Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  She Lost Everything. He Replace Anything.

LähettäjäDemonCat 
Päivämäärä:   19.8.10 17:27:19

Matilda

Nimeni on Matilda Heinonen.
Olen 22 vuotias.
Synnyin 14.4.1988 Lappeenrannassa.

Minulla on ruskeat lyhyet, ja aivan villit hiukset.
Painoa minulla on vaivaiset 52,6 kiloa, ja olen yli kaksi metriä pitkä. Olen anorektikko.
Ja... olen juuri menettänyt kaiken. Taloni, autoni, vaatteeni, koruni, mieheni ja lapseni... eli rakkaimpani.
Se mitä minulla on enää jäljellä, on muistot, hopeiset korvakoruni ja ranne koruni, sisäreni kutoma violetti villapaita, mieheni ostamat meren siniset pillifarkut sekä hänen mustat tennarit.

Oli ihme, että edes tulin raskaaksi. Minut todettiin hedelmättömäksi kun täytin 20. Kuitenkin sain vauvan, mieheni Mikon kanssa, Niina Emilia Heinonen. On kauheaa edes ajatella että Niina eli vain 8 kuukautiseksi, ja lähti pois, Mikon kanssa.
He kuolivat toissa päivänä.

Ai että missä minä nyt olen? Makaan sairaalassa teho-osastolla neljättä päivää.

Entä mitä tapahtui? Kerron sen teille myöhemmin...

------

William

Ikeb William Darksoul, ja tulen Lontoosta Englannista. Olen syntynyt 28.10.-85, ja täytin juuri 25, Osaan puhua kaikkia kieliä jonkun verran, niin että selviän maassa niin kauan kuin on tarvetta.

Ai mikä on ammattini?
Palkkamurhaaja.
Minulla oli kutsumus siihen jo hyvin nuorena, mutta en halua pelästyttää teitä sillä tiedolla hengiltä, vielä.

Minulla on yksi, pieni, pahe.
Tikkarit. (Tekijän kommentti: TADAA!)
Poltin kun olin 13, mutta opettajan opettajani käski lopettaa sen kun olin 15, joten vaihdoin tikkareihin.
Parempi tikkarit ku tupakat, ne ei sentään riistä henkeä.

Minulla on mustat, sekavat ja pörröiset, olkapäille pitkät hiukset. Tällä hetkellä olen siviiliasussani:
-Harmaa t-paita, ylle navan
-Vaalean siniset, polviin asti, repaleiset housut, jotka kestävät ylläni ruskealla vyölläni.
-Harmaat tennarit, jotka kyllä ostaessani olivat valkoiset...

En tahdo kehua, mutta olen nopea, lihaksikas, ja komea, ainankin monien naisten mielestä, ja niin myös uhrienikin.
Heh.
Mutta eiköhän esittelyni ollut tässä. Pitää käydä hakemassa pyykit räätäliltä ja palata hommiin. Kuulemma joku nainen pitäisi hoitaa päiviltä...

  Re: She Lost Everything. He Replace Anything.

LähettäjäMiuru 
Päivämäärä:   19.8.10 17:49:40

jatka jatka!! Jos edes jotain jatkaa meinasit 8))

  Re: She Lost Everything. He Replace Anything.

LähettäjäDemonCat 
Päivämäärä:   19.8.10 18:34:22

Juh, jatkan jatkan, koha muutki lukijat sen tälläsen alun hyväksyy... :)

  Re: She Lost Everything. He Replace Anything.

Lähettäjä: Sideways 
Päivämäärä:   19.8.10 18:54:13

Hohoo! Tarinaa odottelen :D

  Re: She Lost Everything. He Replace Anything.

Lähettäjä: salmiakki 
Päivämäärä:   20.8.10 08:18:22

tää vaikuttaa ihan mielenkiintoselta, pistä jatkoo vaan :)

  Re: She Lost Everything. He Replace Anything.

Lähettäjä: Mansikki07 
Päivämäärä:   20.8.10 18:11:42

Jatkoo :)

  Re: She Lost Everything. He Replace Anything.

LähettäjäB 
Päivämäärä:   20.8.10 22:56:02

[x] HYVÄKSYTTY

  Re: She Lost Everything. He Replace Anything.

LähettäjäDemonCat 
Päivämäärä:   21.8.10 01:30:36

Matilda

Mikä on etunimesi?
Matilda.

Missä olet?
Englannin sairaalassa, teho-osastolla.

Miksi olet siellä?
Huokasin.

Olin tulossa töistä, illalla siinä kymmenen aikaan. Oli Mikon vuoro vahtia Niinaa viikko, ja vaikka töissä oli kiirettä, rakastin palata takaisin kotiin kuuntelemaan Niinan itkua.

Ajoin punaisen talon pihaan, Greeg Avenuella. Nappasin parit ruokakassit takakontista ja lukitsin auton. Muistelin huoltomiehen käyneen viikko sitten, ja ihmettelin miksei laskua ollut vieläkään tullut.
Kuulin naurua. Niinan naurua.
Hymyilin pienesti itsekseni, ja lähdin kävelemään kohti taloa.
Aavistamatta mistään.
Kaivelin avainta avainnipusta, ja olin juuri ehtinyt asettaa avaimen lukkoon, ja kääntää, kun kaikki välähti äkisti.
Räjähdys!
Lensin paineen voimasta ilmaan, ja iskeydyin kivuliaasti katuasfaltiin. Päälleni alkoi satamaan talon osia, ja kun sain iskun päähäni, menetin tajuntani.

Heräsin kahden päivän päästä täältä, ja minulle kerrottiin, etteivät mieheni ja lapseni selvinneet.
Syytä oltiin selvitelty, ja ammattilaistutkijat totesivat kyseessä olleen putkivuodon.

En voinut ymmärtää tätä.
Huoltomies oli käynyt huoltamassa kaiken.
Miksi jokin vuotava putki olisi jäänyt huomaamatta?
Paitsi jos vuoto oli niin pieni ja huomaamaton ettei sitä huomannut?

Mitä sinä teit silloin?
Itkin. Tuskasta, menetyksestä, kaikesta. Minä vain itkin, enkä voinut lopettaa.
Kaiken, mistä olin nuorena haaveillut.
Kaiken, minkä olin tähän asti saanut.
Poissa.
Yhdessä sekunnissa, se kaikki oli poissa.
Eikä mitään saisi enää takaisin.
Itkin itseni uneen.

...

Kun seuraavan kerran heräsin, oli vierähtänyt päivä.
Olin nyt ollut kuudetta päivää teholla, eikä kukaan läheisistä ollut vaivautunut tulla katsomaan minua.

Ei, hetkinen, joku piteli minua kädestä.

Avasin silmäni, ja yritin kohdistaa katseeni vieressä istuvaan henkilöön, joka vaikutti mahdottomalta, kunnes henkilö hellästi sipaisi luomiani, samalla vieden kyyneleet minulta pois, ennen kuin ne itse lähtivät karkaamaan alas poskiani.

Keltaiset silmät porautuivat minuun, kuin veitsi voihin.
Kohdistin omat teräksen harmaat silmäni vieraaseen.
Hän hymyili pienesti.

"Nimeni on Maxwell. Olen... Tai no, olin, Mikon hyvä ystävä, ja ajattelin tulla käymään katsomaan sinua." mies sanoi suomeksi hassusti murtaen.
"Kai sinä olet Matilda?" tämä vielä lisäsi.
"Olen." sanoin takaisin, mutta erittäin hiljaa. Ääneni oli edelleen itkemisen takia kadoksissa.
"Kas tässä." mies sanoi ja varovasti siirsi happinaamariani sen verran, että sai annettua minulle sinisen kurkkupastillin. "Imeskele sitä vähän aikaan, niin äänesi palaa vähitellen takaisin."
"Kiitos." sanoin ja imeskelin pastillia.

------

William

Kun istuskelin siinä, ja katselin tuota naista, mietin pääni puhki, mitä seuraavaksi sanoisin?
Hei, onnitteluni, voisin päästää sinut päiviltäsi rakkaittesi luo, minut on palkattu murhaamaan sinut. Eikö olekkin mukavaa? Odota hetki niin leikkaan tuosta kurkkusi tosi kivuliaasi auki...
Tuhahdin pienesti ja nainen katsoi minuun kysyvästi.

"Jokin hätänä?" tämä kysyi hiljaa. Naisen ääni oli kaunis ja heleä.
"Ei, anteeksi, olin vain hiukan ajatuksissani... Pahoitteluni miehesi menosta, ja... Kahdeksan kuukautisesta Niinasta myös." sanoin takaisin, ja ihme ja kumma, tarkoitin sanoja todella, joka ei ollut normaalia minulta.
Nainen hymyili pienesti, mutta hymy katosi sen sileän tien. Nainen oli kaunis, mutta riutunut kuin huonosti hoidettu ruusu.
Hän taisi olla anorektikko. Mutta senkin saisi hoidettua syömällä oikein.

Se saamarin huoltomies oli huijannut minua oikein olan takaa. Jos hän luuli minua ihmiseksi joka tappaa rahan vuoksi summamutikassa, hän oli väärässä. Nainen oli kokenut jo ihan tarpeeksi. Ja vaikka tämä itse toivoisi hengen riistoa, en antaisi tämän tehdä sitä itselleen.
Huoltomies taas... Saisi ojentaa kaikki rahansa käteeni, ja kadota englannista ikuisesti, tai antaa palkkioni, ja menettää henkensä.
Joo, niin minä teenkin, heti.

Nousin ylös, ja kumarsin pienesti naiselle.
"Tapaamisiin." sanoin ranskaksi, ja nainen katsoi minuun huulipyöreänä.
"Tuota, heihei..?" tämä vastasi hetken kuluttua, ja poistuin sen enempää sanomatta.

...

Kului pari viikkoa, ja kävelin kaduilla. Suussani mansikka tikkari.
Nami nami.
Huolto mies oli ojentanut minulle kaiken käteisensä, ja käynyt jopa pankissa nostamassa rahat, jotta henkensä säästyisi, mutta tällä oli kaksoistili, ja sillä toisella tilillä oli miljoonittain rahaa, joten menetti henkensä.
Naksautin siltä niskat nurin.
Ei sellainen koi olisi edes kuolemaa ansainnut, mutta oli samalla kikalla ryöstänyt paljon muitakin perheitä.

Äijä oli sinäänsä nero. Laatinut testamentin, jonka allekirjoitutti siinä samassa muiden huoltopapereiden joukossa, ilman että uhri tietäisi mitään.
Ovelaa. Mutta minuun turvautuminen oli paha virhe.
Hölläsin hiukan nahkatakkiani. Oli marraskuun 19. päivä, ja minulta vain virtasi hiki. Olisi pakko hankkia toinen pari tälläisiä vaatteita, tai jäätyisin hengiltä, ensi kerralla kun saisin turpaani niin pahasti että takkia vaatteet repeäisivät.

Kuulin kolinaa sivukujalta ja pysähdyin. Hihoissani oli tikarit, ja saisin ne käden ulottuville pienellä liikkeellä. Taas kuului kolahdus, sitten kunnon ryminää.
Mitä víttua siellä tapahtui?
Kohta kujalta juoksi pari 18-19 vuotiasta jätkää, käsissään pieni käsilaukku, ja punainen anorakki. Pysäytin jätkät, ja nappasin kamat näiltä.
He alkoivat heti äristä ja yrittivät uhkailla linkkarilla.
Vetäisin toisen puukon hihasta ja osoitin sillä jätkiä, samalla käskien noiden painua víttuun ja jättää tämä alue rauhaan, sillä että se olisi minun ryöväämispaikkani.
Molemmat parahtivat ja lähtivät juoksemaan karkuun.
Ujutin puukon takaisin paikoilleen, ja menin kujalle.

Ei jumal'auta... Joku nainen makasi roskapussien seassa. Siirsin pari pussia tieltä ja tyrmistyin hiukan.
Matilda.

  Re: She Lost Everything. He Replace Anything.

Lähettäjä: salmiakki 
Päivämäärä:   21.8.10 15:04:53

tykkään kovasti, jatkoa! :)

  Re: She Lost Everything. He Replace Anything.

LähettäjäB 
Päivämäärä:   22.8.10 01:10:41

Näyttää hyvältää ! =)) Jatkoa vain lisää (;

  Re: She Lost Everything. He Replace Anything.

Lähettäjä: foe 
Päivämäärä:   22.8.10 13:53:39

kato mä löysin tän, niin saan ahdistella sua täälläkin :)
jatka, vaikuttaa hyvältä.

  Re: She Lost Everything. He Replace Anything.

LähettäjäDemonCat 
Päivämäärä:   23.8.10 00:18:31

Niin, joo, piti kertoa... :'DD Mie oon täs töherrelly kuvii tähän stoorii liittyen, ja ja ja kohan saan kaverin kameran lainaan, niin laitan niit DeviantArt'iin, ja sielt sit voi käyä kattoon niitä. :3

Tässä on mun Nick siellä:
http://mewooma.deviantart.com/

Ilmottelen kyllä tänne millo oon saanut ne työt tonne, mutta ajattelin nyt valmiiks kertoo... =^.^=
(En sit oo oikeestikaa kummonen piirtäjä kuten aiemmista kuvistani voi sit huomata, eli älkää jooko pettykö... ^^')

  Re: She Lost Everything. He Replace Anything.

Lähettäjä: norsu 
Päivämäärä:   23.8.10 14:18:55

Otsikossa aika jäätävä virhe :'D

"Hän menetti kaiken. Hän korvata mitätahansa"

  Re: She Lost Everything. He Replace Anything.

LähettäjäDemonCat 
Päivämäärä:   23.8.10 15:15:04

norsu//Minkä mie sille voin jos aivot jäätää..?! :'DD Sori, sen kyl pitäs olla: "She Lost Everything. He'll Replace Anything." :'3

Miul on sattunu näit otsikko virheit ennenkin niin mitä niistä pilkkua nussímaan? x'3

  Re: She Lost Everything. He Replace Anything.

LähettäjäDemonCat 
Päivämäärä:   25.8.10 19:03:46

up

  Re: She Lost Everything. He Replace Anything.

LähettäjäDemonCat 
Päivämäärä:   26.8.10 16:01:28

Hei, miul on huonoi uutisii... :/ Mie en yhtään tiiä, millo seuraavan kerran pääsen koneelle tän jälkeen. Tääkin on vaa tällänen sallittu informointi käynti, että mie saatan vast ens kuussa näkyä täällä, eikä sekään oo ees varmaa... :< Äiti pimahti lopullisesti... --'

  Re: She Lost Everything. He Replace Anything.

Lähettäjä: Kössi 
Päivämäärä:   27.8.10 14:31:51

JAtkoooo sitte vaa kunhan pääset takasin<3333

  Re: She Lost Everything. He Replace Anything.

LähettäjäDemonCat 
Päivämäärä:   28.8.10 00:19:59

Matilda

Olin kohdannut jätkät hetki sitten, joutunut tyrmätyksi ja makasin nyt puoliksi tajuttomuuden tilassa.
Joku kantoi minua. En tiedä kuka.
Varmaan joku raiskari tai narkkari joka kaipasi tyydytystä. Eli minut ryöstön lisäksi raiskattaisiin.
Jippii... Ei voisi paremmin mennä.
Jostain kaukaa kuului paukahdus. Kuin ovi olisi sulkeutunut.
En halua tietää tästä. Parempi antaa tajuttomuuden viedä...
Pimeys, tunnottomuus ja hiljaisuus, se oli se ihana tajuttomuus.

...

Sävähdys
Ihan kuin joku olisi mennyt niskan takaa...
Paino
Ihan kuin joku olisi tässä minun rintakehäni alueella...
Sähähdys
Ihan kuin tässä olisi käärme...
Käärme?

Avasin hiukan silmiäni.
Olin sängyssä, mutta päälläni ei ollut omia vaatteita, vaan musta, helevetin iso, pitkähihainen paita, ja rintakehälläni...

Oli oikeastikin käärme.

---

William

Olin juuri rentoutunut, tikkari suussa ja lueskelin DC Productionsin kirjaa: 'Aamu Ja Yön Ruusut'...
Kun yhtäkkiä kuului kirkaisu.

Olin hetkessä vierashuoneen oven luona, ja tajusin Maxwell'in tulleen hiukan tutkimaan verasta.

"Jumal'auta, eikö saa edes romaania lukea rauhassa?" kysyin hiukan äkeästi, ja Matilda käänsi pään heti minuun päin kauhuissaan.
( http://mewooma.deviantart.com/#/d2xe2g8 )
Käärme sihisi.
"Maxwell, ala laputtaa. Toi oli oikeesti töykeää. Hän nukkui vielä." ärähdin käärmeelle, ja tämä luikerteli nopeasti takaisin kasvihuoneeseen, joka sattui myöskin olemaan tämän oma huone.

