Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Silmät on sielun peili (miesxmies)

Lähettäjä: Cabi 
Päivämäärä:   3.1.13 23:17:20

Tämmösen sitten aloitin :3 Tarina sisältää paljon kiroilua ja en suosittelisi ihan pienille :D Molemmat päähenkilöt on 19v ja ei oo viel muuttanu omaan kämppään koska raha ei riitä xd Enempää en näistä henkilöistä kerro, kuin et molemmilla on lävistys ja tatuointeja :3

ps. Sori niille jotka halus sitä tyttöxtyttö :DD Teen sen seuraavaks :)

Pari lukua tätä on jo saatu valmiiks vihkoon xd Mutta pitemmittä puheitta...
..................................................

Silmät on sielun peili

Rasmus

Tuuli hyväili siroja kasvojani. Mika piti kädestäni kiinni ja hymyili sitä hymyään, johon olin langennut. Pidin hänestä. Okei, enemmän kuin pidin. Rakastin.

Katsoin miestä niin pitkään, että hänen kasvonsa hajosivat miljooniksi sirpaleiksi ja jäljelle jäi vain pimeys.


Heräsin hikisenä ja kauhuissani. Mikan nauravat kasvot kummittelivat päässäni. Miksi juuri minä? Miksi juuri hän? Miksi juuri me? Kysymykset täyttivät mieleni, mutten koskaan saisi kunnollista vastausta niihin. Nousin hitaasti istumaan sängyn laidalle ja pyyhkäisin mustan hiussortuvan pois kasvoiltani. Puin eiliset vaatteet päälleni ja laahustin alakertaan, jossa äiti oli keittänyt kahvia. Äiti vilkaisi minua hakiessani kahvikupin.
- Taasko näit painajaisia Mikasta? hän kysyi huolestuneena ja tarkkaili kasvojani. En vastannut, vaan istahdin pöytään ja tuijotin eteenpäin lasittunein silmin. Tunsin kevyen ilmavirran, kun äiti istahti viereeni.
- Rasmus?
Vilkaisin naista, mutta käänsin sitten katseeni pois.
- Se ei ollut sun syy, eikä kenenkään syy, hän huokaisi ja laski kätensä olalleni. Välillemme tuli hetkellinen hiljaisuus. Huomasin sivusilmällä äidin vilkaisevan kelloa.
- Sun kannattaa lähteä töihin, kello on kymmentä vaille, hän totesi ja nousi tuolistaan. Ihankuin minulla ei olisi parempaa tekemistä, kuin olla jossain hêlvetin töissä, mutta pakko oli, jotta saisin ostettua auton.

Luka

Tunsin kyyneleen valuvan poskeani pitkin.
- Voi, meidän pikku pentu itkee, kuulin veljeni ivallisen äänen. Hän piti kättään kyynertaipeeni kohdalla. Löin ja hakkasin häntä, mutta miehen ote piti. Yritin töniä isokokoista miestä pois, mutta hän vain puristi kahta kovemmin sänkyä vasten. Mies nosti kätensä ja iski sen voimalla kasvoihini. Tärähdyksen voimasta vaivuin tiedottomuuteen ja toivoin, että olisin saanut pysyä siellä.

Heräsin yksin pimeässä huoneessa kuunvalon vielä loistaessa sälekaihtimien välistä. Päätäni jomotti ja jouduin pysymään hetken paikoillani, jotta huimaus lakkaisi. Yön tapahtumat vilisivät silmieni edessä kuin filminauha. Tunsin uuden kyyneleen olevan tuloillaan. Veljeni, oma veljeni oli pakottanut käyttämään huumeita. Viha vyöryi ylitseni. Se pâskiainen oli väkivalloin työntänyt kellertävän ruiskeen suoneeni. Mieleni teki oksentaa. Nousin ylös liian nopeasti, sillä pääkoppani esitti vastalauseen. Istuin takaisin sängylle ja vilkuilin epäluuloisena likaista huonettani. Sitä ei ollut siivottu aikoihin. Katsoin digitaalikelloani. Töiden alkuun olisi kolmisen tuntia, joten ehtisin hyvin siivota. Kehoni värähti kuullessaan sanan "työ". Työpaikkani oli vaihtunut tiuhaan tahtiin veljeni diileribisnesten takia. Yleensä en hermoillut uudesta työpaikasta, mutta nyt tunsin pelon kalvaavan haurasta sisintäni. Joutuisin jokaikinen päivä tapaamaan monta ihmistä ja puhumaan heille. Se jos mikä teki oloni tukalaksi. Päätin sysätä ajatukset töistä ja nousin ylös sängyltä. Aloittaisin roskakasasta huoneen nurkassa. Toivottavasti veljeni ei olisi kotona, en tahtoisi nähdä häntä tänään. Oikeastaan koskaan.

Kiedoin pyyhkeen märän vartaloni ympärille. Lyhyistä ruskeista hiuksista valui vesitippoja kylpyhuoneen lattialle. Pysähdyin peilin eteen ja tarkkailin kasvojani. Hopean värinen lävistys silmäkulmassa oli parhain asia minkä olin itselleni saanut. Katseeni pysähtyi hiuksiini. Jospa saisin hiuspehkoani parempaan kuntoon, etten näyttäisi aina vastaheränneeltä.

................................

Jatkuuko?

  Re: Silmät on sielun peili (miesxmies)

Lähettäjä: Cabi 
Päivämäärä:   3.1.13 23:19:23

Sisältää myös sêksiä sitten vähän myöhemmin kun on vähän tutustunu :3

  Re: Silmät on sielun peili (miesxmies)

Lähettäjä: Cabi 
Päivämäärä:   4.1.13 00:03:02

Päätin sitten unohtaa kirjoittaa tuohon ekaan "Luku 1."

  Re: Silmät on sielun peili (miesxmies)

Lähettäjä: Vic 
Päivämäärä:   4.1.13 00:47:59

Ihan kiva oli, mutta hei, kuka miettii, että tuuli hyväili siroja kasvojani? Se tuntui musta jotenkin epäluontevalta, mutta muuten, juu, jatka.

Hän, jolla ei ole muuta elämää, kuin kommentoida poikaxpoika tarinoita Hevostallissa kello yhdeltä yöllä ~

  Re: Silmät on sielun peili (miesxmies)

Lähettäjä: varma 
Päivämäärä:   4.1.13 07:52:05

oi ! tosi kivan kuulonen alku. jatkoa odottelen.

  Re: Silmät on sielun peili (miesxmies)

Lähettäjä: Cabi 
Päivämäärä:   4.1.13 10:14:38

Vic, joo-o laitoin ton ny kuitenki :3

  Re: Silmät on sielun peili (miesxmies)

Lähettäjä: Cabi 
Päivämäärä:   4.1.13 19:46:56

On jo toka luku valmiina, mutta laitan sen vasta huomenna :3

  Re: Silmät on sielun peili (miesxmies)

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   5.1.13 11:24:12

jatkoaaa.:3

  Re: Silmät on sielun peili (miesxmies)

Lähettäjä: Cabi 
Päivämäärä:   5.1.13 15:25:41

Luku 2

Rasmus

Jos jaksaisin töitä vielä pari kuukautta, pääsisin lomalle. Ajatus sai mieleni virkistymään ja jatkamaan työpäivää kevein mielin. Vilkaisin punttisalia, jossa moni kuntoili hiestä märkänä. Hymähdin näylle ja päätin lähteä auttamaan jotain papparaista, joka katsoi laitetta epäluuloisena.
- Annas kun autan, sanoin ystävällisesti ja säädin laitteen miehelle sopivaksi.
- Aloita rauhallisesti ja etene hitaasti, tuossa on ohjeet miten käytät laitetta, kerroin pieni virne kasvoillani.
- Kiitos, hän sanoi väsyneenä.
- Kuuluu työn kuvaan.

Vilkuilin ympärilleni, jos joku vaikka olisi avun tarpeessa. Katseeni kiersi salia, kunnes se pysähtyi oven suussa seisovaan mieheen. Hänen lyhyt ruskea tukka oli pörrössä ja hopea kulmalävistys koristi kalpeita kasvoja. Nostin katseeni hänen silmiinsä ja henkäisin. Ruskeat silmät vilkuilivat hermostuneesti huonetta ja katse pysähtyi minuun. Räpytin silmiäni ja toruin itseäni. Älä tuijota noin pitkään, vaikka olisi kuinka hyvännäköinen... Vîttu! Rasmus ryhdistäydy! Suljin silmäni ja puristin nyrkkiäni rystyset valkoisina. Avasin silmäni ja huomasin käveleväni miestä kohti. Hêlvetti miten upeet silmät! Pysähdyin miehen kohdalle. Hän perääntyi hieman ja huomasin epäluulon paistavan hänen ruskeista silmistään. Katsoin miehen lävistystä ja täytyi myöntää ettei hullumman näköinen... Vîttu!
- Tuota, mistä löytäisin pomon, hän kysyi varovasti, kuin pelkäisi minun hyökkäävän hänen päälleen tai jotain vastaavaa.
- Sinne ei päästetä asiakkaita, sanoin pahoitellen.
- En ole asiakas, vaan ehkä työntekijä, mies selitti ja siirsi katseensa punttisaliin. Suuni oli pyöreä O. Hänlö oli uusi työntekijä, josta pomo puhui?!
- Hän on tuolla toimistossaan, oikea käytävä ja sieltä vasemmalle eka ovi, sopersin. Hän nyökkäsi ja lähti selittämääni suuntaan. Huokaisten jatkoin töitäni. Tästä ei seuraisi mitään hyvää.

Luka

Keräsin kaikki rohkeuteni ja koputin puiseen oveen.
- Sisään, kuului matala miehen ääni. Avasin oven hitaasti ja astuin sisään pieneen huoneeseen sulkien oven perässäni. Mies viittosi minua istumaan nahkatuoliin pöytänsä edessä. Sillä aikaa, kun hän keitti kahvia ehdin tutkia huonetta. Tila oli pieni, mutta sitäkin modernimpi. Huoneen päävärit; musta ja valkoinen toivat mieleeni jonkinsortin shakkilaudan. Pari tummaa hyllyä hyllyä koristi paikkaa. Ei hassumpi huone. Mies kääntyi ja ojensi kahvimukin. Kiitin ja hymyilin vaisusti. Pomoni tutki paperipinoaan ja toivoin, ettei tiedoissa ollut sanaakaan huumeista joita veljeni minulle tyrkytti.
- Luka Sinijärvi? hän kysyi ja nosti katseensa papereista. Hätkähdin hieman. Siitä oli aikaa, kun olin viimeksi kuullut sukunimeni mainittavan. Nyökkäsin ja odotin, odotin että mies heittäisi minut pihalle.
- Nimeni on Kari Palonen ja uskon, että Rasmus Holm auttaa sinut alkuun. Löydät hänet salilta, Kari hymyili ja ojensi kätensä. Huokaisin helpotuksesta ja kättelin miestä varovasti. Hän viittosi minua poistumaan. Nousin tuolista ja lähdin kohti salia. Mitäköhän tästäkin tulisi...

Rasmus

Istahdin vakiopaikalleni ja hörpin kahvia pahvimukista. Ilmavirta pyyhkäisi ylitseni ja varko lankesi päälleni. Vilkaisin sivulle ja kohtasin nuo ruskeat silmät.
- Ootko Rasmus Holm? mies kysyi hiljaa, hyvä että edes kuulin mitä hän sanoi. Nyökkäsin ja katsoin miestä odottavasti. Hän sormeili hiuksiaan vaivaantuneena.
- Mä oon Luka Sinijärvi ja Kari sanoi, että sä auttaisit mua alkuun, hän uskalsi viimein sanoa. Räpläsin huulikoruani, sillä aikaa, kun mietin mitä vastaisin.
- Tuota juu, autan mielelläni, kuulostin jopa omaan korvaani typerältä. "Tuota juu, autan mielelläni" Rasmus, et oo tosissas.. Yllätyksekseni Lukasta irtosi pieni hymyn häive, joka kesti vain hetken.

