Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  3-osainen poikarakkaustarina! LUKEKAA, KOMMENTTIA!

Lähettäjäsecret 
Päivämäärä:   22.10.11 23:55:46

nyt julkaisen ensimmäisen osan, sen takia mulla on ollu noi muut vähän katkolla ku oon tätä väsänny :''(

ENJOY :)

Älä tuupi mua mä hengaan reunalla

Toni: Vaaleat hiukset, 15-vuotias mopoja ja niiden korjausta rakastava poika. Siniset silmät, ehkä vähän ujo ja yli-empaattinen ja mukava kaikille. Hyvä huumorintaju. Ei juo eikä polta. Suosittu ystävällisyytensä ja huumorintajunsa ansiosta. Äiti, isä ja 2 vuotta vanhempi isoveli.
Aleksi: Tummanruskeat hiukset, 15-vuotias ja rakastaa myös mopojen korjailua ja niiden ronklaamista ylikaiken. Villi luonne, todella sosiaalinen, pukeutuu hyvin ja omistaa suloiset vihreät silmät ja erittäin tuuheat ripset. Vikkelä suustaan. Polttaa tupakkaa, mutta ei juo ikinä. Äiti, isäpuoli ja 2 pikkusiskoa, 12v ja 7v.

Aleksi:

- Kulta! Sä et taas kuuntele. Katsahdin hiukan hämmentyneenä vieressäni seisovaa tyttöystävääni Jenniä.
- Miten niin? Tai en kuunnellukkaan, mutta kun mietin vaan sitä, että jos menisin tänään koulun jälkeen Tonille laittamaan tota mopoa vähän kivemmaksi ajaa..
- Just. Toni ja mopo. Eipä sulla paljon muuta elämää taidakaan olla. Välillä musta tuntuu, että oon sulle vaan joku Tonin korvike kun se on pois.
- Älä nyt, Jenni. Et ole. Oot mulle kaikista tärkein ja rakkain maailmassa. Ja sä tiedät sen, koska mä oon kertonu sen sulle noin miljoona kertaa aikasemminkin. Näin ärtymyksen Jennin kasvoilla, ja nostin sormillani hänen leukaansa, jotta sain painettua huuleni hänen huulilleen. Suutelimme pitkään ja hartaasti, kunnes tajusin jonkun tökkäävän minua selkään ja rykäisevän kovaäänisesti. Irtauduin suudelmasta ja käännyin katsomaan häiritsijää. Hymy lipsahti huulilleni kun näin tutun hymyn ja tuikkivat siniset silmät.
- Toni, moro. Jos mä tuun tänää heti koulusta suoraan teille ja katotaan tota kultapientä?
- Voi..Moi Toni, ja heippa samantien, mä lähen häiritsemästä. Katsahdin Jennin myrtynyttä naamaa ihmeissäni ja puistelin päätäni.
- Mikäs sille tuli? Etkö sä Aleksi ihan oikeesti osaa pitää yhtä ainutta naista tyytyväisenä? Virnistin Tonille leveästi, mutta en nähnyt pienintäkään hymyn merkkiä hänen kasvoillaan.
- No? Älä murjota.
- Mun mielestä vaan siinä ei oo mitään hauskaa, että sä naurat kun toinen suuttuu.
- En mä sille nauranu, vaan tolle sun ihmekysymykselle? ''Etkö sa Aleksi ihan oikeesti osaa pitää naistas tyytyväisenä?'' Matkin hänen ääntään niin hyvin kuin osasin.
- Voi vitsin pelle, voisitko joskus ottaa jotain tosissaa? Nyt Tonikin jo nauroi, ja lähdimme yhdessä kävelemään kohti mopoparkkia. Kun pääsimme mopojen lähelle, Toni pysähtyi kuin seinään. Hänen leukapielensä kiristyi kiukusta.
- Älä vaan sano..Kyllä vaan. Bensaletku vuotaa. Ja kaikki on maassa. Irvistin hieman nähdessäni valtavan lätäkön, jonka oli saanut aikaan ystäväni kallis mopo. Hän hyökkäsi samantien moponsa kimppuun, ja alkoi etsimään kohtaa, josta vuosi bensaa.

**

Muutaman tunnin päästä bensaepisodi oli saatu päätökseen, ja lähdimme ajamaan hiljaa kohti Tonin kotia. Perille päästyämme menimme ensiksi sisälle. Heti ovella meitä tervehti Tonin kaksi vuotta vanhempi isoveli Janne, joka hänkin oli minun kaverini.
-Ai, kato, Aleksi. Tuu tupakalle, mä tarjoon, vai?
-No on mulla kyllä omaakin, vastasin hänelle. Poika virnisti nopeasti ja sytytti tupakkansa, liekittäen samalla minunkin tupakkani. Nyökkäsin hänelle pienesti ikäänkuin kiitokseksi.
-Mites Jannen naisasiat rullaa?
-Siinähän ne. Aika hiljasta ollu viimeaikoina. Oikeastaan olin kauan ihmetellyt, miten Janne ei ollut löytänyt itselleen vakituista suhdetta. No, kai sen aika tulisi joskus. Janne oli mukava, eikä mielestäni edes pahannäköinen, vaikka heteromiehenä se oli hieman hankalaa määritellä.
-Sä oot Jennin kanssa vieläkin? Hän katsoi minua kysyvästi, ja hymyilin hieman.
-Joo oon. Vai että sä odotat sen vapautumista? Voi Janne. Tsot tsot. Hän läppäsi minua käsivarteen ja veti viimeiset savut tupakastaan.
-Liian topakka tyttö mun makuun, hän vastasi virnistäen. Aloin hymyillä, kun muistin aiemmin päivällä tapahtuneen. Vaikka Jenni välillä oli todella raivostuttava hermostuessaan mitä ihmeellisimmistä asioista, rakastin häntä valtavasti. Hänen kanssaan olin todella onnellinen. Sitäpaitsi, mielestäni naisilla oli täys oikeus olla dramaattisia ja vaikeita, koska he olivat, jos pientä yleistystä hyväksytään, se fyysisesti heikompi sukupuoli. Eli jos miehet ovat fyysisesti vahvempia, naiset ovat sitä mieleltään. Lähetin Jennille nopeasti viestin, jossa kysyin onko kaikki kunnossa, ja vastaukseksi tuli vain ''soita sitten, kun menet kotiin''.
Toni tuli kamalasti kolistellen ulos, ja lähdin kävelemään edeltä autotalliin. Heilla oli varmaan isompi talli kuin meidän koti, ja siellä oli monen tuhannen euron edestä työkaluja. Työnsin moponi ovesta sisään ja laitoin sen jalalle.

