Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  M. Chevalililaisia FWB poneja, kuvineen!

LähettäjäZiki 
Päivämäärä:   7.11.10 19:54:38

Eli nyt taas pitkästä aikaa on Cheval Delamerin kasvatteja myynnissä, ja tällä kertaa myös kuvat mahdollista saada mukaansa! Nimet jotka kasvateilla on laitettuna ovat mahdollista muuttaa, vaihtaa, mitä vain, joten eivät ole päätettyjä valmiiksi. Ja myös sukupuolet vaihdettavissa, niitäkään mitenkään löyty lukkoon, mutta kuvien mukaan vähän katsottu... Jos ei kuitenkaan kuvat kelpaa / haluaa tietyn ponin eri sukupuolella, niin voin nyt kaivaa myös vaihtoehtoiset kuvat tilalle. :D

Syksyn kasvatit 2010

Tarjouksissa olisi kiva kuulla vähän että mitäs tulevaisuudessa tapahtuu, eikä turhia lupauksia laatiksista ja muista sitten, ellei tosiaan aio niitä lupauksia toteuttaa. ;) Ja tosiaan, pitkäaikaiset kodit siis haussa lähinnä, ja vasta sen jälkeen tulee se itse aktiivisuus ja muu. Ja aktiivisuus voi olla kisaamista, päivismerkintöjä tai sitten jalostukseen, mutta jollain asteella jotain tapahtumaa sivuilla olisi mukava nähdä. :) Tarjota saa tähän tai maililla, miten itse tykkää.

Re: M. Chevalililaisia FWB poneja, kuvineen!

LähettäjäMiivi 
Päivämäärä:   7.11.10 20:02:12

Hemmetti Paranoic Mer!

Kuinka hiton pitkään olen kaivannut kaksipolvista suomenpuokkia? Ja että estepainotteinen? Ja että vielä kuvat mukaan? Tarjotaan kotia Sentencestä, jossa pääsisi kilpailemaan esteillä. Tavoitteena VPA-laatis :-) Elinikäinen koti. Parissa hassussa valmennuksessakin käytäisiin.

Sivunäyttö

LähettäjäZiki 
Päivämäärä:   7.11.10 20:19:22

Miivi, tuo onkin hieno poni ;) mutta hyvältä näyttää, annan vielä muillekin mahiksen tarjoilla. Ja ooj Nao on hiieno, täytyykin muuten myös vaihtaa sivuja tuolta kasvatus-sivulta.. :D Näyttäs olevan uusi osoite nimittäin.

Hmm ja vähän otsikko typottaa, oikein Chevalililililaisia myynnissä! :D Chevalilaisia piti siis lukea, mutta ei se mitään, näin käy aina välillä.. :D

LähettäjäMiivi 
Päivämäärä:   7.11.10 20:23:02

Saattaa tuolta löytyä vielä joitakin hiomattomia helmiä lisää, mutta katsotaan :-)

LähettäjäKelsey 
Päivämäärä:   7.11.10 20:33:32

Lamebrained Mer olisi ihastuttava, rakastan isän sukua. Harmi vain ettei löydy mitään säädyllisiä näyttöjä että viitsisin tehdä tarjousta...

LähettäjäZiki 
Päivämäärä:   7.11.10 20:52:23

Kelsey, tarjousta vaan tulemaan! :) ei sitä koskaan tiedä, ja näillä kun vain se pitkäaikainen koti haussa, ja sitten aktiivisuus voi olla niitä kisoja, päivismerkintöjä, jälkeläisiä tai näinpoispäinn :)

LähettäjäMinttunen 
Päivämäärä:   7.11.10 20:59:05

fwb-o. Zombified Mer

Upea herra, tarjoaisinkin hänelle asuinsijaa tulevalle talilleni. Team Criminals, tuleva tallini, jolla on ulkoasu ja on osa teksteistä jo kirjoitettuna, mutta sivut vielä täysin kesken, ulkka lisäämättä jne. Team Criminals on kuitenkin oma melko pieni ja monipuolinen yksityisjoukkoni, josta jokaiselle tulisi paljon kisausta omassa lajissa, valmennuksia, päiväkirjamerkintöjä ja tietenkin muutama jälkeläinen, joille sitten teen niin kuin parhaaksi näen. Tämä herra olisi kuitenkin Täydellinen (isolla T:llä) katraaseeni.

