Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Sähkötukka ja rokkipoika (poikaxpoika)

Lähettäjähanoi 
Päivämäärä:   29.11.12 18:59:34

Tää on varmaan ensimmäinen ite kirjottamani, pidempi tarina ja täytyy myöntää, että oon aika tyytyväine. :D Yleensä en saa yksin mitään aikaseks, mutta oon tainnu tykästyä näihin hahmoihin niin paljon, että jaksan kirjottaa niistä. ^^ Nimi nyt on mitä on, oon surkee niiden keksimisessä. Jaja tähän on tulossa kaikkiaan varmaan joku 10 lukua, joista osa on jo valmiina. Laitan niitä sitte pikkuhiljaa tänne, mikäli lukijoita löytyy. Voisin ehkä varottaa, että aika angstista tekstiä paikoittain ja väkivaltaa jonkun verran.

Kommentteja tietenkin toivon ja rakentavaa/kritiikkiä otan vastaan enemmän kuin mielelläni, koska virheitä ja parannettavaa varmasti löytyy, en siis loukkaannu. ;) Mutta kaikenlainen palaute tervetulletta ja pitemmittä puheitta tässä ois eka luku, kertokaahan mielipiteenne ja haluutteko jatkoo! (:

*

1. Luku

Emil

Tuijotin lasittuneena kauniin hauta-arkun puhtaan valkoista pintaa. Arkkua, äitiä, ympäröi kauniit kukat ja kynttilät, joiden liekit lepattivat heikosti syystuulessa. Mä en itkenyt, kyyneleet oli kuivuneet aikoja sitten. Jäljellä oli enää tyhjyys, loputon tyhjyys ja pohjaton suru. En mä itkenyt siinäkään vaiheessa, kun kotiin tultuani löysin äidin kuolleena. Se oli liian iso järkytys, muistan menneeni täysin shokkiin. Siellä se oli maannut keittiön lattialla silmät tyhjyyteen tuijottaen vieressään tyhjä purkki erittäin vahvoja unilääkkeitä. Kyyneleet taisi tulla ensimmäisen kerran, kun katselin ensihoitajien turhia ja epätoivoisia elvytysyrityksiä, ennen kuin ne totesivat äidin kuolleeksi ja kuljettivat ambulanssilla pois. Mä jäin yksin seisomaan yhtäkkiä kamalan isolta ja ankealta tuntuvan talon portaille.

Nyt mä sitten seisoin äidin hautajaisissa, enkä voinut olla miettimättä, miksi se oli tehnyt sen. Olihan sillä ollut pitkään masennus, joka oli vaan pahentunut koko ajan ja se oli napsinut jatkuvasti niitä unilääkkeitään, koska ei saanut nukuttua. Muistan vaan etäisesti sen iloisen, nauravan äidin, joka otti mut pienenä syliin, pörrötti hiuksia ja kysy, miten päivä oli mennyt. Oikeastaan äidin ongelmat oli pääasiassa mun isän syytä, se oli tuhonnut meidän perheen ja samalla äidin mielenterveyden. Oli ne joskus ihan onnellinen aviopari ja rakasti toisiaan. Mutta sitten isä alkoi juoda pikkuhiljaa yhä enemmän ja lopulta se alkoi olemaan myös väkivaltainen. Ne riiteli äidin kanssa koko ajan ja usein riidat päätyi siihen, että isä löi äitiä saaden sen itkemään. Ja mä kuuntelin omassa huoneessani kauhuissani uskaltamatta liikkua tai tehdä mitään, vaikka olisin halunnut auttaa äitiä. Lopulta se sitten tajusi, ettei sen miehen kanssa voinut elää ja niimpä me muutettiin pois. Siitä on nyt viisi vuotta, enkä ole sinä aikana nähnyt isää. Ja nyt joutuisin palaamaan takaisin sen luokse.

Tärisin kylmästä seistessäni sateessa matkalaukut käsissä ja tuijottaessani edessäni kohoavaa ränsistyneen näköistä kerrostaloa, joka tulisi olemaan mun koti, vaikka musta kyllä tuntui, etten sitä kodiksi voisi koskaan sanoa. Mä en halunnut mennä sisälle, vaikka pelkäsinkin kuolevani kohta hypotermiaan, en halunnut nähdä isää. Olin melkein onnistunut unohtamaan sen kúsipään kasvot ja nyt joutuisin takaisin sen luokse. Mua ahdisti ja oikeastaan pelottikin. Tuskin sen ongelmat oli mihinkään parantuneet, ellei se ollut mennyt johonkin hoitoon, mitä vahvasti epäilin. Eli luultavasti sen tilanne oli vain pahempi, enkä voinut olla miettimättä, mitä se tulisi mun osalta tarkoittamaan. Toivoin hartaasti, ettei se olisi enää samanlainen kuin ennen, mutta sain todellakin pettyä.

Pimpotin ovikelloa pariin kertaan, mutta kun kukaan ei tullut avaamaan, astuin oma-aloitteisesti sisälle. Jätin laukut ja kegät eteiseen astellen varovaisesti peremmälle pieneen, tunkkaiseen asuntoon, joka haisi tupakan savulle ja vanhalle viinalle. Pian löysinkin isän, jota en kylläkään meinannut aluksi tunnistaa. Siinä se retkotti likaisella sohvalla puolityhjä viinapullo kourassaan ja useita tyhjiä pulloja ja tölkkejä ympärillään. Olohuoneen pöydällä oli täysi tuhkakuppi, mutta iso osa tumpeista oli päätynyt pöydälle ja lattialle. Isä todellakin oli pahemmassa kunnossa, paljon pahemmassa. Se oli riutuneen ja kärsineen näköinen likaisissa vaatteissaan, silmät verestäen ja harventuneet hiukset päästä sojottaen.

Mun teki mieli kääntää katseeni pois masentavasta näystä. En tiennyt, mitä mun olisi pitänyt tehdä. Seisoin vaan siinä typeränä, kunnes isä vihdoinkin huomasi mut.
"Emil?" se sammalasi ja ähräsi itsensä istuvaan asentoon kulauttaen loput litkut pullostaan ja heittäen sen sitten menemään. Mä säpsähdin lasin hajottua sirpaleiksi lattialle. Mun koko kroppa jännittyi ja tuijotin isäni vihamielistä olemusta pelokkaana.
"Tollasen säälittävän ruipelonko ne tänne mun riesaksi tunki, ei hélvetti...", se mumisi itsekseen ja nousi hoiperellen seisomaan raapien harmahtavia, likaisia hiuksiaan. Mä nielaisin ja peräännyin vähän.
"Mitä hélvettiä sä pelkäät, häh?" se ärähti mulle ja astui uhkaavasti lähemmäs. "No, etkö sä osaa júmalauta puhuakkaan enää!" se lopulta huusi, kun vaan tuijotin sitä pelokkaana.
"E-en mä pelkää", änkytin hädissäni perääntyen edelleen.
"Hemmetin säälittävä surkimus, ei se húora näköjään edes osannu kasvattaa sua", se ärisi ja käveli mun ohi keittiöön. Mä huokaisin helpottuneena, ettei se ollut käynyt käsiksi, ainakaan vielä. Tajusin täriseväni ottaessani laukut käsiini ja viedessäni ne tyhjään huoneeseen, jonka oletin olevan tarkoitettu mulle. Tulipas tervetullut olo, ajattelin masentuneena sulkiessani oven, johon olisin halunnut lukon. Musta tuntui, että se saattaisi tulevaisuudessa olla tarpeen.

Miska

"Lopeta nyt hélvetti soikoon se vetäminen!" ärähdin flexin toisessa päässä kiskovalle koiralle, joka leikki höyryjunaa, eikä välittänyt mun kiskomisesta ja raivoamisesta mitään. Yritin samaan aikaan pysyä typerän rakin perässä ja sytyttää tupakkaa lopulta onnistuen yrityksessäni imaisten helpottuneena myrkkyä keuhkoihini. Jekku oli pysähtynyt nuuhkimaan oikein antaumuksella jotain kivenmurikkaa ja yrittäessäni nykiä sitä jatkamaan matkaa, se ei suostunut liikkumaan, ennen kuin oli merkannut sen hemmetin kiven reviirikseen. Käännyin tieltä kapealle metsäpolulle ja päästin Jekun vapaaksi. Se ampaisi eteenpäin täyttä vauhtia ja mä astelin rauhallisesti perässä polttaen tupakkaani. Polku johti pienelle rannalle, jossa ei yleensä käynyt ketään. Tai en oikeastaan ollut koskaan nähnyt siellä muita ihmisiä ja kävin siellä aika usein Jekun kanssa. Se rakasti uimista. Vaikka se kuulosti tyhmältä ja hippimäiseltä, mä tykkäsin istua siellä luonnon keskellä hiljaisuudessa, jossa saattoi rauhassa upota omiin ajatuksiin ja miettiä asioita. Vaikka en mä ollut sellaista kovin mietiskelevää tai pohdiskelevaa sorttia, mutta silti. Se oli mun oma paikka, jossa saatoin rentoutua ja Jekkukin sai tehdä mielipuuhaansa eli uida ja juosta vapaana.

Tällä kertaa mun rauhaani kuitenkin oli häiritsemässä joku, joka oli ehtinyt ennen mua paikalle. En huomannut outoa poikaa, ennen kuin Jekku alkoi haukkua innoissaan ja säntäsi huimaa vauhtia tuntematonta ihmistä kohti, kuin se olisi sen paras ystävä. Kumpikaan meistä ei ehtinyt tehdä tai sanoa mitään, ennen kuin suuri koira oli loikannut voimalla hintelää poikaa päin saaden tämän lentämään komeasti selälleen. Jekku alkoi nuolla pojan kasvoja innoissaan häntä vispaten ja olin varma, että se raukka oli säikähtänyt kuoliaaksi ja pelkäsi koiran syövän sen, vaikka Jekku vaan halusi osoittaa sille rakkauttaan. Hölmö koira tuntui rakastavan ihan kaikkia ja oletti tietenkin, että kaikki myös rakastivat sitä, vaikka se oli iso, tyhmä ja kuolaava karvakasa.

Mun hämmästyksekseni poika näytti kuitenkin suorastaan onnelliselta päästyään istumaan ja rapsutti Jekkua, joka ainakin oli onnensa kukkuloilla.
"No hei vaan sullekki, mistäs sä tänne eksyit", poika puheli koiralle, eikä ollut ilmeisesti huomannut mua, koska olin jäänyt seisoskelemaan vähän kauemmas astellen kuitenkin lähemmäs tumpattuani röökin maahan. Päästyäni lähemmäs, tajusin, että poika todellakin oli erikoisen näköinen. Se oli pieni ja laiha, ja sen pörröiset hiukset sojottivat pystyssä. Väriltään ne oli kirkkaan sähkönsiniset. Eipä tarvinnut heijastimia, ajattelin huvittuneena. Yllään sillä oli harmaat pillifarkut ja musta, löysä huppari sekä jaloissa rispaantuneet converset, jokta oli vaaleanpunaiset. Aww. En voinut olla virnistämättä katsoessani tuota menninkäisen, keijun ja enkelin risteytystä. Siroilta, kalpeilta kasvoiltaan se tosiaan muistutti enkeliä, ei tosin sellaista raamatun vaan jotain ihan erilaista enkeliä. Lävistettyä enkeliä, sillä huomasin, että pojan alahuulen keskellä killui hopeinen rengas. Lävistys näytti siroissa kasvoissa jotenkin suurelta ja ylimääräiseltä, mutta sopi kuitenkin pojalle ja sai sen näyttämään vielä suloisemmalta.
"Jekku taitaa tykätä susta", hymähdin ja poika taisi säikähtää aikalailla. Nähtyään mut sen säikähdys näytti muuttuvan suorastaan kauhuksi, enkä voinut olla ihmettelemättä miksi. Se ei pelännyt isoa, suden näköistä sekopääkoiraa, mutta mut nähtyään näytti siltä, että olisin vähintään joku limainen ja kuolaava zombi tai moottirisahaa heiluttava murhaaja.
"Ihan rauhassa, en mä sua syö", naurahdin ja jostain syystä poika näytti vielä kauhistuneemmalta. Ehkä se johtui mun meikistä. Rajasin silmäni aina mustalla kajalilla, koska mun mielestä se näytti siistiltä.

Ojensin käteni pojalle ja hetken emmittyään se tarttui edelleen pelokkaana siihen ja mä vetäisin sen ylös näköjään turhankin voimakkaasti, koska se lennähti mua päin kavahtaen sitten kauhistuneena kauemmas.
"A-anteeks", se änkytti hädissään ja mietin, että mikä ihme sitä raukkaa vaivasi.
"Ei se mitään", yritin sanoa mahdollisimman rennosti, "mä oon muuten Miska ja toi idiootti on Jekku", jatkoin nyökäten Jekkua päin, joka oli jo juossut innoissaan veteen, jossa se pulikoi onnessaan.
"Mä oon E-emil", poika änkytti hiljaa nimensä varoen katsomasta muhun. Ihme tyyppi. Mutta mielenkiintoinen, yleensä olin hyvin välinpitämätön ihmisiä, varsinkin tuntemattomia, kohtaan.
"No, Emil, ootko sä just muuttanu? Meinaan en oo nähy sua täällä aiemmin", höpötin kaivaen samalla uuden röökin, jonka vein huulilleni ja sytytin. Tarjosin Emilillekin, mutta poika pudisti nopeasti päätään.
"Joo eilen muutin", se suunilleen kuiskasi ja hyvä kun edes kuulin, mitä se sanoi. Nyökkäilin ja tungin vapaan käteni nahkatakin taskuun.
"Mä... tai siis mun pitää varmaan mennä", Emil mutisi ja katosi nopeasti metsikköön, ennen kuin ehdin edes tajuta, mitä se oli sanonut. Jäin katsomaan metsään katoavia sinisiä hiuksia ja toivoin tapaavani pojan pian uudestaan. Se ei tainnut juurikaan toivoa tapaavansa mua. En tajunnut, miksi se oli niin hemmetin hermostunut. Olikohan se aina sellainen?

Poltettuani vielä muutaman röökin, olin todellinen ketjupolttaja, kutsuin Jekun pois vedestä ja lähdin astelemaan takaisin miettien edelleen sitä outoa sinitukkaa, johon paloin halusta tutustua paremmin.