Tämmöinen tylsä xd Mutta juu :D

  Re: Silmät on sielun peili (miesxmies)

Lähettäjä: Cabi 
Päivämäärä:   5.1.13 15:27:53

Hänlö = Hänkö :D

  Re: Silmät on sielun peili (miesxmies)

Lähettäjä: jannna 
Päivämäärä:   5.1.13 18:08:32

alan kyl ehdottomasti seuraamaan :) juoni vaikuttaa mukavalta, muutamia näppäilyvirheitä oli et kannattaa lukee pätkä ennen ku lähettää ja sit nyt etenee ihan sopivaa vauhtia mut ei kannata rupee ainakaa nopeentaa :) kirjotan kännyl ni en nyt tiiä et mitä täst tuli mut siis jatkoa!!

  Re: Silmät on sielun peili (miesxmies)

Lähettäjä: dinsdins 
Päivämäärä:   5.1.13 19:03:54

jatkoo, sais kyllä olla vähän pidempiä lukuja :)

  Re: Silmät on sielun peili (miesxmies)

Lähettäjä: Cabi 
Päivämäärä:   5.1.13 19:10:11

Kiitos :) ylihuomenna jatkoa :D

  Re: Silmät on sielun peili (miesxmies)

Lähettäjä: BeLLe 
Päivämäärä:   5.1.13 22:20:46

Vaikuttaa oikein kivalta. Muutamia pikkuvirheitä löysin, mutta muuten hyvää tekstiä. Mun mielestä voisit kirjoittaa yhdellä henkilöllä vähän pidemmän pätkän, jotta pystyisi samaistumaan(?) paremmin henkilöön josta sillä hetkellä kirjoitetaan. Molemmilla on aivan ihanat nimet(tärkeää:D)<3 Jatka pian!

  Re: Silmät on sielun peili (miesxmies)

Lähettäjä: Cabi 
Päivämäärä:   6.1.13 00:34:51

BeLLe// joo kiitos vinkistä :) nyt oon kirjottanu lukua 3 jo joten yritän tehdä lukuun neljä

  Re: Silmät on sielun peili (miesxmies)

Lähettäjä: ankku 
Päivämäärä:   6.1.13 18:32:52

Haha "Rasmus, et oo tosissasi", vähän rupesin nauramaan!! :D
Mutta uus lukija ilmoittautuu! Hyvä tarina vaikka pätkät voisivat olla pidempiä :)

  Re: Silmät on sielun peili (miesxmies)

Lähettäjä: Cabi 
Päivämäärä:   6.1.13 22:04:47

Kiitoksia, laitan huomenissa jatkoa :3

  Re: Silmät on sielun peili (miesxmies)

Lähettäjä: Cabi 
Päivämäärä:   8.1.13 00:20:00

Olipa niin hirveä kiirus ettei ehtinyt laittaa jatkoa D: Laitan jatkoa kun saan sen luvun valmiiksi vihkoon :3

  Re: Silmät on sielun peili (miesxmies)

Lähettäjä: dinsdins 
Päivämäärä:   13.1.13 18:39:30

^

  Re: Silmät on sielun peili (miesxmies)

Lähettäjä: Cabi 
Päivämäärä:   26.1.13 16:17:29

Luku 3

Luka

Veljeni ei olisi kuukausiin kotona ja sain huokaista helpotuksesta. Talsin nuhjuiseen keittiöön ja avasin valkean jääkaapin. Kaupassa pitäisi käydä, sillä kaappi huusi tyhjyyttään. Sinne ihmisten sekaan... Tunsin vilunväristyksen ja kävelin eteiseen pukien ulkovaatteet päälle.

Vilkuilin ostoslappua samalla, kun heitin ostoksia koriin. Kun olin kierrellyt kauppaa tarpeeksi kauan, maksoin ostokset ja läksin pois siitä ahdistavasta paikasta. Satuin vilkaisemaan puistoon päin ja huomasin mustan tutun hiuspehkon. Rasmus oli selin minuun ja poltti tupakkaa kaikessa rauhassa. En voinut unohtaa hänen siniharmaita silmiä, jotka tuikkivat kuin tähdet. Hänellä varmasti naisia riitti. Olin juuri kääntymässä lähteäkseni kotia päin, kunnes tunsin pistävän katseen selässäni. En kääntynyt, en halunnut kääntyä. Jos olisin kääntynyt, olisin joutunut tuijottamaan hänen silmiään ja siihenhän en suostuisi. Joten koin parhaaksi paeta paikalta.

Rasmus

Katsoin loittonevaa selkää. Olin ihmeissäni, että Luka edes tuli kauppaan, kun punttisalillakin hän vilkuili hermostuneesti ympärilleen. Hymähtäen poltin tupakan loppuun ja lähdin talsimaan kotia kohti kädet farkkujen taskuissa.

Eteisessä potkin kendät pois jaloistani ja huomasin asunnon olevan pimeä. Äiti oli töissä ja Erika kaverinsa luona yötä. Huokaisten kävelin peremmälle taloa. Joskus toivoin, että olisin saanut kävellä omaan kotiini ja lysähtää omalle sohvalle. Joskus sekin päivä koittaa. Katsahdin kelloa ja totesin, että ehtisin nukkua hetken aikaa, kunnes voisin mennä läheiseen baariin juomaan pari drinkkiä. Huomenna olisi työpäivä, joten kohtuudella.

Heräsin säpsähtäen ja vilkuilin hermostuneesti ympärilleni. Tiesin ettei Mikan kasvot koskaan poistuisi mielestäni. Nousin hitaasti ylös ja joka paikkaa särki.
- Ehken nuku enää sohvalla, tuhahdin itsekseni. Asunto oli edelleen pimeä ja jouduin sytyttää pari valoa, etten kompastuisi matonreunoihin. Kävelin kylpyhuoneeseen ja riisuuduin vaatteistani astellen suihkun alle. Suljin silmäni ja annoin veden valua kehoani vasten.

Luka

Kädet taskuissa astelin baaria kohti. Jos nyt viimein saisin rohkaistua mieleni ja pystyisin nauttimaan ilman paniikkia suurissa ihmismassoissa. Puolikuu hohti taivaalla kirkaana ja valkoisena. Tähdet muistuttivat liikaa Rasmuksen silmiä, joten käänsin katseeni tiehen. Miten se mies oli ajatuksissani koko ajan? Ehkä liikaakin. Puraisin huultani ja kosketin kulmalävistystäni. Paikallaan se vielä oli. Naurahdin hiljaa ja huomasin valon kajastavan kaupungista.
Baari oli aivan liian nopeasti edessäni. Vedin syvään henkeä ja avasin oven naksahtanen. Nenääni tulvahti pistävä haju ja järkevänä olisin kääntynyt takaisin, mutta en oikeastaan koskaan kuunnellut järkeäni. Kävelin peremmälle. Astelin tiskille ja tilasin oluen. En pahemmin juonut alkoholijuomia, mutta tämä päivä oli poikkeus. Istuin mahdollisimman näkymättömästi pöydän ääreen ja otin huikan oluesta. Irvistin. Maku oli kamala, mutta kerran sitä vain eletään.

Pari tuntia oltuani baarissa ajattelin lähteä, mutta pysähdyin niille sijoilleni huomatessani aivan liian tutut silmät tuijottamassa kasvojani. Miksi Rasmuksen piti juuri tänään tulla baariin? Laskin katseeni lattiaan ja tunsin ilmavirran, kun mies asteli viereeni.
- Luka, mitäs sä täällä teet? Mä ku luulin ettet sä uskalla tulla tämmösiin paikkoihin, hän hymähti ja katsoi kasvojani pitkään.
- Ei tää oo uskaltamisesta kii, mä en vaa tykkää suurista ihmismääristä, naurahdin ja nostin viimein katseeni miehen silmiin. Katsoimme toisiamme ehkä liiankin pitkään, kunnes väänsin katseeni katsomaan mitä tahansa muuta kuin häntä.
- Tiiätkö, et sulla on kauniit silmät? Mä nään niistä, et sä oot surullinen, Rasmus sanoi hiljaa ja punastui rajusti. Naurahdin.
- Nytkö susta tulee joku ennustaja? hymyilin ja katsoin miestä. Hän kohautti olkiaan ja katsoi ympärilleen.
- Vietätsä mun kanssa iltaa? hän kohotti katseensa silmiini. Tästä ei seuraisi mitään hyvää. Nyökkäsin ja pian tunsin Rasmuksen lämpimän käden omassani, kun hän johdatti minut tiskille. Olin tulossa hulluksi.

...............
Seuraavas sitte pitempään yhen näkökulmasta :3 Tää oli aika tylsä mun mielestä xd

  Re: Silmät on sielun peili (miesxmies)

Lähettäjä: BeLLe 
Päivämäärä:   26.1.13 16:59:29

Ihanaaa<33 Rasmus oli söpö tos lopussa<3

  Re: Silmät on sielun peili (miesxmies)

Lähettäjä: :> 
Päivämäärä:   27.1.13 00:41:50

Aaaaaaw jatkoo:3
tosiaan ehkä hieman pidempiä pätkiä vois olla ja enemmä säpinää(;

  Re: Silmät on sielun peili (miesxmies)

LähettäjäRtu 
Päivämäärä:   27.1.13 11:41:23

ihunaa:3 jatkooo!

  Re: Silmät on sielun peili (miesxmies)

Lähettäjä: varma 
Päivämäärä:   27.1.13 12:00:59

ihana :3 NOPEESTI jatkoa :c muihin tarinoihin kestää aivan liian kauan jatkon tuleminen yh

  Re: Silmät on sielun peili (miesxmies)

Lähettäjä: Cabi 
Päivämäärä:   27.1.13 17:48:38

Jatkan varmaan huomenissa :3

  Re: Silmät on sielun peili (miesxmies)

Lähettäjä: Cabi 
Päivämäärä:   28.1.13 23:43:30

Rasmus

Aamulla päätäni jomotti ja toivoin, ettei sinne olisi tungettu aikapommia. Jokaista lihasta särki ja jouduin pitelemään päätäni. Samassa pysähdyin. Vilkaisin epäröivästi sänkyni toiselle puolelle. Huokaisin helpotuksesta todetessani sen olevan tyhjä.
Alhaalta tulvi tuore kahvin tuoksu. Äiti oli varmasti keittänyt kahvia. Puin housut ylleni ja talsin alakertaan äänekkäästi haukotellen. Pysähdyin niille sijoilleni huomatessani, ettei ruokapöydässä ollutkaan äiti. Suorastaan järkytyin.
- Luka!? Mitä vìttua?! Sopertelin ja katsoin miestä epäuskoisena. Hän katsoi minua hetken kummissaan, kunnes naurahti hiljaa.
- Jos et satu muistamaan, sä pyysit mut tänne yöks ku en kuulemma ollu siinä kunnossa et pystysit päästämään mut kotiin, Luka sanoi vaivaantuneena ja räpläsi taas hiuksiaan. Noinko minä olin sanonut? Aika taidokasta.
- Nukuin kyllä sohvalla, hän kiirehti sanomaan ja huomasin hänen virnistävän pienesti. Vilkaisin miestä kulmieni alta. Katsahdin kelloa vaivihkaa sivusilmällä. Viittävaille kaksitoista.

Tunsin polttavan katseen paljaassa yläkropassani. Luka oli jäänyt asuntoon siihen saakka, kunnes työpäivä alkaisi. Sitten muistin, etten ollut muistanut pukea paitaa ylleni. Kohotin kulmiani kysyvästi ja mies käänsi katseensa pois. Näin hänen punastuvan pienesti ja virnistin.
- Työt alkavat puolentunnin päästä, ootko valmis? kysyin hymyillen ja katsoin miestä, joka tuijotti mukamas niin kiinnostavaa lattiaa. Pörrötin mustaa hiuspehkoani ja nousin hitaasti pöydästä. Ruskeatukkainen kiirehti nopeasti eteiseen ja alkoi pukemaan kenkiä jalkaansa, samalla kun päätin etten töihin paidattomana lähtisi.