**

Muutaman tunnin korjailun jälkeen aloin olla varma, etten pysty tehdä enää mitään jos en saa jutella Jennin kanssa. Ilmoitin Tonille meneväni tupakalle ulos ja soitin samalla Jennille. Hän vastasi hiljaisella äänellä.
-Moi.
-Aa, moi. Niin mitä? Mä oon vielä Tonilla, mutta oon nyt yksin nii voit sanoa.
-Mä oon miettiny tässä..Tai et..En haluu jatkaa enää seurustelua. Hengitykseni salpautui täysin ja puhelin putosi kädestäni leviten moniksi palasiksi eteeni. Vedin tupakan loppuun parilla hatsilla ja keräsin puhelimeni osat maasta. Menin takaisin talliin, jossa Toni tyytyväisenä nuotin vierestä hyräillen korjasi moponsa tankkia.
-Enää kaks ruuvia kiinni, ja that's it. Kohta mun rakas kulkee taas ku unelma ja..Hän kääntyi katsomaan minua ihmeissään ja huolestuneisuus paistoi hänen kasvoiltaan.
-Mitä nyt?
-Se..se..jätti mut. Hän pomppasi ylös ja tuli viereeni. Kun tunsin hänen kätensä laskeutuvan olkapäilleni, en voinut enää estää kyyneleitä tulvimasta silmistäni. Kiersin käteni hänen ympärilleen ja aloin itkeä lohduttomasti. Vähän ajan päästä tajusin roikkuvani hänessä kuin hukkuva, ja päästin nopeasti irti.
-Sori. Mä en tiiä mikä muhun meni..sopertelin pyyhkiessäni kyyneleitä kasvoiltani. En viitsinyt edes vilkaista hänen kasvojaan ja tunsin hänen irrottavan otteensa. Tunsin oudon kylmyyden valtaavan itseni kun en tuntenut enää hänen kosketustaan, ja säikähdin sitä.
-Ehkä mun olis parasta lähteä kotiin?
-Mä voin viedä sut, et sä pysty tossa tilassa ajaa.
-Miten mä saan sitte mun mopon? Hän näytti empivän hetken, ja hymyili sitten leveästi.
-Mä tuun sillä huomenna kouluun ja tuun bussilla kotiin.
-Kiitos. Toni taputti minua nopeasti olalle ja hyppäsi moponsa päälle.
-Noni, pompi jousille! Istahdin pojan taakse kun tuo oli saanut työnnettyä moponsa ulos autotallista. Emmin hetken, kunnes nappasin kiinni hänen kyljistään, tosin aika varovasti. Jokin halauksessa oli saanut minut täysin tolaltani. Toniin se ei kuitenkaan näyttänyt vaikuttavan yhtään. Ei mennyt pitkään, kun olimme kotipihallani ja nousin nopesti pois. Kiitin häntä ja jäin katsomaan kun mopo nosti perässään pölypilven. Sytytin tupakan ja voisin vannoa, että jos se olisi suinkin ollut mahdollista, niin olisin potkaissut itseäni. Tonin päivällä kysymä kysymys tosiaan oli aika aiheellinen. Enkö todella osannut pitää tyttöäni tyytyväisenä? Tai entistä tyttöäni. Lapsin sisälle ja pistin samantien kahvin tippumaan. Oli outoa, että kotona ei ollut muita kuin minä ja 12-vuotias pikkusiskoni. Hän kuitenkin mulkaisi minua vain vihaisesti, kun nappasin kannettavani hänen nenänsä edestä.
-Voi kultamussukkapieni, etkö sä osaa vieläkään kysyä lupaa?
-Ei mun tarvi. Hän näytti minulle silmät salamoiden keskisormeaan ja lähti ovet paukkuen huoneesta. Naurahdin äänekkäästi ja siirryin nettimoton sivuille. Rullasin sivua alaspäin, kun näin tutun ilmoituksen. Toni oli siis pistänyt moponsa myyntiin. Kaivoin puhelimeni taskusta ja valitsin hänen numeronsa.
-Toni.
-Moikka, oot laittanu yamahan myyntiin?
-Joo, tai kokeilen paljon porukka ois valmis tarjoomaan, en mä sitä ajatellu pois myydä.
-Myy mulle ja osta joku parempi.
-En mä nyt oikeen tiiä..
-Älä nyt. Ei se oo kuitenkaan rahasta kii.
-No ei, mutta tunnearvosta. Hymyilin itsekseni, ja kun tajusin sen, mieleni teki läväyttää itseäni kunnolla kasvoille.
-No ei sitte. Osta itelles joku husse tai joku nii saat varmaa jätkii.
-Häh? Jätkii?
-Eh..Tota..Se oli vitsi. Kuulin Tonin äänen muuttuvan todella oudoksi kun hän yritti naurahtaa ja hyvästeli. Sanoin iloisesti heipat ja kävelin samantien leivinuunimme viereen ja paiskasin pääni siihen muutaman kerran todella kovaa.
-Tyhmä, Aleksi. Idiootti, lopeta. Pörrötin hiuksiani nopeasti ja laahustin lämmitetylle terassillemme tupakalle.

**

  Re: 3-osainen poikarakkaustarina! LUKEKAA, KOMMENTTIA!

Lähettäjä: -piparipupu 
Päivämäärä:   23.10.11 00:05:59

en oikee pysyny kärryil? siis kuka on kuka Wtf? :D Luinko vaa huonosti vai onko tää tarina jotenki sekava?

  Re: 3-osainen poikarakkaustarina! LUKEKAA, KOMMENTTIA!

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   23.10.11 00:11:42

Munkin mielestä sekava.

  Re: 3-osainen poikarakkaustarina! LUKEKAA, KOMMENTTIA!

LähettäjäNymfadora 
Päivämäärä:   23.10.11 00:26:37

oli vähä sekavaa aluks, mut sit siihen sun kirjotustyyliin tottu! Luen mielelläni lisää :)

  Re: 3-osainen poikarakkaustarina! LUKEKAA, KOMMENTTIA!

LähettäjäTito_Man 
Päivämäärä:   23.10.11 15:18:54

hyvältä vaikuttaa! jatkoo äkkiä :---) taisin jäähä koukkuun nyt jo x)

  Re: 3-osainen poikarakkaustarina! LUKEKAA, KOMMENTTIA!

Lähettäjä: Pavetsi 
Päivämäärä:   23.10.11 22:28:45

Ihan hyvältä vaikuttaa, jatkoo :)

  Re: 3-osainen poikarakkaustarina! LUKEKAA, KOMMENTTIA!

Lähettäjä: noafgh 
Päivämäärä:   23.10.11 23:43:27

joo, alan kirjottelemaan jatkoa, mutta ottakaa pliis huomioon että nyt kirjotan kolmea samaa aikaa melkein yksin, joten.. kumminki oon mahdollisimman tehokas :D

  Re: 3-osainen poikarakkaustarina! LUKEKAA, KOMMENTTIA!

