Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Hyviä piirteitä rats.koulussa/yksityistallissa

LähettäjäTibby. 
Päivämäärä:   16.4.09 20:42:52

Kysyn nyt aluksi virtuaalisista ratsastuskouluista.
Eli voisitko alkaa hoitamaan jotain konia ratsastuskoulussa? Mitä toivoisit ratsastuskoululta, millaisia sääntöjä, hevosia, tallikauppaa jne?

Sitten virtuaalisesta yksityistallista.
Olisitko kiinnostunut viemään jollekkin yksityistallille hevosesi? Millaiselle yksityistallille veisit heppasi? Millaista toimintaa haluaisit tallilta, millaisia sääntöjä ja miten vuokran maksu toimisi? Kerro muitakin yleisiä toiveitasi yksityistallilta.

  Re: Hyviä piirteitä rats.koulussa/yksityistallissa

LähettäjäTibby. 
Päivämäärä:   16.4.09 20:52:08

-1-

  Re: Hyviä piirteitä rats.koulussa/yksityistallissa

LähettäjäTibby. 
Päivämäärä:   16.4.09 21:09:25

-2-

  Re: Hyviä piirteitä rats.koulussa/yksityistallissa

LähettäjäTibby. 
Päivämäärä:   17.4.09 16:31:09

-3-

  Re: Hyviä piirteitä rats.koulussa/yksityistallissa

LähettäjäTibby. 
Päivämäärä:   17.4.09 16:42:19

-4-

  Re: Hyviä piirteitä rats.koulussa/yksityistallissa

Lähettäjä: Toffu 
Päivämäärä:   17.4.09 16:47:35

Ratsastuskouluista:
Mielestäni hyvä ja toimiva ratsastuskoulu on sellainen jossa omistaja käy (lähes) päivittäin päivittämässä ainakin viekun ja hoitopäivis tulisi lukea ja pisteyttää ainakin joka toinen päivä jotta tarinat eivät jää sinne lojumaan, se ei nimittäin tsemppaa ja innosta kirjoittamaan. Muuta toimintaa (tunteja, vaelluksia, leirejä kisoja, uusia hevosia, jännittäviä tapahtumia) tulisi järjestää ainakin pari kertaa kuussa ettei hoitamisesta tule liian kaavanomaista :D Tarinat pitää kommentoida kunnolla ja pisteitä kannattaa jakaa ainakin n. 50 parhaissa tapauksissa ja hoitotasot syövät innostusta pahasti eli hevosilla pitää saada tehdä melkein mitä vain. Hevosilla pitää olla omalaatuinen luonne ja kuvat tietysti ovat plussaa. Mutta tosiaan ei mitään "yleistä" luonnetta vaan jokaisella hevosella pitää olla jotain "omia" luonteenpiirteitä :D Siinä nyt muutamia juttuja.. :)

  Re: Hyviä piirteitä rats.koulussa/yksityistallissa

LähettäjäTibby 
Päivämäärä:   17.4.09 17:06:53

Ookei. No mites, onko ratsastuskouluilla millaista kysyntää?

  Re: Hyviä piirteitä rats.koulussa/yksityistallissa

LähettäjäTibby 
Päivämäärä:   17.4.09 17:31:01

-5-

  Re: Hyviä piirteitä rats.koulussa/yksityistallissa

LähettäjäTibby. 
Päivämäärä:   17.4.09 17:50:15

-6-

  Re: Hyviä piirteitä rats.koulussa/yksityistallissa

LähettäjäTibby. 
Päivämäärä:   17.4.09 17:59:03

-7-

  Re: Hyviä piirteitä rats.koulussa/yksityistallissa

LähettäjäTibby. 
Päivämäärä:   17.4.09 18:29:39

-8-

  Re: Hyviä piirteitä rats.koulussa/yksityistallissa

Lähettäjä: Jossu K. 
Päivämäärä:   17.4.09 18:36:13

mä olen aivan samaa mieltä kuin Toffu. Tosin haluaisin vielä lisätä että miellyttävä ulkoasu on myös tärkeä seikka, ei sitä nimittäin jaksa hoitaa tallissa johon on heitelty miljoonaa eri väriä pinkille taustalle :D

Itse tosiaan kaipaisin sellaista aktiivista ja hyvää ratsastuskoulua, jossa olisi mukavat, rauhalliset ponit, paljon tapahtumia ja hyvä, rento meininki!:)

  Re: Hyviä piirteitä rats.koulussa/yksityistallissa

LähettäjäTibby. 
Päivämäärä:   17.4.09 18:40:15

Jossu K, kiitos vastauksestasi.
Poneja ja hevosia, vaiko pelkästään poneja tai hevosia? Monia rotuja, vai vain muutamaa?

  Re: Hyviä piirteitä rats.koulussa/yksityistallissa

LähettäjäTibby. 
Päivämäärä:   17.4.09 18:52:45

-9-

  Re: Hyviä piirteitä rats.koulussa/yksityistallissa

Lähettäjä: Jossu K. 
Päivämäärä:   17.4.09 19:04:51

Mahdollisimman montaa erirotua ja vaihtelevia persoonia. Säkäkorkeudeltaankin poneja ja heppoja saisi olla laidasta laitaan, sekä isoja että pieniä ;)

  Re: Hyviä piirteitä rats.koulussa/yksityistallissa

LähettäjäTibby. 
Päivämäärä:   17.4.09 19:07:38

Kiitoksia Jossu K:lle taas vastauksesta.

  Re: Hyviä piirteitä rats.koulussa/yksityistallissa

LähettäjäTibby. 
Päivämäärä:   17.4.09 19:24:47

-10-

  Re: Hyviä piirteitä rats.koulussa/yksityistallissa

LähettäjäTibby. 
Päivämäärä:   17.4.09 21:10:48

-11-

  Re: Hyviä piirteitä rats.koulussa/yksityistallissa

LähettäjäTibby. 
Päivämäärä:   18.4.09 15:13:09

-12-

  Re: Hyviä piirteitä rats.koulussa/yksityistallissa

Lähettäjä: Tibby 
Päivämäärä:   18.4.09 19:41:42

13

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.