Matilda nousi nopeasti istumaan sängylle ja katsoi käärmeen perään kauhuissaan, sitten käänsi katseensa minuun, ja huomasi juuri sopivasti aseeni, joka sai naisen pahempaan paniikkiin.
Murahdin pienesti ja laskin kirjan sivupöydälle, ja samalla myös nappasin asevyön siihen.
Vuoteesta naisella ei ollut mitään mahdollisuutta karata, se oli muurattu ns. kolmen seinän sisään, ja neljäs seinä oli auki.
Nainen tajusi ansansa, ja perääntyi heti lähemmäs nurkkausta, kun minä astelin siihen rauhallisesti. Istahdin sängylle, ja katsoin naista. Musta pitkähihainen paita oli älyttömän iso tuon naisen hintelän ruumiin ympärillä.
Ja nainen oli hiukan ahdistuneena nurkassa, mutta saisi opetella sentään kiittämään hengen pelastamisesta. Käänsin katseen pois, jospa se rentouttaisi naista hiukan. Tuijottaminen yleensä sai kaikki hermostumaan.

"Te valehtelitte minulle..." nainen sanoi hiljaa.
"Anteeksi kuinka?" kysyin ja vilkaisin olkani yli. Nainen oli nyt istuvilteen sikiöasenossa, eli pää polvien tukemana, ja kädet jalkojen ympärillä.
"Te ette ole Maxwell... Tuo käärme on."
"Totta. Olen William. Pahoittelen, mutta käytän aina peitenimiä, jottei minua tunnisteta."
"Onko tuokin sitten peitenimi?"
"Ei. William on minun oikea nimeni. Sain sen äidiltäni ja isältäni kun synnyin."
"Ai..?"
"Sinähän olet Matilda Heinonen?"
"Kyllä..."
"En aio valehdella sinulle. Minut palkattiin tappamaan sinut. Siksi esiinnyin peitenimessä siellä sairaalassa."
"Mikset tappanut minua silloin?" nainen älähti surullisesti.
"Siksi etten tahtonut. Olitte jo menettäneet tarpeeksi, niin en minä nyt vuodepotilaalta kehtaa henkeä viedä..."

Äkisti olin selälläni sängyllä, ja nainen yläpuolellani niin että silmämme kohtasivat, ja tämä piti hartioistani minua paikoillaan.
Hän itki.
Mutta kai syystäkin.

Nainen alkoi haukkumaan minua kaikilla mahdollisilla tavoilla kuin osasi.
Toisesta korvasta sisään, toisesta ulos...
Kun tämä päästi irti, nousin istumaan, ja vetäisin tämän kainalooni.
Nainen oli ihan paniikissa, huusi, karjui, yritti lyödäkin, rimpuili, ja lopulta, kun ei enää muuta keinoa ollut, aneli minun irroittavan.
En kuitenkaan irroittanut, vaan tiukensin otetta.
Matildalla oli sisua. Hänellä todellakin oli.
Ja minä toope taisin ihailla sitä.

  Re: She Lost Everything. He Replace Anything.

LähettäjäB 
Päivämäärä:   28.8.10 01:28:44

ohoooi jatkoa tuli<3 tykkääään kaikista tarinoistas varmaa mitä oon lukenu täältä, koukuttavia hitto :D:d ELI JATKOA VAIN ! <3

  Re: She Lost Everything. He Replace Anything.

Lähettäjä: Be. 
Päivämäärä:   28.8.10 09:52:55

Ensimmäistä kertaa eksyin tälle puolelle foorumeita, ja tämä oli ensimmäinen jonka luin ja pakko sanoa, että tämä vaikuttaa erittäin lupaavalta! jatkoa siis!

  Re: She Lost Everything. He Replace Anything.

LähettäjäDemonCat 
Päivämäärä:   29.8.10 16:05:41

Upitus ihan näin nopeesti. Jatkoa tulee perjantaina, 3.9. siinä illalla. :P

  Re: She Lost Everything. He Replace Anything.

Lähettäjä: DemonCat 
Päivämäärä:   3.9.10 16:54:07

Peekele, eikö enää oo ees lukijoita?? ;___;

  Re: She Lost Everything. He Replace Anything.

LähettäjäDemonCat 
Päivämäärä:   5.9.10 14:48:49

Matilda

Kun olin saanut itkuni itkettyä ja raivoni raivottua, Will nosti minut syliinsä, yllättävän varovasti, ja pyyhki kyyneleeni poskiltani.

"Kuule, mä kyl tiiän et' sulla on ollu nyt ihan pirun raskasta, mutta otas iisisti." mies totesi minulle ja mutristin hiukan suuntani.
"Helppo sinunkin on sanoa, senkin murhaaja..." totesin hiljaa.
"Menetin vanhempani kun olin viiden, ja minut löysi opettajani, joka sitten kasvatti minut. Minun vanhempani räjähtivät auton mukana, kun siihen oli asennettu pommi." tämä totesi rauhallisesti ja laski minut viereensä.
"Kuinka voit sanoa tuon noin rauhallisesti?" kysyin hiukan arasti toiselta, ja tämä nousi seisomaan pienesti virnistäen.
"Minä asensin sen pommin itse." tämä sanoi äänessään hiukan intoa.
Henkäisin pienesti kauhuissani ja peruutin pidemmälle sänkyä. "Miksi..?"
"Isä hakkasi minua, ja äiti taas käytti hyväkseen, laittoi nuolemaan itseään. Siksi päätin kostaa heille. Naapurin setä oli vanha sotamies, joten lainasin tältä pari aikapommia..." mies kääntyi minuun kohti ja tämän silmät hiukan kaventuivat. "Lopun voitkin itse päätellä."
Paniikki syöksähti minun läpi kuin salama kirkkaalta taivaalta, ja pakitin taas ihan nurkkaan. "Olet hullu..." sanoin hiljaa, jolloin mies hypähti sängylle, ja katsoi minuun pienesti virnuillen.
"Ehkäpä. Tai ehkä vain olin vähän vapauden kipeä. Ja monestikin ihmiset tekevät tarvittavan, jotta pääsisivät vapaiksi..." tämä sanoi vokaaleja venytellen, ja virne kasvoi tämän kasvoilla, kun tämä harppasi luokseni yhdellä askeleella.

Luoja, mies näytti niin pelottavalta kun valo tuli tämän takaa. Olin kuin kiikissä oleva pieni hiiri, eikä paluuta olisi. Pystyin vain arvailemaan mitä mies minusta tahtoisi, ja ottaisi sen vaikken antaisi.

------

William

En vain tajua, mutta naisen ahdistus sai minut virnuilemaan. Siitä oli niin kauan kun olin saanut kohteekseni naisen, jota pitäisi vain pelotella ja uhkailla, ja kaipasin sitä tilannetta. Kyykistyin naisen eteen, ja tämä näytti siltä kuin yrittäisi seinästä läpi, mutta turhaan. Lopetin kuitenkin varsin pian, sillä hetkessä homma alkoi jotenkin etoa, eikä se ollut júmalauta normaalia. Huokasin pienesti, ja varovasti silitin naisen hiuksia, ja tämä näytti hiukan hämmentyvän.
Äkisti ovikelloni soi.
Nainen oli heti valmiina yrittämään pakoon, mutta painoin tämän seinään kiinni olkapäistä ja katsoin tätä tuimasti.
"Jos kuulen pienintäkään pihahdusta täältä, ja sinä et ole tässä sängyssä kun palaan, voin olla varma etteivät seuraamukset ole mukavia sinulle, mutta minä nautin siitä." sanoin tuimasti ja kuulin kun nainen nielaisi selvästi, mutta tämä sitten nyökkäsi pienesti.

Kun pääsin ovelle, ase oli toisessa kädessäni valmiina, mutta yllätyin suuresti kun oven takana olikin yllätys.
"Opettaja??" kysyin tyrmistyneesti kun vanha, mutta hyvässä kunnossa oleva mies nahkaan pukeutuneena seisoi oveni takana, pienesti virnuillen.
"Yo, mitä oppipoika. Päätin tulla käväisemään kahvilla kun nyt tänne tulin missionille. Päästäs sisään." opettaja sanoi pienesti naurahtaen ilmeelleni, mutta laskin tämän sitten sisään, ja lukitsin oven.
Äkisti vierashuoneesta kuului klirksahdus. Opettajani oli heti menossa sinne.
Juoksin tyynesti tämän ohi, ja näin naisen sängyssä pienesti hädissään, ja tämä tuijotti jotain.
Käänsin katseeni naisen katsomis suuntaan, ja tajusin Maxwellin ja rikkoontuneen ruukun.

"Maxwell perkéle!" ärähdin, jolloin käärme lähti luikertelemaan karkuun.
"Jahas, kukas hän on?" opettaja kysyi osoittaen sanansa minulle, vaikka katsoi naiseen.
"Matilda Heinonen. En suostunut tappamaan tätä, sillä epäonnistunut murha toiselta, on sitten epäonnistunut. Nainen menetti jo miehensä ja 8kk lapsensa, talonsa ja kaiken muunkin maallisen omaisuuden." sanoin takaisin opettajalle.
"Hyvä, olet oppinut periaatteen vihdoinkin." opettaja totesi tyytyväisesti ja katsahti minuun. "Se kahvi. Ja neitikin voi liittyä seuraan."
"Joo joo..." sanoin ja katsahdin Matildaa joka oli vähän puulla päähän lyödyn näköinen. "Tuletko?"
Nainen näytti aprikoivan, mutta sitten varovasti tuli sängystä, ja käveli parin metrin päähän minusta ja opettejasta.
Opettaja nyökkäsi, ja lähti tottuneesti kohti keittiötä.
Viitoin naista kulkemaan edelläni, ja tämä meni nopeasti ohini ja asteli opettajani perässä.
Tästä tulisi kiintoisaa...

  Re: She Lost Everything. He Replace Anything.

Lähettäjä: Kössi 
Päivämäärä:   7.9.10 19:51:36

jatkooo<33

  Re: She Lost Everything. He Replace Anything.

Lähettäjä: DC 
Päivämäärä:   9.9.10 18:47:08

Matilda

William oli onneksi tajunnut minun haluavan olla erillään noista kahdesta, joten kattoi yhden paikan toiseen päätyyn 8 henkisessä pöydässä. Molemmissa päissä yksi paikka, 3 molemmilla sivuilla. Olin ihan omissa ajatuksissani, enkä edes tajunnut kunnolla kun Will tuli kaatamaan minulle jotain kuppiin, kunnes pörrötti hiuksiani, paniikissa tartuin kuppiin ja heitin juomat päin Willin naamaa. Will oli omaksi onnekseen kaatanut minulle jääteetä, eikä kahvia. Vanhempi mies nauraa rehotti, ja käänsin pään tämän suuntaan, jolloin Will tarttui kädestäni kiinni, jossa kuppi oli. Pelästyin, mutta kun Will laski käteni alas, ja kaatoi uudestaan jääteetä, tämä hymyili pienesti.

"No onks se nyt muka noin hauskaa?" tämä sitten kysyi kun käveli miehen luo kahvipannun kanssa ja kaatoi tälle kahvia, ja sitten itselleen.
"No olihan tuo aika huvittavaa. Nainen on temperamenttinen, vaikka onkin hiljainen." mies totesi ja nappasi pari palaa sokeria pöydältä kuppiin ja sekoitti.
"No siinä kyllä olet oikeassa, odotas hetki. Käväisen hakemassa pyyhkeen itselleni." Will sanoi ja häippäsi ovesta ulos.

Mies käänsi katseen minuun, ja ahdistus puristi minua joka suunnasta. Ylläni ei tosiaan ollut muuta kuin musta pitkä pitkähihainen, ja se inhotti minua. Join kupin hetkessä tyhjäksi ja mulkaisin sitten miestä joka kohotti kulmiaan hiukan yllättyneesti, muttei katsonut minuun. Äkisti päähäni tippui pyyhe ja älähdin pienesti. Will käveli ohitseni toinen pyyhe hartioillaan ja meni pöytään istumaan. Hän ja mies alkoivat juttelemaan jotain, varmaan japaniksi tai kiinaksi, en nimittäin tunnistanut kieltä, paitsi tajusin sen sitten olevan japania kun tunnistin pari sanaa. Äkisti Will käänsi katseen minuun.

"Mene tuosta takana olevasta ovesta, siellä on pesutilat. Saat oven lukkoon, jos vain haluat." tämä sanoi pienesti virnistäen.
"Mhm..." mumahdin tälle takaisin ja nousin ylös.
"Vaatteesi ovat myöskin sitten pukutilassa puhtaana. Vaihda ne yllesi ja heitä se paita pyykkiin."
Murahdin pienesti toiselle ja kävelin päättäväisesti sinne minne pitikin.

Lukitsin oven josta kuljin, ja heitin paidan pyykkikoriin. Kun kävelin kokovartalopeilin ohi, pysähdyin hetkeksi, ja palasin sen luo. Olin aivan kalpea, kuin aave, ja langan laiha. Kuolisinkohan itsekin pian, ja pääsisin Mikon ja Niinan kanssa taivaan vehreille laitumille?

------

William

Oli kulunut jo tunti naisen suihkuun menosta, eikä tämä vieläkään ollut tullut ulos. Opettajakin oli jo ehtinyt lähtemään vartti sitten, ja se lisäsi huoltani hiukan enemmän. Mutta pesutiloissa ei ollut ikkunoita. Eikä liiemmin pukuhuonetilassakaan. Murahdin pienesti, ja menin toisesta ovesta toiseen pukuhuoneeseen, ja varovasti kurkistin suihkutilaan pienestä tirkistely luukusta, jota olin monestikin käyttänyt, mutta siitä oli jo pitkä aika. Matilda oli suihkun alla polvilleen ja antoi veden huuhdella tämän vartaloa. Nainen näytti kauhealta, niin riutuneelta, kärsineeltä. Eikä hän ollut kuin kaksikymmentäkaksi vuotias! Mutta siltikin, nainen oli omalla tavallaan viehättävä, vaikka tämän luut pystyikin erottamaan selvästi. Nimittäin äidin maidon ansiosta, hänen rinnat eivät olleet aivan kuin tyhjät pussit rintakehän päällä. Kohta nainen havahtui, kuin transsista, ja katsoi ympärilleen ihmeissään, nousi sitten ylös ja sulki suihkun.

Suljin luukun ja häivyin takaisin keittiöön. Júmalauta, tuo nainen söisi kunnolla, tai itkisi ja söisi kunnolla. Itseänikin alkoi hiukan hiukoa, joten tekisin naiselle puolet omasta kokonaisesta annoksestani. Vähän ajan päästä Matilda astui ulos pukuhuoneesta omissa vaatteissaan, pyyhe hiustensa ympärillä.

"Onko nälkä?" kysäisin ohimennen ja nainen katsoi minuun hiukan laskelmoivasti.
"Ei ole."
"Eli on, muttet myönnä. Istu."
Nainen murahti, mutta istahti kuitenkin mukisematta pöydän ääreen aiemmalle paikalleen.

Kun olin saanut omat pöperöni lautaselle, ja naisen, vein lautasen tämän eteen, mutta tämä ei liikahtanutkaan aikoakseen syödä, ainoastaan varoakseen koskemasta minuun. Pyöräytin silmiäni ja kävin istumaan tämän viereen, jolloin tämä loikkasi istumaan minua vastapäätä. Kohautin olkiani ja aloin syömään. Nainen ei tehnyt elettääkään koskeakseen haarukkaan, saati ruokaan.

"Syö." sanoin tyynesti, ja laitoin haarukallisen ruokaa suuhuni.
"Ei ole nälkä." toinen totesi hiljaa ja katsoi syliinsä.
"Sä joko syöt, tai mä syötän. Ihan kummin vaan."
Nainen mulkaisi minuun halveksuvasti ja oli aikeissa nousta pöydästä, mutta olin nopeampi ja seuraavana osoitinkin naista aseella, jolloin tämä jähmettyi.
"Istut nyt alas, ja syöt."
"Ammu." nainen sanoi hiljaa ja kohotin hiukan kulmiani kysyvästi.
"Ammu? No muu muu. Riittikö että leikin lehmää? Nyt istu alas ja syö."
"Ammu minut..."
"Enkä, siitä seuraisi liikaa siivottavaa." Totesin ja nousin tuolista samalla laittaen aseen paikalleen, ja kiersin naisen luo nopeasti, samalla istuttaen tämän takaisin tuoliin.
"Päästä!" nainen älähti ja yritti tarttua lautaseen, viskatakseen sen kaiketi naamaani, mutta tartuin tämän käsistä, ja ristin ne tämän rintakehälleen, samalla painaen pääni tämän olkapäälle.
"Mähän varotin. Mä en tapa sua. Mutta mä teen varmana jotain muuta sulle, ellet tottele. Joten miten on? Syötkö itse, syötänkö, vai niskuroitko ja kärsitkö?" mumahdin hiljaa tämän korvaan, ja tunsin naisen värähtävän.

