Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Ponilaukkajaos//22

LähettäjäJenni L 
Päivämäärä:   31.8.10 21:56:40

En saa linkattua :( joten ei mun puolesta linkkii

Re: Ponilaukkajaos//22

Lähettäjä: Hapero 
Päivämäärä:   31.8.10 21:59:10

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=12&i=1036119&t=1036119 vanha
ja
http://www.bittiponit.net/~ponilaukat/ tässä ponilaukkajaoksen sivut.

Jennihei, seuraavaks laita noi välit tonne otsikkoon. Sry ku nipotan, mut nii :D

LähettäjäJenni L 
Päivämäärä:   31.8.10 22:01:30

joops :) Huono kone nii tein tollaisen pika otsikon. Nyt elovenan kurssi kommentit ja sitten haaveilemaan ulkoasusta :)

Päivämäärä:   31.8.10 22:02:43

Kynttiläkyttä, toi on niin NAM, mut ei, pitäydyn päätöksessä, vain shetulaukkaajia mulle. :D

Lähettäjä: Kynttiläkyttä 
Päivämäärä:   31.8.10 22:05:49

Hapero, toi on niin ylinam et sun pitäs ostaa se pois :D

Päivämäärä:   31.8.10 22:07:02

Ja vielä aina plussaa et sais ton viimesen kuvanki ihan mukaan jos haluu ((; muitakin voin harkita antavani :D

Lähettäjä: Tierra 
Päivämäärä:   31.8.10 22:07:52

Kynttiläkyttä, ääääää, ei tuollasia saa = D Mutta mutta ööö nii no nii.. Ei tuo lähtisi Micramiin? Kilpailtaisiin sileillä ja ehkä myöhemmin kokeiltaisiin risuja, mutta se vain jos sileillä näyttää ettei pärjää. Jos ei näytä menestyvän, myisin sen pois (myönnän sen suoraan) mutta kysyisin ensin teiltä. Jos menestyy, kilpaillaan g3-g1 tasolle. Ehkä joskus laatis ja kilpauran jälkeen siitokseen. = ) Jos pärjännyt edes kohtalaisesti, jäisi meille siitosponnyksi loppuelämäkseen.
Näytön tapaisena esim. Idiootti ja Cara = )

Päivämäärä:   31.8.10 22:09:38

Hyvä, joku muu tarjos, mun ei tarvitse. :'D

Päivämäärä:   31.8.10 22:12:51

Tierra, vie vaan pois jos haluat. Sitten palautat takasin olet aikeissa myydä :) jaja jos nyt kelpaa niin saa viedä ton rönötyskuvan JA jommankumman kuvan mukanaan :P

Päivämäärä:   31.8.10 22:14:06

Oon aina tykänny micramista ni ei tässä tartte ees odottaa kenenkään muun tarjoamista (;

Päivämäärä:   31.8.10 22:26:36

Kyllähän kuva aina kelpaa ;D Nakkelen sivuja ku saan tehtyä. Tuli ostettua vaan 26 ponia huutokaupasta niin tuota nooin.. = D Vähän tekemistä..

LähettäjäJenni L 
Päivämäärä:   31.8.10 22:39:36

HEI!! Se joka muitaa sen tallin nimen jonka sanoin huutikses niin ilmoitelkaa!!

Päivämäärä:   31.8.10 22:42:04

Jenni, se oli Lovejotain = D

Kynttiläkyttä, onko tuolle mitään tarkempaa syntymäaikaa olemassa? = )

Lähettäjä: Jenni L 
Päivämäärä:   31.8.10 22:49:15

Laukkaponitalli = Lovely raceponies WIPPII!! (Ideoi)

Päivämäärä:   31.8.10 22:55:44

Kynttiläkyttä, kelpaako? = )

Päivämäärä:   31.8.10 22:56:31

Jos sitä tekis laukka ponitallin sen jälkee ku olis saanu jostai ulkan :)

Päivämäärä:   31.8.10 23:01:31

Tuon mun tarjoaman kyllä saa.. = ) Palkaksi jos viitsit luonteen tai pari kirjottaa. Muokkaan tohon otsikon, kuvan vaihdan jos on antaa kuva jonka voin laittaa. Ja fontti mun pitää lataa dafontista kun tämä kone on ajettu siliäksi sen jälkeen kun ton tein. = D

Päivämäärä:   1.9.10 08:26:11

Tierra, käy ja juu onhan sille (: vähän nopiasti mennyt kisaikään kun oli kiire saada kilpailemaan maidenia ennenku huutisponit vallottaa ne :D 20.08.2010 eli siiis toooodella nopeasti ikääntynyt...