  Re: Sähkötukka ja rokkipoika (poikaxpoika)

Lähettäjä: Rhea 
Päivämäärä:   29.11.12 19:42:32

Jatkoa!!!!! :DDD tää kuulostaa tooooosi kivalta, joten seuraavaa lukua pian?:) anteeksi en osaa olla rakentava :D

  Re: Sähkötukka ja rokkipoika (poikaxpoika)

Lähettäjä: blah 
Päivämäärä:   29.11.12 21:09:38

Yksi lukija ilmoittautuu :D

  Re: Sähkötukka ja rokkipoika (poikaxpoika)

Lähettäjä: varma 
Päivämäärä:   29.11.12 21:34:58

haha musta tuntuu tyhmältä ._. luen jokaikistä poikaxpoika tarinaa täällä, mut ei sil kai mitää voi jos nää on nii yli-ihanii .. xd

joo ja jatkoa tulemaan 8D

  Re: Sähkötukka ja rokkipoika (poikaxpoika)

Lähettäjä: BeLLe 
Päivämäärä:   29.11.12 22:02:46

Aivan ihana<3

  Re: Sähkötukka ja rokkipoika (poikaxpoika)

Lähettäjä: rtdyu 
Päivämäärä:   29.11.12 22:22:57

oioioioi<3

  Re: Sähkötukka ja rokkipoika (poikaxpoika)

Lähettäjä: möhlis 
Päivämäärä:   30.11.12 17:17:30

ooii <3 :'DDd jatkoaaa <3

  Re: Sähkötukka ja rokkipoika (poikaxpoika)

Lähettäjähanoi 
Päivämäärä:   2.12.12 15:24:41

Oi täähän on saanu lukijoita, kiitos kaikille kommenteista, tässä seuraava luku :)

2. Luku

Emil

Tuijotin kädessäni olevaa veistä, jonka terävä metallipinta välkehti kevyesti ja houkuttelevasti. Nielaisin ahdistuneena ja suljin silmäni painaessani terän ensin kevyesti rannettani vasten upottaen sen hitaasti syvemmälle. Purin hampaitani yhteen viiltäessäni toisenkin haavan ensimmäisen seuraksi. Avasin silmäni katsellen taideteostani. Veri näytti kauniilta valuessaan haavoista ja tahratessaan vaaleaa ihoa. Kipu tuntui vaan hyvältä, se helpotti edes hetkellisesti sisälläni vellovaan onttoon, masentavaan tyhjyyden tunteeseen. Tunteeseen, joka ei kuitenkaan tuntunut koskaan jättävän mua rauhaan. Yhtäkkiä kyyneleet alkoivat kirvellä silmissäni, enkä jaksanut estää niitä valumasta. Heitin veitsen huoneen toiseen päähän ja se kolahti seinään jättäen maahan ympärilleen veriroiskeita. Mun teki mieli huutaa ja kirkua, mutta tiesin, ettei sekään auttaisi. Mikään ei poistaisi tätä ahdistavaa, polttavaa tuskaa.

En edes muistanut, että tänään oli ensimmäinen päivä uudessa koulussa ja olin jo myöhässä. Kiroillen käärin haavojen päälle sideharsoa ja vedin hupparin hihan huolellisesti päälle toivoen, ettei veri vuotaisi läpi. Ajatus koulusta lisäsi ahdistusta, eikä mua huvittanut yhtään mennä sinne. Olin päässyt ylä-asteelta vaan juuri ja juuri läpi ja nyt mulla alkaisi ensimmäinen vuosi amiksessa merkonomilinjalla. Mulla ei todellakaan ollut hajua, mikä mua kiinnosti ja mitä halusin tulevaisuudessa tehdä, mutta en mä ollut lukioonkaan halunnut, enkä edes päässyt, joten olin vaan randomisti valinnut jonkun alan amiksesta. Mä oikeastaan tiesin jo valmiiksi, etten tulisi saamaan kavereita. Olin niin hiljainen ja arka, ettei kukaan jaksaisi edes tulla puhumaan mulle, enkä todellakaan itse menisi puhumaan kenellekkään. Mutta ei se haitannut, koska olin jo tottunut olemaan yksin. Kunhan saisin olla rauhassa.

Viimein pääsin kouluun asti tunnin myöhässä. Olin oikeassa, etten tutustunut kehenkään, mutta päivä sujui kuitenkin yllättävän hyvin, kunnes kotiin lähtiessäni onnistuin ryntäämään jotain päin ja tämän sylissä kantamat tavarat levisivät pitkin käytävää.
"Oho anteeks!" huudahdin hädissäni ja säikähdin kohottaessa katseeni itseäni ainakin päätä pidempään tyyppiin, jonka tunnistin rannalla tapaavaani poikaan. Se oli tainnut esitellä itsensä Miskaksi. Joku siinä jätkässä sai mut ihan hemmetin hermostuneeksi, eikä mulla ollut hajuakaan miksi. En ainakaan pitänyt yhtään siitä sen virneestä, mikä sen naamalla oli melkein koko ajan. Tai ainakin aina, kun se katsoi mua. Muutenkin se näytti sellaiselta kunnon huligaanilta ja nuorisorikolliselta revityissä farkuissaan, maihareissaan ja nahkatakissaan, joka oli ommeltu täyteen hihamerkkejä. Sen mustat hiukset oli leikattu sivuilta siiliksi ja keskeltä nostettu keesimäisesti pystyyn. Sen korvat oli täynnä koruja, molemmissa oli venytykset ja toisessa killui jopa hakaneulakin. Kasvoissa komeili myös kulma- ja nenälävistykset.
"Ai katos, Emil, moi", se naurahti ja virnisti taas. Mä käänsin katseeni nopeasti pois ja kumarruin lattialle keräämään työkaluja takaisin metalliseen pakkiin. Mun sydän hakkasi rinnassa luonnottoman kovaa ja kirosin itseäni. Halusin nopeasti pois tilanteesta ja jätkän läheisyydestä. Tunsin Miskan varmasti huvittuneen katseen itsessäni, mutta pidin omani visusti maassa. Säpsähdin rajusti meidän käsien koskettaessa toisiaan, kun me vahingossa tartuttiin samaan jakoavaimeen.

Me noustiin samaan aikaan seisomaan ja yritin jatkaa matkaa, mutta Miska esti aikeeni tarttumalla mua käsivarresta. Käänsin kauhistuneen katseeni siihen.
"Hei ei sun tartte mua noin paljoa pelätä, en mä mitään tee", se naurahti ja päästi irti.
"Enhän mä pelkääkkään...", mumisin vältellen ja Miska tuhahti, mutta hymyili kuitenkin.
"Millä luokalla sä muuten oot tai siis monetta vuotta sä opiskelet?" se kysyi ja hämmennyin hetkeksi kysymystä.
"Öh ekaa", vastasin lopulta.
"Eli sä oot kuustoista?" Miska varmisti ja nyökkäsin.
"Okei, mä oon 19 ja luojan kiitos vikaa vuotta, alkaa tää paska jo riittää", se naurahti ja mä vaan nyökkäsin lyhyesti jatkaen nopeasti matkaa tuntien toisen katseen selässäni.

Miska

Herätyskellon ärsyttävä piipitys kantautui mun korviini ja juuri kun sain sen sammutettua aikeenani käydä takaisin nukkumaan Jekku päätti ilmeisesti, että olin lintsannut jo ihan liikaa koulusta ja loikkasi mun päälle alkaen lipoa mun kasvoja pitkällä, märällä kielellään. Yritin epätoivoisesti työntää suurta, painavaa koiraa pois huonolla menestyksellä.
"Okei okei, äiti, mä nousen", nauroin kömpiessäni istumaan ja Jekku juoksi eteiseen juosten sieltä pian hihna hampaissaan roikkuen.
"Odota, kohta mennään", mumisin ja raahauduin vessaan puettuani ensin. Napsautin kahvinkeittimen päälle ja astelin parvekkeelle röökille. Jekku seurasi mua ja pyöri ärsyttävästi jaloissa. Se halusi jo lenkille ja kaadettuani kahvin nopeasti kurkkuun, napsautin Jekun kantaman hihnan koiran kaulaan ja kävelin se edelläni ulos. Koira ryntäsi heti tekemään tarpeensa ja mä sytytin uuden tupakan.

Koulupäivä sujui tuskallisen hitaasti ja yritin päivän aikan nähdä jotain merkkiä sähkötukasta, mutta jouduin pettimään. Olikohan sekin mun tapaan lintsaavaa sorttia. Kotiin tullessani kaivoin avaimia taskustani avatakseni asuntoni oven, mutta huomioni kiinnitti portailla istuva huppupäinen poika, jonka tunnistin pian Emiliksi hupun alta pilkottavien kirkkaiden suortuvien ansiosta.
"Emil?" kysyin varovasti ja poika kohotti hätkähtäen kasvonsa. Mä henkäisin järkyttyneenä, enkä saanut katsettani irti Emilin pahoinpidellyistä kasvoista. Pojan mustelmaiset kasvot olivat veren ja kyyneleiden tahraamat ja tuon heikko olemus oli kaikinpuolin suorastaan sydäntäsärkevä. Ojensin käteni auttaakseni pojan ylös, mutta tuo kavahti taaksepäin katsoen mua pelästyneenä suurilla, kyyneleiden täyttämillä silmillään.
"Ei sun mua tarvii pelätä, mä haluun auttaa", sanoin yrittäen kuulostaa mahdollisimman turvalliselta ja rauhalliselta. Hetken epäröityään Emil tarttui täristen käteeni ja vedin pojan varovasti ylös. Toinen älähti samantien kivusta ja kaatui mua päin. Viha leimahti mun sisällä sitä kohtaan, kuka tän oli tehnyt. Kuka pystyi satuttamaan jotain niin viatonta ja haurasta?

Mua kylmäsi tuntiessani Emilin kylkiluut aivan liian selvästi suuren hupparinkin alta taluttaessani poikaa asuntooni. Pojan kasvot olivat kalpeat ja suorastaan vitivalkoiset mustelmien alla. Autoin pojan sohvalle, johon se nukahti samantien, tai pyörtyi. En voinut olla miettimättä, mitä kaikkea poika oli kokenut jouduttuaan tuohon kuntoon. Mun teki myös mieli mennä kuristamaan se, joka tämän oli aiheuttanut Emilille. Äkkiä mun mieleen nousi myös kysymys, mitä poika oikein teki siellä rappukäytävässä. Asuiko se myös samassa rakennuksessa? Ajatus sai pienen hymyn kohoamaan mun huulille.

  Re: Sähkötukka ja rokkipoika (poikaxpoika)

LähettäjäJenna 
Päivämäärä:   2.12.12 15:42:05

Vooi...

Mä tykkään näistä sun tarinoista..

  Re: Sähkötukka ja rokkipoika (poikaxpoika)

Lähettäjä: Jazz 
Päivämäärä:   2.12.12 15:47:42

Jään kyllä ehdottomasti seuraileen(:

  Re: Sähkötukka ja rokkipoika (poikaxpoika)

Lähettäjä: BeLLe 
Päivämäärä:   2.12.12 16:07:14

Ihanaaaaaa<3 Voi Emil ressukkaa:(

  Re: Sähkötukka ja rokkipoika (poikaxpoika)

Lähettäjä: Nikke 
Päivämäärä:   2.12.12 17:35:47

Tähän on kyllä pakko kommentoida, että mahtava alku! Ootan innolla miten tulee jatkumaan :D Emil raukka :(

  Re: Sähkötukka ja rokkipoika (poikaxpoika)

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   3.12.12 21:45:31

Voi Emiliä :C jatkoa<3

  Re: Sähkötukka ja rokkipoika (poikaxpoika)

Lähettäjä: tyhmä 
Päivämäärä:   4.12.12 15:23:34

jatkoaa <33

  Re: Sähkötukka ja rokkipoika (poikaxpoika)

Lähettäjä: Jatkooo! 
Päivämäärä:   4.12.12 20:25:58

jatkoo tää on liian hyvä :D

  Re: Sähkötukka ja rokkipoika (poikaxpoika)

Lähettäjä: Kora 
Päivämäärä:   4.12.12 20:28:19

Oii, ihana tarina! Tykkään ihan sairaasti sun tyylistä kirjottaa, kirjotat tosi helppolukusesti ja ymmärrettävästi! (: Jatkoa vaan!

  Re: Sähkötukka ja rokkipoika (poikaxpoika)

Lähettäjä: hisaoy 
Päivämäärä:   5.12.12 22:38:57

Lisää, lisää! Muuten, ihanan yksinkertainen kirjotustyyli, pysyn lukihäriöisenäkin mukana ;D

  Re: Sähkötukka ja rokkipoika (poikaxpoika)

Lähettäjä: Taxi Driver 
Päivämäärä:   6.12.12 12:38:50

Ihanat hahmot, mä rupeen lukeen tätä :)

  Re: Sähkötukka ja rokkipoika (poikaxpoika)

Lähettäjä: varma 
Päivämäärä:   6.12.12 14:49:31

jatkoajatkoa c:

  Re: Sähkötukka ja rokkipoika (poikaxpoika)

Lähettäjä: Safgh 
Päivämäärä:   6.12.12 19:21:09

Jatkoo, ja yks lukija lisää :D

  Re: Sähkötukka ja rokkipoika (poikaxpoika)

Lähettäjä: Cabi 
Päivämäärä:   6.12.12 21:14:39

Jatkaa :D

  Re: Sähkötukka ja rokkipoika (poikaxpoika)

Lähettäjä: c: 
Päivämäärä:   6.12.12 22:20:54

Jatkoaa! :D

  Re: Sähkötukka ja rokkipoika (poikaxpoika)

Lähettäjä: BeLLe 
Päivämäärä:   6.12.12 22:38:45

hanoi!! Missä olet? Et sä voi jättää meitä tälläi kärsimään. Oisin tosi happy, jos jatkaisit pian;)

  Re: Sähkötukka ja rokkipoika (poikaxpoika)

Lähettäjähanoi 
Päivämäärä:   7.12.12 03:45:29

Kiitos taas kaikille kommenteista, tässä jatkoa (:

3. Luku

Miska

Emil näytti vallan pöllämystyneeltä herätessään ja sen hiukset haritti vielä enemmän pystyssä kuin yleensä. Pojan kalpeat kasvot olivat aika kammottava näky haalistuneiden, mutta kirjavina erottuvien mustelmien ja kuivuneen veren alla. Poika kömpi varovasti istumaan irvistäen ilmeisesti kivusta ja huomatessaan mut sen ilme muuttui säikähtäneeksi.
"Tossa on sulle särkylääke ja vesilasi", sanoin kuulostaen mahdollisimman ystävälliseltä ja hetken epäröityään, poika tarttui lasiin ja pilleriin. Pian se laskikin tyhjän lasin pöydälle ja mumisi kiitoksen hiljaa vältellen katsomasta muhun.
"Asutko sä muuten tässä samassa rakennuksessa?" kysyin hetken kuluttua.
"Joo...", Emil vastasi hiljaa rapsuttaessaan viereensä loikannutta Jekkua, joka kallisti tyytyväisenä päätään.