Lähettäjäsecret 
Päivämäärä:   23.10.11 23:43:43

jaa edellinen tuli siskon nikillä

  Re: 3-osainen poikarakkaustarina! LUKEKAA, KOMMENTTIA!

LähettäjäNymfadora 
Päivämäärä:   26.10.11 18:18:22

millon tulee jatkoo? (:

  Re: 3-osainen poikarakkaustarina! LUKEKAA, KOMMENTTIA!

Lähettäjä: secret 
Päivämäärä:   28.10.11 10:24:54

oon kirjottamassa jatkoa :) laitan tänään sen pätkän tänne!

  Re: 3-osainen poikarakkaustarina! LUKEKAA, KOMMENTTIA!

Lähettäjä: secret 
Päivämäärä:   28.10.11 14:43:19

Tossa toi pätkä minkä sain kirjoteltua. :) toivottavasti tää ei oo niin sekava ku toi ensimmäinen..

osa 2a, 2b tulee niin pian kuin mahdollista..

---
Polttelin monta tupakkaa peräkkäin, ennen kun sain aikaiseksi nousta ylös ja palata sisään. Suljin kannettavani ja laahustin sen kanssa huoneeseeni. Laitoin äidilleni viestin, että missä hän oli ja milloin tulee, ja sain vastaukseksi pitkän saarnan siitä, ettei hänelle saa laittaa viestejä tiettyinä minuutteina kun hän oli töissä. En jaksanut lukea koko viestiä loppuun, niimpä viskasin puhelimeni sängylle ja tuhahdin hiljaa. Hemmetin kiva perhe mullakin.
Minua häiritsi suunnattomasti, etten saanut Tonia mielestäni. Se oli todella outoa, koska luulisi minun ajattelevan eroa ja Jennin menetystä. Yritin surra, mutta suru ei nyt oikein mahtunut päähäni kun siellä oli Toni. Hänen tuoksunsa, kasvonsa, vartalonsa. Noniin, riittää Aleksi. Olet tarpeeksi outo, ei sinun tarvitse olla sen lisäksi vielä homo. Enkä todellakaan ole homo. En missään tapauksessa. Heittäydyin makuulleni sängylle ja panoin silmäni kiinni.

Unessa minua kosketti joku. En nähnyt hänen kasvojaan tai vartaloaan. Tunsin vain kädet, jotka hyväilivät rintakehääni, vatsaani ja poskiani. Se tuntui hyvältä, erittäin hyvältä. Huokaisin hiljaa, ja sen voimalla havahduin unesta. Nousin istumaan ja samassa puhelimeni alkoi täristä. Soittaja oli Eero, kiharatukkainen ja huumorintajuinen poika. Hän oli varmaan ainut kaveripiiristämme, joka kykeni normaaliin ajatuksenjuoksuun. Meiltä muilta se ei oikein sujunut. Porukkaamme kuului Eero, kovanaamainen Sami, Tonin isoveli Janne, minä, poikatyttö Laura, jolta ei myötätuntoa puuttunut koskaan, Jenni ja vielä Eikka. Hän oli ujo, mutta useimmiten mukava ja puolusti aina heikompia.
-Aleksi.
-Missä päin?
-Kotona. Miten nii?
-Kunhan kysyin. Tuu keskustaa.
-No joo.. Kai sitä vois tulla, ku ei taida olla parempaakaan tekemistä. Missä siellä te ootte?
-Täs koululla. Tääl on Sami, Janne, minä, Laura ja Eikka. Hymähdin vastaukseksi ja lopetimme puhelun.

Nappasin takin mukaani ja lähdin ajelemaan kaupunkiin. Löysin kaverini tutusta paikasta ja sammutin moponi. Kun olin ottamassa kypärää päästäni, sydämeni jähmettyi. Kuulin tutun mopon äänen takanani, ja en voinut erehtyä tulijasta. Toni. En kääntynyt katsomaan häntä kohti, yritin vain hillitä käsieni tärinää.

Ripustin kypäräni peiliin roikkumaan, ja haroin hetken tummanruskeita hiuksiani. Laura käveli eteeni ja nappasi ranteestani kiinni lähtien raahamaan minua sivummalle. Kävelin kiltisti perässä, sillä tiesin ettei rimpuilu auttanut. Hän kuulustelisi minua niin kauan kunnes on saanut haluamansa. Pysähdyimme rakennuksen nurkalle, ja kaivoin tupakan taskustani. Laura asetti mös tupakan huuliensa väliin, ja aluksi puhaltelimme vain savurenkuloita ilmaan. Vedin hupun päähäni ja katsoin tyttöä kysyvästi.
-Mitä asiaa?
-Mika sulla, Aleksi on? Huomaa heti, ettei kaikki oo niinku pitäs.
-Jenni jätti mut. Se oli aika hyvä veto. Tajusin sen samalla kun sanoin sen. Nyt minun ei tarvinnut kertoa minua vaivanneista Toni-ajatuksista. Laura katsoin minua hetken hiljaa, ennen kuin puhkesi puhumaan.
-Aleksi,sano heti jos mä oon väärässä. Musta vaan tuntuu, ettet sä nyt oo hiljanen sen takia, että sä suret Jennin takia. Kyllä mä uskon, että sua kirpasee pahasti se, mutta mä luulen, että sä salailet multa jotain. Katsoin häntä silmät levällään. Kirottu nainen, miten hän näkikään lävitseni aina.
-Laura.. Mä lupaan kertoa sulle sitte kun oon varma omista ajatuksista. En pysty puhumaan siitä aiheesta kuitenkaan vielä. Hymyilin hänelle pienesti ja lähdin kävelemään kohti muita. Kuitenkin sydämeni alkoi takoa luonnottoman kovaa vauhtia, kun näin Tonin kävelevän minua kohti.
-Aleksi, mulla on sulle vielä yks tosi nopee juttu. Odota siinä, ja Laura voit jo mennä. Tonin ääni oli lempeä ja ystävällinen, ja se sai vereni kiertämään valon nopeudella. Hän hymyili Lauralle ohittaessaan tämän. Pysähdyin paikoilleni ja käänsin katseen ujona skeittikenkiini.
-Aleksi, ootko sä kunnossa? Meinaan vaan sitä Jenni-juttua.. Nostin hämmentyneenä katseeni hänen kasvoihinsa. Olin kyllä aina tiennyt, että hän oli empaattinen ja huolehtivainen, mutta en ollut ennen kuullut hänen kysyvän keneltäkään mitään tuollaista. Yleensäkään kaveriporukassani ei ollut tapana kauheasti näyttää miesten kesken tunteita.
-Oon mä.. Kai. Toni laski kätensä olkapäälleni, ja se sai tuhansia hyvänolon hormoneja liikkeelle kehossani. Suljin silmäni hetkeksi, ja kohta tunsin hänen kätensä ympärilläni. Nojauduin häntä vasten varovasti ja huokaisin syvään.
-Kaikki vaan tuntuu niin h'elvetin vaikeelta yhtäkkiä. Toni irtautui minusta ja taputti minua ystävällisesti selkään. Hänen kätensä jäi lepäämään alaselälleni,ja se aiheutti aivossani sellaisia toimintahäiriöitä, etten pystynyt enää vain seistä. Aloin pelätä itseäni, kun minulle tuli vastustamaton halu koskettaa poikaa. Katsoin hänen kasvojaan, ja huomasin hänen raollaan olevat huulensa tukahduttavan lähellä kasvojani. Vaistomatta aloin kumartumaan häntä kohti, ja juuri kun huulemme hipaisivat toisiaan, joku alkoi kiljua aivan lähellämme, ja irtauduin nopeasti Tonista.
-Sori.. Tai siis.. Emmä tiiä mikä muhun meni, mä oon vähän sekasin nyt ja.. Moikka. Huomasin ääneni vapisevan vaarallisen paljon, ja tiesin ainoan jäljellä olevan vaihtoehdon varsin hyvin; pakene vielä kun sun kasvot on tallella.
Lähdin harppomaan pitkin askelin moponi luokse ja painoin kypärän päähäni. Sanoin heipat muille ja painoin kaasun pohjaan.

