Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Kill the desire inside of us

Lähettäjä: hanoi 
Päivämäärä:   8.4.13 17:03:49

Tää on mun ja mjmun yhteinen jatkis. Tarina sijottuu jengielämään, mutta muuta en sitte paljastakkaan. ;) Tässä ois hahmot ja eka pätkä, noita hahmoesittelyjä ei lukijoiden välttämättä tartte lukee läpi jos ei haluu.

hanoi:

Jayden Marshall

- 19-vuotias
- liittyi 17-vuotiaana Riot-nimiseen rikollisjengiin


Tummanruskeat, sekaiset pörröhiukset, jotka on sen verran pitkät, että ne saa halutessaan pienelle ponnarille ja kullanruskeat silmät, joita reunustaa pitkät sekä tuuheat ripset. Sironpuoleiset kasvot ja vaalea iho, joka ei rusketu ollenkaan. Vartaloltaan Jay on hoikka, mutta lihaksia on kertynyt ihan sopivasti liikkumisen ja tappeluiden ansiosta. Pituutta löytyy vähän päälle 170cm. Jay on lävistetty korvien lisäksi kielestä ja alahuulen keskeltä. Hänet näkee yleensä pukeutuneena kuluneisiin, revittyihin farkkuihin, hihattomiin ja huppariin tai ruutupaitaan. Jaloissa pitää aina rispaantuneita, kuluneen keltaisia tennareita. Jayn oikea käsivarsi on melkein täyteen tatuoitu, kaulan vasemmalta puolelta löytyy pääkalloa ja ruusuja esittävä kuva sekä vasemmasta ranteesta pieniä nuotteja. Riotin jäsenet tunnistaa selkään, lapaluun kohdalle tatuoidusta jengilogosta sekä mustasta nahkatakista, jonka selkämyksessä on myös sama logo.

Jay rakastaa musiikkia ja skeittaamista yli kaiken. Poikaa ei oikeastaan koskaan näekkään ilman kuulokkeitaan, joiden läpi musiikki usein raikaa selkeästi läpi, eikä skeittilautaansa, jolla liikkuu aina paikasta toiseen. Jay on pienestä asti opetellut myös soittamaan kitaraa sekä bassoa ja kehittynyt varsin taitavaksi. Hän haaveili joskus muusikon urasta. Jay ei ole erityisen puhelias ja viihtyy hyvin omissa oloissaan. Häntä ei ole koskaan paskan vertaa kiinnostanut muiden mielipiteet itsestään ja on aina tehnyt juuri niikuin häntä itseään huvittaa oli se sitten laillista tai muuten vaan hyväksyttävää, tai ei. Jaylla on melko voimakas kilpailuvietti ja voitontahto, välillä liiankin, eikä hän kertakaikkiaan suostu antamaan periksi tai häviämään, etenkään häntä ärsyttäville ihmisille. Siinä tilassa hänet on helppo ylipuhua vaikka mihin. Jay oli jo lapsena hyvin villi ja energinen, mikä tuotti usein ongelmiakin ja nykyäänkin poika on kärsimätön ja jatkuvasti liikkeessä. Hän ei pysty olemaan pitkään paikallaan ja silloinkin vähintään rummuttaa käsillään tai heiluttelee jalkoja.

Jaylla on kaksi veljeä, Jimmy ja James, jotka ovat myös Riotin jäseniä. James on 26-vuotias ja asuu raskaana olevan tyttöystävänsä Vickyn kanssa. James on hyvä ystävä Riotin johtajan, Rockyn, kanssa sekä myös todella hyvässä asemassa jengissä. Jimmy taas on vasta 16-vuotias ja juuri liittynyt. Poikien isä häipyi melkein heti Jimmyn syntymän jälkeen jättäen vaimonsa Maryn huolehtimaan yksin kolmesta rasavillistä pojasta. Miehensä lähdöstä masentunut Mary alkoholisoitui sekä alkoi myöhemmin käyttämään huumeitakin, eikä häntä jaksanut kiinnostaa lastensa kasvattaminen, joten hän antoi poikien tulla ja mennä niinkuin heitä huvitti. Koulu meni koko kolmikon osalta penkin alle ja opiskelut jäivät pahasti kesken poikien keskittyessä enemmän huonon seuran etsimiseen ja ongelmien hankkimiseen. Viina, tupakka, huumeet sekä kaikenlaiset pikkurikokset ja tappelut tulivat jo nuorena pojille tutuiksi.

Jayden ja Jimmy asuvat pääasiassa jengin tiloissa. Rocky tienaa kiitettävän hyvin huumekaupoistaan ja muista hämäräbisneksistään, joten tiloissa ei ole juurikaan valittamista. Rocky asuu tyttöystävänsä Daisyn ja heidän tyttärensä kanssa samassa paikassa, mutta muulle jengille on erikseen omat tilansa. Kaikenlaiset päihteet kuuluvat aseiden ja muun rikollisuuden ohella vahvasti Riotin jäsenten elämään ja monet käyttävät itsekin huumeita. Jaykin on nuorempana kokeillut yhtä sun toista, mutta nykyään on rajannut päihteiden käyttönsä vaan tupakan polttoon ja alkoholiin paljolti senkin takia, koska on nähnyt millaiseen kuntoon huumeet ovat Marynkin lopulta ajaneet. Jay on seurustellut noin vuoden Nikita-nimisen tytön kanssa, mutta ei silti voi todellakaan sanoa rakastavansa tyttöä. Oikeastaan Jay on lopen kyllästynyt koko touhuun ja muijaan, mutta ei jaksa suhdetta lopettaakkaan, vaikka on onnistunut jo kaksi kertaa pettämäänkin Nikitaa kännissä, mutta tyttö on onnellisen tietämätön kaikesta.

mjmu:

Carter ”Terry” Ross

-20-vuotias
-Liittyi Jackrabbits:iin 16-vuotiaana


Terryn äiti oli 18-vuotias hänen saadessaan esikoispoikansa, ja lapsirakas nainen oli haltioissaan saadessaan hoitaa omaa pienokaista vakituisen poikaystävänsä kanssa. Muutaman vuoden kuluttua hän kuitenkin huomasi lapsensa alkavan menettää suuren otsansa ja nakkisormensa, eikä leikki-ikäinen poika enää ollutkaan niin ihana.
Ongelmaan löytyi kuitenkin ratkaisu toisen raskauden jälkeen, kun Carterin pikkusisko syntyi maailmaan. Sitä seuraavina vuosina esikoinen koki todella vahvaa syrjintää äitinsä puolelta, mutta siitä huolimatta hän pyrki olemaan kiltti ja kohtelias saadakseen muiden aikuisten huomion ja hyväksynnän.
Carterin pikkusiskosta kasvoi ylipainoinen lapsi, sillä vauvarakas äiti oli pyrkinyt pitämään lapsensa mahdollisimman pyöreänä ja pitkään. 15-vuotiaana Terry sai tarpeekseen kolmannen lapsen syntyessä perheeseen yhden keskenmenon jälkeen, ja teini lähti kotoa vakuuttuneena siitä, että hän oli syntynyt yksineläjäksi ja hänen elämäntapansa tulisi olemaan erakkona eläminen koko loppuelämänsä ajan. Elettyään vuoden erään keski-ikäisen miehen kellarissa naurettavalla vuokralla rahoittaen elonsa palautuspulloilla sekä hämärillä hanttihommilla hän kuitenkin tuli hieman järkiinsä. Hän myi poikuutensa tuolle samaiselle miehelle kiitettävää summaa vastaan, ja osti junalipun lähimpään suurkaupunkiin.
Ensimmäisenä päivänä hän päätyi hakatuksi, ja välittömästi sen jälkeen tarjotuksi töitä. Huumeiden salakuljetusta, muiden epämääräisten pakettien toimittamista ja jonkinlaisia tiedusteluja lähialueille muiden jengien takia. Kerran hän jopa sai tehtäväkseen vietellä tunnetusti homoseksuaalisen poliisin, joka kertoili mieluusti tarinoita huumepidätyksistä ja lähialueen katujengeistä näennäisesti viattomalle nuorukaiselle.
Carterista on tullut jenginsä maskotti ja jonkin sortin huora, eikä hän tunnu pistävän asiaa pahakseen.

Carter on aavistuksen lyhyenläntä nuori mies, pituudeltaan huimat 167cm. Hänellä on lyhyet toffeenruskeat hiukset, joilla on tapana osoittaa taivasta kohti kuin sähköiskun saaneina. Niihin on myös värjätty latvoihin sinne sun tänne punaisia raitoja. Koripallo-harrastuksensa ansiosta hänellä melko timmi vartalo ja vahvat jäsenet, joskaan kovin näkyviä lihakset eivät ole. Hänellä on hopeoitu rengasmallinen korvakoru vasemmassa korvassaan, ja kirkkaanpunainen rusakonpää-jengitatuointi oikeassa kämmenessään. Muiden jengiläisten tatuoinneista poiketen Carterin tatuoinnin silmä on kirkkaan pinkki, kiitos erään hävityn vedonlyönnin.
Tavallisesti Terry pukeutuu valtaviin värikkäisiin toppeihin, jotka tuppaavat valumaan olilta alas. Jengikaverit mätkivät häntä takaraivoon kun näin tapahtuu, joten yleensä hän pitää huolta ettei niin käy. Kaulassaan on melko ruma lohikäärmeriipus, jonka pää on liian suuri ja toinen puoli ihan sulanut. Koru löytyi roskiksesta. Housuina hänellä on tavalliset viininpuna-harmaat colleget, ja kenkinä limenvihreät lenkkarit. Kylmemmällä säällä hän hukkuu harmaaseen XL-huppariin. Hän ei kanna mukanaan minkään sortin teräasetta, vaan yleensä pysyttelee lähellä aseistautuneita kavereitaan ja luottaa vikkelyyteensä kiperissä tilanteissa.
Carteria ei juuri näe ilman rakasta koripalloaan, jota hän pomputtelee jatkuvasti. Käsiteltyään koripalloa päiväkoti-ikäisestä asti, oranssista pallosta on tullut lähinnä hänen ruumiinsa jatke. Valitettavasti hän joutuu vaihtamaan palloa noin kerran vuodessa pinnassa olevien nyppylöiden kuluessa jatkuvassa käytössä.

Carter on positiivinen, iloinen ja usein naurettavan teatraalinen ihan tahallaan. Vihamiehillekin hän on sarkastinen ja aina hymy huulillaan. Hän pyrkii aina pysymään muiden hyvällä puolella ja kammoksuu aggressiivisia ihmisiä. Hän ei kuitenkaan näytä pelkoaan, vaan päätyy usein olemaan se ensimmäinen toisen kurkussa, niin typerältä kuin se kuulostaakin. Hermostuneena hän huutaa herkästi ja ramppaa ympäriinsä, joskus alkaen raapimaan käsivarttaan vereslihalle huomaamattaan, kireä hymy yhä huulillaan.
Hän ei välitä huumeista sen suuremmin eikä polta, ja alkoholinkin kanssa hän on sen verran kevytsarjalainen, ettei hän paljoa kykene juomaan. Hän on yleensä se, joka valvoo muiden touhuja ja puuttuu menoon kun menee överiksi.

Jackrabbits on erikoistunut eritoten salakuljetukseen, ja sillä on tapana löytää itsensä ties millaisista pikkukahakoista turhankin usein. Yleisesti ottaen jengi on kuitenkin rento ja melko passiivinen moneen muuhun verrattuna, kiitos matalan profiilinsa alamaailmassa. Jäseniä siinä on vain reilu kymmenen, jengin pomon ollessa amatsoonia muistuttava pitkä mustahiuksinen nainen, joka on kutsumanimeltään ”Bunny”. Kodittomat jäsenet asuvat hylätyssä kerrostalossa, johon Bunny on suhteittensa avulla saanut rahoitettua sähkön ja veden. Monen muun jengin silmissä Jackrabbits on joukko snobeja, jotka tekopyhästi pysyvät erossa alamaailman aseteollisuudesta.

KILL THE DESIRE INSIDE OF US

Jayden

Uppouduin kuulokkeista pauhaavaan musiikkiin, joka sulki muun maailman äänet pois ja keskityin pelkästään lautaan jalkojeni alla ja tempun onnistumiseen. Skeittilauta kulki mun mukana kaikkialle, enkä mä tarvinnut mitään mopoja tai autoja, kun mulla oli se kulkuvälineenä. Mun isoveli James tosin jakso aina valittaa, että rullaraudat oli pikkupoikien touhua mut ei mua sen mielipiteet kiinnostanu. Ainakin mä sain liikuntaa toisinku ne läskit, joka kulki moottoriajoneuvolla joka paikkaan.

Mä en edes huomannu, miten ilta alko jo pikkuhiljaa hämärtää. Olin viettäny koko päivän siellä puistossa skeittaamassa ja harjottelemassa uusia juttuja, enkä tajunnu yhtään ajankulua. En mä edes huomannu, mitä mun ympärillä tapahtu. Mä olin just ponnistamassa ilmaan lautani kanssa, kun jostain lennähti joku hélvetin koripallo suoraan mun jalkoihin häiriten pahasti. Lauta rämähti asvaltille ja mä horjahdin vähän onnistuen kuitenkin pysymään pystyssä.
"Víttu!" kivahdin turhautuneena ja nykäisin kuulokkeet korvilta kääntyessäni etsimään pallon omistajaa, jonka tosin osasin aavistaa etukäteen. Ja aavistin oikein lökäreihin ja hihattomaan pukeutuneen jätkän astellessa ärsyttävästi virnuillen näkyviin. Kukas muukaan ku Carter. Terryksi ne sen idioottikaverit sitä tais kutsua. Mä tunsin, miten aikasempi rento ja hyvä fiilis oli tiessään ku taikaiskusta ja siristin vihasena silmiäni.

"Painu hélvettiin", ärähdin Carterin astellessa lähemmäs hakemaan palloaan. Pystytukka naurahti huvittuneena mun sanoille.
"Tää on kuule ihan yleinen puisto, eikä mikään sun yksinoikeutes", se tokas ärsyttävän kaikkitietävällä äänellä. Mä potkaisin sen vítun pallon kauemmas saaden jätkän mulkaisemaan itseäni kyllästyneesti. Virnistin tyytyväiseinä jaksamatta välittää lapsellisuudestani, jonka tiedostin kyllä. Vaikka me kuuluttiin pahamaineisiin, rikollisiin katujengeihin me kyllä käyttäydyttiin usein ku pikkupojat. Paitsi ei siinä vaiheessa, kun pikkuvittuilu muuttu ihan kunnon tappeluks, jolloin mukana saatto usein olla jotain kättä pidempääkin.

Mä en pitänyt yhdestäkään Jackrabbitsin jäsenestä, koska se nyt oli muutenkin meidän jengin eli Riotin pahimpia vihollisia. Mutta Carter kyllä veti pisimmän korren, jos puhuttiin mun ärsyttämisestäni. En mä tiedä mikä siinä oikein oli, mutta me vaan yksinkertasesti inhottiin toisiamme, eikä oltas varmaan tultu toimeen vaik oltais oltu samasta jengistä. En mä muista, milloin meijän vihanpito alko tai kauan sitä oli jatkunu. Ei siihen edes ollu mitään tiettyä syytä. Kuhan vaan riideltiin tai tapeltiin aina kun nähtiin.

Mä silmäilin varuillani ympärilleni, ties vaikka se urpo olis tuonu kasan kavereitaan mukana ja ne suunnittelis jotain. Vaikka meijän jengit otti usein yhteen keskenään, niin ei jäsenet sentään yleensä muuten vaan kadulla kohdatessaan toistensa kimppuun käyneet ilman hyvää syytä. Tosin ne syyt saatto usein olla aika kyseenalaisia mut kuitenki. Ei silti kannattanu liikaa luottaa vieraan jengin jäseniin, ei sitä koskaan tienny, mitä ne suunnitteli. Mä olin kyllä tottunu pitämään varani kaduilla yksin liikkuessa. Ei kaikki todellakaan aina toiminu reilusti ja "sääntöjen" mukaan. Kaduilla ja niin sanotussa alamaailmassa oli aika hélvetin helppo rikkoa niitä vähäisiäkin epämääräsiä sääntöjä.