"Emil, mä en haluis pelästyttää sua tai mitään mut voitko sä kuka tän teki sulle?" en voinut olla kysymättä. Pojan hauras ja heikko olemus tuntui lyhistyvän hetkessä vielä enemmän sanojeni jälkeen, mutta mä halusin tietää. Jos ne olisi jotkut tyypit koulusta, menisin vetämään niitä turpaan. Samalla mietin, mikä ihmeen suojeluvietti mulla oli Emiliä kohtaan. Jokin tuossa sähkötukassa vaan veti mua puoleensa.
"Se oli mun isä", Emil kuiskasi lopulta hiljaa, kun olin jo ehtinyt luopua toivosta, että se vastaisi. Kävelin pojan luokse sohvalle ja vedin tämän halaukseen. En todellakaan tajunnut, mikä mua vaivasi, mutta ainoa asia, mistä sillä hetkellä välitin, oli Emil, enkä halunnut sen kärsivän ja halusin auttaa sitä.

Ensisäikähdyksestään toivuttuaan, Emil jopa uskalsi varovasti kietoa omat laihat käsivartensa mun ympärille. Tunsin pojan sydämen hakkaavan rintaani vasten ja pörröiset hiustenpäät kutitteli mun poskea. Sillä hetkellä musta tuntui, että olisin vaan voinut jäädä siihen vaikka kuinka pitkäksi aikaa. Emil tuntui juuri oikealta ja sopivalta siihen mun vahvojen käsivarsien suojaan. Samassa poika kuitenkin irrottautui rikkoen herkän hetkemme kuin sähköiskun saaneena ja näytti taas jotenkin säikähtäneeltä. Vähän häkeltyneeltäkin, kuin ei olisi oikein tiennyt, mitä tapahtui ja mitä oli tekemässä.
"Mun... mun pitäis varmaan mennä... kotiin...", se selitti hätäisesti, enkä meinannut edes saada selvää sen sanoista. Mä en halunnut sen lähtevän. Kun poika oli jo ehtinyt ovelle saakka, sain vihdoin suuni auki.
"Sun kannattais varmaan eka kattoo peiliin", huomautin vakavana ja Emil tuijotti mua hetken ihmeissään kääntyen sitten katsomaan itseään eteisen peilistä. Pojan kasvoille levisi järkytys tuon nähdessä kasvonsa.
"Voi luoja...", se kuiskasi hiljaa.
"Sä voit käydä pesemässä kasvos tuolla kylppärissä", mä kerroin ja hetken kauhisteltuaan, Emil meni kylppäriin lukiten oven perässään. Mä menin parvekkeelle tupakalle.

Emilin kasvot näyttivät huomattavasti paremmilta, mutta edelleen varsin pahoinpidellyiltä.
"Noi sun haavat pitäis varmaan putsata", totesin ja enempiä kyselemättä hain kylppärin lääkekaapista puhdistusaineen ja pumpulia tuntien itseni joksikin hemmetin ylihuolehtivaksi äidiksi. Pakotin Emilin istumaan takaisin sohvalle ja pojan vastusteluista huolimatta kastoin pumpulin aineeseen ja aloin varovasti putsaamaan kulmassa, poskessa ja huulessa olevia ilkeän näköisiä haavoja varoen avaamasta niitä uudelleen. Tunsin, miten jännittynyt Emil oli ja jostain syystä asia huvitti mua. En vaan ymmärtänyt, miten se oli koko ajan hermona. Huomasin itsekin, että mielialani vaihtelivat tiuhaan tahtiin ja Emilin seurassa vielä tavallista enemmän. Poika säpsähti pari kertaa aineen ilmeisesti kirpaistessa vähän. Vilkaisin välillä Emilin suuriin, vaaleanharmaisiin silmiin ja huomasin, että pojan ripset olivat hyvin pitkät ja tuuheat.
"Sulla on kauniit silmät", en voinut olla sanomatta ääneen meidän tuijottaessa toisiamme ja huomasin pienen punan kohoavan Emilin poskille. Se ei kuitenkaan kääntänyt katsettaan pois.

Emil

Mä en saanut katsettani irti Miskan pistävän vihreistä silmistä, joiden katse tuntui näkevän suoraan mun läpi ja kaikki mun ajatukset. Juuri tuo katse sai mut hermostumaan, eikä tilannetta auttanut se, että Miska oli ilman paitaa ja hyvin lähellä mua. Mun sydän tuntui hakkaavan luonnottoman kovaa ja pelkäsin Miskan kuulevan sen. Huomasin, että pojan molemmat käsivarret oli täyteen tautoitu ja sillä oli nännilävistys, jota katsoessani tunsin taas punastuvani ja käänsin katseeni nopeasti pois. Miska oli tainnut nähdä sen, koska tuttu virne kohosi taas sen kasvoille ja mun posket helottivat vaan kuumempina. Lopulta en kestänyt vaan istua siinä ja tyrkkäsin Miskan pois edestäni päästäkseni ylös sohvalta ja kiiruhdin nopeasti eteiseen. En kuitenkaan ehtinyt kuin puoliväliin, kun Miska tarrasi käsivarrestani kiinni. Säpsähdin kosketusta ja yritin kiskaista itseni irti. Melkein onnistuin, mutta Miska ehti tarttua mun ranteesta puristaen suoraan viiltelyarpien kohdalta saaden mut älähtämään kivusta. Se hölläsi otettaan, mutta vain sen verran, ettei satuttanut mua ja sai vedettyä suuren hupparin hihan pois tieltä. Miskan kasvot vakavoitui heti sen nähdessä tuoreet arvet, mutta ennen kuin se ehti sanoa mitään, repäisin itseni irti toisen otteesta ja livahdin ulos ovesta juosten portaisiin ja kokonaan ulos talosta.

Makasin sängylläni tuijottaen kattoon ja yrittäen muodostaa sinne kuvioita. Olin onnistunut muutaman päivän välttelemään Miskaa, mikä oli aika hyvä saavutus ottaen huomioon, että me oltiin kuitenkin samassa koulussa ja asuttiin vielä samassa rakennuksessa. Kuulostelin asunnon ääniä ja päättelin hiljaisuudesta isän sammuneen, joten uskalsin hiippailla pois huoneestani keittiöön. Yritin etsiä edes jotain ruokaa, koska en ollut päiviin syönyt kunnolla ja mua heikotti jo. Tiesin olevani reilusti alipainoinen, mutta en voinut sille mitään, että ei meillä edes ikinä ollut oikein mitään ruokaa. Jääkaappi oli nytkin täynnä kaljaa, viinaa ja jotain oksettavaa makkaraa. Onnistuin löytämään yhden muutaman päivän vanhentuneen jugurtin, jonka kuitenkin söin tyytyväisenä. Heitin tyhjän purkin roskikseen ja jouduin nousemaan varpailleni yltääkseni ottamaan lasin kaapista, jonka kuitenkin onnistuin tiputtamaan lattialle. Lasi särkyi ja sirpaleet levisivät pitkin lattiaa kovan kilinän saattelemana. "Víttu...", mumisin turhautuneena ja kumarruin keräämään sirpaleita.

"Mitä hélvettiä sä nyt onnistuit sähläämään?" faijan vihainen huuto karjui olkkarista ja ennen kuin ehdin tajutakkaan, tunsin vahvan kouran tukistavan hiuksiani ja kiskaisevan mut väkivaltaisesti ylös lattialta. Älähdin ja tunsin kivunkyyneleiden kihoavan silmiini isän retuuttaessa mua hiuksistani. Se oli mua paljon pidempi, joten jouduin seisomaan varpaillani, ettei se sentään nostanut mua hiuksistani ilmaan. Käsissäni olevat sirpaleet raapivat muutaman, pienen, mutta kirvelen naarmun kämmeniini ja veripisarat putoilivat niistä maahan.
"Hajotat mun omaisuuttani pérkele ja asut mun katon alla, hemmetin kiittämätön kakara!" isä karjui niin, että sylkipisoirta lensi mun kasvoille. Ravistettuaan mua kivuliaasti vielä hiuksista, se päästi viimein irti ja tönäisi mun kovakouraisesti tiskiallasta päin, jonka reunasta ehdin ottaa tukea. Mun käsistä jäi veritahroja. Isä oli tarttumassa uudelleen muhun nyrkkikin valmiiksi koholla, mutta ehdin väistää ja juoksin eteiseen niin nopeasti kuin pystyin. Nappasin kengät vaan käteeni ja ehdin juuri pamauttaa ulko-oven kiinni isän jäädessä sisälle karjumaan.

Juoksin pihalle, enkä pysähtynyt vielä sielläkään vaan kiihdytin vaan vauhtia. Pieniä vesipisaroita alkoi tipahdella taivaalta, mutten antanut sen häiritä jatkaen edelleen juoksemista. Kun viimein pysähdyin hengästyneenä ja sydän jyskyttäen, oli sade ehtinyt kastella mut litimäräksi. Hengitys rahisi inhottavasti ja sydän jyskytti juoksun jäljiltä. Nojasin käsillä polviini ja tuijotin kenkieni kuluneita kärkiä. Pieni tihkusade oli yltynyt aikoja sitten valtavaksi kaatosateeksi ja tuuli piiskasi puita. Jossain jyrähti ukkonen ja säikähdin äkkinäistä meteliä. Hytisin kylmästä ja pyyhkäisin kasvoille liimautuneet hiukset pois ja kiskaisin hupun päähäni vaikkei se enää paljoa suojaisikaan. Päätin mennä rannalle, vaikka mulla oli jäätävän kylmä ja myrsky näytti olevan hyvin aluillaan. En halunnut kuitenkaan mennä kotiin, koska tiesin, mitä siellä odottaisi. Mielummin vaikka sitten jäätyisin kuoliaaksi ulkona kuin menisin taas isän hakattavaksi.

Huomasin tutun hahmon liian myöhään, enkä ehtinyt enää kadota paikalta.
"Emil!" Miska huudahti nähdessään mut juuri kun olin aikeissa kääntyä ja häipyä. Jekku haukkui iloisesti ja riensi mun luokse. Kumarruin rapsuttamaan sitä ja hymyilin vähän. Olin aina pienenä halunnut koiran.
"Sä oot vältelly mua", Miska totesi päästyän meidän luokse ja varoin katsomasta siihen. Vaivaantunut hiljaisuus jäi vallitsemaan meidän välille ja tunsin Miskan pistävän tuijotuksen koko ajan.
"Me oltiin Jekun kanssa just lähössä", Miska sanoi lopulta, "etkai sä aatellu tänne sateeseen jäädä? Sähän oot jo nyt ihan jäässä."
Vilkaisin nopeasti poikaan kääntäen sitten katseeni takaisin maahan. Purin vaan huultani, enkä sanonut mitään Miskan katsellessa mua pää kallellaan.
"Jos sä et haluu mennä kotiin sä voit kyllä tulla mun luo", se ehdotti varovasti, "ja hei älä pelkää, en mä sua aio raiskata tai mitään". Mä naurahdin vaivaantuneesti ja päätin lopulta lähteä Miskan mukaan, koska kieltämättä ei huvittanut jäädä sinne ulos jäätymään.

"Mä vaihan vaatteet ja säkin haluut varmaan kuivat noiden tilalle", Miska selitti, kun me oltiin päästy sisälle ja se oli ensin kuivannut Jekun, joka alkoi oitis hinkata itseään huonekaluihin ja mattoihin. Ynähdin vaan jotain epämääräistä vastaukseksi ja Miska katosi makuuhuoneeseen, josta se tuli kohta kuivien vaatteiden kera ojentaen ne mulle.
"Sä voit kans vaihtaa ne tuol makkaris", se sanoi ja tein työtä käskettyä. Miskan revityt farkut ja musta teepaita olivat yllätys yllätys mulle aivan liian isot, mutta en antanut asian häiritä. Miska kolisteli jotain keittiössä, joten seurasin poikaa sinne. Jekku mussutti ruokaa kaupistaan ja Miska otti juuri jääkaapista kaksi kaljaa, joista se ojensi toisen mulle. Näytin varmaan vähän kauhistuneelta, koska Miska virnisti ilkikurisesti.
"Ootko sä koskaan juonu?" se kysyi ja mä pudistin päätäni.
"No sitten sun pitää ehdottomasti kokeilla, ota", se sanoi ja tyrkkäsi pullon syliini. Mun oli pakko ottaa se, ettei se olisi tippunut maahan ja hajonnut.
"Luota muhun, se oikeesti rentouttaa ja auttaa saamaan ajatukset muualle", Miska neuvoi ja kävelin sen perässä olkkariin. Todettuani, etten ainakaan siihen kuolisi, maistoin vähän pullosta ja irvistin inhosta. Kuulin Miskan nauravan mulle ja otin samantien toisen huikan, joka maistui jo vähän siedettävemmältä.

Illan kuluessa me ehdittiin jo juoda useampi kalja ja mulla alkoi jo parin jälkeen tuntua päässä. Miska oli juonut paljon enemmän kuin mä, mutta taisi olla vielä silti ihan selvä. Tai ainakin selvempi kuin mä.
"Tuu mennään röökille", Miska sanoi ja seurasin kiltisti perässä parvekkeelle. Sade oli jo lakannut.
"Jätkähän on jo ihan kännissä", Miska nauroi mulle katseltuaan mun huojumista hetken. Seurasin, kun se sytytti tupakan ja vei sen huulilleen puhaltaen hetken kuluttua savut ulos.
"Tykkäätkö?" Miska sanoi virnistäen huomattuaan mun tuijotuksen ja käänsin nopeasti katseeni pois punastuen. Miska nauroi. Taas. Se nauroi mulle koko ajan. Väänsin kasvoilleni murjotusilmeen ja vedin kädet puuskaan.
"No älä nyt suutu, emmä mitenkää pahalla", Miska naurahti edelleen virnuillen. Hetken kuluttua se ojensi mulle tupakkaansa ja sen kummempia ajattelamatta nappasin sätkän ja imaisin henkoset alkaen samantien yskiä savun tukkiessa kurkun. Ja taas Miska nauroi mulle. Tunsin vesien kihoavan silmiini ja irvistin inhosta ottaen kuitenkin uudet henkoset tupakasta.
"Oho oho", Miska virnuili seuratessaan mun touhua.
"Oon mä kyllä aika hirvee ihminen, ku pilaan sun viattomuutes tällä tavalla", se naureskeli, enkä mä sanonut mitään.
"Sä et taida paljoa puhua", Miska totesi hetken päästä vakavoiduttuaan. Huokaisin hiljaa ja kiedoin kädet ympärilleni.
"Hei, ei se haittaa", Miska sanoi ystävällisesti. Vilkaisin poikaa ja onnistuin jopa vastaamaan sen hymyyn.