- Huomenta Kari, tervehdin hymyillen. Pomo vilkaisi minua ja Lukaa arvioivasti. Mies rypisti kulmiaan. Hän tiesi suuntautumisestani, hassua eikö? Että hän antaa homon jäädä töihin? No, Kari oli rehti kaveri ja mukava persoona. Ei sellainen kuin Luka, mutta Lukassa oli jotain muuta. Vilkaisin Lukaa sivusilmällä. Heti salille tultua mies oli jälleen kerran hermostunut ja vilkuili ympärilleen. Kosketin kielellä huulikoruani. Sen räpläämisestä oli tullut jokin pakkomielle.
- Tiedätte hommanne, joten töihin! Kari sanoi tiukasti, mutta hänen äänestään kuulsi huvittuneisuus. Ilmavirta pyyhkäisi ylitseni, kun Luka käveli ohitseni. Hänen kätensä hipaisi omaani ja puraisin huultani. Hyvä mies, ryhdistäydy!

------------------
JOOO tiedän lyhyt xd Ja outo ja tommosta mutta kauhea väsy niin yritän huomenna jatkaa :D

  Re: Silmät on sielun peili (miesxmies)

Lähettäjä: Rtu 
Päivämäärä:   29.1.13 08:08:29

awww jatkoo:3

  Re: Silmät on sielun peili (miesxmies)

Lähettäjä: höhöhö 
Päivämäärä:   29.1.13 15:04:28

jatkooo :3

  Re: Silmät on sielun peili (miesxmies)

Lähettäjä: BeLLe 
Päivämäärä:   29.1.13 22:32:18

Awwwawwwaww <33333333 Söpöööö<33 Jatka nopeesti! Ja vähän pidemmät pätkät ois jees.

  Re: Silmät on sielun peili (miesxmies)

Lähettäjä: Redeia (cabi) 
Päivämäärä:   24.2.13 02:36:12

No huuuuh :3 En hylänny teitä, nyt ei oo ehtiny :33 Tänään vähä päivemmällä tulee jatkoa x)

  Re: Silmät on sielun peili (miesxmies)

Lähettäjä: Redeia (Cabi) 
Päivämäärä:   24.2.13 17:56:55

Nyt ku löytyy inspistä niin vähä pidempi pätkä c: Nyt alkaa tapahtua jo :3 Toivottavasti ei edetä liian nopeasti? :D

Luka

Työpäivä hurahti oikeastaan ihan hèlvetin nopeasti. Rasmuksen lähellä tunsin oloni jotenkin turvalliseksi ja iloiseksi, en tiiä.. Vapaaksi. Vilkaisin hymyillen miestä joka vaihtoi työvaatteitaan. En voinut estää itseäni vilkaisemasta Rasmuksen treenattua yläkroppaa. Onneksi hän oli selin minuun, olisin varmasti jäänyt kiinni. Olin edelleen hermostunut ihmispaljouksien keskellä, mutten yhtä hermostunut kuin ennen. Siitä sain kiittää ainoastaan Rasmusta.
- Tota onko sulla jotain menoa tänään? heräsin ajatuksistani Rasmuksen kysymykseen. Hänen jäänsiniset silmänsä tuijottivat minua. Jouduin väkisin katsomaan muualle etten tekisi mitään ei niin hyvää. Miksi olin tälläinen tuon miehen seurassa? Ajatus putkahti aivoihini. En vìtussa ollut homo, en ollut.
- Ei oikeastaan, muistin vastata miehen kysymykseen epäröiden. Hän virnisti ilkikurisesti ja se jos mikä sai epäilykseni heräämään. Hän huomasi jotain ilmeestäni.
- Älä ny niin aattele, hän katsoi minua kummeksuen. En vastannut, tuijotin vain.
- Niin haluaisiks tulla meille syömään ku aattelin tehä oikee juhla-aterian, eikä ittelle vaa oo kiva tehä, hän jatkoi hieman oudolla äänellä. En ehtinyt sen enempää miettiä, kun huomasin nyökkääväni.
- Hienoo, voit tulla vaikka heti. Mennään mun autolla.

Ajoimme lähimmälle ruokakaupalle. Rasmus sammutti autonsa ja vilkaisi minuun.
- Voit kyllä jäädä tänne jos haluut, hän sanoi ja hymyili. Nyökkäsin kiitollisena ja miehen lähdettyä painauduin penkin selkänojaa vasten. Jokin tuossa miehessä sai ajatukseni sekaisin, en tajunnut yhtään mitään. Valvotut yöt veljeni takia alkoivat painaa silmäluomiani. Vaivuin tiedottomuuteen.
Heräsin vasta, kun auto sammutettiin uudelleen. Tunsin lämpimän käden olallani ja hiljaisen töytäisyn.
- Herää unikeko, Rasmuksen huvittunut ääni tuli vierestäni. Aivan liian läheltä. Räväytin silmäni auki ja katsoin miestä. Hänen kasvonsa eivät olleet kaukana omistani. Jostain kumman syystä katseeni laskeutui miehen silmistä huulille. Ne olivat suoraan sanottuna täydelliset.. Hèlvetti! Eihän hetero voi ajatella noin miehestä? Rasmus huomasi tuijotukseni ja katsoi minua hetken tavalla jota en osannut tulkita. Jos en tuntenut oloani mukavaksi koin aina parhaaksi paeta tilannetta. Niin tein nytkin. Käänsin katseeni pois miehen täydellisistä kasvoista ja avasin oven. Hengitin raitista ilmaa ja vilkaisin Rasmusta. Hänkin oli noussut autosta ja katsoi minua nyt hymyillen.
- Mee vaa sisälle, tuon ostoksen perässä.
Mies ojensi minulle avaimen ja kiirehdin portaille avatakseni rivitalon oven.

Rasmus valmisti ruokaa, jonka tuoksu leijaili ympäri olohuonetta. Televisio pauhasi edessäni, mutten pystynyt keskittymään johonkin jännäriin jossa lensi verta litratolkulla.
- Tuu syömään.
Se oli käsky, ei pyyntö. Suljin television ja kävelin olohuoneen poikki keittiöön. Talo oli aika vanhanaikainen, mutta silti siisti niin sisältä kuin ulkoakin. Istahdin pöytään, joka oli katettu siististi. Rasmus laittoi pöydän keskelle kattilan ja paistipannun. Riisiä ja kanaa. Huomasin viinipullon kattilan vieressä ja vilkaisin sitä.
- Ei sun tartte viiniä juoda jos et halua, hän naurahti huvittuneesti ja kaatoi itselleen punaista nestettä. Hetken harkittuani totesin, että pieni lasillinen ei olisi pahitteeksi. Nappasin pullon miehen kädestä ja kaadoin läpinäkyvään viinilasiin.

En voinut kieltää itseäni sanomasta, että Rasmus oli taitava kokki. Tunsin oloni kylläiseksi ensimmäistä kertaa kahteen vuoteen. Hymyillen istahdin olohuoneen sohvalle ja odotin, että Rasmus oli pessyt astiat. Hetken aikaa tuijotin valkoista seinää television takana ja huomasin sivusilmällä miehen tulevan sohvaa kohti. Juuri silloin matonreuna päätti tehdä tehtävänsä. Ehdin nähdä vain vilauksen, kun matonreuna kamppasi Rasmuksen ja tämä kaatui suoraan syliini. Sitten tuli hiljaista. Olin liian jännittynyt ja hämmästynyt tekeäkseni mitään. Rasmus nosti katseensa silmiini. Hän näytti jotenkin, en osaa sanoa.. Säikähtäneeltä?
- Sori, mies sopersi ja katsoi minua epäröiden. Miehen siniset silmät näyttivät pahoittelevilta. Rasmus ei kuitenkaan tehnyt elettäkään noustaakseen. En tuntenut oloani epämukavaksi, päinvastoin. Vasta, kun Rasmus yritti nousta sylistäni heräsin horroksestani. Suljin silmäni hetkeksi ja yritin tasoittaa juoksevan ajatuksenkulkuni. Avasin silmäni ja kohtasin Rasmuksen epäilevän katseen.
- Ei haittaa, ääneni oli tukahtua ja se oli vain kuiskaus.
- Haen viiniä ittelleni, hän sanoi ja kiirehti takaisin keittiöön. Mies palasi takaisin viinipullo kädessään, tälläkertaa varoen matonreunaa ja suoristi sen.
- Hèlvetin matto, kuulin hänen mumisevan.

Ilmapiiri oli matto -tapauksen jälkeen vaivaantunut. Katsoimme vain televisiota ja joimme viiniä, tai oikeastaan Rasmus joi ja minä tyydyin limsaan.
Kello läheni yhtätoista ja Rasmus näytti olevan jo hyvässä jamassa. Mies hoiperteli ympäri taloaan ja ihmettelin, etteivät naapurit ajatelleet mitään kun kuulivat humalaisia äännähdyksiä. Säpsähdin, kun ovelta alkoi kuulua ääniä. Jopa Rasmus humalaisessa olotilassaan terästäytyi ja vei harhailevaa katsettaan ovelle.
- Rasmus, ootko täällä? naisen kevyt ääni kuului yhtäkkiä eteisestä. Se sai Rasmukseenkin liikettä, hän nappasi käsivarrestani ja hiipi niin hitaasti kuin suinkin pystyi. Mies hoiperteli ja vasta huoneelleen päästyään Rasmus irroitti otteensa ja kiiruhti huoneeseensa. Suljin oven perässäni ja varmistin, että se oli lukossa. Veikkasin, että tulija oli Rasmuksen äiti, eihän kukaan muu tullut avaimilla kotiin tähän aikaan. Ja siinä varmasti oli nähtävää, jos nainen näkisi minut ja Rasmuksen samassa huoneessa katsomassa televisiota. Heräisi epäilykset minullakin.

Minuutit kuluivat. Kuulin vain Rasmuksen raskaan hengityksen. Mahdoimme olla aika hauska näky, kaksi aikuista miestä pimeässä huoneessa hievahtamatta. Kurkistin avaimenreiästä ja huomasin kaikkien valojen olevan sammutettu. Huokaisin helpotuksesta. Vilkaisin Rasmusta. Hän tuijotti minua, eikä edes yrittänyt peitellä tuijotustaan. Tajusin vasta, kun mies asteli lähemmäs ja pysähtyi suoraan eteeni. Jännityin. Hengitykseni ei kulkenut ja ihoani alkoi kihelmöimään. Hetken vain tuijotimme toisiamme, kunnes tunsin miehen pehmeät huulet omillani. Säpsähdin rajusti ja työnsin Rasmuksen kauemmas. Sen enempää kyselemättä avasin huoneen oven ja hiivin hitaasti eteiseen. Puin kengät jalkaani ja juoksin ulos sateiseen ilmaan. Rasmus oli humalassa, ei hän voinut tehdä tuota tahallaan. Eihän?

Rasmus

Jälleen kerran heräsin krapulaisen mieleni kanssa vaatteet päällä omasta sängystäni, onneksi. Pitelin päätäni ja kiirehdin vessaan kun pahoinvointi aalto yllätti. Tämän sen saa, kun juo liikaa. En muistanut eilisestä tuon taivaallista, muistini katkesi siinä kohtaa, kun olin kaatunut Lukan syliin. Vasta silloin ajattelin Lukaksen olinpaikkaa. Milloin hän oli ehtinyt lähteä? Nojaa, se selviää tänään. Jos vielä tämän päivän jaksaisin töissä niin saisin sitten viettää viikonloppua. Pesin kasvoni kylmällä vedellä ja riisuuduin vaatteistani. Astelin suihkun alle ja annoin veden huuhtoa ajatukseni pois.