LähettäjäTuire 
Päivämäärä:   1.9.10 09:35:01

Tosiaan, Odelia meklaroi ensimmäisen huutiksen alun ainakin (mie kun joudun lähtemään kesken), joten häneltä nuo ensimmäisten ponien ostajat tulisi löytyä (:

Menenkin tästä väsäämään noille sivuja, sitten pitää alkaa ilmotella niitä tuojilleen.

LähettäjäTuire 
Päivämäärä:   1.9.10 09:48:31

Oho, mie olin onnistun sekoittaa kahden ponirodun lyhenteet (vaikkei ne ole läheskään samanlaiset), mutta mikäs siinä :D Parempi jopa näin, koska muuten mulla olisi kolme samanrotuista ponia (:

Päivämäärä:   1.9.10 09:50:33

Kynttiläkyttä (eikö tuota saa lyhennettyä mitenkään xD Oot tästä lähin mulle Kynttis), vähän kyllä nopeasti menny = D Mutta eipä haittaa mittään, pääseepähän radoille nopsaan ;)

LähettäjäTuire 
Päivämäärä:   1.9.10 10:40:35

No kymmenelle sain sivut tehtyä, loput kolme jäävät odottamaan myöhempää hetkeä, kun pitää mennä syömään ja lähteä sitten kauppaan.

Mie kun vielä pyrin huutamaan mahdollisimman monipuolisesti eri tuojilta poneja, niin kiva lähetellä heille noita sivuja :D Noo, copy-pastee vaa ja osoitteen vaihtoa, eihän se iso homma ole (:

LähettäjäTierra 
Päivämäärä:   1.9.10 10:57:29

Hetkonen... Mietin vaan että yksi mitä painotin kun noita tuonteja pyysin oli että sivuja ei tarvii lähettää minnekään.

Eli peruutus! Sivuja ei tarvi lähettää kuin minulle. Jos haluaa niin tietty saa tuojille laittaa menemään mutta ei ole pakko = D Sori sekoilu ^^

Mulla on nyt sitten yli puolet tallin ponikannasta yksistään 3. ryhmäläisiä.. = D Shetuja kilpailevia on vain kolme. Jos sitten kun saa nämä sivut tehtyä yrittäisi haalia jostain 1. ryhmäläisiä.. = )

LähettäjäTierra 
Päivämäärä:   1.9.10 11:19:36

Tuire, en tiiä muistakko enää mutta sain tehtyä Rickeyn ja Caran varsalle sivut = ) Lovely Mic

LähettäjäTierra 
Päivämäärä:   1.9.10 13:05:43

Nonih! Sain tehtyä kaikille huutokaupasta ostamilleni sivut. = D Nyt sitten ihanat ihmiset tuo mulle shetusia eikös niin? ^^

LähettäjäTierra 
Päivämäärä:   1.9.10 13:19:08

Löytysikö teiltä tälle sopivaa sulhoa? Ei haittaa vaikka ori ei olisi samaa rotua, kunhan tulisi edes jotenkin järkevä yhdistelmä ;)

LähettäjäTuire 
Päivämäärä:   1.9.10 14:05:32

Mie mietinkin että miksi ne nyt pitääkin ilmoittaa, kun aikaisemmassa huutiksessa oli tosiaan mainittu, ettei niitä tarvitse ilmoittaa (:

Mulla ei ole kuin yksi suvultaan sopiva ori, mutta se on shettis :D Lisäksi se ei voittanut maidenia, mutta sijoittui kyllä hyvin molemmissa lajeissa. Eihän sitä tiedä, vaikka siitä olisi periyttäjäksi (:

Jos suvun suhteen ei ole niin tarkkaa, niin olisi mulla vielä kisaava, yksipolvinen risteytysponi. Statistiikka tällä hetkellä G1, 10: 3-1-4-2, kisat kun päivitetään tämän(kin) kohdalla julkaisemattomalla sivulla. Ei ole vielä voittanut G1-lähtöä, eli on G2-tasoinen. Tavoitteena kuitenkin olisi saada voitto siltä tasolta ennen siitokseen siirtymistä.

