Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Pojat ei itke

Lähettäjä: hanoi 
Päivämäärä:   25.2.13 00:59:50

Päätin ny laittaa heti uutta kehiin kun sain ton edellisen tarinan päätökseen ja tätä oon jo jonkun aikaa kirjotellu, tekstiä on kertyny jo ihan mukavasti tonne mun tiedostoihin. Tarkotus ois tänne lisäillä noin 3-5 osassa mikäli lukijoita löytyy. Eli mikään hirveen pitkä tää ei tuu olemaa mut kuitenki liian pitkä one-shotiks.

Varotan, että tää on aika masentavaa luettavaa ja kunnon angstia luvassa mut tykkään hirveesti tän kirjottamisesta ja toivon, että myös nautitte yhtä paljon lukemisesta. :D Ja tosiaan, sisältää poikarakkautta (ylläripylläri^^) eli jos ei homostelu kiinnosta niin aika kirmata karkuun. Mutta pitemmittä puheitta päästän teijät lukemaan ja heittäkää kommenttia! :>

Pojat ei itke

Ensimmäinen nyrkinisku osu kivuliaasti suupieleen. Veri tulvahti mun suuhun ja leuka rusahti pelottavasti. Nostin uhmakkaan katseeni Rasmuksen vihasta palaviin, kylmänharmaisiin silmiin. Toinen lyönti. Tunsin miten iho repeyty kulmasta ja horjahdin iskun voimasta taaksepäin taipuen kivusta kaksin kerroin potkun iskeytyessä vatsaani.
Lyyhistyin maahan henkeä haukkoen ja Rasmus tuijotti mua ylimielisesti nauttien mun kivusta. Mä en suostunut näyttämään tuskaani ja pelkoani sille, naamioin ne vihaksi ja tuijotin takaisin sen ivallisiin silmiin. Yllättäen toinen voimakas potku pamahti mun rintakehään ja kaaduin selälleni maahan käpertyen kippuralle yrittäen epätoivosesti saada happea. Puristin kivusta kyynelehtivät silmäni kiinni.

You look so pretty
when you cry


"Vítun húora!" Rasmus huusi ja tarttui mun ylikasvaneista hiuksista kiskaisten mut voimalla ylös maasta. Parahdin kivusta ja yritin rimpuilla irti itseäni huomattavasti vahvemman miehen otteesta.
"Päästä irti!" huusin kivun kyyneleet silmissäni Rasmuksen repiessä mun mustia hiuksia yhä kovemmin.
"Mitä sä piipität, ämmä?" Rasmus sihahti mun korvaan ja mä värähdin inhosta tuntiessani sen kuuman kielen kaulani herkällä iholla.

Don't wanna hit you
but the only thing
between our love is
a bloody nose
a busted lip
and a blackened eye


"Lopeta!" huusin ja onnistuin kiskaisemaan itseni irti Rasmuksen otteesta. Kompuroin kauemmas ja tuijotin Rasmusta pelokkaasti pyyhkäisten verta kalpeilta kasvoiltani. Rasmuksen huulille oli kohonnut pelottava, ivallinen virne ja sen silmät ei enää palaneet vihasta vaan jostain ihan muusta. Himosta. Mä en enää onnistunut peittämään kauhuani ja tunsin, miten sydän jyskytti rinnassa. Peräännyin Rasmuksen lähestyessä ja nielaisin ahdistuneena selkäni tömähtäessä seinään. Hetkessä Rasmus oli mussa kiinni. Mua ahdisti koko ajan vaan enemmän sen nostaessa kätensä mun pään molemmin puolin ja painautuessa vartalollaan mua vasten lukiten mut itsensä ja seinän väliin.

I wanna have your ache
and beat you too


"Lopeta, oikeesti", kuiskasin ja käänsin päätäni sivuun Rasmuksen yrittäessä painaa huulensa omilleni. Rasmus kohotti päätään ja kohtasi mun katseen kallistaen päätään kevyesti sivulle virnistäen. Mun sydän hakkas koko ajan kovemmin ja halusin vaan pois siitä tilanteesta. Mä en halunnu Rasmuksen koskevan muhun. En nyt, kun se oli just pahoinpidelly mua. Se hélvetin sairas, sadistinen paskianen kiihottu lyödessään ja satuttaessaan mua. Mua oksetti ja tunsin syvää inhoa tujottaessani edessäni seisovan tummatukan harmaita silmiä.

"Eikai mun pikkusta pelota?" Rasmus hymisi matalalla äänellä ivallisesti mun korvaan ja tunsin se kuuman hengityksen ihollani. Yritin työntää lihaksikasta ja itseäni pidempää miestä pois, mutta se tarrasi mun ohuista ranteista kivuliaasti painaen ne sivuille seinää vasten. Mä vihasin ja häpesin itseäni tajutessani täriseväni pelosta ja ahdistuksesta. Irvistin inhosta Rasmuksen näykkiessä kaulaani ja sen parransängen hangatessa ihoani.

"Víttu lopeta nyt oikeesti!" ärähdin ja tyrkkäsin miestä kaikin voimin saaden sen horjahtamaan vähän taaksepäin. Nopeesti se kuitenkin oli taas mussa kiinni ja tunsin jälleen polttavan tukistuksen hiuksissani. Rasmus taivutti mun päätä väkisin taaksepäin kivuliaaseen asentoon.
"Sun rimpuilus vaan kiihottaa mua enemmän", se hönki jälleen mun korvaan mun rimpuillessa sen otteessa. "Ja kyllä mä tiiän et sä oikeestit nautit tästä", se jatkoi virnistäen ja tuijotin sitä silmät kauhusta laajenneina.

Mä en halunnut sen koskevan muhun, mä halusin sen lopettavan ja se kúsipää vaan nautti mun ahdingosta ja pelosta. Henkäisin terävästi tuntiessani Rasmuksen kovan etumuksen reittäni vasten ja räväytin kiinni painuneet silmäni auki tyrkäten jälleen miestä. Potkaisin sitä haaroihin ja Rasmus mylväisi kivusta taipuen kaksinkerroin haarojaan pidellen. Mä en jääny odottamaan sen toipumista vaan juoksin nopeesti eteiseen napaten tennarit ja nahkatakin mukaani rynnäten ulos asunnosta Rasmuksen jäädessä raivoamaan mun perään.

Nojasin kerrostalon seinään hengittäen raskaasti ja tärisin yhä kevyesti. Sydän hakkasi ja hengitin syvään rauhoitellakseni itseäni. Äskeiset tapahtumat pyöri mun mielessä ja mua kammotti ajatellessani, mitä se @!#$ oli meinannut mulle tehdä. Ennen se oli tyytyny vaan hakkaamiseen. Vajosin polvilleni maahan ja vedin väristen henkeä. Hitaasti avasin kiinni painuneet silmäni ja kaivoin mustan nahkatakin taskusta tupakan, jonka työnsin lävistettyjen huulieni väliin ja sytytin. Vedin savua helpottuneena keuhkoihin puhaltaen sen ulos ja katsellen harmaiden kiehkuroiden matkaa ilmassa, kunnes ne hiljalleen katosivat.

Vähän ajan päästä kaivoin kännykän taskusta ja valitsin Sashan numeron.
"Moi Jami", jätkä vastas nopeesti ja kuulin musiikin jyskytyksen sekä ihmisten hälinän taustalla.
"Moro, tota oisko sulla mulle jotain? Tarttis kipeesti", selitin asiani nopeasti ja imaisin tupakastani.
"Joo eiköhän multa jotain löydy", Sasha vastas ja pyys mua tulee kämpälleen. Tumppasin loppuun poltelun tupakan maahan ja kävellessäni sytytin uuden.

Puolessa tunnissa seisoin Sashan ovella ja musiikki raikasi selvästi ulos asti. Odotin kärsivällisesti, kunnes punapää avas oven ja tervehti mua sammaltaen ja kännisesti hymyillen. Sasha oli pitkä, laiha ja pisamanaamainen, mutta lävistykset ja tatuoinnit peittivät nörttivaikutelman. Laajentuneet pupillit ja tyhjä katse kielivät, että jätkä oli nappaillut jotain alkoholiakin vahvempaa.
"Odota nii mä haen ne sun kamas", Sasha sano ja katos jonnekkin jättäen mut eteiseen seisomaan. Pieni kämppä oli täynnä juhlivia ihmisiä ja mua alko ahdistamaan. Onneks Sasha palas nopeesti käsissään pieni musta laukku, jonka sisältö ei ollut mulle epäselvä. Nappasin pussukan Sashan kädestä ja tyrkkäsin rahat sen käteen tarkistettuani vielä pikaisesti laukun sisällön.
"Voit sä hei tännekki jäädä", Sasha sano ja ojens virnuillen viinapulloa, mutta mä pudistin päätäni ja katosin nopeesti paikalta.

Pujotin avaimet lukkoon kädet hermostuneena täristen ja yritin nieleskellä ahdistustani pois. Hiippailin mahdollisimman hiljaa sotkuseen asuntoon tutun tupakan ja viinan tunkkasen hajun tervehtiessä mua ja huokaisin helpotuksesta nähdessäni Rasmuksen sammuneen olkkariin. Istuin keittiön pöydän ääreen ja kaivoin Sashalta saamastani laukusta ruiskun sekä valkosta jauhetta sisältävän pussin. Pudotin jauhetta lusikkaan ja pidin sytkärini liekkiä sen alla. Kun heroiini oli käyttövalmista, työnsin neulan vaalean ihoni läpi suoneen ja suljin silmäni huokaisten helpottuneena hyvänolon tunteen vallatessa mun mielen ja poistaessa tuskan ja kivun hetkellisesti.

Aamulla mä heräsin keittiön lattialta kroppa kipeenä ja pahan olon aalto pyyhkäs mun ylitse pakottaen mut ryntäämään vessaan ja taipumaan vessanpöntön ylle oksennuksen ryöpytessä rohtuneiden huulten välistä. Yökin ikuisuudelta tuntuvan ajan täristen ja pöntön reunoja puristaen, kunnes kouristukset viimein helpottivat ja saatoin könytä ylös kylppärin lattialta. Kumarruin huuhtelemaan kasvoni kylmällä vedellä ja join samalla huuhdellakseni kuvottavan maun suustani ja helpottaakseni kipeää kurkkua. Palatessani keittiöön kohtasin Rasmuksen vihaisen ja uhkaavan katseen jähmettyen paikalleni. Tuijotin kylmänharmaisiin silmiin ilmeettömänä.

"Taas sä oot piikittäny, vítun nisti", Rasmus sihahti hampaidensa välistä halveksien ja kuulin pidätellyn raivon se äänestä. Tunsin kehoni jännittyvän ja sydämen alkavan pumpata astetta kiivaammin. Mun alitajunta ties jo, mitä odottaa. Nielasin ja pakotin itseni pysymään paikallani, vaikka teki mieli perääntyä.
"Etkö sä meinaa sanoo mitään?" Rasmus ärähti turhautuneena mun puhumattomuudesta ja astahti lähemmäs.
"Mitä mun asiat sulle kuuluu?" kivahdin takaisin ja puristin käteni nyrkkiin. Rasmuksen silmissä välähti vaarallisesti ja hetkessä se oli ihan mun edessä tarraten mun käsivarresta puristaen suoraan tuoreiden pistojälkien kohdalta saaden mut älähtämään kivusta. Rasmus virnisti ja puristi kovempaa.

"Päästä irti!" huusin ja yritin kiskoa itseäni vapaaksi vahvemman otteesta.
"Miks? Sähän nautit tästä ja siitä ku saat tunkee kamaa suonees", Rasmus sihahti ja puristi vielä kovempaa. Tunsin silmieni kostuvan kivusta ja purin tiukasti hampaitani yhteen. Lopulta Rasmus päästi irti ja mä kompuroin vähän taaksepäin arvet kyynärtaipeessa tykyttäen.
"Sä oot vaan yks hélvetin säälittävä narkkari", mies murahti halveksuvasti ja käveli mun ohitse tönäisten mua ja saaden mut horjahtamaan. Mä seurasin Rasmusta katseellani sen kävellessä eteiseen ja kiskoessa kengät jalkaansa. Pian se oli poissa ja mä saatoin lysähtää väsyneenä lattialle istumaan haudaten pääni käsiin.

Tuijotin ties monetta tyhjentämääni kaljatölkkiä ja hoipertelin meidän viinakaapille vahvemman juoman kaipuussa. Yritin tukahduttaa pahaa oloani alkoholiin, mutta ei se tehonnut yhtä hyvin kuin huumeet. Siitä huolimatta kulautin polttelevaa nestettä kurkusta alas ja sytytin tupakan. Istuin yksin autiossa ja hiljaisessa kämpässä ryypäten aivojani pihalle. Tuijotin katse tyhjänä eteenpäin ja hörpin pullostani, vaikka maku poltteli kitkeränä kieltä. Lopulta paiskasin puoliks juodun pullon turhautuneena vastapäistä seinää päin ja katsoin, kun se räsähti rikki levittäen lasinsirpaleet ja viinat pitkin lattiaa. Tuijottaessani maassa lojuvia lasinpalasia, mulle tuli kamala hinku poimia niistä yks, tunkee se kaulavaltimooni ja viiltää kurkku auki. En kuitenkaan tehnyt sitä vaan sytytin jälleen uuden tupakan.

Havahduin humalaisesta sumustani kuullessani etäisesti oven käyvän ja Rasmuksen kiroaminen kantautu eteisestä mun korviin sen kompuroidessa. Mä en jaksanu reagoida mitenkään, istuin vaan paikoillani huojuen. Kohta tummatukka hoiperteli keittiöön ja loi harittavan katseensa muhun. Sekin oli kännissä. Ei uutta sinänsä. Me tuijotettiin hetki toisiamme ja kohta mä tajusin nousevani ja astelevani Rasmuksen eteen.

Teräksenharmaat silmät kohtas mun omat tummansiniset ja pian meidän huulet oli painautuneet toisiaan vasten. Tunsin Rasmuksen vahvan ruumiin omaa paljon hoikempaani vasten ja kiedoin käsivarteni tummatukan niskaan. Se piteli mua lanteilta ja veti perässään makuuhuoneeseen. Kohta mut työnnettiin selälleen sängylle ja nopeesti Rasmus oli kiivenny mun päälle huulet ja hampaat mun kaulalla seikkaillen ja kädet repi vaatteita pois riuskoin ottein. Mä huohotin Rasmuksen korvaan nauttien sen kovakouraisesta käsittelystä humalaisessa mielessäni.

Henkäisin terävästi tuntiessani käden haarovälissäni ja näykkäisyn korvassa. Kun vaatteet oli saatu pois, Rasmus ei turhia aikaillut vaan työnty sen kummempia valmistelematta muhun mun huutaessa kivusta ja nautinnosta. Puristin lakanoita nyrkeissäni ja mun selkä taipu kaarelle Rasmuksen työntyessä muhun yhä uudelleen rajuin liikkein puristaen käsillään mustelmat mun lonkkiin. Me molemmat saavutettiin huippumme äänekkäästi huohottaen ja Rasmus vetäyty musta lysähtäen makaamaan mun viereen. Mun humalainen mieleni ei kauaa jaksanut pysytellä hereillä ja mä ajauiduin pimeään tiedottomuuteen. Ja siinä tiedottomuudessa olisin voinu pysyäkin.

Luomet tuntu lyijynraskailta ja yrittäessäni räpytellä silmiä auki jouduin puristamaan ne heti kiinni kivun sokaistessa ne. Avasin ne uudelleen tällä kertaa varovaisemmin. Nousin istumaan sängyllä ja irvistin kivusta. Nopeasti yön tapahtumat palasivat epämääräsinä välähdyksinä mun mieleen ja häpeä sekä itseinho valtas mut. Taas mä olin kajonnut, langennut Rasmukseen ja antanut sen käyttää mua hyväkseen. Ja olin vielä nauttinut sen kusipään käsittelystä, olin suorastaan vajonnu sen käsiin.

Mua oksetti ja vihasin itseäni. Miten mä saatoin olla näin surkea ja säälittävä? Olisin vaan halunnu vajota takasin sängylle ja uneen, enkä herätä koskaan, mut mun olo oli niin likanen ja tunkkanen, että oli pakko päästä suihkuun ja äkkiä. Koko huone hais viinalle ja seksille ja mua ällötti koko ajan vaan enemmän. Nopeesti kiiruhdin suihkuun ja käänsin veden kuumalle toivoen sen huuhtelevan kaiken lian pois musta. Tuijotin veden valumista viemäriin ja se muistutti mun omaa elämääni. Likavesi, joka valu viemäristä alas.

Pukeuduttuani astelin keittiöön ja nappasin lääkekaapista tottuneesti särkylääkkeen. Rasmus oli lähteny jo raksalle, onneks. Mä en olis todellakaan halunnu nyt kohdata sitä. Nielaisin ja yritin karkottaa eilisen oksettavat muistikuvat mielestäni. Napsautin kahvinkeittimen päälle ja menin parvekkeelle tupakalle. Nojasin kaiteeseen ja tuijottelin alas kadulle. Joku mummeli käveli terrierinsä kanssa tiellä ja seurasin kaksikkoa kyllästyneellä katseella puhaltaen savua huulteni välistä.
Mun kädet täris kevyesti ja tunsin oloni kamalan heikoks ja voimattomaks. Päätä jomotti yhä, samoin kuin koko ruumista ja pérse oli @!#$ kipeä muistuttaen yhä viime yöstä. Saatoin yhä tuntea Rasmuksen voimakkaan otteen lanteillani ja raskaan huohotuksen niskassa, enkä edes halunnut ajatella omien huulteni välistä purkautuneita voihkaisuja. Ravistin päätäni yrittäen karkottaa ajatukset pois ja menin takaisin sisälle. Kaadoin kahvia kuppiin ja lysähdin olkkarin sohvalle tuijottamaan telkkarin mustaa ruutua.