Pysäköin tutulle nurkkapaikalle ja kävelin rauhallisesti punttisalin ovista sisään. Kuljin oleskeluhuoneen poikki ja huomasin Lukaksen istuvan nurkkapöydässä. Hänen katseensa oli suunnattu suurista ikkunoista rannalle. Kyllä, punttisali oli rannalla. Kesäloma alkaisi kohta, pääsisin nauttimaan auringonlämmöstä ihollani ja veden kosketusta päässäni.
- Huomenta Luka, huikkasin niin iloisesti kuin kipeältä päältäni pystyin. Luka hätkähti ja nosti katseensa minuun. Katse muuttui samantien epäileväksi ja oudolla tavalla vihaiseksi. Säpsähdin miehen kylmää katsetta ja pian huomasin tuijottavani Lukan loittonevaa selkää. Ei ollut eka kerta, kun mies pakeni paikalta. Huokaisten siirryin henkilökunnan pukukoppiin ja puin työvaatteet päälle.

Koko työpäivä tuijotin välinpitämätöntä Lukaa, hänen hermostuneisuutensa oli tiessään ja jäljellä oli epäusko ja viha. Mies yritti parhaansa mukaan olla huomioimatta minua ja auttoi koko päivän ihmisiä, jotka olivat mahdollisimman kaukana minusta. Epäilykseni heräsi. Mahdoinko säikäyttää Lukan, kun sillä tavoin kaaduin hänen syliinsä vai teinkö jotain muuta järkevää? Kurkkuani kuristi. Karin tullessa sanomaan työpäivän olevan ohi, kiirehdin pukemaan vaatteeni ja lähdin ovesta ulos josta Lukakin käveli. Luka oli selinpäin minuun ja katsoi taivasta yläpuolellamme. Nappasin Lukan käsivarresta ja painoin hänet autoni kylkeä vasten. Tunsin miehen ruumiin jännittyvän, mutta miehen huomatessa minut hän alkoi rimpuilla.
- Luka, kerro mikä sua vaivaa? katsoin miestä tiukasti. Luka näytti siltä, kuin voisi milloin vain motata nyrkkinsä silmääni.
- Ei mikään, mies vastasi vihaisena ja yritti rimpuilla otteestani. Huokaisten katsoin Lukaa surumielisesti.
- Kerro, teinkö mä sulle jotain? kysyin hiljempaa. Luka lopetti rimpuilunsa ja katsoi minua hetken ihmeissään.
- Eksä oikeesti muista mitään?
Pudistin päätäni ja odotin mieheltä jonkinlaista selitystä tämän kylmyyteen. Mies huokaisi ja nosti katseensa suoraan silmiini.
- Sä suutelit mua.
En voinut uskoa korviani. Suuni loksahti auki ja peräännyin kauhistuneena. Luka jäi seisomaan autoni viereen ja katsoi minua surumielisesti, samalla tavalla kuin minäkin katsoin häntä.
- Ei vìttu, suljin hetkeksi silmäni ja avattuani ne huomasin yllätyksekseni Lukan olevan yhä edessäni. Otin vielä yhden huteran askeleen taaksepäin, kunnes jalkani eivät enään kantaneet. Tunsin jalkojeni lähtevät alta ja kova asfaltti raapaisi kylkeäni. Miten olin voinut suudella Lukaa, joka vasta tottui seuraani? Miten olin niin tyhmä. Lämmin käsi laskeutui olalleni ja tunsin Lukan nostavan minut ylös maasta. Avasin silmäni ja en voinut kääntää katsettani ruskeista silmistä jotka tapittivat minua aavistuksen hämmentyneenä.
- Sori, tukahtunut ääni tuli jostain syvältä kurkustani eikä kuulostanut lainkaan omaltani.

ÄÄÄÄ voisin kirjottaaa vielä vaikka kuinka :DD mutten nyt viitti c:

  Re: Silmät on sielun peili (miesxmies)

Lähettäjä: Redeia (Cabi) 
Päivämäärä:   24.2.13 17:58:49

Hèlvetti! Eihän hetero voi ajatella noin miehestä? << Toi oli vähä outo sillä yhtähyvi toi ois voinu olla nainen xD mut kaiketi te tajuatte?

  Re: Silmät on sielun peili (miesxmies)

Lähettäjä: BeLLe 
Päivämäärä:   24.2.13 19:48:38

Tykkäsin tosi paljon pätkästä. Aluks oli vähän hankala päästä mukaan, kun ei ole vähään aikaan tätä lukenut (ja siinä välissä lukenu paljon muita tarinoita), mutta pian eli jo täysin mukana henkilöiden tunteita:) Pätkä oli ehkä paras tähänastisista ja muutamia pikkuvirheitä (näppäilyvirheitä, pientä toistoa yms.) lukuunottamatta sujuvaa. Et etene liian nopeaa ja molemmat ovat ihan übersöpöjä<3 Jatka pian!

  Re: Silmät on sielun peili (miesxmies)

Lähettäjä: Redeia (Cabi) 
Päivämäärä:   24.2.13 21:28:21

Kiitos rakentavasta palautteesta BeLLe :3 Ku nyt iski hirvee inspis nii voisin jatkaa iha just :D

  Re: Silmät on sielun peili (miesxmies)

Lähettäjä: someone 
Päivämäärä:   24.2.13 21:39:37

Tää on hyvä tarina mitä ny tos alus oli noi pätkät yhen henkilön näkökulmasta lyhyitä mut tos viimeses oli ainki mun mielestä hyvän pitusia, jos jotai kirjotusvirheitä on ni en ainankaa minä huomannu, mut se et en niitä nii helposti huomaa saataa johtua lukihäiriöstäni. ja multaki se jatka :D

  Re: Silmät on sielun peili (miesxmies)

Lähettäjä: BeLLe 
Päivämäärä:   24.2.13 21:42:15

Mun puolesta voit jatkaa vaikka heti;D Aikasemmin sanoinkin noita nimiä söpöiks, nyt tuli mieleen, että mun ihastuksen parhaan kaverinhan nimi on Luka, joten tulee heti mieleen ihastus<3 Tääkin oli tärkeetä:D

  Re: Silmät on sielun peili (miesxmies)

Lähettäjä: Redeia (Cabi) 
Päivämäärä:   24.2.13 21:42:37

Kiitosta :3 Ja BeLLe huomasin itsekin noi toistot mut oon niin laiska muttamaan :DD

  Re: Silmät on sielun peili (miesxmies)

Lähettäjä: Redeia (Cabi) 
Päivämäärä:   24.2.13 21:43:13

Hahaa ;3

  Re: Silmät on sielun peili (miesxmies)

Lähettäjä: Redeia (Cabi) 
Päivämäärä:   24.2.13 22:39:54

Nyt alotan taas jatkon kirjottelun c:

  Re: Silmät on sielun peili (miesxmies)

Lähettäjä: Redeia 
Päivämäärä:   24.2.13 23:25:00

Luka

En voinut lohduttaa Rasmusta, sillä itselleni järkytys oli suuri.
- Ootko sä homo? kysymys ryöppysi suustani puolivahingossa. Rasmus nosti katseensa asfaltista ja katsoi ruskeita silmiäni. Mies aukoi ja sulki suutaan, eikä vastannut mitään.
- Mun pitää mennä, hän äkkiä sopersi ja alkoi avata auton ovea takanani. Se ei riittänyt minulle. Pyöräytin Rasmuksen ympäri ja painoin hänet voimalla autoaan vasten samallalailla kuin hänkin teki minulle, mutta kovempaa. Huomasin miehen puraisevan huultaan, jotta ei vingahtaisi. Katsoin tiukasti jäänsinisiin silmiin edessäni ja vaistomaisesti vein kasvoni lähemmäs miehen omia. Tajusin vasta nähdessäni Rasmuksen hämmentyneen ilmeen tajusin, että huuleni melkein koskettivat hänen poskeaan. Löyhäsin otettani ja vein kasvoni kauemmas. Rasmus käytti tilaisuuden hyväkseen ja kiipesi autoonsa. Auto käynnistyi sekunnissa ja huomasin katselevani pölypilviä, jotka lähtivät Rasmuksen pakun renkaista.

Kuljin päämäärättömästi eteenpäin pimeillä poluilla. Ensimmäistä kertaa ehdin kunnolla katsoa kaupunkia. Kadut olivat hiljaiset ja elottomat. Ainoastaan satunnainen pariskunta käveli ohitseni. Niin, kuka hullu nyt keskiyöllä kulkisi keskustassa? Huomaamattani ajauduin rannalle, jossa punttisalikin sijaitsi. Vesi oli tyyni ja sileä, kuin peili. Istahdin lähelle vettä ja otin kenkäni pois. Upotin jalkani märkään hiekkaan ja katsoin taivaalle. Miljoonat tähdet tuikkivat, ne mainitsivat olemassaolostaan jokaikinen yö. Tähdet olivat kuin Rasmuksen tuikkivat silmät. Miten ajatukseni sitä miestä kohtaan muuttui sekunnissa? Hän sai ajatukseni liian sekaisin.
- Luka? tuttu ääni kuului varovaisesti vierestäni. Vilkaisin olkani yli vain tunnistaakseni Rasmuksen. Miksi ihmeessä mies tähän aikaan kulki? Samasta syystä kuin minäkin varmaan. Rasmus istahti viereeni, kuitenkin pitäen välimatkan sopivana.
- Sori siitä... Suudelmasta.
Nostin katseeni vedestä ja kohtasin ruskeiden silmien katseen. Nyökkäsin hitaasti ja menin makaamaan karkean hiekan päälle, jotta näkisin tähtitaivaan paremmin.
- Tota, onko sua koskaan suudeltu? kysymys ei oikeastaan yllättänyt minua. Pudistin päätäni.
- Sä olit eka.
Rasmus pysyi hetken hiljaa ja tuijotti veden pintaa, kuin voisi katseellaan rikkoa sen.
- Haluaisiksä tuntea sen taas? se oli kuiskaus, mutta silti kuulin sen paremmin kuin hyvin.
- Rasmus... äännähdin ja laskin katseeni mieheen. - Mä en oo homo.
Rasmus huokaisi vieressäni ja nousi lähteäkseen. En ehtinyt ajatella enempää kun huomasin sanovani jotain mikä yllätti minutkin.
- Haluan.
Rasmuksen liike pysähtyi. Hän istui takaisin viereeni hämmentyneenä ja katsoi minuun. Varmasti yritti miettiä, puhuinko totta vai tarua.
- Oikeesti, haluan.
Enempää sanoja ei tarvittu. Hän laskeutui hitaasti lähemmäs kasvojani. Makasin liikkumatta paikoillani ja tuijotin tämän tähtisilmiä. Tunsin Rasmuksen hengityksen kaulallani. Huomasin sydämeni rytmin muuttuvan kiivaammaksi ja hengitykseni kävi raskaammaksi. Rasmus pysähtyi vähän matkan päähän huuliltani ja katsoi minua kysyvästi. Nyökkäsin niin näkyvästi kuin siinä tilanteessa kykenin. Rasmus painoi huulensa hitaasti omilleni. Se oli kuin tuhat sähköiskua, jotka viimein pääsivät vapaiksi. Säpsähdin rajusti ja mies vieressäni oli aikeissa viedä huulensa pois, mutta kehoni ehti toimia aikaisemmin kuin järki. Laskin käteni miehen selkään ja painoin häntä lähemmäs. Rasmus hätkähti, mutta alkoi hitaasti liikuttamaan huuliaan. En voinut kuvitella mitään sen taivaallisempaa ja vasten tahtoani suustani pääsi vaimea huokaus. Vastasin miehen hellään suudelmaan, vaikka eihän minulla mitään alan kokemusta ollut. Silti tuntui, kuin osaisin jo. Vasta hetken päästä Rasmus katkaisi sähköisen hetken. Hiljaisuus ei ollut uutta, mutta tällä kertaa se ei ollut vaivaantunutta. Mies vieressäni yritti peittää raskaan hengityksensä, mutta epäonnistui siinä täydellisesti.
- Ehkä mun ois paras mennä, takeltelin ja nousin ylös. Rasmus ei tehnyt elettäkään estääkseen tai nousemasta itsekin. Lähdin ripein askelin kohti kotia ja yritin tasata kiivaan hengitykseni. Tämä ei ole normaalia. En kai vain... Ole ihastunut?

