Lähettäjä: Leandra
Päivämäärä: 2.1.12 20:31:44
Miksi muuten automaattisesti oletetaan, että suurtallien hevosiin ei panosteta? :D Toki monesti asia on näin, varsinkin jos hevosmäärä on yhtä massiivinen kuin Ionicissa, mutta laskin yhteen kaikki virtuaalihevoseni ja sain luvuksi 89. Poikkeuksetta näillä hevosilla on kisattu/kisataan lajilaatiksen maksimipistemäärät ja suurella osalla on näyttelymenestystä, mikä mielletään yleensä panostamiseksi. Enkä todellakaan näe vaivaa kisaamisessa, kisaosallistumisia lähtee 0-20 kuukaudessa, ei vie paljoa aikaa se copypastella.
Toki hevoseni asuvat kahdessa eri tallissa, mutta aikaisemmin kasvatin samoja rotuja yhdessä ainoassa tallissa. Eihän 89 myöskään ole 100+, mutta 12 hevosta lisää ei tuntuisi minulla yhtään missään. Enkö silloin omistaisi suurtallia, jos hevosillani on kisattu?
Kai näitä ~100 hevosen talleja ei sitten mielletä suurtalleiksi tai ehkä ne eivät sitä olekaan, vaikka itse pidänkin sataa hevosta jo aikamoisena laumana. :D
En siis missään tapauksessa viestilläni tarkoita mollata Ionicin tapaisia talleja (tosin miellän kyllä panostamiseksi myös Ionicin harrastaman kasvatustyön, joten minulle Ionic on panostava talli :D), jotka eivät kierrä kaikissa virtuaalimaailman kinkereissä, niitäkin tarvitaan ehdottomasti! Ihmettelen vain yleistystä, että suurtalli on automaattisesti talli, jossa ei hevosiin ole "panostettu" (yleistetyssä merkityksessä) ollenkaan. :)
|