Rasmuksen palatessa töistä, yritin olla mahollisimman huomaamaton, mutta tottakai se naulitsi heti katseensa muhun suu ivalliseen virneeseen kääntyen. Mä ilmoitin lähteväni lenkille paetakseni tilanteesta, mutta Rasmus esti mut aikeet ja tarras mun ranteesta pakottaen mut pysähtymään.
"Älä", mä älähdin ja yritin vetää itseni irti miehen otteesta.
"Mikä nyt tuli, viime yönä oli ihan toinen ääni kellossa", Rasmus naurahti ivallisesti ja tönäisi mut seinää vasten. Mä puristin silmäni kiinni ja tajuamatta pidätin hengitystäni. Rasmus naurahti mun korvaan ja yritti kuljettaa kättään mun paidan alle luullen saaneensa mut taas paulohinsa. Mutta nyt mä en ollut kännissä, enkä aineissa ja kykenin ajattelemaan selkeästi.

"Lopeta", ärähdin ja tönäisin Rasmuksen kauemmas. Sen virne muuttui hetkessä vihaksi ja mies tarttui mua rinnuksista kiskaisten lähelleen. Meidän pituuseron takia mun jalat irtos maasta ja haukoin henkeäni Rasmuksen kiristäessä otettaan mun paidasta. Hetken se tuijotti mua suoraan silmiin, kunnes tunsin nyrkin iskeytyvän poskeeni ja kaaduin selälleni maahan Rasmuksen tyrkätessä mut alas. Kompuroin pystyyn ja tuijotin Rasmusta vihaisesti.
"Älä koske muhun!" kivahdin ja liikahdin kauemmas miehestä sen yrittäessä taas lähestyä mua. Nopeesti käännyin ympäri ja kiiruhdin eteiseen juosten pois asunnosta.

Sytkärin liekki leimahti kirkkaana hämärässä illassa ja sytytin sormissani tärisevän tupakan. Työnsin syöpäkääryleen huulilleni ja puristin silmäni kiinni. Joskus musta tuntu siltä, että halusin vaan pois. Pois täältä, pois tästä paskasta elämästä, joka aiheutti mulle pelkkää kärsimystä. Joskus mä oikeasti toivoin kuolevani. Hakkaisi se Rasmus kerrankin kunnolla niin ei senkään tarvitsis mua katella. Hymähdin katkerasti ajatuksilleni ja puhalsin tupakan savua kylmään ilmaan. Mulla oli vaan niin hélvetin paha olla.

-

Ja noi alussa olevat biisin pätkät on napattu Marilyn Mansonin biisistä Pistol Whipped, jonka voi halutessaan kuunella tästä <ttp://www.youtube.com/watch?v=SeMtOrsWO28>

  Re: Pojat ei itke

Lähettäjä: tito_man 
Päivämäärä:   25.2.13 15:46:37

Ihana ♥ Sun tekstit on jotain niin parhautta! :3 Virheitä en huomannut ja muutenki helppo lukusta tekstiä. Jään odotteleen jatkoa! :)

ps. onko parhautta edes sana XD mutta rakastan tätä jo nyt ♥ :D

  Re: Pojat ei itke

Lähettäjä: haiku 
Päivämäärä:   25.2.13 17:07:48

Mmh. Hyvä.

Paitsi että kukaan nisti ei taatusti ole päivääkään ilman kamaa. Ja vaikutus taatusti näkyy vielä yönkin jälkeen, etenkin jos kyse on heroiinista, ehkä pahamaineisimmasta huumeesta ikinä.
Kaiken lisäksi sait piikittämisen kuulostamaan siltä, että suitsait neula suoneen. Kyllä sitä suonta joutuu useimmiten etsimään, jopa ne kaikista laihimmat kaverit.

  Re: Pojat ei itke

Lähettäjä: qwerty 
Päivämäärä:   25.2.13 17:12:11

waau mahtavaa tekstiä! en huomannu virheitä juuri ollenkaan, tai ainakaan en niitä nyt sen kummemmin muista :'D nuo biisin pätkät oli älyttömän hyvä idea, sopi tohon tosi mahtavasti ja oli upea lisä. ei muuta voi kun vaan sanoa että jatkoa!! c:

  Re: Pojat ei itke

Lähettäjä: hanoi 
Päivämäärä:   25.2.13 17:53:10

haiku: joo tota mietin itekki et voi olla vähä töksähtelevää toi mun huumeista kirjottamine kun ei niistä sentään henk.koht. kokemusta ole niin yllättävän vaikeeta kirjottaa et kuulostais aidolta mut harjottelu tekee mestarin vai miten se meni :D En tiiä mikä mua vaivaa ku narkkarit ja huumeet on aina jotenki kiinnostanu mua ja niistä on kiva kirjottaa, toivottavasti osaan joskus kuvailla niitäki paremmin ^^

  Re: Pojat ei itke

Lähettäjä: Paseli 
Päivämäärä:   25.2.13 18:08:21

Aaaaah! Uutta tarinaa tältä suunnalta!

Ou, mun käy Jamia sääliks. Hirvee Rasmus, käyttää nyt pientä hyväksee! :(

Tunnelma (eli angsti :D) välitty mulle ainakin tosi selvänä, mutta se voipi johtua siitä, ku on itellä tota angst-angst-viils-viils juttua... Kananliha nous monessa kohassa, kylmiä väreitä tuli ja meni myös.

Tosiaa, tätä nisti-aihetta turhankin tarkasti tunnen (sukuaan ei vaan harmi saa valita...) ni sama juttu ku tuol haikulla - nisteillä on ne vierotusoireet ynnämuut jälkiseuraukset. Viina ja tälläset on hyviä tähä stoorii, ne tuntuu olennaisilta.

Mutta mahtava pätkä oli, sopiva pituuskin, hyvä kuvailu ja kaikki. Jatkoa jään odottamaan. :)

  Re: Pojat ei itke

Lähettäjä: hanoi 
Päivämäärä:   26.2.13 01:26:42

Laitampa jo nyt jatkoa, mitä sitä turhaan säästelemään kun on tekstiä valmiina koneella vaikka kuinka paljon. :) Mulla on joku pakkomielle noihin Miskoihin, kun pitää jokaiseen tarinaan tunkee mutku se on vaan niin ihana nimi. <3:D

-

Mä heräsin Mötley Crüen Wild siden pärähtäessä soimaan mun tyynyn vierellä. Unisena ja víttuuntuneena nappasin tärisevän puhelimen käsiini ja vastasin käheällä äänellä yrittäen heti perään röhiä kurkkua selvemmäks. Mä en ollu jaksanu kattoo soittajaa ja lievästi sanottuna yllätyin tunnistaessani isosiskoni Jonnan iloisen äänen.
"Moi rakas pikkuveli!" sisko hihkas puhelimeen pirteesti ja mun piti melkein vetää puhelin kauemmas korvaltani.

"Öh moi", mumisin ja kömmin istumaan pystymättä estämään haukotusta. Jonna nauroi luurin toisessa päässä. "Olitko sä nukkumassa? Tähän aikaan!" Mä tyydyin vaan hymähtämään jotain epämäärästä. En edes tienny paljon kello oli, ei mua kiinnostanu.
"Miks sä mulle soitit?" kysymys karkas mun suusta ja tajusin heti kuulostavani hélvetin törkeeltä. Me oltiin oltu neljä vuotta vanhemman, 23-vuotiaan siskon kanssa tosi läheisiä pienenä ja vielä muutama vuosi sitten, mutta sitten jossain vaiheessa yhteydenpito oli vaan jäänyt. Jonna asui onnellisesti kihlattunsa Markon ja parivuotaan poikansa Eetun kanssa. Mä olin tyytyväinen, ettei siskolla ollut aavistustakaan, mihin suuntaan mun elämäni oli lähtenyt.

"Mä haluisin nähä sua pitkästä aikaa ja tietää vähän, mitä sulle kuuluu. Onks sulla nykyää joku? Mä oon aina sanonu, että sä tarviit jonkun toisen elämääs ku et pärjää yksin", Jonna pälätti hyväntuulisesti puhelimeen ja mä irvistin sen sanoille. Sisko ei tainnut tietää kuinka oikeassa olikaan. Ehkä mä vaan olin niin hiton säälittävä luuseri, etten kertakaikkiaan pärjänny yksin ja kelpuutin sitte vaikka väkivaltasen hullun elättämään itseni. Koska totuushan oli, että olisin ollu aika kúsessa ilman Rasmusta. Kaikesta huolimatta. Mulla ei ollu mitään koulutusta, eikä töitä ja Rasmus sentään tienasi rahaa ja se meidän vuokrankin maksoi. Mä vaan kyyristelin sen nurkissa, kun en jaksanu ettiä töitä tai omaa kämppää.

"Mä aattelin, että ois kiva nähä tässä joku päivä. Eetuki joskus kyseli susta, ihme että edes muisti kun ootte tavannu vaan kerran vaikka sä oot sen eno! Ja sä ja Marko tulisitte varmasti hyvin juttuun ja...", puolet Jonnan ilosesta pälätyksestä meni multa ohi ja kuuntelin vaan hiljaa siskoni innostunutta selitystä. Toki mäkin siskoani halusin nähdä, mutta en mä voinut kertoa sille, miten mulla meni. Mä en halunnut pilata siskon onnea omilla ongelmillani. Jonna eli normaalia, kunnollista ja terveellistä elämää ja sen sydän ois särkyny, jos se ois saanu tietää totuuden mun nykysestä elämäntilanteesta. Mä en ollu muuta ku surkee narkkari, kuten Rasmuskin sano.

"Kuule Jonna, mä en oikee usko, että se on hyvä idea ja tota mun pitää nyt mennä, jutellaa myöhemmin", selitin nopeesti ja suljin puhelimen tietäen vaikuttavani epäilyttävältä. Toivoin, ettei Jonna alkaisi huolehtia, sillä kun oli tapatana huolehtia ja stressata ihan liikaa turhistakin pikkuasioista.
"Víttu", huokaisin ja lysähdin takasin makaamaan. Käänsin päätäni sivulle ja tajusin vasta nyt, että Rasmus nukku mun vieressä. Ilmeisesti sillä oli vapaapäivä. Tuijotin miehen kasvoja, jotka näyttivät unessa rauhallisilta ja siinä tilassa saatoin ehkä nähdä Rasmuksessa saman, mitä näin sillon joskus pari vuotta sitten.

Mä en ollut enää pitkään aikaan muistellu meidän alkuaikoja ja ne tuntu kamalan kaukasilta. Tuntu edes typerältä ajatella sellasta. Kaikki oli ollu päin hélvettiä jo niin pitkään, että siihen oli tottunu. Mun oli vaikee edes kuvitella, että mulla ja Rasmuksellakin oli joskus mennyt ihan hyvin. Ei me tosin meidän suhteen alussakaan paljoa muuta tehty ku nússittiin ja riideltiin. Ja tietty ryypättiin. Aina Rasmus oli ollu taipuvainen väkivaltaan, varsinki kännissä, mutta nykyään se löi selvinpäinkin. Ja mä vedin huumeita. Olin mä jo joskus 15-kesäsenä poltellu pilvee, mutta vahvempiin aineisiin en sillon vielä koskenu. Ehkä mä ja Rasmus molemmat vaan oltiin niin rikki sisältä, että molempien piti purkaa ahdistusta johonkin. Omalla tavallaan. Rasmus purki sen nyrkein ja mä ruiskun avulla.

Lopulta nousin ylös ja raahauduin tupakalle laitettuani kahvin tippumaan. Tuijottelin jonnekkin kaukaisuuteen nojaten parvekkeen kaiteeseen ja hätkähdin Rasmuksen ilmestyessä viereeni sytyttäen oman tupakkansa. Meidän katseet kohtas hetkeks mut nopeesti molemmat käänty takas eteenpäin mun ojennettua Rasmukselle sytkärin. Me ei puhuttu mitään, polettiin vaan hiljaa molemmat omiin ajatuksiinsa vaipuneena. Alice Cooper lauloi kaiuttimista.

Yeah, we're gonna fight
We do it every night
Baby, when you scratch
You know I'm gonna bite
You can make me die
I can make you cry


Me ei puhuttu Rasmuksen kanssa mitään, kunnes alettiin taas kerran riitelemään Rasmuksen lähtiessä töihin ja alkaessa valittaa mulle jotain, etten tehnyt mitään hyödyllistä ikinä. Kerrankin mulla palo ekana hermo ja paiskasin tyhjän kahvikuppini vihasena lattialle. Se hajos palasiks pitkin lattiaa ja Rasmuksellaki palo lopullisesti hermo mun tuntiessa jälleen kerran nyrkiniskun naamassani. Lennähdin kovan iskun voimasta selälleni lattialle niiden vítun terävien posliinin palasten sekaan ja irvistin kivusta niiden upotessa mun käsiin.

Opposites attract
That's the reason why
No one else could make you feel
Like I do, I do, I do
No one else gets that deep inside you
As I do, baby

Our love is a bed of nails
Love hurts good on a bed of nails
I'll lay you down and when all else fails
I'll drive you like hammer on the bed of nails


Mä tuijotin silmät leimuten Rasmusta ja se tuijotti takasin. Samassa se tuli ihan mun lähelle painautuen muhun kiinni ja mä en hämmennykseltäni tajunnut kuin vastata rajuun suudelmaan. Rasmus puri mun huulet verille ja veti hampaillaan mun alahuulesta roikkuvaa rengasta saaden mut älähtämään kivusta ja upottamaan kynteni kostoksi sen selkään.

First we're gonna kiss
Then we're gonna say
Dirty little words
Only lovers say
Rockin'through the night
Rollin'on the floor
When they hear us screamin'
They'll be breakin'down the door


Yhtäkkiä mun ajatukset tuntu kirkastuvan ja tyrkkäsin Rasmuksen irti itsestäni. Me molemmat hengitettiin raskaasti ja tuijotettiin toisiamme, kunnes Rasmus käännähti äkisti ympäri. Ulko-ovi kolahti sen perässä kiinni ja mä jäin siihen yksin seisomaan. Mun huulesta ja käsistä valu verta. Jouduin käärimään molemmat kädet johonkin vitun sideharsoon, jota onnistuin löytämään meidän lääkekaapista, kun verenvuoto ei suostunu lakkaamaan.

Huokaisten kumarruin keräämään mukin palaset lattialta ja heitin ne roskikseen, joka oli niin täynnä, että osa loju jo lattialla. Runnoin jalallani roskat pienemmäks kasaks ja päätin viedä ne. Työnsin kengät jalkaani ja kävelin pihalle roskiksille. Heitin paskapussin muiden kaltaistensa joukkoon ja sytytin pihalla ollessani tupakan. Seurasin katseellani mummelia, jonka hihnan päässä hönkivä koira alko räksyttämään mulle. Mummeli kisko koiransa nopeesti kauas musta mulkoillen ohi mennessään ja hymähdin itsekseni. Ehkä se oli katkera joutuessaan aina kuuntelemaan mun ja Rasmuksen kämpästä kantautuvia ääniä.

Myöhemmin mä päädyin taas Sashan luokse ja se pelasti mut jälleen mieltäni valtaavasta ahdingosta, koska tottakai sillä oli kamaa, aina sillä oli. Tällä kertaa sen luona ei ollut muita, joten saatoin jäädä sen kämpille. Mä en pitänyt suurista ihmisjoukoista, ahdistuin muutenkin vieraiden seurassa, enkä osannu kommunikoida ihmisten kanssa. Me vedettiin Sashan kanssa heroiinia ja neula tuntu hyvältä niinku aina upotessaan suoneen, vaikka se sattukin. Kipu ja nautinto ei oikeestaan ollu toisistaan kovinkaan kaukana, ne oli melkein sama asia.

Jossain vaiheessa Rasmus tais soittaa mulle, mutten jaksanu vastata sille kuunnellakseni sen raivoamista. Lopulta päätin lähteä ja hoipertelin ulos Sashan asunnolta pään alkaessa pikkuhiljaa vähän selkiytyä. Nojasin johonkin roskikseen ja yritin saada tupakkaa syttymään, mutta vítun sytkäri ei suostunu toimimaa.
"Vítun víttu, vítun páska syty nyt sáatana", kirosin itsekseni páskalle sytkärille ja säikähdin ihan vítusti kuullessani jonkun äänen takaani. Käännähdin äkisti ympäri ja onnistuin pudottamaan sekä röökin, että sytkärin maahan. Uus kiroustulva karkas mun huulilta kumartuessani noukkimaan niitä.

"Sori, ei ollu tarkotus säikäyttää", mun edessä seisova jätkä naurahti ja vilkaisin sitä pikaisesti noustessani maasta. Se ojens mulle omaa sytkäriään ja nappasin sen mitään sanomatta sytyttäen tupakkani. Imin myrkkyä keuhkoihin ja puhalsin savut ulos tuntien pojan katseen seuraavan itseäni. Mä en jaksanut kiinnittää siihen sen suurempaa huomiota.
"Tota, ootsä ihan kunnossa?" se kysy hetken päästä ja vilkaisin sitä kohottaen kulmiani. Pojalla oli vaaleet, pörröset hiukset ja suklaanruskeet silmät, jotka tarkkaili mua jotenkin huolestuneen näköisenä.

"Joo oon", tokaisin ja käänsin katseeni takaisin eteenpäin puhaltaen uuden savupilven ilmaan. Blondi hymähti ja kuulu sytyttävän oman tupakkansa. Se nojautui mun viereen sitä roskista vasten ja ihmettelin, että mitä víttua se oikeen halus.
"Mä oon Miska", se esitteli ittensä ja vilkaisin sitä pikaisesti.
"Jami", tokaisin oman nimeni.
"Sä et näytä siltä et sul ois kaikki ihan hyvin", Miska sanoi hetken hiljaisuuden jälkeen, enkä mä voinu olla naurahtamatta ilottomasti. Blondi näytti kuitenkin vakavalta. Mikäköhän hitto senkin ongelma oli, kun piti ruveta ventovieraiden ihmisten hyvinvoinnista huolehtimaan.