Hähäää lyhyt :3 Iha teiän kiusaks :D Noei c:

  Re: Silmät on sielun peili (miesxmies)

Lähettäjä: Redeia 
Päivämäärä:   24.2.13 23:29:52

Eihä etene liia nopeasti? :3

  Re: Silmät on sielun peili (miesxmies)

Lähettäjä: Redeia 
Päivämäärä:   25.2.13 00:05:50

Tekee mieli kirjottaa lisää.. X)

  Re: Silmät on sielun peili (miesxmies)

Lähettäjä: ankku 
Päivämäärä:   25.2.13 00:39:12

Ei etene liian nopeasti minun mielestä! :) Just ihana tarina ja saat kirjoittaa lisää ihan niin paljo kuin vaan jaksat kerralla koska tätä kyllä jaksaa lukea!! Jatkoa ainakin minä odotan innolla! ;)

  Re: Silmät on sielun peili (miesxmies)

Lähettäjä: Redeia 
Päivämäärä:   25.2.13 02:30:54

Kiitos :) No jatkelen taas vähä päivemmällä :3

  Re: Silmät on sielun peili (miesxmies)

Lähettäjä: Redeia 
Päivämäärä:   25.2.13 13:20:43

Nyt löytyy inspistä sitte oikeen liikaaki c::

  Re: Silmät on sielun peili (miesxmies)

Lähettäjä: qwerty 
Päivämäärä:   25.2.13 14:22:51

jatka jo tää on ihana x3

  Re: Silmät on sielun peili (miesxmies)

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   25.2.13 15:54:10

jatkoo ! tää on iha törkeen hyvä ! kirjotat tosi kivasti ja selkeesti :)

  Re: Silmät on sielun peili (miesxmies)

LähettäjäJamis 
Päivämäärä:   25.2.13 17:03:43

Oi! Tykkään tästä. Oon kamalan huono aloittamaan uusien tarinoiden lukemista, koska pelkään että aina kun löydän jonkun hyvän tarinan, se jää kohta kesken. Toivottavasti tälle ei käy niin :)

Alussa meinasin jo lyödä hanskat tiskiin, tykkään lukea pitkiä pätkiä kerralla, ja nuo alkupätkät oli aika lyhkäsiä mun maulle. Onneksi sitten petrasit asian suhteen, pidä tuollaisena tuo pituus. Hahmotkin tuntuvat tosi mukavilta. Useimmissa homotarinoissa toinen tai molemmat päähenkilöt on joko emoja, ernuja ja mitä näitä nyt on :D (tajusithan pointin?), mutta näitä hahmoja, jotka luulevat/tietävät olevansa heteroja ja välttelevät viimeiseen asti myöntämästä tykkäävänsä miehistä, on aika harvassa. Tai sitten en oo löytänyt niitä.

Luka on hellyttävä. Yllättäen pystyn samaistumaan miespuoliseen hahmoon melko täydellisesti. Jään innolla odottamaan, mitä kaikkea kehittelet näiden, etenkin Lukan varalle.

  Re: Silmät on sielun peili (miesxmies)

Lähettäjä: roni 
Päivämäärä:   25.2.13 21:27:20

Ensinnäkin ihana tarina! Jatko pätkät oli tosiaan aluksi kyllä aika lyhyitä, mutta nyt nuo alkaa olemaan jo aika normaali pitkiä, mutta isona plussana, että jokainen jatko pätkä on ollu mielenkiintoinen eikä mitenkään tylsä!!
Huomasin tuolla viime pätkässä virheen:

Nostin katseeni vedestä ja kohtasin ruskeiden silmien katseen.

Tuossa niin, eikö tuolla Rasmuksella ollut siniset tai kirkkaat vai minkä väriset ne silmät oli ja tuolla Lukaksella sitte ruskeat?

  Re: Silmät on sielun peili (miesxmies)

Lähettäjä: BeLLe 
Päivämäärä:   25.2.13 22:07:18

Et etene liian nopeasti:)) Ilmeeni kun huomaan pätkän= :DDD ilmeeni kun olen lukenut sen= <3_<3 Oot parantanu kirjotustas toooosi paljon!

  Re: Silmät on sielun peili (miesxmies)

Lähettäjä: dinsdins 
Päivämäärä:   26.2.13 14:29:04

jatkoo !! <3

  Re: Silmät on sielun peili (miesxmies)

LähettäjäRedeia 
Päivämäärä:   26.2.13 18:02:16

Voi kiitos paljon :D Tänään lupaan jatkoa :3 Eilen ei ehtinyt :( Ja Jamis, tämä ei jää kesken :) Voin luvata.

  Re: Silmät on sielun peili (miesxmies)

Lähettäjä: Redeia 
Päivämäärä:   26.2.13 21:50:32

roni // joo niin se oli :DD Menee kyl vähä sekasi x) Mut yritän laittaa jatkossa oikein :3

  Re: Silmät on sielun peili (miesxmies)

Lähettäjä: Redeia 
Päivämäärä:   26.2.13 22:29:31

Tässä olkaa hyvät C:

...............................................

Rasmus

Tukala olo herätti minut. Tunsin auringon häikäisevän jopa suljettujen silmäluomien lävitse. Joka paikkaa särki ja nousin hitaasti ylös. Hiekka sormieni alla rahisi ikävästi ja teki pieniä naarmuja kämmeniin. Noustuani istualteen uskalsin avata silmäni. Edessäni kohosi tumma meri ja aurinko paistoi täydellä teholla pilvien välistä. Miten hèlvetissä mä täällä oon? Vasta sillä hetkellä muistin koko eilisyön. Tapahtumat koko viikosta, päivistä ja... Lukaksesta pamautti päätäni kuin tuhat iskua. Näin koko viikon sielun silmin kuin filmirullan. Suljin silmäni ja huomasin toivovani, että olisin kuka tahansa muu kuin minä itse. Jopa kerjäläinen kävisi. Nousin ylös hiekalta, vaikka lihakset panivat vastaan. Lähdin astelemaan kotia päin, vaikka en tiennyt mitä kello oli tai mitä tulisi tapahtumaan.

En edes huomannut paasaavaa äitiäni, vaikka hän asteli vierelläni koko matkan huoneeseeni ja yritti huutaa päin naamaa. Istahdin sängylleni ja tuijotin eteenpäin lasittunein silmin. Lukaksen ruskeat silmät välkkyivät edessäni. Jokainen asia tuosta miehestä toi mieleen Mikan. Tunsin kyyneleen vierivän poskelleni. Luka oli täysin samanlainen kuin Mika oli ollut; hermostunut, ruskeat silmät, hiukset... Kaikki.
- Rasmus?
Heräsin todellisuuteen vasta äidin sanoessa nimeni hiljaa. Sänky painui alemmas äidin painon takia. Äiti laski kämmenensä olalleni.
- Nii? yritin pitää ääneni vakaana, mutta olen epäonnistumisen mestari joten ei sekään onnistunut.
- Mikä on? äitini huolestuneisuus alkoi ärsyttää, vaikka tiesin hänen vain ajattelevan minua.
- Tuli vain Mika mieleen, huokaisin. Se oli puoliksi totta ja toinen puoli taas oli Luka. Vaikka äiti tiesi suuntautumisestani, en silti voisi kertoa hänelle Lukasta. Pudistin päätäni ja päätin jättää kaikki ajatukset muualle. Nostin katseeni äitiin ja hymyilin.
- Nyt oon kumminkin kunnossa. Meen ulos, hymähdin ja kiirehdin äidin vierestä eteiseen. Puin kengät jalkaani ja juoksin pihalle.

Astellessani keskustaa päin kaivoin kännykän taskustani. Äidiltä kymmenen puhelua viime yöltä. Ei keneltään muuta, ei Lukalta. Hìtto Rasmus! Nyt ne pirun aivot toimimaan! Tungin puhelimen takaisin ja astelin ripeämmin. Tämä viikonloppu oli juhlimiseen ja päätin mennä jonkun Sinijärven bileisiin, tuskin se ainakaan Luka olisi. Hänhän oli niin hermostunut ihmisistä, että tuskin edes pystyisi järjestämään tuollaisia johon suurinpiirtein kuka tahansa sai tulla. Vaikka aurinko oli korkealla, se ei määrittänyt aikaa juhlia.

Luka

Vilkaisin pelokkaana veljeäni. Hän hoiperteli eestaas ja laitteli juomia ympäri taloa. Vasta pari minuuttia sitten veljeni oli täräyttänyt vasten naamaa, että tänne oli tulossa jonkun verran porukkaa. Se meinasi koko kaupunkia. Ja mikä pahinta... Sain oleilla omassa huoneessani, mutta huoneen oven täytyi olla auki ja minun... Ilman paitaa. Siis kuinka hèlvetissä veli ajatteli nöyryyttää minua noin? Tänne oli varmasti tulossa myös homoja ja tuo kùsipää päätti noin!? Tunsin vihan ryöppyvän ylitseni ja joudun iskemään nyrkkini seinään jotten olisi täräyttänyt laseja rikki, siitäkös vasta riemu alkaisi.
- Mitä vìttuu sä siel meluut? veljeni kimpaantunut ääni herätti minut. Hän seisoi edessäni ja näytti ivalliselta tutkiessaan minua.
- Niin se paita pois, jos vaikka joku kiinnostuis tollasesta rääpäleestä. - Tuskin naiset, mutta ehkä miehet voisi.
Hän irvisti ja naurahti ivallisesti niin, että mieleni teki hakata hänen päätänsä seinän ja oven väliin. Mies työnsi minut kohti omaa huonettaan ja samalla repäisi paidan päältäni. Hätkähdin ja naurun saattelemana juoksin huoneeseeni.

Tunnin päästä tunsin enemmät kuin yhdet askeleet alhaalla. Ainakan viidetkymmenet askeleet. Puristin peittoa tiukemmin ja pidin ruskeiden silmieni katseen tiukasti rappusissa. Kukaan ei saisi tulla.
- Mennäänkö tervehtimään mun rakasta veljeäni? Vapaata riistaa, veljeni ivallinen naurahdus kuului rappusten päästä. Hätkähdin ja yritin muuttua näkymättömäksi, mutta enhän minä sellaisia supervoimia omannut. Pian sänkyni oli piiritetty erikokoisista, näköisistä ja pelottavimmeista miehistä. Tunsin kuinka peitto vedettiin päältäni ja katseet polttivat paljasta ylävartaloani.
- Aika namu, joku kuiskasi hiljaa ja jouduin nielaisemaan möykyn kurkustani. Pian kädet repäisivät minut lattialle ja tunsin potkuja kyljissäni ja jaloissani.
- Tehkää mitä haluatte, veljeni uhraus tuntui veitseniskulta sydämeen. Kädet vaeltelivat rintakehälläni ja sivelivät väkivaltaisin ottein. Kädet laskeutuivat alaspäin ja yritin potkaista jotain, joka minua piteli. Kädet pääsivät housunreunalle ja silloin huomasin tutut jäänsiniset silmät jotka katsoivat minua kauhuissaan... Rasmus!

HÄHÄÄÄ :DDD Oon niiiin ilkee ;333 Ja muutes hei mites ois tän tarinan jälkeen joku fantasia? Kaikille ei varmaan käy, mut mä haluaisin niin kirjottaa ihmissusista xd :D

  Re: Silmät on sielun peili (miesxmies)

Lähettäjä: Redeia 
Päivämäärä:   26.2.13 22:32:13

Aika lyhyt, mut koittakaa kestää C:

  Re: Silmät on sielun peili (miesxmies)

Lähettäjä: someone 
Päivämäärä:   26.2.13 22:42:39

Tää on ihana tarina mut yks asia häiritsi tos ku siin oli et "Sain oleilla omassa huoneessani" mut sit tos yhes kohtaa oli nii et "Mies työnsi minut kohti omaa huonettaan". En sit tiiä oliko virhe vai tarkoituksella kirjoitettu.