Päivämäärä:   1.9.10 15:32:20

Tierra voinhan mä sen ottaa ja luonne kaks kelpaa hyvi :)

Päivämäärä:   1.9.10 16:10:34

Nousuun.
Pitäiskö mun muistaa mitkä ponit mä huusin? :'D

Päivämäärä:   1.9.10 16:12:12

Hapero, ekköhän sä ne muista, ittellä lista ja nyt ootan et saanko Tierralta ulkan jotta voisin alkaa huvikseni tekemään poneille sivuja ja siitä sitte ilmoittelemaaaina maiden lähtööhi :)

Päivämäärä:   1.9.10 16:19:12

Hihi, emmä kyllä kaikkia muista :'D Muistan kyllä, ett mistä huusin, mut et tuliko ne mulle... :D

Päivämäärä:   1.9.10 16:20:20

Tierra, kybäksi kutsuvat mut kynttiski käy :D

LähettäjäTuire 
Päivämäärä:   1.9.10 16:43:22

Hapero: En usko että sinun tarvitsee muistaa, Odelianhan piti laittaa ylös hänen myymät ponit ja varmaan ilmoittaa niitä jossain välissä Tierralle, joka sitten laittaa ne tuonne huutokaupan sivulle.

Vaikka olisihan se paljon fiksumpaa merkata ne ihan itse ylös :D

Päivämäärä:   1.9.10 18:05:13

Nostan. Lähettäjä: Tierra
Päivämäärä: 31.8.10 23:01:31

Tuon mun tarjoaman kyllä saa.. = ) Palkaksi jos viitsit luonteen tai pari kirjottaa. Muokkaan tohon otsikon, kuvan vaihdan jos on antaa kuva jonka voin laittaa. Ja fontti mun pitää lataa dafontista kun tämä kone on ajettu siliäksi sen jälkeen kun ton tein. = D

Pistäs heppoja alle nii kirjoitan luonteet.

Päivämäärä:   1.9.10 18:25:58

Tuire, kyllä mulla oli ne ylhäällä muistiossa, mut sit jotenki suljin sen vahingossa tallentamatta jne, ja sinne meni :D

LähettäjäTierra 
Päivämäärä:   1.9.10 18:29:13

Jenni, Laitakko ensin kuvan jonka voin vaihtaa tuohon että näät minkä näköistä tulee = )

Tuire, tulisiko siitä ponista sitten risteytysponi..? = D Kun oon vähän sekasin näiden kanssa että mikä olisi sitten risteytysponi ja mikä ratsuponi ja mitä mitä hä = DD

Nuo loppujen ponien uudet omistajat tulee sivulle heti kun saan ne tietooni... = ) Että Ode varmaan lähettää ne heti kun ehtii.

Päivämäärä:   1.9.10 18:45:15

Tierra, http://virtuaalifotot.kuvat.fi/kuvat/Kitkat+trotters/S6300055.JPG
http://jeni.kuvat.fi/kuvat/Hevoset/S6300058.JPG
http://jeni.kuvat.fi/kuvat/Hevoset/S6300056.JPG

joku noista?? Omat kuvat aika vähissä

LähettäjäTuire 
Päivämäärä:   1.9.10 19:05:58

Juu, se olisi ihan vain tavallinen risteytysponi, koska chincoteaguenponi saatikka friisiläishevonen eivät kuulu ratsuponien rotuvaihtoehtoihin :D

LähettäjäTierra 
Päivämäärä:   1.9.10 19:10:59

Jenni, voi *****. Huomasin just että multahan puuttuu tästä ohjelmat = S Kun tein tuon, oli vanha kone jossa oli photoshop ja tässä ei ole sitä enkä saa sitä mistään = ( Photofiltrellä ei oikein saa tehtyä mitään ja gimpillä en saa noita kuvatiedostoja auki missä olisi tasot että voisin muokata noita. Eli ei taida onnistuakaan =(

LähettäjäTierra 
Päivämäärä:   1.9.10 19:11:57

Tuire, jos se olisi jo astunut tuon tamman niin varsa syntyisi nyt ihan lähipäivinä? = )

Päivämäärä:   1.9.10 19:12:54

Tierra, Kyllä tuokin kuva kelpaa mikä siellä on :)