"Ei pahalla mut mitä víttua sä oikeen haluut?" mun oli lopulta pakko kysyä ja käänsin katseeni Miskaan.
"Emmä tiedä. Tutustua suhun?" se ehdotti hymyillen pienesti. Huomasin sen puhuessa, että sillä oli kielikoru. Tuhahdin ja käänsin katseeni eteenpäin.
"Tuskin sä muhun haluut tutustuu", sanoin lopulta hiljaa.
"Mun veli käytti huumeita ja kuoli yliannostukseen", Miska sanoi kuulostaen surulliselta ja ihmettelin vaan, että miks helvetissä se asian mulle kertoi.
"Että kyllä mä narkkarin tunnistan, kun sellasen nään", se jatkoi ja käännyin mulkaisemaan sitä vihaisesti. Mihin víttuun se pyrki?

Tumppasin röökin maahan ja käännyin lähteäkseni.
"Mä haluun auttaa sua", Miska huudahti mun perään ja käännähdin katsomaan sitä ihmeissäni.
"Et sä ees tunne mua ja sori mut mä en kaipaa muiden, varsinkaan tuntemattomien, apua", vastasin, ennen kuin lähdin astelemaan poispäin. Upotin kädet takin taskuihin ja hytisin kylmästä. Päätä alko särkee inhottavasti.

Aamulla heräsin himasta olkkarin sohvalta takki päällä ja kengät jalassa. Oksetti ja oli paha olo. En jaksanu raahautua suihkuun, enkä vaihtaa vaatteita, otin vaan takin ja kengät pois. Raahauduin sotkuisia ja likaisia hiuksiani haroen keittiöön ja aloin mitata kahvipuruja ja vettä keittimeen napattuani lääkekaapista pari buranaa. Parvekkeelle meneminenki oli liian iso vaiva, joten lysähdin vaan keittiön pöydän ääreen istumaan ja sytytin siinä tupakan vaivautumatta edes avaamaan ikkunaa. Pian koko pieni tila oli savun täyttämä. Katseeni osui käsivarressa oleviin neulojen jättämiin, rumiin arpiin. Mun teki mieli repiä ne auki, jotta voisin rauhassa vuotaa kuiviin siihen paskaseen keittiöön.

Hätkähdin kännykän alkaessa soida ja kaivoin sen risaisten farkkujen taskusta, mutta jätin pöydälle soimaan huomattuani soittajan olevan Jonna. Voi víttu. Pitikö senkin nyt alkaa vainoamaan mua. Onneks se ei tienny tarkkaan, missä mä asuin. Join mustaa kahvia ja poltin tupakan toisensa perään, kunnes ne loppu kokonaan ja mua alko vítuttaa. Rasmus oli varmaan häipyny jonnekkin kavereidensa kanssa, kun sitä ei näkyny iltaan mennessäkään ja päätin lopulta itsekin häipyä jonnekkin baariin saadakseni jotain muuta ajateltavaa kuin loppuneet röökit.

Päädyin jonnekkin perusräkälään ja tylsistyin yksin baaritiskillä kiskoen drinkkejä ja shotteja rivakalla tahdilla kurkusta alas. Nopeasti aloin olla jo vähän kännissä, enkä meinannu heti tunnistaa viereeni istunutta ja moikannutta poikaa, kunnes se sanoi nimensä ja muistin Miskan. Tervehdin jätkää ja annoin katseeni tarkkailla pojan ulkonäköä tarkemmin. Se oli aika hoikka ja suunilleen mun pituiseni. Sillä oli yllään mustat farkut, musta hihaton ja joku harmaa huppari. Mä huomasin, että sen solisluiden alapuolelle oli tatuoitu joku teksti. Ja kielikorun lisäksi sillä oli korvakoru toisessa korvanlehdessä ja rustossa. Kaikista eniten mun huomion kiinnitti kuitenkin sen silmät ja hymy, koska niissä oli jotain tosi lämmintä ja ystävällistä. En mä osaa selittää, mutta jotain erikoista siinä oli ja yhtäkkiä mulle tuli kamala hinku painautua ihan sen lähelle ja tuntea sen huulet omillani. Johtui ehkä osittain mun humalasta, joka surrasi aivoissa karkottaen kaikki selvät ajatukset tiehensä.

Mä en ollu koskaan ollu pahemmin tekojani harkitsevaa tai mietiskelevää tyyppiä, joten pian jo olinkin Miskassa kiinni ja suutelin sitä vaativasti. Vaaleatukka ei kuitenkaan näyttänyt panevan pahakseen vaan vastas hyvinkin innokkaasti mun vihjailevaan suudelmaan ja tunsin sen käden etäisesti farkkujeni takataskussa. Hymyilin pienesti sen pehmeitä huulia vasten, jotka maistu tupakalta ja joltain makeelta alkoholijuomalta. Ja joltain muulta, jota en osannu määritellä, mutta hyvältä joka tapauksessa.

Kai me molemmat oltiin vaan liian kännissä, eikä kyetty ajattelemaan yhtään mitään, koska kohta mä jo tajusin makaavani Miskan kämpässä sen sängyllä blondi allani ja näykin ahneesti sen kaulaa meidän käsien seikkaillessa pitkin toisten vartaloita. Sillä hetkellä en kyennyt ajattelemaan mitään muuta, en Rasmusta, en yhtään mitään. Oli vaan mä ja Miska ja mä annoin hyvänolon täyttää mut, kunnes alkoholi sumens mielen lopullisesti ja sammuin siihen sängylle osittain Miskan päälle.

Aamulla herätessäni muistin yllättävän hyvin illan tapahtumat armottomasta päänsärystä huolimatta. Olo oli nihkeä ja nousin pois Miskan päältä. Sekin alkoi heräillä ja nousi istumaan vaaleita, sotkuisia hiuksiaan haroen mun kumartuessa noukkimaan vaatteitani lattialta.
"Voiko tossa polttaa?" kysyin hiljaa viitaten parveketta kohti ja Miska nyökkäsi hymyillen krapulasta huolimatta. Sitä ei ainakaan tainnut kaduttaa. Ei muakaan, kai. Vasta parvekkeella tajusin, että eihän mulla edes enää ollut röökiä, mutta Miska pelasti mut jälleen tulemalla mun seuraksi ja ojentamalla omaa askiaan. Mumisin jonkun epämääräsen kiitoksen ja työnsin tupakan huulilleni antaen Miskan sytyttää sen. Me poltettiin hiljaisuudessa ja tunsin Miskan tarkkailevan itseäni. Se oli kiskonut ylleen vaan löysät kollarit ja huomasin jättäneeni sen kaulan ja rintakehän täyteen kirkuvan punertavia jälkiä.

Käänsin katseeni nopeasti pois Miskan paljaasta ylärkopasta ja keskityin tuijottelemaan ruman harmaata, ankeaa kaupunkimaisemaa. Vettä tihutteli hiljakseen taivaalta, joka näytti enteilevän pahempaa myrskyä myöhemmäksi.
"Mä taidan tästä lähtee", mumisin saatuani tupakan poltettua ja astelin suoraan eteiseen Miskan seuratessa perässä. Se katseli mua jotenkin ärsyttävän surullisen näköisenä, kun mä kiskoin tennareita jalkaani ja heilautin nahkatakin niskaan.
"Oota! Tota, haluutsä antaa vaik sun numeron...", Miska ehdotti varovasti ja mä vilkaisin sitä pikaisesti, kunnes myönnyn ja kerroin numeroni kadoteni sitten asunnosta. Miska oli onnistunut saamaan mun ajatukset ihan sekaisin ja kirosin ääneen päästyäni ulos.

  Re: Pojat ei itke

Lähettäjä: hene 
Päivämäärä:   26.2.13 10:01:54

IHANAIHANAIHANAIHANA♥ ei hèlvetti mää rakastan tätä nyt jo:3 oot parhaimmista htnetin kirjottajista. nopiasti jatkoo:3♥

  Re: Pojat ei itke

Lähettäjä: someone 
Päivämäärä:   26.2.13 11:34:08

Hyvä tarina ja kirjotusvirjeitä en oo huomannu. ainoo mikä vähän häiritsee on ku tääl htnetis on nii mont tarinaa jois on joku Miska, mut tykään muuten. Jatkappa :)

  Re: Pojat ei itke

Lähettäjä: jahu 
Päivämäärä:   26.2.13 12:24:49

Ihan kivan olonen tarina, mutta ite mietin tuota samaa kuin someone, että kun sulla oli ainakin Sähkötukassa, Erilaisessa rakkaustarinassa ja sit tuossa yhessä jatkiksessa jo henkilö nimeltä Miska, niin hieman häiritsee kun tässäkin..

Mutta muuten, jatkelehan ihmeessä! : )

  Re: Pojat ei itke

Lähettäjä: dinsdins 
Päivämäärä:   26.2.13 14:58:12

tää on ihana !! <3

  Re: Pojat ei itke

Lähettäjä: joo o 
Päivämäärä:   26.2.13 20:27:37

Jatkoajatkoa :)

  Re: Pojat ei itke

Lähettäjä: Redeia 
Päivämäärä:   27.2.13 01:10:16

Aika nopeesti etenee :o Mut joo xd

  Re: Pojat ei itke

Lähettäjä: hene 
Päivämäärä:   27.2.13 10:57:56

koska tulee jatkoo c:?

  Re: Pojat ei itke

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   27.2.13 13:18:30

JATKOAA!:)

  Re: Pojat ei itke

Lähettäjä: qwerty 
Päivämäärä:   27.2.13 13:52:15

aaw ihanaa, heti tuli jotain toimintaa eikä pelkkää selitystä miljoonan pätkän verran. tykkään!

  Re: Pojat ei itke

Lähettäjä: Ciki 
Päivämäärä:   27.2.13 14:41:18

up jatkoo koska?!?

  Re: Pojat ei itke

Lähettäjä: Annnnnnnnaaaaaaa 
Päivämäärä:   28.2.13 09:42:02

Jatkoo koska?!? upp

  Re: Pojat ei itke

Lähettäjä: hanoi 
Päivämäärä:   28.2.13 23:30:01

Kiitos teille muutamalle ihanalle, jotka vaivaudutte sanomaan edes jotain muuta ku "jatkoo!", merkkaa mulle oikeesti paljon. Mä en todellakaa odota mitään pitkiä, kritiikkiä sisältäviä kommentteja, mutta oikeesti, ei oo liikaa vaadittu sanoa edes vähän muuta ku "jatkoajatkoa!". Tollasista kommenteista tulee ihan oikeesti tunne, ettei tyyppi oo ees lukenu koko tekstiä.

Edes muutaman lauseen sisältävä kommentti piristää huomattavasti, jatkon kinumiset vaan ärsyttää (etenkin kun ruvetaan yhen päivän jälkeen jankuttamaan, että millon jatkuu). Joo, kivaa että luette, mutta sitten taas toisaalta en oo varma luetteko sittenkään, kun ei kerran mitään sanottavaakaan keksi.

Kertokaa, mistä tykkäätte eniten ja mikä mun kirjotuksessa miellyttää niin paljon, että haluutte lukee lisää. Pliis? Sen jatkoa-sanan voi sisällyttää siihen kommenttiin, kuhan ensin vaivautuu sanomaan edes vähän jotain muutakin, ku mäkin kerta vaivaudun tätä tänne julkasemaan. Kiitos. Olen puhunut.

  Re: Pojat ei itke

Lähettäjä: Redeia 
Päivämäärä:   28.2.13 23:48:06

Kerron vaan sen et vähä liian nopeeta menee mun makuun xd Mutta ei muuta kritiikkiä sitten ole.

  Re: Pojat ei itke

Lähettäjä: Varma 
Päivämäärä:   1.3.13 12:58:13

Mä en oo varma oonko jo aikaisemmin kommannut, mutta kun nyt satuin tämän tarinan uudemman kerran lukemaan. 12 tuntia on matkaa kotiin joten tässä tylsyydessä voisin kommentin tällä puhelimella raapustaa. Älkää siis välittäkö mahdollisista virheistä...

Tän oon lukenut tässä lähiaikoina muutamaankin otteeseen. Tosi mielenkiintoisen kuulonen tarinan alku. Eka mietein että onko tää yhtään mun tyylinen, mutta jotenkin tää on jo nyt niin koukuttava ! Virheitä mä en oo bongannut kyllä yhtään - mä oon surkee niitä ettimään. Hahmot on tosi kiinnostavia, juoni etenee ehkä hitusen liian nopeeta vauhtia. Kaikinpuolin tosi kiva tarinan alku. Mä luulen kyllä että tykkään tästä yhtä paljon kun sun aiemmista tarinoista ! Jään innolla oottelemaan jatkoa.

  Re: Pojat ei itke

Lähettäjä: hanoi 
Päivämäärä:   2.3.13 01:40:17

Nopeesti tää tulee kyllä varmaan jatkossakin etenemään mutta koittakaa pysyä perässä :D Eipä tähän hirveän montaa osaa ole tulossakaan, melkein valmis mulla jo koneella. Tässäpä olis nytte seuraava pätkyläinen

-

Mä istuin kostealla kalliolla ja tuijottelin alhaalla myrskyävää, tummaa vettä. Hytisin kylmästä kaatosateen kasteltua mut läpimäräks jo ajat sitten ja hiukset oli liimaantunu kasvoihin kiinni, en ollu vaivautunu vetämää huppuakaan päähän. Tuijottelin kastuneiden tennareideni risoja kärkiä ja se oli taas yks niitä hetkiä, kun mä oikeesti harkitsin hyppääväni alas siitä kalliolta teräviin kiviin. Miltäköhän ne tuntuis lävistäessään kehon? Tai se, kun jäätävän kylmä vesi tunkeutuis keuhkoihin. Värähdin inhosta ajatellessani hukkumista ja totesin, etten mä ainakaan sillä tavalla halunnu kuolla. Ei musta muutenkaan ollut itseäni tappamaan. Mä mietin, että kuinka moni mua oikeasti edes jäis kaipaamaan kuolemani jälkeen. Tuskin kovin moni. Oikeestaan ei melkeen kukaan. Mä tein jo muutenkin koko ajan hidasta kuolemaa.

Aluks mä ajattelin, etten vastais Miskan soittoihin ja olisin vaan ku mitään ei oliskaan tapahtunu, mutta mä en kuitenkaan onnistunu pyyhkimään sitä yhtä yötä mielestäni ja tajusin itsekin haluavani nähdä vaaleatukan uudelleen. Se oli saanut mut pikästä aikaa oikeasti tuntemaan edes jotain hyvää. En mä tiedä mitä, mutta jotain. Ehkä se jopa onnistu herättämään mussa pienen toivon kipinän. En tosin tiedä, oliko se välttämättä hyvä asia.

Mä en jaksanu edes suoda ajatustakaan Rasmukselle ollessani Miskan kanssa. Rasmus oli muutenkin onnistunu jo satuttamaan mua nii paljon, joten mua ei voinut vähempää kiinnostaa, että petin sitä. Melkein toivoin sen saavan selville. Onnistuisin kerrankin satuttamaan sitäkin edes jotenkin, tosin en mä tiedä, olisko se edes loukkaantunu. Tuskin. Suuttunu se olis varmasti, sille nyt kelpas mikä vaan syyks raivostua.

"Missä vítussa sä nykyään koko ajan hillut?" Rasmus alko rähistä mulle yhtenä iltana. Mä vilkaisin miestä pikaisesti, mutten jaksanut vastata sille, käänsin vaan telkkarin kanavaa ja olin katsovinani muka kovin kiinnostavaakin ohjelmaa.
"Kuulitko vítun ämmä!" Rasmus raivostu ja kiskas mut hiuksista repien ylös sohvalta. Hélvetti mä vihasin, kun se haukku mua aina ämmäks, mä en ollu mikään hiton nainen. Mä yritin riuhtoa sen käsiä irti ja käskin päästää irti. Eihän se mua kuunellut koskaan ja nytkin vaan ravisti kivuliaasti hiuksista tuskan aaltojen pyyhkäistessä yhä uudelleen mun lävitse.
"Päästä irti vitun paskiainen!" huusin ja yritin epätoivosesti rimpuilla irti miehen otteesta. Pelkäsin sen kiskovan mun hiukset kohta kokonaan irti.

"Vastaa mun kysymykseen hélvetin huora!" Rasmus huus takasin ja pakotti mut katsomaan itseensä.
"En missään! Mitä víttua se sulle edes kuuluu!" mä huusin ja viimein Rasmus päästi musta irti vaan lyödäkseen mua. Nyrkki iskeyty voimalla poskeen ja mä horjahdin taaksepäin säilyttäen kuitenkin tasapainoni ja kohotin vihasta leimuavat silmäni Rasmukseen, joka tuijotti mua raivoissaan ja kohotti nyrkkinsä uuteen lyöntiin potkaisten heti perään kylkiluiden väliin. Lyhistyin maahan kivun tykyttäessä joka puolella ja seuraava isku osui potkun muodossa suoraan kasvoihin lennättäen mut selälleni. Käännyin kippuralle yrittäen suojata itseäni loputtomasti satelevilta iskuilta. Rasmus raivosi ja huusi haukkuen mua koko ajan, mutta en mä kuunellut sen sanoja. Makasin vaan paikallani puristaen silmiäni tiukasti kiinni ja huomasin ajattelevani Miskan lämpimiä suklaasilmiä.

Viimein, kun mä olin enää hädin tuskin tajuissani, Rasmus lopetti sylkien vielä mun päälle, ennen kuin rynnisti ulos talosta jättäen mut makaamaan omaan verilammikkooni. Tärisin kivusta ja kylmästä ja mulla oli karseampi olo kuin koskaan. Sekä fyysisesti, että henkisesti. Tunsin polttelua silmissäni ja purin huultani antamatta kyynelille vapautta. Mä en itkenyt koskaan, enkä itkisi nytkään vaan kestäisin kaiken. Vihasin itkemistä, itkeminen oli säälittävää, se oli heikkouden osoitus. Tyttöjen ja pikkulasten hommaa. Mä olin tainnu itkeä viimeks joskus penskana, kun nyrjäytin nilkkani pelatessani kavereiden kanssa jalkapalloa. Tunne oli ihan uus mulle ja tuntu oudolta, mä en osannu varautua sellaseen tunteenpurkaukseen ja jouduin käyttämään kaiken tahdonvoimani estääkseni niitä kirottuja kyyneliä valumasta.