Ajoin monta tuntia putkeen, kunnes bensavalo syttyi. Kävin tankilla ja katsoin samalla puhelintani. Kello näytti puolta yötä, ja puhelimeeni oli saapunut yksi lukematon tekstiviesti. Avasin sen, ja se oli Tonilta.
''En todellakaan tajua tota. Mitä tapahtui, ja oliko liian paha?'' Kirjoitin vastauksen nopeasti, ja painoin lähetä- nappia. ''Oli liian paha. En tiiä mitä tapahtui, mun aivot tais vaihteeks sammua, ja et oo ainut joka ei tajua. '' En käynnistänyt mopoani, sillä tiesin, että hän soittaa. Olin kuitenkin niin paniikissa, etten uskaltanut vastata. Katsoin näytöllä vilkkuvaa nimeä, ja sen jälkeen peilistä kuvaani. Olin kamala paskiainen. Petin parhaan ystäväni luottamuksen suutelemalla häntä.

Kun puhelin vihdoinkin lakkasi tärisemästä, sammutin puhelimen ja lähdin ajamaan kotiini. Jäin istumaan terassille, ja polttelin tupakkaa ketjussa. Vihasin itseäni, ja yritin vihata myös Tonia, mutta se nyt ei mennyt ihan putkeen. Heti kun ajattelin Tonia, huuliani alkoin kuumottaa, ja muistin selvästi miltä hänen huulensa tuntuivat huuliani vasten. Olin todellakin onnistunut pimentämään aivoni.

Havahduin vahvaan ja tuttuun mopon ääneen, ja menin täysin lukkoon. Toni ajoi hitaasti liu'uttaen pihaan, ja sammutti mopon. Hän vetäisi kypärän sulavalla liikkeellä päästään, ja lähti astelemaan kohti minua.
-Aleksi.. Käänsin katseeni hänestä ja yritin hillitä itseni. Minun teki mieli lyödä itseäni, ja hyökätä Tonin kimppuun. Kyllä, sillä intiimillä tavalla, ei sillä väkivaltasella.
-Toni, voitko lähteä. Mä en pystyis nyt.. En saanut jatkettua lausetta loppuun, kun hän tarttui ranteestani kiinni. Katsoin silmät levällään hänen kauniita sormiaan ranteeni ympärillä, ja kaikki sanat jähmettyi kurkkuuni.
-Voidaanko me, Aleksi nyt vaan jutella? Jostain normaalista. Haluan just nyt vaan jutella sun kanssa jotain tavallista.
-Ihan oikeesti, Toni. Ei nyt. Mä en pysty puhumaan sulle, kun mulla tulee mieleen koko ajan vaan se, että me suudeltiin. Hitto, Toni, mä en oo homo. En ole. Älä yritä edes väittää. Se tilanne vaan oli semmonen. Mene nyt. Hän katsoi minua surullisin silmin ja niin anovasti, että meinasin sulaa, ja pyytää häntä jäämään. Pelkkä ajatus hänen jäämisestään tiesi harmia. Päätin tehdä sen minkä vielä voin.
-Aleksi, kiltti..
-Älä sano enää mitään, mee nyt vaan pois. Mä en haluu nähä sua. Mä oon hetero, ja just eronnu...Ei hemmetti! Älä vaan sano, että sä olit ihastunu muhun, ja odotit vaan mun heikkoa hetkeä, ja iskit vasta sitten! Tonin silmät laajeni pelokkaasti, ja samantien sanottuani noin kamalasti, tiesin olevani kamala hirviö, syyttelevä ja idiootti. Tietenkään se ei ollut Tonin vika. Toni nielaisi kuuluvasti ja tuijotti lamaantuneena minua. Hän näytti siltä kuin voisi hetkenä minä hyvänsä purskahtaa itkuun. Ja se sattui. Minua kirveli pahasti, kun näin hänet niin satutettuna ja loukattuna. Ja olin vieläitse aiheuttanut sen. Olin auttamatta ollut liian nopeapuheinen. En kerennyt ajatella loppuun sanomisiani.
-Hyvä on, mä lähden nyt. Ja tiedäkkin, että mä yritin vaan auttaa sua pääsemään erosta yli, mun tarkotus ei ollut suudella sua tai mitään muutakaan. Siinä sä kyllä arvasit ihan oikein, mä oon ollut ihastunut suhun. Aika pitkään. Hän katsoi minua ivallisesti, ja painoi kypärän päähänsä. Jäin katsomaan hänen peräänsä, kun hän kaasutti pois paikalta. Olin suunnattoman vihainen. Tällä kertaa itselleni ja säälittävälle toiminnalleni. Niinkuin voisin tuosta vaan syyttä Tonia siitä, että olin ihan itse suudellut häntä. Hienoa. Erittäin hienoa, Aleksi. Mitäs keksit seuraavaksi? Tahtomattani olin satuttanut Tonia todella pahasti, ja painoin pääni surullisena alas. Mikä ihmeen taito mulla oli pilata kaikki? Aina, kun joku välitti minusta, niin minä onnistuin ajamaan heidät kauemmas. Yksinäinen kyynel vierähti poskelleni, enkä jaksanut välittää siitä.
-Kyllä mä vaan sittenkin taidan olla homo, mutta onko sillä väliä, jos kerran sain potkittua Tonin elämästäni? Ääneni särkyi, ja tajusin puhuvani yksin. Puhuinpa vielä harvinaisen tuskaisella ja masentuneella äänellä. Tuntui, että nyt viimeistään millään ei ole mitään väliä.

