Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Muita turhautuneita? (jaosten alaiset kisat..)

LähettäjäAmar (0408) 
Päivämäärä:   6.2.11 10:14:57

Veikkaan että toivottomuus on tuttu fiilis muillekin kuin minulle kun suunnittelee että ilmoittelisi hevosia vähän kisoihin - ja viimeistään toissapäivänä kalenteriin lisätyt kisat ovat jo jokaista luokkaa myöten täynnä kun niitä sopivia kisoja etsii. Näin siis ainakin ERJ:n ja KRJ:n, tietyissä luokissa myös ainakin VVJ:n osalta.

Eivätkö armaat kisajärjestäjät voisi tehdä asialle jotain ihan omasta aloitteestaan ennen kuin joku jaoksen ylläpitäjä, joka mielestäni viimeistään sitten olisi hatunnoston arvoinen, joutuu taas keksimään uusia sääntöjä tätä meininkiä rajoittamaan? Toki fiksujakin kisajärjestäjiä löytyy, mutta valitettavan vähän hirmuisen omaa napaa tuijottavien tai muuten vaan ihmeellisen typerillä rajoituksilla varustettujen kisojen järjestäjien massasta.

Valitettavasti en edes yleistä rajusti väittäessäni että suurimmassa osassa kilpailuja osallistujamääräksi on määritetty 30-50 os. / luokka, ja lähes poikkeuksetta käytetään sitä sääntöä että yksi ratsastaja saa täyttää 10% luokasta (olen muistaakseni lukenut että se on maksimi mitä yksi osallistuja saa täyttää, ei ainut ja ehdoton määrä. Ihan vinkkinä.). Sitten kun vielä useimmat järjestävät ainakin neljä kilpailua kerralla niin että jokaiseen niistä saa osallistua yhdellä viestillä (tai siis on selvästi jopa suositeltavaa tehdä niin eikä vaivata kisajärjestäjää sillä että osallistuu esimerkiksi eri hevosilla eri kisoihin jolloin järjestäjän työ hirmuisesti vaikeutuu kun ei voikaan vain copypastettaa jokaisen luokan osallistujia suoraan kaikkiin neljiin kisoihin), pääsee kisoihin osallistumaan varsin rajattu määrä henkilöitä (joku matikkapäätä ja viitsimystä omaava saa laskea montako ihmistä mahtuu kisoihin joissa on kuusi luokkaa, jokaisessa 30 ratsukon luokassa 10 eri ratsastajaa ja sama ratsastaja kolmella hevosella jokaisessa luokassa). Seuraus: luultavasti melkoinen kasa ärsyyntyneitä virtuaaliheppailijoita joita myös huvittaisi kisailla omilla hevosilla / saada kisauspalkkoja joskus maksetuksi mutta ei pysty kun ei satu kyttäämään jaosten kalentereja koko aikaa.

Kysymykset kuuluvat:
a) miksi jaksetaan järjestää neljät kisat minimaalisilla osallistujamäärillä ennemmin kuin vaikka edes kahdet kisat luokilla joihin oikeasti mahtuu porukkaa mukaan? Esim. 100 osallistujan luokat joihin yksi ratsastaja voisi tuoda maks. 5 hevosta parantaisi jo kummasti itse kunkin mahdollisuuksia mahtua mukaan.
b) miksi luokkia ei järjestetä helpoista tasoilta vaikeisiin kuten "vanhoina hyvinä aikoina" (se nyt ainakin oli silloin hyvä juttu!)? Aijuu, kun tallin omistajalla ei ole hevosia helppoihin luokkiin niin turhahan niitä sitten on järjestää.
c) joka on seurausta b):n "vastauksesta": miksi nykyään on niin kivaa järjestää kisoja ja luokkia ihan vaan että kisajärjestäjä itse saa kisoja ja sijoituksia omille hevosilleen - missä menee itsekkyyden / menestyksenhalun / jonkun-mitä-en-edes-tajua raja?