Mä en tiedä, kuinka kauan oikein vaan makasin siinä lattialla, kunnes lopulta könysin ylös. Päässä pyöri, joka paikkaan sattu niin hélvetisti ja veri oli kuivunu inhottavasti kasvoille. Sylkäisin verisen sylkiklimpin lattialle ja pyyhkäisin kasvojani tahraten hupparini hihan osittain punaiseksi. Kiroilin ja samassa tartuin pöydällä lojuvaan tyhjään viinapulloon paiskaten sen voimalla telkkaria päin. Ruutu hajos paskaks ja pullo levis palasiks lattialle. Se ei kuitenkaa riittäny mulle vaan viskoin loputkin pöydällä lojuvat pullot olkkarin seinään huutaen samalla. Riehuminen ei kuitenkaan poistanut pahaa oloa, ei edes helpottanut. Valuin sohvalle istumaan ja hautasin kasvot käsiin. Nieleskelin ahdistuneena ja vedin väristen henkeä.

Normaalisti olisin soittanut Sashalle ja hakenut punapäältä helpotusta olooni, mutta nyt valitsin sen sijaan Miskan numeron. Sen vastattua, mä olin pitkään hiljaa ja se joutui huhuilemaan useasti mun nimeä, kun en tiennyt mitä sanoisin. Lisäksi pelkäsin ääneni värisevän turhan paljon.
"V-voinko mä tulla sinne?" sain lopulta kuiskattua hiljaa. Miska varmasti arvas, että kaikki ei ollu kohallaan.
"Joo tottakai", se vastas oitis ja mä kiitin sulkien sitten puhelun. Liikkuminen sattu helvetisti, mutta mä en jaksanu välittää vaan lähdin kohti blondin asuntoa.

"Mitä víttua?" Miska henkäs nähdessään mut ja sen suklaasilmät levis järkytyksestä. Mä vaan astelin mitään sanomatta sen ohi asuntoon ja se sulki oven mun perässä. Se ei kysyny mitä mulle oli tapahtunu, se ties etten halunnu vastata ja se kyllä ties, mitä oli käyny. Mä purin huultani ja käännyin hitaasti ympäri. Kiedoin käsivarteni toisen pojan ympärille ja halasin. Mä en edes muista, koska olisin halannut ketään. Ei sellaset hellyydenosoitukset olleet kuuluneet mun elämään, saati mun ja Rasmuksen suhteeseen.

"Rasmus", mä kuiskasin hiljaa puristaessani Miskaa tiukasti itseäni vasten, eikä se sanonu mitään tai alkanu kysellä. Se vaan oli ja piteli musta kiinni. Kyllä se tiesi musta ja Rasmuksesta. Eihän se nyt sokee ollu, enkä mä pystyny valehtelee mun namaa ja vartaloa peittävistä, säännöllisesti lisääntyvistä mustelmista.
"Ei mitään hätää", Miska kuiskas hiljaa silittäen mun sotkusia hiuksia ja mä en enää pystyny estämään sitä. Nyyhkäisin ensin hiljaa kuin toivoen voivani piilottaa sen Miskalta, mutta lopulta en enää voinut pidätellä kyyneliä ja itkin lohduttomasti Miskan olkaa vasten sen vaan seisoessa hiljaa ja halatessa mua.

Mä vedin väristen henkeä ja irrottuaduin vastahakosesti Miskasta työntäen sitä kevyesti kaeummas. Pyyhin kyyneleitä kasvoiltani ja vilkaisin pahoittelevasti Miskaa, mua hävetti et menin sillä tavalla murtumaan. Nieleskelin ahdistuneena, enkä pystyny kattomaa Miskaa silmiin, jotka seuras mun jokasta liikettä. Miska astahti lähemmäs yrittäen koskettaa mua mut mä kavahdin kauemmas täristen. Mä tiesin, mitä mun ruumiini ja mieleni kaipas kipeesti. Mun oli pakko painaa silmät hetkeks kii ja purra huulta. Yritin olla ajattelematta, miltä neula tuntu upotessaan ihon läpi.

Olin jo astumassa ulko-ovelle mut Miska esti mun aikeet tarttumalla mua käsivarresta. Mä käänsin katseeni kohtaamaan sen silmät, jotka katto mua palavasti. Sen enempää ei tarvittu ja samassa mä painauduin ihan kiinni Miskaan hukuttaen meijät tukehduttavaan suudelmaan. Miskan huulet liikahti innokkaina omiani vasten ja mä livautin kieleni tutkailemaan sen suuta. Työnsin Miskaa taaksepäin niin pitkään, että se lopulta kaatu selälleen sohvalle ja mä kiipesin sen päälle painaen huulet uudelleen vaativasti sen huulille. Pyörittelin kieltäni Miskan omaa koristavan hopeisen pallon ympärillä ja tunsin, miten poika värähti mun alla samalla, kun se kädet vaels jossain mun nahkatakin ja paidan alla.

Mä inahdin hiljaa kivusta käsien osuessa Rasmuksen aiheuttamien mustelmien päälle ja Miska irrottautu suudelmasta nauliten suklaansilmiensä katseen muhun. Se meinas sanoa jotain mut mä näykkäisin sitä kaulasta tukahduttaen sanat voihkasuun. Mä en välittäny kivusta, siinä tilanteessa se tuntu pelkästään hyvältä. Miska parans kosketuksillaan Rasmukset aiheuttamat arvet ja jäljet. Mä huokaisin painaen silmäni kiinni Miskan suudelmien siirtyessä huulilta kaulalle ja aina vaan alemmas. Ja mä uppouduin siihen hetkeen täysin unohtaen hetkeks kaiken muun. Miska ja sen vartalo oli mulle kun huumetta saaden mut hetkessä ihan sekasin.

Mä hiplasin Miskan vaaleita hiuksia sen nukkuessa ja tuhistessa hiljaa ja tuijottelin pimeässä kattoon. Jotenkin siinä oli hyvä olla ja musta tuntu, että olisin voinu vaan jäädä siihen. Mä en halunnu aamun tulevan koskaan. Suljin silmäni ja vedin Miskan lähemmäs itseäni kuitenkaan herättämättä sitä. Taisin jopa hymyilläkin vähän.

Tottakai aamun piti valjeta pirullisena ja herättää mut ihanasta unesta. Miska oli jo noussu ja mulle tuli kamalan orpo olo, kun tajusin makaavani yksin sängyssä. Nousin istumaan hiuksiani haroen ja huomasin pojan parvekkeella tupakalla. Sillä oli pelkät boxerit jalassa ja hiukset oli sotkussa. Hymähdin näylle ja astelin pojan seuraksi. Nojauduin parvekkeen kaiteeseen Miskan viereen ja puhalsin savua viileään ilmaan. Hetki olis ollu melkein täydellinen, ellei Miska olis päättäny pilata sitä seuraavilla sanoillaan.
"Tää ei voi jatkua näin. Sun pitää jättää Rasmus, et sä voi asua sen kanssa", se sano ja mä vilkaisin sen suklaasilmiä, mutten kestänyt niiden huolestunutta, vakavaa katsetta. Tuttu ahdistus valtas mut ja kurkkua kuristi. Nielaisin vaikeasti ja karistin tuhkaa röökistäni kädet hermostuneena täristen. Mä olin ollut jo pari päivää ilman heroiinia, pelkällä viinalla ja röökillä ja nyt vieroitusoireet alkoivat näyttää olemassaoloaan yhä voimakkaammin.

Mä en sanonut Miskalle mitään, poltin vaan jännittyneenä ja hermostuneena tupakkaani varoen katsomasta blondia. Mua alko yhtäkkiä ärsyttää sen huolehtiminen, enkä edes tajunnut, mistä se viha muhun kumpus. Yritin rauhoitella itseäni ja laskea mielessä hitaasti kymmeneen, mutta mun kädet täris koko ajan vaan pahemmin ja aloin astella hermostuneena edestakasin. Olin aikeissa mennä takasin sisälle mut Miska tarttu mua kädestä ja käännyin mulkaisemaan poikaa vihaisesti riuhtaisten itseni irti toisen otteesta. Miskan katseesta näki, että siihen sattui nähdä mut sellaisessa kunnossa.
"Jami, oikeesti. Puhu mulle, mä haluan auttaa sua", blondi pyysi ärsyttävän anovalla äänellä ja mä puristin silmäni kiinni, kun en kestänyt katsoa niihin koiranpentusilmiin.
"Mä en kaipaa sun apua", vastasin kylmällä äänellä ja Miska tuijotti mua epätoivosesti astuen taas lähemmäs. Mä en nähnyt sitä, mutta tunsin, kun se hipas hellästi kädellään mun mustelman peittämää poskea. Mä värähdin ja liikahdin kauemmas pojasta.

"Mä en kestä kattoo, kun se @!#$ satuttaa sua. Sä et saa antaa sen kohdella sua noin", Miska puhui ahdistuneella äänellä ja mä avasin silmäni mulkaisten poikaa vihaisesti. Hélvetti miks sen piti just nyt alkaa lässyttämään jotain tollasta.
"Jätä mut rauhaan", ärähdin ja astahdin taas kohti ovea aikeissani häipyä kokonaan, mutta Miska esti jälleen mun aikeet. Se tarttu mua hellästi kädestä, mutta mä käännähdin nopeasti ympäri ja ennenkuin edes itsekään tajusin, iskin nyrkkini pojan kasvoihin. Isku yllätti Miskan täysin ja poika kaatui maahan sen voimasta. Kohtasin ruskeiden silmien säikähtäneen katseen ja tuijotin Miskaa itsekin kauhistuneena omasta teostani. Kyyneleet kiilteli Miskan silmissä ja samassa musta tuntu ihan @!#$ pahalta. Ahdisti, enkä kertakaikkiaan enää kestänyt vaan ryntäsin eteiseen ja juoksin pois asunnosta kiskottuani takin ja kengät päälleni.

"Hélvetti, hélvetti, hélvetti!" kirosin itsekseni juostessani sokeana tietä pitkin. Mä olin itse ihan samanlainen @!#$ kuin Rasmuskin. En mä ansainnut muita kuin Rasmuksen, ehkä mun olisi vaan pitänyt luikkia takasin sen hakattavaks. Mä en ansainnu Miskaa ja vihasin itseäni, kun olin mennyt satuttamaan poikaa. Ainoaa ihmistä, joka välitti musta ja josta mä välitin. Mä inhosin itseäni niin, että olisin voinut oksentaa ja samassa jouduinkin taipumaan kaksin kerroin tien varteen antamaan ylen. Kyyneleet valu pitkin mun naamaa ja pyyhin oksennusta huuliltani lysähtäen siihen tielle istumaan. Tärisin ja itkin ku mikäkin pikkulapsi. Ahdistus ei helpottanut millään ja mä tiesin tarvitsevani kipeästi jotain tiettyä, mikä toisi helpotuksen siihen pahaan oloon.

Päädyin tietysti Sashan kämpille. Se päästi mut sisälle ja sen kämppä oli kerrankin onneks tyhjä. Asunnossa leiju ummehtuneen lisäks sellanen makea tuoksu, Sasha poltti pilveä. Se ojens sätkäänsä virnistäen mulle ja mä vetäisin sauhut ojentaen marisätkän sitten takasin Sashalle.
"Oota siinä", se sano ja viittas epämääräsesti kädellään ja mä lysähdin sen risalle, haisevalle sohvalle tärisemään. Pyörittelin käsiä sylissäni pystymättä olemaan paikalla. Kurkkua kuivas ja mä käskin Sashaa kiirehtimään. Pian se tulikin heroiinin kanssa ja mä riisuin takkini, jotta saisin neulan pistettyä kyynärtaipeeseen. Kiskoin vyön farkuistani ja kiristin sen hauiksen kohdalle mahdollisimman tiukalle, jotta suonet tulis esiin. Viime aikoina niitä oli yhä vaikeempi löytää, mun kädet alko olee kohta täyteen piikitetty.

"Haluutsä et mä teen sen?" Sasha kysy vilkaisten mua metsänvihreillä silmillään seurattuaan hetken mun epätoivosta sähläämistä ja käden tärinää. Mä vilkaisin punapäätä ja ojensin ruiskun sille painaen silmäni kiinni ja malttamatta odottaa, että saisin taas tuntea sen hyvänolon tunteen. Sasha onnistu kaivamaan jostain ihon läpi kuultavan sinertävän suonen ja tuikkas neulan siihen. Mä sävähdin kivusta, joka kuitenkin hukku nopeesti nautinnon alle ja mä en edes tiennyt enää, oliko mun silmät auki vai kiinni. Istuin vaan siinä Sashan sohvalla ja ennenku ehdin tajutakkaan, vintti pimeni täysin ja silmissä musteni tajuttomuuden imaistessa mut syövereihinsä. Nyt kun en vaan enää heräis niin kaikki olis hyvin.

  Re: Pojat ei itke

Lähettäjä: hanoi 
Päivämäärä:   2.3.13 01:41:16

Pérkele noiden kirosanojen ja sensuurien kanssa -.-

  Re: Pojat ei itke

Lähettäjä: tora 
Päivämäärä:   2.3.13 07:19:36

musta tää ei etene liian nopeesti. Pari pienenpientä virhettä löysin, ei haittaa lukemista. Jatkoa jään odottamaan!

  Re: Pojat ei itke

Lähettäjä: dinsdins 
Päivämäärä:   2.3.13 09:53:46

Minustakii tää etenee just sopivaan vauhtiin, tässä ei oo sellasta turhaa jaarittelua. Ihanan koukuttava tarina kaiken kaikkiaan! Yritä jatkaa pian, ettei tuu mullekkin vieroitusoireita tästä tarinasta :----D

  Re: Pojat ei itke

Lähettäjä: Ciki 
Päivämäärä:   2.3.13 14:57:49

Voi tää on niin ihana!! Nopeesti jatkoo!!!

  Re: Pojat ei itke

Lähettäjä: hene 
Päivämäärä:   3.3.13 11:22:22

sun tarinat on vaa nii parhaita! ne koukuttaa nopeesti. tää tarina menee mun mielestä ihan sopivaan tahtii, ei liia hitaasti eikä liia nopeesti. jatkoo ootellessa:3!

  Re: Pojat ei itke

Lähettäjä: ankku 
Päivämäärä:   3.3.13 19:23:11

Oi ihana tarina!
Ensimmäinen pitkästä aikaa mikä on saanut mut melkeen itkemään ku luen sitä! Kuvailet hyvin kaikki tapahtumat, mikä tekee lukemisesta helppoa. Olen seuraillut alusta asti sun tarinoitas ja oot kehittyny ihan hirveänä! Tää nous kyllä ykköseksi tarinaksi mitä seurailen.
Hahmot ovat onnistuneita ja todella mielenkiintoisia kummatkin. Tuo Miska on niin sulonen ku se auttaa Jamia koko ajan ja niin raukka ku Jami löi sitä.. ;( Halusisin tietää Miskasta vielä enemmän, se on aika mysteeri vielä, mutta eiköhän siitäki selviä ajan kanssa uusia puolia ja sen luonnetta paremmin.
Aluksi tarina oli vähän tylsähkö ja aika perus tarina mutta nyt on kyllä oikeesti aivan mahtava! Tykkään hirveästi :)

Eli jatkoa saa laittaa ;)

  Re: Pojat ei itke

Lähettäjä: Paseli 
Päivämäärä:   4.3.13 15:29:16

Aiai, en oo päässy kommentoimaa!

Noh, kuitenkin. Oon tykästyny tähän tarinaan ihan hitosti, innolla aina odottelen uusia osia, etenkin nyt ku Miskaki o päässy tositoimii. ;)
Virheistä miä en huomauttele enkä mettästä niitä, joten virheetön ainakin mun lukutaidolle.
Kuvailut on hyviä, ei etene liian nopiasti. Hahmot on omanlaisiaa, juoniki muuta ku siirappia ool dei evri dei.

  Re: Pojat ei itke

Lähettäjä: Nuuki 
Päivämäärä:   5.3.13 15:45:36

Haa, oon lukenu nää pätkät jo aiemmin, mutta on laiska kommentoimaan, tai oikeestaan mulla ei ikinä oo aikaa kirjottaa pidempää palautetta, enkä mä halua pistää mitään "jatka!" -sheisseä, koska se ei oo kirjottajan kannalta yhtään kivaa. Kuitenkin tulin nyt vastavierailulle tänne ja vihdoinkin sain aikaseks kommentoida.

Kirjoitat hyvin, sen oon huomannu kyllä jo tuosta meidän ryhmäjatkiksesta, enkä mä oikeestaan törmänny mihinkään suurempiin virheisiin tätä lukiessani. Puhekielisyys toimii tässä hyvin, varmasti paljon paremmin kuin kirjakieli, koska aihe on kuitenkin tällainen ja musta tuntuu, että jos Jamin kerronta olis kirjakielistä, niin se tuntuis jopa vähän oudolta :D Alkuun aattelin, että tarina on turhan angstinen mun makuun, koska tässä ollaan enemmän tai vähemmän pohjalla, mutta toisaalta narkkailutarinoissa on oma mielenkiintonsa mun mielestä ja itekin oon joskus sen suuntasta raapustellu. Ja sitten taas tuo Miskan ilmestyminen kuvioihin tasottaa sopivasti tuota synkkyyttä ja mä jaksan uskoa (tai sit vaan elättelen toiveita), että sen myötä niitä hyviäkin hetkiä Jamille tullee :) Tosi hyvin oot saanu asiat ja tunnetilat kuvailtua eri tilanteissa, ei mitään moitteita sen suhteenkaan.

Jep, Miskasta toivottavasti saadaan tietää enemmänkin jossain vaiheessa. Jatkoa odotellen!

  Re: Pojat ei itke

Lähettäjä: Ciki 
Päivämäärä:   7.3.13 16:16:04

Upp!