Kohta irroitin varovasti, ja hitaasti otteneni, kuitenkin olemaan valmis nappaamaan naisen harteilleni, ja tekemään sen mitä uhkasin. Hitaasti nainen kurkotti haarukkaan, ja hiukan tökki sillä ruokaa, mutta uskalsi sitten vähän ottaa sitä haarukalleen ja maistaa. Seuraavaksi tämän suuhun menikin kunnon annoksia. Ja kun vähän ajan päästä lautanen oli tyhjä, kiepsautin oman lautaseni tämän eteen.
"Syö." totesin, ja tämä totteli hetken miettimisen jälkeen.
Kun lautaselta oli kadonnut vielä puolet, nainen laski haarukan alas ja laski kädet vatsansa päälle.
"E-ei enää jaksa... Halkean..." tämä ähisi ja naurahdin pienesti, samalla napaten lautasen ja hotkien loput itse kitaani.
"Hyvä nainen." totesin kun keräsin lautaset pois ja vein ne tiskikoneeseen.
"Turpa kiinni." toinen älähti, eikä yhtään näyttänyt katuvan sanojaan kun katsahdin tähän kysyvästi.
"Tjahas, kapina henkeä kupu täynnä. Hyvä hyvä." virnistin toiselle pienesti, ja kaappasin tämän tuolilta syliini.
"Laske minut alas!" nainen älähti, ja yritti läväyttää minua, mutta nostin tämän olkapäälleni luolamies tyylillä ja tämä alkoi takomaan selkääni.
En voinut muuta kuin nauraa, kun nainen sitten lopulta lopetti rummuttamisen ja antoi minun kantaa tätä sylissäni.

  Re: She Lost Everything. He Replace Anything.

Lähettäjä: Johannna 
Päivämäärä:   9.9.10 20:27:27

Vähä kiva tarina :)) mä ainaki luen jatkoo vaa :)

  Re: She Lost Everything. He Replace Anything.

Lähettäjä: mammamiia 
Päivämäärä:   10.9.10 02:42:08

aww.. sulonen tarina <3

  Re: She Lost Everything. He Replace Anything.

LähettäjäDemonCat 
Päivämäärä:   10.9.10 18:40:05

Kiva kiva, olisi kiva saada vähän kritisointiakin, kiitos. :)

  Re: She Lost Everything. He Replace Anything.

Lähettäjä: DC 
Päivämäärä:   12.9.10 19:21:31

Matilda

William kantoi minut kasvihuoneeseen, ja laski jollekin pehmeälle makaamaan. Yritin nousta istumaan, mutta mies piti minut varsin hyvin makuuasennossa painamalla rintakehääni.

"Aloillasi." tämä sanoi hiljaa ja otti käden rintakehältäni.
"Mu--"
"Älä liiku, ja sulje silmäsi..."

Ärähdin pienesti, ja suljin silmäni, mutta minun oli pakko avata niitä hiukan, kun tajusin alustani liikahtavan.
Vai liikahdinko minä vain itse?
William alkoi hitaasti liukumaan taaksepäin.
Vai liu'uinko minä taaksepäin??
Valot alkoivat pikkuhiljaa himmentyä.
Vai laskeutuiko jonkin päälleni..?!

Pimeys.
Raskas pimeys laskeutui ylleni, ja tunsin alustan taas liikahtavan. Nostin hiukan kättäni, ja kosketin limaista pintaa sormenpäilläni. Se riittikin saada minut tietoon missä olin.
Kasvihuone --> Kasveja --> Varmana joukosta löytyy: Lihansyöjäkasvi.
Hienoa. Saan kuolla kasvin sisällä...
Kohta kuitenkin oli taas valoisaa, kun kasvi aukaisi kitansa, ja liu'utti minut pusikkoon.

Nostin päätäni pusikosta ja katsoin ympärilleni ihmeissäni. En ollut enää kasvihuoneessa. Olin jossain pusikossa, ja suoraan edessäni oli valtava uima-allas. Uima-altaan vieressä oli pieni baarintapainen rakennus, ja hiukan kauempana näytti olevan pukukopit. Kohta vieressäni suhahti, ja William työnsi päänsä esiin vierestäni.

Pelästyin pienesti, ja loikkasin pois puskasta samalla kääntyen Williamiin vihaisesti.

"Missä olen??" älähdin toiselle hiukan peloissani.
"Minun uimahallillani. Ajattelin kiusata sinua ja laittaa sinut tulemaan Ninan kautta. Se on koulutettu lihansyöjäkasvi." Will sanoi ja osoitti ylöspäin, jossa oli pieni luukku.
"No joo, kiitti ihan hélevetikseen!" ärähdin ja lähdin kävelemään kohti ovea.
Will tarttui nopeasti minua ranteesta, ja veti kiinni itseensä, samalla sanoen: "Väärä suunta, pukukopit ovat tuolla. Siellä on jo uimapuku sinullekin."
"En ui. Päästä!" ärähdin ja yritin rimpuilla, mutta turhaan, taas.

William lähti raahaamaan minua väkipakolla uimakopeille, vaikka kuinka yritin pistää hanttiin, ja tönäisi minut naisten puolen uimakoppiin, ja lukitsi oven takanani, ainakin äänestä päätellen. Taoin ovea ja huusin toista päästämään minut ulos, mutta William oli varmaan mennyt jo toiseen pukukoppiin. Käänsin pääni penkeille, ja huomasin siellä violetin uimapuvun.
Kai sitä voisi testata?

------

William

Odotin vartin, ja vetäisin oven varoittamatta auki.
Matilda oli juuri riisumassa uimapukua, mutta vetäisi sen varsin nopeasti takaisin päälleen, tajutessaan minut.

"Naisten puoli, naisten puoli!" tämä ärähti ja käänsi selän minua kohti.
"Ala tulla." tokaisin pienesti huvittuneena ja odotin.
"Ole hyvä ja poistu, jotta voin vaihtaa vaatteet takaisin ylleni."
"No et muuten vaiha, nyt mennään uimaan." totesin ja kävelin naisen luo, samalla tarttuen tätä olkapäästä.
"Älä koske!" tämä ärähti ja läimäytti käteni olkapäältään, samalla painautuen seinään kiinni.
Läväytin käteni naisen pään viereen seinään ja nojauduin tätä vasten.
"Sinuna en rettelöisi. Monestiko se pitää sanoa?"
Nainen katsoi minuun pelästyneenä, mutta tyrkkäsi minut sitten kauemmas.
"No kun en edes osaa uida!" tämä parahti.

Tuo tieto tuli aika yllättäen. Katsoin naista hetken aikaa huuli pyöreänä, mutta tartuin tätä sitten ranteesta ja raahasin altaan matalaan päähän. Matilda pyristeli, ja vannotti ettei astuisi veteen jalallakaan, joten nostin tämän kepeästi syliin, ja hyppäsin altaaseen kahden metrin syvyyteen. Kun nousin pintaan Matilda yski ja huohotti sylissäni, ja tiukensi otettaan. Käppäilin kepeästi hiukan matalemmalle varpailtani, ja olin aikeissa laskea Matildan sylistäni, mutta tämä ei suostunut irroittamaan otettaan, saati laskemaan jalkojaan pohjaan. Katsoin Matildaa hiukan kysyvästi, mutta tämä katseli vain alas.

Kyllä tämä tästä...

  Re: She Lost Everything. He Replace Anything.

Lähettäjä: DC 
Päivämäärä:   14.9.10 08:34:50

Hei, lukijat, oletteko te unohtaneet minut?? ;___;

  Re: She Lost Everything. He Replace Anything.

Lähettäjä: -- 
Päivämäärä:   14.9.10 13:35:37

Loistava :D Jatkoa kehiin,<3

  Re: She Lost Everything. He Replace Anything.

Lähettäjä: DC 
Päivämäärä:   15.9.10 17:31:55

Hei, miul oli jatkoa ihan saatanasti eile, mutta sitte kone tiletti, ja kaikki katos... :'< Teen jatkoa perjantaina, eli kommailkaapa sillä välin, jookosta? :)

  Re: She Lost Everything. He Replace Anything.

Lähettäjä: Johannna 
Päivämäärä:   15.9.10 18:46:05

heii kiva jatko :) ois kiva ko Williamista ja Matildasta tulis pari :)<3

  Re: She Lost Everything. He Replace Anything.

Lähettäjä: DC 
Päivämäärä:   16.9.10 09:40:50

Oivoivoi teitä lukijoita, työ ette tiiäkkää mitä kaikkee tulee tapahtumaan ennen loppuhuipennusta... >:3

  Re: She Lost Everything. He Replace Anything.

LähettäjäDemonCat 
Päivämäärä:   18.9.10 16:29:10

Matilda

Pidin Williamista kiinni. En tosiaankaan aikonut päästää tästä irti. En halunnut.
..siis joutua altaaseen omin nokkineni!
William laski jaloistani irti, ja ne laskeutuivat veteen, mutten siltikään päästänyt tästä irti. Päinvastoin, tiukensin otettani.

Äkisti William alkoi nauramaan, ja nostin katseeni tähän. Hän kietaisi kädet lantiolleni, ja painoi minut itseään vasten.

"Tietenkin, jos haluat noin kovasti olla lähelläni näin vähissä vaatteissa, niin miksei otettaisi loppujakin pois?" tämä kysyi virnuillen, jolloin irroitin oman otteeni heti Williamista.
"Perverssipáskamurhaaja!" minä ärähdin ja tyrkkäsin Williamin kauemmas minusta, jolloin tämä kaatuikin veteen.

Peruutin altaan seinämää vasten. Pakoreittiä ei ollut. Olin ansassa. Olin altaan malatassa päässä, ja siltikin siinä oli syvyyttä yli kaksi metriä, mutta kiitin onneani, että jalkani olivat nyt kuivalla ja tasaisella alueella. Olisin varmaan voinut puolustautuakin paremmin, kun William asteli eteeni, ellen olisi pelännyt liukastuvani ja vetäväni perseelleni suoraan tämän edessä.
William painoi oman kehonsa kehoani vasten ja näytti tutkailevan kasvojani. Näytin tälle kieltä lapsellisesti. Vaikka olinkin 22-vuotias, minulla siltikin oli vielä lapsellisia piirteitä, enkä voinut sille mitään.
William näytti yllättyvän, mutta naurahti sitten, ja otti leuastani, hellän, mutta silti jotenkin jämäkän otteen ja virnisti. Yritin riistäytyä otteesta, mutta sitä oli edes turha yrittää. Suljin silmäni, sillä en halunnut katsoa. Henkäys huulillani kertoi kaiken.
Muttä äkisti, jostain pärähti soimaan 3dg - animal I have become ja William irroitti minusta heti, samalla äristen. William sysäisi minut hellästi sivuun, hyppäsi, tarttui altaan reunaan ja vetäisi itsensä
ylös.
Luoja vain tiesi tuon jätkän voimat...

------

William

Ajattelin tosiaan kuristaa sen tyypin joka minulle soitti tälläisellä hetkellä, mutta se jäi siihen kun toisella puolella puhelinta olikin opettaja, joka oli pulassa.

Lähdin mitään sanomatta Matildalle. Hänen oli parempi olla täällä. Ovikin jonne hän oli aiemmin menossa oli vain siivouskomeron. Menin pukukoppiin ja vaihdoin vaatteet, siitä lähdin "vaatehuoneelleni", ja valitsin aseet nopeasti. Sitten nappasin ihanan, vuoden 1954 R-mallinen Bentley Continental'in ( http://www.remarkablecars.com/main/bentley/1954-bentley-001.jpg ), avaimet pöydältä ja lähdin.

......

Hommassa kesti neljä tuntia, ja olin saanut aika paljon turpaan, mutta jäljet oli onneksi helppo peittää. Menin suoraan uima-altaalle ja ihmetyin suuresti, kun Matilda ei ollutkaan siellä hytisemässä.
Kiepsahdin ympäri juuri ennen kuin Matilda olisi iskenyt selkääni keittiöveitsen ja tartuin tämän ranteesta ja puristin, jolloin tämän oli pakko irroittaa siitä ja se putosi altaaseen.
Katsoin Matildaa tyynesti, ja tämä tuijotti minuun silmät vihaa leimuten. Naisella tosiaan oli tempperamenttiä.
Virnistin pienesti, ja lähdin retuuttamaan Matildaa kohti omaa huonettani. Matilda yritti panna hanttiin, mutta tartuin tämän molemmista ranteista ja puristin niitä tiukasti kämmenessäni. Matildan ranteet olivat niin kapeat ja siitä oli minulle hyötyä. Jatkoin tämän rettuuttamista niin kauan, kunnes hän itse tuli nätisti mukana. Kun pääsimme makkarini ovelle ja avasin sen, Matilda otti askeleen taakse päin. Vetäisin Matildan pimeään huoneeseen kanssani ja lukitsin oven.

"Tuosta äskeisestä kommelluksestasi seuraa rangaistus, ja panen sen täytäntöön nyt." kuiskasin hiljaa Matildan korvaan, jolloin hän alkoi rimpuilemaan.
"Älä luulekkaan!" hän huusi ja yritti päästä irti, mutta turhaan, ja hän tajusi sen pian.
Virnuilin pienesti pimeässä huoneessa, ja talutin Matildan sängyn viereen, ja kaadoin tämän alleni.
"Älä..." Matilda kuiskasi hiljaa anoen.
"Tästä tulee hauskaa..." totesin virnuillen.

  Re: She Lost Everything. He Replace Anything.

Lähettäjä: Saana 
Päivämäärä:   18.9.10 19:12:21

jatkoaaaaaa

  Re: She Lost Everything. He Replace Anything.

Lähettäjä: Saana 
Päivämäärä:   18.9.10 22:17:24

upupupup

  Re: She Lost Everything. He Replace Anything.

LähettäjäDemonCat 
Päivämäärä:   18.9.10 22:19:08

Saana, kui kovasti oikee haluut jatkoa? o__o''

  Re: She Lost Everything. He Replace Anything.

Lähettäjä: cerrycur 
Päivämäärä:   18.9.10 23:18:26

haha, mieki tahon jatkoa ! :D

  Re: She Lost Everything. He Replace Anything.

LähettäjäDemonCat 
Päivämäärä:   19.9.10 01:52:28

Nooh... kai mä ehkä voisin tein iloks tänään laittaa viel lisää jatkoo, koha nyt ensin käyn nuq, ja herään. *Virn*

  Re: She Lost Everything. He Replace Anything.

Lähettäjä: Saana 
Päivämäärä:   19.9.10 11:10:24

demoncat// huomaa kellonaika :) nostin vaan ku oli tippunu XD mutta kyllä jatko kelpaa :------------D

  Re: She Lost Everything. He Replace Anything.

LähettäjäDemonCat 
Päivämäärä:   19.9.10 13:31:36

Urgh, sori, heräsin just enkä kerkee tehä jatkoa... .__.'' Väsyttää, on pakkaamatta, ja juna lähtee parin tunnin päästä...

  Re: She Lost Everything. He Replace Anything.

Lähettäjä: Saana 
Päivämäärä:   19.9.10 16:56:00

Demoncat// no ei sillä jatkolla mikkään nii super kiire oo :) jatkat sitte ku on enemmän aikaa!

  Re: She Lost Everything. He Replace Anything.

Lähettäjä: Lasikannu 
Päivämäärä:   20.9.10 16:22:32

mielenkiintosee kohtaa jäi... :D jatkoa odotellessa,kirjottele ja lisäile sitten kun ehdit :)

  Re: She Lost Everything. He Replace Anything.

Lähettäjä: DemonCat 
Päivämäärä:   21.9.10 09:49:38

joo jatkelen kohan kerkiin :)

  Re: She Lost Everything. He Replace Anything.

Lähettäjä: Saana 
Päivämäärä:   21.9.10 20:08:24

demoncat// joo :)

  Re: She Lost Everything. He Replace Anything.

Lähettäjä: DC 
Päivämäärä:   22.9.10 13:15:19

Joo, koitan ehkä tänää jatkella puhelimen kautta, eli älkää ihmetelkö jos teksti jää lyhyeksi... :s

  Re: She Lost Everything. He Replace Anything.

Lähettäjä: DemonCat 
Päivämäärä:   23.9.10 13:31:24

sori mut en jatkelekkaa puhelimella, leikkaus toiminto ei toimi. :s

  Re: She Lost Everything. He Replace Anything.

LähettäjäDemonCat 
Päivämäärä:   25.9.10 11:55:35

Jatkoa tulee illemmalla, nyt lähen moikkaamaan viikonikästä kummityttöä. :)

  Re: She Lost Everything. He Replace Anything.

Lähettäjä: Saana 
Päivämäärä:   25.9.10 15:11:29

DC// selvä :)

  Re: She Lost Everything. He Replace Anything.