  Re: Sähkötukka ja rokkipoika (poikaxpoika)

Lähettäjä: varma 
Päivämäärä:   7.12.12 07:56:29

ah niin ihana tarinaaaa (-----: kualen. joomutjatkoo !

  Re: Sähkötukka ja rokkipoika (poikaxpoika)

Lähettäjä: sdfghjklö 
Päivämäärä:   7.12.12 14:28:52

Lisää, lisää, lisää, lisää, lisää... :'> Jatkoa tulemaa, luen iha himona tätä :'D

  Re: Sähkötukka ja rokkipoika (poikaxpoika)

Lähettäjä: Emoshfosfasffagifb 
Päivämäärä:   7.12.12 14:47:20

Jatkoa toivon, varsin värikäs ja todentuntuinen tarina on! :)

  Re: Sähkötukka ja rokkipoika (poikaxpoika)

Lähettäjä: Cabi 
Päivämäärä:   7.12.12 15:29:57

JATKAAAAAAA

  Re: Sähkötukka ja rokkipoika (poikaxpoika)

Lähettäjä: BeLLe 
Päivämäärä:   7.12.12 17:08:52

Kiitos jatkosta:) Toi Miska on hirveen ahdisteleva, mutta silti niin ihana.

  Re: Sähkötukka ja rokkipoika (poikaxpoika)

LähettäjäMeow_ 
Päivämäärä:   7.12.12 18:50:28

"Emil, mä en haluis pelästyttää sua tai mitään mut voitko sä __ kuka tän teki sulle?" en voinut olla kysymättä.

Puuttuu varmaan joku sana välistä? :) Kiva tarina, jään odottelemaan jatkoa.

  Re: Sähkötukka ja rokkipoika (poikaxpoika)

Lähettäjä: hanoi 
Päivämäärä:   7.12.12 21:45:22

Meow: oho tosiaa pitäis olla kertoa siinä välissä, kiitos huomautuksesta. :) Näin siinä käy ku monta kertaa muokkailee ja kirjottaa kohtia uudestaan.. :D
Tosiaa noista mahdollisista muistaki virheistä saa iha mielellää huomautella.

BeLLe: haha hyvä että oon sitte onnistunu kuvailemaa Miskan ainaki suunillee sellaseks ku oon sen ite kuvitellu ;D

Jatkoa tulossa viimeistään ens viikolla! (:

  Re: Sähkötukka ja rokkipoika (poikaxpoika)

Lähettäjä: c: 
Päivämäärä:   8.12.12 19:38:07

Jatkoa! (: Aivan ihana tarina!

  Re: Sähkötukka ja rokkipoika (poikaxpoika)

Lähettäjä: Jatkooo! 
Päivämäärä:   8.12.12 21:13:25

Lähettäjä: c:
Päivämäärä: 8.12.12 19:38:07

Jatkoa! (: Aivan ihana tarina!

  Re: Sähkötukka ja rokkipoika (poikaxpoika)

LähettäjäMeow_ 
Päivämäärä:   9.12.12 01:08:08

Ilman muuta ilmoitellaan, kunhan itse hoksaa tuollaiset ;)

  Re: Sähkötukka ja rokkipoika (poikaxpoika)

Lähettäjä: kw 
Päivämäärä:   9.12.12 16:13:39

moremore!!!

  Re: Sähkötukka ja rokkipoika (poikaxpoika)

Lähettäjä: vimma 
Päivämäärä:   10.12.12 00:30:20

sait just uuden lukija :) tosi hyvä tarina ja joitain pieniä kirjotus virheitä on, mut ei haittaa lukemista mitenkään suuresti :)

  Re: Sähkötukka ja rokkipoika (poikaxpoika)

Lähettäjä: Paseli 
Päivämäärä:   10.12.12 16:32:16

Hanoi, laita jatkoa meiä vuoks? :>>>>>>

  Re: Sähkötukka ja rokkipoika (poikaxpoika)

Lähettäjä: BeLLe 
Päivämäärä:   10.12.12 18:33:33

Täällä mä sormet ristissä odottelen, että tulee jatkoa:)

  Re: Sähkötukka ja rokkipoika (poikaxpoika)

Lähettäjähanoi 
Päivämäärä:   11.12.12 15:19:00

Joo pahoittelen mahollisia kirjoitusvirheitä, yritän kyllä aina pariin kertaa ennen tänne laittamista oikolukee mut oon vaan nii surkee huomaamaan niitä :D Mut joo jatkuupi taas

4. Luku

Miska

Loppuillasta Emil alkoi olla jo niin kännissä, että ajattelin sille olevan parasta mennä nukkumaan. Mä en voinut olla nauramatta sähkötukalle sen pysyessä hädin tuskin pystyssä. Ei se ollut edes juonut kuin ehkä kolme tai neljä kaljaa. Mutta se nyt olikin niin hemmetin pieni ja laiha.
"Sun kannattais varmaan mennä nyt nukkuu, voit nukkua mun sängyssä", sanoin Emilille ja poika käänsi silmiensä samean katseen muhun, eikä tainnut edes ymmärtää mitä sanoin. Naurahdin ja nousin ylös tarttuen pojan käteen vetääkseni senkin ylös. Emil taisi kuitenkin tosiaan olla aika tukevassa humalassa, koska otettuaan yhden huojuvan askeleen, se rojahti melko voimalla mua päin saaden jopa mutkin vähän horjahtamaan.
"Varovasti ny", naurahdin ja tuin Emiliä olkapäistä, se ei pysynyt enää ollenkaan omin voimin pystyssä.
"Mä oon ihan paska ihminen, kukaan ei välitä musta", se alkoi yhtäkkiä mumista mun
olkapäätä vasten nojaten muhun koko painolla, jota ei kylläkään kovin paljoa ollut ja jaksoin helposti kannatella poikaa.
"Etkä oo, mä ainakin välitän susta", sanoin ja lähdin taluttamaan Emiliä makuuhuoneeseen. Se kompuroi vähän väliä omiin jalkoihinsa ja sönkötti jotain epäselvää.
"Mun äitikin tappo ittensä, koska mä oon nii hirvee lapsi", se sanoi ja tuntui kuin jotain kylmää olisi kaadettu mun päälle. Käännyin katsomaan Emiliä miettien puhuiko se totta, mutten tajunnut, miksei olisi, vaikka olikin kännissä kuin käki. Musta tuntui ihan hemmetin pahalta toisen puolesta, mutten osannut sanoa mitään, joten autoin vain Emilin sängylle, johon se lysähti makaamaan. Se ei kuitenkaan päästäny irti mun paidasta vaan puristi sitä edelleen nyrkissään, enkä tiedä tekikö sen tahallaan vain vahingossa. Tuijotin sen vaaleanharmaita silmiä ja se tuijotti takaisin. Mun katse siirtyi vähän alemmas sen huuliin, jotka oli vähän raollaan ja mun teki mieli suudella Emiliä. Halusin tietää, miltä sen huulet maistuisi, miltä sen huulikoru tuntuisi...

Ravistin nopeasti päätäni yrittäen karkottaa mokomat ajatukset pois mielestäni. Emil oli kännissä ja sen pitäisi nukkua päänsä selväksi, eikä mun pitäisi ahdistella sitä. Pakottauduin nousemaan ja irrotin Emilin otteen varovasti paidastani. Poika oli sulkenut jo silmänsä ja ynähti vähän laskiessani sen käden paidastani sängylle, johon se jäi velttona makaamaan. Katsoin vielä hetken nukkuvaa poikaa, kunnes huokaisin hiljaa ja lähdin huoneesta. Astelin parvekkeelle tupakalle ja Jekku tuli mukaan. Halusin saada edes hetkeksi ajatukseni pois Emilistä ja varsinkin sen huulista, jotka vieläkin kummittelivat ihan liian houkuttelevina mielessäni. Kiroillen ravistin taas päätäni ja poltin tupakkaani ripeään tahtiin sytyttäen heti perään toisen ja kolmannenkin. Turhautuneena astelin edestakaisin parvekkeella Jekun katsellessa mua kummissaan.
"Mikä mua oikeen vaivaa?" kysyin koiralta, joka vaan uikahti hiljaa tuijottaen mua pää kallellaan. Naurahdin otukselle ja kumarruin rapsuttamaan sitä.
"Säkin haluisit varmaan auttaa Emiliä", höpötin Jekulle, joka liikautti päätään kuin nyökätäkseen ja hymyilin nousten sitten ylös ja astellen takaisin sisälle. Päätin mennä itsekin nukkumaan ja hiippailin makuuhuoneeseen mahdollisimman hiljaa, ettei Emil heräisi. Toivoin, ettei se raukka saisi aamulla hepulia herätessään mun vierestä.

Emil

Heräsin ensimmäistä kertaa koskaan krapulassa ja voin kertoa, että se ei ole kovin mukavaa. Pää tuntui olevan halkeamispisteessä ja olin varma, että oksentaisin kohta. Räpyttelin hetken silmiäni, jotka eivät tahtoneet pysyä auki ja katselin ihmeissäni ympärilleni vieraassa paikassa, jonka kuitenkin pian tunnistin Miskan makuuhuoneeksi. Pelästyneenä käännähdin katsomaan viereeni ja melkein huusin säikähdyksestä nähdessäni paidattoman Miskan nukkuvan sikeästi vieressäni. Totesin kuitenkin nopeasti, että mulla oli sentään kaikki vaatteet päällä, jotka muuten tuntuivat harvinaisen epämukavilta ja tajusin kaipaavani kipeästi suihkua. Oletin saavani käyttää Miskan suihkua vapaasti, joten hiippailin hiljaa yhä sikeästi nukkuvaa Miskaa herättämättä ulos huoneesta ja kylppäriin tervehdittyäni ensin varsin innokasta Jekkua, joka yritti tarjota mulle hihnaansa ilmeisesti aamulenkin toivossa.

Lojuttuani suihkussa varmaan turhankin pitkään raahauduin viimein ulos ja kuivasin itseni pyyhkeeseen. Mua ei huvittanut kiskoa eilisiä vaatteita ylleni, joissa olin nukkunutkin. Sitä paitsi ne oli Miskan vaatteet. Astelin pyyhe lanteillani makkariin, jossa omat vaatteeni oli olleet kuivumassa. Miskakin oli herännyt ja kohotti unisen katseensa muhun.
"Ai sä oot jo noussu, huomenta", se mumisi käheällä äänellä.
"Huomenta", vastasin hiljaa ja tunsin Miskan katseen tutkailevan paljasta yläkroppaani, joten kiiruhdin nopeasti ulos huoneesta vaatteet sylissäni posket kuumottaen. Pelkkä Miskan katse oli saanut mun sydämen taas hakkaamaan luonnottoman kovaa rinnassa ja hengitin pari kertaa syvään nojatessani kylppärin oveen, ennen kuin kiskoin vaatteet päälleni.

Kahvipannu porisi keittiössä ja Miska oli parvekkeella tupakalla. Sillä oli yllään pelkät nahkahousut, kuka sellaisia käyttää heti aamusta kotona? Ja mikä ihmeen hinku sillä oli aina olla puolialasti. En voinut olla miettimättä, tekikö se sen ihan vaan mun kiusakseni. Päätin kuitenkin mennä pojan seuraksi parvekkeelle ja hytisin heti kylmästä, vaikka mulla oli paksu huppari päälläni. Miska kääntyi katsomaan mua ja huomasin, että se oli kerinnyt laittaa tummat rajauksetkin silmiinsä. Poika hymyili mulle ja tarjosi tupakkaansa, mutta pudistin päätäni kietoen käsivarret ympärilleni.
"Onks sulla kylmä?" Miska kysyi virnistäen ja nyökkäsin vaan.

"Millon sä oot ottanu noi tautoinnit?" kysyin tutkailtuani hetken Miskan kuvioituja käsivarsia. Kuvista ei saanut selvää, mitä ne esitti, ellei tuijottanut tarpeeksi pitkään ja tarkasti. Miska näytti vähän yllättyvän kysymyksestä, varmaan ihmetteli, kun puhuin ihan vapaaehtoisesti.
"Ekan kuvan otin joskus 16-vuotiaana ja viimesimmän joskus vuos sitte", se selitti ja nyökkäsin. Miska tumppasi röökinsä ja me asteltiin takaisin sisälle.
"Juotsä kahvii?" Miska kysyi kaataessaan itselleen kupillisen.
"Joo", vastasin ja poika otti mullekkin kupin. Se istui mua vastapäätä pöydän ääreen ja me juotiin hiljaisuudessa.

Huomasin päivän aikana, että Miska poltti ihan hélvetin paljon. Se ramppasi koko ajan röökillä ja poltti usein useamman tupakan. Sillä meni varmaan kaikki rahat röökiin.
"Tiiätkö, välillä mä antasin mitä vaan jos saisin tietää, mitä tossa sun pörröpäässä oikeen liikkuu", Miska naurahti yhtäkkiä havahduttaen mut ajatuksistani. Me seisoskeltiin taas sen parvekkeella ja se poltti ties monetta tupakkaansa. Välillä se tarjosi mullekkin, mutta kieltäydyin, koska se oli oikeastaan ollut hélvetin pahaa. En osannut vastata pojan toteamukseen mitään, tuijotin vaan typeränä suu auki saaden Miskan nauramaan.
"Aina sä naurat mulle", sanoin muka loukkaantuneena.
"Sori, ei oo tarkotus. Ainakaa pahalla", se vastasi, eikä virne sen huulilta kadonnut mihinkään.
"Sä vaan oot niin... emmä tiiä erikoinen", se sanoi ja mä käännyin katsomaan sitä toinen kulma koholla. "Siis ei mitenkään pahalla mutku sä et koskaan puhu mitään ja tuijottelet vaa aina jonnekkin kaukasuuteen. Joskus ois kiva tietää, mitä sä ajattelet", Miska selitti ja tuijotin sitä koko ajan ihmeissäni. Hiljaisuus jäi vallitsemaan meidän välille ja me vaan tuijotettiin toisiamme. Miska kohotti tupakatonta kättään ja nostin sen mun olkapäälle saaden mut hätkähtämään pienesti. Se oli lähellä. Liian lähellä.
"Miska mitä sä-", aloitin pojan kumartuessa vielä lähemmäs ja tajusin, mitä se aikoi, joten tyrkkäsin poikaa ehkä turhankin kovaa saaden sen horjahtamaan taaksepäin ja juoksin pois parvekkeelta ja ulos koko asunnosta. Miska jäi huutamaan mun perääni, mutten kuunellut.