Myös kisakalenterien päivittäjät voisivat vaikka lisätä niitä kutsuja kalentereihin parit kerrallaan, jolloin yhdet ja samat henkilöt jotka sattuvat olemaan oikeassa paikassa oikeaan aikaan, eivät valtaisi ja täyttäisi heti kaikkia kisoja. Tiedän, sitten syntyisi jonoja ja se olisi rasittavaa ja plamplam, mutta jos on päivittelijäksi lupautunut niin eikö silloin löytyisi halua myös tehdä jotain muutakin hyvää virtuaalikansan eteen kuin vain sen että lisää niitä kisoja kalenteriin (kun se varsinkaan tällä hetkellä ei edes hyödytä kuin hyväonnisia).

Joo, villit on olemassa, mutta niiden avulla ei saavuteta hevosille KRJ- ja VVJ-laatisten hienoja palkintoja joita uomiini urautuneena harrastajana haluan hepoilleni yhä edelleen kahmia hermojen riekaloitumisenkin uhalla ;) Samasta syystä ei myöskään voi jättää kilpailemista kokonaan pois - sitä paitsi joskus se oli jopa hauskaa enkä niinä aikoina kisailuun tottuneena osaa olla kisaamatta!

Ja kyllä: järjestäisin niitä kisoja ihan itse vaikka kymmenet päivässä jos olisi aikaa (ja jos se olisi sallittua sääntöjen puitteissa) ja jos nyt ylipäätään tietäisin että olisin nettiyhteyden ulottuvilla viikon päästä ja siitä eteenpäin. Ja niissä kisoissa olisi muuten luokkia helpoimmalta tasolta vaikeimpaan, osallistujamäärät maks. 100 / luokka ja yksi ratsastaja saisi osallistua korkeintaan 3-4 ratsulla yhteen luokkaan, ja tietysti yksi hevonen saisi mennä vain kaksi luokkaa per kisa (se tosin taitaa ainakin jollain jaoksella olla jo sääntökin nykyään? nimim. olen vuodesta 2004 asti luullut että se on ollut pakollinen sääntö ja niin osallistunut muiden kisoihin kuin järjestänyt omiakin sen mukaan).

Asiallisia vastauksia ja asiallista keskustelua, kiitos! Niin että tällainen hömelökin ehkä sitten tajuaisi kenties vähän paremmin tätä nykyajan kisa(järjestys)kulttuuria :)

  Re: Muita turhautuneita? (jaosten alaiset kisat..)

LähettäjäSamaya 
Päivämäärä:   6.2.11 10:19:06

Juuri näin!

  Re: Muita turhautuneita? (jaosten alaiset kisat..)

Lähettäjä: bill 
Päivämäärä:   6.2.11 10:29:07

Kyllä, järjestän kisoja 30 osallistujaa/luokka, 3 hevosta/ratsastaja. Mutta kyllä, järjestän myös kisoja 100 osallistujaa/luokka aina viitsiessäni. Harvemmin vain viitsii kun ihmiset tuntuvat olevan niin kiittämättömiä. Lisäksi käsittääkseni on nykyään sääntönä, että jokaiseen kutsuun on oltava mahdollisuus ilmoittautua erikseen.

Ja olen yhä edelleen sitä mieltä, että haluamiaan luokkia saa siten kun itse pitää kisoja. Tai pyytää kaverin pitämään sellaiset kisat. Tekosyitähän tätä vastaan on aina helppo keksiä. "No kun ei ole aikaa. No kun ei ole sellasta kaveria. No kun ei ole järjestyspaikkaa." jnejnejne. En suoraan sanottuna näe syytä, miksi pitäisi pitää kaikki luokat puomiluokista 200cm:iin. Ja eikö tässä yhteydessä pitäisi valittaa myös siitä, että NJ:ssä suomenhevossiittola X:n omistaja pitää vain suomenhevosille avoimet näyttelyt eikä ajattele muita?

  Re: Muita turhautuneita? (jaosten alaiset kisat..)