Se hemmetin urpo päätti sitten jäädä siihen pompottelemaan sitä hiton palloaan, joten kun mä kyllästyin mulkoilemaan sitä murhaavasti, päätin suosiolla häipyä, ennenku olisin sen kurkussa kiinni. En mä jaksanu kuitenkaa alkaa tappelemaankaan sillä hetkellä.
"Hei ei sun nyt mun takia tartte lähtee", Carter huikkas ilosesti mun perään virnuillen ivallisesti ja mä näytin sille keskaria, ennenku tungin kuulokkeet takas korville ja häivyin paikalta. Potkin nopeesti jalalla vauhtia. Se jätkä sai mun veren oikeesti kiehumaan raivosta ihan vaan pelkällä läsnäolollaankin.

Mun olo tuntu huomattavasti rauhallisemmalta ja rennommalta saavuttuani Riotin kämpille, jossa jäsenet hengaili ja jotkut, kuten mä ja mun pikkuveli Jimmy, asu. James asu tyttöystävänsä Vickyn kanssa ja niille oli tulossa lapsikin. Molemmat oli ihan tohkeissaan jostain hemmetin pennusta. Mä vihasin lapsia, ne oli oksettavia, itkeviä ja huutavia kasoja, jotka pasko housuunsa ja oksens sun päälle. Sitä paitsi, jos olisinkin tykänny niistä, en mä ainakaan olis halunnu omaa lastani kasvattaa jengielämään väkivallan ja muun mukavan keskelle. Sitä Vickykin tais vähän hermoilla ja se sai aina välillä jotain ihmeen hysteerisiä kohtauksia vaahdoten ja itkien, ettei voinu kasvattaa pikku kultaansa tämmösessä ympäristössä. Mutta koska mun ihana isoveljeni oli herrasmies ja hallitsi naiset ja niiden typerät oikut täysin, hoiti se aina tilanteen täydellisesti ja rauhoitteli naisensa, kuten kunnon mies. Naurahdin omille ajatuksilleni ja nappasin laudan kainalooni astellessani sisälle.

Meijän johtaja, Rocky tienasi ihan kiitettävästi huume- ja muista hämäräbisneksistään, joten tiloissa ei ollu valittamista. Se asu muijansa ja niiden 5-vuotiaan kakaran kanssa vieressä mut eri rakennuksessa kuitenki. Ihmettelin ensin, miten paikalla oli niin paljon porukkaa, kunnes muistin, että Bob oli päässy tänään vankilasta. Nyt porukka tietty juhlisti asiaa ja mun saapuessa paikalle suurin osa oli jo umpikännissä ja moni oli vetäny alkoholiakin vahvempaa. Itse pysyttelin nykyään erossa huumeista. Mä olin nähny, mihin niiden liian aktiivinen käyttö johti, enkä halunnu ite ikinä päätyä siihen säälittävään tilaan. Etsin kaljupäisen ystäväni juhlijoiden keskeltä ja meinasin lysähtää kasaan kaapin kokoisen Bobin läimäyttäessä kätensä hyväntuulisesti mun selkään.

"Jay! Missä vítussa sä oot taas hiihdelly koko päivän?" mun pikkuveljeni Jimmy huikkas virnistäen ja tyrkkäs kaljapullon mun käteen.
"Missäs mä", naurahdin ja hörppäsin juomastani kaivaen samalla tupakat risaisten farkkujeni taskusta. Työnsin yhden sätkän huulilleni ja sytytin.
"Sua on tota vähän niinku kaipailtu täällä", Jimmy sano varovasti ja mä kohotin kulmiani osaten kyllä aavistella jotain.
"Ai Nikita?" kysäisin kyllästyneellä äänellä puhaltaen savupilven ilmoille. Jimmy nyökkäsi haroen vaaleaa, sotkusta hiuspehkoaan jotenkin vaivaantuneena.
"Se on raivonnu vähän kaikille, eniten mulle", se valitti kärsivän kuulosena ja mä naurahdin huvittuneena pudistellen päätäni.
"Mä en tajuu sitä naista", mumisin ja kysyin Jimmyltä, missä kyseinen muija mahto olla. Jimmy viittas yläkerran suuntaan ja vastahakosesti lähdin kipuamaan portaita ylös.

"Víttu sun kanssas! Mä oon soittanu sulle koko vítun päivän ja herra ei taas millään viitti vastata puhelimeen!" Mä astahdin hämmentyneenä taaksepäin nostaen käteni ilmaan rauhan merkiksi saadessani raivoissaan myrskyävän tyttöystäväni kimppuuni portaiden yläpäässä.
"Älä yhtään yritä! Mulla on kuule oikeus olla vihanen ku sä oot tommone hiton kúsipää!" Nikita jatko huutoaan, joka meni mun toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Huokaisin kyllästyneenä jaksamatta kuunella muijan huutoa.
"No mitä asiaa sulla oli?" kysyin väsyneenä ja Nikitan silmissä välähti vaarallisesti.
"Pitääkö mulla aina olla jotain tärkeetä asiaa, että voin soittaa sulle! Mä oon sun tyttöystävä, jos et satu muistamaan!" se huus nyt selvästi oikeesti loukkaantuneena tuijottaen mua raivoissaan.

"Miten vaa", mumisin ja kävelin tytön ohi lähimpään makuuhuoneeseen lysähtäen sängylle istumaan. Nikita seurasi edelleen raivosta kihisten perässä ja naulitsi vihreiden kissansilmien katseensa muhun. Nikita oli laiha ja sillä oli pitkät, kiiltävän mustat hiukset. Mä tuijotin kyllästyneenä vihaista tyttöystävääni, joka näytti siltä, ettei halunnut sillä hetkellä tehdä mitään muuta enempää ku läimäyttää mua suoraan naamaan. Ei olis ollu ensimmäinen kerta. Tosin olin mä yleensä Nikitan raivokohtaukset ansainnukki ja tiesin toisinaan olevani todellinen kúsipää tyttöä kohtaan. Minkäs mahtoi.

"No siihenkö sä aattelit jäädä jumittamaan?" Nikita kivahti ja mä nyökkäsin välinpitämättömästi. Yhtäkkiä tyttö istu mun sylissä ja kieto kätensä mun niskaan. Mä tuijotin sitä vähän hämmentyneenä, kun äskeinen raivo tuntu kadonneen yhtäkkiä.
"Älä jaksa nyt", mumisin väsyneenä tytön yrittäessä pujottaa käsiään mun paidan alle ja tönäisin sen pois sylistäni. Nousin ylös ja sain tytöltä loukkaantuneen ja taas vihaiseksi muuttuneen katseen.
"Mihin víttuun sä nyt kuvittelet meneväs?" se kysy ärtyneenä.
"No alas", mä tokaisin.
"Víttu sä oot kyl ihme jätkä", Nikita huokas ärsyyntyneenä mut käveli kuitenki mun perässä alakertaan. Mä suunnistin keittiöön pois Nikitan läheisyydestä ja nappasin jääkaapista viinapullon.

Aamulla mä kuitenki heräsin Nikitan vierestä ja meijät vaatteet oli lennelly pitkin huonetta. Tyttö nukku sikeesti melkein kiinni mussa ja mun teki mieli töniä se kauemmas mut en mä halunnu herättää sitä. Kömmin haukotellen ylös sängystä ja kumarruin noukkimaan vaatteeni lattialta suunnistaen sitten suihkuun. Vaihdettuani puhtaat vaatteet valuin hitaasti alakertaan ja ulos terassille tupakalle. Aamu oli lämmin ja aurinko paisto. Mä suljin tyytyväisenä silmäni ja imin myrkkyä keuhkoihini. Hätkähdin ja räpsäytin silmäni auki Jimmyn rojahtaessa mun viereen ja sytyttäessä oman tupakkansa. Sen hiukset oli tavallista enemmän sotkussa ja kasvot kalpeet.
"Darra?" virnistin ja mun pikkuveljeni käänty mulkasee mua, ennen ku kääns katseensa eteen ja imas tupakastaan. Mulle ei onneks yleensä tullu krapulaa, vaikka olisin juonu paljonki. Vasta 16-vuotiaalla Jimmyllä sen sijaan oli hiton huono viinapää ja sillä oli tapana vetää aina överiksi. Ei se pikku raukka oikein tajunnu omia rajojaan ja kaikki naureskeli aina sen sekoiluille.

"Oliks Nikita ihan raivona eilen?" Jimmy kysyn hetken kuluttua virnistäen. Hiton vahingonilonen páskiainen.
"Ainaha se", mä naurahdin ja Jimmy pudisteli päätään.
"Mä en kyl tajuu, miten se jaksaa sua", se naurahti ja mä hymähdin.
"En mäkää", vastasin ja Jimmy vilkas mua huvittuneena.
"Mikset sä vaan jätä sitä, jos sua oikeesti @!#$ nii paljon? Eiks se ois Nikitaaki kohtaan reilumpaa", se sano vakavoituen vähän.
"Emmä tiiä, en mä vaa jaksa. Ja olishan se mut mä en ookkaa reilu, enkä herrasmies", naurahdin ja Jimmy pudisteli taas päätään virnistäen kuitenkin huvittuneena.

  Re: Kill the desire inside of us

Lähettäjä: tito_man 
Päivämäärä:   8.4.13 21:41:40

Jeeejeee mä oonki oottanu tätä teijän jatkista ! Vaikuttaa jo nyt ihan mahtavalta ja varmasti jään seuraamaan. :) Tosi kivat oli noi hahmoesittelyt, niin harvoissa nykyään edes on hahmojen esittelyjä. :3 Tykkään ♥

  Re: Kill the desire inside of us

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   9.4.13 15:07:15

Oijoi!<3 oli hyvä pätkä,jatkoa ootan innolla!:)

  Re: Kill the desire inside of us

Lähettäjä: varma 
Päivämäärä:   9.4.13 20:56:23

jatkoa odotellessa.

  Re: Kill the desire inside of us

Lähettäjäjurnuttaja 
Päivämäärä:   9.4.13 21:46:14

Vaikuttaa kivalta, jatkoa odotellessa :)

  Re: Kill the desire inside of us

Lähettäjä: Rtu 
Päivämäärä:   14.4.13 19:39:25

kuulostaa kivalta, jatkoo vain :) (ja piilo-up samalla;)

  Re: Kill the desire inside of us

Lähettäjämjmu 
Päivämäärä:   20.4.13 00:39:46

:d Olen hidas. Ajatushäröjä ei toivottavasti ole hirvittäviä määriä (tai typoja) vaikka näin öisin kirjustaa.

Carter

En ees yrittäny pidätellä huvittunutta nauruani Jaydenin jatkaessa matkaansa huomattavasti vittuuntuneempana kuin siihen tullessaan. Heti sen hävitessä pois näköpiiristäni mä kuitenkin lopetin hymyilyn ja siirryin hitaasti takasin aidatulle koripallokentälle. Mun äskeinen hyvä fiilis oli kadonnu ku tuhka tuuleen, eikä ees asfaltilla piehtaroiva Samsung saanu mun ajatuksia takasin olennaiseen. Ei helvetti miten yks jätkä voi vaan pilata aurallaan koko päivän.
Pompautin palloa pari kertaa ennen ku heitin sen koriin mun selän takaa. Olin tavallisesti tällä alueella yksin lukuunottamatta kaverin koiraa ja paria ohikulkijaa. Jostain syystä näillä alueilla ihmiset ei kauheesti tällaisiin vapaa-ajanviettopaikkoihin eksyneet, minkä takia mä yleensä sain olla melko rauhassa. Toki levollisuuttani avitti myös se fakta, että vanha koriskenttä sijaitsi kaukana kaikista suosituista osista puistossa.
Pullea pystykorvanen beauceron nousi ylös maasta itteään ravistellen, ja sit se hölkkäs mun luokse kieli suusta roikkuen. Siltä puuttu muutama etuhammas ja sen lantio oli toiselta puolelta vähän lytyssä sen jäätyä auton alle, mut muuten se oli ihan kelpo koira. Mä taisin itseasiassa olla syypää suurimpaan osaan sen esteettisyyttä vähentäviin vammoihin, mut silti se seuras mua ku valoa pimeydessä. Kai siinä niin käy jos omistaja lykkää piskinsä aina jollekin muulle vahdittavaksi.
”Sam, tuo pallo”, mä kehotin sitä, ja välittömästi se ryntäs toiselle puolelle kenttää häntä heiluen, innoissaan suorittamassa tehtäväänsä. Ton takia se oli menettänyt hampaansa.
Katulamput välähti päälle ja mä päätin suunnata takasin. Yleensä mä olin jo puolessa välissä himaa kohti kun lamput sytty, mut eipä tääkään mikään maailmanloppu ollut. Olihan mulla Samsung, ja se varmasti kattois et pimeet tyypit ei tuu turhan lähelle.
Mä katoi takasin kentälle päin, ja sieltähän se koira tuli, potkien ja pökkien palloa eteenpäin kuonollaan. Mä otin kuolasen pallon pois siltä, lähtien sitte kävelemään kaupungin hylätylle alueelle pitämättä juurikaan silmällä ympäristöäni.

Mä jätin Samsungin kerrostalon toiseen kerrokseen Freddien vaivoiksi, ja onnistuin poistumaan asunnosta ennen ku se aloitti saarnan rotukoiransa kohtelusta. Mikään ei silti estänyt sitä jättämästä Samia mun hoiviin aina kun sillä oli parempaa tekemistä.
”Terryyy, auta mua!” teatraalinen naisääni kaikui alimmasta kerroksesta, ja mä palasin alas hymyn löytäessä tiensä mun huulille. Kaikki muut Freddietä ja paria muuta lukuunottamatta oli löhöilemässä alakerran asunnossa, josta puuttui ulko-ovi peittämästä näkymää.
Tullessani sisään koko porukka käänty kattomaan mua yllättyneenä. Sohvan alta pilkisti järjettömän pitkä valkoseks värjätty letti, mikä kerto Susanin olinpaikasta sillä hetkellä. Sen äänen mä äsken olin kuullut toiseen kerrokseen asti.
”Ai sä olitkin täällä”, Bunny sano hymyillen. Se istu nojatuolissaan jalat ristissä, tarkkaillen huoneen tapahtumia vähän kauempaa. Kaks kahdenistuttavaa sohvaa oli jo vallattu jätkien toimesta, joten mä jäin nojailemaan oviaukkoon kasvot virneessä.
”Kutsu kuulu, pakko oli tulla”, sanoin Susanin ryömiessä sohvan alta nähdäkseen mut. Sen tukkaan oli tarttunut järkyttävät määrät villakoiria, ja joku teki kommentin sen siivoustottumuksista. Valkotukkanen tytsy vaan tuhahti ja möyri kokonaan pois lattialta, heittäytyen sitten sohvalla istuvien päälle makaamaan. Pölypilvi pöllähti ilmaan, ja mä loin sympaattisen silmäyksen yskiville tyypeille Susanin alla.
”Älä ny sinne oven luo jää homehtumaan, kyllä täältä paikkoja löytyy”, meiän jengin pomo sano ja viittasi epämääräisesti huoneeseen. Katseeni kulki paikassa, eikä istumapaikkoja ollut muualla kuin lattialla ja pöydällä, joka oli vähän turhan korkea mun makuun. Hymähdin ja kävelin Bunnyn luo, istahtaen sen syliin mahdollisimman viaton ilme kasvoillani.
”Sä haiset hieltä.”
”Mmmm'm.”
Bunny huokas ja tökkäs mun selkää sormellaan, ja mä pystyin kuvittelemaan sen nyrpistävän nenäänsä märän paidan takia.
”Joko ulkona sato tai sit sä oon suihkun tarpeessa. Hus pois”, nainen sanoi ja siirsi jalkansa mahdottomaksi istua. Mä nousin nauraen ylös ja suuntasin yläkertaan sanottuani yöt muille. Susankaan ei enää tuntunut kaipaavan mun apua tilanteen mentyä ohi, joten mä suuntasin neljänteen kerrokseen mun ja Galen kämppään.
Gale oli outo tyyppi, joka tykkäs olla omissa oloissaan ja luki niitä ihmeen japanilaisia sarjakuvia. Se oli aika erikoinen, mut ei mitenkään pahalla tavalla. Helppo tyyppi se ei kuitenkaan ollu.