  Re: Pojat ei itke

Lähettäjä: hanoi 
Päivämäärä:   7.3.13 20:36:25

Kiitos paljon ihanista kommenteista! Ne piristää aina mukavasti. <3:) Jatkuupi taas, tauko venähti vähän tarkotettua pidemmäks...

-

Mä heräsin siihen, että meinasin tukehtua omaan oksennukseeni. Hélvetin ihanaa. Käännyin nopeesti kyljelleni ja onnistuin tippumaan sohvalta lattialle. Koko vítun kroppaa särki ja tärisin kylmästä. Lopulta pääsin könyämään istualleen ja yritin tarkentaa silmieni sumeaa katsetta saadakseni selville, missä hélvetissä oikeen olin.
"Jami, onks kaikki hyvin?" kuulin jonnkun kysyvän ja hetken tihrustettuani tunnistin Sashan, joka tuijotti mua huolestuneen näköisenä. Víttu mikä idiootti.
"No ei vítussa", kähisin ja nousin kunnolla ylös lattialta.
"Mitä víttua oikeen tapahtu?" mä mumisin ja Sasha näytti jostain syystä jotenki vaivaantuneelta ja pahoittelevalta. Eihän se nyt sen vika ollu, jos mä päätin vetää överiksi. Vaik oliko? Hélvetti, kun en edes muistanu mitään. Ainoa, mitä tiedostin oli hélvetillinen kipu ja särky.

"Mä taisin antaa sulle vähän liian ison annoksen. Mä ehin jo pelätä, ettet sä heräis ollenkaa", Sasha selitti säikähtäneen kuulosena ja vilkuili mua kulmiensa alta kuin peläten, että vetäisin sitä turpaan. Ehkä muuten, mutten siinä kunnossa. Liikkuminenkin oli työn ja tuskan takana.
"Mä lainaan sun suihkua", tokaisin välittämättä Sasha sanoista ja kävelin pojan ohi sen kylppäriin, jossa riisuuduin nopeesti ja astuin suihkun alle kääntäen veden ensin kylmälle ja sitten kuumalle. Mä en jaksanu välittää, että tuhlasin Sashan laskuun vaan lilluin suihkussa tasan niin pitkään kun huvitti, kunnes pakottauduin tulemaan pois. Mua ällötti pukea samat vaatteet uudelleen, mutta minkäs teit. Oli sitä pahempaankin totuttu.

"Mä lähen ny", ilmotin ja kävelin eteiseen napattuani nahkatakkini sohvalta. Sasha tapitti mua silmät harittaen ja näytti edelleen ärsyttävän pahoittelevalta. Hitto, mulla tuntu nykyään menevän hermot ihan kaikkeen. Kai se Rasmuksen kanssa vietetty aika oli tehny tehtävänsä ja mäkin aloin muuttua samanlaiseks kun se hullu.
"Sori oikeesti", Sasha änkytti, kun mä olin jo ovella ja pamautin sen pojan naaman edestä kiinni jaksamatta kuunella sen piipitystä. Pihalla en meinannu saada röökiä syttymään ja kiroilin itsekseni, kunnes se vítun vammanen sätkä suvaitsi viimein syttyä ja imaisin helpottuneena savua keuhkoihin. Seisoskelin siinä polttamassa ja mietin, minne menisin. Mä en halunnu nähä Rasmusta. Mä en halunnu nähä Miskaakaan.
"Víttu", huokaisin ja karistin tuhkaa maahan. Tuijottelin ankean harmaata taivasta ja hytisin kylmän tuulen puhaltaessa mun lävitse.

Iltaan mennessä mä olin päätynyt minnepä muuallekkaan ku baariin. Tuijotin puoliks juotua kaljatuoppia katse tyhjänä ja jumitin vaan paikallani. Kaiuttimista soi jotain suomirokkia ja joku lissulauma tanssi keskellä lattiaa kuvitellen näyttävänsä kovinkin hyvältä keikkuessaan urpon näkösesti. Pari juoppoa jurotti jossain takapöydässä ja varmaan kyyläs niiden muijien legginssien "peittämiä" pérseitä. En jaksanu kiinnittää toisiin ihmisiin sen enempää huomiota ja havahduin jonkun tullessa ihan mun viereen. Käännyin katsomaan, kuka uskals häiritä mua ja kohtasin jonkun ylimeikatun blondin muijan ilmeisesti flirttailevaks tarkotetun katseen. Se oli pukeutunu johonkin herutoppiin ja liian lyhyeen minihameeseen ja se tunki niitä vítun tissejään ärsyttävästi mun naamaan. Mä en kaivannu niitä hyllyviä meloneita näkökenttääni ja käännyin poispäin muijasta käskien sitä häipymään ja hörppäsin kaljastani.

Ämmä ei ollu tainnu tottua saamaan pakkeja kuvitellen ilmeisesti olevansa kovinkin pantava ja seksikäs. Se hymyili ärsyttävän itsevarmasti, eikä tajunnu jättää mua rauhaan vaan lääppi mua turhia ujostelematta. Mulkaisin muijaa mahdollisimman murhaavasti ja käskin toistamiseen painumaan kauas musta.
"Älä nyt, kyl mä tiiän et sä haluut", blondi kuiskas mun korvaan ja tunki syliin istumaan.
"Painu nyt hélvettiin oikeesti!" mä ärähdin vihasesti ja yritin tyrkkiä sitä lahnaa pois päältäni sen yrittäessä kouria mua varsin häpeilemättömästi. Just kun olin aikeissa tönäistä sen kännisen húoran pois kimpustani vähemmän hellästi, joku toinen teki sen mun puolesta.
"Janita! Mitä víttua sä teet?" jonkun möree ja matala miesääni sano vihasesti. Mä en jaksanu kiinnittää siihen sen enempää huomiota ja aioin jatkaa rakkaan kaljani parissa, kun joku oli pelastanut mun sen tissivalaan kynsistä.

Nopeesti mä tajusin, että ehkä se muija sittenkin oli parempi vaihtoehto, koska se möreä ääni kuulu ilmeisesti sen jätkälle, joka tarttu mua paidan rinnuksista pakottaen mut katsomaan itseensä. Mä kohtasin itseäni huomattavasti pidemmän, lihaksikkaan kaapin uhkaavan katseen, enkä tajunnu edes pelätä, vaikka olis varmaan pitäny. Se muija oli siinä vieressä virnuillen vahingonilosena. Kai se sitten oli suuttunu, kun en lämmenny sille. Nyt sen kalju ja tatuoitu korstopoikaystävä raivos mulle ja sylkipisarat lens mun naamalle.
"Mitä víttua sä hélvetin híntti yrität iskee mun muijaa!" se huus ja puristi mun paitaa nyrkeissään raivosta täristen.
"Toi sun húoras se mun päälle tunki, sori vaa", mä sanoin välinpitämättömällä äänellä ja se kaljupää tais suuttua vaan entistä enemmän mun vastauksesta.
"Mä tollaselle rääpääleelle näytän", se ärisi ja lähti raahaamaan mua ulos. Mä en jaksanu edes vastustella, ei se ois mitään auttanu. Turpaanko tässä nyt piti ottaa jonkun hélvetin muijan takia, joka oli päättäny ruveta ahdistelee mua kännissä.

"Nyt saat turpaas", kaljupää ärähti ja pamautti mut heti ulos päästyään baarin tiiliseinää vasten. Ilmat pusertu ulos mun keuhkoista ja yritin olla näyttämättä kipua. Hitto, toi hélvetin bodarihan hakkais mut ihan paskaks. Aloin jo pelätä, etten selviäis tästä hengissä. Ja kuoliaaks hakkaaminen ei kuulostanu kaikkein mieluisammalta vaihtoehdolta kuolla, oli niitä kivuttomampiakin. Mä puristin silmäni kiinni ja valmistauduin jo lyöntiin, jota ei kuitenkaan tullukkaan. Kaljupää päästi irti musta jonkun riuhtaistessa sen kauemmas ja mä horjahdin seinää päin avaten silmäni. Yllättyin lievästi sanottuna nähdessäni Rasmuksen, joka piteli kaljupäätä rinnuksista tyrkäten sen kauemmas.
"Painu hélvettiin", Rasmus ärähti ja se kaljupää mulkoili meitä hetken, kunnes mun ihmetyksekseni katos takasin baariin varmaan kähmimään sitä blondiaan. Tai vetämään sitäki turpaan.

Mä tuijotin Rasmusta ja se tuijotti takasin. Humala surras voimakkaana päässä, enkä pystyny enää kunnolla tarkentamaan katsettani.
"Eiköhä lähetä himaa", Rasmus tokas lopulta ja tarttu mun käsivarresta lähtien taluttamaan mua perässään autolleen, jonka takapenkille se heitti mut. Mä yritin lukee Rasmuksesta, oliko se vihanen mutten onnistunu siinä. Toisaalta, ainahan se oli vihanen.
Rasmus tyrkkäs mut sisälle kämppään ja pakotti mut makkariin sängylle ja käski nukkua pääni selväks. Mä en tajunnu mistään mitään ja aistin Rasmuksen äänen läpi kuultavan raivon, jota se kuitenkin yritti pidätellä, enkä tajunnu miks. Ei se ollu koskaan ennenkää niin tehny. En kuitenkaa jaksanu ajatella enempää, joten lysähdin mielelläni sängylle makaamaan ja sammahdin heti painettuani silmät kiinni.

Aamu valkeni krapulan ja vierotusoireiden muodossa. Ei siihen koskaan tottunu vaikka joka kerta mun aamut oli melkein samanlaisia. Toiset aamut oli toki vähän pahempia ku toiset, mutta karseita kaikki. Mä raahauduin keittiöön vaan kohdatakseni vihasen Rasmuksen, joka tuijotti mua ku mikäkin lapsensa käytökseen pettyny isä. Melkein naurahdin ajatukselleni mut vaan melkein. Kävelin miehen ohi ja valutin vettä hanasta lasiin. Kaivoin lääkekaapista särkylääkettä ja Rasmuksen pistävä tuijotus alko jo ahdistamaan.
"Mitä víttua sä haluut?" mä ärähdin lopulta, kun en enää kestänyt.
"No en ainakaa sitä", Rasmus naurahti virnistäen ja astahti lähemmäs mut mä en perääntyny vaan tuijotin sitä uhmakkaana silmiin. Toisaalta olin jo melkein kiinni tiskipöydässä ja laskin käteni sen reunoille yrittäen peittää hermostukseni.

"Mä tiedän et sä oot pettäny mua", Rasmus sano lopulta jäisellä äänellä irrottamatta painostavaa katsettaan mun silmistä, jotka varmaan laajeni hämmästyksestä Rasmuksen sanojen takia. "Kyllä mä sut tunnen", se sano kuiskaten ja ivallinen virne piirty sen huulille miehen kumartuessa melkein kiinni mun kasvoihin. Nielaisin turhankin kuuluvasti ja tunsin, miten pelko alko hiljalleen vallata mieltä. Rasmus käyttäyty ihan oudosti ja vaikutti huomattavasti arvaamattomammalta ku ennen. Mä pelkäsin, mitä se oikein suunnitteli.
"Sä oot mun oma pikkulutka ja aina sä lopulta kuitenki ryömit takasin mun jalkoihin", Rasmuks jatko halveksuntaa ja ivaa tihkuvalla äänellään ja mä vaan kuuntelin hiljaa järkytyksestä lamaantuneena. Rasmus naurahti hiljaa mun korvaan tuntiessaan, miten jännittyny mun koko vartalo oli. Se oli melkein kiinni mussa ja nojasin kauhusta kankeana tiskipöytään yrittäen päästä miehestä mahdollisimman kauas, mikä oli kyllä hieman vaikeaa siinä tilanteessa. Mun hermot tuntu olevan riekaleina odottaessani, mitä tapahtuis.

Lopulta Rasmus vaan vetäyty kauemmas pyyhkimättä sitä kammottavaa virnettä kuitenkaan kasvoiltaan ja mä tuijotin sitä täysin yllättyneenä. Rasmus kohotti kätensä ja mä kavahdin automaattisesti liikettä saaden Rasmuksen nauramaan ääneen. Lyömisen sijaan se vaan hipaisi mun mustelmaista poskea ja käänty häipyen koko asunnosta. Mun sydän jyskytti rinnassa luonnottoman kovaa, enkä edes tajunnut, miten peloissani olin ollut. Nyt kaikki jännitys purkautu ja mä lysähdin voimattomana keittiön lattialle istumaan jalkojen pettäessä alta. Mä en tajunnu mistään mitään. Mikä hélvetti Rasmusta vaivas? Mua kylmäsi ja kurkkua kuristi. Se oli tainnut vaan keksiä uuden keinon kiduttaa mua. Henkinen tuska ja ahdistus saatto toisinaan olla huomattavasti pahempaa ku fyysinen kipu. Ja ihmiset haki henkiseen kipuun helpotusta satuttamalla itseään fyysisesti, koska fyysinen kipu oli helpompi sietää. Mä istuin ahdistuneena paikoillani ja yritin tasata hengitystäni.

Mä tuijotin kädessäni olevaa puhelinta ilmeettömänä ja melkein kuulin ajatusteni raksutuksen aivoissa miettiessäni, soittaako Miskalle vai ei. Tai olin jo päättänyt soittaa, mutten vaan saanu painettua sitä vítun vihreää luuria. Ahdistus tuntu puristavan keuhkoja kasaan ja vedin pari kertaa syvään henkeä. Mä en tienny yhtään, mitä sanoisin pojalle ja pelkäsin, että se oli unohtanut mut. Että se oli suuttunu ja jättäny mut lopullisesti. Jättäny yksin sekavien, itsetuhoisten ajatusteni ja Rasmuksen armoille. Lopulta mä nostin puhelimen korvalleni yrittäen rauhoitella itseäni ja tuuttausten jatkuessa mun pelko vaan kasvoi.
"Moi Jami", Miska vastas lopulta, eikä kuulostanu onneks yhtään vihaselta. Vähän väsyneeltä vaan.
"Miska", mä älähdin osaamatta jatkaa ja luurin toisessa päässä oli hiljasta. Miska odotti mun jatkavan ja hetken mä vaan kuuntelin sen tasasta hengitystä, joka kuulosti jotenki rauhottavalta.
"Mä oon pahoillani, oon täys kúsipää. Anteeks", sanoin lopulta hiljaa tarkottaen jokasta sanaa.

Miska oli luurin toisessa päässä hetken hiljaa, ennenku vastas.
"Ei sun tarvii pyytää anteeks. Jami, tuu tänne", se pyys ja mä huokaisin helpotuksesta. Tuntu, kun valtava kivi ois kieritetty pois mun sydämen päältä ja saatoin taas hengittää vapaasti. Mutta silti pieni ääni jossain mun pään sisällä hoki, että Miska oli ihan liian hyvä mulle, enkä ansainnu sitä, koska olin tällänen hiton säälittävä kúsipäänisti. En kuitenkaa kuunellu ääntä vaan pakotin sen vetäytymään jonnekkin muiden ajatusten taakse ja yritin edes vähän iloita. Suostuin tietty heti Miskan pyyntöön ja menin eteiseen kiskomaan tennarit jalkaan ja heitin nahkatakkini niskaan jättäen ahdistavan kämpän taakseni.

Miska vetäs mut sisälle heti oven avattuaan ja kieto käsivartensa mun ympärille halaten mua tiukasti niin, että sain kasvoni täyteen sen vaaleita hiuksia ja niiden puhdasta tuoksua. Suljin silmäni ja halasin takaisin haluamatta koskaan irrottaa otettani.
"Anteeks Miska, oikeesti", mä kuiskasin ja Miska hyssytteli mua silittäen mun selkää.
"Älä pyydä anteeks", se sano hiljaa ja pakotti mut sitten irti itsestään voidakseen katsoa mua silmiin. Mä näytin varmasti ihan järkyttävältä, sen huomas Miskan surullisesta katseesta, jolla se mittaili mua. Musta tuntu pahalta, että sain Miskan niin ahdistuneeks ja surulliseks. Ei musta ollut sille ku haittaa.

Me makoiltiin vierekkäin Miskan sängyllä hiljaa pimeässä ja mä painauduin niin lähelle poikaa, että kuulin sen rauhoittavat sydämen lyönnit. Miska pyöritteli sormiaan mun sotkuisissa hiuksissa.
"Lupaa mulle, että edes yrität lopettaa", se sano lopulta hiljaa. Mä jännityin hetkeks mut rentouduin nopeesti Miskan painaessa kevyesti huulensa mun mustiin hiuksiin. Purin huulikoruani, enkä osannut vastata. Tai en pystynyt. Mä en halunnut valehdella Miskalle. Mutten myöskään halunnut tuottaa sille pettymystä.

"Jami oikeesti, mä en kestä kattoa ku sä tapat ittes. Mä oon nähny sen jo kerran, enkä haluu et sulle käy niinku Pyrylle", Miska puhu hiljaa suru ja ahdistus kuultaen sen äänestä. Mä saatoin tuntea pojan surun itsessäni ja kohottauduin kyynerpäideni varaan, että pystyin kattomaan Miskaa silmiin. Se tuijotteli kuitenkin jonnekkin ihan muualle ilmeisesti muistoihinsa hukkuneena. Musta tuntu niin pahalta toisen puolesta ja hipaisin varovasti Miskan poskea. Sen suklaasilmät kimalteli kyyneleistä ja poika veti väristen henkeä, ennen ku puhu.
"Pyry oli mun isoveli. Se käytti heroiinia niinku säkin. Siitä tuli ihan sekopää ja mä aloin pelkäämään sitä. En olis halunnu mut en mä voinu sille mitään. Mä yritin auttaa sitä mut se vaan huus mulle ja se oli oikeesti pelottava raivotessaan. Se löi mua useemman kerran vaikka oli aina ollu tosi huolehtiva ja hyvä isoveli. Se ei yksinkertasesti antanu auttaa itteään ja mä jouduin vaan kattomaan vierestä, kun se tuhos hitaasti oman elämänsä ja kuoli lopulta yliannostukseen. Sen ruumis löyty jostain kujalta pahoinpideltynä mut kuolinsyyks todettiin kuitenki heroiinin yliannostus."