LähettäjäDiamonte 
Päivämäärä:   6.2.11 10:36:21

"Ja olen yhä edelleen sitä mieltä, että haluamiaan luokkia saa siten kun itse pitää kisoja. Tai pyytää kaverin pitämään sellaiset kisat. Tekosyitähän tätä vastaan on aina helppo keksiä. "No kun ei ole aikaa. No kun ei ole sellasta kaveria. No kun ei ole järjestyspaikkaa." jnejnejne. En suoraan sanottuna näe syytä, miksi pitäisi pitää kaikki luokat puomiluokista 200cm:iin. Ja eikö tässä yhteydessä pitäisi valittaa myös siitä, että NJ:ssä suomenhevossiittola X:n omistaja pitää vain suomenhevosille avoimet näyttelyt eikä ajattele muita?"

Komppaan täysin! Jos ei mahdu kilpailuihin, järjestäköön kukin itse omat kilpailunsa!

"voin olla varma reilusta arvonnasta, saan hevosille sellaisia luokkia kuin haluan..."

  Re: Muita turhautuneita? (jaosten alaiset kisat..)

LähettäjämatzQ 
Päivämäärä:   6.2.11 10:39:35

musta noi billin 100 os. luokat on kivoja kun niihin aina mahdun :D

Tasan yksissä kisoissa olen ollut, missä oli ajateltu niin järkevästi että 50os. ja jokainen tuo max.3 ratsua per luokka.

  Re: Muita turhautuneita? (jaosten alaiset kisat..)

LähettäjäAmar (0408) 
Päivämäärä:   6.2.11 10:46:22

"Lisäksi käsittääkseni on nykyään sääntönä, että jokaiseen kutsuun on oltava mahdollisuus ilmoittautua erikseen."
Todellakin onneksi onkin, se vasta typerää olikin kun ei sitä mahdollisuutta ollut! Mutta vaikka se on sääntö, on monen kisajärjestäjän asenne varsin negatiivinen sitä kohtaan..

Ehkä niitä luokkia voisi pitää laajalta skaalalta että juurikin useammat harrastajat voisivat osallistua? Toki silloin tällöin mielestäni on ihan okei pitää jotain vain vaativien luokkien kisoja (kuten IRL esim. kansainväliset kisat), mutta kun suurin osa kisoista on niitä. Miksipä ei järjestäisi niitä pieniäkin luokkia kun kerran kisoja järjestää? Tästä nyt tosin voisi käydä väittelyä loputtomiin ilman että kukaan olisi oikeassa tai väärässä (no, koko kisa-aihehan on sellainen) :P

Ja todellakin voisi valittaa myös niistä NJ-näyttelyistäkin, tosin siellä on "aikojen alusta" ollut ihan tavallista että järjestetään hyvin rajatusti niitä luokkia niin se ei niin ihmetytä.

Muuta kommentoitavaa kuin tuo perus "järjestäkää itse omat kisanne!"? Selitin juuri omalta osaltani miksi en voi järjestää (tällä hetkellä).

Keksikää te (ihan yleisesti kaikki sellaiset kisajärjestäjät jollaisten kisoista aloitusviestissäni valitan) selitykset / tekosyyt sille miksi järjestätte noin pienelle porukalle rajattuja kisoja!

  Re: Muita turhautuneita? (jaosten alaiset kisat..)

LähettäjäJjune 
Päivämäärä:   6.2.11 10:49:49

ehkä hiemn ohi aiheen, mutta nyt kun tästä kisaamishommasta puhutaan ja ajattelin omat kisat järkätä, niin voinko siis pitää 4xKRJ & 4xERJ? :) kun tuo max neljä kutsua samaan aikaan niin ajattelin vaan kysäistä josko on tietoa teillä enempi.

  Re: Muita turhautuneita? (jaosten alaiset kisat..)

