Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Se Heijastus / Jaa mikä ihmeen Heijastus?

LähettäjäAmar (0408) 
Päivämäärä:   5.11.11 12:48:33

Virtuaalisen identiteettikriisin kourissa tuskaillessani tuli mieleen kysellä teiltä vähän mielipiteitä Heijastuksesta.

Sinä, joka olet joskus ennenkin vieraillut Heijastuksessa:
Mitä muistoja tai asioita liität talliin - joku tietty toiminta, ulkoasu, hevonen, jokin asia sisällössä, rasittava omistaja..? Tekeekö jokin asia Heijastuksesta sellaisen että tallin voisi muistaa pidemmänkin ajan päästä? Jos satut muistamaan tallin useamman vuoden takaa niin piditkö siitä enemmän ennen kuin nyt - miksi (et)? Millä yksittäisillä sanoilla kuvailisit Heijastusta sellaisena kuin se muistoissasi on?

Sinä, joka et ole ennen kuullutkaan koko tallista:
Mitä voisit odottaa tallilta jonka nimi on Heijastus? Millaista ulkoasua, toimintaa, rotuja, tyyliä... Kun nyt (toivottavasti) vierailit sivuilla, vastasiko todellisuus yhtään nimen luomaa mielikuvaa? Mistä asioista et pidä tai pidät ensimmäisen käyntisi perusteella? Kiinnittikö jokin asia erityisesti huomiosi (hyvässä tai pahassa)?

Nyt pyydän teitä puhumaan suunne puhtaiksi niin lyhyesti tai pitkästi kuin haluatte, kritisoimaan ja heittelemään mädillä kananmunilla. Tietysti mahdollisista kehuistakaan en loukkaantuisi, enkä etenkään siitä jos painelisitte mielenne mukaisesti peukkua VRL:n profiilissamme ;)

Puhukaa (tai siis kirjoittakaa), kiitos!

  Re: Se Heijastus / Jaa mikä ihmeen Heijastus?

LähettäjäAmar (0408) 
Päivämäärä:   5.11.11 12:53:09

(Ja samainen "kysely" löytyy virtuaalifooruminkin puolelta).

  Re: Se Heijastus / Jaa mikä ihmeen Heijastus?

LähettäjäAmar (0408) 
Päivämäärä:   5.11.11 14:12:58

Hop!

  Re: Se Heijastus / Jaa mikä ihmeen Heijastus?

LähettäjäAmar (0408) 
Päivämäärä:   5.11.11 17:30:41

Hupsansei

  Re: Se Heijastus / Jaa mikä ihmeen Heijastus?

Lähettäjä: shonna 
Päivämäärä:   5.11.11 17:34:01

Mun ensimmäinen muistikuva Heijastuksesta on kai vuodelta 2005, kun ostit Sungatesta kaksi trakehneria. :) Ensimmäisenä ko. tallista tulee mieleen hannoverit, ratsuponit ja pitkät luonteet hevosilla. :D

  Re: Se Heijastus / Jaa mikä ihmeen Heijastus?

Lähettäjä: Päivie 
Päivämäärä:   5.11.11 17:39:08

Heijastuksessa on aina sellainen "perinteinen" ulkoasu. Ei mitään grafiikkakikkailua vaan aina selkeää mutta kuitenkin jotenkin erilaista kuin muualla. Aika usein on ollut Ritva-taustoja ja muistanpa jonkun kesäulkoasun, missä oli aika villi ja jopa "räikeä" värimaailma - hyvällä tavalla.

Nyt vasta avasin tuon sivun ja taas on kiva tuo ulkoasu - eikä oikeasti noita tule nykyään enää kovin usein vastaan. Mun mielestä Heijastus on "nostalgiatalli" :)

  Re: Se Heijastus / Jaa mikä ihmeen Heijastus?

Lähettäjä: shonna 
Päivämäärä:   5.11.11 17:41:24

Ja tätä nyt ei välttämättä tarvitse ottaa negatiivisesti, mutta mun mielestä Heijastuksen sivut on ollut aina jollain tapaa vaikeaselkoiset, koska tekstiä on ihan julmetusti.. :D Oon kateellinen että toisilla riittää mielikuvitusta, mutta välillä silmät harittaa kun yritän etsiä jotain tietoa sivuilta. Onneksi on ctrl+f. :D

  Re: Se Heijastus / Jaa mikä ihmeen Heijastus?