  Re: Silmät on sielun peili (miesxmies)

Lähettäjä: Redeia 
Päivämäärä:   26.2.13 23:33:20

oho, huonettani :DD Kiitos huomautuksesta :DD

  Re: Silmät on sielun peili (miesxmies)

Lähettäjä: Redeia 
Päivämäärä:   26.2.13 23:47:48

Oi että nää virheet on kivoja..

  Re: Silmät on sielun peili (miesxmies)

Lähettäjä: qwerty 
Päivämäärä:   27.2.13 13:58:21

aaw jatkoa taas pian c:

  Re: Silmät on sielun peili (miesxmies)

Lähettäjä: dinsdins 
Päivämäärä:   27.2.13 17:07:51

jatkoo !! :):)

  Re: Silmät on sielun peili (miesxmies)

Lähettäjä: Redeia 
Päivämäärä:   27.2.13 19:46:54

Jatkelen tänään :)

  Re: Silmät on sielun peili (miesxmies)

Lähettäjä: Redeia 
Päivämäärä:   27.2.13 22:25:15

Tai siis yritän jatkella :D

  Re: Silmät on sielun peili (miesxmies)

Lähettäjä: BeLLe 
Päivämäärä:   28.2.13 21:58:50

Sä oot ilkee, ku tollaseen kohtaan jätät! <3

  Re: Silmät on sielun peili (miesxmies)

Lähettäjä: Redeia 
Päivämäärä:   1.3.13 00:50:52

Rasmus

Jalkani eivät toimineet enkä saanut suustani yhtäkään sanaa tai edes kirjainta. Tuijotin vain, kuinka Lukan kehoa siveltiin ja mies käänsi katseensa lattiaan. Ehdin liikahtaa vain hitusen, kun huomasin yhden miehestä potkaisevan Lukaa voimakkaasti kylkeen. Siinä vaiheessa heräsin todellisuuteen.
- Mitä vìttuu sä hakkaat sitä? huomasin huutavani ja astuin mielenosoituksellisesti Lukan eteen. Mies edessäni katsoi minua hieman horjuen ja silmät eivät tarkentuneet minuun eikä minnekään.
- Ja mitä se sua liikuttaa?
Mies astui askeleen lähemmäs ja puristin käteni nyrkkiin.
- Rasmus anna olla, Luka kuiskasi hiljaa niin, että vain minä kuulin. Pudistin päätäni ja kohotin nyrkkini.
- Rene, tullaan kohta uudelleen! Alhaalla on tosi vetäviä mimmejä, ovenpieleen nojaava mies sanoi virnistäen. Nähtävästi edessäni seisova mies oli Rene, sillä hän kohotti katseensa ovenpielessä seisovaan jätkään. Tämä nyökkäsi ja pian huone oli tyhjä lukuunottamatta minua ja Lukaa. Mies oli edelleen lattialla ja tärisi kevyesti samalla, kun hengitys rahisi ikävästi. Kyykistyin miehen tasolle ja katsoin tätä huolestuneena.
- Ootko kunnossa? äänestäni paistoi epäusko ja huolestuneisuus.
Luka nyökkäsi ja painoi päänsä polviinsa.
- Sun pitää mennä, ne tulee pian takasi ja voi vaikka hakata sut, mies huokaisi ja nosti ruskeiden silmien katseensa minuun. Huomasin ajattelevani, että sillä oli ihan hèlvetin kauniit silmät. Ne olivat kuin ruskeat hiotut timantit.
-Ja jättäisin sut niitten kans? En kuule usko, hymähdin ja nostin Lukan pystyyn. Hän kiirehti kaapilleen ja vetäisi äkkiä ensimmäisen paidan ylleen. Sen jälkeen mies huokaisi ja istahti sängylleen sulkien silmänsä.
- Oon kiitollinen kun autoit, mut kyl mä pärjään. - Oikeesti.
Vilkaisin vaivihkaa huonetta vain huomatakseni siellä olevan kohtuullisen suuri ikkuna. Portaista alkoi kuulua askelia ja hetken mielijohteesta päätin sen. Nappasin miestä käsivarresta ja vedin tämän ikkunalle. Luka katsoi minua selvästi hämmentyneenä ja vasta huomatessaan minun avaavan ikkunaa hän yritti irroittaa kättään.
- Haluaksä oikeesti et noi ràiskaa sut? kysyin epäilevästi. Rimpuilu loppui sekunnissa ja ehdin juuri parahiksi vetäistä miehen mukanani ikkunasta, kun ovesta alkoi kuulua humaltuneita ääniä. Katto ei koskaan ollut lempipaikkojani, mutta olin pari kertaa mennyt katsomaan täysikuuta. Katolta sen näki parhaiten. Vetäisin ikkunan kiinni ja pidätin hengitystäni. Luka tärisi selkeästi, en tiennyt johtuiko se pelosta vai kylmästä.
- Missä vìtussa se jätkä on? humaltunut ääni sai miehen vieressäni hätkähtämään. Puristin hänen kättään kovemmin. Pienoinen paniikki alkoi muhia syvällä sisälläni, kun ihmisiä alkoi tulemaan ikkunalle. Jos he katsoisisivat tarkemmin pimeyteen, he erottaisivat meidän ääriviivat. Alhaalle oli tarpeeksi suuri pudotus venäyttämään luita, vaikka omakotitalo tämä olikin. Tikkaitakaan ei näkynyt mailla eikä halmeilla, joten ainoa vaihtoehto oli pysyä paikoillaan ja toivoa.
- Meidän pitää äkkiä mennä pois, Luka sanoi ääni väristen.
- Meillä on kolme vaihtoehtoa; venäytä ittes tipputtautumalla, mee ràiskattavaks tai pysyä paikoilla ja toivoa ettei ne nää, mikä niistä olis parhain? murahdin ja puristin miehen käsivartta merkiksi, että tämä pitäisi tùrpansa kiinni.

En tiedä kauanko me siinä seisoimme. Ehkä vartin? Puolituntia? Mutta vasta, kun viimeinenkin mies oli kadonnut huoneesta, uskalsin hengähtää. Muistin päästää Lukan kädestä irti ja hiivin hitaasti kohti ikkunaa. Vilkaisin sisälle vain todetakseni sen olevan tyhjä. Avasin ikkunan ja luikahdin sisälle. Lukan askeleet lipsuivat, mutta hän pääsi kuitenkin sisälle. Suljin ikkunan ja kiirehdin hitaasti alakertaan. Vilkaisin syvemmälle taloon ja huomasin porukan sammuneen. Luka pääsi edelleni ja puki kenkänsä jalkaan. Hän avasi oven niin hitaasti ja äänettömästi, etten edes huomannut ovea avattavan. Tuulenvire ja kylmä ilma tervehti minua astuessani ulos. Puolikuu loisti taivaalla ja antoi edes vähän valoa, toivoa.

Tungin avaimen kotioveeni ja avasin sen äänettömästi. En halunnut äidin heräävän ja paasaavan minulle yhtään enempää, kuin hän normaalisti paasasi. Ohjasin Lukan huoneeseeni ja osoitin siellä olevaa sohvaa. Ensimmäistä kertaa olin iloinen, että minulla oli huoneessani sellainen, mutta sekin oli tuotu väliaikaisesti.
- Mä voin nukkua tossa sohvalla niin nuku sä mun sängys, hymähdin ja huomasin tämän nyökkäävän kevyesti. En edes riisunut vaatteitani, vaan kaaduin sohvalle. Ei mennyt varmasti minuuttiakaan, kun aloin tuhista hiljaa.

Luka

Katsoin hiljaa tuhisevaa miestä. Hän oli jollain tavalla suloinen niine mustine hiuksineen ja lävistyksineen. Tiesin ajattelevani hyvin epä-heteromaisesti, mutta jokainen varmasti ajatteli niin kuin minäkin. Huokaisten istahdin Rasmuksen sängylle ja vilkaisin ikkunalle. Maisema oli yhtä kaunis kuin Rasmuksen silmät. Ne oikeasti olivat pala sinistä timanttia, johon oli vangittu hieman taivasta.
Painoin pääni pehmeään tyynyyn. Ajatukseni siirtyivät vasten tahtoani veljeeni. Hän oli niin tunteettomasti antanut vieraiden ihmisten käydä käsiksi ja antanut heidän potkia mielensä mukaan. En halunnut palata sen kùsipään luokse, mutta jossain minun täytyi asua. Kadulla en asuisi ja Rasmuksen luona en edes satasesta. Suljin silmäni ja halusin matkata vaaleanpunaisiin pilvilinnoihin, joissa voisin ratsastaa vaaleanpunaisilla poneilla ilman huolta.

- Luka, herää! huuto katkaisi makean uneni ja raotin varovasti silmiäni. Rasmus seisoi edessäni ja virnisti leveästi.
- Vìtun idiootti! Murskasit mun pinkit pilvilinnat, ärähdin, mutta huvittuneisuus
peitti ärtymyksen.
- Mä voin rakentaa sellasen uudestaan jos annat ne palaset mulle niin teen sen vaikka tonne olkkariin, mies naurahti. Tyyny oli tarpeeksi lähellä oleva esine, joten heitin sillä häntä päähän. Mies väisti ja hymyillen siirtyi alakertaan.

SOri loppu huonosti ku isä käski nukkumaan xd Huomenna jatkan ja sori lyhkäsyydestä ja tylsyydestä :D

  Re: Silmät on sielun peili (miesxmies)

Lähettäjä: hanoi 
Päivämäärä:   1.3.13 01:17:18

Tää vaikuttaa ihan kivalta ja näitä pidempiä pätkiä on kyllä paljon mukavempi lukea. Jotkut pätkät loppuu ehkä vähän töksähtelevästi ja muutama virhe osu silmään, mutta ei hirveesti lukemista häirinny. Ja Rasmuksen silmiä kuvailtiin välillä ruskeeks ja välillä siniseks mut oletan et ne on siniset :D

Tarinan nimi on ihana ja tykkään myös Rasmuksen ja Lukan nimistä, muutenkin kiinnostavat ja kivat hahmot. Kiinnostais muuten tietää, että minkä ikäsiä ne on? En ainakaan muista lukeneeni sitä... Mutta joo kivan olonen tarina ja jatkeleppa ihmeessä. :)

  Re: Silmät on sielun peili (miesxmies)

Lähettäjä: BeLLe 
Päivämäärä:   1.3.13 08:16:44

Awww ne on ihania<3 Hanoi, eiks tuolla alussa lukenut, että ne molemmat on 19v? :)

  Re: Silmät on sielun peili (miesxmies)

Lähettäjä: dinsdins 
Päivämäärä:   1.3.13 10:30:56

jatkoa ! :-----)

  Re: Silmät on sielun peili (miesxmies)

Lähettäjä: Redeia 
Päivämäärä:   1.3.13 11:45:45

joo alussa luki hanoi :3 Rasmuksen siniset ja Lukan ruskeet :D Menee mullaki vähä sekasin xd ja jatkan tänään :3

  Re: Silmät on sielun peili (miesxmies)

LähettäjäJamis 
Päivämäärä:   1.3.13 14:24:16

Jos tämä ei jää kesken, niin kuin lupasit, niin lupaan että saat musta sitoutuneen lukijan :D Yritän parhaani mukaan kommentoida aina jotakin, mutta saatan unohtaakin kun oma tarina pyörii mielessä.