”Hei Carter, kiinnostaisko parin tonnin keikka?”
Olin just tullu suihkusta ja mulla oli vaan punanen pyyhe lantiollani. Mä olin ollu matkalla olohuoneen halki keittiöön hakemaan jääkaapista kurkun kostuketta kun se oli puhutellu mua. Gale ei kääntyny kattomaan mua vaan paineli näppistään kuin pianon koskettimistoa. Se oli hautautunu muhkean untuvapeiton sisään sohvalle, eikä sen olis arvannu avanneen suutaan missään vaiheessa. Sen lyhyt musta tukka oli aina häiritsevän siisti, ja nytkin ykskään suortuva ei ollu eksyny pois paikaltaan.
”Kuuntelen”, sanoin jatkaen matkaa kaakelilattian puolelle. Gale klikkaili vielä hetken konettaan ennen ku se alko taas puhumaan.
”Susanin serkun raiskaajan oikeudenkäynti menee huonosti. Sun pitäis hankkiutua sen asianajajan asuntoon ja ottaa parit kuvat sen papereista.”
Mä kohotin kulmaani yllättyneenä. Yleensä Galen hommat oli paljon enemmän... ei niin tärkeitä?
”Meinaatko et mä murtautuisin sinne vai...?”
”Sillä on seksiaddiktio ja se on bi. Sen takia se varmaan puolustaa syytettyä niin hanakasti, kellään ei kuitenkaan oo tietoa sen omasta ongelmasta. Se säilyttää laittomalta lääkäriltä saatuja papereitaan takan ja seinän välissä olevassa raossa.”
Huokasin vähän ympäripyöreän vastauksen takia.
”Missä se asuu?” kysäisin vielä harkiten vastausta.
”Otatko homman?” Gale kysyi puolestaan. Murahdin ärsyyntyneenä ja otin hörpyn siideristä.
”No joo joo, mistä mä sen löydän?”
”Se asuu Riotin alueella rivitalossa numero 12 asunto C sen hylätyn tehtaan lähellä.”
Mehut purskahti mun suusta lattialle ja jäin tuijottamaan kämppistäni uskomatta korviani.
”Mitä? No en varmana lähe sinne!”
”Kehoittaisin ottamaan ainakin linkkarin mukaan kun meet sit.”
”Hei Gale, kuuntele. Se on itsemurha jos mä meen ja pistän varpaanikin sille alueelle.”
”Siksi linkkari. Sä lupasit jo, vai haluutko kenties jäädä ilman sun tän kuun rahoja?”
Irvistin ja otin uuden hörpyn vähän rutistuneesta tölkistä sormieni välissä. Ihan Galen tapasta käyttää rooliaan meidän jengin raha-asioiden hoitajana kiristämiseen.
”Ja sanakin tästä Bunnylle niin koko jengi saa tietää et sä pöllit puolet mun yaoi-pokkareista.”
”Se en ollu mä! Susan-!”
”Ne on sitä paitsi naisille suunnattu, homomiehille on oma genre. Mulla taitaa itseasiassa olla pari sellasta mun laatikossa jos sä ha-.”
”Aaaaah!” huusin ja peitin korvani käsillä, vaikka toisella kädellä se olikin vaikeeta tölkin takia. Just sillon mun pyyhe päätti löystyä ja se valahti lattialle paljastaen mut koko komeudessani kämppikselleni. En nähny Galen ilmettä, mut kuulin sen äänen kumartuessani nostamaan naama punasena kankaan lattialta takasin suojakseni.
”...mistä lähtien sulla on ollut tuolla lävistys?”

*

Loppujen lopuksi mä otin linkkarin mukaan. Tavallisesta vaatekerrasta poiketen mä olin vetänyt päälle mustan t-paidan ja farkut, ja mä olin laittanu päähäni punasen huivin vähän peittämään pystytukkaa. Jätin koripallonkin huoneeseeni lähtiessäni seuraavana iltapäivänä Riotin alueen suunnalle.
Periaatteessa oli epätodennäköistä et joku tunnistais mut, mutta jos joku Riotin jäsen sais kunnon vilkaisun mun suuntaan niin mä oisin kuollutta lihaa. Hyvällä tuurilla mä ehkä onnistuisin juoksemaan niitä nopeemmin pois paikalta, mut Bunny tulis tappaan mut myöhemmin.
Mä pyyhkäsin kaikki negatiiviset ajatukset johonki mielen pohjalle ja keskityin näyttämään mahdollisimman normaalilta. Tyypit pääsi töistä näihin aikoihin, joten kaduilla käppäili ihmisiä vähän enemmän ku muuten olis ollu. Gale oli kuulemma järkänny jotain kautta mulle ihan tapaamisen tän asianajajan kanssa, tosin oli aika selvää mihin sekin lopuks johtaisi. Farkun taskussa oli onneks parikin kortsua varmuuden vuoksi.
Mä sain kulkea ihan rauhassa aina yhen pubin eteen, ja siellä se mies jo mua venaskin. Ihan hyvän näkönen, ruskee lyhyt tukka ja vähän leuasta puski sänkeä. Arvioisin reilun kolmikymppisen ikäiseksi, hyvin säilyneeksi jätkäksi.
Olin just tervehtimässä uhriani aavistuksen viettelevällä äänensävyllä, kun näin tutun pärstän ilmaantuvan ulkoilmaan pubin terassille. Jayden sytytti aika keskittyneenä tupakkaansa, ja mä tunsin suuni menevän kuivaksi. Ja tähän asti kaikki kun oli mennyt niin putkeen.
Käännyin kannoillani ja askelsin takasin tulosuuntaan. Olisi helppoa selittää oharit jollain tekosyyllä miehelle, ja nämä ajatukset päässäni nopeutin askeliani.
”Anteeksi! Oletko sinä mahdollisesti Terry?”
Kylmä hiki valu niskassani kuullessani huudon. Tietty Galen oli ollu pakko sanoa mun oikee nimi eikä vaivautua keksimään mitään muuta. Käännyin nykivä hymy huulillani katsomaan kulmat kurtussa olevaa miestä, joka asteli lähemmäs pysähdyttyäni.
”Joo... Sori, mä en voikaan nyt tulla. Sovitaan vaikka joku toinen kerta...?” ehdotin toiveikkaana. Vilkasin nopeesti terassille, ja löysin itteni katsomasta Jaydenia suoraan silmiin. Sen tupakka näytti olevan just putoamaisillaan sen huulilta, ja sen kädet oli puristunu puisen laiteen ympärille aika tiukkaan. Mä loin vielä yhden pahoittelevan katseen miehelle odottamatta sen vastausta ennen kun lähin hippulat vinkuen pois paikalta.

  Re: Kill the desire inside of us

Lähettäjä: jekku 
Päivämäärä:   21.4.13 01:07:36

jatkoo!

  Re: Kill the desire inside of us

Lähettäjä: Jazz 
Päivämäärä:   21.4.13 10:22:29

ehdottomasti jään ootteleen jatkoo:) ja heh, ite noitten japanilaisten sarjakuvien ahkerana suurkuluttajana toi yaoi-heitto oli aivan loistava;D

  Re: Kill the desire inside of us

Lähettäjä: Minä 
Päivämäärä:   21.4.13 15:03:18

Jatkoo!:)

  Re: Kill the desire inside of us

Lähettäjä: Rtu 
Päivämäärä:   23.4.13 15:35:46

En löytänny kauheest virheitä, mielenkiintoista ja sujuvaa tekstiä, jatkoo vaan :)

  Re: Kill the desire inside of us

Lähettäjäkalmo 
Päivämäärä:   25.4.13 07:29:22

jatkoa!

  Re: Kill the desire inside of us

Lähettäjä: ankku 
Päivämäärä:   25.4.13 16:26:36

Haha aika hauska tuo loppu :D Mutta jatkoa saa laittaa!
Hyvää tekstiä kummaltakin, en itse ainakaan löytänyt virheitä, mikä ei tosin saata yllättää sillä en niitä edes etsi, ellei oo joku mikä on oikeasti häiritsevä ;) Odotan jo innolla, että ollaan söpistely pätkissä, sillä tarinan luonne on niin erilainen ja mielenkiintoinen, että jos jatkuu tällaisena, ei niistä voi tulla muuta ku ihania ;);) hihii

  Re: Kill the desire inside of us

Lähettäjä: varma 
Päivämäärä:   25.4.13 17:21:15

jatkoo :-) !!

  Re: Kill the desire inside of us

Lähettäjä: Redeia 
Päivämäärä:   25.4.13 17:52:11

ää huomasin just et oon aina lukemas hanoin tekstejä :D Jatkoo

  Re: Kill the desire inside of us

Lähettäjä: hanoi 
Päivämäärä:   1.5.13 22:35:52

Anteeks tää kesto, yritän kirjotella jatkoo mahollisimman pian. Mut kiitoksia kaikille kommenteista, niitä on aina mukava lukee. :)

  Re: Kill the desire inside of us

Lähettäjä: mjmu 
Päivämäärä:   2.5.13 21:01:09

Kiitokset ihanista kommenteista minultakin :D Hirmu mukava kuulla teidän mielipiteitä! :3

  Re: Kill the desire inside of us

Lähettäjä: Rtu 
Päivämäärä:   4.5.13 11:52:06

Koska tulossa jatkoa ? :)

  Re: Kill the desire inside of us

Lähettäjä: hanoi 
Päivämäärä:   10.5.13 00:05:05

NYT viimein olis sitä jatkoa, sori kesto!

Jayden

Mä jäädyin tuijottamaan Terryä ja vasta jätkän jo pinkoessa täyttä juoksua vähän matkan päässä, sain itseni liikkeelle. Tupakka lennähti maahan mun sännätessä Terryn perään. Chase ja Jake odotti sisällä baarissa, mutta mä en ehtiny sanoo niille mitään, vaikka ei ollu ehkä järkee rynnätä perään yksin. Mies, joka oli paljastanu Terryn seiso hämmentyneenä paikallaan ja mä mietin, että mistäköhän nekin tunsi. Mies näytti ihan vieraalta mun silmiin, enkä muistanu nähneeni sitä aikasemmin. Tällä alueella asu kuitenki aika paljon ihmisiä. Terry oli hélvetin nopee ja mulla oli vaikeuksia pysyä sen perässä. Sen näkeminen sai mun ärsytysmittarin muutenkin nousemaan sekunneissa huippuun, mutta vielä enemmän mua vítutti nähdä se meijän alueella. Pysyis vaan siellä omalla puolellaan, sillä ei ollu mitään asiaa tänne.

Lopulta Terry käännähti vahingossa sivukujalle, joka johti umpikujaan ja mä virnistin tyytyväisenä. Puristin taskussa olevaa puukkoa astellessani lähemmäs jätkää, joka tuijotti mua linkkari kädessään, jolla se osoitti mua.
"Mitä hélvettiä sä teet täällä?" mä kysyin siltä tuijottaen sitä silmiin. Terry tuijotti mua vihasena ja viitto veitsellään pysymään kauempana. Mä hymähdin ja otin oman puukkoni esiin.
"Se ei tietääkseni kuule sulle pätkääkään", Terry ärähti vastaukseks ja mä siristin raivostuneena silmiäni.
"Kyllä se kuuluu, jos tollaset hintit hyppii meijän alueella. Pysy vaan siellä oman sakkis puolella", mä sähähdin vihaisena ja Terry virnisti omahyväsesti saaden raivon suorastaan kiehumaan mun sisällä. Puristin tiukemmin puukkoani ja hyökkäsin Terryä päin. Se onnistu väittämään mun iskun ja yritti sännätä mun ohi. Mä kuitenki estin sen aikeet tönäsemällä sen voimalla tiiliseinää päin. Mä tuijotin silmät leimuten Terryä ja se tuijotti takasin.
"Oho oho", se naurahti pyyhkimättä sitä hélvetin virnettään, jonka mä halusin vaan pyyhkiä pois sen kasvoilta.

"Turpa kiinni", ärähdin ja iskin nyrkkini Terryn naamaan. Se älähti kivusta nostaen kätensä kasvoilleen, mutten ehtinyt tehdä muuta, kun jo tunsin voimakkaan potkun mahassani. Ilmat pusertu ulos mun keuhkoista, mutta kivusta välittämättä yritin iskeä Terryä puukollani. Se onnistu väistää mut mä onnistuin samalla kamppaamaan sen maahan, johon se rämähti selälleen. Mä nousin nopeesti sen päälle iskien nyrkkini uudelleen sen naamaan. Meijän molempien puukot oli lennähtäny jonnekkin maahan molempien vaan potkiessa ja huitoessa toisiaan nyrkeillä. Terry onnistu potkasemaan mut pois päältään ja sen kyynärpää pamahti kivuliaasti mun silmäkulmaan. Mä kompuroin taaksepäin hyökäten kuitenki heti uudelleen Terryn kimppuun. Molemmat otti aika paljon osumaa toiselta ja mä menin itekkin ihan sekasin, kumpi oli millonki niskan päällä. Molempien naamat alko olee varsin murjottuja ja me alettiin väsyä pikkuhiljaa. Molemmat huohotti ja hengitti raskaasti mut kumpikaan ei aikonu luovuttaa.

Lopulta Terry onnistu kamppaamaan mut maahan ja potkas mua vielä kylkeen käyttäen tilaisuuden hyväkseen ja säntäs juoksuun pois siltä kujalta. Mä pitelin kylkeäni ja pyyhkäsin verta huuleltani. Tiesin, että oli turhaa enää lähtee Terryn perään, joten hetken makoiltuani siinä asvaltilla, nousin ylös pyyhkien edelleen verta ruhjotuilta kasvoiltani. Terry ei onneks ollu yhtään paremmassa kunnossa ja toivoin, että se kärsi mahollisimman pahoista kivuista. Hetken hengitystäni tasailtuani lähdin kävelemään takasin baarille.
"Mihin hittoon sä katosit?" Chase huudahti mun lysähtäessä sen ja Jaken viereen baaritiskille.
"Ja mitä víttua sulle tapahtu? Jäitkö katujyrän alle", Jake jatko. Mä pyysin tarjoilijalta kaljan, ennenku vastasin.
"No yks Jackrabbitsin mulkku oli täällä ja me sit vähän tapeltiin mut se pääs karkuu", mä selitin.
"Mitä hélvettiä?" molemmat älähti samaan aikaan ja mä nyökyttelin ottaen hörpyn kaljastani.
"Miks sä lähit sen perään yksin? Oisit ny ottanu meijät mukaan", Jake valitti.
"No en kerinny", mä mumisin ja ilmotin meneväni terassille tupakalle, kun edellinen oli jääny polttamatta. Polttaessa mä yritin ettiä sitä miekkosta, joka Terryn oli ilmeisesti pitäny tavata näkemättä sitä kuitenkaan enää.

"Kenen kanssa sä oot tapellu?" Nikita kauhisteli illalla nähdessään mut ja mä huokasin kyllästyneenä kävellen muijan ohi keittiöön hakemaan juotavaa.
"Yhen rabbitsin tyypin kaa", vastasin välipitämättömästi napaten Jack Daniels pullon ja lysähdin pöydälle istumaan. Nikita mulkoili mua ilmeisesti mun kylmästä äänensävystä loukkaantuneena.
"Miks sä oot nykyään aina tommone?" se valitti ja mä pyöräytin ärtyneenä silmiäni.
"Millane?" ärähdin ärsyyntyneenä.
"No tollane! Et ikinä puhu mulle mistään ja oot muutenki tommone ihme kúsipää!" Nikita alko huutaa ja mä huokasin kyllästyneenä ottaen pitkän kulauksen viskistä. Mä en jaksanut alkaa tapella Nikitan kanssa. Se tuntu nykyään aina menettävän malttinsa mun kanssa ja alko huutamaan, vaikkei välttämättä olis tarkottanutkaan. Kai mä vaan olin niin ärsyttävä. Eikai tyttöä voinu syyttäkään. Me riideltiin kaikista pikkuasioistakin, kuten nytkin. Miks me edes oltiin yhessä? Jaa'a, senku tietäs. Kyllähän Nikitalta ihan hyvää seksiä välillä sai mut sekin oli alkanu kyllästyttää mua. Ei samaa muijaa jaksanu montaa kertaa panna kyllästymättä.