Lähettäjä: bill 
Päivämäärä:   6.2.11 10:54:35

Sandi tiivisti sen, mitä itsekin ajattelen. Järjestän sopivia luokkia omille hevosilleni pienillä osallistujamäärillä ja toisinaan isoja kisoja, joissa on kaikkea pikkuluokista yli puolentoista metrin. Ja miksi näin? Koska haluan hevosilleni ratsastuskisojen sertit eli sijoitukset. Pienet luokat saa nopeammin täyteen -> saan anottua uudet kilpailut. Asia olisi todennäköisesti toinen jos VRL toimisi, eikä tarvitsisi mennä neljän kutsun pätkissä.... Joskus olin sitä mieltä, että kisoihin osallistumisoikeus pitäisi jakaa sen mukaan, kuinka paljon kisoja itse pitää, mutta onneksi asian voi ratkaista pitämällä omille kopukoilleen sopivia luokkia.

Ja ei, en ala pitämään suuremmissa määrin laajempia kisoja. Miksi? Koska en hyödy niistä. Ihminen on itsekäs olento. Sitäpaitsi nyt on alkanut ilmestyä enenevässä määrin luokkia vain rodulle X. Onko se sitten parempi kehityssuunta?

  Re: Muita turhautuneita? (jaosten alaiset kisat..)

Lähettäjä: bill 
Päivämäärä:   6.2.11 10:55:42

Jjune, kerrallaan avoimia max. 6xKRJ ja 4xERJ. Löytyy jaosten sivuilta tuo tieto.

  Re: Muita turhautuneita? (jaosten alaiset kisat..)

Lähettäjä: Tilli (mobiili) 
Päivämäärä:   6.2.11 10:59:32

Lajijaoksilla pitäisi olla postituslista, jonne lähtisi automaattisesti maili kertoen että kalenteriin on lisätty nämä ja nämä kisat. Silloin kaikilla olisi mahdollisuus ehtiä, kun tosiaan, kaikki ei vahtaa kalentereita 24/7, mutta ainakin minulla kännykä ilmoittaa äänimerkillä kun uusi maili tulee. Jos ei ole niin uutta kännykkää jossa tämä ominaisuus, niin kannattaisi hankkia gmaili, jolle saa työpöytä ilmoitukset käyttöön..

  Re: Muita turhautuneita? (jaosten alaiset kisat..)

LähettäjäDiamonte 
Päivämäärä:   6.2.11 11:00:18

Miksi minun pitäisi järjestää lisää luokkia, jotta joku sellainen mahtuisi mukaan, joka ei itse edes järjestä kilpailuita?

Mielestäni kilpailuissa haetaan parasta maksimaalista hyötyä itselle, ja kun omia kilpailuitani järjestän, voin olla varma, että tulokset on arvottu rehdisti. Lisäksi saan itselleni sellaisia kilpailuita, joita haluan ja joita ei aina ole. Onko se parasta mahdollista hyötyä, että etsin kissojen ja koirien kanssa osallistujia, jotta sellainen mahtuu mukaan, joka ei järjestä minua varten kilpailuita? Osallistuja hyötyy minusta, mutta hyödynkö minä osallistujasta?

Minä järjestän kilpailut, kerään osallistujat ja arvon tulokset. Jos joku haluaa vielä osallistua, saa luvan järjestää omat kilpailunsa.

  Re: Muita turhautuneita? (jaosten alaiset kisat..)

Lähettäjäjuicy 
Päivämäärä:   6.2.11 11:04:52

Mua vitutttaaaaa juuri tuo että järkätään vaan 10 grand prix -luokkaa per kisa tai 130 sentistä ylöspäin esteluokkia.

Joo no ei munkaan kisoihin mitkään super-geepeeratsut välttämättä sovi, mutta oon ainakin pyrkinyt luokkien vaikeusastetta valikoidessani siihen että mahdollisimman moni voisi osallistua.

Kaipaan niin paljon "luokkiin otetaan rajattomasti osallistujia" -fraasia ;_;. IMO se toimisi nykyäänkin, joskin yhden ihmisen osallistumisia luokkaa kohden olis hyvä rajoittaa.

  Re: Muita turhautuneita? (jaosten alaiset kisat..)

Lähettäjä: elli 
Päivämäärä:   6.2.11 11:05:45

Minä taas olen huomannut kilpailuja järjestäessäni, että luokkiin kyllä tulee osallistujia parina ensimmäisenä päivänä kalenteriin lisäämisestä, mutta sen jälkeen osallistuminen tyssää, vaikka luokissa olisikin vielä tilaa. Jos haluaa luokat täyteen, niin sitten niitä on mainostettava täällä.

