Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  I have everything but the boy (poika+poika)

Lähettäjä: secret 
Päivämäärä:   18.6.10 16:32:48

Eli ite oon tehny tälläsen lyhyen tarinan, ja jatkan sitä jos joku niin haluaa:D ja muistutan, että ihan omaks iloks kirjotan, ja sen takia teksi on just sellasta ku ite haluan.Ja sitte vielä.Kielioppivirheitä voi löytyä paljonki,mutta niistä on aika turha alkaa valittamaan:)) mut kiitos jos jaksatte lukea, ja ennenkaikkea kommentoida.!
Niin ja pliis jotain rakentavaa:D

Pete:
Katson sinua.Olet komea.En uskalla kertoa tunteistani sinua kohtaan kenellekkään.Näen sinusta unta joka yö.Kun tajusin tunteeni, menin paniikkiin.Ei kukaan hyväksy homoja.Minulta meni jonkin aikaa totutella ajatukseen.Haaveilen sinusta.Olemme tunteneet monta vuotta, ja olemme parhaita kavereita edelleen.

-Mitäs tää meijän Pete täällä yksinään mietiskelee?Erik kysyy haroen samalla paksuja tummia hiuksiaan.Erikin vieressä seisoo Anna,Erikin tyttöystävä.
-Hei mun täytyy mennä.Nähää illalla.Anna antaa pusun Erikin poskelle, ja kävelee keimaillen pois.
-Pete, meidän täytyy jutella.Erik istahtaa mun vieree ja mä haistelen sen hyvää tuoksua.
-Mun täytyy varmaan jättää Anna mahollisimman pian.Katson häntä ja nosta kysyvästi kulmakarvojani.
-No emmä enää tunne sitä kohti sillee niinku aikasemmin oon tuntenu.Nyökyttelen pojan suuntaan, mutta en sano mitään.
-Mut eikse sunki mielestä oo loukkaavampaa olla yhes vaik ei enää välitä samaltaval.
-No on se kyl.Ainaki itelle jos kävis niin.Pidän kasvoni peruslukemilla, mutta sisimmissäni riemuitsen.Kohta se on sitä kuuluisaa vapaata riistaa.
-Ajattelin et jätän sen tänää, ku meen käymää niillä.Voisinks mä tulla sen jälkee teille vaik kaville?Nyökkään vain, ja nousen seisomaan.
-Katellaa.
-Juu moi.
Mä kävelin ruokiksella himaan safkaamaa jotain, mut eipä sieltä paljon leipää parempaa löytyny.Riisuin päällysvaatteet ja menin nukkumaan.Näin taas kerran unta tosta söpläisestä.
Seuraavan kerran heräsin ovikellon ääneen.Pomppaan nopeesti ylös, ja juoksen pelkästään bokserit jalassa aukaisemaan oven.
Erik seisoo siinä ovella ruskeat, melkein mustat silmät nauliutuneena mun kaulakoruun.
-Joo tuu vaa sisää.

tää on aika lyhyt pätkä mut haluun tietää vaan että haluisko joku että jatkan?:))

Re: I have everything but the boy (poika+poika)

Lähettäjä: Bitchgirl 
Päivämäärä:   18.6.10 16:46:41

Alku on ainaki tosi lupaava! Minä ainaki luen jatkossakin :)) muutaman kirjotusvirheen paikansin mutta ei ne menoo haittaa. Jatkoojatkooo

Lähettäjä: Pavetsi 
Päivämäärä:   18.6.10 16:47:08

Ihan hyvä, jatkoa :)

Lähettäjä: ....... 
Päivämäärä:   18.6.10 16:49:39

jatka vaan,minä ainakin luen :)

Lähettäjä: Miaun 
Päivämäärä:   18.6.10 18:50:01

Pisteen ja seuraavan kirjaimen väliin tulee välilyönti.

Lähettäjä: kokis-yrtti 
Päivämäärä:   18.6.10 20:39:51

jatka ehottomasti!