Valitettavasti minulla nyt ei näyttöjä, paitsi nykyinen yksityiseni, joka syntyi virallisesti eilen ja jonka sivut ovat sotkussa ulkoasunvaihdon vuoksi.

Tulisin siis panostamaan tähän oriiseen paljon, KRJ:tä kisattaisiin ja muutakin varmaan.

Lähettäjä: Ziki 
Päivämäärä:   8.11.10 06:52:16

Minttunen, pistetäänpä harkintaan! :) Jos tallin sivut ehtivät valmistua edes jollain asteella julkaisukelpoisiksi tässä, olisi ne mukava nähdä.. :)

LähettäjäYogi 
Päivämäärä:   8.11.10 07:19:13

Hienoja <3 Itse en voi tarjota koska niillä kahdella joista olin kiinnostunut oli samoja hevosia suvuissaan kuin omilla kaakeilla.. Toivottavasti menevät hyviin koteihin! :)

LähettäjäMinttunen 
Päivämäärä:   8.11.10 19:12:25

Autan nostamaan C:

Lähettäjä: Myy 
Päivämäärä:   8.11.10 19:18:43

Mephit mer <3

Voisko ottaa projektiini Ruutumäkeen ? Kisoja ja valmennuksia koluttaisiin jonkun verran, ja hoitajan ja päiväkirjan sais ainakin <; + rakastavaisen kodin tietty ! <3

LähettäjäZiki 
Päivämäärä:   8.11.10 19:36:44

Yogi hmm no kyl nyt muutama samasukuinenkin voi olla tallissa... :D hmm tarjousta vaan? :)

Myy, ei tämän projektin sivuja voisi saada nähdä? Lisäksi jonkin asteen sivunäyttöjä hevosiltasi olisi kiva nähdä. :)

Päivämäärä:   8.11.10 19:39:54

Ulkkaa ei ole projektilla mut hebon sivunäyttön toimikoot tämä : http://sebastiani.webs.com

LähettäjäMinttunen 
Päivämäärä:   8.11.10 19:45:47

Ja kun herra on koulupainoitteinen niin jos meille lähtisi niin varsana varmaan osallistuttaisiin VLRY:n kaikille avoimiin Horsemanship tms. sarjoihin ja mahd kaikille avoimiin villeihin jos sopivia löytyy, eli ei tulisi viettämään ensimmäisiä vuosia tyhjänpanttina vaan läpi elämän olisi kaikenlaista toimintaa. ja jos tosiaan meille lähtee niin (pahimmassa tapauksessa tälle upealle herralle =D ) joutuisi koko elämänsä meillä asumaan kun lopettaminen ei nyt oikein sovi suunnitelmiin. (Ei tästä virtuaaliheppastelusta eroon pääse).

Anteeksi tämä häirintä, oli pakko mainita kun oon nyt saanut päähänpinttumän Zombista (Kyllä, oon keksinyt sille jo väliaikaisen lempinimen)

LähettäjäZiki 
Päivämäärä:   8.11.10 21:01:18

Myy, no tämä ei oikein vakuuttanut tällä kertaa, joten ei tällä kertaa :/
Minttunen, mm no tälle olisi sitten ainakin toimintaa luvassa! :D vahvoille menee kyllä, mutta annetaan nyt vielä vähän aikaa muillekin aikaa tarjota.. :)

Päivämäärä:   8.11.10 21:02:13

Ziki okei :/

Päivämäärä:   8.11.10 22:47:49

16.

Lähettäjätwinkey 
Päivämäärä:   8.11.10 23:07:37

(psst http://remukyla.webs.com/00kasvatit.htm)

LähettäjäZiki 
Päivämäärä:   10.11.10 20:30:40

twinkey, ooho miten oon unohtanu.. :o Noo mutta mää teen sivuja tässä piakkoin heti ja lähettelen sulle ! :)

LähettäjäZiki 
Päivämäärä:   10.11.10 20:59:22

19.

LähettäjäMeow 
Päivämäärä:   10.11.10 23:17:58

Himottais hiukan tarjota yhestä mut Anxious Mer on vielä sekin niin raaka :S

LähettäjäER 
Päivämäärä:   11.11.10 00:14:08

fwb-o. Zombified Mer
Ori olisi oikea unelma minulle kisahepaksi, täydellinen suku ja muutenkin nam ♥ En kylläkään pysty takaamaan, että kisaisin sillä VRL -alaisissa kisoissa, mutta muuten kyllä olisi tarkoitus kisata kun ikää tulee tarpeeksi. Lisäski kisojen ohella (ja niitä ennen) ori tulisi saamaan paljon päivittelyjä päiväkirjamerkintöjen merkeissä ja tietysti myös valmennusten kautta. Aktiivinen koti olisi siis tarjolla.