LähettäjäTuire 
Päivämäärä:   1.9.10 19:21:01

Tierra, juu sopii varsin hyvin (:

LähettäjäTierra 
Päivämäärä:   1.9.10 19:28:08

Jenni, mutta kun en saa vaihdettua otsikkoa xD Että siihen jäisi lukemaan tuo Otsikko = DD

Tuire, kelpaakos tämä? = ) Isän sivuilla ei ollut säkää mutta katoin että isän emä on ollut vähän pienempi niin se on nyt sitten periny sieltä kokoa että sain ryhmään 2 kun kolmosryhmäläisiä tuli huutiksesta niin paljon xD Parempi luonne ja kuvat tulee jos tuo pärjää radoilla sitten kun sinne pääsee = )

Päivämäärä:   1.9.10 19:28:39

Joops...

LähettäjäTuire 
Päivämäärä:   1.9.10 19:31:35

Kyllä tuolla säkäkorkeus on, tuossa nimen alla lukeepi 129 cm (: Eli varsin sopiva säkäkorkeus varsallakin :D Ja tuo kelpaa hyvin, käynkin lisäämässä sen orin sivulle.

LähettäjäTuire 
Päivämäärä:   1.9.10 19:37:47

Kävin muuten päivittämässä Fixcoan kisakalenterin, joten voit nyt merkitä sen tasoksi G2. Ja on muuten varsin sopiva nimi tammalla, unohtui tuosta edellisestä mainita (:

Miekin tossa sivuja tehdessä huomasin, että tuli ihan pikkasen noita kolmosryhmäläisiä :D Mutta mikäs siinä, onneksi osa on vielä niin nuoria ettei edes pääsisi vielä kisaamaan.

Voinko mie Tierra vaa ilmottaa sulle tässä, että noiden miun huutisponien linkit löytyi täältä? :D Jos ei sovi, niin voin mie kyllä vielä laittaa ne sähköpostilla oikeassa järjestyksessä numerotietoineen.

Mien ymmärrä miten mie aina onnistun unohtamaan Chigeonin kisat. Tänäänkin muistin vielä kahden aikoihin, että niissä on vip kolmelta ja piti niihin osallistuakin, mutta jostain syystä se sitten taas jäi. Kävinpä tossa äsken sinne ilmoittautumassa ja nyt toivotaan, että päästiin vielä mukaan :D

LähettäjäTierra 
Päivämäärä:   1.9.10 19:54:53

Kyllähän nuo Tuire kelpaa noinkin. = ) Enpäs huomannukaan tuota säkäkorkeutta, mutta hyvä että on tuon verran niin saan varsan laittaa kakkosryhmään = D

Päivämäärä:   1.9.10 20:00:27

Möö, ei Chiegon kisoista yhtään voittoa :s

LähettäjäTuire 
Päivämäärä:   1.9.10 20:08:56

Mulle tuli taas kivasti niitä (: Vielä jopa tuolle yhdelle, jolla oli viimeinen mahdollisuus näyttää kyntensä - Tai siis kavionsa maidenissa!

Päivämäärä:   1.9.10 20:15:07

Noniin harkkojen jälkeen täällä taas :) nyt ponit saa pitää vähän taukoa (varsinkin maiden ponit) kisaamisesta ku huutisponit hyökkää lähtöihin :D

Lähettäjä: Tierra (koulu) 
Päivämäärä:   2.9.10 08:33:43

Nääh, pari voittoa tuli mutta kaikki huutiksesta ostetut piti häntäpäätä xD Noh, se oli niiden eka lähtö ja vasta muuttaneet uuteen kotiin niin eikö se selittäisi kaiken? ^^ Muutama lähti nyt siitospuolelle radoilta, lähinnä noita g1 ja g2 tasosia. Varsoja tiedossa ensi kuussa ;)
Odelie, siehän aikoit ostaa Quicksilver Sophian? Se voitti g3 lähdön ja kilpailee nyt g2 tasolla... Ehkä se ei oo ihan kovin sukka ja voi jäädä meillekin jos et sitä haluaisikaan. = D

Lähettäjä: Tierra (koulu) 
Päivämäärä:   2.9.10 11:54:20

nostellaanpas... = )

Päivämäärä:   2.9.10 12:18:43

Omnom, tuhma Hapero lintsaa koulusta ^^
Väsäilen tässä poneille luonteita ^^

LähettäjäTuire 
Päivämäärä:   2.9.10 20:36:45

No mie nyt olen hiljainen hissukka muutenkin :D Lisäksi puuhailen tässä kaikkea muuta kuin ponilaukkaajia, joten. Vielä muutama työhevoskisa eräälle hevoselle, sitten vähän ruokaa ja telkkaria katsomaan - ehkä.