LähettäjäDemonCat 
Päivämäärä:   26.9.10 02:25:29

Hittolainen, palasin kotiin puoltuntii sit, mutta koska lupasin jatkoa, niin sitä kanssa tulee... Williamin osuus jäi vaa aika lyhkäseks, mut jatkelen hänestä sit keskiviikkona, jos kerkiän...

--------

Matilda

Yritin vielä rimpuilla, tein kaikkeni, mutta se ei riittänyt. Minun ei olisi sittenkään pitänyt yrittää murhata murhaajaa, sillä olin täysin kokematon jopa puolustautumisesta.
En nähnyt mitään, oli niin pimeää, joten suljin silmäni, ja annoin muiden aistien tehostua. Olin paikoillani ja hengitin rauhallisesti.
William ei liikkunut, ja tämäkin hengitti rauhallisesti.

"Oot sä kyllä kumma nainen..." tämä äkisti tokaisi.
"Miten niin?" kysyin tyynesti.
"Noh, ootpa vaan."
"Miten niin? Olen ihan perus, suomalainen, nainen."
William suukotti minua otsaan. "Totta, niin olet."

Olimme siinä varmaan viisi minuuttia molemmat täysin liikkumattomina ja hiljaa, kunnes William laski käsistäni irti ja kävi viereeni makoilemaan samalla huokaisten. Mietin pitäisikö minun nousta ja yrittää juosta jonnekin, mutta sysäisin ajatuksen pois, sillä olin vierailla vesillä. En pääsisi minnekään täältä, ja mikä toinen asia, jos epäonnistuisin, ties vaikka William rankaisisi minua oikeasti...

Äkisti pärähti taas soimaan 3dg - animal I have become , mutta William löi rauhallisesti luurin tyypille korvaan ja sammutti puhelimensa. Eli hän ei halunnut häiriötekijöitä.
Olin juuri nousemassa varovasti istumaan, mutta William tarttui minua äkisti lantiosta, ja vetäisi itseensä kiinni. En uskaltanut liikkua, mutta William käänsi minut kyljelleni, itseensä päin, ja alkoi silittää hiuksiani.

”En tiedä, mitä ajattelet nyt, mutta epäilen, ettei mielessäsi ainakaan pyöri miehesi, eihän?” Will sanoi ja hätkähdin pienesti.
Hän oli oikeassa, en edes ollut ajatellut pettäväni Mikaa millään muotoa, mutta nyt se ahdisti keuhkoissa. ”Päästä…”
”Arvasinkin näin.” Will kuiskasi ja ujutti kätensä paitani sisään.
”LOPETA!” minä kirkaisin ja yritin työntyä kauemmas Williamista, mutta tämä piti kunnolla minua kiinni enkä voinut liikkua.
”Äläs nyt suututa minua enempää.” Will sanoi jolloin pysähdyin kuin seinään. ”Juuri noin. Pysyt nätisti aloillasi, etkä valita. Siitä voi muuten tulla lisäsanktiota jos et tottele.”
Nielaisin pienesti ja olin hiljaa. Mitä muutakaan minä olisin voinut?

Äkisti William vetäisi minut ylemmäs, ja tajusin käsieni koskettavan tyynyjä. Sitten hän kosketti vatsaani paidan alla ja henkäisin pienesti. En nähnyt mitään, mutta pystyin kuitenkin jotenkin aistimaan Williamin virnuilevan. Sitten kylmä ilmavirtaus sujahti mahalleni, ja eteni ylöspäin. William riisui paitaani, kaikessa rauhassa, enkä pannut vastaan.
William riisui paitani ja suukotti kaulaani. Säpsähdin pienesti ja William henkäisi samalla nuolaisten rintaliivieni olkainta. Sitten jostain napsahti valot päälle. Avasin silmäni ja käänsin katseeni oikealle. Pöytälamppu. Sitten käänsin katseeni takaisin eteen. William katsoi minuun hiukan väsyneesti.

”Tiedätkös, en ehkä nyt jaksakaan laittaa rangaistusta kokonaan käytäntöön…” tämä tokaisi ja haukotteli. ”Joten laitan sen täytäntöön vain puoliksi.”
”Häh..?” kysyin vähän typeränä ja Will hymyili suloisesti…
EI! HÄN EI HYMYILLYT SULOISESTI, VAAN PILKALLISESTI! PRKL!!
”Niin. Olen väsynyt. Ja niin taidat olla sinäkin.” hän sanoi ja nousi sängystä.
Yritin kurottaa paitaani, mutta Will nappasi sen juuri ennen kuin olin saamassa sen.
”Top tykkänään. Housut pois.” tämä sanoi ja vippasi paitani lähellä olevalle penkille.
”M-mitä??”
”Mitä, mitä? Jos et itse osaa ottaa, niin voin minäkin avittaa.”

Murahdin Williamille, mutta alistuneesti riisuin housuni pois, ja kävin sitten mahalleni nolona. Kuulin vain Williamin murahtavan pienesti, ja sitten vetoketjun äänen. Karvani nousivat heti pystyyn, ja otin peitosta tiukan otteen. Hetken päästä William köllähti takaisin sänkyyn ja hiveli selkääni kädellään. Yritin hitaasti hivuttautua kauemmas hänestä, mutta sitten William napsautti rintaliivini auki, ja jähmetyin paikoilleni.

”Nosta yläruumistasi.” hän sanoi käskevästi.
”Miksi…” kuiskasin hiljaa jolloin William käänsi minut ympäri samalla ryöstäen rintaliivini.
Älähdin pienesti ja laitoin käteni rintojeni suojaksi.
William virnisti ja sammutti valot.
Tästä ei seuraa hyvää…

------

William

Tartuin Matildaa tämän lantiosta ja vedin hänet itseeni kiinni. Kuuntelin kun nainen hengitti hiukan ahdistuneesti ja murahdin pienesti. Varovasti tartuin Matildaa tämän vasemmasta kädestä kiinni, ja johdatin sen rintakehälleni, siitä kylkiin, ja siitä selkään. Hellästi kaappasin Matildan kainalooni, ja silittelin tätä. Jonkun ajan päästä Matilda hengitti jo ihan rauhallisesti. Varovasti lähdin laskemaan kättäni pitkin tämän vartaloa. Ensin sivelin kaulaa hetken, ja jatkoin siitä matkaa rinnoille. Matilda säpsähti pienesti, mutta ei kuitenkaan laittanut vastaan tai mitään muutakaan sanonut. Hellästi pyöräyttelin sormiani Matildan kovettuneen nänni ympärillä ja mietin, tulisikohan häneltä vielä äidin maitoa?
Sitten tapahtui jotain mitä en ollut osannut odottaa. Matilda painautui minuun itse paremmin ja tiukensi otettaan. Kohotin pienesti kulmiani ja kuuntelin tarkkaan kun Matilda mumisi jotain palelemisesta.
Vetäisin päiväpeiton päällemme ja jatkoin Matildan silittelyä hiuksista, niin kauan kunnes tämä kuulosti nukkuvan, ja nukahdin sitten itsekin.

--------

Thos, olkoos hyvöt...

  Re: She Lost Everything. He Replace Anything.

Lähettäjä: Lasikannu 
Päivämäärä:   26.9.10 10:22:57

kiitos, hieno jatko pätkä jälleen ! Tykkään DC sun kirjotustyylist se on selkeetä ja helppolukuista. =) tykkäsin pätkästä,ja jatkoa taas sitten kun kerkeät :)

  Re: She Lost Everything. He Replace Anything.

Lähettäjä: Saana 
Päivämäärä:   26.9.10 11:09:15

ihana ♥.♥ jatkoa vaa :)

  Re: She Lost Everything. He Replace Anything.

LähettäjäDemonCat 
Päivämäärä:   26.9.10 12:06:50

Lähettäjä: Lasikannu
Päivämäärä: 26.9.10 10:22:57

kiitos, hieno jatko pätkä jälleen ! Tykkään DC sun kirjotustyylist se on selkeetä ja helppolukuista. =) tykkäsin pätkästä,ja jatkoa taas sitten kun kerkeät :)

^-- Selkeää ja helppo lukuista..? :D
Opettajat koulussa kirjoitelman jälkeen: "Eihän tästä saa mitään tolkkua. Ei ole punaista lankaa tai mitään! Saat 6."
Minä: "Gööh..."

  Re: She Lost Everything. He Replace Anything.

Lähettäjä: Lasikannu 
Päivämäärä:   27.9.10 16:39:04

Jooo,miusta ainaki on helppo lukee ja on selkeetä tekstii :D

  Re: She Lost Everything. He Replace Anything.

Lähettäjä: DemonCat 
Päivämäärä:   27.9.10 17:59:27

Lasikannu// kiitos kaunis ;3

  Re: She Lost Everything. He Replace Anything.

LähettäjäDemonCat 
Päivämäärä:   29.9.10 19:12:22

Näw, sori, saatte oottaa jatkoa aika pitkään... :S Miulla on aivot hukassa... XD

Tunnen nimittäin kutsumusta vaaka-asentoon... ;)

  Re: She Lost Everything. He Replace Anything.

Lähettäjä: Johannna 
Päivämäärä:   1.10.10 19:24:29

Eikkaaaii jouvuta oottaa mielettömän pitkää??? :O en kestä... ihana tuo William ottaen huomioon et se on palkkamurhaaja :))<3

  Re: She Lost Everything. He Replace Anything.

Lähettäjä: Johannna 
Päivämäärä:   3.10.10 21:02:40

Upp :D

  Re: She Lost Everything. He Replace Anything.

LähettäjäDemonCat 
Päivämäärä:   4.10.10 00:48:50

Matilda

En varmaan olisi herännyt muuten, mutta aseen laukaus ja tuskalliset huudot kauempana, saivat minut hereille ja paniikkiin, mutta eivät onneksi huutamaan kauhusta.
Valot olivat päällä ja katsoin nopeasti ympärilleni, mutta en nähnyt vaatteitani missään.
En edes siinä tuolissa mihin Will oli ne sysäissyt.
Kohta kuului askelia ja ruikutusta.

"Älä tapa minua, ole niin kiltti!" kuulin jonkun miehen anovan.
"On sinulla jumálauta pokkaa tulla häiritsemään minua tälläisinä aikoina, kun ollaan vartavasten sovittu ettet tule tänne tiettyinä aikoina, Diego. Mitä asiasi koskee? Puhu nopeasti, tai leikkaan kielesi irti. Minulla on muutakin puuhaa kuin kuunnella sinun huoliasi." Will ärähti viereisessä huoneessa. Hassua miten ohuita seinät olivat.
"Nokun tällä kertaa, minä en olisi pulassa, ellei eräs nuori nainen olisi kadonnut onnettomuuden jälkeen niin pahuksen salaperäisesti, juuri kun hänen isänsä ja äitisä palaavat Suomeen Japanista, ja kuulevat uutisista! Ämmän pitäisi olla täällä Lontoossa ja sinulla on niin pahuksen hyvät yhteydet täällä, joten ajattelin että..." Diego, tai ainankin tällä nimellähän Will tätä ukkoa kutsui, hiljeni äkkiä.
"...minä auttaisin sinua sen 'ämmän' etsinnässä? Kuule, Diego, kauas sulla on aikaa tämän naisen kanssa?" Will jatkoi, eikä äänen sävy ollut ystävällinen.
"Tu-tuota, niin." kuulin Diegon vikisevän. "Ole kiltti äläkä lyö... Minulla on vain kaksi päivää aikaa, tai menetän työpaikkani."
"Kuule, voit ihan huoletta kertoa sen 'ämmän' vanhemmille, että heidän tyttärensä on erittäin hyvissä kätösissä, ja hän on vielä elossa, toistaiseksi. Mutta ei ole kauaa, jos hänen ei anneta olla rauhassa." Will ärähti. "Ja hän ei ole mikään 'ämmä', vaan nuori kaunis nainen, jota on vain kohdeltu väärin."
"Enhän minä ole edes antanut kadonneen henkilön nimeä, niin miten voit sanoa tuollaista?" Diego kysyi äänessään puhdasta ihmetystä.
"Koska hän on minulla." kuulin Williamin sanovan suoraan mitään peittelemättä ja ehkä hupaisuutta pienesti äänessään. "Adlitam Nenonieh on minulla, ja jos sanot tästä poikkinaista sanaakaan, niin voin olla varma ettet elä kauaa. Ainoastaan kerrot hänen vanhemmille että hän on turvassa ja kunnossa, et muuta. Tuliko selväksi?"
"Missä hän on Will? Missä hän on?? Minun on saatava hänestä kuva niin ettei hän ole vahingoittunut, ja kaikki on hyvin ja se on pitänyt ottaa pari päivää sitten!" Diego älähti.
"Hän on tuossa viereisessä huoneessa. Ehkä nukkuu - ehkä ei. Mistäs sitä tietää? Taisi kyllä herätä aika varmasti siihen aseesi laukaukseen, ja kuuntelee tätä keskustelua parhaillaan korva kovana." Will sanoi ja kopautti seinään pari kertaa.
Mietin pitäisikö minun kopauttaa takaisin, vai näytellä nukkuvaa? Mutta pienen mietinnän jälkeen, kopautin varovasti pari kertaa seinää.
"MATILDA!?" kuulin Diegon huutavan ihmeissään, ja sitten tömähdyksen. "M-mitä sinä..?"
"Matilda, tunnetko tätä miestä? Tätä Diegoa? Kuullostaako tutulta?" kuulin Willin huutavan, äänessään jotain outoa. "Vastaa, niin kerron missä vaatteesi ovat."
"TÄH!?" kuulin Diegon karjaisevan kauhuissaan. "Riisuitko sinä hänet väkipakolla ja piilotit vaatteet!? PERVERSSI! Matilda, isäsi ja äitisi suomin valtuuksin, tulen hakemaan sinut pois sieltä!"
"Niinhän sinä luulet." Will sanoi samalla äänen sävyllä kuin äsken, ja kuulin Diegon kakovan kohta. "Matilda, minä odotan."
"En tunne, mutta älä satuta häntä!" älähdin nopeasti, ja kuulin tömähdyksen.

En kuullut mitään vähään aikaan, mutta sitten kuulin oven paukahtavan kiinni toisessa huoneessa. William ei ollut kertonut minulle missä vaatteeni olivat, eikä varmaan kertoisikaan.
Kului varmaan vartti, ja olin jo melkein ehtinyt nukahtaa, kun ovi aukesi. Nousin heti istumaan, samalla pidellen päiväpeittoa ympärilläni.
William oli likomärkä, naamallaan tympiintynyt ilme.

------

William

En ollut osannut kuvitella, että joutuisin ottamaan käsirysyä Diegon kanssa kaatosateessa ulkona.
Tuhahdin tympiintyneesti ja viskasin märän paidan tuolille.
Matilda mulkoili, mutten välittänyt, vaan painelin hakemaan pyyhettä kaapista.

"Niin, joo, sun vaatteitas ei enää ole. Maxwell söi ne." tokaisin ohimennen Matildalle kun kuivasin hiuksiani.
"Mitä?" tämä sanoi kauhuissaan, ja kohta olikin siinä edessäni, kädet kurkullani. "Ne olivat minun viimeiset muistoni rakkaimmistani senkin PERVO kusípää!"
Rennosti tartuin Matildaa ranteista toisella kädellä ja virnisin. "Minkä minä sille mahdan että Maxwell piti niin kovasti tuoksustasi, kuten kyllä minäkin, ja päätti siksi syödä vaatteesi? Sitäpaitsi, sinuna en edelleenkään rettelöisi."
"PÁSKAT!" tämä karjaisi ja yritti rimpuilla irti taas otteestani. "Tuo oli vihoviimeinen temppu sinulta! Minä läh..."

Tyrkkäsin Matildan alleni sänkyyn, suutelin tätä rajusti, samalla painaen polveni tämän alapäätä vasten ja toisen käteni tämän rinnalle. Matilda lopetti rimpuilemisen heti ja alistui minulle pienesti ynähtämällä.
Se riitti minulle.
Hitaasti päästin Matildan altani pois, ja tämä tärisi.
Oli ehkä ihan hyvä pitää pientä pelkoa tuon naisen yllä, jottei tämä ihan kunnolla ala kukkoilemaan, sillä minä tässä se kukko olen.
Ei hän.

Matilda piti kättään suun edessään, ja pienesti pelästyin jo irroittaneeni häneltä hampaan tuossa äskeisessä, mutta tuskimpa vain. Nainen kai oli vain shokissa.
Vetäisin märät housuni sekä sukkani jalasta ja sammutin valot.
Kuulin Matildan henkäisevän paniikissa.
Rennosti tartuin häntä kädestä, ja varovasti vedin lähemmäs. En kovaa, vaan annoin Matildan tulla omaa vauhtiaan viereeni.
Matilda itki. Kuulin hänen nyyhkyttävän, ja kyyneleet tämän poskella varmistivat asian todeksi.
Hellästi kiedoin käteni Matildan ympärille ja silitin tämän hiuksia.