Jäin istumaan rappukäytävän portaille toivoen, ettei Miska tulisi ulos asunnostaan ja hautasin kasvoni käsiini yrittäen tasata hengitystäni. Mikä mua vaivasi? Miksi mun piti aina hermostua Miskan läheisyydessä ja juosta pois? Vihasin itseäni, vihasin sitä, että olin tällainen hemmetin arka ja hermostunut surkimus. Kyyneleet poltteli silmissä, mutta räpyttelin ne itsepäisesti pois. Kurkkua kuristi ja mua ahdisti. Todettuani, etten voisi jäädä siihen rappukäytävään istuksimaan, enkä palata Miskankaan asuntoon, päätin mennä takaisin isän luokse. Rukoilin, ettei se olisi kotona tai olisi sammunut. Kerrankin rukouksiini vastattiin, sillä mies röhnötti olkkarin lattialla äänekkäästi kuorsaten tyhjä viinapullo kädessään. Helpottuneena astelin omaan huoneeseeni ja saatuani oven kiinni nojauduin sitä vasten valuen hitaasti lattialle istumaan haudaten pään toistamiseen käsiin. Mun teki mieli repiä hiuksiani tai hakata päätä seinään, mitä vaa, että saisin ajatuksiini jotain selkoa. Nousin lattialta astellen kirjoituspöydän luokse ja kaivoin sen laatikosta tutun veitsen, jossa oli edelleen kuivunutta verta. Nielaisten tartuin terävään esineeseen ja istuin sängylleni. Purin huultani painaessani terän ihoa vasten edellisten arpien jatkoksi ja tunsin kuumien kyyneleiden valuvan poskilleni.

  Re: Sähkötukka ja rokkipoika (poikaxpoika)

Lähettäjä: oe 
Päivämäärä:   11.12.12 16:27:01

täää on niii ihana! <3 jatkoa nopeestii :''3

  Re: Sähkötukka ja rokkipoika (poikaxpoika)

Lähettäjä: c: 
Päivämäärä:   11.12.12 16:32:15

Ää, tää on aivan liian hyvä tarina :D Mää haluan vaa lisää ja lisää tätä! :3

  Re: Sähkötukka ja rokkipoika (poikaxpoika)

Lähettäjä: BeLLe 
Päivämäärä:   11.12.12 17:11:40

Tää on ihan sika ihana<3 Tajusin äsken, että kommentoin varmaan kaikkia homotarinoita ihaniks, mutta kun ne on. En huomannu kirjoitusvirheitä yms. Jos sulla on tätä enenmmän niin laita vaikka joka/joka toinen päivä pätkää, eikös joo..? *Koiranpentuilme*

  Re: Sähkötukka ja rokkipoika (poikaxpoika)

Lähettäjähanoi 
Päivämäärä:   11.12.12 17:28:20

BeLLe: oikeestaan mulla ei ookkaan niitä pätkiä pahemmi etukätee valmiina vaan lisäilen tänne aika samaa tahtia ku kirjotan, koska en ollukkaa tyytyväine pariin lukuun ja poistin ne kokonaa, joten... :D Mutta seuraava luku on kyllä jo hyvällä mallilla, että ei huolta. ;D Tarkotus oli kyllä alunperin lisätä tää tänne vasta ku ois melkeen kokonaa valmis mut aattelin et on sit kivempi kirjottaa aina seuraavaa pätkää kommenttien jälkeen ja muutenki ku mulla usein käy just sillee et oon saanu kasan tekstiä aikaa ja sitte ku sen lukee uudellee ni en ookkaa yhtää tyytyväine ja kirjotan uusiks koko paskan. Tulipas tästä nyt romaanivastaus, no ei se mitää. :DD

  Re: Sähkötukka ja rokkipoika (poikaxpoika)

Lähettäjä: :) 
Päivämäärä:   11.12.12 18:09:12

Lähettäjä: BeLLe
Päivämäärä: 11.12.12 17:11:40

Tää on ihan sika ihana<3 Tajusin äsken, että kommentoin varmaan kaikkia homotarinoita ihaniks, mutta kun ne on. En huomannu kirjoitusvirheitä yms. Jos sulla on tätä enenmmän niin laita vaikka joka/joka toinen päivä pätkää, eikös joo..? *Koiranpentuilme*

  Re: Sähkötukka ja rokkipoika (poikaxpoika)

Lähettäjä: Paseli 
Päivämäärä:   11.12.12 19:03:48

Uih, jatkoa vaan. :>

  Re: Sähkötukka ja rokkipoika (poikaxpoika)

Lähettäjä: varma 
Päivämäärä:   11.12.12 21:19:43

jatkoa cc:

  Re: Sähkötukka ja rokkipoika (poikaxpoika)

Lähettäjähanoi 
Päivämäärä:   12.12.12 16:02:44

5. Luku

Miska

Huomasin, että Emil yritti taas vältellä mua ja olisin antanut mitä vaan päästäkseni puhumaan pojalle. Mä säälin sitä ja halusin vaan auttaa sitä, mutta Emil ei oikein antanut mahdollisuutta siihen.
"Maa kutsuu Miskaa!" havahduin ajatuksistani Tommin heiluttaessa kättään naamani edessä ja nostin hämmentyneen katseeni huvitteen näköisiin kavereihini.
"Mikä sua vaivaa, oot ollu ihan outo tänää?" Tommi kysyi ja katsoin ruskeatukkaa vieläkin hämmentyneempänä. Emilin ajattelu tosiaan taisi saada mut itsenikin jotenkin alakuloisemmaksi. Mutta en mä voinut sille mitään, että musta tuntui niin hemmetin pahalta toisen puolesta.
"Ei mua mikään vaivaa, väsyttää vaa vähän", vastasin pakottaen huolettoman virnistyksen kasvoilleni ja hörppäsin kaljastani. Tommi kohotti epäluuloisena kulmiaan, mutta antoi kuitenkin asian olla ja alkoi taas tapansa mukaan höpöttää jotain. Mä en edes kuunnellut kavereideni juttuja, koska ajatukseni kääntyivät taas väkisin siihen sähkötukkaan, vaikka kuinka yritin miettiä muita asioita. En ollut kertonut Emilistä kavereilleni mitään, ne varmaan nauraisivat nähdessään pojan, eivätkä uskoisi, että se on mun... ystävä. Niin, pelkkä ystävä. En tosin tiennyt pitikö Emil mua edes ystävänään.

Loppuillasta ollessani sopivan humalassa pystyin vihdoin unohtamaan sähkötukan edes hetkeksi ja jossain vaiheessa me lähdettiin baarista mun luokse "jatkoille". Luultavasti kaikki tulisi vaan oksentamaan ja sammumaan sinne.
"Onks kellään röökii?" Ville kysyi meidän kävellessä ulkona kohti mun asuntoa, eikä saanut yhtään myöntävää vastausta.
"Kysytään tolt jätkältä", Tommi ehdotti osoittaen vähän matkan päässä meitä kohti kävelevää huppupäistä hahmoa, jonka lähemmäksi päästyämme tunnistin Emiliksi kirkkaansinisten hiussuortuvien ansiosta.
"Hei pikkujäbä, onks sul röökii?" Tommi kysyi vahvasti sammaltaen ja poika nosti hätkähtäen kasvonsa maasta. Se näytti varsin säikähtäneeltä suuret silmät laajenneina ja hetkeksi sen katse jumittui mun kasvoihin, mutta pian se siirtyi takaisin niihin vaaleanpunaisiin tennareihin, jotka hymyilyttivät mua vieläkin.
"Ei", Emil vastasi hiljaa ja käveli nopeasti meidän ohi saaden Villen ja Tommin katsomaan kummastuneena peräänsä.
"Ihme hiippari", Ville hörähti ja Tommikin nauroi. Mä kävelin hiljaa niiden perässä asunnolleni ajatukset taas pelkästään Emilissä.

Emil

Mua ei yhtään huvittanut kohdata keskellä yötä Miskaa, kun olin muutenkin taas vaihteeksi yrittänyt vältellä jätkää, eikä varsinkaan sen humalaisia kavereita. Onneksi ne oli sentään olleet vaan röökin toivossa ja päästäneet mut helposti ohitseen. Faija oli alkanut yhtäkkiä riehua himassa ihan umpikännissä, mutta olin onneksi ehtinyt juosta sieltä karkuun, ennen kuin se ehti käydä mun kimppuun. Pelkäsin vain, että joutuisin viettämään yöni ulkona, koska mua ei todellakaan huvittanut mennä enää takaisin katsomaan, olisiko se vítun sekopää mahdollisesti rauhoittunut.

Huokaisin hiljaa ja upotin käteni löysän hupparini taskuihin ajatukset kääntyen vihreäsilmäiseen rokkipoikaan. Pelkkä jätkän ajatteleminen sai aikaan oudon tunteen mussa ja sydämen lyönnit hieman kiihtymään. Pureskelin huulikoruani katse kenkieni risaisissa päissä, enkä oikeastaan katsonut, minne kävelin. Vasta liian myöhään tajusin edes vähän katsella ympärilleni ja huomasin, ettei mulla ollut hajuakaan, missä hélvetissä oikein olin. Paikka näytti kaikinpuolin luotaantyötävältä ja ihmettelin, miten olin onnistunut joutumaan sellaiselle alueelle. Ei pitäisi näköjään lähteä keskellä yötä kävelylle, ei sillä että mulla olisi paljoa vaihtoehtoja ollut. Paikka, jonne olin onnistunut eksymään, muistutti jotain slummia. Se näytti juuri sellaiselta kaikenmaailman nistien ja juoppojen suosimalta alueelta. Pelko alkoi hiljalleen vallata mun mieltä katsellessani ympärilleni ja säikähdin kuullessani takaapäin ääniä. Käännähdin liian äkisti katsomaan ja onnistuin vahingossa tönäisemään yllättävän lähellä takanani kävellyttä miestä, jonka kädessä ollut koskenkorva tipahti äänekkäästi räsähtäen asvaltille hajoten sirpaleiksi ja levittäen kirkasta nestettä meidän jalkoihin. Nostaessani säikähtäneen katseeni maasta huomasin miehiä olevan enemmänkin, kolme kaikkiaan. Ja nyt ne kaikki tuijottivat mua ihan hélvetin vihaisen näköisinä.

"A-anteeks", sain änkytettyä ja mun ääni kuulosti lähinnä säälittävältä piipitykseltä.
"Hélvetin pentu", mies, jonka pullon oli tiputtanut, ärähti keltaisten hampaidensa välistä ja samassa se oli riuhtaissut mut hupparin kauluksesta ilmaan ja painanut voimalla kylmää tiiliseinää vasten.
"Nyt saat kuule kakara turpaas ja pahasti", se murisi uhkaavalla äänellä ja ne kaksi muuta korstoa mulkoilivat mua sen takana rystysiään hieroen. Olin kauhuissani ja koko kroppa oli tuntunut kangistuvan pelosta. Sydän hakkasi niin kovaa, että ne miehetkin varmasti kuulivat jyskytyksen.
"Voi, pelottaako pikkusta?" mua pitelevä mies naurahtikin ilkeästi ja virnisti. Tunsin sen lämpimän, vahvasti vanhalle viinalle lemahtavan hengityksen kasvoillani ja yritin kääntää kasvojani sivuun, etten oksentaisi hajun takia.
"Kattokaa ny tätä reppanaa", mies jatkoi virnuiluaan saaden kaverinsa hörähtämään pahansuovasti. Olin puristanut pelosta jäykkänä silmäni kiinni ja purin huultani toivoen, että miehet vaan jättäisi mut rauhaan.
"Hakataan tollane sáatanen pikkuhintti", joku miehestä murahti ja pian tunsinkin kovan nyrkiniskun kasvoissani ja pääni kolahti seinää vasten sen voimasta. Toinen isku, kolmas. Seuraavaksi tunsin voimakkaan potkun vatsassani ja miehen päästäessä viimein musta irti, lysähdin velttona maahan henkeä haukkoen. Potkuja alkoi sadella ja niitä tuntui tulevan joka suunnasta. Päässä pyöri, silmissä sumeni ja kipu oli jotain aivan sietämätöntä. Koko kroppa tuntui olevan tulessa ja halusin vaan sen loppuvan. Näin tähtiä ja tunsin veren valuvan pitkin kasvojani. Yritin syljeskellä oksettavaa, raudanmakuista nestettä pois suustani ja pelkäsin tukehtuvani siihen.

Olin enää hädintuskin tajuissani leijuen vaan jossain kivun täyttämässä kuplassa, kun potkut viimein loppuivat ja tunsin jonkun riuhtaisevan mut voimalla ylös omaan vereeni tahriutuneesta maasta. Selkäni painui taas tiiliseinää vasten ja valitin hiljaa kivusta. Menkää pois, jättäkää mut jo rauhaan, rukoilin mielessäni.
"Mä taidan kuule poju ottaa tän sun korus muistoks ja korvauksena mun pullosta", joku naurahti mun korvaan ja ennen kuin ehdin edes tajuta sanoja, kipu, jollaista en ollut vielä koskaan tuntenut, lävistin mieleni. Tunsin huuleni repeävän ja veren tulvahtavan suuhun valuen siitä leualle ja hupparia lisää tahraamaan miehen kiskaistessa voimalla huulikorustani. Saatoin huutaakkin, kipu oli niin järkyttävä. Kivun sumentaman katseeni läpi erotin epäselvästi ilkeästi virnuilevan miehen heiluttavan veristä hopearinkulaa silmieni edessä, ennen kuin musta päästettiin irti ja valahdin maahan makaamaan käpertyen kippuralle. Veri tulvi revenneestä huulestani ja pikkuhiljaa kipu alkoi vetää mua kohti tajuttomuutta.