LähettäjäJenni L 
Päivämäärä:   2.9.10 20:39:21

Mun pitääs selvittää huutis ponieni nimet (MISTÄ V******A?) ja sitte tasot ja ilmoitella kisaamaan jos joku pärjääs... Ai nii elovenan kisoihi pitääs saada gymghana tuomari ja ja ja ...

LähettäjäTuire 
Päivämäärä:   2.9.10 20:50:57

No Haperon meklaroimien sekä 3- ja 4-ryhmäläisten omistajat löytyvät huutokaupan-sivulta, aivan kuten viime kerrallakin. Muiden ostajat tulevat tuonne sitten kun Odelia ne ilmoittaa Tierralle.

Päivämäärä:   2.9.10 21:14:45

Voi aapua!! NYt mun pitääs viel löytää sellaisia laukkoja joihin voi osallistua nii sais tunkee noita kaikkia ponskejalaukkaamaan.

LähettäjäTierra 
Päivämäärä:   2.9.10 22:14:09

Jenna, PLJ:n sivuilta löytyy kalenteri jossa on laukkoja... Sieltä vain tonkimaan.

Meidän huomisen laukoista tulee tänään kohta tulokset kun en ole varma huomisista menoista. = ) Nyt myös loput huutiksen ponien omistajat tuolla, mutta pari vielä puuttui.

LähettäjäTierra 
Päivämäärä:   3.9.10 07:05:16

Venähtikin tähän aamuun. Tuli illalla yhtäkkiä niin karmea yskä että ei ikinä. -.- Niitä yskiä kun maataan vain sängyssä ja toivotaan ettei oksenneta...
Mutta jooh, nyt tulossa pari shetua tuontina niin saa meidän 1. ryhmäläisiäkin vähän piristettyä. = D

Päivämäärä:   3.9.10 08:30:32

Nonni nyt oli sitte mun vuoro tulla kipeeks ;<

Päivämäärä:   3.9.10 08:34:52

Siis MITEN ihmeessä micramin laukoissa oli noin vähän osallistujia ? O.o mähän oisin hyvin voinu tuupata omat kaakit kans maidenii.

LähettäjäTuire 
Päivämäärä:   3.9.10 11:51:12

Mie olen kyllä niin lahopää noiden kisaosallistumisten kanssa. Monesti eilen kyllä muistin, että Micmarin kisoihin pitää osallistua, mutta en vain millään syystä tai toisesta voinut sillä hetkellä osallistua. Niinpä ne nyt sitten meni ohi minulta :/

Tällä hetkellä olisi meinaan tosi hyvä käydä jokaisessa mahdollisessa kisassa, kun maidenilaisia on sileillä kuusi +3 ei-niin-kiiretta (en ole ihan varma ovatko kaikki vielä kisaikäisiä) ja risuillakin olisi yhdeksän ponia :D

Mutta mutta, ei voi mitään. Ehkäpä mie menen nyt heti osallistumaan Fairytalen kisoihin, niin pääsenpähän ainakin sinne mukaan :D

LähettäjäTuire 
Päivämäärä:   3.9.10 11:51:36

Eiku siis Farfalle, katoin vaa et nimi alko Fa, niin se on varmaa sit Fairytale :D

Lähettäjä: Ode 
Päivämäärä:   3.9.10 13:55:01

Ode on laiska tekemään sivuja.

Katsotaan nyt kun vietän ainoana oppilaana koko viikonlopun täällä sisäoppilaitoksessa kun ei ole muita kun tallityöntekijät täällä mun lisäks, hip hei ---> Paitsi että se yks meirän luokkalainen jää kanssa, mutta se nyt ei oo inahtanu kuukauteen sanaakaan..