"Näh, kunhan juksasin. Vaatteesi ovat pesussa. Roiskutin niiden päälle vahingossa verta, kun vaihdoin siteitä." totesin rauhoittavasti Matildalle ja tunsin tämän kohottavan päänsä minuun päin. "Niin, mietit varmaan missä ne ovat.
"Minua näet pieksettiin aika pahasti silloin kun olit uima-altaalla. Sori, mutta ope ois varmaan ollut hakkelusta jos en ois lähtenyt sinne heti ku pystyin. Ei ollut tarkotus jättää sinua sinne altaaseen yksin hytisemään, mutta tiesin että pääsisit kyllä pois sieltä itsekin."
"Haavoja..?" Matilda kysyi hiukan ontosti.
"Nih. Mutta ei siitä sen enempää. Nukus nyt. Kello on vasta yksi yöllä." totesin ja jatkoin silittelyjä.

Matildan pää oli ihan sekaisin, ja sen kyllä huomasikin. Suudelma taisi olla lääke hänen uhmakkuuden rajoittamiseksi. Mutta kauankohan sekin vielä toimisi? Ei varmaankaan pitkään, mutta hätätilanteissa, se sai luvan kelvata.
Lipaisin pienesti huuliani.
Ja niitä hätätilanteita saisi minun puolesta tulla useammin.

  Re: She Lost Everything. He Replace Anything.

Lähettäjä: salmiakki 
Päivämäärä:   4.10.10 08:30:25

ihana luku :D<3
lyös pian jatkoo kehiin :)

  Re: She Lost Everything. He Replace Anything.

Lähettäjä: Johannna 
Päivämäärä:   4.10.10 16:54:19

Oijjoijjoijj :)))<3 melekone tuo Will, nii tommonen jännä... ;MAtildan pitäs vaan tyytyä oloonsa, vaikka on se kyl aika reppana :/ :)

  Re: She Lost Everything. He Replace Anything.

Lähettäjä: <3 
Päivämäärä:   4.10.10 17:59:37

Eksyimpä viimein lukemaan tätä ja hyvä vaan :) jatkoa.

  Re: She Lost Everything. He Replace Anything.

Lähettäjä: DC 
Päivämäärä:   4.10.10 18:41:13

The heh. :) Hyvä jos tykkäätte, mutta vitun hitaiden nettiyhteyksien vuoksi, meikäläinen jatkelee vain viikonloppuisin. Joten teen nyt teille lukijoille pienen kyselyn ajan ratoksi:

1. Mitä olette mieltä aloituksesta? Tempaisiko mukaan, vai oliko jotenkin tylsä?
2. Kirjoitustyylistäni olet sitä mieltä että..?
3. Mikä on Williamissa ihanaa/kamalaa/jtn muuta vastaavaa?
4. Mikä on Matildassa ihanaa/kamalaa/jtn muuta vastaavaa?
5. Oletko lukenut muita 'teoksiani'?
6. Jos olisit opettaja, ja arvioisit tarinani, minkä arvosanan saisin sinulta?

Olkees hyvät, ja vastailkaa jos on pokkaa. ;)

  Re: She Lost Everything. He Replace Anything.

Lähettäjä: DC 
Päivämäärä:   5.10.10 15:51:22

Matilda

Kun heräsin seuraavan kerran, näky ei ollut kovin miellyttävä. William perse paljaana, ja selkä ja koko muu ruumis täynnä haavoja.
Suljin silmäni varsin nopeasti, ja käänsin kylkeä. En tosiaankaan aikonut tuijotella Williamia silloin kun tämä oli alasti. Paitsi miten hän peittää haavat?
Odottelin jonkun aikaa, kunnes tajusin penkillä hänen 'nahkansa'. Se oli kokopuku, joka näytti ihan ihmisen nahalta. Se oli varmaankin tehty jostain venytvästä kankaasta, joka hengitti hyvin.
Suljin silmäni ja odottelin. Kohta kuulin oven menevän hiljaa kiinni, ja nousin salamana ylös, mutta William olikin vielä sisäpuolella ja katsoi minuun virnuillen.

"Busted." tämä sanoi virnuillen.
"Haist' pask'..!" ärähdin takaisin ja kietaisin päiväpeiton ympärilleni. "Missä vaatteeni ovat?"
"Miksi punastelet?" Will kysyi samalla astuen lähemmäs. Hänellä oli yllään boxerit, ja se nahka-asu.
"E-enhän punastele!" älähdin, vaikka tunsin poskieni kuumottavan.
"Entäs miksi sitten peittelet itseäsi? Olenhän nähnyt sinut alasti jo pari kertaa, joten mitä sitä peittelemään." tämä sanoi ja istahti sängyn reunalle.
"Perverssi." tokaisin kylmästi, jolloin William tarttui kädestäni ja vetäisi kainaloonsa.
"Tottelematon." tämä sanoi takaisin ja suukotti otsaani.

Olin juuri avaamassa suuni kun mahani huusi tyhjyttään kovaan ääneen.
William repesi nauramaan, mutta kohta tämänkin vatsa huusi, ja tämä punastui.

"Oho, ompas kello paljon... Aamupala jäi nyt väliin. Tuon sinulle vaatteet niin voidaan lähtä ulos syömään." Will sanoi ja nousi ylös.
"Ulos? Syömään? Minä sinä oikein minua pidät?! Seuraneitinäkö??" älähdin tälle takaisin ja tämä vain vilkaisi minuun tyynesti.
"Jep. Sinä olet nyt minun, etkä pane mitään vastaan siinä asiassa." tämä sanoi, ja käppäili huoneesta ulos.

Sinä olet nyt minun... Kukas sitten oli minua ennen, senkin perverssi-@!#$-murhaaja?

......

Ennen uloslähtöä, William oli pakottanut minua juomaan jotain outoa ainetta, joka esti minua puhumasta, sekä sitonut silmäni siihen asti kunnes pääsimme kaupunkiin ja se jos mikä otti nuppiin. Kirosin hiljaa mielessäni sitä etten ollut mennyt viittomakielen kurssille nuorempana kun siihen oli ollut mahdollisuus. Sillä nyt sille olisi todella paljon käyttöä.
William piti tiukasti kädestäni kiinni, kuin olisimme vain tavallinen nuoripari, mutta ote oli kuitenkin niin luja, että sormeni melkein musertuivat hänen otteessaan.
Ja asu...
Oli hirveä.
Kirkkaan vihreä kaulaliina suun ja nenän edessä, sekä tumman vihreä pipo peittivät pääni.
Musta, paksu, huppari oli naurettavan iso minulle. Ja farkut jotka pysyivät juuri ja juuri päälläni vyöllä, olivat kaiken huippu.
Näytin ihan joltain 17 vuotiaalta jätkältä, joka ei osannut pukeutua oikein.

Olin yrittänyt pari kertaa karata ja huutaa apua, mutta Williamin ote piti, ja ääneni oli kadoksissa.
Rennosti William ohjasi minua tahtomattani sinne minne itse halusi, eikä minulla ollut mitään muuta tehtävissä kuin seurata. Kohta William vei minut ravintolan eteen, jossa oli pirukseen jonoa.
Hienoa...

"Maxwell?? Heheeeeii~~! Tule toki sisään kaverisi kanssa. Sinulle on aina pöytä vapaana!" Italialainen portsari sanoi Englanniksi hassusti murtaen.
"Grazie." Will sanoi hymyillen ja veti minut mukanaan sisälle.

Tästä ei voisi seurata mitään mukavaa... Jos kerran Williamilla oli tuollaisia kavereita, niin olisin pulassa jos karkaisin.

------

William

Menimme suorinta tietä omaan vakionurkkaukseeni kulman takana. Sinne ei ollut mitään suoraa näköyhteyttä kellään muulla asiakkaalla, joten meitä ei häirittäisi. Istutin Matildan nurkkaan, ja kävin tätä vastapäätä istumaan. Matilda riisui huivinsa ja hattunsa, ja tämän suu alkoi käymään, mutta tyhjästi, sillä ääntä ei tullut. Eikä tulisi vielä puoleentoista tunsiin.
Louis tuli siihen, antoi menyyn, eikä edes vilkaissut Matildaan, kuten oltiin sovittu puhelimitse ja lähti.
Matildaa näytti kismittävän se, ja hän näytti hiukan surkealta. Ruksasin omat tilaukseni, ja ojensin Matildalle Menyn, mutten kynää.
"Luet läpi, ja näytät sitten minulle mitä haluat." totesin ja Matilda näytti kieltä.

Vähän ajan päästä saimme tilaukset tehtyä ja aloimme odottamaan. Matilda leikki kaulaliinallaan, ja minä haarukalla.
Mitähän tästäkin tulee?

------

Sori, Williamin kohta jäi aika lyhyeks, niin jatkelen hänellä kuhan ehin... :3 Toivottavasti tykkäätte.

  Re: She Lost Everything. He Replace Anything.

Lähettäjä: Johannna 
Päivämäärä:   5.10.10 17:13:06

MINÄ ainaki tykkäään :) haha :) huippuuaa!Q jatkoo<3

1. Mitä olette mieltä aloituksesta? Tempaisiko mukaan, vai oliko jotenkin tylsä? -Tempas mukaan ton Williamin tulon jälkeen :)
2. Kirjoitustyylistäni olet sitä mieltä että..?
-Sun kirjotustyyli on semmonenn omalaatuinen.. mutta tosi hyvä :))
3. Mikä on Williamissa ihanaa/kamalaa/jtn muuta vastaavaa?
-Williamissa on ihanaa tuo Suloisuus:) ja Kamalaa on tuo et se on se murhaaja...
4. Mikä on Matildassa ihanaa/kamalaa/jtn muuta vastaavaa?
-Matildassa on ihanaa tuo et se tykkää Williamista vaikkei sitä myönnäkkää(ainaki vaikuttais.)/kamalaa on sen vastahakoisuus tms..
5. Oletko lukenut muita 'teoksiani'?
-En muista oisinko lukenu :)
6. Jos olisit opettaja, ja arvioisit tarinani, minkä arvosanan saisin sinulta?
-No ainakin 9½ :))

  Re: She Lost Everything. He Replace Anything.

Lähettäjä: Mutakakku 
Päivämäärä:   5.10.10 18:02:56

Sori tungen tänne, mut DC onks sulla viel se tarina talles, se vamppyyrirakkaus juttu, mis oli se aruma ja joku :D Ku haluisin lukee uudestaan :)

  Re: She Lost Everything. He Replace Anything.

Lähettäjä: DC 
Päivämäärä:   5.10.10 18:53:25

Mutakakku// Hmm... Hyvällä onnella, se on vielä jsn mun tikulla muistissa, huonolla mä oon poistanut sen. >.> Voisin katsoa viikonloppuna löytyykö sitä mstn. :3 Ja tässä samalla voisinkin jatkella tota lyhyeks jäänyttä Williamin osuutta. :D Laitan jatkoa kohta.

  Re: She Lost Everything. He Replace Anything.

Lähettäjä: DC 
Päivämäärä:   5.10.10 19:41:42

William

Sillä välin kun odottelimme ruokiamme, Matilda yritti pari kertaa lähteä livohkaan, joka oli mielestäni omalla tavalla huvittavaa.
Vasta kun nappasin tämän syliini ja suukotin tätä nenälle, tämä jähmettyi, samalla punastuen.
Nyt tajusin oikeasti pitäväni tuosta pähkinäpäästä kovasti.

Kohta Louie toi meille annoksemme, ja laskin Matildan omalle puolelleen syömään.
Matilda mulkoili minua, ja ruokaansa välillä, ja mietin milloin tämä heittäisi annoksensa päin naamaani.
Mutta niin ei käynytkään.
Alistuneesti Matilda nappasi ruokailuvälineet ja alkoi syömään annostaan.
Kun olimme syöneet, oli enää vartti jäljellä ennen kuin seerumi lopettaisi vaikutuksen.

"Louie, lasku." huudahdin, ja Louie tuli siihen laskimen kanssa.
"Vielä kolme vapaata ateriaa jäljellä." tämä sanoi pienesti hymyillen, ja alkoi korjaamaan astioita.
"Mennään, kulta." sanoin pienesti virnistäen.
Matildan ilme oli niin tärähtänyt, että minun oli vaikeaa olla nauramatta, mutta pysyin kuitenkin tyynenä.

Kun pääsimme ulos, suuntasin suoraan kohti autoa, mutta Matilda jarrutti kirjakaupan kohdalla tanakasti.

"Mitä nyt?" sanoin ja käännyin katsomaan Matildaa, joka tuijotti jotain kirjaa ikkunassa.
Matilda katsoi minuun anovasti, ja sitten taas kirjaa.
Murahdin pienesti ja kävelin Matildan viereen katsomaan kirjaa. "Skulldyggery Pleasant 4? Eikös se ole Keplo Leutokalma suomeksi? Haluatko muka sen?"
Matilda nyökytti niin kovasti päätään, että se näytti melkein irtoavan.

"Hyvä on, mutta jos rettelöit yhtään, niin sitten sattuu. Saisit olla kiitolinen tästä kaikesta." ärähdin pienesti ja vedin Matildan sisään kirjakauppaan.
Otteeni lipesi ja Matilda porhalti...
... suoraan kirjahyllyn luo?
Vau, toi oli yllättävää...
Silmiini iski DC Productionin uusin kirja, jonka ei pitänyt ilmestyä vielä tässä kuussa, ja menin sen luo innoissani.
Murhaaja rakastuu murhattuun.
Naamani hiukan venähti ja tuhahdin pienesti.
Että pitikin...
Kohta kuului kirjojen putoamista, ja käänsin pääni Matildan suuntaan joka oli tormännyt kirjakauppiaaseen.

"A-anteeksi." Matilda änkytti englanniksi, ja jokainen lihakseni jännittyi.
En voinut toimia ihmisten edessä. Se oli liian riskeeraavaa.
Matildakin näytti siltä kuin olisi tajunnut äänensä palaavan.
"Ei se mitään, kannoin liikaa kirjoja kerralla... Auttaisitteko hiukan?" myyjä kysyi pienesti hymyillen, ja Matilda vastasi hymyyn.
"Tottakai." tämä vastasi ja auttoi kauppiasta.

Mitä híttoa toi nyt oli??
Kohta Matilda tuli eteeni ja katsoi minua hiukan mulkoillen.

"Saanko ottaa myös pari muuta kirjaa tämän Keplon lisäksi? En halua että aikani käy tylsäksi kun käyt töissä." tämä sanoi pienesti punastellen.
"Tottahan toki." vastasin tyynesti, mutta kun Matilda kääntyi katselemaan muita kirjoja, naamani venähti.
"Oletteko kunnossa, herra?" myyjä kysyi vieressäni.
"Tuota... Olen." vastasin takaisin ja käännyin katselemaan Matildaa.
Tuo nainen oli tosiaan outo... Outo, ja viehättävä. Sekä myös salaperäinen."

  Re: She Lost Everything. He Replace Anything.

Lähettäjä: <3 
Päivämäärä:   5.10.10 20:43:47

Ihanaa :D

  Re: She Lost Everything. He Replace Anything.

Lähettäjä: DC 
Päivämäärä:   6.10.10 11:03:28

Jatkelen vasta perjantaina, ellen sitten pääse koulun koneelle tänä iltana. ^^

  Re: She Lost Everything. He Replace Anything.

Lähettäjä: DC 
Päivämäärä:   8.10.10 08:42:38

Oikeesti, sanokaa nyt ihan rehellisesti et' onks tää palsta kuollut? .__.'' (Olen epätoivoinen kun ei saa rakentavaa kommenttia~!)

  Re: She Lost Everything. He Replace Anything.

Lähettäjä: DC 
Päivämäärä:   8.10.10 11:08:10

Matilda

Jokainen lihakseni oli kirkunut karkaamaan ja huutamaan apua kun olin saanut ääneni takaisin, mutta se olisi ollut turhaa.
William olisi voinut vain ampua kirjakauppiaan, ja mikä toinen asia, minne olisin voinut piiloutua? Eihän minulla ollut mitään paikkaa mennä.
William oli yllättävän hiljainen ja vilkuili minuun vähä väliä.
Mitäs vilkuilet? Onko se nyt rikos kun haluaa säästää pérseensä rääkiltä?
Mulkaisin Williamia vihaisesti, ja tämä virnisti pienesti minulle takaisin.
Jos emme olisi olleet tien päällä, olisin varmasti heittänyt Williamilla kirjalla niin kovaa kuin pystyisin, mutta en halunnut tien luistuvan kapealla tiellä ojaan.
Mutta mikä oli omasta mielestäni outoa, mutkat eivät olleet samanlaisia kuin aiemmin kääntämässäni kartassa, ja mikä toinen asia, William ei ollut sitonut silmiäni kiinni.
Me emme olleet menossa takaisin Williamin luo.
Jokainen lihakseni kirkui, mutta pysyisin tyynenä niin pitkään kuin se olisi mahdollista.
Kun en enää melkein kestänyt jännitystä, minne olimme menossa, avasin kirjan ja aloin lukea.
J. R. Ward - Lover Awaked
Olin jo lukenut kaksi aiempaa J. R. Wardin kirjaa, ja nyt ahmimalla ahmin kolmatta.