  Re: Sähkötukka ja rokkipoika (poikaxpoika)

Lähettäjä: oe 
Päivämäärä:   12.12.12 16:32:54

raukka emill :((( mut jatkoa <3

  Re: Sähkötukka ja rokkipoika (poikaxpoika)

LähettäjäJenna 
Päivämäärä:   12.12.12 16:56:00

Voi Emiliä.. :(

  Re: Sähkötukka ja rokkipoika (poikaxpoika)

Lähettäjä: vimma 
Päivämäärä:   12.12.12 17:37:36

lisää lisää !! nyt on tosi mielenkiintosessa kohdassa :) selitit ton kohdan mis se huulikoru repästään irti tosi hyvin ! ittelleki tuli semmonen kamala olo ja jotenki pystyin tuntee sen kivun määrän !

  Re: Sähkötukka ja rokkipoika (poikaxpoika)

Lähettäjä: BeLLe 
Päivämäärä:   12.12.12 19:17:08

Voi pikku Emil rukkaa:( Miten sä hanoi pystyt kirjoittaa tämmösiä? Emil on niin ihana hahmo<3 Ja toki Miskakin, se tuntuu kokoajan kivemmalta. Nyt niille jotain säpinää! Ja kiitos, kun lisäsit jatkoa näin pian:)

  Re: Sähkötukka ja rokkipoika (poikaxpoika)

Lähettäjä: Paseli 
Päivämäärä:   12.12.12 19:35:56

Ei Emilii saa kiusata :( Mut jatkoa vaa, samaa mieltä oon ko BeLLe.

  Re: Sähkötukka ja rokkipoika (poikaxpoika)

Lähettäjä: varma 
Päivämäärä:   12.12.12 20:15:41

eeeei D::: kauheeeta ! jatkoa.

  Re: Sähkötukka ja rokkipoika (poikaxpoika)

Lähettäjä: Jatkooo! 
Päivämäärä:   12.12.12 21:51:17

Jatkoajatkoa!!

  Re: Sähkötukka ja rokkipoika (poikaxpoika)

Lähettäjä: Cabi 
Päivämäärä:   13.12.12 14:50:11

Awww jatkaa D:

  Re: Sähkötukka ja rokkipoika (poikaxpoika)

Lähettäjä: :) 
Päivämäärä:   13.12.12 18:56:43

jatkoooaa :)

  Re: Sähkötukka ja rokkipoika (poikaxpoika)

Lähettäjä: Cabi 
Päivämäärä:   15.12.12 00:55:20

up

  Re: Sähkötukka ja rokkipoika (poikaxpoika)

Lähettäjä: poopompopoo 
Päivämäärä:   15.12.12 20:46:40

jatkoooo:):)

  Re: Sähkötukka ja rokkipoika (poikaxpoika)

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   16.12.12 13:04:30

Voi Emiliä :(

  Re: Sähkötukka ja rokkipoika (poikaxpoika)

Lähettäjä: BeLLe 
Päivämäärä:   16.12.12 18:20:51

Milloin tulee jatkoa? :)

  Re: Sähkötukka ja rokkipoika (poikaxpoika)

Lähettäjähanoi 
Päivämäärä:   16.12.12 23:17:01

6. Luku

Miska

Tuuli puhalsi vasten mun kypärän suojaamia kasvoja ja nautin vauhdin hurmasta kiihdyttäessäni Harley Davidsoniani loivassa mutkassa. Pyörä kallistui kevyesti sivulle ja lisäsin kaasua ennestään mutkan jälkeen. Rakastin pikkuteillä kruisailua, koska siellä ei melkein koskaan ajanut muita ja sain vapaasti ajaa niin kovaa kuin huvitti. Tuuli humisi korvissa sekoittuen moottorin jyrinään ja harrikkani tuntui liitävän muutaman sentin tien yläpuolella. Kello oli jotain kuusi kaamulla ja aurinko alkoi pikkuhiljaa nousta harmauden seasta. Tommi ja Ville kuorasivat yhä sikeästi mun kämpässä, mutta luotin niihin. Ne varmaan söisivät kaiken, mitä löytäisivät ja häipyisivät sitten. Koko elämässäni rakastin ehkä eniten rakkaan ajokkini päällä vietettyjä hetkiä, jolloin tunsin ihan oikeasti olevani elossa ja onnellinen.

Hidasti saapuessani lähemmäs ihmisasutuksia ja jossain vaiheessa huomioni kiinnitti maassa olevan, epämääräinen mytty, joka kuitenkin muistutti ihmistä. Mun oli pakko pysäyttää pyöräni ja käveltyäni lähemmäs henkäisin kauhusta tunnistaessani mytyn Emiliksi. Poika näytti varsin elottomalta maatessaan siinä verisellä asvaltilla. Pojan kalpeat kasvot olivat veriset ja täysin ruhjotut. Pojan hupparikin oli veressä ja likainen ja housut revenneet parista kohtaa. Nielaisin ahdistuneena kumartuessani pojan viereen ja kokeillessani pulssia, joka onneksi tuntui, joskin aika heikosti. Hätäisesti kaivoin kännykän nahkatakkini taskusta ja näppäilin hätänumeron. Tutkailtuani Emilin hakattuja kasvoja tarkemmin huomasin järkytyksekseni, että pojan huulikorukin oli revitty irti. Tämän alahuuli oli revennyt lävistyksen kohdalta ja oli täynnä verta, josta osa oli tuoretta ja osa kuivunutta. Mua inhotti ajatellakin, millaista kipua Emil oli joutunut kokemaan ja kauan se oikein oli maannut siinä kylmässä, kosteassa maassa. Puristin pojan kättä kevyesti omassani ilmoittaessani asiani hätänumeroon vastanneelle.
"Koita kestää sähkötukka", sanoin hiljaa ja puristin pojan kylmää kättä kevyesti. Ambulanssi saapui nopeasti ja katsoin, kun hoitajat nostivat Emilin runnellun kehon paareille ja kuljettivat autoon. Puristin silmäni kiinni ja tunsin kyyneleen valuvan poskelleni pyyhkäisten sen nopeasti pois.

Emil

Herätessäni mua tervehti ensimmäiseksi järkyttävä kipu joka puolella ruumistani ja yrittäessäni pakottaa silmäni auki polttavan kirkas valo sokaisi ne. Ynähdin hiljaa ja käänsin päätäni sivulle yrittäen paeta valoa. Samassa kuulin jonkun henkäisevän vieressäni ja tunsin jonkun puristavan kättäni.
"Emil! Ootsä hereillä?" tunnistin äänen etäisesti, mutten saanut päähäni, kenelle se kuului. Hitaasti avasin silmäni ja kohtasin vihreiden silmien tutun katseen. Miska hymyili mulle varovasti ja hätkähdin tuntiessani sen käden pyyhkäisevän hellästi mustelmaista poskeani.
"Mit-mitä tapahtu... missä mä oon?" mumisin epäselvästi ja ääneni tuli ulos pelkkänä käheänä pihinänä. Muhun sattui, sattui niin hélvetisti, vaikka lääkärit olivat varmaan pumpanneet mut täyteen lääkkeitä, siltä ainakin tuntui.
"Mä löysin sut kadulta ihan hirveessä kunnossa ja soitin ambulanssin", Miska kertoi ja tuijotin sitä. Mun piti hetki miettiä, että tajusin sen sanat.
"Emil?" Käännyin katsomaan Miskaa kysyvänä. Sen hymy oli kadonnut, kasvot näyttivät vakavilta.
"Mä haluun sun tajuuvan et mä oikeesti välitän susta ihan hélvetisti", se sanoi jotenkin vaikeasti oltuaan hetken hiljaa. Mä tuijotin sen silmiä ihmeissäni osaamatta vastata mitään.

Miskan lähdettyä joku hoitaja tuli tarkistamaan mun tilan hymyillen tekoystävällisesti.
"Täällä ollaankin hereillä, se on hyvä", se sanoi häärätessään tippasysteemin kanssa. Mä makasin jäätyneenä paikallani miettien Miskan sanoja. Mun omat kyseiseen jätkään liittyvät ajatukset oli niin sekavia, etten edes osannut sanoa, mitä ajattelin pojasta. Se käyttäytyi mun mielestä usein tosi oudosti, sen mielialat tuntuivat vaihtelevan vähän väliä. Ja se sai mut melkein aina pelkällä läsnäolollaan ja pistävällä katseellaan hermostuneeksi.
"Sä haluat varmaan kuulla sun diagnoosin?" se hoitaja kysyi hätkähdyttäen mut ajatuksistani ja vilkaisin sitä kohauttaen olkiani. Hoitaja näytti närkästyneeltä, kun mua ei näyttänyt kiinnostavan oma hyvinvointini sen mielestä tarpeeksi paljoa.
"Sulla on melko paha aivotärähdys ja hiusmurtuma oikeassa kyljessä. Mustelmien ja arpien pitäisi kyllä parantua ajan kanssa, mutta osa on niin pahoja, ettei täysi parantuminen ole aivan varmaa", se kuitenkin selosti. Mua kylmäsi ja inhotti. En olisi halunnut kuulla sitä. Puristin silmäni kiinni ja käteni nyrkkiin. Miks just mä? Miksi? Miksi? Miksi mun täytyi kestää kaikki se paska? Kuulin sen hoitajan rykäisevän hiljaa ja pakotin silmäni auki. Mitä se nyt vielä halusi, jättäisi mut jo rauhaan.
"Lisäksi me löydettiin sun ranteista ilmeisesti itse aiheuttamasi arvet ja tuota... sun olis hyvä mennä puhumaan psykologille päästyäsi täältä, me voidaan varata sulle aika." Käännähdin mulkaisemaan hoitajaa ja näytin varmaan aika järkyttyneeltä. Vilkaisin ranteitani, jotka oli kiedottu tiukasti siteisiin.
"Mä en oo menossa mihinkään vítun kallonkutistajalle", ärähdin ehkä turhankin vihaisesti. En todellakaan menisi puhumaan jollekkin täysin tuntemattomalle, jota ei oikeasti edes voisi vähempää kiinnostaa mun ongelmani.
"No sä voit miettiä sitä vielä", hoitaja sanoi, ennen kuin poistui huoneesta ja mun teki mieli tokaista, että vítut mun mitään tarvitse miettiä.

Muutaman päivän päästä pääsin onneksi pois sairaalasta. Kylki oli edelleen arka ja kipeä, samoin kasvot. Huuli oli onneksi parantunut aika hyvin, mutta siinä oli edelleen tikit. Ne otettaisiin joskus viikon päästä pois. Mä halusin mun huulikorun takaisin, tuntui ihan ouduolta olla ilman sitä. Purin koko ajan alahuultani, kun en voinut räplätä korua.

"Missäs hélvetissä sä oot ollu?" isä ärähti mulle tullessani kotiin. Tulipas taas niin hélvetin tervetullut olo.
"Siellä just", tokaisin kävellessäni miehen ohi huoneeseeni. Kyllä ne oli sieltä sairaalasta isälle soittaneet, mutta ihan kun sitä nyt olisi kiinnostanut. Ehkä sen verran, että olisi voinut mennä taputtamaan niitä juoppoja selkään ja sanoa, että hyvin tehty. Lysähdin sängylleni makaamaan ja irvistin samantien kivusta kyljen tärähtäessä liian kovaa. Hetken maattuani päätin nousta ja mennä suihkuun. Mun inhotti ja kuvotti nähdessäni oman vartaloni. Oikea kylki oli pelkkää mustelmaa ja koko yläkroppa muutenkin kirjavana mustelmista ja arvista. Käänsin katseeni nopeasti pois oksettavasta näystä ja suljin silmäni kuuman veden valuessa päälleni. Toivoin veden samalla huuhtelevan kaiken sen kivun ja tuskan pois.

  Re: Sähkötukka ja rokkipoika (poikaxpoika)

Lähettäjä: Paseli 
Päivämäärä:   16.12.12 23:32:27

Ihanaa, jatkoa vaan! Pari pientä näppäilyvirhettä bongasin, mutta muute taas ihana teksti!

  Re: Sähkötukka ja rokkipoika (poikaxpoika)

Lähettäjä: varma 
Päivämäärä:   17.12.12 06:46:03

jatkoa jälleen ! kyl sää vaan osaat kirjottaa ! C:

  Re: Sähkötukka ja rokkipoika (poikaxpoika)

Lähettäjä: Jatkooo! 
Päivämäärä:   17.12.12 16:21:05

Hyvä pätkä oli taas :)

  Re: Sähkötukka ja rokkipoika (poikaxpoika)

Lähettäjä: oo 
Päivämäärä:   17.12.12 18:15:00

jatkoaaa <3

  Re: Sähkötukka ja rokkipoika (poikaxpoika)

Lähettäjä: hhdh 
Päivämäärä:   17.12.12 20:39:19

äkkii jatkoo !!!

  Re: Sähkötukka ja rokkipoika (poikaxpoika)

Lähettäjähanoi 
Päivämäärä:   17.12.12 20:57:14

Hirvee kirjotusvimma päällä, joten saatte jo nyt seuraavan luvun (: Teijän kommentit on kyllä aina niin piristäviä :3

7. Luku

Miska

Nojasin koulun tiiliseinään polttaen tupakkaa ja Pink Floydin Another brick in the wall raikasi kuulokkeistani. Hyräilin hiljaa biisin tahtiin ja katselin ohi virtaavia ihmisiä. En ollut nähnyt Emiliä koulussa ja mietin, mitenköhän se voi. Oli se jo sairaalasta päässyt, mutta se oli hakattu sen verran pahasti, ettei siitä kyllä hetkessä parantunut. Ihankuin se raukka ei olisi joutunut kokemaan kotona hullun isänsä takia jo ihan tarpeeksi väkivaltaa. Vaikken mikään psykologi ollut niin en voinut olla miettimättä, miten sellainen vaikutti ihmiseen. Jos joutui jatkuvasti jonkun pahoinpitelemäksi, ei siitä mitään kovin hyvää voinut seurata. Kyllä sellainen vaikuttaisi jo vahvempaankin ihmiseen.