Tallipaikkana toimisi vaatimaton Taajoslaavun tila, joka on vielä hieman keskeneräinen. Kyseessä siis pieni projekti, jonka hevosiin panostan aktiivisuudella - en niinkään halua montaa sivua kisoja, vaan ihan arvostettavat tulokset hevosen omasta lajista ja paljon päiväkirjamerkintöjä. Hevosia ei vielä ole, koska haluan valita ne huolella (ainoastaan tallin maskotti, Pampula löytyy sivuilta). Kisanäyttöjä ei ole, koska olen äskettäin palannut virtuaalimaailmaan, mutta sivunäyttönä toimikoon Ape.

Aina kannattaa kokeilla, vaikka epäilen ettet maalaistallille upeaa oriasi myykkään (:

Päivämäärä:   11.11.10 20:45:51

Meow, aina voi tarjota (;
ER, laitetaanpa sinutkin harkintaan : ))

Päivämäärä:   11.11.10 21:12:01

23.

LähettäjäMeow 
Päivämäärä:   11.11.10 23:52:01

fwb-o. Lamebrained Mer
Lyhyempisukuiselle herralle tarjoaisin kotia siis Anxious Merin kanssa samasta tallista, pienehköstä yksityistallistani jonne olen sijoitellut puoliverisiä ja poneja joihin haluan panostaa jollain muulla tavalla kuin muissa talleissani. Estepainotteisena pääsisi kisaamaan siis ERJ:n alaisia kisoja, KERJ:stä olen nyt vasta innostunut, mutta varmasti pääsisi tämäkin poika siellä pyörimään muiden jaloissa.
Laatuarvosteluja en lupaa, sen sijaan lupaan kisailla sen 50+ sijoitusta täyteen ja kirjoitella herralle päiväkirjaa.
Jälkeläisiä ori tulisi varmasti saamaan ainakin muutaman :)

Tällaiset sivut herra tulisi saamaan, tosin värit saattavat vaihtua jouluksi 8)

(Näyttö toisen tallin hevoselta)

Päivämäärä:   13.11.10 13:30:36

Meow, hyyvältä näyttää! :)

tässä viikonlopun aikana voisi heitellä ekat kasvatit uusiin koteihin... ;)

LähettäjäMinttunen 
Päivämäärä:   13.11.10 13:45:59

Odotas vielä hetki ennen kuin päätät, mulla on yks näyttö (7 päivää vanha tytteliini [yksirini]), jolla on jo osallistuttu yhteen tapahtumaan, mutta tuloksia ei ole tullut joten en ole kerennyt lisäillä sivuille.

http://teamcriminals.webs.com/yksityiset/drama.htm

Päivämäärä:   13.11.10 14:03:11

Minttunen, hmm elisiis tällaset sivut tulis saamaan? :) että samalla sivunäyttönä toimii?

LähettäjäMinttunen 
Päivämäärä:   13.11.10 14:05:59

Sivut tulisivat olemaan tälläiset.
http://heathinlay.webs.com/4heppa.html
Ja tallin etusivu ja muukin ulkoasu on tälläinen, tosin tekstit vielä pahasti kesken:
http://www.teamcriminals.webs.com/

Päivämäärä:   13.11.10 14:09:41

Minttunen, tämäselvä :)

Päivämäärä:   13.11.10 15:13:04

30.

Päivämäärä:   13.11.10 18:35:01

31.

Päivämäärä:   13.11.10 19:14:45

32.

Päivämäärä:   13.11.10 21:42:27

33.

Päivämäärä:   14.11.10 00:35:02

34.

Päivämäärä:   14.11.10 12:39:07

35.

LähettäjäMaijunen 
Päivämäärä:   14.11.10 14:42:47

Tsiki sä olet julma ._.