Päivät vierivät, enkä jaksanut raahautua edes keittiöön syödäkseni. En noussut sängystäni kuin vessaan ja tupakalle, ja nukuin vain. Opettajat soittelivat koulusta kiivaaseen tahtiin äidilleni, ja hän ihmetteli syvästi, mistä tämä johtui. Tunti tolkulla hän ravasi huoneeni ovella tai soitti puhelimeeni, ja kyseli syytä. Oli taas yksi noista kamalista hetkistä, kun en jaksanut raahautua ylös sängystä, enkä edes sen vertaa kyennyt liikkumaan, että olisin saanut television päälle, kun kuulin ovikellon soivan. Kiroilin kuuluvasti kun vetäisin nopeasti housut jalkaan ennen kuin menin ovelle. Avasin oven ja muotoilin kasvoilleni mahdollisimman kyllästyneen ilmeen. Toisaalta minun ei tarvinnut edes yrittää, sillä tässä olotilassa se tuntui olevan välttämätöntä. Meinasin tipputtaa silmäni päästä, kun huomasin häiritsijän olevankin naapureiden tai kaupustelijoiden sijaan Laura.
-----

Toivoisin rakentavaa palautetta ;)

  Re: 3-osainen poikarakkaustarina! LUKEKAA, KOMMENTTIA!

Lähettäjäsecret 
Päivämäärä:   28.10.11 23:21:16

enpäs jatkakaan ennen ku tullu tarpeeksi kommenttia ;)

  Re: 3-osainen poikarakkaustarina! LUKEKAA, KOMMENTTIA!

LähettäjäNadja D. 
Päivämäärä:   28.10.11 23:50:49

Hmm.. Mä en näistä pahemmin perusta, mutta en tiedä miks mua naurattaa tää - ja siks tätä pitää lukea. Jatka ihmeessä.

  Re: 3-osainen poikarakkaustarina! LUKEKAA, KOMMENTTIA!

Lähettäjä: Puiju 
Päivämäärä:   29.10.11 12:10:15

Jatkoa äkkiä! Alussa oli ehkä hiukan sekava? Mutta pääsin kyllä nyt mukaan tähän! :)
Ihana tarina! Jatkoaa!

  Re: 3-osainen poikarakkaustarina! LUKEKAA, KOMMENTTIA!

Lähettäjä: Pavetsi 
Päivämäärä:   29.10.11 12:43:35

Jatkoo :)

  Re: 3-osainen poikarakkaustarina! LUKEKAA, KOMMENTTIA!

Lähettäjälaiton 
Päivämäärä:   29.10.11 13:40:21

Jatkoa! Ihana.. :p

  Re: 3-osainen poikarakkaustarina! LUKEKAA, KOMMENTTIA!

Lähettäjäsecret 
Päivämäärä:   29.10.11 16:48:27

hhaha :D yritin parhaani mukaan parantaa selkeyttä mut se nyt on vähä mitä on.. :D Nadja D. // naurattaa? :( siis huonolla vai hyvällä tavalla? :o

  Re: 3-osainen poikarakkaustarina! LUKEKAA, KOMMENTTIA!

LähettäjäNadja D. 
Päivämäärä:   29.10.11 17:34:10

hyvällä hyvällä, jos naurattais huonolla, niin en mä tätä lukis ;)

  Re: 3-osainen poikarakkaustarina! LUKEKAA, KOMMENTTIA!

Lähettäjäsecret 
Päivämäärä:   29.10.11 17:44:15

no hyvä juttu :))

  Re: 3-osainen poikarakkaustarina! LUKEKAA, KOMMENTTIA!

Lähettäjä: iitit 
Päivämäärä:   29.10.11 17:57:23

Ihana tarina, rakastuin! Jatkoa tulee millon? :)

  Re: 3-osainen poikarakkaustarina! LUKEKAA, KOMMENTTIA!

Lähettäjäsecret 
Päivämäärä:   29.10.11 21:54:47

alan nyt kirjottamaan, eli tänään tai huomenna (: ja kirjotan nyt 2b:n ja 3-osa tulee sitte seuraavaks :D ai hitto, olempas vähän sekava ::D

ainiin, 3-osa on sitte sellanen ''kahden vuoden päästä''- tyylinen..noni meen pois, selitän ihan liikaa :D

  Re: 3-osainen poikarakkaustarina! LUKEKAA, KOMMENTTIA!

Lähettäjä: secret 
Päivämäärä:   30.10.11 01:07:26

Tästä tuli sitten tarkotuksella näin lyhyt.. :D

toivotaan että tarpeeksi selkeetä tekstiä :)

Laura katseli minua oudon vaitonaisena ja pyöräytti silmiään.
-En tajua mikä sua vaivaa. Ihan rappiolla makaat kotona, vaikka koulussaki pitäs käydä. Ja Toni.. Tiiätkö mikä sitä herraa mahtaa nyppiä? Kävälää katse tyhjänä koulussa ympäriinsä, eikä kuuntele tai pysty keskittymään. Kummatki..Yhtäkkiä Laura näytti oivaltavan jotain, ja omituinen kiilto syttyi Lauran silmiin. Tunsin tuon katseen niin hyvin. Hän todella halusi tietää mistä on kyse. Ei auttanut yrittää perääntyä. Niimpä päätin selittää ihan vapaaehtoisesti koko jutun.