  Re: Muita turhautuneita? (jaosten alaiset kisat..)

Lähettäjäjuicy 
Päivämäärä:   6.2.11 11:06:03

Ja fruitiella hyvä argumentti. Oon inhonnut tota kisojen mainostamista AINA, ellei kyse oo jostain siperian pilkkupersiiponeille avoimista näyttelyistä..

  Re: Muita turhautuneita? (jaosten alaiset kisat..)

LähettäjäEilowy 
Päivämäärä:   6.2.11 11:06:29

Yksi ratkaisu kisanjärjestäjän/järjestäjien taholta voisi olla, että samantasoisia luokkia järjestäisi useamman (siten, että jakaisi luokan vasta osallistujien tultua, eli osallistuja ei voisi valita mihin niistä luokista ilmoittautuu, vaan aina ilmoittauduttaisiin vain "tasolle" ja sitten luokka jakautuisi osallistujamäärän täyttyessä aina seuraavaan osaan) ja yksi omistaja saisi osallistua vain yhteen saman tason luokkaan.

  Re: Muita turhautuneita? (jaosten alaiset kisat..)

LähettäjäEilowy 
Päivämäärä:   6.2.11 11:10:36

elli >> Minä uskon tuon ilmiön olevan seurausta siitä, ettei monikaan katso tarpeelliseksi vilkaistakaan pari päivää sitten lisättyjä kutsuja, koska todennäköisyys, että niihin mahtuu mukaan, on minimaalinen.

  Re: Muita turhautuneita? (jaosten alaiset kisat..)

Lähettäjä: Lilla 
Päivämäärä:   6.2.11 11:10:36

Mulla ei oo tullu kaikki luokat täyteen vaikka ollukkin 100 os ja mahollisuus ilmottaa 10 heppaa per omistaja. ERJ ja KERJ kisoista siis kyse..

Ja ne jotka itkee että ei oo pieniä / helppoja luokkia.. Mun mielestä nykysin järkätään aina he C- va B luokkia tai 40cm-130cm

  Re: Muita turhautuneita? (jaosten alaiset kisat..)

LähettäjäEilowy 
Päivämäärä:   6.2.11 11:13:14

Lilla >> KERJ:n kisoja tuntuu olevan vaikea saada täyteen, vaikka osallistujarajoitus olisi vain se 30 per luokka (nimim. 45 hevosen luokkani eivät tahdo täyttyä millään. Tosin olen rajoittanut osallistujia 2 hevosta / omistaja, mikä varmasti myös vaikuttaa). Ihmisillä ei ole kenttähevosia, kun niillä on fancypancy grand prix koulu- ja estehevosia, jotka ei voi osallistua kenttäkisoihin, koska niillä on painotus. Vaikka onhan se totta, että eivät ne oikeastikaan taitaisi kenttäkisoissa pahemmin pärjätä. Kenttähevonen sensijaan voi pärjätä esim. estekisoissa.

  Re: Muita turhautuneita? (jaosten alaiset kisat..)

Lähettäjä: marus... 
Päivämäärä:   6.2.11 11:23:57

"Tai pyytää kaverin pitämään sellaiset kisat."
Onko yleistäkin? Joskus tutkin niin samat osallistujat oli toistensa kilpailuissa _aina_. Parissa kilpailuissa pidin sattumana, mutta sitten kun oli jokaisessa sama niin aika järjesteltyltä näytti. Vissiin jotkut valmiit listat kavereilta, jotka sitten vain lisätään kilpailuihin? :S

  Re: Muita turhautuneita? (jaosten alaiset kisat..)

Lähettäjä: bill 
Päivämäärä:   6.2.11 11:28:37

marus, tietyt henkilöt vain ovat aktiivisempia ja siten näkyvät usein kisalistoissa (esim. Sandi, Diamonte, minä, K.J...). Ja "pyytää kaverin pitämään sellaiset kisat" tarkoitan sitä, että pyytää kaveria pitämään sopivia luokkia tai jopa kokonaan sopivat kisat. :)

  Re: Muita turhautuneita? (jaosten alaiset kisat..)