Päivämäärä:   14.11.10 21:01:25

Maijunen tarjoaa ja hankkii (taas) uuden chevalilaisen? :>

Ja näin nyt siis ponit uusiin koteihin, Paranoic Mer Miiville, Zombified Mer Minttuselle ja Lamebrained Mer Meowille. :) Sivuja mailiin (webmaster(a)kauhukuva.net) miel. viikon sisällä, ja haluatteko muuten kuvat mukaan? :) Tai haluatteko eri sukupuolella kyseisen ponin, niin heittelen sitten vaihtoehtoiset kuvat tilalle. :) (miksi muuten jokainen jolle ponin myin alkoi M kirjaimella.. :D)

LähettäjäMinttunen 
Päivämäärä:   14.11.10 21:09:11

Tää on tätä M-kuumetta! Kiitos ihan hirmuisesti! Zombi kelpaa tuollaisena, kuvat otan mieluusti mukaan. Sivuja laittelen huomenna päivällä tai aamulla miten kerkeän!

Päivämäärä:   14.11.10 22:25:26

Minttunen, loistavaa hyvähyvä : )

Lähettäjä: Meow (work) 
Päivämäärä:   15.11.10 00:58:38

jea, laitan sivut kuntoon pian, jee! Ja kylla, voit syyttaa nikista mun omaa mutsia. :D

LähettäjäMaijunen 
Päivämäärä:   15.11.10 01:11:27

Mut mie en voi koska miulla on jo melkei kaikista noista suvuista! ;) Sitäpaitsi viides pitää olla jo senverran maaginen tyyppi ettäh ;D

Päivämäärä:   15.11.10 17:37:21

Meow no minä menen teiä äitille siis valittamaan tästä.. :DD
Maijunen, no eiks nuo nyt aika maagisii ponei ole..? :D mutta mää tuun tunkemaan sulle taas joskus uuden ponin :)

LähettäjäMaijunen 
Päivämäärä:   15.11.10 17:40:54

onhan noi aika maagisia ;) mut tosiaa löytyy samoja nimiä suvuista sen verran että jätän väliin :< ja voi olla niin päi et mie tuun repimään siulta sen chevalin nro 5 ilman et siun täytyy kummemmin tunkee, mut saahan sitä aina yrittää ;)

Päivämäärä:   15.11.10 17:57:53

Maijunen mm no ehkä menee paremmin jos sää tuut hankkimaan itse oman ponin josta itte tykkäät.. :D tietää et kuitenkin tulet vielä ponin hakemaan... :D

LähettäjäMinttunen 
Päivämäärä:   15.11.10 18:40:05

Mikäköhän mahtaa olla CD:n etusivun osoite?

Päivämäärä:   15.11.10 18:46:58

Hähä? :D http://kauhukuva.net/cd/? vaisiistäh.

LähettäjäMinttunen 
Päivämäärä:   15.11.10 18:50:33

Noinko hämilleni mä sut sain? Siis kun noi kasvattisivun linkit ei toiminu enkä jaksanu (ainiishit tossa sun alotusviestissä luki) joo kato yritän merkata sua kasvattajaks....

Päivämäärä:   15.11.10 19:34:13

nojoo tommossii hämäävii kysyt.. :DD oho kappas miten en oo tajunnu muokata noit linkkei toimiviks.. ko toi chevalin ääkkösongelman takii websis toi kasvattisivu ni :D

Päivämäärä:   16.11.10 17:25:13

mm onks tää nyt 49 vai 50..?

LähettäjäMinttunen 
Päivämäärä:   16.11.10 17:56:56

http://www.teamcriminals.webs.com/hevoset/zombi.htm Tosson herran sivut, vähän jäi kesken ku linkit rupes kakkaamaan. Sanos mulle voitko sä lähettää mulle Zombin kuvat vaikka säpöllä kun tää ei oikein tottele mua tää kone?

Päivämäärä:   16.11.10 18:04:54

Minttunen, joo lähettelen. :) ja joo sivut näyttävät melko keskeneräisiltä, mutta joo epäilisin että puuttuvat tiedot ovat vielä tulossa sivuille.. :D

LähettäjäMinttunen 
Päivämäärä:   16.11.10 18:09:30

No ei kuule ole kun ihan tolleen eletään loppulife :D Tai sit ei... Juu laittelen tietoja ja kirjoittelen luonnetta kun aikaa, tällä viikolla 3 koetta+ äikän projekti sekä mantsan projekti ja sitten vielä hissan projekti.... mutta lisäilen näitä pikkuhiljaa :)

Päivämäärä:   16.11.10 18:26:26

Minttunen, ja mä kun luulin et mulla olis kiireistä, mutta joo sitten kun kerkeää niin laittele ne loputkin tiedot. :) ja nyt lähti muuten myös postilla ne kuvat.. :)

Päivämäärä:   16.11.10 20:48:22

54.