"Mitäs ne lapsoset täällä tappelee?" Daisy, Rockyn tyttöystävä, naurahti astellessaan keittiöön Bella sylissään. Bella oli sen ja Rockyn 5-vuotias kersa. Se oli ihan saman näkönen ku Rocky, siis tyttöversiona vaan.
"Ei mitään", Nikita ärähti kattomatta enää muhun. Daisy pudisteli huvittuneena päätään. Se oli meijän porukan sellanen äitihahmo ja se oli ihan hélvetin kaunis ja hyvännäkönen. Nytkin sillä oli yllään joku Rockyn kulahtanu teepaita ja kuluneet farkut, eikä meikkiä ja vaaleet hiukset sotkusella ponnarilla mut se onnistu silti näyttämään ihan yhtä hyvältä ku aina. Varmaan kaikki jätkät kuolas sen perään. Rocky oli kyllä tehny harvinaisen selväks, että sen naista ei edes katottu liian pitkään, ellei halunnu nyrkistä.
"Sullahan on naama komeessa kunnossa", Daisy naurahti mulle ja mä virnistin ottaen hörpyn jackistani.
"Mä meen tonne olkkariin ja jätän teijät naiset keskenänne", mä naurahdin ja olin varma, että heti mun kadottua, Nikita alotti vuodatuksensa musta Daisylle. Mä pongasin Chasen ja Stormin nuoleskemassa yhellä sohvalla ja ihan vaan víttuillakseni änkesin kaksikon väliin. Storm vilkas mua huvittuneena mut Chase näytti varsin ärsyyntyneeltä.

"Ihan pakko tunkee just siihen", se ärähti ja mä vilkasin sitä hymyillen.
"Jep", naurahdin. "Vai oisitko halunnu et tuun syliin?" jatkoin virnistäen.
"No tottakai", Chase tokas sarkastisesti.
"Aijaa no anteeks sitte kamalasti", mä sanoin ja tungin Chasen päälle istumaan saaden jätkän älähtämään yllättyneenä.
"Hei mitä víttua! Painu nyt hélvettiin siitä idiootti!" Chase ärisi mun alla ja mä nauroin sen yrittäessä töniä mua pois. Storm seuras meijän riehumista huvittuneena ja väisti kauemmas sohvalla. Lopulta Chase onnistu tönäsemään mut pois kimpustaan ja mä rämähdin kivuliaasti lattialle.
"Toi sattu", mä valitin hieroen takamustani.
"Hyvä", Chase tokas ja vetäs Stormin takas syliinsä. Tyttö pudisteli päätään hymyillen huvittuneena luoden muhun myötätuntosen silmäyksen.
"Sä oot julma", mä nyyhkäsin muka loukkaantuneena. Chase näytti mulle keskaria ja mä virnistin jättäen kaksikon kuitenkin rauhaan.
"Muistakaa käyttää kumia lapset", huikkasin ja lähdin ulos röökille saaden Jaken seurakseni.

Aamulla mä heräsin pienessä krapulassa ja pukeuduttani ja käytyäni suihkussa, raahauduin alakertaan. Nappasin särkylääkkeen ja nielasin sen kuivana hörpäten päälle pöydälle unohtuneesta väljähtäneestä kaljasta. Muita ei näkyny vielä ja mä päätin lähteä käymään puistolla. Tungin kuulokkeet korville ja nappasin lautani mukaan. Ilma oli lämmin ja mä riisuin hupparini päästessäni puistolle. Valitettavasti mä en kauaa saanut olla rauhassa, kun harmittavan tuttu tyyppi tuli myös paikalle. Mun ja Terryn katseet kohtas ja mä tunsin tyytyväisyyttä nähdessäni, ettei jätkän kasvot olleet yhtään omiani paremmat, ehkä jopa vähän pahemmassa kunnossa. Miks musta tuntu et me törmättiin nykyään jatkuvasti toisiimme? Mä puristin automaattisesti käsiäni nyrkkiin tutun ärtymyksen leimahtaessa mun sisällä. Ilma tuntu yhtäkkiä muuttuvan muutamaa astetta kylmemmäks meijän tuijottaessa toisiamme jäätävästi, ihanku molemmat olis yrittäny tappaa toisensa katseen voimalla.

  Re: Kill the desire inside of us

Lähettäjä: varma 
Päivämäärä:   10.5.13 07:26:09

tää on ihan mahtava !

  Re: Kill the desire inside of us

Lähettäjä: Redeia 
Päivämäärä:   10.5.13 18:07:19

Koska suurinpiirtein tulee äksöniä noitten välillle? ootan iha innolla jatkoo C:

  Re: Kill the desire inside of us

Lähettäjä: Rtu 
Päivämäärä:   10.5.13 19:38:50

Uiui, tänne on tullut jatkoa :3 pikaisesti vaan lisää !

  Re: Kill the desire inside of us

Lähettäjä: heinytte 
Päivämäärä:   11.5.13 09:35:47

Miks kaikki hyvät tarinat pitää lopettaa kesken ja oottaa seuraavaa osaa :D? Uusi lukija ilmoittautuu, rakastuin tähän <3

  Re: Kill the desire inside of us

Lähettäjämjmu 
Päivämäärä:   18.5.13 17:14:16

Carter

Ensimmäisenä himaan palatessani mun mielessä oli ekana Galen kuristaminen. Jos olis käyny vähänki kehnommin niin mulla olis ollu puukko kyljessä.
”Gale! Tuus käymään täällä!” karjaisin matkallani keittiöön. Onneks pakastimessa oli aina tällasia tapauksia varten isot kasat jääpaloja, koska mä tarvitsin nyt ison kasan niitä, ettei mun silmät muurautuis umpeen huomiseks.
Pyöräytin palat pyyhkeeseen ja painoin sen eniten jomottavaan kohtaan poskipäälleni. Mun sydän alkoi vihdoinkin rauhoittumaan ja istahdin lattialle ennen ku mua rupeis pyörryttämään. Jostain syystä mulla oli tapana pökrätä helposti tappeluiden jälkeen kun adrenaliini oli haihtunu mun kropasta.
Gale laahautu oviaukkoon silmät sen verran punoittaen et se varmaan oli taas viettäny koko yö hakkeroimassaummehtuneessa huoneilmassaan. Mun naaman nähdessään se jämähti paikoilleen toinen jalka keittiössä, ja olin just sanomassa pari valittua sanaa sen 'nerokkaasta suunnitelmasta' kun mä löysin itteni kuristusotteesta jääkaappia vasten.
”Miks, Carter, sä et oo nussittavana työpöytää vasten erään asianajaja Smithin toimesta vaan istut meiän keittiössä pärstä murjottuna? Mä sanoin et jos sä pysyt reitillä sä et törmää yhteenkään Riotin jäseneen!”
Yritin potkasta Galea, mut se vaan pisti enemmän painetta mun kaulalle saaden mun silmät pullistumaan ja sormet nousemaan ylös raapimaan sen kättä. Vaan paria senttiä mua pidemmäksi se kyllä osas käyttää koko ruumistaan hyväkseen.
”Tajuuksä kuinka paljon resursseja ton tapaamisen järjestäminen vei? Jos sä teit sille oharit niin sen luottamuksen saaminen takaisin vie kuukausia Terry, kuukausia!”
Hetken huitomisen jälkeen sain mätkäistyä Galea kasvoihin, ja kun mun rystyset paino sen silmän syvemmälle kuopassaan se vihdoinkin päästi irti musta ja sain vedettyä epätoivoisen henkäyksen keuhkoihini. Heti sen jälkeen aloin yskimään.
”Mä... menin sun reittiä pitkin..! Se oli sen pubin... terassilla”, onnistuin ähisemään samalla ku hieroin kaulaani. ”Ja mä ehin... mä sanoin sille tyypille et... mulle tuli este. Se kyl näki... ku Jayden lähti jahtaamaan mua.”
Mä kuulin Galen vaihtavan painoaan jalalta toiselle, ennen ku sen askeleet suuntas takas huoneeseensa. Ovi pamahti kiinni ja mä jäin keittiön lattialle onkimaan pyyhkeestä pyörähtäneitä jääpaloja lieden alta, käsi uusien muodostuvien mustelmien päällä häilyen.

Seuraavana aamuna mä heräsin siihen, et Samsung hyppäs suoraan mun mahan päälle. Yleensä se oli ihan kiva herätyskello, mut mä olin aivan jumissa ja mustelmilla eilisen jälkeen eikä ylipainoinen rakki suoraan palleaan ollu mun toivelistalla ykkösenä sillä hetkellä.
Särkylääkkeen ja paahtoleivän jälkeen mä aloin tuntemaan oloni taas ihmiseks ja menin päästämään Samin pois siivouskaapista, jonne olin sen heittäny varsin tahdittoman herätyksen ansiosta. Toki mä olisin voinut syyttää ennemminki Freddietä, joka oli kuuden aikaan poikennu päästämässä koiransa meiän himaan mellastamaan mennessään ite tekemään taas ties mitä hämäräjuttuja. Ei sillä, et me muut tehtäis jotain ylevämpää vapaa-aikanamme.
”Mitäs sanoisit jos me mentäis haukkaamaan vähän happea?” kysyin Samilta pyöritellessäni appelsiinimehun loppuja lasissani. Piski istuskeli pöydän alla sävyisästi eikä noteraannut ehdotustani mitenkään.
”Lenkille?” kokeilin.
Heti se singahti pois pöydän alta ja miltei kaato mun tuolin samalla. Sain tasapainottua itteni ajoissa, enkä tuhlannut yhtään aikaa suunnatessani eteiseen appelsiinimehu jäädessä unohduksiin pöydälle.

Musta oli kiva kuunnella ympäröivän kaupungin ääniä. Autot huris, ihmiset käveli ja jutteli keskenään tai puhelimeen, koirat haukku kaikelle tyhmälle ja muutenkin kaikkialla oli elämisen ääniä. Ne kerto et tässä maassa on muitaki enkä mä kävele kadulla yksin ja vaan kuvittele ympärilleni ihmisiä. Mä en kauheesti välittäny yksinolosta pidemmän päälle.
Kohensin vähän harmaata reppua olallani ja loin pikaisen vilkaisun puistoon. Olin ottanu koripalloni mukaan mut laittanu sen sit kantoon selkään sylissä pitämisen sijasta.
Pidin yleensä Samsungia vapaana, mut näin aikaisin monet ihmiset oli matkalla töihin eikä kaikki ollu isojen koirien kavereita. Sam ei kuitenkaan ollu kovin oppinut hihnassa kulkija ja se raahas mua paljon nopeemmin ku mä olisin ite ollu valmis kävelemään.
Kompuroin just Samin vedettyä mut kukkapuskan halki ku näin turhanki tutun naaman vähän matkan päässä. Jarrutin suurella vaivalla koiran aloilleen ja jäin tuijottamaan Jaydeniä murhaavasti. Jotenkin musta näytti siltä ku se olis päässy meiän tappelusta vähän vähemmin vammoin ku mä, vaikka kyllä se aika karseelta näytti nytki.
Pienen ikuisuuden jälkeen mä vedin klassisen virnistykseni jostain taskunpohjalta ja vaihdoin asentoni rennommaksi lantio vähän toiselle sivulle liikahtaen ja kädet asettuen löyhään puuskaan. Samsung tuntui tajuavan jotain olevan tekeillä ja siirty mun eteen puolustavaan asentoon. Pöhkö piski.
”Mä tiiän et oon vastustamaton mut jos sä jatkat mun riisumista katseellas tolleen niin mä taidan punastua ennen pitkää”, sanoin kulmiani kohotellen. Jaydenin naama muuttu ensin vähän yllättyneeks, sit vihaseks ja seuraavaks se olikin nyrpistämässä nenäänsä inhosta.
”Turpa kii @!#$ hintti. Miks sä olit eilen meijän alueella?” se ärähti. Kaikesta siedätyksestä huolimatta nimittely kirpas mua aina vähäsen, varsinkin tältä kyseiseltä tyypiltä.
”Aah, suoraan asiaan. Mä muistaakseni sanoinki jo et se ei kuulu sulle”, sanoin ja väänsin kasvoni mietteliään näköiseks. ”Ja sä taisit käyttää tota samaa herjausta silloin. Eikö löydy mielikuvitusta tai sanavarastoa tarpeeks keksiäkses nasevampia vastauksia?”
”Harvemmin löytää yhtä kuvaavaa sanaa sulle.” Auts.
”Oih, ton pitäis varmaan suuresti haavoittaa mua. Sun tyyli floccinaucinihilipilifikoida mua on vaan niin järkyttävä!” Heilautin kädet ilmaan teatraalisesti ja viuhdoin niitä ilmassa vielä lisäefektin vuoksi pari kertaa. Laskiessani käteni ja katseeni takasin Jaydeniin se näytti olevan räjähtämispisteessä.
”Joskin sun sanoissas on myös faktatietoa”, myönsin lopulta virnuillen. Mä olin käytännössä syntyny kaapin ulkopuolelle.
”Mä menin juttelemaan sille tyypille jolle sä puhuit.”
Hätkähdin vähän yllätyksestä ja mun hymy vähän hyyty. Voi helvetti jos se oli menny sanomaan et mä olin jengiläinen. Gale hirttäis mut omista hikisukistaan mangahyllynsä viereen jos sen suunnitelma rikkoutuis tän takia.
Tajusin olleeni liian kauan hiljaa Jaydenin ilmeen muuttuessa vahingoniloiseksi. Ärtymys lehahti mun sisällä, mut sen sijaan et olisin näyttäny sen mä vedin mun hymyn sataprosenttisena takasin naamalleni ja mietin nopean vastauksen.
”Ai jaa? Mitäs keskustelitte, päätitkö liittyä sen haaremiin? Tiäkkö sillä on todennäköisesti HIV, et suna varoisin mi-”
Jayden päästi niin vittuuntuneen äänen et mä melkeen tunsin itteni ylpeeksi ärsytystaidoistani, mut mulle tuli vähän muuta ajateltavaa kun se otti askeleen lähemmäs ja Samsung päätti lähteä puolustamaan mua.
Mä olin tyhmänä kietassu sen hihnan käteni ympärille saadakseni paremman otteen vastutaakseni sen vetämistä, ja kun se rakki nykäs kaikella raa'alla voimallaan eteenpäin mä tunsin kuinka iho kuoriutu mun käsivarresta. Lentäessäni eteenpäin Samin perässä mä ajattelin nopeesti et kylläpä se maailma nyt tykkäs mua murjoa ku ei yhtäkään päivää voinu selvitä vammoitta.
Raahauduin asfalttia pitkin vaan reilun metrin ennen ku mun paino ja huuto sai Samin pysähtymään. Nousin ylös ja irrotin käteni piuhasta, ennen ku käänsin murhaavan katseeni erittäin häpeissään olevan koiran suuntaan. Se vinku häntä koipien välissä ja ryömi mua kohti ku joku toukka. Hieroin vereslihalla olevaa rannettani ja totesin sen olevan varmaan poissa paikaltaan.
Epämääräsen tukahtuneen äänen kullessani mä käänsin katseeni Jaydeniin, jonka mielestä tää sattuma oli ilmeisesti aika helvetin huvittava.

*
Gale on ilkeä :|

Ja siis Jay valehteli :D Eihän se sille ollu jutellu.

+Anteeksi, halusin tunkea lempisanani sinne jonnekin :D

Floccinaucinihilipilification = the act or habit of describing or regarding something as unimportant, of having no value or being worthless.

Elikkäs tapa tai tottumus kuvailla tai arvostella jotain mitättömäksi, arvottomaksi tai kelvottomaksi.

Työni täällä on tehty.

  Re: Kill the desire inside of us

Lähettäjämjmu 
Päivämäärä:   18.5.13 17:16:46

No voihan vitsi, luulin kiertäneeni kaikki kirosanojen sensuurit :P

@!#$ on helvetin :3

  Re: Kill the desire inside of us

Lähettäjä: varma 
Päivämäärä:   19.5.13 20:30:06

tää on ihan mahtava ! :--D
ootan jälleen jatkoa innolla !