......

Kesti kauan ennen kuin tajusin auton pysähtyneen, ja Williamin olevan aivan vieressäni.
Olin sivulla 382, ja aika näytti menneen minulla silmän räpäyksessä kun luin kirjaa.

"Kas, heräsit transsistasi." William sanoi pienesti virnuillen.
Nyt vasta tajusin tämän käden olevan reidelläni.
Läväytin kirjan suoraan päin tämän naamaa. "Ilkeätkin koskea minuun!"

William vain huokasi, tarttui minua ranteesta ja veti pelkääjänpaikalta syliinsä.
Missä välissä hän oli ottanut turvavyön minulta?
Kun auton penkki kaatui taakse päin älähdin pienesti kun olin kokonaan Williamin päällä. Kasvokkain.

Williamin ilme oli tyyni, ehkä hiukan taas väsyneen näköinen, tai jotenkin helpottunut. William puristi hiukan kättäni, jolloin jouduin irroittamaan otteen kirjasta ja se putosi takapenkille. William kietoi toisen kätensä lantioni ympäri ja asetteli minut miten halusi päällensä, enkä yhtään laittanut vastaan, sillä siitä ei olisi tullut mitään. Will pujotti käden jolla olin pidellyt kirjaa niskansa taakse ja kietoi sitten omansa minun niskani taa, mutta otti vielä pieneen otteen hiuksistani. Ilmain varoitusta William suuteli minua.

Jokainen lihakseni jännittyi, ja tunsin kuumotusta joka puolella. Kukaan muu ei ollut koskaan aiemmin suudellut minua, kuin Miko, ja Will kerran aiemmin, eikä siitäkään ollut kauaa aikaa. Kun Will lopetti suudelman, ja silmämme kohtasivat, meinasin pillahtaa itkuun. Minä ja Miko olimme ensimmäistä kertaa suudelleet näin. Muisto oli minussa niin pahasti kiinni, etten voinut muuta kuin nyyhkiä.
William säpsähti kuin säikähtäneensä, ja laski minusta irti, mutta vain siksi että saisi ottaa kasvoni käsiinsä.

"Etkö pitänyt siitä? Satutinko sinua? Mikä sinun on?" tämä kysyi hellästi, joka sai minut enemmän itkemään.
"P-pidin..." sanoin itkun läpi. "... m-mutta se toi liikaa mieleen Mikon..."
"Anteeksi." Will sanoi ja suukotti minua hellästi.

Tuo mies... Ei. Tämä mies. Tämä mies taisi olla se joka voisi sittenkin korjata minun murtuneen sydämeni. Mutta sen sai nähdä.

  Re: She Lost Everything. He Replace Anything.

Lähettäjä: <3 
Päivämäärä:   8.10.10 18:16:05

JES jatkoa! :D ihanaaa

  Re: She Lost Everything. He Replace Anything.

Lähettäjä: Mutakakku 
Päivämäärä:   8.10.10 21:31:38

Mä löysinki sen tarinan jo.. :D

  Re: She Lost Everything. He Replace Anything.

LähettäjäDemonCat 
Päivämäärä:   9.10.10 00:13:37

William

Oli kestänyt jonkin aikaa kunnes Matilda oli suostunut lopettamaan itkemisen. En edes tajunnut tätä itse.
Miksi?
Matilda oli ollut jotenkin helpottunut maatessaan päälläni autossa, ja kun pääsimme takaisin taloon, Matilda oli suoraan seurannut minua makuuhuoneeseeni.
Eikä nyt halunnut poistua ollenkaan sieltä.
Ja kyllähän se minulle passasi. Matilda makoili hiljaa sängyllä ja luki kirjaa.

Puhelimen soidessa vastasin siihen epäröimättä murahtaen.
"Kuka julkeaa häiritä minua nyt?" ärähdin puhelimeen ja sieltä kuului naurua.
"Vau, sori, olitko just jotain lutkaa lutkuttamassa velipoika?" kuului puhelimen toisesta päästä.
"Ricky??" älähdin ihmeissäni jolloin Matilda nosti katseensa kirjasta minuun.
Matildalla oli selvästi Kuka-ilme.
"Kai osoite on vielä sama kuin vuosi sitten?" Ricky kysyi.
"Totta kai. Kuka nyt tänne perseensä raahaisi, ellei tietäisi että oven takana on selvä kuolema vastassa jos ei olla tuttuja?" totesin hiukan ymmälläni.
"Selvä, pikku hetki." Ricky sanoi, ja kohta kuului koputusta ulko-ovelta.
"Víttuakos oot tänne tullut?!" älähdin ja paiskasin Rickylle luurin korvaan ja ryntäsin avaamaan oven.

Ricky hyökkäsi heti virnuillen kimppuuni ja taklasi minut maahan. Aloitimme päättömän painiottelun eteisessä, emmekä lopettaneet kumpikaan, vaikka tiesimme toisiimme sattuvan. Vasta kun Ricky jämähti paikoilleen, ja sain tästä yliotteen, hän luovutti älisten.
"Veljeni" ei ollut koskaan aiemmin herpaantunut tai hävinnyt minulle, mutta kun tajusin Matildan kurkkivan meitä nurkan takaa, tajusin tilanteen, ja kidutin Rickyä lisää.

"ÄLÄ LUULEKKAAN! HÄN EI OLE SELLAINEN!" ärähdin Rickylle ja tämä alkoi nauramaan.
Kohta kun olin saanut tilitettyä tapahtumat Rickylle, tämän naama venähti. "Hänkö..?? Ope ei ollut sanonut häntä noin sie..."
Kuristin Rickyä tahalteni. "Ei tietenkään. Silloinhan sinä olisit tullut tänne pää neljäntenä jalkana hänen kimppuun!"
"Totta!" Ricky ärähti ja pääsi niskan päälle hetkeksi, joka riitti tätä luikahtamaan Matildan luo. "Tervehdys, kaunis neitonen."
"Perrrrrrrrrrrrkele..." ärisin samalla kun harpoin minun ja "veljeni" väliin.
Mulkoilimme toisiamme hetken, kunnes Matildan hento ääni rikkoi murisemisemme. "Tuota... Kuinka tunnette toisenne?"
"Olemme vähän kuin veljiä." Ricky sanoi pienesti hymyillen. "Olen muuten Ricky. Sinä taidan olla Matilda?"
Kun Matilda hiukan ahdistuneesti tarttui minua kädestä, vedin tämän kainalooni, ja hellästi silitin tämän hiuksia. "Kyllä, hän on." Mülkku.
Ricky kohotti hiukan kulmiaan ja mulkaisi minua. "Paskiainen. Et edes antanut tilaisuutta minulle."
"En tietenkään. Totta kai minä otan heti sen minkä haluan. Hanki elämä, veli." virnistin paskamaisesti tälle ja painoin Matildan paremmin vasten itseäni.
"Entäs jos veisinkin sinun elämäsi ja täyttäisin sillä omani?" Ricky sanoi virnistäen, enkä yhtään epäillyt etteikö veli tekisi sitä.
Matilda henkäisi kauhistuneena ja painautui minuun tiukemmin joka oli itsellenikin suuri ihmetys.
"Ei hätää kulta, veli vain kiusoittelee, sillä olet hänelle aivan liian kaunis. Ja siksi haluaisi tappaa minut koska olen tätä komeampi ja viisaampi. Eli älä yhtään huolehdi." sanoin pienesti virnuillen.
"Saamari, mä kyllä..." Ricky lopetti lauseen kesken kun oveen koputettiin, ja me molemmat nappasimme aseet esiin.
"Matilda, heti huoneeseeni. Etkä jää mihinkään matkanvarrelle." sanoin hiljaa ja tuuppasin naisen liikekelle.
"Mut... Äsh..." tämä sävähti ja juoksi tarkoin sinne minne halusinkin.

Ricky vilkaisi minuun ja pudistin päätäni.
En tosiaankaan odottanut ketään tänne.
Hitaasti etenin kohti ovea, ja hakkaus voimistui.
Vaihdoimme merkittävän katseen Rickyn kanssa, ja tämä pujahti oven taakse.
Asetin aseen visusti paikoileen, ja avasin oven. Ihmetyksekseni, siellä oli poliisit.
Voi pãska... Tästä ei hyvää seuraisi.

  Re: She Lost Everything. He Replace Anything.

LähettäjäDemonCat 
Päivämäärä:   10.10.10 11:44:43

Matilda

Jäin kuitenkin kulmalle kärkkymään ja kuuntelin tarkasti.

"Meillä on kotietsintälupa. Pidätte täällä kuulemma jotain naista vankina, joka ollaan ilmoitettu kateissa olevaksi." kuulin poliisin sanovan.
"Ai vankina? Tässä on kuulkaa nyt tullu jonkin erehdys." Will sanoi rauhallisesti.
"Veikka... Et viittis laskee mua täält oven takaa pois?" Ricky sanoi.
"Oho, joo, sori veli." Will naurahti.
"Mitäs herra siellä teki?" kuului toinen miesääni, joka oli kaiketi toisen poliisin.
"Nokun me luultiin et' mein likkakaverit tulis kylään, sillä piti pitää elokuva ilta." Ricky totesi hiukan iloisena.
"Tuollaista påskanjauhantaa ei kukaan jaksa kuunnella. Menkää nyt vain etsimään se Matilda, niin säästyy tämäkin vaiva." kuulin jonkun ärähtävän, ja tajusin sen olevan Diego.
"Diego~! Hei, mitä äijä? Kai tää on joku ennen aikainen aprillipila tai jotain?" kuulin Willin sanovan.
"Kyllä nämä mustelmat todistavat varsin hyvin että otimme käsirysyä ulkona ennen kuin jouduin alistuneesti poistumaan tyhjin käsin luotasi, joten tuo Matilda tänne, heti." Diego ärähti.

Juoksin nopeasti Williamin vessaan, ja riuhtaisin peilikaapin auki. Nopealla vilkaisulla, tartuin tummaan rajauskynään, ja tein itselleni pieniä viivoja nenän alle, ja vetäisin nopeasti hiukseni taakse jollain muotoilugeelillä, sekä nappasin jotkut muotilasit, joissa oli tumman punaiset linssit.
Vau, nyt näen punaista kirjaimellisesti...
Kävelin sitten nopeasti kirjastoon, ja menin istumaan nojatuoliin, samalla napaten jonkun vanhan kirjan käteeni, ja näytin lukevani sitä, juuri ennen kuin poliisi avasi oven uudelleen, aika helevetin kovaa sen rämäyttäen.

"Hui saamar..!" älähdin niin matalalla äänellä kuin pystyin ja käänsin katseeni ovelle josta pari poliisia tuli tutkimaan kirjaston. "Mitä tää nyt on? Miksi tänne kyttiä tulee kun likkoja odotellaan?"
William tuli siihen ja näytti hiukan hämmentyneeltä sanomani, tai ulkomuotoni, takia, mutta pysyi kuitenkin juonessa mukana. "Tässä on nyt tapahtunut varmaan jokin väärinkäsitys, tai Diegolta on taas vain lääkkeet ottamatta serkkupoika."
"Diego? Ai se joka aina tulee tänne huutamaan siitä jostain Matildasta?" kysyin ihmeissäni, ja poliisit kääntyivät katsomaan minuun.
"Miten niin?" kysyi toinen poliiseista.
"No joo, se tulee tänne melkeen joka viikko. Lääkitystä pitäs sillä varmaan vähän kohottaa." sanoin ja pyöräytin silmiäni. "Se sen pitäs putkaa lähtä. Kuka edes tämä Matilda on?"

Poliisit näyttivät aprikoivan hetken, mutta lähtivät sitten samalla vieden Diegon mennessään. Ricky katsoi minua ihmeissään, kunnes näytti tajuavan että se olen minä.
William taas...
Tuli heti luokseni ja nappasi syliinsä samalla nauraen.
Ricky näytti olevan yhtä puulla päähän lyöty kuin minä, mutta oli enemmän kun William suuteli minua.
Irroittauduin nopesti Willin otteesta ja läväytin kirjan päin tämän näköä.
"Homo!" älähdin ja juoksin pois kirjastosta nolostuneena.

------

William

Sain melkein heti Rickyn päälleni kun Matilda oli lähtenyt, ja aloimme taas painimaan.
Omasta mielestäni se oli aika huvittavaa, kun kaksi miestä painivat jonkun kirjastohuoneen lattialla kuin pahaiset kakarat, mutta Rickystä huomasi että tämä oli ärtynyt minulle, kun ei saanut edes tilaisuutta yrittää liehitellä Matildaa.
Kesti jonkun aikaa kunnes luovutin Rickylle, ja tämä nousi huohottaen päältäni.

"Saaamari..." Ricky ärisi ja vetäisi minut pystyyn. "Sä oot yks paskíainen."
"Kiitos. Niin sinäkin." sanoin takaisin virnistäen.
"Pitää olla jotta elämässä pärjää. Niin muuten, en kertonutkaan sinulle... Muutan tänne viikoksi." Ricky sanoi takaisin virnuillen.
"Miks hítossa??" kysyin ihmeissäni.
"Mun kämppä meni vähän remonttiin... Pikku kranusota sytty."
"Okei, mut tää sitten muistetaan, tiedäkin se."
"Joo joo. Onks ruokaa? Mulla on nälkä."

......

Kun olin potkinut Rickyn keittiöön syömään, lähdin etsimään Matildaa. Häntä ei näkynyt missään turvakameroissa, mutta ei hän uloskaan olisi voinut luikkia. Kävelin ympäriinsä, ja viimeiseksi päädyin kasvihuoneeseen.
Tuskin hän tänne kylläkään olisi tullut, mutta mistäs sen tietää?
Äkisti Maxwell luikerteli jalkoihini hiukan hätääntyneenä ja lähdin heti seuraamaan tätä.
Kun Maxwell luikerteli puuhun kurtistin hiukan kulmiani, ja kapusin mukana.
En ollut uskoa silmiäni.
Matilda oli löytänyt löhöilypuuni, jonka oksien suojissa on riippukeinu ja tämä näytti nukkuvan siinä.
Nousin riippukeinun yläpuolella olevalle oksalle ja tarkkailin Matildaa.
Hitaasti Matilda avasi silmänsä ja kohdisti katseen minuun.

Emme sanoneet mitään. Katselimme vain toisiamme.
Varovasti laskin käden alas, ja silitin Matildan hiuksia varovasti, mutta sitten pörrötin ne takaisin normaaleiksi ja virnistin pienesti. Matilda virnisti takaisin, ja pyyhki viiksiviivojaan pois.
Kohta Ricky huuteli meitä, mutta emme kumpikaan sanoneet mitään, vaan olimme hiljaa ja katsoimme toisiamme.
Halusin kysyä Matildalta, miksi tämä oli esittänyt olevansa joku toinen ja jäänyt, kun olisi päässyt pois, mutta sillä ei ollut merkitystä, sillä nyt tiesin Matildan alkaneen kunnioittaa minua.
Joo, niin varmaan...

  Re: She Lost Everything. He Replace Anything.

Lähettäjä: s el s 
Päivämäärä:   11.10.10 22:43:37

j.r wardit on <3 ja keplo leutokalmat myös ! :D tämä kans

  Re: She Lost Everything. He Replace Anything.

Lähettäjä: <3 
Päivämäärä:   11.10.10 22:46:16

Jatkoa :)

  Re: She Lost Everything. He Replace Anything.

Lähettäjä: DC 
Päivämäärä:   12.10.10 09:54:07

Jatkoa tulee ehkä jo ennen perjantaita, mutta en lupaa mitään, sillä miulla on muitakin menoja nyt näin iltaisin. :3

  Re: She Lost Everything. He Replace Anything.

Lähettäjä: DC 
Päivämäärä:   13.10.10 15:52:44

Tänä iltana syvennyn kirjoittamaan kunnon pätkän tänne, jos vain onni antaa myöten, ja pääsen haluamalleni koneelle. :3 Mutta jos jatkoa ei tule, se meinaa sitä että en ole päässyt koneelle. :<

  Re: She Lost Everything. He Replace Anything.