Mä pysyttelin hiljaa koko Miskan kertomuksen ajan ja lopussa pojan ääni murtu ja kyyneleet valu sen poskille. Mä vetäisin Miskan lohduttavaan halaukseen ja silittelin sen vaaleita, pörröisiä hiuksia pojan itkiessä mua vasten. Mä en osannu sanoa mitään ja toivoin, että mun kosketus riitti lohduttamaan Miskaa. Tunsin, miten ahdistus puristi omia sisuksia kasaan ja halasin Miskaa tiukemmin painaen kasvoni sen hiuksiin. Mä en halunnut satuttaa Miskaa, mutta pelkäsin, että tekisin sen tahtomattanikin.

  Re: Pojat ei itke

Lähettäjä: varma 
Päivämäärä:   7.3.13 21:29:00

taaskaan en kerkee kirjottaa kauheen ihmeellistä kommettia, mutta edelleen on tosi hyvä ja mielenkiintonen tarina ! toi rasmuskin tuntuut osi mielenkiintoselta tyypiltä c:

  Re: Pojat ei itke

Lähettäjä: tomtom 
Päivämäärä:   7.3.13 22:05:04

Tää on niin koukuttava, kirjotat niin elävästi ja silleen, tosi mielenkiintosesti. Ei jää mikää häirihtee ja vaikka jokunen kirjotusvirhe oiskin niin mitäpä se haittas luettavuutta ! ( :

  Re: Pojat ei itke

Lähettäjä: Ciki 
Päivämäärä:   10.3.13 16:40:43

Taas hyvä pätkä jatkoo up:)

  Re: Pojat ei itke

Lähettäjä: åpoiu 
Päivämäärä:   10.3.13 17:39:17

nonii, nyt saatii jo selvää tosta Miskastakin! hyvät pätkät ollu tähän asti, en oo kirjotusvirheitä huomannu ja ei oo mun makuun edenny liian hitaasti/nopeesti.

otsikko on kans tosi osuva ja hyvä tähän tarinaan!

toivottavasti lopetus on yhtä hyvä kun nää muutkin pätkät, jään innolla odottamaan jatkoa...!

  Re: Pojat ei itke

Lähettäjä: miska-- 
Päivämäärä:   10.3.13 21:05:37

Haha oon otettu että joku pitää mun kamalaa nimeä niin mukavaisena, että änkeää kaimojani tarinoihinsa. ;) Mutta mutta.. Oot kyllä tosi jees kirjottaja, mutta henkilökohtasesti tän tyyppiset tarinat ei oo mun juttu, vaikka läheltä liippas. Tämä suloisa pörröpääkaimani tuhoaa tälle Miskalle luettavaksi ihanteellisen kovan elämän sado-masokisminovellin ja nopeuttaa mun makuun turhasti koko tarinankulkua, mutta sun kirjotustyylis on tosi kiva ja kuvailet taitavasti ja aidosti ja ainaki mun on helppo saada fiiliksestä kiinni ja tunnetasolla samastua Jamiin. Nojoo mutta päästän sut nyt tältä mun turhalta turinalta eli minä kiitän ja jatka sinä hyvää työtä :)

  Re: Pojat ei itke

Lähettäjä: supsuable 
Päivämäärä:   11.3.13 03:47:02

Tää on aivan sairaan ihana tarina! Oon ollu koukussa tähän alusta asti, ja sen perusteella haluaisinki, että joku linkittäis mulle lisää hanoi:n tarinoita koska en itse osaa ettiä ja niitä on kehuttu niin paljon täällä! :)

  Re: Pojat ei itke

Lähettäjä: Ciki 
Päivämäärä:   14.3.13 19:02:52

up

  Re: Pojat ei itke

Lähettäjä: hanoi 
Päivämäärä:   14.3.13 20:38:04

Jälleen teitte mut iloseks kommenteilla, nyt jatkoo (:

-

Mä poltin ties monetta tupakkaa täristen hermostuneena ja mua kadutti, että olin lopulta suostunut näkemään Jonnaa siskon jatkuvien pyyntöjen jälkeen. Nyt mä olin matkalla yhteen kahvilaan, jossa olin sopinut tapaavani isosiskoni ja sen soman pikkuperheen. Yritin hillitä hermostuneisuuttani ja hoin itselleni mielessäni, ettei se nyt niin kamalaa voinu olla. Ja olihan mulla Jonnaa ikävä. Mä vaan pelkäsin sen reaktiota, kun se näkisi mut.

"Jami! Ihanaa nähdä sua!" Jonna hihkas heti innoissaan ja ennenku mä ehdin tehdä mitään, oli sisko rynnännyt rutistamaan mua niin tiukasti, että pelkäsin tukehtuvani. Halasin sitä vähän kömpelösti takaisin ja yritin pakottaa kasvoille jotain hymyntapasta. Viimein Jonna irrottautu musta ja otti askeleen taaksepäin voidakseen kattoa mua kunnolla. Ja heti sen onnellinen hymy haihtu kasvoilta ja tilalle tuli järkytys.
"Herranjumala! Mitä sun kasvoille on käyny?" se parahti ja mä järsin huulikoruani hermostuneena. Enhän mä mitenkään pystynyt piilottelemaan mustelmia, jotka koristivat mun kasvojani.
"Ääh, vähän tuli otettua yhteen yhen tyypin kaa, ei muuta", vastasin niin huolettomasti ku pystyin ja tuijottelin kenkiäni yrittäen peittää kasvoni Jonnan huolestuneilta silmiltä.

Jonna mulkoili mua epäluulosena, mutta pian se taas hymyili pirteästi ja papatti taukoamatta. Multa meni puolet sen selostuksesta ohi. Se esitteli mut ja Markon innoissaan toisillemme. Mä kättelin pitkää, tummahiuksista miestä ja sen vakava katse sai mut väkisinkin jotenki ahdistuneeks. Mä en tajunnut, miks se katto mua sillä tavalla. Arvostelevasti ja silleen pitkin nenän vartta. Eetu tapitti mua uteliaana ja tervehdin sitä kuulostaen just niin tönköltä ja kömpelöltä ku saatto kuvitellakin. En mä osannu olla lasten kanssa.
"Meillä on muuten sulle yks ilouutinen", Jonna sano jossain vaiheessa ja vilkaisin sen hymyileviä kasvoja pistäen samassa merkille siskon pyöristyneen vatsan.
"Siis ootsä-?" aloitin mut Jonnan iloinen vastaus keskeytti mut.
"Joo!" se kailotti kuulostaen suunnattoman onnelliselta ja jopa Markokin hymyili kietoen käsivartensa Jonnan ympärille.
"No onnea vaan", mä sanoin ja toivoin, etten kuulostanut ihan järkyttävän töykeeltä. Onnistuin jopa hymyilemään ihan vähän.
"Kiitos", Jonna sano säteillen.

Mä tunsin oloni varsin helpottuneeksi, kun tapaaminen Jonnan, Eetun ja etenkin Markon kanssa oli ohi. Jonna oli udellut mun kuulumisia niin tiiviisti, että mun oli pakko valehdella sille. Sanoin olevani töissä eräällä tehtaalla ja asuvani tällä hetkellä yksin. Vaikka mä pelkäsin muuta, niin Jonna tais onneks uskoa sanomiseni. Lähdettyäni kahvilasta, suunnistin kohti Miskan asuntoa ja tunsin oloni jo huomattavasti rennommaksi kuin vielä muutama tunti sitten.

"Mä näin mun siskon ja sen miehen ja kersan tänään", mä kerroin, kun me löhöttiin sohvalla ja leikittiin kattovamme jotain tv:stä pyörivää toimintaleffaa. Mä en edes tiedä miks mä sanoin sen. Miska käännähti kattoo mua kysyvänä mut mä en jatkanu kertomustani enempää.
"Mitäs ne?" se kysy ja mä kohautin olkiani.
"Hyvinhän niillä menee, sisko on taas paksuna", kerroin.
"Hankitaanko mekin lapsi?" Miska sano virnistäen kohottaen samalla vihjailevasti kulmiaan ja mä vilkaisin sitä pyöräyttäen silmiäni
"No hehheh", tokaisin voimatta kuitenkaan estää pientä hymyä.
"Susta tulis varmaan tosi hyvä äiti", Miska jatko ja mä tökkäsin sitä kylkeen.
"Turpa kiinni nyt idiootti, sitä paitsi sä oot meistä enemmän se nainen", sanoin äänellä, joka päätti keskustelun ja yhtäkkiä Miska vetäs mut kainaloonsa ja pörrötti leikkisästi mun hiuksia.
"Hei lopeta, mä en oo mikää pikkulapsi!" tokaisin ja huidoin pojan kädet pois hiusteni kimpusta. Miska hymähti ja laski toisen kätensä mun kyljelle. Mä nojasin sen olkapäätä vasten ja tuijottelin telkkarin ruudulla aseilla räiskiviä ihmisiä ja lenteleviä autoja. Siinä oli oikeestaan yllättävän hyvä olla.

Kännykän soittoääni herätti mut syvästä unesta ja säikähdin sen alkaessa huutaa tyynyn vieressä. Nousin istumaan ja vastasin nopeasti ehtimättä tarkistaa soittajaa. Vilkaisin ihmeissäni Miskaa, joka nukkui yhä kuin tukki. Se ei varmaan heräis vaikka ydinpommi räjähtäis sen talossa. Mulla oli aina ollut surkeet unenlahjat ja heräsin todella helposti ja usein saatoin vaan pyöriä koko yön sängyssä nukahtamatta ollenkaan vaipuen korkeintaan sellaseen epämääräseen horrokseen unen ja valveen välillä.
"Missä sä oot?" Sasha kysy luurin toisestä päästä sammaltaen hyvin vahvasti ja epäilin sen olevan ihan pöllyissä. Huokaisin kyllästyneenä ja mieli teki vaan lyödä luuri sen korvaan.
"Miten nii?" esitin vastakysymyksen osaten kyllä aavistaa, mitä Sasha halus. Ei se mulle kovin usein soitellu. Varmaan vaan kaipas kamanvetoseuraa.

"Jami mä tota... mä tarttisin sun apuu, tosi kipeesti", Sasha sönkötti puhelimeen ja kuulosti jotenkin säikähtäneeltä. Víttu, mihinköhän se oli taas onnistunu ittensä sotkemaan. Mä odotin, että punapää sais asiansa kokonaan sanottua.
"Ku mä oon vähän niinku velkaa yhelle tyypille...", se lopulta jatko vaivaantuneena ja mä tunsin, miten järkytys iskeyty vasten kasvoja. "Mä tarviin rahaa lainaan", Sasha sano ja mun teki mieli paiskata koko vítun puhelin seinään.
"Ja miten vítussa sä kuvittelet et mä voisin sua siinä auttaa?" ärähdin noustuani sängystä ja käveltyäni parvekkeelle puhumaan, etten herättäisi Miskaa.
"Sun on pakko! Ne víttu tappaa mut, jos mä en maksa!" Sasha panikoi ja mä painoin hetkeks silmäni kiinni vetäen syvään henkeä. Nyt piti vaan yrittää pysyy rauhallisena.
"Mulla ei kuule oo yhtään sen enempää rahaa ku sulla, kai sä nyt víttu sen tajuut!" aloin kuitenkin raivota ja vannoin, että jos se idiootti olis ollu mun edessä, oisin vetäny sitä turpaan.

"No mut ei tää nyt yksin munkaan ongelma oo! Sä oot víttu ostanu multa vaikka kuinka paljon kamaa, välillä oot saanu ilmasekskin! Sä oot víttu velkaa mulle!" Sasha puolusteli kuulostaen nyt myös vihaselta ja mua ärsytti suunnattomasti tietäessäni, että se oli oikeessa. Hélvetti, kai mä oikeesti olin sille velkaa. Muuten se varmaan usuttais ne diilerit mun perään, enkä mä halunnu kuolla niiden käsissä jonnekkin ojan pohjalle.
"Okei okei, rauhotu. Mut mulla ei edelleenkään oo penniäkään, joten mitä sä aattelit? Et mä alan myymään pérsettäni niille diilereille sun puolesta?" mä ärähdin Sashalle.
"No sä saat auttaa mua niiden rahojen hommaamisessa, víttu ryöstetään vaikka kauppa", Sasha sano ja mä ajattelin sarkastisesti, että olipa vítun hyvä ja luotettava suunnitelma. Joo, me ei takuulla jäätäis kiinni. Ei hélvetti.

"Millon sun pitää maksaa ja paljon?" mä kysyin kuulostaen yllättävän rauhalliselta. Sasha oli hetken hiljaa, ennenku vastas.
"Tän viikon loppuun mennessä ja tonni", se sano lopulta.
"Okei, mä keksin ehkä jotain et meijän ei tartte murtautuu mihinkää vítun kauppaan ja jäädä kytille kiinni, mä en nimittäin haluu linnaan yhtään sen enempää ku niiden diilerien käsiin", mä sanoin. "Mä soitan sulle myöhemmi", tokaisin ja vastausta odottamatta suljin puhelun. Nojasin parvekkeen kaiteeseen ja mun teki mieli heittäytyä alas siitä. Víttu ihanku mulla ei olis jo ihan tarpeeks ongelmia ollu.

Hätkähdin parvekkeen oven käydessä ja kohta tunsin Miskan käsivarret ympärilläni. Käännyin ympäri ja otin pojan ojentaman tupakan vastaan.
"Kenen kanssa sä puhuit?" Miska kysy unen karhentamalla äänellä ja mä kohautin olkiani näyttäen niin huolettomalta ku osasin.
"Yhen frendin vaa", vastasin ja puhalsin savua ilmaan. Miska vaan nyökkäs ja tunsin oloni helpottuneeks, koska se ei epäilly mitään. Näytin mahdollisimman tyyneltä, vaikka todellisuudessa mun ajatukset oli pelkkää sekavaa vuoristorataa.

-

Hmm tulikohan vähän liikaa viljeltyä tota víttua :DD no ei se mitää kirosanat on kivoja

  Re: Pojat ei itke

Lähettäjä: hene 
Päivämäärä:   14.3.13 21:32:42

oot nii hyvä kirjottaa oikeesti! voin kuvitella nää tekstit mun päässä nii täydellisesti et huhhuh! jatkoo vaa! c:

  Re: Pojat ei itke

Lähettäjä: Paseli 
Päivämäärä:   16.3.13 17:24:36

Ehheh, kirosanoja ei IKINÄ ole liikaa - terveisin kukkahattutädin kauhuteini, joka jälleen rei'itti naamansa do it yourself -tekniikalla.

Njoo. Must oli kivaa, ku oli vähä tommosta söpöstelyä ja sillei, Rasmuskaa ei oo ollu kiusaa Jamia. Miska on mukava ihmine, harmi ettei se tajunnu sitä et [s]Emil[/s] eiku siis Jami salailee tota Sashaa... Mutta juu, kirjotusvirheitä en bongannu ollenkaa tälläkää kertaa. :)

  Re: Pojat ei itke

Lähettäjä: Bitch 
Päivämäärä:   16.3.13 20:49:48

up

  Re: Pojat ei itke

Lähettäjä: hanoi 
Päivämäärä:   19.3.13 00:41:24

Nää tulevat osat voi sitte olla vähän sekavia, varotan etukätee. Tästä koko tarinasta tuli muutenki vähän erilainen ku aluks aattelin mut toisaalta en mä ikinä pahemmi etukätee suunnittele, kirjotan vaa fiiliksen pohjalta mitä mielee pälkähtää, joten lopputuloski on sen mukanen. :D

-

Mä olin ihan hélvetin hermostunut seistessäni Rasmuksen asunnon oven takana. Mä en ollut nähny sitä sen viimekertasen... välikohtauksen jälkeen. Mut ei se pelkästään ollu syy mun levottomuuteen. Mä olin sopinu Sashan kanssa hommaavani osan niistä rahoista ja aioin pölliä ne Rasmukselta, en mä muutakaan vaihtoehtoa keksiny. Mä olin joskus saanu selville sen pankkikortin numeron, vaikken todellakaan koskaan ajatellu varastavani siltä rahaa. En mä olis sitä nytkään halunnu tehä, mutta ei oikeen ollu vaihtoehtoja. Mä niin vihasin mun elämää.

Rasmus ei onneks ollu kotona ja mä tunsin itteni murtovarkaaks hiipparoidessani painostavan hiljasessa kämpässä. Ihanku olisin koko ajan odottanu Rasmuksen ryntäävän raivoissaan jostain nurkan takaa. Luoja, sä oot säälittävä, vítun neiti, ääni ilkkui mulle pääni sisällä ja mun teki mieli kiskoa hiuksiani, hakata päätä seinään tai jotain, mitä tahansa, jotta se hiljenisi. Meinasin saada jonku halvauksen kuullessani ulko-oven käyvän. Puristin takkini taskussa olevaa korttia ja tunsin sen reunan uppoavan kivuliaasti ihooni, mutten välittänyt. Mä vaan seisoin siinä lamaantuneena paikoillani Rasmuksen riisuessa eteisessä ja astellessa peremmälle. Sen harmaiden silmien katse porautui muhun ja nielaisin hermotuneena yrittäen näyttää mahollisimman normaalilta.

Nopeesti Rasmuksen kasvot levis tuttuun virneeseen ja se asteli lähemmäs mittaillen mua katseellaan niinku jotakin tavaraansa. Mä tunsin voivani pahoin ja käänsin katseeni pois.
"Kappas, tääpäs yllätys", Rasmus puhu ärsyttävän itsetyytyväisellä äänellä ja mä mulkaisin sitä vihaisesti saaden miehen ivallisen hymyn vaan leviämään. Se astahti lähemmäs ja mä peräännyin. Rasmus naurahti.
"Mitäs mun pikku koira täällä tekee, tuliko ikävä?" se kysyi puhuen kammottavan normaalilla äänellä ja mua hermostutti tilanne koko ajan vaan enemmän. Mä halusin häipyä, mutta epäilin, ettei Rasmus päästäisi mua pois kovin helposti.