Kun sain jutun päätökseen, Laura katsoi minua myötätuntoisesti ja laittoi kätensä olkapäälleni puristaen hellästi.
-Voi teitä. Toi on varmasti ihan kauheeta! Nyökkäsin Lauralle myöntymisen merkiksi, ja hän nousi sohvalta.
-Mun mielipide tulee nyt. Jos haluat vielä koittaa elää tavallista elämää, mene ja pyydä anteeksi Tonilta. Ja muista suudella, ennen ku se kerkee sanoa mitään. Se saa kaikki ihmiset sekoomaan totaalisesti. Varsinkin, kun me nyt tiedetään, että se on suhun ihastunut. Hän painoi suukon poskelleni ja häipyi. Puraisin tyytyväinen hymy kasvoillani huultani, ja harpoin suihkuun. Pesin itseni tarkasti ja huolellisesti, ja valitsin kaikkein hienoimmat vaatteet kaapistani. Suihkautin hajuvettä kaulalleni ja ranteeseeni, ja katsoin kelloa. Perjantai, ja kello puoli kahdeksan. Olin juuri laittamassa hiuksiani, kun oveeni koputettiin.
-Aleksi?
-Joo? Ovi avautui ja äitini siisti olemus ilmestyi oviaukkoon.
-Pärjäätkö viikonlopun yksin kotona, jos me lähdetään tyttöjen kanssa mökille rentoutumaan? Tai kyllä sä voit tulla mukaankin..Hetkonen! Mihin sä oot tälläytynyt? Pyörittelin silmiäni muka tietämättömänä ja hymyilin äidille.
-En mihinkään. Pärjään tietenki, jos vaan ruokaa on.
-On joo. Tossa vielä vähäsen rahaa, jos jotain tarvitset silläaikaa, äitini sanoi hymyillen ja ojensi minulle viisikymmentä euroa. Kiitin häntä nopesti ja hän toivotti hyvää viikonloppua.
-Et sitten pidä mitään pippaloita! Ja jos itse juot niin et viinaa ja maltillisesti.
-Kyllä, mutsi. Heippa! Hymyilin nopeasti peilikuvalleni ja kuulin oven menenvän kiinni. Tiesin jo tasan tarkkaan, mikä on suunnitelma. Kävelin isäpuoleni viinakaapin luokse, ja valitsin sieltä tuntemattoman näköisen pullon, jossa oli ruskea sisältö. Avasin korkin ja otin pienen huikan. Puistelin päätäni inhoten ja läiskytin viinaa ensin hieman paidalleni, ja kaadoin melkein puolet pullosta lavuaarista alas. Kaivoin puhelimeni taskusta, ja valitsin Tonin numeron. Hän vastasi melkein heti.
-Toonihh. Oot yksh mun parrhaisshta yshtävishtä. Voisithko tulla mun luoksshe, ku en jaksha enää olla ykshinh?
-Aleksi, ootko sä juonu?
-Vähäshen, toshi vähän. Toni alkoi huolestuneena selittämään minulle siitä, kuinka selkärangaton olin, kun minun piti mennä juomaan surujani. Hän paasasi noin viisi minuuttia, ja ilmoitti sitten tulevansa heti. Lopetin puhelun ja virnistelin yksinäni. Kävelin tupakalle, ja kun kuulin mopon äänen, otin vielä yhden pienen huikan pullosta, että henkeni haisisi, ja jätin pullon avonaisena käteeni. Kun Toni kaarsi pihaan, ja nousi moponsa päältä, lähdin teeskennellen humalaista kävelemään häntä kohti.
-Kiva kun tulit, Tonihh. Kiitosh. Toni katsoi minua aavistuksen etäisesti, kun halasin häntä kömpelösti.
-Otatko huikan? Tää she vashta pitää mielen virkeenä! Hän nappasi pullon kädestäni, ja vei sen selkänsä taakse, kun yritin ottaa sen takaisin. Kiersin käteni hänen lantiolleen, ja hivuttauduin lähemmäs.
-Toni. Mä haluaisin suudella sua. Se oli ensimmäinen lause, jossa taisin puhua totta. Toni laski katseensa alas, mutta nostin etusormellani hänen leukaansa, ja painoin huuleni hänen huulilleen. Aloin liikuttamaan huuliani pienesti, ja hän vastasi suudelmaan. Nuolaisin kieleni kärjellä hänen huultaan, ja hän henkäisi terävästi. Tunsin suunnattoman lämmön leviävän ympäri kehoani. Vatsanpohjani lähetti ympärille miljoonia pieniä salamoita, ja tunsin kiihottuvani kun Tonin kädet siirtyivät alaselälleni ja takapuolelleni. Painoin lantiotani kiivaasti hänen lantiotaan vasten, ja Toni alkoi suudella minua entistä ahnaammin.
-Mä haluun sua, Toni. Hän irrottauti minusta ja työnsi minua hieman kauemmas itsestään hämmentyneenä.
-En mä voi.. Kun sä oot humalassa, ja sitte se ois vähä niinkuin hyväksikäyttö..Hymyilin Tonille leveästi. Siinä tilanteessa päätin lopettaa valehtelun.
-Sori, ei mun ois pitäny valehdella, mutta kun mua pelotti, enkä mä halunnut että sä huomaat sen. En mä oo oikeesti juonu. Toni katsoi minua ihmeissään ja aukoi suutaan kiivasti.
-Eli..Sä siis oikeestikin halusit tätä? Nyökkäsin hänelle ja vetäisin hänet takaisin kiinni itseeni. Kiersin käteni hänen ympärilleen, mutta en suudellut. Hipaisin nenälläni hänen nenäänsä ja hymyilin hänelle.
-Että jos vaan voisit unohtaa ne mun säälittävät heitot. Mä haluun vaan sut, en mitään muuta. Toni, sä oot niin ihmeellinen. Sä oot tuhonnu mun ajatusmaailman omimalla sen kokonaan sulle. Toni laittoi silmänsä kiinni, ja painoi pienen suudelman huulilleni ja tunsin hänen huultensa kaartuvan hymyyn.
-Ehkä sun tarvis todistaa noi sanat jotenkin? Vetäydyin halauksesta ja nappasin hänen ranteestaan kiinni. Raahasin hänet sisälle, ja aloimme suudella kiihkeästi eteisessä. Riivimme nopeasti vaatteita toistemme yltä ja yritimme samalla siirtyä huoneeseeni. Pysähdyin tahallisesti katselemaan hänen kasvojaan ja työnsin hänet sängylle makaamaan. Kiipesin hajareisin jänen vyötärölleen istumaan, ja hyväilin hänen lihaksikasta rintaansa.
-Toni..Tää on vaikeeta sanoa, mutta.. Sä oot ihan h'elvetin kaunis.

ja taas sitä saamarin rakentavaa jos millään irtois. ? :D:D

  Re: 3-osainen poikarakkaustarina! LUKEKAA, KOMMENTTIA!

Lähettäjä: Puiju 
Päivämäärä:   30.10.11 11:03:58

Uui, ihana pätkä! <3 Raaakastan!
Rakentavaa en osaa antaa, koska tää on jo täydellinen, ainaki mun mielestä :3
Joku, joka osais huomioida nuo kaikki asiat tarkemmin jne, vois sitä rakentavaa sulle antaa ;)
Luin ton pätkän 2 läpi, enkä löytäny mitää nipottettavaa!
JATKOA<3

  Re: 3-osainen poikarakkaustarina! LUKEKAA, KOMMENTTIA!

