Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Koivuharjussa; yksäreitä ja työntekijöitä otetaan!

LähettäjäKaori 
Päivämäärä:   20.8.11 09:20:53

Koivuharju on uusi piirretty tila, joka majoittaa yksäreitä pakettien avulla. Yksärin tulee olla piirretty, ja sillä täytyy olla omat sivut. Koivuharjussa asustaa nykyisin kuusi omaa hevostani, viidelle yksärille olisi paikka vapaana.
Säännöt:

- Hevosen tulee olla piirretty

- Omistajan tulee paketista riippumatta vastata sähköpostiin usein ja käydä vierailuilla

Paketit:

1. pakettiin sisältyy:

- Tarhapaikka

- Karsinapaikka

- Maneesin, ulkokentän, maastojen ja este-ym. kaluston käyttöoikeus

- Hevosen loimitus tarvittaessa

- Ulos vieminen

- Karsinan siivous päivittäin

- Harjaus

1. paketti on tarkoitettu hevosenomistajalle, jolla on aikaa hoitaa hevostaan vähintään 2 kertaa kuukaudessa.Omistaja voi halutessaan harjata, loimittaa ja viedä ulos hevosensa ollessaan hoitamassa sitä.



2. pakettiin sisältyy:

- Tarhapaikka

- Karsinapaikka

- Maneesin, ulkokentän, maastojen ja este-ym. kaluston käyttöoikeus

- Karsinan päivittäinen puhdistus

- Hevosen liikuttaminen

- Harjaus

- Peseminen

- Loimittaminen

- Tarhaan vieminen

2. paketti sopii omistajalle, jolla on aikaa kirjoittaa lyhyt merkintä päiväkirjaan kerran kuukaudessa. Omistaja voi paikalla ollessaan hoitaa itse hevosensa, jos haluaa.

Hoitaminen tapahtuu näin: hevosesittelyssä on linkki hevosen sivuille, ja lisäät tarinan sivuille. Minä kirjoitan siitä lyhennelmän, jonka lisään päiväkirjan kera luonteen alle hevoset-sivulle, ja kaikki näkevät, milloin hevosta on viimeksi hoidettu. Varsatkin ovat tervetulleita!
Sinun ei ole pakko valita pakettia.

Haemme myös tallityöntekijän/tallimestarin, joka saa myös pitää enintään kahta omaa hevostaan tallissa. Tallimestari laittaa työpäivästä sähköpostia minulle (joku lyhyt juttu), ja minä lisään sen sivuille. Esim:
Tänään oli vilisevä päivä. No, harjasin Duden, Doran ja Cefin aamulla, ja odotin Latua, joka toi talliin Finan ja Thunderin. Tässä olikin järjestelemistä, mutta päätin, että Thunder saisi asua yksin pohjoissiivessä siihen asti, että asukas tulisi sinne. Don saapui vähän myöhemmin ja sijoitin sen sitemmin samaan käytävään Duden kanssa.Illalla kaikki laitumille.

Palkaksi tallityöntekijä saa spessukuvia oman/jonkun tallin hevosista kanssa, kuvat piirrän minä, piirrän käsin. Sivun hevosten kuvat ovat Latun piirtämiä, eivät minun.

Tervetuloa! http://koivuharjuntila.webs.com/

Kaori

PS. Sivut ovat melko keskeneräiset nyt.

  Re: Koivuharjussa; yksäreitä ja työntekijöitä otetaan!

Lähettäjä: Rambe 
Päivämäärä:   20.8.11 09:26:12

Onko sulla siis lupa käyttää Latun kuvia :)?

Ja ihan vinkkinä, olisi varmaan käyttäjäystävällisempää jos hevosilla olisi omat sivut eikä kaikkea ängettynä yhdelle sivulle. Action sivulta taasen voisi poistaa turhia välityksiä - juuri noista hoitopakettilistoista vois ottaa turhat välit pois.

  Re: Koivuharjussa; yksäreitä ja työntekijöitä otetaan!

LähettäjäKaori 
Päivämäärä:   20.8.11 09:28:25

Hevosille on vapaana siis viisi paikkaa, talliin voi tuoda myös poneja, mieluustikin poneja :)

  Re: Koivuharjussa; yksäreitä ja työntekijöitä otetaan!

LähettäjäKaori 
Päivämäärä:   20.8.11 09:31:18

Ostin hevoset Latulta :) Ok, en ole hevossivulle ehtinyt tehdä enempää, sinne tulee linkit omille sivuille. Tuo on nyt vähän huono, kun piti joku kertomus minkälainen hevonen on kyseessä, saada. Kiitos kuitenkin palautteesta

  Re: Koivuharjussa; yksäreitä ja työntekijöitä otetaan!

LähettäjäKaori 
Päivämäärä:   20.8.11 09:31:55

Paikat siis hevosille ja poneille

  Re: Koivuharjussa; yksäreitä ja työntekijöitä otetaan!

LähettäjäKaori 
Päivämäärä:   20.8.11 10:07:44

Tähän topickiin siis vapaamuotoinen hakemus, tärkeintä että hakemuksessa on hevosen sivujen osoite ja sukupuoli, nimi ja rotu.

  Re: Koivuharjussa; yksäreitä ja työntekijöitä otetaan!

LähettäjäKaori 
Päivämäärä:   20.8.11 10:36:19

En. 2 hevosta/omistaja

  Re: Koivuharjussa; yksäreitä ja työntekijöitä otetaan!

LähettäjäKaori 
Päivämäärä:   20.8.11 12:13:53

http://koivuharjunf.palstani.com/

Tuolla voit osallistua yksityishakuun klikkaamalla ensimmäinen foorumisi kohtaa ja siitä yksityishakua.

  Re: Koivuharjussa; yksäreitä ja työntekijöitä otetaan!

LähettäjäKaori 
Päivämäärä:   20.8.11 14:12:56

Työntekijä haku edelleen tässä topassa

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.