Samassa huomasin harmaan ihmismassan seassa tutun kirkkaansinisen hiuspehkon.
"Emil!" huusin ja poika käännähti katsomaan mun suuntaan. Se näytti hetken miettivän, ennen kuin lähti talsimaan luokseni. Se pysähtyi eteeni ja laski katseensa niiden haalistuneiden possutennareidensa risaisiin kärkiin. Oli sen kasvot yhä mustelmilla ja huulessa tikit, mutta näytti se sentään jo ihmiseltä.
"Miten sä voit?" kysyin ja pudotin tupakan maahan polkien sen sammuksiin bootsini kärjellä. Emil kohautti olkiaan tuijotellen edelleen maahan. Se oli upottanut kätensä syvälle turkoosin hupparinsa taskuihin.
"Oonks mä niin karsee, ettet sä ees voi kattoo muhunpäin?" en voinut olla lopulta naurahtamatta, sillä toisen käytös alkoi jo ärsyttää. Emil hätkähti ja nosti äkkiä katseensa maasta. Hetken se tuijotti mua niillä suurilla, vaaleilla silmillään hämmentyneen näköisenä.
"E-eiku mä vaan...", se mumisi ja siirsi painoa jalalta toiselle huultaan purren.
"Pelkäätsä mua oikeesti noin paljon vai mikä sua vaivaa?" kysyin pystymättä hillitsemään itseäni, vaikka kuulostin ehkä turhan töykeältä. Emil tuijotti mua sanomatta mitään. Sitten se mitään sanomatta käveli mun ohitse yrittäen jatkaa matkaansa eteenpäin, mutta estin sen aikeet tarttumalla sitä käsivarresta. Poika säpsähti rajusti ja käänsi säikähtäneen katseensa muhun.
"Päästä irti", se pyysi hiljaa katsomatta muhun, mutta olin näkevinäni kyyneleitä sen silmissä, joten jotenkin hämmentyneenä päästin irti ja jäin katsomaan pojan loittonevaa selkää.

Sytytin toisen tupakan ja valuin kyykkyyn maahan. Taivaalta alkoi tihuttaa vettä ja kiroillen tumppasin röökin maahan kiiruhtaen harrikalleni. Vedin kypärän päähän ja kaasutin pois koululta. Onneksi himaan ei ollut pitkä matka, mutta ehdin silti mukavasti kastua litimäräksi. Jekku alkoi heti innoissaan hyppiä mua päin hihna hampaissaan ja raskaasti huokaisten nappasin koiran mukaan talsien takaisin kaatosateeseen. Joskus oli rankkaa olla koiranomistaja. No, ihan sama, kun vaatteet oli kuitenkin jo ehtineet kastua perusteellisesti.

Tällä kertaa kiersin vaan pikkulenkin, jotta Jekku saisi tarpeensa tehtyä. Tuijottelin ajatuksiini vaipuneena maahan kävellessäni ja Jekku meinasi kaataa mut kumoon riuhtaistessaan yhtäkkiä hihnasta. Se ei päässyt karkuun, mutten ehtinyt estää, kun se loikkasi voimalla vastaan kävellyttä poikaa päin kuraisilla tassuillaan. Tyyppi horjahti, muttei kaatunut ja kohottaessaan huppupäänsä tunnistin pojan Emiliksi.
"Mitä ihmettä sä täällä kaatosateessa teet?" kysyin ja yritin saada innoissaan haukkuvaa ja riuhtovaa Jekkua kuriin. Se todellakin piti Emilistä. Emil tuijotteli vaivaantuneena maahan ja oli hetken hiljaa, ennen kuin vastasi.
"Isä alko taas vähän riehumaan...", se sanoi hiljaa.
"Aa", töksäytin ja tajusin kuulostavani ihan urpolta. En sitten yhtään huonommin voinut sanoa. "Tota, sä voit kyllä tulla mun luokse, ettet vilustu täällä sateessa", jatkoin sitten hymyillen ja Emil kohotti katseensa vilkaisten mua hupun alta työntyvien sinisten suortuvien alta.
"Kiitti", se sanoi ja olin näkevinäni jonkin hymyntapaisen sen kasvoilla.

"Haluutsä vaikka jotain juotavaa? Löytys öö cokista, kaljaa ja kahvia. Ja tietty vettä", höpötin, kun me oltiin päästy sisälle.
"Ihan sama", kuului epämääräinen vastaus. Otin itselleni kaljan, joten heitin samanlaisen myös Emilille virnistäen.
"Siihen makuun tottuu kyllä", naurahdin ja Emil mulkaisi mua hörpäten juomastaan. Mä rojahdin sohvalle ja Emil istui vastapäiselle suurelle nojatuolille saaden Jekun syliinsä ja luultavasti suunsa täyteen karvoja. Poika kuitenkin rapsutti hymyillen koiraa, joka oli onnensa kukkuloilla.
"Jekku antais varmaan sun mielellään adoptoida ittensä", naurahdin katsellessani kaksikkoa.
"Kyllä se sustakin tykkää", Emil vakuutti ja hymyilin kumartuen rapsuttamaan Jekkua. Me oltiin hetki hiljaa, kunnes Emil avasi suunsa.
"Tota... mä en muuten vieläkään kiittäny siitä ku sä autoit mua. Eli kiitos, ilman sua mä saattaisin vieläki maata siellä tien varressa", poika sanoi hiljaa katsoen mua kuitenkin lopuksi silmiin. En osannut vastata mitään, eikä Emil tainnut odottaakkaan mitään ihmeellistä vastausta.

Emil ei halunnut mennä enää takaisin kotiin, enkä mä olisi edes antanut sen lähteä taas isänsä hakattavaksi, kun oli muutenkin edelleen ihan paskana niiden kúsipäiden käsittelystä. Emil oli kertonut mulle, mitä oli tapahtunut ja mun olisi tehnyt mieli käydä vähän ojentamassa niitä raukkiksia. Miten joukko keski-ikäisiä korstoja kehtasi käydä itseään puolta pienemmän ja nuoremman kimppuun, en vaan voinut käsittää. Kaikenmaailman sekopäitä maailmasta löytyikin.

"Meijän pitää tehä sulle uus lävistys ku saat noi tikit pois", sanoin, kun me seisottiin parvekkeella tupakalla. Tai ei Emil polttanut, itselläni oli ties kuinka mones menossa. Olin juonut aika monta niitä kaljoja, joita tuntui aina vaan riittävän, vaikka musta tuntui, että join aina. Päässä tuntui jo jonkun verran ja niin taisi Emililläkin tuntua.
"Joo, tää tuntuuki iha oudolta ku ei oo sitä korua", Emil vastasi. Se puhui enemmän ollessaan vähän humalassa, tai sitten se alkoi vihdoinkin vähän rentoutua ja rohkaistua mun seurassa. Ehkä se oli tajunnut, etten mä ollut mikään hullu murhaaja tai pervo. Tai no jälkimmäisestä en ollut niinkään varma, mutta en mä nyt mitään vasten toisen tahtoa tehnyt. Virnistelin typeränä ajatuksilleni ja Emil piti mua varmaan ihan urpona.

"Sä oot oikeesti kohta polttanu varmaa askillisen", Emil tokaisi ja käännyin katsomaan poikaa puhaltaen savut ulos. "Kuolet vielä joku päivä keuhkosyöpään."
"Ota säki", naurahdin ja työnsin röökiäni Emilin kasvoja päin. Poika pudistin päätään ja nyrpisti nenäänsä.
"No ei se nyt noi pahaa ollu", virnistin ja tyrkin leikilläni röökiä Emilin huulille, mutta se käänsi päätään itsepäisesti sivuun ja peruutti karkuun.
"Ota ota", hoin nauraen ja Emil tyrkki mua kauemmas itsestään.
"No enkä ota vítun idiootti, pilaa vaan ne omat keuhkos", se sanoi naurua äänessään. Lopulta meidän leikkimielinen paini päätyi siihen, että Emi kaatui selälleen parvekkeen lattialle ja mä rojahdin perässä ehtien kuitenkin tukea itseäni käsilläni, etten sentään murskannut pikku keijukaista alleni. Emil tuijotti mua hölmistyneenä yllättävästä kaatumisesta ja mä tuijotin takaisin luultavasti yhtä ihmeissäni. Tunsin Emilin hengityksen kasvoillani ja jumiuduin tuijottamaan niitä vaaleanharmaita, kauniita silmiä. Huomasin, että Emilillä oli tosi pitkät ripset. Katseeni siirtyi taas vahingossa alemmas pojan arpisille huulille ja ilmeisesti alkoholi tosiaan oli sumentanut mun aivot, koska mitään ajattelematta kumarruin alemmas kohti toisen kasvoja ja huulia. Suljin omat silmäni ja odotin jo tuntevani Emilin huulet omillani, mutta sen sijaan tunsin voimakkaan tönäisyn rinnassani. Hätkähdin ja räpäytin silmäni auki kohdaten Emilin säikähtäneet kasvot. Se työnsi mua molemmin käsin pois päältään, mutta eihän sen voimat riittäneet.
"Sori", mumisin ja nousin pois Emilin päältä. Toinen nousi nopeasti perässä ja käveli muhun katsomatta sisälle jättäen mut seisomaan siihen hölmistyneenä. Tupakka paloi edelleen mun sormissa ja tumppasin sen tuhkakuppiin.

Emil

Hélvetin Miska, ajattelin istahdettuani sohvalle ja haudattuani pääni käsiin. Hélvetin rokkipoika, jonka piti aina pilata kaikki. Vai olinko se mä, joka pilasi kaiken? Miksen antanut pojan suudella mua, eihän se niin kamalaa voinut olla.
"Hélvetti", mumisin ääneen. Se kúsipää sai mun ajatukset taas ihan sekaisin, se oli näköjään ihan ammattilainen kyseisessä hommassa. Mua ärsytti ja turhautti. Teki mieli rikkoa jotain tai paiskoa tavaroita seinään.

Esitin nukkuvani sohvalla Miskan tullessa sisälle ja hetken häärättyään sekin taisi mennä nukkumaan. Pidin silmäni auki ja tuijotin tyhjästi eteenpäin hämärässä huoneessa. Tunsin painoa jalkojeni päällä ja hymähdin huomatessani, että Jekku oli loikannut mun seurakseni sohvalle. Se alkoi nuolla mun naamaa ja käpertyi lopulta mun viereen kapealle sohvalle. Upotin käteni koiran pehmeään, paksuun turkkiin ja suljin silmäni nukahtaen Jekun rauhoittavaan tuhinaan.

-

Tuli tommone säälittävä tynkä vaa Emilin näkökulmasta tällä kertaa, mutta saitte nyt lukea enemmän Miskan ajatuksista :D Toivottavasti ei olis paljoo niitä näppisvirheitä.. ps. toi biisi on ihan paras mikä oli pakko mainita tossa alussa <3

  Re: Sähkötukka ja rokkipoika (poikaxpoika)

Lähettäjä: BeLLe 
Päivämäärä:   17.12.12 21:55:09

Olipa ihana huomata, että tänne on tullut kaks uutta pätkää<3. Ensimmäisen pätkän tokan kappaleen ekasta sanasta puuttui lopusta n. Muita kirjoitusvirheitä en bongannut. Emil on kyllä niin awww, kun se pohtii asioita eikä oo sellainen kaikkiallekokoajannytheti tyyppi:). Ja Miska<333. Hanoi mun on pakko sanoa, että tää on mun lempitarina, ja susta on tullut mun lempikirjoittaja. Toivottavasti jatkoa tulee taas pian!

  Re: Sähkötukka ja rokkipoika (poikaxpoika)

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   17.12.12 21:55:50

Oii jo kaks uutta tänää<3

  Re: Sähkötukka ja rokkipoika (poikaxpoika)

Lähettäjä: Cabi 
Päivämäärä:   17.12.12 21:55:57

JATKAAA

  Re: Sähkötukka ja rokkipoika (poikaxpoika)

Lähettäjä: Paseli 
Päivämäärä:   17.12.12 22:06:47

Jes, jatkoa! Ite oon ihan hulluna tähän tarinaan, ollu heti ekasta tavusta minkä luin. <3 Mutta nyt oli jällee ihanat kuvailut, en kirjoitusvirheitäkään löytänyt ollenkaan. Lisää vaan haluaisin lukea tätä, oikee päivän piristys. :)

  Re: Sähkötukka ja rokkipoika (poikaxpoika)

Lähettäjä: ooke 
Päivämäärä:   19.12.12 14:20:28

oii aaww :3 jatkoo vaaan lisää! aivan mahtava tarina :D <3

  Re: Sähkötukka ja rokkipoika (poikaxpoika)

Lähettäjä: Varma 
Päivämäärä:   19.12.12 15:56:38

Edelleen upeaa lukua c: !!

  Re: Sähkötukka ja rokkipoika (poikaxpoika)

Lähettäjä: '' 
Päivämäärä:   19.12.12 18:09:10

jatkoooa(: ♥

  Re: Sähkötukka ja rokkipoika (poikaxpoika)

Lähettäjä: hanoi 
Päivämäärä:   19.12.12 20:37:04

Kiitän edellee ihanista kommenteistanne, ne tekee kyllä kirjottamisesta paljon mukavempaa ja kivempaa <3 Saatte mut tuntee itteni paremmaks kirjottajaks :D Uus luku ja tällä kertaa vähä söpöilyä... ;) Huomasin tarkistaessani tekstiä, että Miska oli useampaa kertaa muuttunu Miksaks joten toivottavasti oon huomannu korjata kaikki kohat, noloo ku ei osaa ees oman hahmon nimee kirjottaa :D

8. Luku

Emil

Herätessäni aamulla kohtasin ensimmäisenä avatessani silmät Miskan virnuilevat kasvot ja kevyt tupakan haju leijui pojan ympärillä. Tuijotin vaan hämmentyneenä vihreitä silmiä ja vielä vähän unisia kasvoja. Kerrankin sain tilaisuuden tarkkailla toisen kasvoja rauhassa ilman, että punastuin ärsyttävästi. Miska näytti oikeastaan aika kivalta vastaheränneenä, kun se ei ollut vielä ehtinyt laittaa niitä tummia rajauksiakaan, jotka yleensä reunustivat sen silmiä. Annoin katseeni tutkailla kaikkia kohtia Miskan kasvoissa, kulmakoru, silmät, nenälävitys, huulet... Niihin mun katseeni jumiutui hetkeksi, ennen kuin nostin sen takaisin Miskan silmiin.
"Huomenta", se naurahti ja nousi seisomaan mun kömpiessä samaan aikaan istumaan. Jekku oli kadonnut ilmeisesti jo aikasemmin ja jättänyt jälkeensä vaan tummia karvoja.
"Näytitte Jekun kanssa aika söpöiltä äsken siinä, kun olitte molemmat ihan sikeessä unessa", Miska sanoi hymyillen.
"Joo Jekun vieressä oli kiva nukkua, sai hyvin unta", naurahdin ja kömmin kunnolla ylös sohvalta irvistäen huomatessani, että kaikki lihakset tuntuivat jumiutuneen sohvalla nukkumisen takia. Oioin vaatteitani, jotka olivat menneet yön aikana enemmän tai vähemmän ruttuun.
"Oisit vaan tullu mun viereen nukkumaa", Miska sanoi virnistäen vahingoniloisena ja pyöräytin vaan silmiäni.
"Keitin sullekki kahvia", se sanoi kävellessään keittiöön.
"Joo kiitti mut mä haluaisin kyllä ensin käydä suihkussa", vastasin.
"Siitä vaan", Miska naurahti ja käveli kahvikupin kanssa parvekkeelle mitä ilmeisimmin tupakalle. Typerä hymy oli tuntunut jumiutuvan mun kasvoille ja pudistin päätäni kävellessäni kylppäriin.

