Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Pilkka osui omaan nilkkaan

Lähettäjä: Tylytetty 
Päivämäärä:   17.7.17 18:57:00


Tapasin pari vuotta sitten elämäni miehen, ihastuttiin, rakastuttiin ja muutin hänen luokseen.
Maailmani oli ihan hemmetin täydellistä, hän kohteli minua kuin kukkaa kämmenellä ja halusin hänen kanssaan viettää koko loppu elämäni. Olla mammoina ja pappoina yhdessä yms kaikkea ihanaa.
Sitten se kaikki vietiin minulta pois.
Mies kertoi jotain mitä luulin ekana rumaksi vitsiksi. Mutta se olikin totisinta totta.
Tuntuu kuin tää ois jotain elokuvaa, mutta näköjään voi tapahtua ihan oikeassa elämässä näin. Ehkä minä ansaitsin tämän kaiken, mutta en olisi ikinä voinut kuvitella näin tapahtuvan oikeasti!

Mies kertoi, että kiusasin häntä lapsena. Sanoi olevansa Tommi peruskoulusta, muistan jotenkin erittäin huonosti, että kiusasin yhtä Tommia peruskoulussa. En muista kovin hyvin, koska jätin vain kaikki sinne lapsuuteen, se oli vain pientä pilkan tekoa.
Hän oli vaihtanut nimensä ja laihtunut kovasti. En tunnista häntä lapsuuskuvista joita hän näytti minulle.

Minä olin nyt pilkan kohteena. Hän oli suunnitellut, että kostaa lapsuuden kiusaamiset jollekkin ja minä satuin hyväksi kohteeksi sinä iltana baarissa. Kaksi vuotta hän antoi ymmärtää että olemma rakastavaiset, mutta nyt hän päätti paljastaa, että ei rakasta minua vaan säälii, kun ihastuin häneen. Hänen suunnitelma onnistui.

Kokonaiset kaksi vuotta vietiin minulta, samat kaksi vuotta minä häntä kuulemma kiusasin.

Tällä hetkellä tunnelmat erittäin järkyttyneet. Olen tällä hetkellä hotellissa, pitäisi vuokrata asunto yms. En tiedä mitä tältä keskustelulta haen. Ehkä sääliä.

  Re: Pilkka osui omaan nilkkaan

Lähettäjä: Tallipiika 
Päivämäärä:   16.8.17 19:02:30

tapasin koulussa elämäni miehen mut siit on vuosii.

  Re: Pilkka osui omaan nilkkaan

Lähettäjä: aikuinen mies 
Päivämäärä:   22.6.18 21:08:58

0/5

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.