  Re: Kill the desire inside of us

Lähettäjä: hanoi 
Päivämäärä:   21.5.13 20:12:19

Jatkoa tulis tässä, hihii olin nopee täl kertaa ;D Miks muijat on aina niin helppo kirjottaa ärsyttäviks :'D vaik on Jaykin kyl vähän idiootti ^^

Jayden

Mä olin jo aikeissa vetää Carteria turpaan mut vilkaistuani sitä puolustavaa rakkia, totesin etten halunnu piskin hampaiden jälkiä kehooni, joten tyydyin vaan nauramaan maassa makaavalle jätkälle, joka mulkas mua murhaavasti kömpiessään pystyyn. Sen koira tuijotti nyt isäntäänsä häpeissään mut mä ajattelin et mun oli parempi pysyä siinä missä olin tai piski sais uudelleen päähänsä ruveta puolustamaan Carteria. Eikä eilisenkään tappelun jäljet ollu vielä ehtiny mihinkään kadota.
"Mä en tienny et sä tykkäät noin kovasti asvaltin nuolemisesta mut mieltymyksensä kullakin", naurahdin. Carter peitti ärtymyksensä huvittuneeseen virneeseen noustessaan kokonaan ylös maasta.
"Niin no sä varmaan toivoisitkin mun nuolevan jotain muuta", se sano ja mä tuijotin sitä järkyttyneenä.
"No hyi víttu", ärähdin ja mun ärsytysmittari hipo taas huippuaan Carterin nauraessa mulle huvittuneena. Mä astahdin huomaamattani taas lähemmäs sitä nyrkki koholla mut pysähdyin sen hélvetn piskin muristessa mulle varoittavasti hampaat paljastettuina. Mä vilkaisin rakkia ja käänsin sitten raivosta salamoivat silmäni Carteriin. Hetki me tuijotettiin toisiamme, kunnes mä käännähdin ympäri ja haettuani lautani kauempaa lähdin paikalta. Vaikkei me ei oltu tapeltu, mulla oli ärsyttävä tunne, että olin silti hävinnyt jotain. Se idiootti kyllä tiesi, miten ärsyttää mua, tosin pelkkä sen pärstän näkeminen sai mut näkemään punasta ja haluamaan iskemään nyrkkiäni johonkin, mieluiten jätkään itseensä.

Mä tungin kuulokkeet korvilleni ja valitsin jotain mahdollisimmaan aggressiivista musiikkia. Potkin lautaani nopeaan tahtiin yrittäen haihduttaa yhä mussa kiehuvan raivon. Lopulta alkaessani hengästyä pysähdyin ja lysähdin istumaan johonkin kadunvarteen kaivaen tupakat risojen farkkujeni taskusta. Polttamisen takia mun kunto oli huomattavasti huonompi ku mitä se olis terveillä keuhkoilla ollut mut en mä todellakaan ollu koskaan harkinnukkaan lopettamista. Kerran täällä vaan elettiin tai jotain sinne päin. Hetken tapeltuani sytkärin kanssa sain röökin syttymään ja imaisin pitkät henkoset tuntien viimein vähän rauhoittuvani nikotiinin voimasta. Mä en olis voinu elää ilman tupakkaa ja jengikaverit oli pari kertaa joutunu todistaa millainen olin, jos en saanu ees yhteen päivään yhtään röökiä. Se ei ollu mukavaa nähtävää ja ihmisten kannatti sillon pysyä vaan mahdollisimman kaukana musta. Puhaltelin savua ilmaan ajatuksiini vaipuneena ja tuijottelin kuluneen keltaisten tennareideni rispaantuneita kärkiä. Kohottaessani katseeni kiinnitin huomiota tiellä kävelevään mieheen, joka näytti jotenkin etäisesti tutulta. Hetken mietittyäni tajusin sen olevan se sama tyyppi, kenet Carterin oli ilmeisesti ollu tarkotus tavata. Mä seurasin miestä katseellani ja tumppasin röökini maahan.

Mietin hetken, kunnes ponkaisin pystyyn ja harpoin miehen perään pysäyttäen sen. Se käänty kattomaan mua yllättyneenä ja näytti vähän järkyttyvän tunnistaessaan mut ärsyttävän nopeesti jengiläiseks. Välillä se oli hyvä, että ihmiset tunnisti mut oli siitä välillä haittaakin.
"Anteeks mut satutko muistaa sen eilisen jätkän, joka sun oli ilmeisesti tarkotus tavata? Mä vaan haluisin tietää, mitä víttua se teijän tapaaminen koski kun se kúsipää hillu meijän aluella", selitin ääni muuttuen ärtyneemmäks loppua kohden ja mies näytti varsin hämmentyneeltä tuijottaen mua ihmeissään. Mä en ollu yhtään varma, oliko järkevää ruveta kyselemään mut mä halusin tietää, mitä se idiootti teki meijän puolella, koska sekään ei yleensä ollu riittävän tyhmä tekemään sellasta.
"Mitä? Tunnetteko te jostain?" mies änkytti ihmeissään ja mä pyöräytin ärtyneenä silmiäni. Miehen silmät laajeni sen ilmeisesti miettiessä, oliko Carter myös jengiläinen.
"Anteeks mun pitää nyt mennä", se mutisi nopeesti ja ennenkuin mä ehdin estää, se lähti kävelemään pikavauhtia pois. Mä en viitsinyt lähteä perään siinä ihmisten täyttämällä kadulla ja kävelin takasin lautani luokseni lähtien kotiinpäin tuntien oloni jotenkin sekavaks.

"Hei Jay, tuus tänne!" hätkähdin Rockyn kutsuessa mua ja kävelin miehen luokse.
"No?" kysyin istuessani alas.
"Ois yks keikka tiedossa", Rocky sano ja mä nyökkäsin kuuntelun merkiks.
"Okei, millane?" kysäisin keikkuen tuolillani ja Rocky mulkas mua ärtyneenä. Huokaisin pyöräyttäen silmiäni ja istuin normaalisti.
"Ei mikään iso juttu. Huomen illalla pitää vaan toimittaa yks heroiinilasti satamalle", Rocky kerto jatkaen sitten, "ja saa ottaa Jimmyn mukaas. Sen pitää alkaa oppimaan nää kuviot."
"Selvä", mä totesin ja nousin lähteäkseni.
"Ja olkaa varovaisia, kytät on alkanu vahtia meijän touhuja tarkemmin. Ette saa jäädä kiinni", Rocky sano vielä ja mä heilautin kättäni jatkaen matkaani keittiöön juotavan tarpeessa. Tarkemmin sanottuna alkoholin.
"Ainiin, Jay tuus vielä tänne!" Rocky huudahti ja mä käännyin kyllästyneenä astellen takaisin pomoni luokse.
"Mä kuulin et sä olit ottanu yhteen jonkun rabbitsin tyypin kanssa", se sano tuijottaen mua tiukasti. Se ei tykänny, jos me tapeltiin muiden jengiläisten kanssa huvikseen ja siihen piti aina olla hyvä syy.
"Joo, se idiootti oli meijän alueella mut mä en tiedä, mitä se teki täällä. Sen oli kai tarkotus tavata joku tyyppi", selitin ja Rocky näytti mietteliäältä.
"Okei, joo, voit mennä", se totes lopulta ja mä kävelin jääkapille hakemaan kaljan lähtien sen jälkeen etsimään pikkuveljeni kertoakseni sille huomisesta keikasta.

Mä istuin kuistin portailla tuijotellen ajatuksissani eteenpäin hörppien välillä juomastani ja polttaen tupakkaa. Totesin, että aski alko tyhjenemään huolestuttavasti. Pitäis käydä ostamassa lisää. Mä havahduin jonkun istuessa viereeni ja siirsin katseeni Nikitaan, joka hymyili mulle varovasti pyyhkäisten mustia hiuksia pois silmiltään. Meijän viime "keskustelu" oli taas vaihteeks päätyny riitaan ja käänsin katseeni takaisin eteenpäin puhallellen savua ulos.
"Voidaanko me puhua?" Nikita kysy varovasti ja mä hymähdin myöntävästi. Tyttö asetti myös tupakan huulilleen ja ojensin sille sytkärin. Me poltettiin hetki hiljasuudessa ja mä onnittelin mielessäni itseäni, ettei se muija kerrankin ärsyttänyt mua. Aika hyvä saavutus.
"Sori, jos mä oon ollu jotenki víttumainen viime aikoina", Nikita totes hetken kuluttua.
"Sitä ne menkat teettää", mä heitin virnistäen saaden sen tönäsemään mua olkapäähän, mutta hymyillen kuitenkin itsekin.

"Mä meen jo sisälle, tuu kohta perässä?" Nikita sano meijän juteltua hetken aikaa ja mä mumisin jotain myöntävän suuntasta jääden vielä polttamaan toisen röökini loppuun. Jostain syystä mun ajatukset käänty erääseen tiettyyn kúsipäähän, vaikka mun olis pitäny ajatella sängyssä odottavaa tyttöystävää. Miks sen hélvetin Carterin piti jatkuvasti törmäillä joka paikassa muhun ja vielä ilmestyä mun ajatuksiin? Ärtyneenä tumppasin röökini ja nousin ylös lähteäkseni sisälle. Mä luulin et Nikita olis ollu jo nukkumassa, joten riisuttuani lysähdin suoraan makaamaan aikeissani käydä nukkumaan, kunnes tunsin tytön painautuvan mua vasten ja painavan kasvonsa mun kaulaan.
"Ai sä et nukkunukkaan", mumisin jaksamatta innostua muijan touhuista.
"En tietenkää ku odotin sua", Nikita kuiskas vihjailevalla äänellä ja mä huokaisin kääntyen siihen päin.
"Mua ei huvita nyt", tokaisin ja hetken Nikita tuijotti mua ihmeissään.
"Mikä hélvetti sua vaivaa?" se ärähti lopulta turhautuneena nousten istumaan. Voi víttu, mä ajattelin mielessäni noustessani perässä.
"No víttu en jaksa koko aikaa olla kiinni sussa", ärähdin turhankin epäystävällisesti ja Nikita siristi vihreitä silmiään vihasena.
"Koko aikaa? Millonkohan sä viimeks ees kattonu muhunpäin?!" se raivos ja ponkas ylös sängystä rynnäten ulos koko huoneesta. Mä huokaisin raskaasti lysähtäessäni takaisin sänkyyn. Naiset.

  Re: Kill the desire inside of us

Lähettäjä: Redeia 
Päivämäärä:   21.5.13 23:54:53

Hmm.. Oliko tää homotarina vai iha normaali semmone? :D

  Re: Kill the desire inside of us

Lähettäjä: varma 
Päivämäärä:   22.5.13 07:09:29

oiijj !! jatkoajatkoajatkoa

  Re: Kill the desire inside of us

Lähettäjä: hanoi 
Päivämäärä:   22.5.13 21:01:08

Redeia: mä en kyl haluis paljastaa mitään mut noo, Jay ei ehkä oo niin täys hetero ku luulee olevansa/antaa ymmärtää ;D

  Re: Kill the desire inside of us

Lähettäjä: varma 
Päivämäärä:   22.5.13 21:25:28

MÄENKESTÄ. katoin sillee omg tää o pompannu ylöspäi ja olin sillee hohoo nyt jatkoa tullut.
mutta jouduin pettymään.
hei olen laura ja olen pahasti koukussa tähän tarinaan lol.

  Re: Kill the desire inside of us

Lähettäjä: mjmu 
Päivämäärä:   24.5.13 23:14:15

Hauska tutustua Laura, minä olen Maj ja tässä on seuraava pätkä :)

(mulla muuten oli laittoman hauskaa tätä kirjottaessani vaikka se lyhyt onkin :P)

Carter

”CARTER HELVETIN ROSS!”
Loikkasin sängystä suoraan päälleni lattialle. Mun valmiiksi tokkurainen pää sai semmosen tällin, etten saanut itteäni ylös ennen ku Gale oli pyyhältänyt huoneeseen ku pieni hurrikaani ja loikkas mun sängylle näyttäen valmiilta käyttämään sitä ponnahduslautana.
”Mhäh?” ölisin säikähtäneenä ja ryömin nopeesti kauemmas sängyn reunasta. Olisin voinu vaikka vannoa et Galen silmät hohti pimeessä ku kekäleet.
”Arvaa mitä ihanainen kämppikseni? Oikeesti, koeta arvata”, jätkä kehotti vaarallisen hilpeällä äänensävyllä. Nielasin ja pohdin mielessäni ehtisinkö mä juosta ulko-ovelle ja paeta viettäen seuraavan kuukauden jonkun kellarissa piilossa.
”Ööömm... Kuroko no basuken genre muuttui shounen aiksi...?” yritin vitsailla varovaisesti. Katse jonka mä ansaitsin olis saanu tiikerin hirttäytymään hännästään lähimpään puuhun.
”Kunnianarvoisa herra asianajaja Smith on blokannu mun säpön lähetettyään viestin jossa se sano tietävänsä ketä me ollaan ja et se aikoo kertoa kaikille kollegoilleen ja tutuille meistä. Sähköpostisoitteen vaihtaminen ei auta koska se selvitti mun IP-osotteen. Mitä. Sä. Menit. Tekemään?

Omaksi kunniakseni mä voin sanoa et mä tappelin kyllä kynsin ja hampain meiän keskustelua seuranneessa yhteenotossa, enkä antanu periks niin helposti ku palattuani Riotin alueelta. Alakerran väki heräs ja Bunny, Susan ja Rex joutu repimään meiät erilleen ennen ku jompi kumpi onnistu repimään toiselta jonkun korvamattoman osan kropasta. Tai mä ainakin pidin kaulavaltimoani aika suuressa arvossa.
Huonot uutiset kuultuaan Rex huokas pettyneenä, Susan puri alahuultaan katse liimattuna lattiaan ja Bunny vaan näytti pohtivalta. Gale oli ärissy hetken siinä ennen ku se palas huoneeseensa ovet paukkuen ja mä jäin pitelemään kylkeäni keräten voimia lattialta nousuun.
”Kuka Riotista se oli?” Bunny kysy rikkoen hiljasuuden.
”Jayden.”
”Se keskimmäinen J:n veljeksistä?”
”Varmaan.”
Rex vaihto painoa jalalta toiselle ennen ku se nappas Susania kädestä ja johdatti sen pois meiän kämpästä. Bunny jäi seisomaan mun eteen.
”Tarviitko apua?” se tiedusteli toinen kulma koholla.
”En.”
”Okei. Suna lähtisin pariks päiväks muualle, koska Gale ei oo ainoo kelle tästä aiheutuu päänvaivaa.”
Hymähin vaan vastaukseks ja vääntäydyin istumaan punkan laidalle. Katoin kelloa. Se näytti kuutta aamulla.

”Puhelimessa? Nytkö? Mä en usko et nää ohikulkijat arvostais sitä kauheesti.”
Vilkasin ympärilleni hymyillen. Puistossa ei ollu viel paljookaan väkee, mut miehen ehdottama toiminta ei silti istunu mun kanssa julkisilla paikoilla.
Nypin ajatuksissani kulmakarvojani ennen kuin palasin aiheeseen, jonka vuoksi olin alun perin tän tyypin numeron valinnu pitkästä listastani.
”Niin siis onko sulla paikkaa? Mä joudun nukkumaan taivasalla jos sä et ota mua isojen, vahvojen siipies suojiin”, päästin pienen teatraalisen nyyhkäisyn painottakseni tilanteen vakavuutta. Huokasun kuullessani mä valmistauduin radikaalimpiin toimiin saadakseni paikan jossa nukkua yön, mut Jose sano olevansa seuraavat pari päivää kuljettamassa vähän hämärämpää lastia merellä eikä palais ennen ensviikkoa. Se lähtis tänä iltana.
”No hei mut jos tulisin sun mukaan? Mä en häiritse sua – siis ellet sä halua – ja mä voin käydä ostamassa itelleni syötävää nii sun ei tarvii mua elättää.”
Hetken pähkäilyn jälkeen Jose lupas pitää mut leivässä jos mä toisin sille kurkun kostuketta ja muita välttämättömyyksiä, jotka tulis tarpeeseen jos mä tulisin olemaan sen kanssa samalla paatilla. Virnistin miettiessäni, ettei seuraava viikko tulis olemaan välttämättä niin kamala ku mä olin alun perin aatellut.
”Kiva kun kelpaan! Mä muuten tajusin et mun vaatevarasto ei oo kovin kummonen niin mä joudun varmaan puolet ajasta menemään kommandona. Luuletko et se aiheuttaa ongelmia?” kysyin viattomasti ja nousin penkiltä lähtien suuntaamaan kauppaa kohti. Voisin vaikka suunnata satamaan jo näin päivällä niin ei tarvinnu kekkuloida puistossa ilman koripalloa, jonka mä olin kiireessäni unohtanu kämpälle. Ja mä en aikonu lähteä takasin sitä hakemaan.
Kajarista kuulu epämääränen ynähdys, ja mä jouduin pidättelee naurua miehen kysyessä kuin tulisilla hiililla milloin ilmestyisin.
”Ei täs mee varmaan ku korkeentaan kaks tuntii. Sä oot sen verran iso poika jo et sä sen verran jaksat oottaa, vai mitä?” Sain vastaukseks epämääräistä mutinaa siitä miten mä saisin ite nähdä miten ”iso poika” se oli, ja jouduin peittämään naamani kämmeneni taakse jottei ohikulkijat häiriintyis mun ilmeestä.