Lähettäjä: DC 
Päivämäärä:   13.10.10 20:08:28

Matilda

Katsahdin molempia aseistautuneita miehiä.
"Minne menossa?" kysyin huvikseni, vaikka tiesin heidän menemän nirhaamaan jonkun.
Will ja Rikc katsahtivat toisiaan hetken. "Töihin." kuului molempien suusta.
"Niimpä tietenkin. Saakaa toki lisää turpaanne." totesin tyynesti ja käännyin mennäkseni lukemaan Keplo Leutokalma - Pimeitä aikoja, kun William tarrasi minua kädestä kiinni.
"Kuule, en haluaisi jättää sinua tänne yksin... Nyt on liian arkaa jättää sinut tänne, joten sinä tulet autoon istumaan ja kiltisti odottamaan." William sanoi hiukan oudosti, kuin olisi pelännyt jotain.
"Olisin vain tiellänne, ja minähän saattaisin loukkaantua, joten unohda. Kyllä minä täälläkin pärjään mainiosti. Onhan minulla Maxwell vahtimassa täällä." totesin tyynesti ja hellästi irroitin Willin otteen.
William näytti puntaroivan asiaa.
"Yhdellä ehdolla saat jäädä tänne... Pidät asetta ja luoteja mukanasi, sekä kännykkää, missä on pikavalintana minun numeroni, kunhan vain painat ykköstä, se yhdistää minulle heti. Sopiiko?"
Karvat nousivat pystyyn.
Ase??
"Tuota... En osaa käytää aseita..." totesin hiljaa ja William näytti totiselta.
"Annan sinulle helpoimman käsiaseen, siitä ei tarvitse ottaa varmistustakaan pois, joten voit ampua heti jos sellainen hätä tulee." hän totesi, meni hetkeksi jonnekin, ja palasi jonkinlainen ase mukanaan, sekä pari 'lipasta', jos niitä nyt sillä nimellä kutsuttiin.
William selosti nopeasti miten ase toimii, ja miten vaihdan nopeasti lippaan, jos sellainen tarve tulee. Mutta toivoin ettei tulisi.

Kun Will ja Rikc olivat tarkistaneet miljoona kertaa sen että kantaisin asetta koko ajan, vaikka menisin vessaan, he lähtivät.
Tuhahdin pienesti, laskin aseen hetkeksi alas, ja venyttelin.
Kyllä nuo jätkät sitten osasivat olla jääräpäitä...
Oveen koputettiin.
Tarrasin heti aseeseen ja kaikki lihakseni jännittyivät. Sitten huomasin kotiavaimet pöydällä, nappasin ne, ja avasin oven nopeasti, samalla tähdäten aseella suoraan keskelle Rikcyn otsaa.
"Tjooh... Unohtu..."
"...avaimet. Tiedän." totesin ja annoin avaimet tälle pienesti virnuillen.
Rick virnisti takaisin, ja lähti juoksujalkaa takaisin autolle, jossa Will odottikin jo kuskin puolella.
Suljin oven, ja laskin aseen taas hetkeksi pöydälle, ja käväisin hakemassa jääteetä jääkaapista, kun ovikello soi.
Mitähän nyt unohtui?
Tällä kertaa en vaivautunut ottamaan asetta käteen, vaan avasin oven rennosti, ja kysyin: "Mitä nyt unohtui"?
Samassa joku tarttui käteeni ja veti ulos.
Se ei ollut, Will tai Rick, vaan joku mies arpi kasvoissaan ja tämän silmissä oli pientä kiiltoa, kuin hulluutta.
Henkäisin kauhuissani ja yritin päästä takaisin taloon, mutta ovi vedettiin kiinni, enkä päässyt minnekään miehen rautaisen otteen takia.
Äkisti mies käänsi käteni selkäni taa ja pakotti minut polvilleen kivitykselle.
Tunsin jotain kylmää ranteitani vasten, kunnes tajusin niiden olevan käsiraudat. Mies vetäisi minut rajusti pystyyn, ja paiskasi minut selkä päin ovea.
Koko hento ruumiini vavahti voimakkaasti, ja meinasin kaatua, mutta mies otti minua kurkusta kiinni ja painoi oveen.

"Kuka olet ja mitä teet täällä?" tämä kysyi pienesti virnuillen.
"A-asun täällä! Edellien omistaja muutti kaksi päivää sitten pois, mutta tuli hetki sitten hakemaan pari unohtunutta tavaraa ja lähti..." sanoin niin tyynesti kuin osasin, mutta mies rysäytti minut uudestaan ovea vasten.
"Valehtelet. Tiedän hyvin että William Darksoul asuu täällä, hän ei niin vain jätä tätä linnoitusta, ja hänen 'veljensä' tuli tänne myös meidän kranaattisodan jälkeen pariksi viikoksi kun hän korjaa taloaan... Joten kysyn vielä kerran, kuka olet ja mitä teet täällä." mies sanoi ja tunki kasvonsa niin lähelle omiani, kuin olla ja voi.
"O-olen Matilda, ja asun täällä. Will otti minut tänne joksikin aikaa..." sanoin alistuneesti ja miehen ilme kirkastui.
"Vai että SE Matilda." tämä sanoi virnuillen, ja hellitti hiukan otettaan. "Tämäpä onni. Sain parempaa mitä odotin."
Pysyin vaiti. Víttu! Olisi pitänyt pitää se ase siinä kädessä koko ajan!
"Tules." mies totesi, äkisti nappasi minua kädestä kiinni ja lähti vetämään mukanaan.
"Päästäkää!" älähdin peloissani, jolloin mies löi minua suoraan poskelleni avokämmenellään.
Kipu oli musertava.
"Älä kitise, tai pääset hengestäsi aiemmin kuin pitäisi." tämä ärähti ja veti autolleen.

Äkisti mies teippasi suuni kiinni, kippasi takakonttiin, ja teippasi jalkani yhteen. En voinut tehdä mitään. Poskeeni pisteli koko ajan, ja selkääni sattui oveen rysähtämisen jälkeen. Luukku suljettiin, ja jäin pimeyteen.

……

Avasin silmäni vasta kun minua lyötiin uudestaan. Matka oli kaiketi kestänyt kauan, ja olin itkenyt itseni uneen, ja nyt herätys oli kovakouraista. En enää ollut takakontissakaan, vaan istuin tuoliin sidottuna. Mies seisoi edessäni, ja piteli kasvojani kämmenellään. Sitten hän päästi irti, ja pääni retkahti voimattomasti alas. Joka paikkaan sattui. Minut kaiketi huumattiin, hakattiin, ja nyt vasta herätettiin.
En kuullut ääniä kunnolla, eli olin varmaan vieläkin aineissa.
Erinomaista… Will varmasti tappaa minut, elleivät nuo sitten ehdi aiemmin…
Kohta minua lyötiin uudestaan ja ynähdin pienesti kivusta.

”Kysyin sinulta jotain, Matilda. Mihin William meni Rickyn kanssa?” mies kysyi.
”En tiedä… Hän ei kertonut.” vastasin hiljaa ja siitä seurasi uusi lyönti.
”Haluatko kuolla? Vastaa kysymykseeni!” mies ärähti.
”EN HALUA ENKÄ TIEDÄ!” parahdin peloissani ja mies tarttui minua hiuksista ja kiskaisi taaksepäin, samalla asettaen jotain kaulalleni. Terävä.
Veitsi tai puukko…
”Viimeisen kerran, missä se kurja pas…” mies ärisi, kunnes taskussani oleva puhelin pärähti soimaan.
Toimettomuus kesti pari sekuntia, sitten mies nappasi puhelimen taskustani ja vastasi.
”Mitä kuuluu Will-boy?” mies sanoi ivallisesti. ”Minulla taitaa olla jotain sinulle kuuluvaa, tiesitkös sitä? Jos haluat tämän pikku namun elävänä takaisin, sinun pitäisi tulla käymään meikäläisellä, yksin, aseettomana, puolentunnin päästä. Tiedät kyllä paikan tasan tarkkaan.
”Ai vahingoittumaton? Ei ihan. Likka oli niin kovasti hiljaa, niin piti vähän piestä ennen kuin tämä pikku lintu alkoi laulamaan.
”Ai ei tiennyt missä olit?? Noh, se on sitten vähän voi voi. Olisi kannattanut kertoa se hänelle, niin ei olisi niin pahasti mustelmilla. Kaksikymmentä minuuttia, Will… Tiedät kyllä säännöt. Selitin ne sinulle jo puhelun alussa, enkä niitä ala kertaamaan. Näkemiin.”
Katsoin kauhuissani kun mies lopetti puhelun virnuillen, ja käänsi sitten tuon mielipuolisen katseen minuun. ”Älä huoli… Prinssisi tulee pelastamaan sinut, mutta saa nähdä pääseekö hän täältä elävänä ulos?”

------

William

Kiehuin raivosta, Rick näki sen selvästi ja perääntyi hiukan.
Se saaamarin Toby… Aina häiritsemässä minua, ja yrittämässä saada minut poliisille, mutta tällä kertaa se pâskiainen ylitti rajan kirjaimellisesti.
En edes halunnut arvata minkä näköinen asunto oli.
Koskematon, ase jossain pöydällä, Matilda varmaan luuli meidän unohtaneen taas jotain sisälle, eikä jaksanut vaivautua ’leikkimään’ aseen kanssa.
Rick tarkkaili minua.
Vaihdoimme nopean katseen ja Rick pudisti päätään.

”Víttu, sähän et mene yksin…” tämä ärähti. ”Mä tuun kans.”
”Ei käy. Sillä on Matilda, kuten tiedät.” ärähdin takaisin ja riisuin aseeni, ja kaiken muun suojan.
”Mä en laske sua!” Rick ärähti ja tarttui minusta painiotteella, mutta pääsin siitä nopeasti irti.
”Nyt ei ole aikaa tähän!” ärähdin ja lähdin ajamaan kohti Tobyn piilopirttiä.
”Mä tuun myös sisään.” Rick ärähti.
”Sinä pysyt autossa, ja kun Matilda on ulkona, nappaat tämän ja häivyt. Tästä ei enää keskustella.” sanoin tyynesti, ja jätin auton varjoihin ennen varastoa, missä Toby oleilee.
”Will…” Rick yritti aloittaa, mutta en kuunnellut, vaan porhalsin ulos autosta, ja suoraan kohti varastoa.

Heti sisään päästyäni, kuului piippaus, ja jouduin ilmaan verkon kannattelemaksi. Toby astui varjoista esille.

”Et edes pyristele? Mikäs sinulla nyt on?” Toby sanoi virnuillen.
”Päästä Matilda!” ärähdin tälle ja Toby nauroi.
”’Päästä Matilda’, siinäkö kaikki? Ei mitään uhkailuja edes? Taisin sitten osua herkkään kohtaasi.”
”Sopimus on…”
”Mikä sopimus, jos saan kysyä? Milloin lupasin vapauttaa sen naisen, jos sinä tulisit tänne, hmm? Ai se että jos haluat hänet elävänä takaisin? Mutta sinähän olet täällä, niin miksi vaivautua päästämään tyttöäkään ulos?” Toby virnuili ja se sai sappeni kiehumaan.
”Senkin paskíainen…”
”Mikäs sitten itse olet, verenhimoinenmurhaaja?”

Katsoin ympärilleni, ja tajusin Matildan tuoliin sidottuna, sekä tajuttomana.
Sappi nousi suoraan kurkkuun, ja minun teki mieli riuhtoa itseni irti verkosta ja syöksyä Matildan luo, mutta Tobyllä oli ase kädessä, ja osasin vain arvata sen suunnan olevan kohti Matildaa, jos tekisin jotain typerää.

Toby selosti jotain paskã, enkä jaksanut kuunnella sitä laisinkaan, sillä tajusin Rickyn lähteneen liikkeelle. Hän oli ikkunan luona, joka oli lähellä Matildaa.
Hitaasti tämä avasi ikkunan, ilman että hälytys alkoi kirkumaan, ja pahoinvoinnin aallot jylisivät ylitseni jännityksen takia, enkä ollut ihminen joka paljoakaan koskaan jännitti.
Toby oli juuri kääntämässä katsettaan Matildaan, mutta sylkäisin tätä päin, ja klimppi osui suoraan tämän vihreään irokeesiinsa.
Toby mulkoili minua pahasti, ja alkoi taas uhkailla ampuvansa Matildan.
Katselin kuinka Rick nappasi koko tuolin kantoon, ja katosi ikkunasta ulos ehjin nahoin Matildan kanssa.
Äkisti kuului kiljumista, ja kiroamista. Toby käänsi päänsä avonaiseen ikkunaan tyynesti, ja kohta kuului koirien haukuntaa, ja Rick hyppäsi sisään, samalla joutuen Matildan kanssa verkkoon. Tuoli myöskin siinä samassa.

Toby tsottsotteli kuuluvasti. ”Mehän sovittiin, ettet tuo kavereita mukana, vaan tulet yksin.”
”Sinä taas et pitänyt sitä sopimusta että päästät Matildan menemään!” ärähdin tälle, ja Toby ampui minua olkapäähän.
”Äläpäs uhoa rotta.” tämä sanoi tyynesti, ja seuraavaksi osoitti Matildaa ja Rickyä. ”Ammun heihin seuraavaksi.”
”Perekkelen…” Rick ärisi hiljaa, ja laukaus hipaisi tämän kasvoja.
”Siellä myös, kuonot tukkoon, minä puhun täällä, ja te sanotte silloin sen mitä käsken.” Toby ärähti.

Toby alkoi taas suureen ääneen puhumaan, jotain mahtipontista, mutta olin täysin keskittynyt katsomaan Matildasta raiskauksen merkkejä, jolloin se meni täysin ohi korvien. Rick tiirikoi Matildan vapaaksi tuolista, ja tämä valahti heti tämän syliin peloissaan.
Voi Matilda, sinun olisi pitänyt tulla mukaamme, niin noin ei olisi käynyt… Ja minun olisi pitänyt käskeä sinua pontevammin tulemaan mukaan.
Varovasti Tobyn huomiotta nappasin linkkuveitsen vyöstäni ja aloin hitaasti sahaamaan naruja poikki.
Ricky teki samaa toisella puolella varastohallia.

Kun aika oli oikea, pidin Tobyn huomion minussa, niin kauan kunnes Ricky oli päässyt tämän taakse, ja kumauttanut tältä tajun kankaalle tuolilla. Sahasin sitten viimeisen köyden irti ja putosin lattialle. Rimpuilin heti irti lopusta verkosta ja juoksin Matildan luo joka itki hiukan, ja suljin tämän syliini.

”O-olkapääsi…” tämä änkytti, ja katsahdin kuivunutta verta.
”Hoidan sen kotona, kunhan olen ensin saanut sinut kuntoon.” totesin rennosti ja nappasin Matildan syliini.
”Ootas nyt.” Rikcy totesi ja nappasi Matildan sylistäni. ”Minä kannan hänet, avaa sinä ovet. Tuota kättä ei saa nyt rasittaa. Menet hänen kanssaan takapenkille ja minä ajan. Minulla on vain tässä poskessa naarmu, ei muuta. Ja tästä ei keskustella, liikettä.”

Alistuneesti annoin Rikcyn kantaa Matildaa, mutta kun pääsimme autoon, kiedoin Matildan ympärille varanahkatakkini, sillä tämä tärisi ja kalisi totaalisesti. Rikcy hyppäsi nopeasti ratin taakse ja lähti ajamaan kohti kotia. Matilda nojautui minuun ja pyyteli sekavasti anteeksi kyynelten takaa. Häntä oli hankala saada rauhoitettua, mutta kyllä hän siitä sitten vähitellen rauhoittui ja nukahti.
Kyllä se siitä… Kyllä se siitä…

……

Seuraavan aamun lehdessä oli juttua ”oudosta” varastohallin räjähdyksestä, josta ei jäänyt muuta jäljelle kuin tuhkaa. Eikä tiedetä oliko sisällä ketään ihmistä.
Vilkaisin sänkyyn jossa Matilda nukkui siteissä.
Se paskíainen oli myös viillellyt Matildaa ja oli muutenkin aika tasata tilit lopullisesti, niin se oli nyt sitten vihdoin ja viimein ohi. Ja hyvä niin.
En olisi nimittäin enää yhtään kestänyt sen idiootin kukkoiluja…

  Re: She Lost Everything. He Replace Anything.

Lähettäjä: Loveys 
Päivämäärä:   16.10.10 21:06:06

Jatka. Olen _koukussa_ 8D

  Re: She Lost Everything. He Replace Anything.

Lähettäjä: zhi 
Päivämäärä:   17.10.10 17:03:15

Jatkoa!

  Re: She Lost Everything. He Replace Anything.

Lähettäjä: DC 
Päivämäärä:   19.10.10 08:38:29

Jatkelen varmaan joskus viikonloppuna, pitää saada aivot toimimaan ennen jatkelemista, ettei tule vítunmoisia jäätövirheitä niin kuin jatkotarinassa jossa olen mukana... --'

  Re: She Lost Everything. He Replace Anything.

Lähettäjä: Saana 
Päivämäärä:   25.10.10 20:44:51

millo jatkoa?

  Re: She Lost Everything. He Replace Anything.

LähettäjäDemonCat 
Päivämäärä:   25.10.10 21:37:46

*Kröhöm* Tuota noin... ':D Eiiiiiiiiiiiiköhän sitä huomenna vois tänne rustailla. ^^'

  Re: She Lost Everything. He Replace Anything.