LähettäjäAmar (0408) 
Päivämäärä:   5.11.11 17:50:02

shonna, haa, Gradonna CF ja Escardo CF :D Pakko myöntää että en oo kyllä vissiin aiemmin tajunnu ostaneeni sulta joskus sillon hevosia... Ja kolme viimistä (+ toinen viestis) pitää kyllä ihan paikkansa, kasvatusrodut on kyllä vaihtunu "vähän" toisen tyyppisiin mutta tuskastuttavan pitkät tekstit on voimissaan edelleen ;) Mä taas olen kateellinen niille jotka osaa tiivistää tekstejänsä tai kirjoittaa vain oleellisen...

Päivie, hassua mutta kivaa kuulla että joku mieltää Heijastuksen "nostalgiatalliksi"! Grafiikkakikkailemattomuus taas johtuu ihan siitä etten osaa moista :D Vanhoja ulkoasujahan voi, köh, ihastella täällä ;)

Kiitos paljon molemmille vastauksista! ^^

  Re: Se Heijastus / Jaa mikä ihmeen Heijastus?

LähettäjäAmar (0408) 
Päivämäärä:   5.11.11 23:26:57

Iltanosto

  Re: Se Heijastus / Jaa mikä ihmeen Heijastus?

LähettäjäHutch 
Päivämäärä:   5.11.11 23:47:19

Heheh, mietinkin, että miten on niin tutunkuuloinen nimi, menin katsomaan noita vanhoja ulkoasuja ja heti toinen noista ulkoasuista, se vihreä, näytti tutulta :D

Muuta en muista tallista kyllä yhtään (enkä ole siellä käynytkään), yhdistän nimeen ainoastaan tuon murretun vihreän sävyn. Kuvittelisin siis Heijastukseen juurikin tuonsävyisen, yksinkertaisen ulkoasun (joka siellä aikalailla onkin), valkoisia poneja jostain syystä ja muutamia puoliverisiä. Ihan täysin ei vastannut oletuksia, mutta en tiedä pohjaako minun oletukset ja mielikuvat sitten noihin ikivanhoihin ja erittäin häilyviin muistoihin viiden(?) vuoden takaa :-)

Kiitän suht selkeää ulkoasua ja grafiikkakikkailemattomuutta, mutta en pidä tekstin ja linkkien määrästä, tuntuu, että tallille eksyy. Ihanan lämminhenkisen oloinen talli silti ja hevosilla on tosi kivat sivut :)

  Re: Se Heijastus / Jaa mikä ihmeen Heijastus?

Lähettäjä: Päivie 
Päivämäärä:   5.11.11 23:50:37

tää ulkka on eka, minkä muistan! Ja sit tää ja tää on mun mielestä olleet toooosi upeita! :)

  Re: Se Heijastus / Jaa mikä ihmeen Heijastus?

LähettäjäAmar (0408) 
Päivämäärä:   6.11.11 15:11:18

Hutch, :D Onhan meillä tosiaan puoliverisiä ollut, vielä viitisen vuotta sitten tosin ei tainnut olla valkoista ponia mutta poneja kyllä :P Oon itseasiassa itsekin miettinyt tuota linkkien määrää, we'll see jos sen suhteen tapahtuu muutosta.. Kiitos paljon kommentista :)

Päivie, mäkin tykkään noista kahdesta viimisestä :D Ja itseasiassa tuosta ekastakin mainitsemastasi... (mutta oma kehu ei haise niin paljon että sanoisin tykkääväni kaikista tallin ulkoasuista.. ^.~)

  Re: Se Heijastus / Jaa mikä ihmeen Heijastus?

LähettäjäAmar (0408) 
Päivämäärä:   7.11.11 00:10:33

Yöksi ylös!

  Re: Se Heijastus / Jaa mikä ihmeen Heijastus?

LähettäjäAmar (0408) 
Päivämäärä:   7.11.11 18:42:10

Ja iltanosto taas..

  Re: Se Heijastus / Jaa mikä ihmeen Heijastus?

LähettäjäAmar (0408) 
Päivämäärä:   8.11.11 10:47:46

Pikanosto ennen metrolle loikkimista..

  Re: Se Heijastus / Jaa mikä ihmeen Heijastus?

LähettäjäAmar (0408) 
Päivämäärä:   9.11.11 10:30:21

Huomenta päivää!

  Re: Se Heijastus / Jaa mikä ihmeen Heijastus?

LähettäjäAmar (0408) 
Päivämäärä:   10.11.11 17:15:06

Olis kiva jos joku vielä haluaisi mielipiteitään laukoa!

  Re: Se Heijastus / Jaa mikä ihmeen Heijastus?

LähettäjäAmar (0408) 
Päivämäärä:   16.11.11 19:22:42

^^

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.