”Kenen sadistin kanssa sä tällä kertaa oot ollu?”
”Hei oo sä vaan hiljaa, mä kuulun yhä Jackrabbitsiin ja nää tuli ihan tappelussa riotilaisen kanssa”, ilmotin loikatessani jahdin kannelle muovipussia rintakehää vasten painaen. Jose hymis vähän epäuskosen kuulosena ennen ku se kumartu puremaan mun nenänpäätä.
”Kuka se tässä sadisti on? Heti kun tuun liian lähelle niin sussa ilmenee jotain kannibalistisia piirteitä!” huudahdin hyvin järkyttyneenä ja livahdin sen kainalon alta kohti jahdin hyttiä.
”Mä en oo syöny mitään joten ennen ku saat mitään ajatuksia niin sun pitää ruokkia mut”, mä kerroin avatessani oven ja painuessa suojattuun tilaan. Laskin pussin lattialle ja törmäsin Josen rintaan kääntyessäni ympäri.
”Khyyylhän mä sut voin ruokkia.”
Ei, mä meinaan oikeeta ruokaa. Mä oon nääntymäisilläni.”
”Kauhee mood killer.”

  Re: Kill the desire inside of us

Lähettäjä: varma 
Päivämäärä:   24.5.13 23:44:20

ah. oon niin onnellinen ku tuli jatkoa.
oot mahdottoman hyvä kirjottaa, upeeta !
lähen sunnuntaina viikoks rodokselle.
toivottavasti jokaseen mun favourite tarinaan on tullu jatkoa.
sitten hypin ilosta.
terveisin se sama vanha kunnon laura - hötön homo tarinoiden aktiivinen seuraaja lol.

  Re: Kill the desire inside of us

Lähettäjä: varma 
Päivämäärä:   3.6.13 15:19:50

uppp

  Re: Kill the desire inside of us

Lähettäjä: pallokala 
Päivämäärä:   4.6.13 14:05:39

jatkooaaa :) !

Toosi hyvin kirjoitettu, ja mitään muita kirjotusvirheitä en oo huomannu ku että joistain sanoista on tippunu kirjain pois. :) sujuvaa luettavaa ja kaikki pätkät ei etene liian nopeasti eikä liian hitaasti. Pääsee helposti tarinaan kiinni ja tää on semmonen tarina mihin pystyy eläytymään kunnolla. :) olin ihan itekki nois tappeluis mukana, kunnes heräsin todellisuuteen (omas pehmoises sängys peittojen, tyynyjen ja yhden ruttusen koiran seasta läppäri sylis) :D

ja nyt himoan jatkooaaa !

  Re: Kill the desire inside of us

Lähettäjä: piippi 
Päivämäärä:   8.6.13 19:00:26

koska tulee jatkoaa..?

  Re: Kill the desire inside of us

Lähettäjä: hanoi 
Päivämäärä:   9.6.13 01:06:13

Sori taas kesto, mulla on pätkä melkeen valmiina, pitäs vaan vielä kirjottaa loppuun ja oikolukee.. Yritän piakkoin saada tänne. Mut kiitoksia taas kommenteista :)

  Re: Kill the desire inside of us

Lähettäjä: hanoi 
Päivämäärä:   12.6.13 19:18:54

En oo kyllä ihan tyytyväinen tähän pätkään vaikka kirjotinki kokonaan uusiks mut saa luvan kelvata..

Jayden

Mä odotin satamalla puristaen heroiinia sisältävillä pusseilla täytettyä reppua kädessäni ja hytisin vähän kylmästä viileässä illassa. Olin käskeny Jimmyn jäämään kauemmas pitämään vahtia kyttien varalta. Luotin, että se osasi hoitaa homman. Vilkuilin ympärilleni ja päätin sytyttää röökin odottaessani. Puhaltaessani savua ilmaan, huomasin vähän matkan päästä asetelevan kaks hahmoa, joista toinen näytti valitettavan tutulta tullessaan lähemmäs. Isokokoisempi mies oli selvästi se, jolle huumelasti piti toimittaa, mutta sen vieressä käveli kukas muukaan ku Carter. Sekin tunnisti mut näyttäen ensin yllättyneeltä, mutta naamioi sen nopeesti ärsyttävän virneen taakse. Mä tuijotin sitä murhaavasti.
"Miks hélvetissä mun pitää törmätä suhun joka paikassa?" mä ärähdin ja Carter kohotti kulmiaan nojautuen kevyesti vieressään olevaa miestä vasten. Mä silmäilin kaksikkoa vähän kummastuneena.
"Samat sanat mut toisaalta minkäs mä sille voin et oon niin hurmaavaa seuraa et sunkin on aina pakko tunkea sinne missä mä oon", se naurahti ja mä siristin vihaisena silmiäni puristaen käsiäni nyrkkiin. Tiesin olevani idiootti ärsyyntyessäni aina sen víttuilusta. Mies vilkuili meitä hämmentyneenä ja mä tyrkkäsin repun sen syliin. Lähdin nopeasti kävelemään pois paikalta haluamatta ajatella, mitä ne kaks meni sinne vítun laivaan tekemään.

"Mennään", mä ärähdin Jimmylle saapuessani sen luokse ja lähdin harppomaan ripein askelin eteenpäin. Carterin näkeminen oli saanu mut vaihteeks huonolle tuulelle ja mua ärsytti suunnattomasti, kun en silti pystynyt olemaan ajattelematta sitä kúsipäätä. Jimmy vilkaisi mua ihmeissään.
"Meniks se ihan putkeen?" se kysyi.
"No joo joo", mä tokaisin ja Jimmy kohotti hämmentyneenä kulmiaan.
"Mikä sut nyt sit yhtäkkiä noin huonolle tuulelle sai? Soittiks Nikita?" se naurahti ja mä tyydyin vaan murahtamaan jotain epämäärästä vastaukses ripeyttäen asekeliani entisestään sytyttäen samalla tupakan.
Meijän palattua kämpille, Chase, Jake sekä pari muuta, sai meijät houkuteltua mukaan baariin tai no ihanku mua nyt olis sellaseen yleensäkkään pahemmin tarvinnu suostutella. Alkoholisti kun olin. Tai ainakin varsin lähellä. Sain silti olla ylpeä, etten käyttänyt mitään vahvempaa kamaa, kuten monet Riotissa. Mä en tienny mitään säälittävempää ku surkeet nistit, joiden ainoo päämäärä oli saada lisää kamaa. Pelkkä ajatuskin itsestä sellasena puistatti.
Valitettavasti Nikitakin oli lähteny mukaan baariin olettaen ilmeisesti, että mä kaipasin sen seuraa kovastikin ja se yritti saada mua koko ajan tanssimaan. Mä en tasan lähtisi joraamaan jonkun paskamusan tahtiin tanssilattialle ja jurotin baaritiskillä kiskoen juomia varsin nopeeta tahtia alas. Lopulta Nikita luovutti näyttäen loukkaantuneelta häipyessään jonnekkin. Mä en jaksanu reagoida mitenkään, jatkoin vaan ryyppämistäni. Myöhemmin yöllä huomasin sen tanssimassa jonkun random jätkän kanssa varsin intiimisti ja tajusin, että se yritti saada mua mustasukkaiseksi. Mua ei olis kuitenkaan voinu vähempää kiinnostaa, vaikka se olis nussinu sen jätkän kanssa baarin vessassa tai vaikka siinä tanssilattialla. Hymähdin huvittuneena muijan vilkaisuille, joita se loi muhun kiehnätessään sitä jätkää vasten.

Seistessäni jo ihan mukavasti humaltuneena röökillä baarin ulkopuolella hätkähdin jonkun tuntemattoman jätkän tullessa jotain raivoomaan mulle. Pian mä tunnistin sen olevan Jackrabbitsista ja siristin vihaisena silmiäni irrottautuen seinästä, jota vasten olin nojannut. Mun känninen mieleni ei jaksanu selvittää, mistä jätkä mulle valitti mut pian mä huomasin et niitä oli ilmestyny enemmänkin ja mulle tuli äkkiä varsin nurkkaan ajettu olo. Totesin mielessäni, että nyt olis hyvä häipyy ja äkkiä. Yritin vaivihkaa hiippailla takas baarin ovelle päin. Samassa kuitenkin joku niistä tarttu mun rinnuksista ja pamautti nyrkkinsä suoraan mun naamaan. Mä toivuin iskusta nopeasti ja repäisin itseni irti täräyttäen epäröimättä oman nyrkkini jätkää päin saaden sen lennähtämään selälleen. Naurahdin huvittuneena.
"Miten heikkoa tekoa te puput oikeen ootte?" tokaisin mut mun hymy hyyty varsin nopeesti niiden neljän muun käydessä mun kimppuun. Onneks en ollu tullu yksin baariin ja pian Bob, Jake ja Chase ilmestykin ulos.
"Mitä @!#$ä?" Bob mölähti ja samassa kolmikko jo rienskin pelastamaan mut tasottaen vähän tappelua. Nyrkkejä ja potkuja sateli millon kehenkin ja mä olin ihan sekasin, mistä edes tapeltiin ja kenen kanssa.
"Mitä víttua te alatte yhtäkkiä tälleen riehumaan?" Bob ärähti tappelun hetkes vähän laantuessa.
"Joku teijän sakista onnistu sotkee meijän asiat aika hyvin", tummahiuksinen jätkä ärähti pyyhkästen verta huulestaan nauliten katseensa muhun. Mä tuijotin vihasena takasin.
"Ite sáatana tungitte meijän alueelle!" mä ärähdin takaisin ja pian tappelu oli taas täydessä käynnissä. Lopulta portsarit havahtu tilanteeseen ja tuli repimään meijät erilleen käskien meijän mennä kinastelemaan jonnekkin muualle.
"Tää ei jää tähän!" Bob jylisi vielä niiden idioottien perään.

Aamulla mä heräsin krapulassa sekä naama ja kroppa kivusta tykyttäen. Taas vaihteeks. Irvistäen kömmin istumaan ja hetken tuskailtuani sain vaatteet ylleni raahautuen alakertaan. Nappasin mehutölkin jääkaapista ja lysähdin sen kanssa pöydän ääreen. Mulla oli hatarat muistikuvat viimeyöstä, mutta muistin kyllä tappelun Jackrabbitsien kanssa. Me oltiin aika pitkään elelty varsin rauhassa ja sovussa siis verrattuna siihen, millanen tilanne pahimmillaan ois voinu olla, mut nyt mulla oli tunne et asiat saattais vähän muuttua sen pikku välikohtauksen jälkeen. Hörpin mehua ajatuksiini vaipuneena ja lopulta raahauduin röökin kautta suihkuun.

  Re: Kill the desire inside of us

Lähettäjä: jurnuttaja*eikirj 
Päivämäärä:   12.6.13 20:10:13

Jatkoa! (:

  Re: Kill the desire inside of us

Lähettäjä: varma 
Päivämäärä:   12.6.13 21:06:46

jatkoa odotellessa c:

  Re: Kill the desire inside of us

Lähettäjä: varma 
Päivämäärä:   26.6.13 01:14:52

upp

  Re: Kill the desire inside of us

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   29.6.13 18:51:25

jatkoaaa !!!

  Re: Kill the desire inside of us

Lähettäjä: minävain 
Päivämäärä:   2.7.13 22:34:09

up

  Terry wat r u doin?

Lähettäjämjmu 
Päivämäärä:   10.7.13 21:42:03

Uuuh ku väsyttää :d Päivät pitkät laiskottelu on raskasta.

Carter

Kun me päästiin vihdoin satamaan ja mä pääsin oikomaan jalkojani kunnolla, mulle tuli tosi jännä deja vu -fiilis. Jose oli ollu vähän huonolla päällä viimeset pari päivää ja mä olin tehny parhaimpani saadakseni sen rentoutumaan, mutta munkin takamus alko puutumaan sen seurassa pikkuhiljaa. Päätin hävitä seuraavaks pariks päiväks kokonaan sen näköpiiristä, ennen ku me suunnattais takasin kotisatamaan.
Kummosia rahoja mulla ei mukana ollu, mut ulkona oli lämpöstä öisinki ja hätätapauksessa mä voisin livahtaa takasin paattiin. Jose oli murissu nukkuvansa kaverinsa luona ja et siellä oli tilaa vaan yhdelle, joten mä otin vinkistä vaarin enkä yrittäny änkeä mukaan.

Suuntasin ekana kahvilaan syömään voileivän ja juomaan erittäin sokeripitoisen teekupillisen saadakseni revittyä jostain energiaa. Sen jälkeen mä suuntasin puistoon, koska se kerto mun mielestä aina aika paljon kaupungista ittestään. Mulla ei ollu hajuukaan missä mä olin ja olin välttäny kattomasta kadunnimiä liian analysoivasti, koska halusin pitää paikan nimen mysteerinä kunnes olin ite tehnyt jonkin sortin arvion siitä päässäni.
Morjenstin aurinkoinen hymy naamalla kaikkia mummoja ja pappoja joiden ohi tepastelin, ja miltei kaikki tuntui ilahtuvan silmittömästi sellasestakin pienestä eleestä. Mä tiesin kyllä miksi mä semmoseenki ryhdyin. Täyttämättä pään ja suun ilosilla ajatuksilla mä en tuntis oloani niin feidatuksi ku sillon ku Jose käveli niskojaan nakellen ja taakseen kattomatta punaseen ferrariin, jonka omistajalla mitä todennäköisimmin olis ollu tilaa majoittaa kaksikin ihmistä.
Säälittävää. Jopa Rexin kaltasella äksyllä jätkällä oli tyttöystävä, mutta mut vaan kaikki feidas silmääkään räpäyttämättä. Ja mun käsityksen mukaan mä sentään olin hyvää seuraa enkä vaatinu mitään, ja silti loppujen lopuksi kaikki tuntu häippäävän ensimmäisen mahiksen tultua. Ei sillä et se ois mua vaivannu. Yksin oli iha jees.
Istahtaessani puiston penkille mä jäin hetkeks tarkastelee sitä elävää maisemaa. Kauempana oli lasten leikkikenttä jossa tenavat juoksi ympäriinsä, toistensa ympärillä ja välillä päällä. Sitä ennen nurmikenttää ja paria valtavaa jalopuuta jakoi lampi, jossa oli tasan viisi sorsaa. Jokunen rattaiden kärrääjä ja koirankusettaja kulki siellä sun täällä kiemurtelevalla hiekkatiellä, ja mä hymyilin vähän nähessäni Samsungin rotusen – mutta huomattavasti hoikemman ja hoidetumman – rakin haistelemassa jotain onnetonta ruohotupsua tien vieressä.
Katseeni kulki hihnaa pitkin sitä taluttavaan tyttöön. Sillä oli perus tummanruskeet hiukset ja vähän enemmän kurveja ku perus teinitytöllä, ja mä olisin lyöny vaikka vetoa et Rex olis pari vuotta sitten ollu heti sen kimpussa. Nykyään mua vuoden vahempi jätkä oli vaan menny ja ripustautunu Susanin pikkuhousujen pitsireunaan. Ei sillä et mä tietäisin millaiset pikkuhousut sillä oli. Hyi helvetti.
Sit se brunette käänty kattomaan mua samanlaisilla sumeen harmailla silmillä ku mun omatki oli. Tuijotin sitä hetken takasin, tein vielä nopeat laskut päässäni mitä vuosiin tuli, nousin, ja kävelin sit takasin satamaan sanomatta sanaakaan kenellekään matkalla.
Mä varmaan olin vaan jotenki paranoidi vieraassa ympäristössä.
Pysyin paatissa seuraavat kolme päivää ja kävin vaan kaupassa ostamassa sapuskaa ja käyttämässä vessaa, jonka lattialla oli todennäkösesti enemmän kusta ku siihen pönttöön oli koskaan sihdattu.
Kun Jose tuli takas paljon paremmalla tuulella ja ohjas paatin pois satamasta, mä istuin siinä lattialla ja käärin sille sätkiä muun tekemisen puutteessa. Multa ei jääny huomaamatta sen tavallista korkeampi kaulus, mut eihän asia mulle nyt yhtään kuulunukaan.