"Taasko sulla on kylmä?" Miska hymähti vierestäni meidän seistessä taas parvekkeella ja mun täristessä taas vaihteeksi kylmästä. Tyydyin vaan nyökkäämään vastaukseksi.
"Voi sua raukkaa, kohta varmaa jäädyt kuoliaaks mun takia", kuului naurahdus ja kohta tunsin vahvojen käsivarsien kiertyvän ympärilleni. Tällä kertaa en säpsähtänyt kosketusta, se tuntui pelkästään hyvältä ja mukavan lämpimältä.
"Anna mä lämmitän sua", Miska kuiskasi hiljaa vasten mun hiuksia ja varovasti kiersin myös omat käteni itseäni ainakin 10 senttiä pidemmän pojan ympäri.
"Emil...", Miska sanoi hiljaa ja kohotin katseeni sen kasvoihin. Hetken se tuijotti mua niillä pistävän vihreillä silmillään, kunnes tunsin sen huulet omillani kokeilevasti ja varovasti kuin peläten, että juoksisin taas karkuun. Jännityin vain hetkeksi, kunnes vastasin suudelmaan ja suljin silmäni. Miska puristi mua tiukemmin itseään vasten ja nousin varpailleni yltääkseni paremmin sen pehmeille huulille, jotka maistuivat kahville ja tupakalle sekä jollekkin, jota en osannut kuvailla. Miska oli aikaisemmin laittanut jonkun levyn soimaan, jonka tunnistin Sex Pistolsiksi ja vaikka se ei ehkä ollutkaan mitään kaikkein romanttisinta mahdollista musiikkia, biisi tuntui juuri sopivalta siihen hetkeen ja tiesin, että se muistuttaisi mua aina Miskasta ja meistä.

Miska

Tunnin itseni ehkä maailman onnellisimmaksi ihmiseksi Emilin viimein rohkaistuttua ja saatuani sen pysymään luonani, eikä se juossutkaan karkuun niinkuin tavallisesti. Huomasin kyllä, että se oli pojan ensimmäinen suudelma, mutta se tuntui silti juuri niin täydelliseltä kuin olin ajatellutkin ja olin vaan iloinen, kun sain olla pojan ensimmäinen. Epätäydellisyys juuri teki siitä niin täydellistä.
"Onko sulla kitara?" Emilin iloinen hihkaisu keskeytti mut ajatuksistani ja käännyin katsomaan sähkötukkaa, joka oli nostanut akustisen kitarani nurkasta, jossa se oli kököttänyt pölyttymässä turhankin pitkään. En edes muistanut, että omistin soittimen. Jostain syystä näppäily oli vaan jäänyt, vaikka ennen se oli ollut suurin intohimoni ja haaveilin aina kitaristin ammatista. Olisi upeaa voida elättää itsensä tekemällä sitä, mitä eniten rakastin eli soittamalla. Miten hienoa olisi saada ihmiset tuntemaan eri asioita itse tekemillään kappaleilla ja omalla musiikillaan.
"Soita mulle jotain", Emil pysyi suloisesti hymyillen ja ojensi kitaraa mua kohti.
"Ääh mun taidot on ihan ruosteessa, kun en oo pitkään soittanu...", vastasin vältellen ja Emil pakotti mahdollisimman säälittävän koiranpentuilmeen kasvoilleen saaden mut nauramaan.
"Mä oon kyllä varma, että sä osaat", se kannusti ja hymyili ihan liian söpösti. Mun teki mieli vaan rutistaa ja vaikka suudella uudelleen poikaa.
"Emmä nyt jaksa, mutta mä lupaan, että soitan kyllä joskus sulle", sanoin silmääni iskien ja siirryin lähemmäs Emiliä sohvalla. Tämä kääntyi katsomaan mua.
"Varmastikko?"
"Ihan varmasti, mutta tehään nyt mielummi jotain muuta kivaa...", sanoin vihjailevasti ja siirrettyäni kitaran Emilin sylistä lattialle työnsin pojan varovasti makaamaan sohvalle selälleen. Epävarmuus syttyi harmaissa silmissä ja tunsin Emilin kehon jännittyvän allani. Painoin huuleni varovasti vasten Emilin pehmeitä huulia. Arpi tuntui kevyesti, mutta ei tehnyt suudelmasta yhtään huonompaa. Yritin olla mahdollisimman varovainen, etten vahingossakaan satuttaisi muutenkin niin heikkoa ja helposti särkyvältä tuntuvaa poikaa.
"Miska", Emil mumisi epämääräisesti irrottautuessani suudelmasta ja siirtyessäni suutelemaan pojan suupieltä ja leukaa edeten pikkuhiljaa kaulalle. Pujotin toisen käteni varovasti Emilin paidan alle saaden pojan värähtämään rajusti ja siinä vaiheessa tämä stoppasi aikeeni.
"Miska", Emil sanoi uudestaan tällä kertaa painokkaammin ja työnsi mua varovasti pois päältään. Tottelin ja tarkkailin pojan kasvoja, jotka eivät onneksi näyttäneet mitenkään kovin säikähtäneiltä kuitenkaan. En halunnut pelästyttää poikaa luotani, kun olin viimeinkin saanut hänet itselleni.
"Eikai sua haittaa-", Emil aloitti, mutta keskeytin tämän nopeasti.
"Ei, onhan meillä aikaa, eikä mikään kiire, kyllä mä jaksan oottaa", sanoin hymyillen vetäen pojan tiukkaan halaukseen ja painoin poskeni vasten pörröisiä hiuksia.

  Re: Sähkötukka ja rokkipoika (poikaxpoika)

Lähettäjä: Cabi 
Päivämäärä:   19.12.12 21:13:54

äÄÄÄ jATKAA D:: mÄ oon ihan KoUKussa!

  Re: Sähkötukka ja rokkipoika (poikaxpoika)

Lähettäjä: Paseli 
Päivämäärä:   19.12.12 21:14:54

Oiiiiiih! <3
Kirjotusvirheitä en lötänyt, ainakaan Miksoja. : D
Rakentavaa kommenttia oon ihan hirveän surkea kirjoittamaan, mutta kehuja löytyy kylläkin. Ihan ensimmäiseksi, pakko sanoa, et oot yks hötölän parhaimmista kirjottajista, ellet paraskin. Toiseksi, kuvailut oli jälleen kivoja - karvatupot siellä täällä, pörröiset hiukset. Aaaaaah. Kolmanneksi, kirjotusustyylis on jotain nii ihanaa muutenki. Vähän semmosta poikamaista "mä, sä"-puhekieltä mikä sopii omasta mielestäin mahtavasti molemmille - myös Emilille, vaikka hää onki hyvi arka. :3

No mutta joo. Jatkuuko vielä, vai kui?

  Re: Sähkötukka ja rokkipoika (poikaxpoika)

Lähettäjä: BeLLe 
Päivämäärä:   19.12.12 22:26:59

Mie en nyt muuta kommentoi kuin awwwawwwaww<3333

  Re: Sähkötukka ja rokkipoika (poikaxpoika)

Lähettäjä: hanoi 
Päivämäärä:   19.12.12 23:42:55

Paseli: apua menin iha sanattomaks, vai että melkee paras kirjottaja... ehken kuitenkaa mutta kiitos paljon. <3 No hyvä ettei niitä Miksoja eksynyt sinne enempää. :D Ja joo jatkuu jatkuu, taitaa noita osia tulla enemmänki ku se 10 mitä aluks sanoin..

Kyllä nää kommentit vaa aina saa nii hyvälle mielle, ilman niitä en varmasti jaksais yhtä hyvin kirjottaa. En ois uskonu et mun tarinoista tykätää näi paljo. <3:D

  Re: Sähkötukka ja rokkipoika (poikaxpoika)

Lähettäjä: varma 
Päivämäärä:   20.12.12 07:27:45

ÄÄÄ !!! sanonko että meinasin seota lopussa. siiiiiiiiiiiiiiiiis niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin luuuuuuuuuuuuuutusiiiiiiiiiiiiiiiiiaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa !!!! :ooooo ♥ XD

lol vähä väsynyttä kommenttia tälleen aamulla, mutta siis ihan uskomatonta tarinaa o.o

  Re: Sähkötukka ja rokkipoika (poikaxpoika)

Lähettäjä: ooke 
Päivämäärä:   20.12.12 15:43:51

ääääää, tää on jotai iha ylisöpööö :'DD aaww, jatka <3

  Re: Sähkötukka ja rokkipoika (poikaxpoika)

Lähettäjä: '' 
Päivämäärä:   21.12.12 19:56:47

jatkoooaa:):):)

  Re: Sähkötukka ja rokkipoika (poikaxpoika)

Lähettäjä: Olento 
Päivämäärä:   21.12.12 22:50:08

Lisää tätä...

  Re: Sähkötukka ja rokkipoika (poikaxpoika)

Lähettäjä: dinsdins 
Päivämäärä:   22.12.12 17:01:18

jatkoa !! sait uuen lukijan :):)

  Re: Sähkötukka ja rokkipoika (poikaxpoika)

Lähettäjä: .o.o. 
Päivämäärä:   22.12.12 19:22:57

Jatkoaaa!! <3

  Re: Sähkötukka ja rokkipoika (poikaxpoika)

Lähettäjä: dädä 
Päivämäärä:   23.12.12 13:07:29

up..

  Re: Sähkötukka ja rokkipoika (poikaxpoika)

Lähettäjäkurkkusalaatti 
Päivämäärä:   24.12.12 14:49:49

Upee tää tarina, parhain tähän mennessä mitä ht.netistä oon löytäny! Luin kaikki pätkät tässä putkeen, enkä löytänyt mitään moitittavaa! Tykkään sun kirjotustyylistä ihan hurjan paljon ja toi piristystä tähän tylsään jouluaattoon :)! Upeeta tekstiä kaikinpuolin!

  Re: Sähkötukka ja rokkipoika (poikaxpoika)

Lähettäjä: jokuvaan 
Päivämäärä:   24.12.12 15:59:29

NYT JATKOA!♥♥ KUOLEN ♥♥

  Re: Sähkötukka ja rokkipoika (poikaxpoika)

Lähettäjä: Cabi 
Päivämäärä:   24.12.12 22:50:30

Jatkoa jo :(((

  Re: Sähkötukka ja rokkipoika (poikaxpoika)

Lähettäjä: BeLLe 
Päivämäärä:   24.12.12 23:36:02

Joululahjaa?

  Re: Sähkötukka ja rokkipoika (poikaxpoika)

Lähettäjä: -- 
Päivämäärä:   25.12.12 06:58:54

Ihan kiva, mut tää etenee aivan liian nopeesti mun makuun.

  Re: Sähkötukka ja rokkipoika (poikaxpoika)

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   25.12.12 10:38:11

jatkooo !

  Re: Sähkötukka ja rokkipoika (poikaxpoika)

LähettäjäJenna 
Päivämäärä:   25.12.12 15:57:58

<3_<3

  Re: Sähkötukka ja rokkipoika (poikaxpoika)

Lähettäjä: ohaka 
Päivämäärä:   26.12.12 03:03:14

jatkoaa nopeestiii :'33 <3

  Re: Sähkötukka ja rokkipoika (poikaxpoika)

Lähettäjä: jokuvaan 
Päivämäärä:   26.12.12 17:16:05

Jatka nyt Hanoi :)))))

  Re: Sähkötukka ja rokkipoika (poikaxpoika)

Lähettäjä: jokuvaan 
Päivämäärä:   27.12.12 11:52:21

NYt jatkoaa!!!!!

  Re: Sähkötukka ja rokkipoika (poikaxpoika)

Lähettäjä: g 
Päivämäärä:   27.12.12 17:55:18

Uusi lukija ilmottautuu. Todella selvää ja helpostiluettavaa tekstiä, hauska juoni ja mukavan erilaiset henkilöt. Vähän raaka omaan makuun, mut mä nyt oonkin tämmönen herkkis :D Joten jatka samaa rataa vaan, ja mahd pitki pätkiä :)

  Re: Sähkötukka ja rokkipoika (poikaxpoika)

Lähettäjä: jokuvaan 
Päivämäärä:   28.12.12 11:20:38

Hanoiii!!!!!!! jatka me kuollaan ku ei saada tietää mitä tapahtuuu seuraavaks D::

  Re: Sähkötukka ja rokkipoika (poikaxpoika)

Lähettäjä: hanoi 
Päivämäärä:   28.12.12 16:23:34

Kiitos taas kerran kaikille kommenteista! :)

Valitettavasti ei tuu vielä uutta lukua, enkä osaa sanoa millon saan sen valmiiks. Nyt oon nii karseessa flunssassa, etten ees oikee jaksa istuu täs koneen ääres saati kirjottaa mitää, ainakaa mitää julkasukelposta. Tää ei todellakaan oo jäämässä kesken, vaikka seuraavassa luvussa vähän kestäis! Saattaa olla, että saan kirjotettuu viikonlopun aikana tai sitte menee jonnekki uuden vuoden jälkee, en siis tosiaa voi luvata yhtää mitää.

  Re: Sähkötukka ja rokkipoika (poikaxpoika)

Lähettäjä: BeLLe 
Päivämäärä:   29.12.12 00:54:41

Kyllä me jaksetaan odottaa. Parane pian:)

  Re: Sähkötukka ja rokkipoika (poikaxpoika)

Lähettäjä: hene 
Päivämäärä:   30.12.12 10:33:56

Tää on nii ihana tarina ! Rakastan tätä ♥

   Ylös ⇑   


Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.