Lähettäjä: nakkisoturi 
Päivämäärä:   30.10.11 20:15:14

Jihuu!:D Ylisöpöö:) Mut siis, toi teksti tuntuu jotenki kauheen väkisin kirjotetulta, tai semmoselta, se tökkii aika paljo. Ja pari typoo löysin, mut ei mitään häiritseviä:)

  Re: 3-osainen poikarakkaustarina! LUKEKAA, KOMMENTTIA!

Lähettäjäsecret 
Päivämäärä:   30.10.11 22:34:18

nakkisoturi// tää on varmaan ensimmäinen jota kirjotan ihan täysin itsestään, ettei tarvi miettiä mitää samalla, ovelaa että kuulostaa väkisin kirjotetulta ::D joo anteeks kirjotusvirheet ja tökstöks :(

  Re: 3-osainen poikarakkaustarina! LUKEKAA, KOMMENTTIA!

LähettäjäNymfadora 
Päivämäärä:   31.10.11 16:15:56

Ei oo enää yhtä sekava, ku alussa :) Ja hyvä oli! (-:

  Re: 3-osainen poikarakkaustarina! LUKEKAA, KOMMENTTIA!

Lähettäjä: Puiju 
Päivämäärä:   31.10.11 19:28:14

Upppia! ;) Jatkoa milloin?

  Re: 3-osainen poikarakkaustarina! LUKEKAA, KOMMENT

Lähettäjä: Nadja 
Päivämäärä:   2.11.11 14:11:22

viimeinenkin osa vaan :)

  Re: 3-osainen poikarakkaustarina! LUKEKAA, KOMMENTTIA!

Lähettäjä: secret 
Päivämäärä:   2.11.11 18:48:04

3- osa työn alla :)

  Re: 3-osainen poikarakkaustarina! LUKEKAA, KOMMENTTIA!

LähettäjäNymfadora 
Päivämäärä:   3.11.11 17:40:56

upitan (:

  Re: 3-osainen poikarakkaustarina! LUKEKAA, KOMMENTTIA!

Lähettäjäsoffe 
Päivämäärä:   3.11.11 19:45:31

upppia :))

  Re: 3-osainen poikarakkaustarina! LUKEKAA, KOMMENTTIA!

Lähettäjä: secret 
Päivämäärä:   13.11.11 15:26:21

tattadaa, viimeinen osa! älkää tappako mua please ♥

Räpyttelin varovasti silmiäni ja katsoin viereeni. Toni. Hän nukkui hymy kasvoillaan ja peitto oli siirtynyt hänen alastoman yläkroppansa päältä kokonaan. Nielaisin hiljaa. Minun oli pakko myöntää, että Toni oli todella hyvännäköinen. Mieleni teki liu'uttaa kättäni hänen vartalollaan. En kuitenkaan kyennyt siihen. Nousin varovasti ylös ja astelin vessaan. Pesin hampaani ja kasvoni kylmällä vedellä, ja pörrötin sekaisia hiuksiani vähän. Siirryin keittiöön ja laitoin kahvin tippumaan. Tiesin, että Toni pitää vahvasta kahvista, joten omien tahtojeni vastaisesti keitin kahvista hieman vahvempaa kuin yleensä. Olin tyytyväinen, kerrankin. Kaadoin kahteen kuppiin kahvia ja kävelin takaisin huoneeseeni. Laskin kupit yöpöydälle ja kävin avaamassa verhot niin, että syksyinen aamuaurinko pääsi paistamaan huoneeseen. Katselin Tonia. Aurinko paistoi hänen kasvoilleen ja hiuksilleen niin, että ne loistivat. Istahdin hänen viereensä sängylle ja silitin varovasti sormillani hänen poskeaan. Hän avasi hitaasti räpytellen silmänsä, ja hymyili todella pienesti.
-Huomenta, Toni. Annoin käteni siirtyä hänen ylävartalolleen ja silitin jo koko kämmenellä.
-Huomenta. Oonko ihan väärässä, jos väitän että täällä tuoksuu tuore kahvi? Nostin kupit hymyillen hänen nenänsä eteen.
-Ai, kaks kuppia oikeen. Tonin pettämätön huumorintaju. Virnistin leveästi ja ojensin toisen kupeista hänelle.
-No oikeestaan mä ajattelin juoda tän toisen ihan itse, sanoin kujeillen. Toni nousi nopesti istumaan sängyn laitaa vasten ja hörppäsi kahvistaan.
-Mmm..Hyvää. Hän katsoi minua niin avoimen palvovasti, että poskeni punehtuivat.
-Jaa, Aleksi punastelee. Söpöä. Laskin katseeni kahvikuppiini ja en voinut estää huuliani kaartumasta hymyyn. Vasta kun katsoin kuppiani tiivisti, tajusin yhden jutun. Se oli lempikuppini, ja olin saanut sen Tonilta varmaan kuusi vuotta sitten syntymäpäivälahjaksi. Siinä oli piirretty mopo, jota ajoi hiukset hulmuten ruskeatukkainen poika. Ilmeisesti sillä tarkoitettiin minua.
-Toni, muistatko tän kahvikupin? Hän katsoi sitä miettivänä hetken, ja puhkesi sitten lämpimään hymyyn.
-Muistan. Äiti pyysi mua valita sillon joku semmonen, mikä muistuttaa sua. Ja mä valitsin ton. Hän virnisti, ja sisälläni kierähti kalustus ympäri kun hänen suloiseen nenäänsä ilmestyi pieniä ryppyjä. Katselin vaitonaisena hänen kasvojaan, ja join kahvini loppuun. Kaivoin lattialta housujeni taskusta tupakan ja sytkärin ja nousin ylös. Asettelin tupakan huuleeni ja vedin peiton Tonin päältä. Kietouduin siihen ja katsoin poikaa. Tuijotimme toisiamme tiiviisti silmiin, ja hän nousi seisomaan. Toni käveli ihan kiinni minuun. Hän laittoi sormensa poskelleni ja kumartui suutelemaan minua varovasti. Avasin peittoa sen verran, että vedin hänet ihan kiinni itseeni, ja kiedoin kädet hänen niskaansa. Tunsin, miten Tonin täyteläiset huulet liikkuivat omiani vasten, ja hänen lämmin ja jäntevä kroppansa tuli kiinni minuun. Irrottauduimme suudelmasta, mutta pidin häntä yhä peiton sisällä. Hän kiersi kätensä ympärilleni ja hipaisin nenälläni hänen nenäänsä.
-Sanoinko mä jo, että sä oot hemmetin kaunis, Toni?
-Joo, ootsä muutaman kerran sanonu. Hymyilimme leveästi, ja tunsin vatsani täyttyvän perhosista. Olin sataprosenttisen varma, että jos olisin kääntyny katsomaan ylöspäin, siellä olisi ollut eräs tuttavamme vaippakaveri, joka tykkäsi ampua nuolillaan sydämiä. Olin myös sataprosenttisen varma, että kädessäni olevat tupakka ja sytkäri olivat tippuneet lattialle, ja irrottauduin Tonista.
-Anteeks. Mun piti mennä tupakalle. Hymyilin hänelle ilkikuriseti ja nappasin coltin ja röökin käteeni ja lähdin muina miehinä kävelemään ulos.
-Tuutko mukaan? Toi terassi on lämmitetty, ja siellä on jotain vilttejä...En ehtinyt sanomaan enempää kun peitto ympäriltäni hävisi.
-No hyvä. Sä voit kietoutua niihin viltteihin, Toni sanoi ja nauroi.
-Hiton..öö..hiton.. Toni katoi minua kulmat koholla ja hymyili vinosti.
-Niin hiton mikä?
-Peto. Toni naurahti kevyesti ja katsoi minua huvittuneena.
-Jaa, millä tavalla peto?
-Hyvällä tavalla. Kiedoin käteni hänen ympärilleen ja työnsin hänet edelläni parvekkeelle. Istahdin lämpimälle sohvalle ja taputin syliäni.
-Tuu tähän. Katsoin häntä hieman kysyvästi, ja tajusin samantien.
-Eiku sori. Älä tuukkaan, muuten saat kaikki savut naamalles. Toni hymyili pienesti ja istahti syliini sivuttain.
-Ei se haittaa. Silitin hänen kättään ja sytytin tupakkani. Poltin tupakkaani puhumatta ja yritin mahdollisuuksien mukaan olla puhaltamatta savuja pojan suuntaan. Tiputin tupakan tölkkiin ja katselin Tonia hiljaa. Hän seurasi ikkunan ulkopuolella touhuavaa lintua ja sen takana olevaa ympäristöä.
-Tääl on aika kaunista. En kääntynyt katsomaan, mitä hän tarkoitti, vaan annoin katseeni vaeltaa hänen kaulallaan, huulillaan ja kasvoillaan.
-Niin on. Äärettömän kaunista, sanoin tukahtuneella, aavistuksen kiihoittuneella äänellä. Toni kääntyi katsomaan minua ja hänen poskensa punehtuivat hieman. Hän kääntyi sylissäni hajareisin ja kiersi kätensä niskaani. Katsoimme toisiamme silmiin pitkä tovin, kunnes Toni painoi huulensa kaulalleni. Laitoin silmäni kiinni ja annoin huokauksen karata huuliltani. Hänen silkkisen pehmeät huulensa nousivat hitaasti kaulani ihoa pitkin leualleni, ja siitä viimein huulille. Kiersin käteni känen ympärilleen ja liu'utin kättäni hänen selällään. Annoin sen liukua alaselälle asti, ja siirsin sen etupuolelle. Silitin hänen reisiään ja tunsin Tonin painautuvan tiiviisti vasten itseäni. Vetäydyin suudelmasta ja katsoin häntä himokkaana ja rakastavana silmiin.
-Hyvää vuosipäivää, kulta. Mä rakastan sua.
-Samoin, Aleksi. Mun vuoro sanoa yks juttu..Sä oot tosi kaunis. Hymyilimme molemmat onnellisina.