Mä tuijotin ilmeettömänä maahan ja pelkäsin Rasmuksen kuulevan mun sydämen lyönnit, jotka tuntu luonnottoman kovilta. Kurkkua kuristi ja mä liikuttelin käsiäni hermotuneena puristaen niitä nyrkkiin ja auki. Rasmus silmäili mua ja epäilys sytty sen silmissä. Se näki, että mä olin poikkeuksellisen hermostunut. Mä otin askeleen eteenpäin mut Rasmus tarttu nopeesti mun käsivarresta pakottaen mun pysähtymään. Se virnisti ja siirsi kättään niin, että puristi just siitä kohtaa, mihin neulat oli jättäny arpensa. Mä purin huultani, etten huutais kivusta ja yritin kiskoa kättäni vapaaksi toisen otteesta. Rasmus kuitenkin vaan vetäs mut kovakourasesti lähemmäs itteensä ja upotti toisen kätensä mun hiuksiin tukistaen lujasti. Mä puristin silmäni kiinni ja maistoin veren suussani purressani huultani. Rasmus väänsi mun päätä väkisin taaksepäin repien tuskallisesti mun hiuksia ja tunsin, miten osa niistä irtosi ja tipahti mun olkapäille. Niskaa särki epämukava asento ja pyristelin heikosti Rasmuksen otteessa.

Tunsin Rasmuksen upottavan hampaansa mun kaulaan purren ihon rikki ja tällä kertaa älähdin kivusta rimpuillen miehen otteessa. Värähdin inhosta Rasmuksen nuollessa mun verta, joka valu sen hampaiden aiheuttamista jäljistä.
"Víttu sä oot sairas!" mä huusin ja repäisin itseni voimalla irti miehestä perääntyen nopeesti kauemmas. Painoin kädellä verta vuotavaa kaulaani ja tunsin, miten sydän hakkas rinnassa.
"Vítun sekopää!" jatkoin huutoani mut Rasmun vaan virnisti. Se astahti taas lähemmäs ja mä yritin perääntyä mut tömähdin senää päin. Hetkessä Rasmus oli painanut mut sitä vasten tuijottaen mua niinku joku mielipuoli. Mä aloin oikeesti miettiä sen mielenterveyttä, sehän oli ihan sekasin. Ja mä halusin pois siitä ahdistavasta ja uhkaavasta tilanteesta. Heti.
"Pysy kaukana", ärähdin kattomatta Rasmusta silmiin ja potkaisin sitä polveen saaden sen huutamaan kivusta ja perääntymään muutaman askeleen kumartuessaan pitelemään jalkaansa. Juoksin eteiseen ja just ku olin ovella tunsin voimakkaan otteen kaulani ympärillä. Rasmus piteli mun kaulasta kuristavalla otteella ja veti mut kiinni itteensä. Mä aloin olla jo ihan paniikissa ja rimpuilin ku hullu Rasmuksen otteessa. Se sai mut helposti pidettyä paikoillani, enkä mä pystyny huutamaa sen kuristaessa mua. Paniikki ja hapenpuute sumens ajatukset ja mun hämärässä näkökentässä vilkku tähtiä. Tähänkö mä nyt kuolisin? Kumma juttu, että vaikka sitä aina toivo kuolevansa ni sitten kun siihen oli mahdollisuus niin sitä yrittikin taistella kaikin voimin surkeen elämänsä puolesta.

Huidoin käsilläni ja jotenki onnistuin osumaan kyynärpäälläni Rasmuksen vatsaan. Sen ote irtos ja mä kompuroin eteenpäin henkeä haukkoen. Rasmus oli kumartunu pitelemään mahaansa ja mä potkaisin sitä vielä kaikin voimin naamaan saaden sen kaatumaan selälleen lattialle kiroillen ja verta vuotavaa nenäänsä pidellen. Mun näkökenttä oli edelleen vähän sumea ja pyörrytti mut onnistuin pääsemään ulos asunnosta ja ryntäsin rappuset alas melkein kaatuen niissä. Vasta ulkona mä uskalsin pysähtyä ja lysähdin polvilleni maahan, koska mua huimas ihan hélvetin pahasti. Hengitys pihisi inhottavasti ja kyykin siinä märässä maassa niin pitkään, että happi kulki taas normaalisti ja kykenin nousemaan ylös.

"Mitä hélvettiä?!" Miska parahti nähdessään mut ja mä kävelin sen ohi kaipaamatta sen rasittavaa huolehtimista.
"Yrittiks se hullu kuristaa sut?" se kysy kauhuissaan ja yritti koskee mun kaulaa peittäviä mustelmia, jotka paisto varmaan kilometrien päähän.
"No ei", mutisin välttelevästi.
"Miks sä menit taas sen luokse? Se vítun sekopäähän tappaa sut vielä", Miska jatko jauhamistaan ja mä käännähdin ärtyneenä sitä päin.
"Pidä nyt se turpas kiinni! Mä en jaksa kuunella!" huusin ja Miska tuijotti mua ihmeissään ja vähän säikähtäneen näkösenä. Hélvetti, että mua ärsytti. Se ei näyttänyt edes yhtään vihaselta, vaikka mä raivosin sille ilman syytä ja olin muutenkin tällänen víttumainen narkkari.
"No mitä?!" ärähdin, kun se vaan tuijotti mua ruskeilla silmillään osaamatta näköjään muodostaa enää sanoja. Víttu, huutais nyt edes takasin! Mua ärsytti koko ajan vaan enemmän. Miks sen idiootin piti olla aina niin hiton rauhallinen ja huolehtivainen? Mun raivo olis varmaan laantunu, jos se olis vaan huutanu mulle takasin ja vaikka mottassu naamaan, mutta ei, kun siinä se vaan tapitti niin hiton säälittävän näkösenä.

"Rauhotu nyt, Jami, enhän mä mitään pahaa-", se alotti mut mä keskeytin sen raivoamisellani.
"Víttu pää kiinni! Mä en jaksa kuunella sun ininää! Víttu huutasit edes takas mut eihän sun kanssa edes voi riidellä, sáatana!" karjuin ja Miska tuijotti mua silmät suurina perääntyen vähän. Hienoo, nyt se pelkäskin mua. Ja mua vítutti vaan koko ajan enemmän. Mä painoin silmäni kiinni ja käänsin selkäni Miskalle pystymättä kattomaan niitä sen ärsyttävän viattomia silmiä.
"Miks sä haluisit riidella?" se kysy ihmeissään ja mun teki ihan oikeesti mieli lyödä sitä. Taas. Víttu mä olin kúsipää.
"Mun pitää mennä", tokaisin äkkiä tällä kertaa rauhallisemmin ja kävelin ovelle, josta olin just tullu sisälle.
"Odota! Jami!" Miska huus mun perään yrittäen estää mua lähtemästä mut mä paiskasin oven sen naaman edestä kiinni ja etsin kännykästä Sashan numeron kävellessäni.

Can't find my doctor
My bones can't take this ache
If ya dance with the devil
Your day will come to pay

Fuel-injected dreams
Are busting at the seams
Am I in Persia
Or am I just insane?


Valkonen jauhe lusikassa, sytkärin palava liekki. Mä painoin neulan suonen läpi ja katoin miten heroiini virtas mun elimistöön. Sasha yritti estää mua ja väitti, että se oli liian iso annos mut páskat mua sen mielipiteet kiinnosti. Mä halusin pään sekasin. Mä en vaan yksinkertasesti kestäny enää.

Silver spoon and needle
Witchy tombstone smile
I'm no puppet
I engrave my veins with style

One foot in the grave
Such a foolish child
For a date with death
Sign the dotted line


Kama iski muhun samantien. Ja hélvetin kovaa iskikin. Järkyttävä pahoinvoinnin aalto pyyhkäs mun läpi ja mä taivuin kaksin kerroin laatan lentäessä kaaressa suusta. Mun koko kroppa vaan kouristeli muuttuen sinertäväks, enkä mä pystyny yhtään hallitsee sitä. Se oli ihan karseeta ja mä tajusin sen verran, että joku oli menny pieleen. Ei tän näin pitäny mennä. Ja sitte pimeni. Mä havahduin kuitenki nopeesti uudelleen ja kaikki oli pelkkää epäselvää sumua. Mä tajusin etäsesti, että mut oli raahattu kylppäriin ja oksennus valu pitkin mun vaatteita veden kanssa. Hahmotin Sashan epäselvästi edessäni ja se taisi huutaa mun nimeä.
"Jami! Víttu jätkä, et nyt kuole siihen!" Sashan kasvot veny ja aaltoili mun silmissä. Kaikki oli sekavaa ja tuntu pyörivän. Oksetti. Tärisin, oli vítun kylmä. Kauaa mä en pysynyt tajuissani vaan upposin jälleen tajuttomuuteen tällä kertaa pysyvästi ja mä en ollu varma, heräisinkö enää.
"Víttu Jami, herää! Ei hélvetti!"

Need one more rush
Then I know, I know I'll stop
One extra push
Last trip to the top

I've been through Hell
And I'm never goin' back
To dancing on glass


-

Ja mä KÄSKEN teitä kuuntelemaan Mötley Crüen Dancing On Glass kipaleen, josta noi ihanat lyriikat on pöllitty. <3 http://www.youtube.com/watch?v=Mx0_mIxvbsc

  Re: Pojat ei itke

Lähettäjä: Jenna @ amk 
Päivämäärä:   19.3.13 07:22:36

Voi Jami minkä menit tekemään..

  Re: Pojat ei itke

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   19.3.13 13:51:32

Eieieeiii..!! Ei se saa kuolla..:( mut tää on niin ihana tarina ,että ei tästä mitään negatiivista voi edes ajatella sanovansa! Kirjoitusvirheitä en huomannut,ainakaan en sellaisia mitkä olisi häirinnyt ja sie kirjoitat tosi hyvin! Jatkoa odotellessa..!:)

  Re: Pojat ei itke

Lähettäjä: minä 
Päivämäärä:   20.3.13 18:53:09

Ei apua ei tommoseen kohtaan voi jättäää! Nää tarinat on kun ihan aito kirjailija kirjottas ja niinhän sinä hanoi ootkin(: kunhan oikeesti joudat niin eikun kirjoittelemaan sillä täällä on monta tyyppiä ketkä oottaa jatkoo

  Re: Pojat ei itke

Lähettäjä: hene 
Päivämäärä:   21.3.13 13:01:31

EEI ET VOI JÄTTÄÄ TÄLLÄSEE KOHTAA!! iha mahtava pätkä! oot nii hyvä kirjottaa et huhhuhh! nopiasti jatkoo!:

  Re: Pojat ei itke

Lähettäjä: Ciki 
Päivämäärä:   25.3.13 16:26:28

Voi eieieieieieieieieiei!!!!!! Et saa jättää tälläseen kohtaan! Jatkoo :)

  Re: Pojat ei itke

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   25.3.13 19:24:31

Koska tulee jatkoa?:)

  Re: Pojat ei itke

Lähettäjä: hanoi 
Päivämäärä:   25.3.13 22:03:43

Jatkoa tulee tässä :)

-

Mä heräsin seuraavan kerran sairaalassa. Olo oli vítun pölähtäny ja tuntu ku olisin viettäny vähintään viikon mittasen tripin. Lääkkeet surras aivoissa tehden niistä pöhnäset ja sumuset. Mä en tuntenu kunnolla kroppaani, enkä siis kipuakaan. Valkonen huone häikäs inhottavasti ja mun oli pakko painaa silmät takas kiinni. Olisin halunnu vaan nukahtaa uudelleen mut valitettavasti lääkkeiden vaikutus tais olla lopuillaan ja tunto alko palaamaan ruumiiseen ja ajatukset selkenemään. Tai ainakin ajatteleminen tuntu koko ajan helpommalta. Selkeestä nyt en tiedä.

"Mites täällä voidaan?" joku nuori naishoitaja kysy astuessaan hymyillen huoneeseen ja kumartu räveltämään letkuja, jotka kulki tippalaitteesta mun käteen. Mä en jaksanu vastata sille ja toivoin sen häipyvän nopeesti.
"Sattuuko sua johonki?" se kysy multa lässyttäen niinku jollekkin lapselle. Mua rupes pikkuhiljaa vítuttamaa.
"Ei", tokaisin vaikka todellisuudessa kipu alko pikkuhiljaa tykyttää vähän joka puolella. Painoin silmät kiinni ja toivoin saavani nukkua rauhassa. Tosin en mä varmaan pystyis enää nukahtaa.

"Mä annan sulle tällästä kipulääkettä", se muija selitti ja mä tuijotin kauhuissani sen kädessä olevaa neulaa. Mä en halunnu sen pistävän mua yhtään millään.
"Älä koske muhun!" ärähdin ja vetäisin käteni pois. Hoitaja katto mua ihmeissään hymyillen sitten taas yliystävällisesti lähestyen uudelleen uhkaavasti sen vítun ruiskunsa kanssa. Mä mulkoilin neulaa, jota en halunnu sen ämmän tunkevan suoneeni.
"Mulla on ihan hyvä olo!" huusin jo melkeen paniikissa.
"Rauhotu, ei oo mitään hätää. Mä laitan nyt tän-", se hoitaja lässytti edelleen ku olisin joku vítun vajaa ja mulla napsahti. Ponkaisin istumaan siinä sängyllä ja huitaisin sen ruiskun ämmän kädestä.
"Et víttu laita muhun yhtään mitään!" huusin ku mikäkin mielipuoli ja se hoitaja tuijotti mua järkyttyneenä.
"Sun pitää nyt rauhottua tai-", se alotti mut mä keskeytin sen lyömällä sitä vítun lutkaa yksinkertasesti nyrkillä naamaan.
"Turpa kiinni sáatanan lehmä!" huusin kurkku suorana ja se nainen tuijotti mua kauhuissaan maatessaan lattialla ja pidellessään poskeaan, joka punersi kivasti.
Samassa huoneeseen ryntäs kaks kaapin kokosta vartijaa tai jotain, ihan sama, ja ne pakotti mut selälleni siihen sängylle. Mä vaan huusin ja rääyin kurkku suorana rimpuillen ja potkien kaikin voimin. Ne kúsipäät sito mut siihen vitun sänkyyn kiinni jollain nahkaremmeillä ja mä yritin riuhtoa niitä irti huutaen edelleen, vaikka kurkkuun sattu jo. Sitten mun käsivarteen tuikattiin neulalla jotain rauhottavaa ja hetken sätkittyäni vaivuin taas kerran tajuttomuuteen.

Kun mä heräsin uudelleen, olin niin lääkepöllyissä, etten jaksanu alkaa riehua ja vaan makasin lamaantuneena paikallani. Sitä paitsi mä olin edelleen kiinni siinä vítun sängyssä. Mä räpyttelin silmiäni ja hahmotin Miskan tutut kasvot, jotka hymyili mulle surullisesti. Sen kasvot oli kalpeet ja silmien alla tummat varjot. Se näytti väsyneeltä ja riutuneelta ja mä tiesin, että mun takia. Mä käännyin tuijottamaan kattoa, joka näytti aaltoilevan mun lääkehuuruisessa mielessä.
"Jami, voitsä ees kattoo muhun?" Miska pyys lopulta hiljaa, kun mä vaan keskityin katon valkosen maalipinnan liikkeisiin. Käänsin kuitenkin katseeni kohtaamaan suklaanruskeet silmät, joiden tuskan ja surun täyttämää katsetta mä en kestäny kohdata. Miska laski kätensä varovasti mun oman päälle. Sanomatta mitään se irrotti ne vítun remmit mun ranteista ja nilkoista.
"Kiitti", mä mumisin hiljaa ja hätkähdin tuntiessani Miskan huulet kevyesti omiani vasten. Nopeesti mä kuitenki suljin silmäni ja vedin Miskaa lähemmäs niin, että se melkein makas mun päällä siinä sairaalasängyllä. Mua ei ois vähempää voinu kiinnostaa vaikka joku hiton hoitaja olis tullu huoneeseen. Mä puristin Miskaa niinku joku kuolemassa oleva viimestä oljenkorttaan, enkä halunnu päästää koskaan irti.

Mä häivyin sieltä sairaalasta vaikka ne ei olis suostunu todellakaan mua vielä päästää ja olis luultavasti käskenyt mut jonnekkin vítun vierotukseen. Juu ei kiitos. Mä vaan nypin ne vítun letkut irti käsistäni ja kävelin ulos sairaalasta. Se oli varmaan oikeesti jotain vítun kohtalon pilkkaa tai jotai, koska heti ku mä astuin sairaalan ovesta ulos, mä liukastuin ja kaaduin selälleni siihen maahan. Tai kompastuin, ihan sama. Siis ei kukaan liukastu tai kompastu suoralla asvaltilla kävellessään. Paitsi mä, näköjään. Jos joku olis nähny, se olis varmaan nauranu mut mua ei pahemmin naurattanu selän tärähtäessä vítun kovaa ja kivuliaasti ja pään kolahtaessa hélvetin kovaa asvalttia vasten. Hetkeks mun silmissä sumeni ja mä näin tähtiä. Mä vaan jumitin siinä urpon näkösenä selälläni maassa hyvän tovin, kunnes uskalsin nousta ja totesin olevani ainakin pääosin ehjänä. Totesin itselleni, että taisin olla vaan niin hemmetin lääkehuuruissa vielä ja lähdin kävelemään sytyttäen samalla tupakan.