Lähettäjä: s el s 
Päivämäärä:   6.2.11 11:55:21

bill sä oot mun idoli :D

itte kanssa järjestän semmosia kisoja kuin omat hepat tarvitsee, luokkakoko vaihtelee 30-50 välillä, taso 80-160cm.

  Re: Muita turhautuneita? (jaosten alaiset kisat..)

Lähettäjä: Tatti 
Päivämäärä:   6.2.11 12:11:53

Mulla nyt menossa 100 osallistujan KRJ ja ARJ kisat joissa molemmissa tilaa vasta pari luokkaa puolillaan :)

  Re: Muita turhautuneita? (jaosten alaiset kisat..)

Lähettäjä: Lille 
Päivämäärä:   6.2.11 12:14:04

Sillon kun mä järjestän KRJn alaisia kisoja, laitan yhdelle päivälle monta saman tason luokkaa ja yleensä 50 ratsukkoa / lähtö. Näin mahdollisimman moni halukas ehtii mukaan ^^ Itseänikin kyllä vaivaa, varsinkin näin eri aikavyöhykkeellä asuvana, se että kisoihin ei koskaan mahdu mukaan. Eikä sekään kovin hyvältä näyttäisi, jos kaikki sijoitukset olisivat omista kisoista...

  Re: Muita turhautuneita? (jaosten alaiset kisat..)

LähettäjäAmar (0408) 
Päivämäärä:   6.2.11 19:32:20

fruitie, niinpä, en oikeasti näe mitään ideaa siinä että täällä heti mainostetaan niitä kisoja! Eikö malttaisi odottaa että VIP olisi vaikka muutaman päivän päästä ja sitten vasta mainostaisi - kaikki kun eivät edes ht.netissä pyöri. Jaosten puolelta sääntö tähänkin olisi hyvä, mutta turhan työläs valvoa :/

Eilowy, mm, tuo tasojuttu olisi kyllä hyvä, muttei taida jaosten sääntöjen puitteissa onnistua - valitettavasti :S

Kaikki jotka järkkäävät jotain 100 osallistujan luokkia voisivat vaikka ilmoittaa asiasta siinä jaosten kisakalenterien "huomioitavaa"-kohdassa (tai mikä se milläkin jaoksella on), koska tosiaan välttämättä moni ei jaksa katsoakaan kutsuja jotka on lisätty muutama päivä sitten kun ei niihin yleensä mahdu, eikä jokaista kutsua välttämättä jaksaisi lähteä läpi selaamaan..

Järkyttävää huomata että virtuaalimaailmassa(kin) on nyt sitten itsekkyys in, ja palkintoja omille hevosille haalitaan muiden harrastuksen "rajoittamisen" kustannuksella. Mitä hauskaa siinä on? :o

En nyt haluaisi vaikuttaa tekopyhältä, mutta siis kun meikäläisen omatuntoa alkoi kolkuttaa kun järkkäsin toisella tallillani monet (viidet?) kisat aikomuksenani ilmoittaa omat hevoseni joka luokkaan, mutta kun huomasin että muita osallistujia tuli niin vähän että omat hevoseni olisivat väkisin kahmineet suurimman osan palkinnoista, niin enpä sitten osallistunut kuin niihin ekoihin kisoihin joista saatuja sijoituksia en sitten kehdannut / viitsinyt hevosteni sivuille edes laittaa.. Enkä koskaan ennen ole edes omiin kisoihini osallistunut (okei, gymkhanaan jonkun parina joskus) - kisojen järjestäminen vain sattuu olemaan hauskaa, eikä todellakaan sen takia että saisi omille hevosille sijoituksia! Nooo, periaatteessa kaikki tyylillään.... Onneksi muitakin epäitsekkäitä sentään jonkin verran löytyy kuitenkin :)

  Re: Muita turhautuneita? (jaosten alaiset kisat..)

