tässä asiassa oikein mestari. Tuhoaa itse, entinen koira tuhosi tai lainaa eteenpäin jolloin sitten jotain tuhoutuu/hukkuu. Kertaakaan ei ole anteeksi pyytänyt vaikka meiltä on hukannut/rikkonut tavaraa saati että olisi mitään korvannut (paras on mun porukoiden dvd jonka lainapaikka oli lainannut eteenpäin tälle tyypille eikä siitä ole mitään näköhavaintoa missä menee!). Mies vaan on hiljaa, kun käsken sen kovisteleen kaveriltaan korvausta siitä mitä on hajottanut/hukannut. Itse en vielä ole kilahtanut kyseiselle tyypille, mutta ties vaikka sekin päivä vielä tulee eteen. Tämä ehkä selventää sitä, miksi multa tuli ehkä hiukka tuollainen tiukka vastaus. :)

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.