-----

juu siitä tuli lyhyt :(

  Re: 3-osainen poikarakkaustarina! LUKEKAA, KOMMENTTIA!

Lähettäjä: secret 
Päivämäärä:   15.11.11 17:20:03

KOMMENTTIA!

  Re: 3-osainen poikarakkaustarina! LUKEKAA, KOMMENTTIA!

Lähettäjänakkisoturi 
Päivämäärä:   15.11.11 20:40:03

Odota ny, ku ees ehtii lukee tän :DD Mut toi oli hyvä pätkä!:) Mitä ny noita sun kirjotusvirheitä sielä taas vilisi, mut mitäs pienistä ku ei nekää meistä. Ja pakko kyl sanoo, et oot aika hyvä kirjottaan siirappii :D Mut siis kiva tarina oli ja lalala sillee :D

  Re: 3-osainen poikarakkaustarina! LUKEKAA, KOMMENTTIA!

Lähettäjä: secret 
Päivämäärä:   16.11.11 15:36:19

nakkisoturi, oot niin aws ows mukava ja paras ja kaikkee :)) ♥ kiitos tuhannesti :) ja kirjotusvirheet siksi koska kirjotan suoraan tähän tekstikenttään :oo

  Re: 3-osainen poikarakkaustarina! LUKEKAA, KOMMENTTIA!

Lähettäjä: Crap 
Päivämäärä:   16.11.11 16:49:18

Vitsi mä rakastuin tähä! :D tee joku juhlajulkasu vaikka siitä miten ne muut otti sen et toni ja aleksi oliki homoja ja meni yhteen! X))

  Re: 3-osainen poikarakkaustarina! LUKEKAA, KOMMENTTIA!

Lähettäjä: secret 
Päivämäärä:   16.11.11 23:00:19

Crap// pistetää mietintää :)

  Re: 3-osainen poikarakkaustarina! LUKEKAA, KOMMENTTIA!

Lähettäjä: Ticry 
Päivämäärä:   17.11.11 13:35:58

Jatkowa!

  Re: 3-osainen poikarakkaustarina! LUKEKAA, KOMMENTTIA!

Lähettäjä: secret 
Päivämäärä:   23.2.13 23:36:18

pakko nostaa tämä ylös, en halua että häviää bittiavaruuteen ;)

  Re: 3-osainen poikarakkaustarina! LUKEKAA, KOMMENTTIA!

Lähettäjä: hene 
Päivämäärä:   24.2.13 10:06:17

luin tän äskö kokonaa:3 ihana:3

  Re: 3-osainen poikarakkaustarina! LUKEKAA, KOMMENTTIA!

Lähettäjä: Nobody. 
Päivämäärä:   24.2.13 11:29:03

JEE oon ettiny tätä :DDD

  Re: 3-osainen poikarakkaustarina! LUKEKAA, KOMMENTTIA!

Lähettäjä: enkerrokoska... 
Päivämäärä:   24.2.13 16:10:30

jatkooo ?? :a

  Re: 3-osainen poikarakkaustarina! LUKEKAA, KOMMENTTIA!

Lähettäjä: <3 
Päivämäärä:   29.5.16 14:21:28

I-H-A-N-A!!!! Löysin vasta nyt, mutta parempihan se on, niin voi lukee kaikki osat putkeen, eikä tarvii ootella ;) Pari kohtaa oli semmosia, joita oli vähän vaikee tajuta, mutta ei se lukemista kauheesti häiritse. Muutama kirjotusvirhekin, mutta nekään ei haitannu ollenkaa :) Oli oikein kaunis tarina<3

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.