Luka on jotenkin herttainen, kun painiskelee omien tuntemuksiensa kanssa. Enkä mäkään asuisi tuollaisen ihmisarvoa loukkaavan veljen kanssa! Toivottavasti keksit Lukalle jotain parempaa, ettei mun tarvi vingahdella inhosta lukiessani hänen veljestä :D Rasmukseen mulla ei oo vielä tullut sellaista tunnesidettä kuin Lukaan, mutta silti mua kiinnostais lukea enemmän Rasmuksen ja tän salaperäiseksi jääneen Mikan suhteesta.

Pientä tarkkaavaisuutta lisää, niin tästä tulee tosi hyvä!

  Re: Silmät on sielun peili (miesxmies)

Lähettäjä: Cabi 
Päivämäärä:   1.3.13 18:55:03

Jamis// Lupaan kirjoittaa loppuun saakka :) Jos inspis katoaa niin sit pidän hetken taukoa, mutta loppuun vien. Ja tuon Mikan juttu on tarkotuski olla salaperäinen vielä ;3

  Re: Silmät on sielun peili (miesxmies)

Lähettäjä: dinsdins 
Päivämäärä:   3.3.13 19:14:08

^

  Re: Silmät on sielun peili (miesxmies)

Lähettäjä: Redeia (Cabi) 
Päivämäärä:   4.3.13 01:50:42

Yeah... Sori ku en oo kirjottanu :o Loman vikat päivät ja ei ehi sitten mitään :( Joko tänään tai tiistaina tulee pätkä :3

  Re: Silmät on sielun peili (miesxmies)

Lähettäjä: dinsdins 
Päivämäärä:   6.3.13 07:49:28

ny sitä jatkoo ! :D

  Re: Silmät on sielun peili (miesxmies)

Lähettäjä: Redeia 
Päivämäärä:   8.3.13 21:05:44

Voi että sorry :< En oo ny yhtään laittanu jatkoa ku hirveesti koko viikon kaikkee (seliseli) viikonlopun aikana TULEE! Jos ei tuu nii lyökää pesismailalla x)

  Re: Silmät on sielun peili (miesxmies)

Lähettäjä: Redeia 
Päivämäärä:   10.3.13 21:51:53

Joo damn.... En ehi ny ku peti oottaa ja olin koko päivän vierailla -.- Anteeks :c Kyl te onneks kestätte ja ensviikol tulee jatkoo :d sori ku niin harvoin ny, mut kirjotan kumminki loppuun niinku lupasin.. Tarinoil vaa saattaa olla vähä väliä :D

  Re: Silmät on sielun peili (miesxmies)

Lähettäjä: someone 
Päivämäärä:   13.3.13 22:22:28

tää on ihana tarina ja noi hahmot varsinki luka vaikuttaa tosi kivoilta eli jatkoo :)

  Re: Silmät on sielun peili (miesxmies)

Lähettäjä: Redeia 
Päivämäärä:   24.3.13 13:31:22

Sori, on venähtäny aika kivasti :D Mutta nyt yksi kysymys lukijoille:

Teenkö tarinan kokonaan puhekielellä vai jatkanko näin, että vuoropuhelut puhekielellä ja loput sitte kirjakielellä?

  Re: Silmät on sielun peili (miesxmies)

Lähettäjä: Redeia 
Päivämäärä:   27.3.13 08:12:21

Kertokaa toki xd

  Re: Silmät on sielun peili (miesxmies)

Lähettäjä: m 
Päivämäärä:   27.3.13 08:31:57

Jatka samallain! Millon jatkoo? :)

  Re: Silmät on sielun peili (miesxmies)

Lähettäjä: Redeia 
Päivämäärä:   27.3.13 20:00:59

tän viikon aikana :3

  Re: Silmät on sielun peili (miesxmies)

Lähettäjä: Redeia 
Päivämäärä:   1.4.13 00:54:45

FINALLY!

ps. Koska oon unohtanu noi luku -jutut kokonaan niin päätin jättää ne suosiol pois :D

------------------------

JATKUU LUKASTA

------------------------
Talsin miehen vanavedessä alakertaan ja huomasin noin kolmetoista vuotiaan tytön istuvan keittiön pyödän ääressä. Tyttö nosti katseensa muroistaan ja vilkuili meitä vuoronperään.
- Erika eiks sun pitäny olla kaverin luona? Rasmus kysyi pikaisesti, äänestä kuulsi hermostuneisuus.
- Olinki, tulin just, tämä tuhahti. Katse siirtyi minuun. - Kuka toi on?
En voinut olla hymähtämättä tytön suorasukaisuudelle.
- Joku joka sua tuskin kiinnostaa, mies vieressäni murisi ja siirtyi jääkaapille.
- Ooksä Rasmuksen uus poikakaveri? Erika kysyi huolettomasti. Huomasin Rasmuksen olemuksen kiristyvän ja tämän aikeissa sanoa jotain, tytön suu kävi ensin. - Vaikea kuvitella, ku ei toi oo päässy siitä Mikasta yli ollenkaan.
Hämmennyin totaalisesti. Minäkö? Poikaystävä? Mielelläni.. Ei hemmètti.
- Tuota... Lauseeni jäi kesken, kun Rasmus tarrasi käsivarteeni ja retuutti minut takaisin huoneeseensa. Tämä lukitsi oven visusti ja uskalsi hengähtää.
- Sori Erikasta, se ei osaa pitää turpàansa kiinni, Rasmus murahti ja istahti viereeni. Katseemme kohtasivat, ehkä liian pitkäksi aikaa. Huomasin tuijottelevani miehen piirteitä, huulia ja silmiä joita oli tultu tutkailtua jo useampaan otteeseen. Miehen huulet toivat mieleen sen tapauksen rannalla, tunteen jonka ne olivat jättäneet huulilleni.
- Ei haittaa, revin katseeni väkisin irti ja tuijotin tapetoitua seinää. Nostin käteni ja kosketin jääkylmää kulmalävistystä. Se antoi turvaa, vaikka olikin vain eloton metallinkappale. - Mun pitää varmaan mennä.
Nousin lähteäkseni, mutta Rasmus tarttui käteeni. Laskin katseeni ensin yhteenpuristettuihin käsiimme ja nostin sitten vasta katseeni miehen kasvoihin.
- Mihin sä muka menisit? Sä et voi mennä takas sun veljen luo, etkä sä voi kadullakaan asua... Jää tänne, epätoivoinen ääni sai minut heltymään ja vaikka sanoinkin, etten jäisi tänne edes satasesta niin taisin juuri tarttua siihen sataseen.

Päivän venyessä pidemmälle tulin ajatelleeksi Erikan mainitsemaa Mikaa. Oliko Rasmus todellakin homo? Ja miksi ihmeessä mies ei halunnut puhua Mikasta, kuka hän oli? Tunsin mustasukkaisuuden piston rinnassani. Ei ole totta, olenko mustasukkainen jollekin jota en edes tunne? Tämä alkoi jo käydä naurettavaksi. Vilkaisin Rasmusta, joka tuijotti tietokonepeliä innostuneena ja hyppi kuin mikäkin lapsi karkkihyllyillä.
- Luka?
Mies herätti minut mietteistäni ja vilkaisin tätä kohottaen toista kulmaani kysyvästi.
- Eihän susta tunnu mitenkää oudolta? Esimerkiks, ku mä suutelin sua sillo rannalla, Rasmus jatkoi vaikeasti ja hieroi otsaansa. Pudistin päätäni hämmentyneenä ja tuo nyökkäsi vakavana. Kyllä varmaan olisi pitänyt tuntua oudolta.. Minä, erakoitunut mies jonka perhe ja ystävät oli vain oma veli, jota ei voinut edes kutsua ystäväksi tai edes perheeksi. Jonka elämään oli yhtäkkiä tupsahtanut joku, jolla oli niin paljon merkitystä ja joka ehkä saisi minut pois tästä erakon tittelistä.. Jatkamaan elämää täysillä.

Illan tullessa oloni alkoi tuntua tukalalta. En voisi jäädä tänne ikuisiksi ajoiksi, enkä varsinkaan nukkua joka yötä Rasmuksen vieressä. Se olisi saanut jo valmiiksi sekaiset aivoni vieläkin sekavammaksi. Olin tuntenut kännykkäni pirisevän jossain talon kolkassa useampaan kertaan, mutten ole tajunnut... Tai oikeastaan edes halunnut vastata siihen, tietäen siellä soittavan ah, niin rakas veljeni.
Rasmuksen kömpiessä sänkyynsä halusin olla hetken rauhassa, miettiä asioita. Hiivin Rasmuksen parvekkeelle ja istahdin ainoalle puiselle tuolille joka sieltä löytyi. Irvistin, kun tuolin kylmä noja painautui paljasta yläkroppaani vasten. Ilma oli lämmin, mutta silti tuntui kuin jäätyisin sisältä kuoliaaksi. Kuunsirppi loi valoa ja toivoa vain pienen matkan verran, se ei edes riittänyt tänne asti. Tähdet sen ympärillä olivat kuin lumihiutaleita, valkoisia kuvioita, joilla oli oikeasti todella suuri merkitys. Suljin silmäni ja vedin sisääni kesän tuoksua. Jossain vaiheessa tunsin hyppiväni vaaleilla pilvillä, kohti Rasmusta jonka suloinen hymy oli kaiken vaivan arvoinen.

Aamulla en edes tiennyt kuinka olin päässyt kömpimään Rasmuksen sänkyyn ja huomasin olevani niin kiinni laidassa, että seinä painoi ikävästi. Alhaalta kuului melua ja kiivasta sananvaihtoa. Ihmeissäni nousin hitaasti ylös ja puin eiliset vaatteet ylleni. Kun olin saamassa t-paitaa kehoni suojaksi, Rasmus pyyhälsi sisään ja pysähtyi kuin seinään. Ensimmäisenä tämän katse kiinnittyi yläkroppaani, joka ei vieläkään ollut paidan suojassa. Miehen huulet raottuivat ja kuulin hengityksen rahisevan. Nopeasti puin paidan ylleni ja vilkaisin miestä hitusen peloissani. Kuin mies olisi elänyt hidastuksessa, tämä säpsähti vasta pian sen jälkeen.
- Sori siis, tota.. Mun äiti oli päättäny et se muuttaa etelämmäks täältä pohjoisesta. Mä en aio muuttaa, joten mun pitäs ettiä omaa kämppään ja...
Miehen lause jäi kesken kun hän katsoi minua merkitsevästi. Se siis tarkottaisi, että suojapaikkani häviäisi kuin tuhka tuuleen ja joutuisin etsimään jotain muuta. Ellei.. Ei, liian tyhmä idea. Pystyisikö Ramus auttamaan minua?

Sori lyhkäsyydestä, kello on jo sen verta paljo et nukkumaan kipin kapin :D

  Re: Silmät on sielun peili (miesxmies)

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   1.4.13 15:09:02

Oo ihanaa ! Jatka nopeesti oon ihan koukussa tähän,saan vieroitusoireita !!:)

  Re: Silmät on sielun peili (miesxmies)

Lähettäjä: BeLLe 
Päivämäärä:   1.4.13 17:25:49

Ihuna pätkä<3

  Re: Silmät on sielun peili (miesxmies)

Lähettäjä: Redeia 
Päivämäärä:   1.4.13 22:12:00

Kiitosta c: Laittelen pätkää tulemaan huomenna tai ylihuomenna.

  Re: Silmät on sielun peili (miesxmies)

Lähettäjä: ankku 
Päivämäärä:   15.4.13 17:29:14

Jatkoa!!

  Re: Silmät on sielun peili (miesxmies)

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   15.4.13 18:51:04

jatkoa!

  Re: Silmät on sielun peili (miesxmies)

Lähettäjä: Redeia 
Päivämäärä:   15.4.13 20:45:33

Hmm... Ei kannata uskoo jos sanon huomenna tai ylihuomenna :D Inspiksen puutetta nyt, mutta jatkan heti kun saan sen takasin :3 Eli veikkaan tällä viikolla :D Jos ei viikonloppuun mennessä niin sit ilman inspistä mennään.