Lähettäjä: Lilla 
Päivämäärä:   6.2.11 19:57:45

Joo, no KERJ on tosi vaikee saada täyteen, mutta sillä 100 os per luokka pyrin silloin saamaan mahdollisen monen pääsevän kisoihin :)

Kuitenkin kun muutama kuukausi sitten järkkäsin ERJ:t niin jäi jotkin luokat vajaiksi vaikka saikin osallistua 10 hevosella per luokka :D

  Re: Muita turhautuneita? (jaosten alaiset kisat..)

LähettäjäSusu 
Päivämäärä:   6.2.11 20:03:30

Mä olen huomannut, että yleensä tunnettujen tallien kisojen luokat menevät parissa sekunnissa täyteen. Mä joskus kun vanhan tallin kisakutsuja laitoin niin tsägällä yksi luokka meni täyteen. Eli kyllä niitä löytyy ;)

  Re: Muita turhautuneita? (jaosten alaiset kisat..)

LähettäjäHannaK. 
Päivämäärä:   6.2.11 20:20:08

Mä anoin just neljä erj kutsua sillee et sata osallistujaa per luokka. Ja yks ihminen saa tuoda max 5 heppaa, mutta luokkia on valitettavasti vian 100cm ->

  Re: Muita turhautuneita? (jaosten alaiset kisat..)

Lähettäjäyersinio 
Päivämäärä:   6.2.11 20:25:07

Niin kauan kun htnetin etusivulla on jatkuvasti "täyttäkää KRJ, VVJ, ERJ luokat" keskusteluja niin mun on vähän vaikea uskoa, että kilpailuihin ei mahdu mukaan (vaikkakin jotkut pystyttävät topan saman tien kun kutsu on kalenterissa). Onkohan kyse nyt siitä, mitä ylempänäkin mainittiin, että vanhempia kutsuja ei edes viitsitä käydä katsastamassa "kun ne kuitenkin ovat täynnä"?

KRJ kalenteri päivitetään miltei joka päivä, kutsuja riittää myös jokaiselle päivälle. Lisäksi päivittäjiä on kaksi, joten kalenteria ei aina päivitetä samaan aikaan. Näin ollen Amarin toivoma päivitysväli pitäisi olla kunnossa?

Koulupuolella järjestetään tälle hetkellä helppoja luokkia ja vaativaa B:tä pilvin pimein ja itse olen yrittänyt vastapainoksi järjestää vaativampia luokkia ja ne eivät ole kertaakaan täyttyneet olemalla pelkästään KRJ:n kalenterissa.

  Re: Muita turhautuneita? (jaosten alaiset kisat..)

LähettäjäYogi 
Päivämäärä:   7.2.11 17:28:33

Itse järjestäisin mielellään isoja luokkia, mutta hektisen elämän, jatkuvan reissaamisen ja kokoajan muuttuvien olosuihteiden takia pelkään kuollakseni etten olekaan koneeni ulottuvissa kisapäivänä (tai kisapäivän ja vip päivän välillä) vaan parhaimmillaan 1500km päässä lähimmästä nettiyhteydestä johon minulla on pääsy.
Siksi järjestän pieniä luokkia, 30-50 osallistujaa/lk (50 jos tiedän melko varmasti että olen maisemissa), sillä silloin luokat saa yleensä täyteen jo ennen VIP päivää ja lähetettyä tuloksetkin ajoissa.
VIHAAN sääntöä että tulokset on lähetettävä kalenteriin kisapäivänä, sillä se ei sovi elämäntyylilleni lainkaan. Hyvinä aikoina kykin koneen ääressä 24/7 mutta esim ennen joulua olin yli kuukauden netin ulottumattomissa, kirjaimellisesti erämaassa. Varoitusaika lähtöön oli alle viikko.

Minusta olisi hyvä jos tulokset lähetettäisiin kalenteriin viikon sisällä järjestyspäivästä, ei järjestyspäivänä. :(
Jos tämä sääntö muuttuu niin lupaan minäkin järjestää vaikka 100 osallistujan luokkia!

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.