Parin päivän päästä me rantauduttiin tutulle asfalttikaistaleelle, enkä mä epäröiny hetkeäkään loikatessani vakaalle maalle taas kerran. Morjenstin Josen sen kummempaa fyysistä kontaktia ottamatta, ja lähin juoksemaan suorinta tietä tuttua kerrostaloa kohti. Tuntu hyvältä päästä käyttämään lihaksia pitkästä aikaa.
Sisälle päästyäni kurkkasin eka alimman kerroksen, joka ammotti tyhjyyttään. Kello oli vasta seittemän iltapäivällä, joten ne vois käytännössä olla missä vaan. Päätin kuitenki suunnata ihan omaan kämppääni suihkuun ja vaihtamaan kuteet ennen ku ryhtyisin tutkimaan asiaa tarkemmin.
Asunto oli hiljanen, ja epäluuloissani tarkastin oliko lattialla tasanen kerros pölyä. Lopulta totesin, ettei tavanomaista paksumpi kerros erinäisiä töhniä ollut kerääntynyt kulkureiteille, joten mua ei varmaan oltu jätetty taakse muiden lähdettyä pötkimään.
Huoneeni näytti samalta kuin lähtiessäni, ja viskottuani likaset kuteet päältäni menin ja nappasin hyllyltä rakkaan koripalloni ja heitin sitä pari kertaa ilmaan. Laskin sen sit sängylle ja suuntasin punaisen pyyhkeen kanssa kylppäriin.

Virkistäydyttyäni mä suuntasin Freddien ovelle ja potkasin sitä kerran kaikin voimin. Hetken päästä lukko kolis ja tutut punaruskeet silmät mulkoili mua ovenraosta. Virnistin ja nostin käteni tervehdykseksi.
”Mitä sä täällä teet?” Freddie murahti epäluulosena.
”Mis kaikki on? Koko talo ihan tyhjä”, kysyin siltä yhä hymyillen. Vastaukseksi sain vain olkien kohautuksen.
”Missäs Samsung sit on?” yritin vielä udella. Freddie kurtisti kulmiaan ja vilkas mun jalkoihin.
”Eiks se oo sulla?”
”Mä oon ollu poissa viimesen viikon. Ei oo mulla.”
”No vittu.”
'Siinä vasta koiranomistaja', mä aattelin kitkerästi.
”Se on varmaan siel puistossa missä sä aina oot.”
En ehtiny vastata ku ovi pamahti kiinni nenäni edessä.

Otin koripallon mukaan ja suuntasin sit sinne puistoon. Tähyilin Samin varalta ympärilleni ja parin kerran huusinki sitä, mut piskistä ei näkyny merkkiäkään. Olin just astumassa aukeelle koriskentän vieressä ku näin turhanki tutun tyypin seisoskelemassa siellä.
Jaydenin lauta oli vähän matkan päässä jätkän itse huutaessa täyttä kurkkua jonkun muijan kanssa. Tyttö polki jalkaansa ja näytti valmiilta repimään edessään olevalta tyypiltä silmät päästä. Irvistin mielikuvalle ja pompautin palloa pari kertaa. Muija ei näyttäny ees huomaavan sitä, mut Jayden käänsi katseensa mun suuntaan hätkähtäen. Mä oikeen näin miten sen katse tummu, enkä voinu estää virnistystä karkaamasta naamalleni.
”Älkää antako mun häiritä!” huikkasin ja suuntasin kohti kenttää. Näin miten Jaydenin seuralainen hämmenty hetkeks liikaa jatkaakseen huutamista. Se käänty takas kohti mua mulkoilevaa jätkää kulmat kurtussa.
”Kuka toi on?”
”Yks kusipää vaan”, Jayden muris, enkä mä voinut olla nauramatta.
”Aaaww, älä ny oo tommonen, Jay!” irvailin. Se muija käänty takas muhun entistäki hämmentyneempänä jollon mä vilkutin sille kauniisti tatskakädelläni. Sen silmät meinas pullistua päästä.
”Jayden...”
”No se on se paskiainen joka hiipi meiän alueella reilu viikko sitten! Oota hetki.”
Mä hermostuin vähän kun mun odotusten mukaisesti jätkä ei raahannutkaan seuralaistaan veke vaan suuntas suoraan mua kohti.
”Älä ny sano et sä suutuit! Tää on yleinen puisto ja sä voit saada syytteen päällekarkauksesta”, kerroin pitäen ääneni yhä ilkkuvana. Ihan ku se nyt jostain sellasesta välittäis.
”Pää kii Carter. Taisit hukata vahtikoiraskin jossain välissä?”
Itseasiassa kyllä.
Tosi mahtavaa, olin ollu takas vasta reilun tunnin ja olin jo päätyny tappeluun riotilaisen kanssa. Laskin pallon maahan ja kirosin päässäni teräaseen puutetta. Jayden oli kaikin puolin jonkin verran isompi ku mä enkä mä ollut ihan vireessä viikon istuskelun jälkeen.
”Aha, okei. Mikäs siinä. Hoidetaan asiat niinku riotilaiset ja hakataan toisemme henkihieveriin, ei mulla ole mitään sitä vastaan! Ihan vapaasti!” mä sanoin yrittäen pitää äänen tasasena, mut lopuksi se kohos melkeen nolostuttavan korkeeks. Jayden näytti omahyväiseltä pysähtyessään parin metrin päähän musta.
”Saas nähä tunnistaako sun mutsiskaan sun pärstää tän jälkeen”, se hymähti ennen ku kiri lopunki matkan meidän välillä umpeen ja löi niin kovaa et jotain ois varmana murtunu jos en ois väistäny ajoissa.
”Jaa'a”, sanoin vaan. Mun äiti ei varmaan tunnistais mun naamaa mukiloimattomanakaan. Yritin kampata Jaydenin, mut kun se vaan horjahti tappelusta tuli vähän vähemmän sivistynyt. Jayden iski nyrkeillä ja polvilla, mä tein samoin ja lisäksi raavin ja taisin puraistaki sitä kädestä jossain välissä.
Kauhukseni tajusin hetken päästä olevani selätettynä vasten veritahraista asfalttia Jaydenin näyttäessä laittoman tyytyväiseltä siinä mun päälläni. Voi perse.
Se laitto vähän enemmän painoaan mun rintakehälle eikä näyttäny häiriintyvän mun ponnisteluista päästä pois sen alta. Yritin tasottaa hengitykseni helpottaakseni oloani, mut siitä ei ollu paljoa hyötyä jätkän siirtäessä painoaan pois ottaakseen mua rinnuksista ja ravistaessaan muutaman kerran kivuliaasti maata päin. Mun olo oli ku jollain räsynukella ennen kun mä sain käteni sen reisien ja mun kylkien välistä ja tarrasin sen tukkaan. Se älähti ja päästi musta irti pakottaakseen mun kädet irti sen kuontalosta, jollon mä yritin heittää sen päältäni pukittamalla lantiotani.
Oho.
Taisin olla vähän puutteessa kun mun kroppa luuli tän tappelun olevan jotain kuivaseksiä.
Mun naama muuttu vähintäänki epäterveellisen punaseks, ja olin mielettömän kiitollinen ettei Jayden ollu huomannu mitään. Prioriteetti vaihtui riotilaisen ihon maalaamisesta uusin violetin värein paikalta pääsyyn ja helvetin nopeesti.
Vedin Jaydenin naaman ihan omaani kiinni ja iskin hampaani sen nenään. Enkä ihan lempeesti niinku olin Joselle tehny, vaan olin varma siitä jäävän hampaanjäljet vähäks aikaa. Jätkä päästi kivuliaan ulvahduksen ja heitti päänsä taakse, jollon mä sain täydellisen tilaisuuden heittää se yltäni ilman lantion käyttöä.
Räpiköin ylös ja kaappasin pallon mukaani loikkien sitten turvallisen välimatkan päähän. Kääntyessäni kattomaan taakseni Jayden oli noussu ylös ja piteli nenäänsä. Sen muija juoksi höösäämään sitä ku jotain sotasankariaan. Äärimmäisen vittuuntuneena jätkä tönäs sen kauemmas ja huus mun perään.
”Helvetti! Et osaa sit muuten tapella ku joku avuton muija!”
Niin no, ehkä mun tappelutyyli muistutti enemmän johonki kissatappeluun sopivaa. Aivan sama se mulle oli vaikka se loukkais Jaydenin miehisyyttä.
En just sillä hetkellä keksiny mitään nokkelaa vastaukseks farkkujen tuntuessa turhan tiukoilta edestä, joten tyydyin vain luikkimaan vähin äänin paikalta. Jouduin odottamaan hetken puiston laidalla ennen ku kehtasin kävellä ihmisten ilmoilla, ja sillonki menin puolihölkkää aina himaan asti.

Bunny oli alhaalla sohvalla kahvikupin kanssa, ja näytti yllättyneeltä kun mä kävelin sisälle.
”Terry. Mitäs sulle on käyny?”
Kohautin vaan olkiani ja istahdin nojatuoliin huokasten. Koripallo pyöri lattialle enkä mä jaksanu nostaa sitä ylös, jollon naisen kulmat kurtistui vähän huolesta.
”Kenen kanssa sä oot ollu tän viikon?” se kysy uhkaavan kuulosesti.
”Yks kaveri vaan. Mut mä törmäsin äsken kyl riotilaiseen jos mun pärstäkerrointa ihmettelet.”
Bunny oli hetken hiljaa.
”Sun kantsii mennä laittaa jäitä noihin ruhjeisiin”, se sitten totes ja nous ylös. Mä huokaisin nuutuneena ja jäin sen kehotuksesta huolimatta istumaan aloilleni, kun se itse käveli pois huoneesta.
Mikä helvetti mua vaivas? Onhan se ymmärrettävää jos vahinkoja sattuu, mutta kun mä tappelen riotilaisen, vieläpä Jaydenin kanssa, minkään fysiikan lain ei pitäis sallia seisokkia. Enkä mä väittäny et se ois ruma tai mitään, painvastoin, mut ei mulla ollu ennen käyny päässäkään mikään tommonen sen seurassa. Ja mä luulin päässeeni teinihormoneista jo jollain tasolla eroon.
Yritin imeä Jaydenin ihon maun mun hampaista huonoin tuloksin, ennen kuin vihdoin vääntäydyin jaloilleni ja laahustin toiseen suihkuun parin tunnin sisällä. Tällä kertaa kylmään sellaiseen.

  Re: Kill the desire inside of us

Lähettäjä: Deanne 
Päivämäärä:   19.7.13 22:44:43

Oho jopas tää on tippunu. Meikä oottelee jatkoa :)

  Re: Kill the desire inside of us

Lähettäjä: hanoi 
Päivämäärä:   7.8.13 01:36:45

Huh, viimein sain kirjoteltua jatkoa. Ollu vähän inspiksen puutetta tän suhteen mut nyt se taas iski ja sain pätkän aikaan. Eipä tätä taida kovin moni kyllä lukee mutta mutta :D Toivottavasti ei oo muuten liikaa tota kiroilua... ^^

Jayden

Mä jäin tuijottamaan hämmentyneenä Carterin perään ja tönäisin Nikitan ehkä turhankin kovakourasesti kauemmas sen yrittäessä koskettaa haavaa, jonka se idiootti oli onnistunut saamaan aikaan. Kuka víttu puri tappelussa? Muijat ehkä korkeintaan. Ärtyneenä pyyhkäisin verta kasvoiltani ja lähdin harppomaan kauas vierineen lautani luokse napaten sen mukaani.
"Jayden!" Nikita kivahti ärsyttävän kimeellä äänellä mun perään. Se jäi sinne ihan varmasti poraamaan, kun mä en reagoinut siihen mitenkään vaan lähdin rullaamaan pois paikalta tuntien oloni äärimmäisen víttuntuneeks. Se hemmetin pelkuri vaan juoksi karkuun kesken tappelun, enkä mä edes ehtiny leipoa sen naamaa uuteen uskoon. Ainakaan niin uuteen mitä ajattelin. Poljin agressiivisesti vauhtia lautaani, teki vaan mieli hakata joku tohjoks.

Lopulta mä vaan päädyin kämpille hakkaamaan nyrkkeilysäkkiä, joka sijaitsi alimmassa kerroksessa. Kerros toimi kellarina ja jonkinlaisena ajaviettopaikkanakin. Siellä säilytettiin lähinnä viinaa ja aseita, puukkoja sun muita tappeluita varten. Mä en yleensä tykänny käyttää muutaku nyrkkejä ellei ollu pakko. Hakkasin säkkiä niin kovaa ku jaksoin kerta toisensa jälkeen, enkä lopettanut vielä siinäkään vaiheessa, kun käsivarret kipeyty huutaen rasituksesta.
"Rauhotu ny vähän", kuulin jonkun naurahtavan ja keskeytin hakkaamiseni kääntyen kattomaan, kuka mua häiritsi. Bob istu kuluneelle nahkasohvalle virnuillen kaljapullo kädessään. Mä pyyhkäisin pari hiusta kasvoiltani ja nakkasin nyrkkeilyhanskat pois rojahtaen Bobin viereen. Nappasin kaljan sen kädestä ja kulautin kerralla tyhjäks. Mies seurasi mun touhua huvittuneena.
"Mikäs sut noin hermostuneeks on saanu?" se naurahti.
"Ei kukaan", murhadin vastaukses tajuamatta paljasteeni jo melkein liikaa sanamolla kukaan, eikä mikään, ja häivyin paikalta kohti suihkua jättäen Bobin tuijottamaan hämmentyneenä perääni.

Yöllä mä en saanu unta ja pyörin vaan levottomana sängyssäni, kunnes lopulta nousin turhautuneena istumaan. Mä en olis ikinä suostunu myöntää, mikä mua valvotti. Nousin ahdistuneena seisomaan ja astelin parvekkeelle röökille. Mä en tajunnut miks Carterin piti tunkea nykyään ihan turhan usein mun ajatuksiin, ei tää ollu enää ihan tervettä. Mikä víttu siinä jätkässä oli, ettei se voinu ikinä jättää mua rauhaan. Melkein vihasin jo itseänikin ja imin tupakkaani tiheään tahtiin sytyttäen heti perään uuden. Mä mietin sitä viimeistä meidän välistä yhteenottoa ja Carterin jotenkin outoa käytöstä. Sille oli tullu yhtäkkiä kumman kiire päästä pois paikalta. Muistan, että se oli näyttäny hetken jotenkin järkyttyneeltä rimpuilessaan siinä mun alla ja yhtäkkiä mun päähän pälkähti maailman järjettömin ajatus. Nopeesti kuitenkin karistin sen mielestäni, ei hélvetissä. Tumppasin röökin parvekkeen kaidetta vasten ja astelin takasin sisälle. En kuitenkaan menny takas nukkumaan vaan kiskoin farkut jalkaani ja nappasin hupparin sekä laudan mukaani. Suuntasin ulko-ovelle. Muutama tyyppi istu olohuoneessa juomassa ja juttelemassa mut ne ei huomannu mua ja hiljaa hipsin ulos lähtien rullaamaan vaan johonkin päin jaksamatta miettiä sen kummemmin, mihin.

Pysähdyin istumaan johonkin tien varteen pienelle kiveykselle, joka kulki kävelytien vieressä erottaen sen ruohikkoalueesta. Kiskaisin hupun päähäni ja sytytin taas yhden tupakan. Imaisin pitkät henkoset puhaltaen savut hitaasti ulos. Pyörittelin samalla kielikorua hampaissani ajatuksiini vaipuneena ja potkiskelin tiellä olevia pikkukiviä kenkäni kärjellä. Mä melkein tunsin, miten veri jääty mun suonissa tunnistaessani vähän matkan päässä palloa pompottelevan jätkän. Mä en sanonu mitään ja jatkoin polttamista tuijottaen Carteria, joka näytti olevan täysin keskittynyt siihen palloonsa, eikä varmaan huomioinut ympäristöään lainkaan. Heitin tupakan maahan ja liiskasin kengälläni sammuksiin nousten samalla seisomaan.
"Meiltä tais jäädä jotain kesken aikasemmin", ärähdin ja riuhtaisin Carteria hupusta tönäisten jätkän takana olevaa tiiliseinää vasten. Se näytti ensin yllättyneeltä mutta mut tunnistettuaan veti sen tutun virneensä kasvoilleen. Mä tuijotin sitä vihaisesti painaen sen vähän kovemmin seinää vasten. Jätkä puri huultaan, eikä antanu kivun näkyä kasvoiltaan. Se kallisti kevyesti päätään sivulle tuijottaen mua ivallisesti.