Lähettäjä: Tierra (töissä) 
Päivämäärä:   3.9.10 17:41:01

Pitäisi itsekin osallistua laukkoihin aktiivisemmin, mutta oli hieman ylläri että noin heikosti oli osallistujia meidän laukoissa = )

Yrittäkääs ihmiset tehdä niitä sivuja huutisponeille nyt kun vielä varmaan on innostusta niistä jäljellä ;) En halua taas niistä puolia takas seuraavaan huutikseen...

Päivämäärä:   3.9.10 17:46:35

Ommm. nyt sitte sivuja tekemään!

Päivämäärä:   3.9.10 21:02:29

Päivämäärä:   3.9.10 21:12:06

Ei pysy ylhäällä ei!

LähettäjäTierra 
Päivämäärä:   3.9.10 21:19:50

nostellaan... = ) Tulokset noista tulee tänä iltana tai huomenna aamusta. Taas tosi vähän osallistumisia =(

Päivämäärä:   3.9.10 21:28:21

yää jos tarkotat noita sun risujas ni oota ku mä nyt nopeesti osallistun :D

LähettäjäTierra 
Päivämäärä:   3.9.10 21:29:01

Kynttis, osallistu rauhassa = ) En jaksa laittaa noita osallistujia tänään, väsyttää niin järkysti -.-

Päivämäärä:   3.9.10 21:32:29

Tierra, no osallistuin kuitenki nopeesti ku oli aikaa :D

LähettäjäTierra 
Päivämäärä:   3.9.10 21:38:04

Kynttis, hyyvä. Jos ei tarvisi nyt perua joka toista lähtöä = D

Päivämäärä:   3.9.10 21:43:28

no mä en osallistunu ku 3 ponilla mut ehkä se jtn auttaa :D

LähettäjäTierra 
Päivämäärä:   3.9.10 21:44:35

Eikun heeei, onhan niissä vielä huominen ilmoittautumisaikaa = D Mitähän mie sekoilen.... ^^

Päivämäärä:   3.9.10 22:28:49

Mun pitääs kai tehä poneille sivuja ja ilmoittaa niitä laukkoihi

LähettäjäTierra 
Päivämäärä:   4.9.10 11:43:38

hoppp... Seuraava huutokauppa on sitten 27-28.9 kello 17.00 alkaen. Näin hyvissä ajoin kaikille tiedoksi ;)

LähettäjäTierra 
Päivämäärä:   4.9.10 11:44:27

Vaikka sepä näytti olevan jo plj:n sivuilla näkösällä = D

Päivämäärä:   4.9.10 11:47:05

oih, kahden ponin sivut jo valmiit, kahdelle on kuvat, mutta sivut uupuu, ja yksi, silmäterä on vielä ihan alasti ^^

LähettäjäTierra 
Päivämäärä:   4.9.10 12:38:34

nähnäh, jännää tuota laatista... = D Tulis jo tulokset ^^

Päivämäärä:   4.9.10 12:43:30

Musta ei ainakaan noi tulokset riipu, tuomaroinnit oon laittanu jo pari päivää sitten. :D

LähettäjäTuire 
Päivämäärä:   4.9.10 12:57:49

Noni, nyt lähti pitkästä aikaa kunnollinen osallistuminen kisoihin (: Poneja oli yhteensä 10 kipaletta ja oltiin vielä ajoissa mukana :D

Mien voinut osallistua laatikseen, kun ei millään ponilla ole jälkeläisnäyttöä :/ Mutta nythän mulla on ekat kasvatit aloittaneet kisaamisen, joten ehkä ensi kerralla sitten (:

Ja siis no, esimerkiksi Chrissy saisi pelkästään kisapisteillä kolmospalkinnon, joten olisihan se saattanut saada jopa kakkosen, jos luonne ja rakenne olisi tarpeeksi hyviä. Mutta mieluummin laitan nuo sitten "täysin valmiina", niin ei tarvitse enää uudelleen ilmoitella.

Päivämäärä:   4.9.10 12:59:41

No niin nyt mä teen 3 ponille sivut ja alan kisaamaan niillä ja sitte ku ne on kunnossa nii teen taas 3 sivut ja näin :) paitsi että aika taitaa loppua huutis ponien kans kesken...

LähettäjäTuire 
Päivämäärä:   4.9.10 13:07:58

Ja jos joku ihmettelee, niin eihän Chrissyllä ole luonnetta, mutta luonnollisesti olisin sen kirjoittanut, jos olisin sen laatikseen ilmoittanu (:

On minulla toinekin poni, joka saisi pelkillä kisapisteillä kolmospalkinnon :D Pisti jopa pisteellä paremmaksi kuin Chrissy.