Lähettäjä: ksdjg 
Päivämäärä:   26.10.10 04:48:44

sanaakaan en kirjotusta lukenu mutta piti tulla sanomaan miten käsittämättömän paljon otsikon urpomaiset kirjoitusvirheet häiritsee.

  Re: She Lost Everything. He Replace Anything.

LähettäjäDemonCat 
Päivämäärä:   26.10.10 19:04:37

-.-'
Tänää en jatkele, väsyttää ihan liiakseen kun on just tullut lenkiltä ja kaverin pikkusiskoja kaitsemasta... T__T'
Katotaan huomenna. :/

  Re: She Lost Everything. He Replace Anything.

Lähettäjä: ääliö.. 
Päivämäärä:   27.10.10 19:59:20

Samoin minä oon koukussa :)) Hei mut sun on pakko jatkaa toooosi nopeesti koska tää on aivan sairaaan hyvä! Huomen sun on PAKKO jatkaaa!! :)

  Re: She Lost Everything. He Replace Anything.

LähettäjäFani 
Päivämäärä:   27.10.10 22:23:22

argh niimpä!

  Re: She Lost Everything. He Replace Anything.

LähettäjäDemonCat 
Päivämäärä:   28.10.10 01:23:23

Matilda

Kun heräsin joka paikkaan koski, mutta vain ulkoisesti, onneksi. Yritin avata silmiäni, mutten kyennyt. Varovasti nostin kättäni, ja kokeilin. Silmilläni oli side. Kohta joku tarttui minua hellästi kädestä, ja piteli sitä omallaan.

"Matilda?" kuului hiljaa vierestäni. "Mikä on vointisi?"
"Parempikin voisi olla..." mumahdin hiljaa ja puristin pienesti toisen kättä.
"Kuule, Ricky lähti käymään asioilla, olemme täällä siis kaksin. Tekeekö sinun mieli mitään?"
Eli puhuja oli William. "Ei kiitos. Pärjään kyllä..." mumahdin takaisin, ja hymyilin pienesti.
William vain huokaisi. "Olen pahoillani tästä."
"Ei se mitään. Minun olisi pitänyt kuunnella sinua, ant..." ehdin sanoa, kun jotain tungettiin suuhuni. Jokin kapseli.
"Imeskeles sitä. Eikä enää anteeksi pyyntöjä. Olet jo ihan tarpeeksi pyytänyt anteeksi turhaan. Syy oli minun." Will sanoi ja silitti hellästi hiuksiani.
Olin vain vaiti ja imeskelin kapselia. Tai sitten pastillia. En tiedä.
Viagraa hän minulle tuskin syöttäisi...
"Oletko nyt varma ettet halua mitään?" Will kysyi vielä kerran.
Luoja, miten mies pystyi kuulostamaan noin surkealta? "Kiitos, mutta en." vastasin.
"Selvä." Will sanoi jotenkin dumpatun oloisena.
"Tai no... Lasillinen vettä voisi varmaan tehdä ihan hyvää." sanoin nopeasti ja Will puristi minua pienesti kädestä.
"Tulee heti." tämä sanoi, ja ote kirposi.

Kun tiesin Williamin olevan poissa, mieleni teki itkeä. Ehkä siksi että minua oltiin satutettu niin pahasti, tai sitten siksi, että tiesin Williamin olevan muualla. Kohta kuitenkin hän palasi. Ero ei ollut pitkä. Mutta silti se sattui.
Mutta enhän minä voinut nyt Williamista riippuvaiseksi tulla! Hänellähän oli töitä, enkä minä voinut niissä roikkua mukana. Olisin vain hänen tiellä, jos parkuisin päästä mukaan. Minun oli siis pysyttävä kovana, niin kuin aina ennenkin.
Mutta pystyisinkö minä siihen?
Totta. William sentään oli murtanut minut jo kerran. En voisi enää torjua tätä. En mitenkään voisi. Tiesin sen sisimmässäni. Ja hyväksyin sen ilomielin.
Hellästi Williami nosti minua sen verran että sain juotua lasin tyhjäksi. Kun tämä oli laskemassa minut takaisin makuasentoon, tartuin tätä nopeasti paidan kauluksesta, enkä päästänyt irti. Halusin olla Williamin lähellä.
Hellästi William nosti minut takaisin istuma-asentoon ja veti lähelleen. Jonkinlainen sisäinen helpotus kiiri ylitseni ja painauduni Williamiin paremmin. Hellästi William alkoi taas silittämään minua.

"Haluaisin nähdä sinut..." kuiskasin hiljaa Williamille, ja tämä pörrötti hiukan silmiäni.
"Se ei nyt valitettavasti käy. Luomesi olivat saaneet jostain allergisen reaktion, ja punoittavat, tai punoittivat vakavasti. Voin ottaa ne vasta pois tunnin kuluttua, ja sitten ainakin on varmaa, ettei niissä enää ole mitään." Will selitti ja samalla silitti rauhoittelevasti.
"Mitä tapahtui? En nimittäin muista paljoakaan sen jälkeen kun..." lopetin lauseen kesken, en halunnut muistella sitä, mitä se ukko oli minulle tehnyt.
"En kerro, vaikka kysyisit. Ainoa asia, minkä kerron, on se, että olemme nyt kotona, ja siitä miehestä ei ole enää meille vaivaa." Will sanoi rauhoittavasti, ja laski minut makuasentoon. "Nukuhan nyt, niin haavasi paranevat nopeammin."
"Mistä sinä sen tiedät?" kysyin ihmeissäni.
"Kokemusta omaava." Will totesi tyynesti, kuin vastaus olisi edelliseen lausahdukseensa. Mutta tarkoitinkin, että miten niin ukko ei meitä enää häiritsisi? Vaikka se kylläkin oli ihan ykkös juttu.

......

Muutaman päivän päästä, yritin nousta pystyyn, YKSIN, mutta Ricky porhalsi juuri silloin sisään ja tuli heti auttamaan minut pystyyn, samalla tukien jokaista askeltani.

"Et saisi vielä yrittää kävellä." Rick snoi määräilevästi ja mulkaisin tätä paheksuvasti.
"Totta kai pitäisi. En minä nyt voi vain sängyssä makoilla. Haluan liikkua." älähdin ja tyrkkäsin itseni irti Rickyn otteesta, vain horjahtaakseni melkein përseelleni, mutta Will sai takaa kiinni.
"Kuuntele häntä, eli sänkyyn siitä." Will sanoi ankarasti.
"Suu kiinni, ukko." ärähdin Williamille ja riuhtaisin itseni irti tämän otteesta.
Horjahdin ensin pienesti, mutta löysin heti tasapainon ja mulkaisin molempia.
William huokaisi ja virnisti pienesti. "Olet sinä kyllä..."
"Tiedetään, mutta olenhan sentään suomalainen nainen." totesin pienesti näyttäen kieltäni, ennen kuin tallustelin vessaan.
Vihdoin ja viimein saan olla rauhassa...

------

Laitan Williamin osuuden joskus... :p Nyt käyn nuq...

  Re: She Lost Everything. He Replace Anything.

LähettäjäFani 
Päivämäärä:   28.10.10 12:55:44

: )nice! vaikka olisin toivonu että tuota kohtaa josa matilda haluaa karkuun nii ois kestäny enemmä--

  Re: She Lost Everything. He Replace Anything.

Lähettäjä: <3 
Päivämäärä:   28.10.10 13:34:21

Jatkoa vihdoinkin :D ihanaa

  Re: She Lost Everything. He Replace Anything.

LähettäjäDemonCat 
Päivämäärä:   30.10.10 13:03:15

William

Käänsin katseeni Rickyyn, ja tämä minuun. Vaihdoimme merkittävän katseen ja me molemmat painoimme katseen alas samalla hieraisten niskaamme. Tiesimme molemmat sen.
Ylisuojelimme Matildaa. Minua se ei haitannut muuten kuin, että Ricky oli liian innostunut tämän hoivaamisesta, mikä merkitsi että puukkohippastelu oli lähellä. Paitsi siinä saattoi olla aseitakin mukana. Ja se hoidettaisiin niin ettei Matilda tietäisi mitään. Naista oli turha säikytellä enempää.
Kohta Matilda tulikin ulos vessasta. Otin pari askelta tätä kohti kun tämä horjahti, mutta Matildan jäätävä mulkaisu jähmetti minut. En ollut koskaan nähnyt niin kylmää katsetta naiselta. Mutta teräksen harmaat silmät varmaan auttoivat asiaa.
Vilkaisin Rickyä joka oli myös jähmettynyt paikoilleen kun Matilda oli mulkaissut tätä.
Maxwell luikerteli Matildan luo ja katsoin ihmeissäni kun nainen kyykistyi tämän luo ja silitti käärmettä.
No johan on nainen...
Vilkaisin taas Rickyä ja tämän ilme oli suurinpiirtein samanlainen kuin minun: tärähtänyt. Vielä enemmän hän näytti tärähtäneeltä, mutta niin minäkin, kun Matilda otti Maxwellin olkapäilleen makoilemaan, ja käärme näytti pitävän siitä.
Selvä, jotenkin tuntuu siltä että toi käärme saa tyytyä itse metsästämään ulkona, ei enää valmiiksi pyydystettyjä rottia.
Mutta kun huomasin Matildan lempeän hymyn käärmettä kohtaan, se sai sappeni jokseinkin kiehumaan enemmän, ja tiesin että olen kallion reunalla tuon naisen takia. Minun teki mieli tappaa Maxwell, tai karkoittaa se täältä, mutta hän on ollut minun ainut ystävä ja auttava... lonkero?
En edes ollut huomannut että Matilda oli tullut eteeni, ennen kuin Maxwell tökkäsi nenääni kuonollaan. Katsahdin Matildaa kysyvästi.

"Kaikki kunnossa?" tämä kysyi.
"On. Miksei olisi?" kysyin kummissani takaisin.
"Nokun sinä ja Ricky patsastelette."
"Ai?"

Huomasin vasta nytten olevani edelleen samassa asennossa kuin aiemmin ja liikahdin nopeasti kauemmas Matildasta, saaden naisen vain enemmän hämmentyneen näköiseksi. Kun Rick yritti hivuttautua Matildan lähelle, kaappasin naisen hellään halaukseen, samalla mulkaisen Rickyä varoittavasti.
Minun.
Ihme ja kumma, tunsin kyllä Matildankin painautuvan minuun. Maxwell taas luikerteli pois, sillä oli jäänyt väliimme. Ja Ricky katsoi vierestä kateudesta vihreänä.
Kerrankin minulla oli jotain, mitä hänellä ei ollut, ja mitä hän ei tulisi saamaan minulta, koskaan.

Äkisti ovikello soi. Olimme molemmat taas heti valmiusasennoissa, ja harpimme ovelle. Avasin oven varovasti, ja jähmetyin kun näin kuka siellä oli.

"No hei vaan, hani." nuori mustahiuksinen nainen sanoi virnuillen, ja tumppasi tupakkansa ennen kuin tuli sisään. "Miten menee?"
"Sesilija, mitä sinä täällä teet?" kysyin ihmeissäni ja nainen käänsi kysyvän katseen minuun.
"Miten niin? Onhan muutkin täällä, vai?" tämä sanoi ihmetellen.
"Miten niin muut??" kysyin ärähtäen, en nimittäin yhtään tiennyt mistä nainen höpisi.
"'Isä' käski meidän kaikkien kokoontua tänne. Sun kämppäs on turvallisin, ja myöskin isoin, eikä tule maksamaan varmastikaan mitään. Etkö muista mikä päivä tänään on?" Sesilja sanoi kädet puuskassa, samalla kun sulattelin kuulemaani.
"Voi pyhä Pietari... Se vuosittainen kokous..." mumisin ja pudistin päätääni. Matilda pitäisi saada pois, tai vähintään jonnekkin piiloon.
"Älä vain sano että unohdit." Sesilja sanoi ihmeissään.
"Kyllä, unohdin, eikä minulla ole mitään tarjoiltavaa. Kuule, minä menen tekemään puheluita, ja patistan Rickyn laittamaan paikkoja kuntoon, avaisitko sinä ovea?" kysyin Sesiljalta ja tämä nyökkäsi pienesti. "Kiitos."

Harpoin nopeasti takaisin makkariini, ja selitin Rickylle tilanteen japaniksi, ja tämä alkoi kiroamaan, mikä sain Matildan ihmettelemään.

"Matilda, minun on vietävä sinut kasvihuoneeseen, etkä saa poistua sieltä, tuliko selväksi?" sanoin nopeasti ja nainen näytti hämmentyvän.
"Miksi?" tämä kysyi ihmeissään.
"Koska... Tänne on tulossa porukkaa, enkä halua että sinä pelästyt heitä. Olet muutenkin niin pahasti haavoittunut, ja suurin osa tyypeistä ovat hirvittävän rajuja." selitin nopeasti, samalla kun talutin Matildaa kohti kasvihuoneen ovea.
"Mut-, mut-, mut..." tämä änkytti samalla kun käveli.
"Ei muttia. Maxwell ja kasvit ovat sinulle seurana." totesin nopeasti, kun työnsin Matildan sisään.
"Herran jestas, William, mikä nyt siinä mättää jos paria tyyppiä kättelen?" Matilda kysyi ihmeissään ja kääntyi katsomaan minuun kädet puuskassa.
"Se että he ovat samanlaisia murhaajia kuin minäkin. Ole nyt vain täällä, kiitos." totesin ja vedin oven kiinni, sekä lukitsin sen.
Kuulin Matildan huokaisevan syvään, ja lähdin, sillä ei ollut aikaa hukattavaksi. Oli pakko tehdä ruokatilauksia.
Jep, tuo nainen tosiaan on sekoittanut pääni...

  Re: She Lost Everything. He Replace Anything.

Lähettäjä: ääliö.. 
Päivämäärä:   30.10.10 16:19:16

Ihanat jatkot :) <3 tän pitää taas nopeeesti jatkuu<33 :))

  Re: She Lost Everything. He Replace Anything.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   30.10.10 17:24:26

Ihana :))Jatkeleppas :))

  Re: She Lost Everything. He Replace Anything.

Lähettäjä: Tuutikki 
Päivämäärä:   30.10.10 18:14:39

Löysin tän vasta nyt ja luin alusta asti. Tykkään tosi paljon! Sait siis lukijan :D ainoa kohta, joka oli mielestäni outo ja epämääräinen oli se kohta, kun ne karkas sieltä Tobylta. Ne kohtaukset ois voinu kuvailla selkeämmin, ja jotain siitä mun mielestä puuttui.
Mutta siis kokonaisuudessaan oon tykänny ja alan varmasti lukemaan! :D
Muuten, mistä voisin lukea muita sun kirjoituksia?

  Re: She Lost Everything. He Replace Anything.

LähettäjäDemonCat 
Päivämäärä:   30.10.10 22:08:10

Kiitokset kaikille, laitan kohta uuden palstan kun tämä täyttyy näköjään. :)

Tuutikki// Täältähän sinä pystyt minun aiempiakin tekemiäni tarinoita lukemaan, jos onnellasi löydät. :) Löytyy joko "DC" tai ihan "DemonCat". ^^ Kannattaa ihan avoimesti kysellä. :P Ajattelin kyllä jonkun paikan etsiä minne julkaisen kaikki aiemmat, tallessa olevat, tuotokseni. :) Eli sais ehottaa sivustoja, jolta ne eivät katoaisi näin nopeasti. :D

Tänne uuet kohan tulee tämä täyteen:
http://forum.hevostalli.net/read.php?f=11&i=807326&t=807326

  Re: She Lost Everything. He Replace Anything.

Lähettäjä: lool 
Päivämäärä:   30.11.10 01:15:45

Oli täyttä shaissee. Ihan älyttömän paska juoni eikä mitään mielenkiintoa. Älyttömästi kirjotusvirheitä mikä häiritsi suunnattomasti. Lopeta tähän paikkaan, jos ymmärrät omaa parastas.

  Re: She Lost Everything. He Replace Anything.

Lähettäjä: DC 
Päivämäärä:   30.11.10 15:20:42

Tuutikki// Kyllä täältä ht.net'istä vois löytyy kaikki aiemmatkin kirjoitukset, vaikka ne vanhoja ovatkin, sillä pari muutakin on niitä kysellyt ja löytäneet. Laita kysely topikki pystyyn, ja katso miten käy? :3 Itselläni ei valitettavasti oo aikaa oikee sitä homaa ite hoitaa, sillä koneelle pääsy on aika vaikeeta tälläsellä maailmanlaajuisella opistolla... -.-' Nytki pääsin vaa pikasesti pyörähtää. :(

lool// F*ck you. En varmana lopeta, kunnes ite tähän kyllästyn. Painu muualle @!#$, sillä niitä on ollut jo ihan tarpeeksi. >_>*

Jahas, teen uuen topicin....

   Ylös ⇑   


Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.