"Sähän tunnut kovasti nauttivan mun läheisyydestä, kun koko ajan oot mussa kiinni", se sano niin ärsyttävän omahyväisellä äänellä, että mä pamautin nyrkkini voimalla jätkän kasvoihin saaden sen pään kolahtamaan seinää päin. Carter nosti katseensa takaisin muhun, eikä vieläkään vaivautunu pyyhkimään sitä virnettään mihinkään. Sen hampaat oli nenästä suihkuna valuvan veren tahrimat, mikä sai sen näyttämään joltain sekopäältä. Mä näin taas kerran suunilleen pelkkää punasta ja potkasin jätkää melkein heti perään polvella vatsaan astuen samalla kauemmas. Carter onnistu iskusta huolimatta säilyttää tasapainonsa horjahtaen vaan vähän eteenpäin vatsaansa pidellen. Hetken henkeä haukottuaan se säntäsi mua päin ja mä huomasin liian myöhään sen kädessä kiiltävän teräaseen. Tunsin oudon pistävää kipua kyljessäni Carterin hyökättyä mua kohti ja me molemmat kaaduttiin maahan. Mä selälleni ja Carter osittain mun päälle. Jätkä kuitenki kömpi nopeesti ylös vähän matkan päähän musta tuijottaen mua verinen puukko kädessään. Mä kömmin istumaan ja kokeilin kylkeäni todeten haavan olevan onneks suht pieni. Terä oli vaan raapassu sitä. Veri tahri silti mun hupparin saaden kankaan tarttumaan inhottavasti ihoon kiinni.

Nousin ylös maasta niin nopeesti ku pystyin kivusta välittämättä ja tuijotin Carteria. Se tuijotti takasin, eikä kumpikaan sanonu mitään tai liikahtanu. Lopulta mä hyökkäsin uudelleen Carteria päin ja jätkän kasvoille levis vähän yllättyny ilme. Me kaaduttiin uudelleen maahan hetken huidottuamme toisiamme ja mä onnistuin heittämään Carterin puukon jonnekkin jätkän kädestä.
"Etsä uskalla ees tapella ilman puukkoa, kun pitää muuten purra tai juosta karkuun, vítun neiti", mä ärisin saatuani jätkän hetkeksi alleni asvalttia vasten. Se onnistu kuitenkin potkasemaan mut pois iskien kyynärpäällä kivuliaasti mun silmäkulmaan. Mä näin hetken ajan kirjaimellisesti tähtiä ja Carter käytti tilaisuuden hyväkseen painaen mut alleen. Sen yhä vuotavasta nenästä tippu verta mun päälle. Me tuijotettiin toisiamme silmät leimuten.
"Sä taas et taida ees osata ratkoa asioita ilman tappelemista ja luulet olevas niin vitun kova ja miehekäs", Carter naurahti mulle ja mä huitaisin sitä ärtyneenä tönäisten sen pois päältäni. Me kamppailtiin siinä maassa hetki ja molemmat otti iskua vähän väliä. Mä en edes tajunnu, kuinka hyvältä tappeleminen Carterin kanssa tuntu. Se oli erilaista kuin muiden kanssa. Okei, toi kuulosti jo häröltä. Mä halusin vaan saada sen kúsipään valittamaan kivusta, en mitään muuta.

Mä taisin hetkeks menettää otteeni tappelusta hämmennyttyäni ajatuksen juoksuani, koska kohta huomasin taas olevani Carterin alla, enkä tällä kertaa onnistunu potkasemaan sitä pois. Se istu tukevasti mun lantion päällä painen mun käsiä maata vasten ja asento tuntu ärsyttävän nöyryyttävältä. Rimpuilin raivoissani onnistuen repimään käteni vapaaks. Jostain syystä en kuitenkaan lyöny Carteria vaan jäädyin tuijottamaan sen silmiä, jotka tuijotti takasin. Ihanku aika olis hetkeks pysähtyny meijän ympäriltä, se oli jotenkin vítun outo tilanne. Se hetki kuitenkin katkes lyhyeen, kun mä yhtäkkiä tajusin Carterin kasvojen olevan ihan liian lähellä omiani. Mitä hélvettiä oli tapahtumassa? Carterin silmät oli kiinni mut yhtäkkiä se reväytti ne auki ja tuijotti mua yhtä järkyttyneenä ku mä sitä. Samassa jätkä oli kimmonnu pois mun päältä ja ennenku mä tajusinkaan juossu pallonsa kanssa pois paikalta. Mä istuin siinä asvaltilla tuntien oloni hämmentyneemmäks ku koskaan. Mitä just äsken meinas tapahtua? Ei se voinu olla sitä, mitä mä ajattelin. Meinasko Carter víttu... suudella mua? Meinattiinko me oikeesti suudella toisiamme? Ei, ei hélvetissä. Mä olin vaan liian puutteessa ja mun ajatukset juos ihan omia levottomia raiteitaan. Kömmin äkkiä ylös siitä maasta ja lähdin pois paikalta karkottaen Carterin ajatuksistani, tai anakin yrittäen.

  Re: Kill the desire inside of us

Lähettäjä: jugbou 
Päivämäärä:   7.8.13 13:47:22

tää tarina vaan paranee koko ajan !! c: odotan jatkoo innolla :3

  Re: Kill the desire inside of us

Lähettäjä: Redeia 
Päivämäärä:   7.8.13 14:55:11

Hmm... En osaa oikein mitään kunnollista kommenttia laittaa.. Mutta koska suurinpiirtein jatkuu? parin päivän vai viikon päästä? :D

  Re: Kill the desire inside of us

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   7.8.13 19:15:11

ääää jatkoa!

  Re: Kill the desire inside of us

Lähettäjämjmu 
Päivämäärä:   7.8.13 20:56:32

Koulu alkaa huomenna joten vaikeaa sanoa millon jatkuu :d Yritän toki saada seuraavan pätkän mahdollisimman nopeasti tänne, mutta ei se ole ihan mikään yhden illan juttu ainakaan mulle se sen kirjottaminen.

  Re: Kill the desire inside of us

Lähettäjä: varma 
Päivämäärä:   7.8.13 23:36:33

oho ! tännekkin on tullu jatkoa.
mielettömän hyvältä kuulostaa !

  Re: Kill the desire inside of us

Lähettäjä: nel 
Päivämäärä:   8.8.13 09:47:32

Tää tarina alko just mennä kiinnostavaks :D

  Re: Kill the desire inside of us

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   8.8.13 13:10:44

Tää on sairaan hyvä! :)

  Re: Kill the desire inside of us

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   9.8.13 20:39:23

JATKOA :)

  Re: Kill the desire inside of us

Lähettäjä: iru000 
Päivämäärä:   14.8.13 17:30:46

Jospa tuota kohtapuoliin tulis uutta luettavaa... Mielenkiinto heräsi tähän kun erilainen juoni moneen muuhun tarinaan verrattuna x3

  Re: Kill the desire inside of us

Lähettäjä: Redeia 
Päivämäärä:   14.8.13 19:25:12

mjmu pliiiiis yksi pätkä niin pian ku mahollista niin sit en enää kiusaa c:

  Re: Kill the desire inside of us

Lähettäjä: iru000 
Päivämäärä:   23.8.13 18:17:31

Nostellaanpas vähän ylöspäin niin ei katoa. Nähnyt muutaman kerran ihmisten unohtavan mielenkiintosia tarinoita enkä varmasti halua että tälle käy samoin x<

  Re: Kill the desire inside of us

Lähettäjämjmu 
Päivämäärä:   24.8.13 23:52:23

*kuiskaa* Mä olen ihan hukassa tän tarinan kanssa. >_>

Inspis karkas ja mieleen tulee vaan tavalla tai toisella toistavia tapahtumia. Ja nimenomaan tapahtumia, koska kirjotan kohtauksien kautta ja hukkaan helposti kokonaisuuden :D Pahus soikoon.

Nooh jos maltatte vielä niin varmaan saan itteni koottua jossain vaiheessa :d

  Re: Kill the desire inside of us

Lähettäjä: iru000 
Päivämäärä:   30.8.13 12:32:50

mjmu, kiitos kun ilmoitit asiasta niin ei tarvitse repiä hiuksia päästä huolesta. Inspiraation hävittäminen on ihan ymmärrettävää (pöytälaatikkokirjoittajana se on tullut itsekin huomattua). Ja kyllä minä ainakin jaksan odottaa kun kuitenkin suosikkini tämä täällä ht.netissä sattuu olemaan :) Että ota vain ihan rauhassa ja antaa inspiraation tulla omaa tahtiaan, hätiköimällä kun ei ainakaan saa mitään aikaiseksi. Tsemppiä!! :)

  Re: Kill the desire inside of us

Lähettäjä: iru000 
Päivämäärä:   8.9.13 21:22:22

En vieläkään anna periksi!! En aio antaa tämän tarinan kadota!! Tsemppiä mjmu!!

  Re: Kill the desire inside of us

LähettäjäVANKI 
Päivämäärä:   14.9.13 22:06:49

Ihana! JATKOA PIAN!!!! <3

  Re: Kill the desire inside of us

Lähettäjä: VANKI 
Päivämäärä:   17.9.13 11:37:10

Koska tulee jatkoa mjmu? :( pian pliis!

  Re: Kill the desire inside of us

Lähettäjä: VANKI 
Päivämäärä:   19.9.13 08:30:20

Tää loppu nii pahaan kohtaan ettei tollasseesee
sais jättää! Jatkoa pian ja uppia ettei katoa :)

  Re: Kill the desire inside of us

Lähettäjämjmu 
Päivämäärä:   19.9.13 22:09:03

Anteeksii, ihan heti ei ole tulossa kun ensiviikko on koeviikko D8 Erilaisia alotuksia seuraavalle pätkälle on jo kirjoiteltu mutta mikään ei tunnu oikeelta ja niistä on vaikea jatkaa :L

  Re: Kill the desire inside of us

Lähettäjä: VANKI 
Päivämäärä:   27.9.13 11:48:46

En yksinkertaisesti vielä vaan luovuta!!!

  Re: Kill the desire inside of us

Lähettäjä: iru000 
Päivämäärä:   3.10.13 22:18:47

Pidetään toivoa yllä!!

  Re: Kill the desire inside of us

Lähettäjä: VANKI 
Päivämäärä:   7.10.13 07:32:37

Tän on pakko vielä jatkua!!!

  Re: Kill the desire inside of us

Lähettäjä: hanoi 
Päivämäärä:   7.10.13 22:38:07

Eiköhän jatku kuhan mjmu vaan saa aikaa ja inspistä kirjottaa, ainakaan mä en haluis tätä kesken jättää enkä usko että sekään :D Itelläkki meinaa olla pientä kirjotusblokkia että ymmärrän kyllä ja ei mitään kiirettä sen jatkon kanssa :) Kärsivällisyyttä vaan lukijat ja kiva jos jaksatte vielä seurata vaikka pientä taukoa oliskin..

  Re: Kill the desire inside of us

Lähettäjä: iru000 
Päivämäärä:   8.10.13 10:29:52

Anteeksi, ei ole ollut tarkoitus luoda kummallekaan paineita vaan ihan vain pitää tämä tarina ylhäällä ettei katoa ^^' Ja kun ei osaa mitään rakentaavaakaan kommenttia antaa niin päättäny sen noin viikon välein tulla vilkuilemaan missä mennään... Mutta hyvä kuulla aina välillä kirjoittajistakin ettei tarvitse pelätä että olisi tarina painunut unholaan :) Hyvää (ja toivottavasti myös inspiraation täyteistä xP) syksyn alkua molemmille :)

  Re: Kill the desire inside of us

Lähettäjä: VANKI 
Päivämäärä:   18.10.13 00:46:38

Uppia!!! En luovuta! :)

  Re: Kill the desire inside of us

Lähettäjä: iru000 
Päivämäärä:   27.10.13 18:16:19

Pitkästä aikaa tulin vilkasemaan... Hui kun oli kauas jäänyt O_O No pidetään kuitenkin toivoa yllä!!

  Re: Kill the desire inside of us

Lähettäjä: kk 
Päivämäärä:   29.10.13 08:49:13

Hejssan nyt jatkoo jo!!!

  Re: Kill the desire inside of us

Lähettäjämjmu 
Päivämäärä:   1.11.13 16:58:59

Anteeksi kauheasti mutta mulla ei ole minkään maailman ajatusta miten jatkaisin ;_; tykkään tästä tarinasta ihan hirveesti mutta jokin nyt tökkii, jos teillä on jotain mahtiajatuksia tähän kellään niin saa lähettää sähköpostia tai pommittaa deviantartissa nimimerkkiä majmu >_<

  Re: Kill the desire inside of us

Lähettäjä: iru000 
Päivämäärä:   20.11.13 21:16:03

yritetäänpäs vielä...

  Re: Kill the desire inside of us

Lähettäjä: laura 
Päivämäärä:   30.5.14 21:51:28

tääkin muuten äärettömän hyvä tarina. sääli jos ei enää tule jatkumaan.

  Re: Kill the desire inside of us

LähettäjäVANKI 
Päivämäärä:   3.6.14 23:40:31

Jatkuuko enää?

  Re: Kill the desire inside of us

Lähettäjä: iru000 
Päivämäärä:   30.7.14 01:58:58

oonkohan minä ainut vanha hupsu joka vielä jaksaa toivoa?? x'DD

  Re: Kill the desire inside of us

Lähettäjä: --- 
Päivämäärä:   31.7.14 17:07:15

Ett oo;)

  Re: Kill the desire inside of us

Lähettäjä: iru000 
Päivämäärä:   15.8.14 21:52:05

hömelö vanhus täällä taas pitämässä toivoaan yllä xP

  Re: Kill the desire inside of us

Lähettäjämjmu 
Päivämäärä:   10.3.15 00:20:06

Hahahaha vähän dick move tulla tänne näin pitkän ajan jälkeen kekkuloimaan mutta...

...tervehdys?

Olen tietoinen siitä että vuoro jäi tosiaan mulle, mutta tässä vaiheessa epäilyttää jatkaa ihan senkin takia että toinen kirjoittaja ei varmaan ole enää aktiivinen täällä? Anyway, varmaan puoli vuotta Terry on välillä kolkuttanu mun takaraivoon että muistatkos minut? Kai mä täällä olen vain tökkimässä pitkällä tikulla tätä topicia toiveikkaana siitä että hanoi nostaisi kätensä ja minä uskaltaisin kirjoittaa lisää xD

  Re: Kill the desire inside of us

Lähettäjä: Redeia 
Päivämäärä:   12.3.15 15:59:29

UI JES <3 Hanoi tule tule tule tule tule :333

  Re: Kill the desire inside of us

Lähettäjä: hanoi 
Päivämäärä:   18.3.15 01:25:36

Joo en oo tosiaan itekkään täällä kovin aktiivinen ollu mut nyt kun satuin ton viestin huomaamaan niin kai sitä vois vielä yrittää tätä herätellä henkiin... En kyllä tiiä pystynkö enää edes lukemaan noita mun aiempia pätkiä ku niiden kirjottamisesta on vierähtäny se 2 vuotta... :'D

  Re: Kill the desire inside of us

Lähettäjämjmu 
Päivämäärä:   18.3.15 07:44:31

Okei, no jos mä kirjotan ton seuraavan pätkän ja katotaan siitä sit eteenpäin?

Mulla tosiaan tökki ku inspis lähti seikkailemaan johonki Timbuktuun, eli oisko mahdollista joku keino jutella tän paikan ulkopuolella? Voitais vähän miettiä et mihin täs nyt ollaan matkalla näiden kanssa :'D

  Re: Kill the desire inside of us

Lähettäjä: epätoivoinen 
Päivämäärä:   18.3.15 14:42:21

Jesjes jatkakaaaaaa<3

  Re: Kill the desire inside of us

Lähettäjä: hanoi 
Päivämäärä:   19.3.15 02:08:03

Ois kyl joo varmaan ihan jees jos pystyis vähän suunnittelee tätä eteenpäin jossain mut ei mulla oikeen tuu mitään mieleen... Joku perus sähköposti..? :D

  Re: Kill the desire inside of us

Lähettäjämjmu 
Päivämäärä:   19.3.15 10:03:02

Jos ei esim skypeä löydy niin voidaan säpöllä olla liikenteessä mun puolesta :D

  Re: Kill the desire inside of us

Lähettäjä: Redeia 
Päivämäärä:   29.3.15 19:37:27

Nosdo

  Re: Kill the desire inside of us

Lähettäjä: iru000 
Päivämäärä:   19.5.15 20:42:37

Onko vielä toivoa?? ÓwÒ

  Re: Kill the desire inside of us

Lähettäjä: rakastantätätarina 
Päivämäärä:   21.5.15 14:54:33

just mietin että pitäskö tää topa kaivaa jostakin ja nostella :D

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.