Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Sh-oreja astutuspuuhiin?

Lähettäjä: Kride 
Päivämäärä:   16.4.09 20:36:01

Löytyisikö mistään sulhasia meidän suomenhevosratsuille?

Vinkas, orivaatimukset:
- estepainotus (110-120cm?), kilpaillut kohtuullisen paljon
- evm-sukuinen

Hipsutus, orivaatimukset:
- koulupainotus (HeA?), kilpaillut kohtuullisen paljon
- evm-sukuinen

Tahmatassu Luned, orivaatimukset:
- estepainotus (100-120cm), kilpaillut jonkin verran
- tasan 1 polvi sukua netissä (vanhemmat estepainotteisia ja kilpailleita)

Astutukset tapahtuisivat näinä päivinä ja varsat syntyvät toukokuun alussa. Varsat varattavissa.

  Re: Sh-oreja astutuspuuhiin?

Lähettäjä: Kride 
Päivämäärä:   16.4.09 20:37:14

Haussa astumaan myös:
Ninny Luned[/ur]ille:
- puoliverinen
- yleis/koulu/estepainotus, kilpaillut
- 1 polvi sukua netissä

  Re: Sh-oreja astutuspuuhiin?

LähettäjäMistral 
Päivämäärä:   16.4.09 20:37:34

1-polviselle tarjoaisin Hurmaa.

  Re: Sh-oreja astutuspuuhiin?

Lähettäjä: Kride 
Päivämäärä:   16.4.09 20:39:04

**korjaus
Ninny Luned

  Re: Sh-oreja astutuspuuhiin?

LähettäjäTinddi. 
Päivämäärä:   16.4.09 20:46:00

EVM esteori:
http://www.geocities.com/tinttijapolle/jesperi.html
EVM kouluori:
http://www.geocities.com/tinttijapolle/sanansaattaja.html
1 polvinen esteori:
http://www.geocities.com/tinttijapolle/kossukollit.html
http://www.geocities.com/tinttijapolle/teuvo.html

  Re: Sh-oreja astutuspuuhiin?

LähettäjäTinddi. 
Päivämäärä:   16.4.09 21:07:22

Korjaus->
http://www.geocities.com/tinttijapolle/kossukolli.html

  Re: Sh-oreja astutuspuuhiin?

LähettäjäIrmeli 
Päivämäärä:   16.4.09 21:40:44

1 polvinen sh-o. Piparin Pelikortti

  Re: Sh-oreja astutuspuuhiin?

LähettäjäIreth 
Päivämäärä:   16.4.09 21:47:32

AGH Tuulenpuuska?

EVM-sukuinen kouluori, oikeasti kisoja ~460, 45 KRJ-sijoitusta (1 cup-sijoitus), menossa laatikseen. YLA2 & SLA-I palkittu.

  Re: Sh-oreja astutuspuuhiin?

LähettäjäHeidi M. 
Päivämäärä:   16.4.09 21:50:11

http://vaskikellot.net/ratvana/roope.html
kilpailee enemmän koulussa, mutta myös esteillä

  Re: Sh-oreja astutuspuuhiin?

Lähettäjässintti. 
Päivämäärä:   17.4.09 16:30:29

evm-sukuinen esteori (tosin melko vähän kisannut)
Herra Tapani

evm-sukuinen kouluori (mennyt aina vaativa A -tasolla asti)
Hillan Kelmi YLA2

1-polvinen kenttäori, mutta estesijoituksia yli 30.
Sannin Traumavelho YLA2, SLA-II

1-polvinen esteori, melko vähän kisannut
Meren Jasperi

  Re: Sh-oreja astutuspuuhiin?

Lähettäjässintti. 
Päivämäärä:   18.4.09 09:20:37

nostan

  Re: Sh-oreja astutuspuuhiin?

Lähettäjä: Kride 
Päivämäärä:   18.4.09 11:35:10

Tinddi > Sanansaattaja x Hipsutus, astutus huomenna?
Irmeli > Piparin Pelikortti x Tahmatassu Luned, astutus huomenna?

Vinkas etsii vielä poikaystävää. evm-sukuiset esteorit esille. Ja jos joku pv-ihminen sattuu tämän näkemään, niin Ninny Luned etsii myös vielä oria.

  Re: Sh-oreja astutuspuuhiin?

LähettäjäWebbenia 
Päivämäärä:   18.4.09 11:39:07

Ninny Lunedille tarjoan WNG Lanceria. Sivuille lisätty eilen kaikki avoimet kilpailut, niitä yht. 222 kpl, joista sijoituksia 35. KRJ- ja KERJ-kisat lisäämättä. Tarkoitus olisi mennä estelaatikseen, jos joskus ehdin ilmoittautua mukaan. :)

  Re: Sh-oreja astutuspuuhiin?

Lähettäjä: Kride 
Päivämäärä:   18.4.09 11:41:01

Webbenia > Tuo kyllä vaikuttaa oikein näppärältä. WNG Lancer x Ninny Luned, astutus huomenna?

  Re: Sh-oreja astutuspuuhiin?

LähettäjäWebbenia 
Päivämäärä:   18.4.09 12:03:41

Sopii :)

  Re: Sh-oreja astutuspuuhiin?

Lähettäjä: Kride 
Päivämäärä:   18.4.09 14:44:58

nosto, este-sh-oria vielä.

  Re: Sh-oreja astutuspuuhiin?

Lähettäjä: Kride 
Päivämäärä:   18.4.09 15:26:47

..

  Re: Sh-oreja astutuspuuhiin?

LähettäjäSarutar 
Päivämäärä:   18.4.09 15:32:18

minulla on evm estesuokki Ryövärin Rölli :)

  Re: Sh-oreja astutuspuuhiin?

Lähettäjä: Kride 
Päivämäärä:   19.4.09 20:33:41

nostan vielä.

  Re: Sh-oreja astutuspuuhiin?

LähettäjäSidar 
Päivämäärä:   19.4.09 20:47:20

Meiltä löytyisi yleispainotteinen Riippasukan Haikuva Hobitti (kilpaillut KRJ + ERJ).
Hänestä olisi mahdollisuus saada jommalle kummalla EVM-sukuiselle tammalle pakaste.

  Re: Sh-oreja astutuspuuhiin?

Lähettäjä: Kride 
Päivämäärä:   19.4.09 23:55:31

Vinkas etsii vielä poikaystävää. evm-sukuiset esteorit esille.

Lisäksi odotan vahvistuksia Tindiltä ja Irmeliltä.

  Re: Sh-oreja astutuspuuhiin?

LähettäjäIrmeli 
Päivämäärä:   20.4.09 21:05:45

Käy :) Varsan sivuja sitten toivoisin yo. mailiin.

  Re: Sh-oreja astutuspuuhiin?

Lähettäjä: Tinddi. 
Päivämäärä:   20.4.09 22:50:43

Käypi hyvin.
Mailiini tytti.elainhullu@luukku.com sivuja sitten kun sellaiset on =)

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.