Päivämäärä:   16.11.10 21:18:04

55.

Päivämäärä:   16.11.10 22:01:58

56.

Päivämäärä:   18.11.10 12:45:02

57.

Päivämäärä:   18.11.10 14:23:21

58.

Päivämäärä:   18.11.10 15:19:13

59.

Päivämäärä:   18.11.10 16:45:04

60.

Päivämäärä:   18.11.10 18:10:22

61.

Päivämäärä:   18.11.10 21:03:10

62.

Päivämäärä:   19.11.10 20:33:41

63.

LähettäjäMeow 
Päivämäärä:   19.11.10 20:42:52

Mulla on viikonloppu sittenkin aika täynnä työtä ja lisää työtä, niin yritän sunnuntaiksi saada laitettua sivut kuntoon ja lähetellä sulle :)

Päivämäärä:   20.11.10 11:14:03

Meow, hyväjuttu :))

Päivämäärä:   20.11.10 20:12:31

66.

LähettäjäMiivi 
Päivämäärä:   21.11.10 15:49:03

Kuinkas monta Mer-ponia mulla nyt onkaan... Neljä?

Päivämäärä:   21.11.10 22:32:02

Miivi, näin se menee :D tuntuu kerääntyvän aina tiettyjen ihmisten luo, hmm.. :D

LähettäjäMiivi 
Päivämäärä:   22.11.10 16:47:44

kukaa ei osaa kirjottaa? minää!

Para, kun ei edelliseen voinu laittaa ku oon niin hyvä kirjottaja!

Päivämäärä:   22.11.10 17:01:00

Miivi, :D kiitokset sivuista! :)

Hei muuten ja unohtui mainita, kuvien copyihin Ziki + linkki mailiin!

Päivämäärä:   23.11.10 15:54:14

71.

Päivämäärä:   24.11.10 16:23:22

72.

LähettäjäMiivi 
Päivämäärä:   24.11.10 16:30:06

Nao Mer
Yeoman Mer
Upsaid Mer
Paranoic Mer

siinä ne jotka vain ovat sattuneet tuppantumaan minulle... milloinkohan tulee viides Mer-poni meille?

Päivämäärä:   24.11.10 17:18:57

siellä vielä pari ponia ilman kotia.. ;) tai sitten seuraavaksi kun myyn näitä poneja, niin sieltä sitten? :D mutta kyllä sulle tulee vielä sellainen, siitä mä pidän huolen ;)

LähettäjäMiivi 
Päivämäärä:   24.11.10 17:49:41

Ja sä pidät huolen siitä, että Mephit Mer lähtee vielä mun mukkaa, vai mitä? Joten joko nyt vielä tänä vuonna viides Mer-poni tai ei mitään!

LähettäjäMinttunen 
Päivämäärä:   24.11.10 18:35:30

Hmmm, kun nyt viimein yritän saada jtn aikaseks Zombin sivujen kanssa (yritän keksiä sille parempaa lempinimeä..) ja lisäilin niitä kuvia sivuille niin osaatsä sanoa sen värityksen, kun mä en osaa värejä kattoa yhtään... Ja mitä mä laitan kuvien copyihin?

Päivämäärä:   24.11.10 19:28:09

Miivi, Mephit Mer voi hyvin lähteä sun mukkaas :) Ellet haluu jotain tilausvarsaa katsoa, kun kerran on jo the Viides varsa :D mutta jos mephit kelpaa hyvin, ei mulla ole mitään sitä vastaankaan (;

Minttunen, ruunikko tuo on, ja copyihin siis Ziki ja linkki mailiin webmaster(a)kauhukuva.net :)

LähettäjäMiivi 
Päivämäärä:   24.11.10 19:38:48

Kiva kun kerroit mulle, että tilareitakin on olemassa! Koska tämä on viides Mer-poni, on sen vanhempien oltava kaikissa laatikissa ykkösiä ja kantakirjattu ykköselle ja niillä on oltava viisisataa voittoa... Eiköhän se ole niin, että Rascally Shaw x Stage Beauty VW ole hyvä yhdistelmä Viitoseksi...

Kutsukaamme tätä Mer-ponia Viitoseksi, toistaiseksi.