Teette vaan tyhjän valkoisen sivun niille huutokaupasta ostetuille poneille ja sinne listaatte niiden perustiedot, jotka huutiksessa ilmenee. Ei ne mitään sen kummempaa tarvitse. Näin mieki tein noille oriasemalle tuleville, koska ne ei muutenkaan sais kunnon sivuja.

Päivämäärä:   4.9.10 13:09:32

Voishan noin tehä nii sais sitte alkaa kisaamaan jollai ennen ku ne on liian vanhoja

LähettäjäTierra 
Päivämäärä:   4.9.10 13:26:35

Mie ilmotin nuo laatikseen vaikka puuttuu jälkeäisnäyttö ja tiiän ettei kaikki saa kovin hyviä pisteitä luonteistakaan. Mutta lähinnä että kannatuksen vuoksi, epäilytti ettei muuten tulisi paljoa poneja. Ja voihan nuo laittaa uudestaan kun saa jälkeläisnäytöt ja muut kuntoon = )

Päivämäärä:   4.9.10 16:53:13

Noustaan.

Päivämäärä:   4.9.10 20:40:45

ohhoh sitä on tullut koko päivän päivitettyä kaverin irl hevosten sivuja (: noustaanpas nyt

LähettäjäTierra 
Päivämäärä:   4.9.10 22:56:54

Meidän huomisen laukoista tulokset. Alko jo sieppaamaan kun omat ei muka pärjää ollenkaan vaikka olisi tyyliin 3/4 mun poneja lähdössä. Ei sitten, ei väkisin! -.-' =D

LähettäjäTierra 
Päivämäärä:   4.9.10 23:25:25

Olin laskevinani että 31 poni lähti meiltä Dastikeen maidenlaukkohin.... = D Kunhan vaan eivät joutuisi juoksemaan vain toisiaan vastaan ;)

LähettäjäTuire 
Päivämäärä:   5.9.10 09:37:20

Eihän tuota 1b ponia vedetty pois kaupasta? Meinaan 1a (ja lisäksi myös 5a) oli ainakin tarkoitus vetää huutokaupasta juuri sen takia, että ne myytiin jo viime huutokaupassa ja uusi omistaja ainakin sanoi ilmoittaneensa ponien sivut.

Jo huutokaupassa sanoin, että minusta on reilumpaa antaa Sangrian omistajan pitää nuo edellisestä huutokaupasta huutaneet ponit, koska on lähettänyt niiden sivut ja tehnyt niiden kanssa muutakin jo.

Eihän se ole hänen vika, jos viesti ei tullut perille tai se on jostain muusta syystä jäänyt huomiotta (mennyt roskapostikansioon, poistettu vahingossa tai sitä ei vain muistettu päivittää sivulle tms).

Tierrahan tästä loppupeleissä päättää, että jos hänen mielestä ponit kuuluvat Katzulle, niin silloinhan ne hänelle oletettavasti kuuluvat.

---

Jollei kukaan muu ilmoita huutaneensa ponia 4b, niin sitten se varmaan on Katzun huutama (:

LähettäjäTuire 
Päivämäärä:   5.9.10 09:38:19

Sangria = Sangre

Päivämäärä:   5.9.10 10:43:19

Nyt mä kekkasin et minne laitan nää laukkaajat

LähettäjäTierra 
Päivämäärä:   5.9.10 12:06:11

Kyllähän ne tietty saa oikea omistaja pitää. Voisiko joku nyt kertoa että mitkä ponit sieltä vedettiin pois ja mitä jäi ja mitä hä =D
Jos tuota 4b ei kukaan tunnista omakseen niin voipi olla että on Katzulle.

Päivämäärä:   5.9.10 12:24:03

Jes tulipa ees yks voitto tierran laukoista (: ja ei toi maiden ponikaa niin huonosti sijottunut kun tuli toiseksi :)

Päivämäärä:   5.9.10 15:23:37

Katzun maideniin pukkailin poneja nyt ku sai oikee kunnolla ilmoitella :)

Päivämäärä:   5.9.10 15:30:42

Nyt mä teen ponielle sivun ja sitte kerron yhen jutun :)

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.