  Re: Silmät on sielun peili (miesxmies)

Lähettäjä: :D 
Päivämäärä:   15.4.13 23:09:41

Haha, oon 13 ja erika on mun nimi XD. Mut iha kiva, aattelin mennä nukkuu ajoissa, mut venyki aika lail.. No mut oli vaivan arvosta ;D jatkoa oottelen :)

  Re: Silmät on sielun peili (miesxmies)

Lähettäjä: Redeia 
Päivämäärä:   26.5.13 22:28:30

NOSTO! Anteeks kauheeeesti tästä venymisestä!! Ennen ku meen nukkumaan on pakko laittaa edes pieni pätkä :D

  Re: Silmät on sielun peili (miesxmies)

Lähettäjä: Redeia 
Päivämäärä:   27.5.13 00:23:20

Ei ehdi.. Tänään koulun jälkee lupaan oikeasti :D Nyt ei mene viikoiksi, vaan tänää sit!

  Re: Silmät on sielun peili (miesxmies)

Lähettäjä: Redeia 
Päivämäärä:   28.5.13 02:00:04

Huhhuh! Vihdoin :D Risut ja ruusut tänne :3
......
Rasmus

Lukan ilme oli liian kamalaa katsottavaa, joten heittäydyin selälleni sängylle. Tiesin, että tämä päivä tulisi, mutta miksi juuri nyt kun Luka oli täällä? Mies oli jähmettynyt paikoilleen, kuin lattia olisi imenyt häntä yhä alemmas ja alemmas pimeyttä. Hiljaisuus välillämme oli liian painostava ja onnekseni Luka päätti puhkaista leijuvan kuplan.
- T-tuota voisinko mä.. Tai niinku voisinko mä tulla sun kanssa samaan kämppään jos maksan puolet vuokrasta? miehen ääni oli tuskin kuiskausta kuuluvampi. Ajatus ei ollut hullumpi, noin komea uros saman katon alla.
- Jos se ei susta tunnu mitenkään oudolta? kysäisin ohimennen ja loin pikaisen vilkaisuun ruskeatukkaan. Hän kohautti olkapäitään, mutta nähtävästi piti yhdessä asumistamme parempana vaihtoehtona kuin veljensä kanssa asumista.
- Rasmus, heti alakertaan! tyyni huudahdus äitini suusta kiri alakerrasta suoraan huoneeseeni. Heitin jalkani laidan yli ja nousin hitaasti seisomaan. Talsien pääsin alas asti, ilman maton tehtäviä. Äiti seisoi avonaisen ulko-oven edessä ja katsoi minua hymyillen.
- Koska mä lähen sinne pohjoiseen, niin päätin antaa sulle lahjan et pärjäät.
Äiti siirtyi oven edestä ja tunsin sydämeni jättävän lyönnin välistä. Uuden ja hienon ruskean värinen henkilöauto seisoi pihassa kaikessa komeudessan ja se kimalteli auringonsäteiden osuessa siihen. Sen rekisterinumeron yläpuolella komeili Wolkswagenin merkki.
- No mitä pidät? äiti kysyi ja katsoi minuun. Olin täysin sanaton ja onneksi Luka sanoi puolestani: - hän pitää siitä.
- Hienoa! Sitten voittekin mennä koeajelulle, kulta, tuossa avaimet! Äiti heitti kaaressa avaimet minua kohti ja sain ne ilmasta kiinni. Nyt nähdään olinko oppinut ajotunneilla mitään.

Kurvasin jyrkästi oikeaan ja vilkaisin Lukaa virnistäen. Mies piti penkistään kiinni kaksin käsin ja katsoi kauhistuneena eteensä.
- Missä sä ajoit sun ajokortin? Luka kysyi, kun viimein pysähdyimme metsän reunalle huilaamaan.
- Enpä kerro.
Miehen huulilta karkasi hymähdys ja tämä keskittyi katsomaan maisemia. Ehdin ihailla miehen kauniita, kiiltäviä ruskeita hiussortuvia ja kapeaa vartaloa. Oi, että teki mieli laskea kädet Lukan kyljille. Tästä ei hyvää seuraa. Jotta saisin raitista ilmaa ja päästäni katoaisi nuo kaksimieliset ajatukset avasin nopeasti oven ja hengitin metsän sekä kesän tuoksua.
- Mikä nyt tuli? auton toiselta puolelta kantautuva ääni läheni ja pian Luka oli jälleen vieressäni. Hän ei suonut minulle tai edes aivoilleni tilaa pitää itsehillintää kurissa. Katsoin miestä kulmieni alta ja tunsin maailman kieppuvan eestaas. En tiedä mitä tapahtui, mutta lopulta näkökentässäni näkyi vain pimeyttä.

Raotin hitaasti silmiäni ja huomasin olevani omassa autossani. Päivä oli hämärtynyt jo illaksi ja auton ikkunaista näkyi edelleen sysimustan metsän varjoja. Mitä minä vielä täällä tein? Lopulta muistin meidän lähteneen niin kiireessä, että kotiavaimet ja kännykkä olivat poissa, joten Luka ei voinut tehdä mitään muuta kuin ajaa, mutta näköjään sitäkään ei ollut tehty. Nousin istumaan takapenkillä ja vilkuilin etupenkille. Luka katsoi suoraan silmiini suorastaan helpottuneen näköisenä.
- Mikset sä ajanu takas meille? kysyin hiljaisella äänellä, mutta kuitenkin kuuluvasti. Miees huokaisi ja katsoi metsää päin.
- En mä osaa ajaa.
No tämä oli uusi juttu. Ei ihme ettemme olleet jo kotona.
- Aijaa, no mä en ainakaa jaksa ajaa kotiin, joten jäädään tänne yöks, sanoin ja painuin takaisin makuulle uudelta tuoksuvan auton penkille. Kesäyö oli kylmä, joten otin hattuhyllyltä viltin. Äiti tapasi aina, ihan aina laittaa autojensa hattuhyllylle viltin kaiken varalta, onneksi oli nytkin laittanut. Kuulin Lukan hengityksen tärisevän hieman.
- Jos sulla on kylmä, tuu tänne, mulla on viltti täällä, sanoin virnistäen, vaikka tiesin ettei mies nähnyt virnistystäni. Luka näytti hätkähtävän ja vilkaisi minua kohti tarkistaen, että minulla todella oli viltti. Hän nielaisi kuuluvasti ja ryhtyi nyökkäyksen jälkeen tulemaan takapenkille.
- Tää saattaa kuulostaa oudolta, mutta sun pitää ottaa paita pois et tulis nopeemmin lämmin, sopersin ja yritin selvitellä kurkkuani. Miehen liike pysähtyi. Hän näytti oivaltavan saman kuin minäkin; penkki oli liian kapea kahdelle joten hänen oli nukuttava joko päälläni tai minä hänen päällään. Tässä tapauksessa Luka oli kevyempi, joten hän minun päällään. Tunsin täriseväni. En tiedä, ehkä innosta tai pelosta, ehkä molemmista. Luka hengitti syvään ja veti hitaasti paitansa pään yli. Kuun valo valaisi miehen sheivatun yläkropan ja en voinut kuin ihailla, vaikkakin jouduin tekemään sen salaa. Tunsin oloni ahdistuneeksi ja itsehillintä joutui koetukselle. Lukan punertavat huulet näyttivät hohtavan vain parin metrin päässä minusta. Raotin vilttiäni ja huomasin tummanruskean t-paidan olevan yhä päälläni.
- Odota.
Luka perääntyi sen verran, että sain noustua istualteen ja vedettyä oman paitani pois. Laskeuduin takaisin makuulle ja raotin vilttiä taas sen verran, että Luka mahtuisi sinne. Mies nielaisi kuuluvasti ja laskeutui hitaasti, harkiten. Liian nopeasti tai liian hitaasti miehen paljas iho kosketti omaani. Me molemmat hätkähdimme, Luka ehkä enemmän. Lukan ollessa täysin kiinni minussa, laitoin viltin ympärillemme ja kiristin sitä. Lukaksen hengitys kutitti kaulallani enkä voinut sille mitään, että oma hengitykseni kävi raskaammaksi. Mikan jälkeen vartaloni ei ollut saanut tuntea toista miestä lähellään. Katsoin Lukaa syvälle tämän ruskeisiin silmiin, en voinut olla katsomatta minkälaisia tunteita niissä näkyi; pelkoa, ahdistusta.. Ehkä jopa innostusta? Suljin silmäni ja toivoin, että saisin unta. Tosin tuskin saisin kovin hyvin unta, kun Luka makasi päälläni penkillä. Käteni olivat miehen molemmin puolin vyötäröä. Tätä ei saisi käydä toista kertaa. Laskin katseeni miehen silmistä tämän huuliin. Jokin niissä sai minut taivuttamaan päätäni ja huulemme koskettivat toisiaan, hellästi. Tällä kertaa Luka ei edes säpsähtänyt, vaan antoi huultensa liikkua omiani vasten. Siinä maatessa, tunsin ensimmäistä kertaa moneen vuoteen olevani täysin rakastunut.

Jatkuupi sitten

  Re: Silmät on sielun peili (miesxmies)

Lähettäjä: ! 
Päivämäärä:   28.5.13 15:40:40

Oi❤ jatkoa :)

  Re: Silmät on sielun peili (miesxmies)

Lähettäjä: Redeia 
Päivämäärä:   28.5.13 21:56:39

Muita?

  Re: Silmät on sielun peili (miesxmies)

Lähettäjä: Omena 
Päivämäärä:   28.5.13 22:37:57

Ihana pätkä! Oon ihan koukussa tähän! Jatkoa odotellessa!:)

  Re: Silmät on sielun peili (miesxmies)

Lähettäjä: Redeia 
Päivämäärä:   28.5.13 23:29:47

Oi ihanaa, että tätä ei oo unohdettu :) Jatkoa tän viikon aikana.

  Re: Silmät on sielun peili (miesxmies)

Lähettäjä: Redeia 
Päivämäärä:   11.9.16 00:21:49

Totanoin.. terveppä terve eihän siitä oo ku vähän päälle 3 vuotta :D mä voisin alottaa tämän korjaamisen ja yrittää kirjotella vähän jatkoa D: Haluisin kuitenkin saada tän loppuun asti, mut pitäis lukee tää läpi enkä kehtaa :"D pitää ny kuitenkin yrittää. Edes omaksi iloksi, et saisin edes joskus jonkun tarinan loppuun asti :d

  Re: Silmät on sielun peili (miesxmies)

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   11.9.16 01:23:22

Jes, vihdoinkin! :D

  Re: Silmät on sielun peili (miesxmies)

Lähettäjä: Redeia 
Päivämäärä:   11.9.16 10:40:28

Luin tän läpi ja korjailin vähän näppäilyvirheitä. Oisin halunnu kirjottaa koko höskän uudestaan, mutta, kun tää on vähän outo :"D tämä ei varmaan kauheasti enää jatku, mutta lupasin tehdä tän loppuun ja sen mä myös teen :D vaikkakin pitkällä aika välillä.. sitten kun tää on valmis laitan koko tarinan tänne uudestaan :) sama teksti jokatapauksessa, koska tätä oli kuitenkin jo sen verran etten ois jaksanu kirjottaa uudestaan :D

  Re: Silmät on sielun peili (miesxmies)

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   15.9.16 23:12:38

Oisim ainaki valmis lukee :D

  Re: Silmät on sielun peili (miesxmies)

Lähettäjä: lottis 
Päivämäärä:   16.9.16 09:20:24

Täällä kans innokas lukemaan! Luin tän tässä yks päivä ja tykkäsin :)

  Re: Silmät on sielun peili (miesxmies)

Lähettäjä: Senjis @mob 
Päivämäärä:   17.9.16 00:34:09

Luin tän viime yönä läpi ja todellakin tahtoisin jatkoa! :)

   Ylös ⇑   


Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.