Päivämäärä:   25.11.10 11:11:44

Miivi, ooj erittäin hyvä päätös, tuosta tulee hienohieno Vitonen :)) Koskas haluat, että Viitonen on syntynyt? Mielellään tässä marraskuun puolella, ellet sitten jouluvarsaksi tätä halua. :D

LähettäjäSofia K. 
Päivämäärä:   25.11.10 11:29:41

Kaipa mun on nyt sitten pakko tarjota. Lähtiskö joku noista jäljellä olevista hepoisista minun kanssani Kettuvaaraan? Talli on siis erittäin kesken vielä, mutta nytten toisen omistajan astuessa remmiin niin saadaan tuo pulju pystyyn paljon nopeammin.

Katselin tuota este/kenttä otusta vähän sillä silmällä, kun itselleni tosiaan etsiskelen kunnon kenttähevosta. Mitään himokisausta en lupaa, mutta kuitenkin niin että kuukaudessa vähintään viidet käytäisiin pyrähtämässä. Ikääntyminen nyt on niinkin hidas kuin VAI, mutta toisaalta jos allekirjoittaneella iskee kauhea hinku päästä kenttää kisaamaan niin sitten minähän iloisesti ikäännytän sen kisaikäiseksi. Aktiivisuutta sitten tulisi enemmänkin tekstien perusteella ja jos on mahdollista tuo ruunata - pakastespermaa kuitenkin talteen kun haluan tuosta vielä ainakin yhden varsan! - niin sitten saattaisi jopa käydä pyörähtämässä tunneillakin opettamassa ratsastajille tapoja.

Jos toisaalta sijoituksia ja kaikkea tulee, niin mikäpä meitä estää pojan kanssa menemistä laatiksiin!

Kotipaikaksi siis Kettuvaara (http://tuima.net/kettuvaara) ja sivunäyttönä toimikoot vaikka Nitamme (http://tuima.net/kettuvaara/hevoset/nita.htm). Kisanäyttöä ei ole, kun en ole vielä kerinnyt päivitelllä hevosten sivuille.

Päivämäärä:   25.11.10 11:39:36

Sofia K, kyllähän tuo teille lähtee :)) rakastuin talliin, aivan ihana tuollainen pieni ja suloinen ja kaikkea, tulee tää oripoika hyvin sopimaan joukkoon : ) Ja tosiaan, ruunaus mahdollinen ja käypi. :) Sivuja sitten maililla webmaster(a)kauhukuva.net kun valmiit :)

LähettäjäMiivi 
Päivämäärä:   25.11.10 14:20:14

24.12 syntyy Viitonen!! Ja nimenomaan tulee joululahjaksi Viitonen!

Päivämäärä:   25.11.10 14:37:40

Miivi, mää mainitten teistä chevalin joulukalenteris sitten :D ! mutmut mää merkkailen teille sellaisen ponin ^^

LähettäjäMiivi 
Päivämäärä:   25.11.10 14:41:47

Ja nimi on Viitonen Mer!

Päivämäärä:   25.11.10 15:07:21

Miivi tämäselvä (; kasvatit-sivulla on nyt päivitettynä :D

Päivämäärä:   25.11.10 16:16:23

86.

LähettäjäSofia K. 
Päivämäärä:   25.11.10 17:21:48

http://tuima.net/kettuvaara/hevoset/pertsa.htm
Saanen esitellä Pertsan sivut! Nappaan noi kuvat sinne (jahka kerkiän pienentelemään noi thumbnailit) ja juu. (Jos toi vika tamma ei kerkeä menemään niin voisin mä senki ottaa. XD)

Päivämäärä:   25.11.10 17:34:58

Sofia K, kiitokset sivuista! :) Mm mietin tuossa äsken, että tuo tamma voisi kyllä olla kiva Chevaliin kans, tykkään meinaan tuon suvusta niin paljon :)

LähettäjäSofia K. 
Päivämäärä:   25.11.10 17:36:11

Ziki, haha, juu-u. Ilmoitin vain että jos et halua, tai jos kukaan muu ei halua. xD Mutta näin, kiitän! Ai niin piru, nyt kun vielä muistan niin ois ehkä ihan jees linkittää kasvattajaki viä tonne sivuille!

Päivämäärä:   25.11.10 17:39:04

Sofia K, täytyy kans ottaa nyt vielä yks varsa itselle tämän vuoden puolelta, toinen jonka olen itselläni pitänyt onkin tuon tamman emä :D ja niin, kuvien copyihin sitten siis Ziki + linkki mailiin webmaster(a)kauhukuva.net : )

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.