Katsoessani peiliin mua takasin tuijotti kalpeet, väsyneet kasvot ja verestävät, tummien varjojen ympäröimät silmät. Mä olin laihtunu hitosti ja vaatteet vaan roikku mun päällä, muijien vaatteetki olis varmaan liian isoja. Mä en tunnistanu enää itteeni, mä olin pelkkä haamu entisestä. Mun paskaset hiukset ei ollu enää vähään aikaan näyttäny mustilta ja mun teki mieli tarttua saksiin ja leikata ne hélvettiin mut en jaksanu, liian iso vaiva. Kiskoin vaan hupun päähäni ja tuijotin edessäni olevaa ruiskua. Olin vasta eilen maannu sairaalassa melkein kuoltuani yliannostukseen, mutta se ei estänyt mua vetämästä jälleen päätä täyteen. Ei mua kiinnostanu, mä en jaksanu välittää enää mistään. Ihan vítun sama.

"Jami?" Mä olin kuulevani jonkun kutsuvan mun nimee mut en jaksanu reagoida.
"Jami, ootsä täällä?" Mä virnistelin typerästi itsekseni istuessani pimeässä olkkarissa lattialla viinapullon kanssa. Mä olin lopulta heittänyt kamat vessasta alas ja tyytyny pelkkään viinaan. Nyt mua tosin vítutti, koska olisin halunnu pään kunnolla sekasin.
"Voi víttu. Ootsä kännissä?" Miska huokas kyllästyneellä äänellä ja käveli mun luokse.
"Miska?" mä sammalsin ja yritin päästä ylös lattialta.
"Oon, mitä sitte", jatkoin virnuillen ja Miska tuijotti mua jotenki pettyneenä. Víttu eikö mikään, mitä tein kelvannu. Olin jo vähällä vetää taas hihaan mut onnistuin hillitsee itteni ja silti ei víttu oltu tyytyväisiä. Olis ollu parasta, kun olisin vaan kuollu siihen vítun yliannostukseen.

"Voi víttu sun kanssa", Miska tokas mut otti sen viinapullon kuitenki multa. Mä tuijotin hölmistyneenä, kun se hörppäs siitä irvistellen polttavalle maulle.
"Sä oot juonu ihan tarpeeks, mä juon nää loput", se ilmotti mulle kuuntelematta mun sammaltamia vastalauseita. Mä tuijotin hiljaa vierestä Miskan kaataessa viinaa kurkustaan alas, kunnes tönäisin sen selälleen olkkarin matolle hyökäten sen huulien kimppuun. Viinapullo vieri kilisten ilosesti levittäen samalla loput sisällöstään pitkin lattiaa. Se oli kuitenkin vähin asia, joka mua tai Miskaa sillä hetkellä kiinnosti. Mä purin vaaleatukan huulia maistaen lopulta veren suussani ja revin paidan melko rajuin ottein pojan päältä. Miska vastas samalla mitalla repien mua hiuksista ja kieräytti mut lopulta alleen. Ei meijän suhdekkaan tainnu ihan sieltä terveimmästä päästä olla, mutta minkäs teit. Ei me keritty makkariin asti tai vaivauduttu siirtymään ees sohvalle. Olkkarin kova, viinan tahrima ja muutenkin kaikinpuolin hélvetin epämukava lattia sai kelvata.

  Re: Pojat ei itke

Lähettäjä: hene 
Päivämäärä:   27.3.13 12:11:10

tosi kiva pätkä, kiitti tästä:3! ootan kovasti jatkoo c:

  Re: Pojat ei itke

Lähettäjä: jinjan 
Päivämäärä:   27.3.13 17:41:44

Jes vihdoin jatkoo, luulin jo et kävis pahemmin. Jatkoo (: !!

  Re: Pojat ei itke

Lähettäjä: hene 
Päivämäärä:   30.3.13 22:47:31

up! herrane aika tämä o pudonnu

  Re: Pojat ei itke

Lähettäjä: Ciki 
Päivämäärä:   31.3.13 19:13:03

Up :)

  Re: Pojat ei itke

Lähettäjä: Evelyn 
Päivämäärä:   31.3.13 21:03:29

Jatka! Iihana

  Re: Pojat ei itke

Lähettäjä: hanoi 
Päivämäärä:   1.4.13 01:16:13

Kirjotimpa tän äsken loppuun eli se ois nytte sitte viimenen pätkä. Kertokaahan mielipiteenne! :)

-

Aamulla herätessäni mun olo oli niin järkyttävä et olisin vaan voinu jäädä siihen paikalleni makaamaan mut kova alusta ei tuntunu kovin mukavalta selkää vasten. Mä räpyttelin silmäni auki ja tajusin makaavani olkkarin viinalta ja vähän muultakin haisevalla lattialla. Koko kroppa oli mukavasti kipeytyny ja jumissa. Könysin vaikeasti ylös ja mietin suihkuun menoa todeten lopulta, etten jaksanu vaivautua. Raahauduin keittiöön ja huomasin ikkunasta Miskan ulkona röökillä. Otettuani useamman särkylääkkeen päätin mennä pojan seuraksi. Kähisin Miskalle huomenet ja sytytin oman tupakkani. Ulkoilman kirkas valo häikäs mun silmiä ja jouduin pitämään niitä puoliks kiinni. Miska vilkas mua ja puhals savut ulos.
"Sä näytät ihan karseelta", se tokas suoraan ja mulkaisin blondia imaisten omaa tupakkaani. Tunsin tutun tärinän, joka häiritsi ärsyttävästi mun polttamistakin sätkän meinatessa tippua sormista.
"Kiitos vaan", mä tokaisin tuijotellen tyhjästi eteenpäin.

"Mitä?" mä ärähdin Miskalle tuntiessani sen tuijotuksen itsessäni. Se astahti mun eteen ja mä käännyin kattomaan sen kasvoja. Miska kieto käsivartensa mun ympärille ja paino tupakanmakuset huulensa mun omia vasten. Mä vastasin suudelmaan sulkien silmäni.
"Sun pitää oikeesti lopettaa", Miska sano irrottautuessaan musta ja mä irvistin työntäen pojan kauemmas itsestäni. Nojasin parvekkeen kaidetta vasten haluamatta katsoa niihin silmiin, joissa oli taas se ärsyttävän tuttu katse. Se sai mut tuntemaan itseni vielä enemmän kusípääks kun jo valmiks tunsin.
"Jami oikeesti, tajuutsä et sä kuolet tolla menolla", Miska aneli ja yritti tarttua mun käsivarteen mut mä kiskaisin sen kauemmas kääntyen vihaisesti Miskaa kohti saaden sen vähän perääntymään.

"Tajuutsä et sitä mä oon tässä aika vítun pitkään jo toivonu", ärähdin ja kävelin Miskan ohi sisälle suoraan eteiseen.
"Jami! Víttu oikeesti, älä mee!" se huus mun perään mun kiskoessa kenkiä jalkaani. Aina tää sama paskakuvio toistu, ei mikään koskaan muuttuis paremmaks.
"Mä rakastan sua", Miska parahti mun ollessa jo avaamassa ulko-ovea. Mun liike pysähty kesken ja nielaisin kattomatta vieläkään Miskaan vaikka tunsin sen anovan katseen. Se rakasti mua? Mä en tienny, mitä mun olis pitäny ajatella tai sanoa. En mä tienny, rakastinko mä Miskaa. Mitä rakkaus edes oli? Ehkä mun kaltanen narkkaripaska ei edes omistanu sellasta kykyä. Ehkä me narkkarit ei osattu rakastaa muuta kun huumettamme, vaikka syvällä sisimmässä tiedettiin et se vaan tuhos elämän.
Lopulta mä avasin sen oven ja häivyin kylmästi jättäen Miskan itkemään perääni.

Mä nojasin jonkun baarin seinään ulkona ja poltin marisätkää, joka rauhoitti mun mieltä. Vilkaisin vieressäni olevaa Sashaa. Se ei pystyny olee paikallaan ja vilkuili koko ajan levottomasti ympärilleen. Me oltiin tultu maksamaan se velka ja Sasha oli ihan hermona. Se oli vetäny just hihaan baarin vessassa mut ilmeisesti kama ei rauhottanu sitä yhtään. Mä olin yllättävän rauhallinen, eikä mua oikeestaan jaksanu paljoo kiinnostaa. Joku kaapin kokonen, mustiin ja ilmeisesti omasta mielestään vítun cooleihin tummiin aurinkolaseihin pukeutunu korsto asteli tyylikkäästi varjoista meijän eteen ja Sasha tyrkkäs rahat hermostuneena täristen sen käteen. Mä vaan seisoin siinä vieressä kädet takin taskuissa ja puhaltelin savuja ulos.
"Haluutteks te ostaa samalla jotain?" korsto muris matalalla äänellä ja Sasha vilkas mua pikasesti, ennen ku nyökkäs. Korsto katsahti meitä jotenkin ivallisesti mut kaivo kuitenki takkinsa taskusta kaks pientä pussia valkosta, tuttua jauhetta. Hetkeks mun ajatukset käänty Miskaan ja sen suklaasilmiin mut karkotin pojan kuitenki nopeesti mielestäni.

Sashan kadottua jonnekkin mä löysin itteni sen baarin paskasesta vessasta. Olin ottanu tyhjän bissepullon korkin messiin ja ripottelin valkosta jauhetta siihen. Asetin sytkärin liekin siihen alle ja meinasin pudottaa koko paskan kuuman tulen polttaessa mun sormia.
"Víttu!" sihahdin ja huokaisin helpotuksesta, kun jauhe muuttu lopulta kullanruskeeks nesteeks ja vetäisin sen ruiskuun. Kiskoin vyön irti farkuistani ja puristin sen hauiksen ympärille kiristäen tiukalle. Suonet ei meinannu tulla esiin ja tärisin kärsimättömänä. Viimein sain neulan upotettua arpiseen kyynärtaipeeseeni pullottavaan suoneen ja huokaisin helpotuksesta pudottaen tyhjän ruiskun paskaselle lattialle. Nojauduin taaksepäin silmät kiinni. Joku pari pani viereisessä kopissa mut mä en jaksanu antaa äänekkään voihkeen ja seinän ryntyksen häiritä.

Miska ei ollu kotona mun saapuessa takas ja mä kävelin suoraan jääkaapille kaivaen sieltä kaljan. Lysähdin istumaan olkkarin sohvalle ja tuijotin tyhjänä eteenpäin hörppien kaljaani, kunnes kyllästyin ja paiskasin lasipullon seinää päin. Se räsähti rikki levittäen sirpaleet ja nesteet pitkin lattiaa. Samassa mä muistin, että mulla oli vielä kamaa jäljellä ja kaivoin pussin esille. Siellä oli heroiinia vielä sopivasti toista satsia varten. Valmistettuani aineen käyttövalmiiks, upotin neulan samaan kohtaan ku aikasemmin. Mä tiesin leikkiväni hengelläni ottaessani näin ison annoksen. Mun katse osu pöydällä telineessä oleviin keittiöveitsiin ja hetken mielijohteesta nappasin yhen terävän lihaveitsen. Tutkailin kiiltävää terää ja hipaisin sitä sormillani viiltäen vahingossa pienen haavan. Ihon pintaan nousi pieniä, punasia pisaroita ja upotin terän ranteeseeni viiltäen syvän haavan. Sävähdin kipua, mutta nautin siitä samalla tuijottaen haavasta valuvaa, kirkkaanpunaista verta haltioituneena.

Mä tuijotin oman vereni tahrimaa veistä ja sivelin tahmeaa, raudalta haisevaa nestettä sormillani. Puristin veistä tiukasti kädessäni ja vein sen vatsani lähelle. Suljin silmäni, vedin syvään henkeä ja upotin terän mahastani läpi. Järkyttävä, lamaannuttava kipu sokas mut, enkä mä edes osannu odottaa mitään sellasta. Ei sitä voinu kuvailla. Haukoin koristen henkeä veren valuessa mun suusta ja lysähdin kyljelleni maahan. Veri tahras joka paikan ja mä tärisin ja kouristelin, kunnes syvä, tumma pimeys valtas mut. Mä tunsin viimein jotenkin rauhallisen olon saavuttavan mieleni. Kipu ja tuska oli poissa.

***

Miska

Mä kävelin kohti kämppääni ja rukoilin mielessäni, ettei Jami ollu menny tekemään mitään typerää. Olin käyny moikkaamassa yhtä kaveriani, jolla oli pippalot kämpillään mut mä olin vaan masentanu muitaki ankeella fiilikselläni ja saatuani tarpeekseni kyselyistä, mikä mua oikeein vaivas, päätin lopulta häipyä. En mä ollu edes juonu paljon mitään, ei huvittanu. Mä en kyenny ajattelemaan mitään muuta ku Jamia ja rukoilin sen olevan kunnossa. Mä en tajua, miks mä välitin siitä niin paljon, miks mä rakastin sitä. Ei se ehkä edes ansainnu sitä mut en kokenu olevani mitenkään parempi ihminen ku se. Ei tässä maailmassa kellään ollu varaa arvostella toisia. Mä halusin auttaa Jamia, halusin sen pääsevän kuiville. Ja mä uskoin, että sekin rakasti mua ja toivoin, että sen avulla se vois päästä irti heroiinista. Toivoin niin hélvetisti.

Kaivoin avaimet farkkujeni taskusta ja työnsin oven auki, enkä todellakaan ois ikinä osannu varautua näkyyn, jonka jouduin kohtaamaan sisällä. Näkyyn, jota en tulis ikinä unohtamaan ja joka tulis kummittelemaan mun verkkokalvolla ikuisesti muistuttaen painajaismaisesta hetkestä. Mun sydän jätti varmaan yhden tai useamman lyönnin välistä nähdessäni Jamin makaamassa keittiön lattialla ja veren oksettavan metallisen hajun leijuessa ilmassa. Kuolema tuntui leijuvan painostavana koko kämpässä. Mä ryntäsin Jamin luokse ja heittäydyin lattialle sen elottoman ruumiin viereen. Henkäisin järkyttyneenä nähdessäni veitsen törröttävän sen vatsasta. Veri oli tahrannu lattian ja sotki mun vaatteet ja kädet mut mä vähät välitin.

"Jami! Jami! Ei víttu, ei, ei...", mä hoin tajuamattani ääneen ja kokeilin hätäisesti Jamin pulssia. Sitä ei tuntunut. Tummansiniset silmät tuijotti tyhjinä eteenpäin. Mä tunsin kyyneleiden kirvelevän omissa silmissäni ja purin hampaitani yhteen. Jamin verisestä käsivarresta törrötti yhä huumeruisku irvokkaan näkösesti ja mä vedin sen varovasti irti. Mun kurkkua kuristi ja tuntu ku sisuskalujen ympäri olis kiedottu metalliketju tiukalle solmulle. Sydän tuntu hajoavan pieniks palasiks. Pyry nous taas kerran mun mieleen ja mä mietin, että miks mun piti kestää kaikki tää paska. Miks mun piti menettää kaikki? Miks kaikki mulle tärkeet ihmiset kuoli?

"Hélvetti", mä kuiskasin ääni pahasti väristen kyyneleiden valuessa poskille ja puristin Jamin kevyttä, elotonta kehoa itseäni vasten. Pyyhkäisin mustat hiussuortuvat kalpeilta kasvoilta ja painoin varovasti luomet lasittuneiden silmien eteen. Silmien, jotka ei enää koskaan aukeis.

But I don't know what love is
Is there something else giving me the chills?

But if my hands´re the color of blood
Then, Baby, I can tell ya sure I can tell ya

Love kills
Kills
Love kills
Kills


--------------

Biisi on nimeltään Love Kills ja se on Sid & Nancy -leffan soundtrackilta. Se on hyvä leffa! (ah Sid Vicious <3)

  Re: Pojat ei itke

Lähettäjä: hene 
Päivämäärä:   1.4.13 11:20:02

apua mä itkin tuos lopussa ♥ iha mahtava tarina! kiitos tästä♥

  Re: Pojat ei itke

Lähettäjä: varma 
Päivämäärä:   1.4.13 12:45:05

pakko sanoo et en oo tottunu näi kauheisiin loppuihin ..
mut silti upea tarina ! kiitos ♥

  Re: Pojat ei itke

Lähettäjä: misfit 
Päivämäärä:   1.4.13 12:53:04

Hanoi kiitän sua tästä. En mää mitään rakentavaa keksi - pahoitteluni siitä - eikä mulla oo mitään valittamistakaan. (Näin kun loppuki oli varsin pidettävä, vaikka tossa yhessä vaiheessa pelkäsinki, että lopettaisit tän jotenki kliseisesti "ah Jami pääsi irti huumeista ja eli Miskan kanssa onnellisena elämsä loppuun asti" -sonnalla. Sen pelkääminen tietty oli hölmöä, koska ei se ois ollu yhtään hanoimaista.;D) Miska vitutti mua suuresti ja oon onnellinen, että se menetti taas jonku rakkaan (tiiän, oon sadistinen paska:D) ja oon myös onnellinen siitä, ettei Jamin tartte enää kestää tota he|vettiä.
Ja jep, Sid & Nancy on hyvä leffa ja toi biisi aivan ihana. <3

  Re: Pojat ei itke

Lähettäjä: tito_man 
Päivämäärä:   1.4.13 22:48:24

Jamin ei tarvii enää kestää kipua ja tuskaa ♥ Jälleen upee tarina sulta ! Lopussa vain jäi harmittaa Rasmus! :( Saako se tietää ollenkaa. Vaikka joo se oli ilkee Jamille mut silti. Kiitos tästä ihanasta tarinasta, enempää mä en nyt saa tuherrettua :D

  Re: Pojat ei itke

Lähettäjä: I 
Päivämäärä:   4.4.13 22:52:14

Eka tarina joka sai mut itkemää

  Re: Pojat ei itke

Lähettäjä: hanoi 
Päivämäärä:   8.4.13 15:18:39

Kiitoksia kovasti kaikille :) Hienoo, jos onnistu herättämään tunteita ja oon ylpee, jos sain jonkun jopa itkemää :DD

misfit: joo just tollasta loppua en todellakaa olis tähän halunnu tehä, joten sen pelko oli turhaa :D ja todellaki on ihana biisi, kuuntelen nytki varmaa miljoonatta kertaa <3

tito_man: kyllä se Rasmuskin ehkä sai jotenki selville ja ehkä jopa surikin vähän, on silläki kuitenki jonkunlaiset tunteet... :D

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.