Päivämäärä:   18.6.10 20:49:02

juu jatkan huomenna ku meen kotia:)

Lähettäjä: :)) 
Päivämäärä:   18.6.10 21:53:16

alku kuulosti ainaki hyvältä, jatka vaan! :)

Päivämäärä:   19.6.10 00:42:50

jatkan sittenki nyt:))

Erik tepastelee sisään tummanruskeaksi petsatusta ovesta ja hymyilee vaisusti.
-No nyt me ollaan sit erottu. Katson häntä pitkään, mutta en uskalla hymyillä, vaan nyökyttelen päätäni pienellä liikkeellä.
-Miltä susta tuntuu?Onks näin parempi?
-Joo. Vähä haikee fiilis mut näin on parempi. Taputan poikaa olalle ja hymyilen leveesti.
-Noni tuu ottaa keittiöö ni keitetää ne kahvit, jotka lupasin. Juomme kahvejamme hiljaisina. Katson Erikin sormia, kun hän näprää pöytäliinan reunushapsuja. Mietin miltä tuntuisi, jos nuo vahvat sormet olisivat kaulallani. Hyväilisivät poskiani ja liikuisivat kevyesti leveällä rintakehälläni. Ei! Tämän on loputtava. Ei ole oikein himoita ystäväänsä, joka on juuri eronnut, ja kaiken lisäksi hetero.
-Tää on aika noloo, mut musta on jo pari viikkoo tuntunu et oon ihastunu. Erik tuijottaa nolona kahvikuppiaan, aivan kuin hän olisi vahingossa möläyttänyt jotain.
Yhtäkkiä tajuan olevani melkein alasti, ja käveleen huoneeseeni mitään sanomatta. Kun käännyn ovelle päin, näpräten samalla housujani kiinni, huomaan Erikin tulleen ovelle.
-No, ketä kohtaan sulla niitä tunteita sitte on?
-Äh..Emmä voi sanoo. Se on viel vähä aikasta. Katson poikaa silmiin, ja nostan kulmakarvojani kysyvästi.
-Hei. Ihan oikeesti. En mä vielä haluu kertoo. Hymyilen hänelle ilkikurisesti, jä hän tönäisee minua leikillään. Nappaan kaapista ison valkoisen t-paidan ja askartelen sen päälleni. Kävelemme peräkkäin hämärään olohuoneeseen, ja avaan television.
-Miten muuten Anna reagoi ku sanoit sille?
-Se sano vetäs kunnon litsarin ja käski painumaan vïttuun. Väännän naamani hienoiselle irvistykselle, ja urahdan hiljaa.
-Voi sua. Lausun sanat muka myötätuntoisesti, ja silitän poikaa olkapäähän. Hän tapittaa naama peruslukemilla turkoosinsinisiä silmiäni, ja purskahdamme raikuvaan nauruun. Hän läppäisee käsivarttani hellästi.
-Apina.
-Sä oot.
-En. Sinä oot.
Tönäisen pojan hänen takanaan olevaan suureen, nahkaiseen nojatuoliin, ja alan seikkailemaan kanavilla.

no, tossa vähäsen, jatkan luultavasti huomenna, tai joskus:))
kiitos kommenteista, toivon enemmän jotain rakentavaa:))

Päivämäärä:   19.6.10 00:44:38

anteeks tossa ei pitäs lukee ''se sano vetäs..'' vaan ''se vetäs''

anteeks, pahoittelen kirjotusvirheitä:)

Lähettäjä: mil 
Päivämäärä:   19.6.10 14:00:38

ihan kivalta vaikutaa :)
jotain kirjoitusvirheitä voisit tarkistella ja kuvailua kaipaisin ehkä hiukan enemmän...

Päivämäärä:   19.6.10 20:16:46

ookei:) kiitos kommenteista, lupaan jatkossa kattoo noi paremmin:)

Lähettäjä: xcvbnm 
Päivämäärä:   21.6.10 01:03:56

SÄ UNOHAT AINA SEN ET PISTEEN JÄLKEEN TULEE VÄLI ARGGHHHG "!j24weyir

kiiitos

Lähettäjä: jgd 
Päivämäärä:   21.6.10 17:14:21

sori vaan mutta kyllä se on täs muistanu tos tokassa noi välit pisteen jälkee..

Päivämäärä:   21.6.10 22:07:58

noniin ja jatkoa..

Erik:

Me istutaa Peten kans ihan hiljaa ja katotaa jotain Maverick-nimistä leffaa. Yhtäkkiä mun puhelin alkaa tärissemään taskussa. Soittaja on äiti.
-Haloo.
-Haloo. Missä päin oot? Oon tulossa töistä ni voin ottaa kyytiin.
-Oon tässä Petellä. Ajat siitä Prisman vierestä sinne uusille kerrostaloille ni se on heti eka siinä mutkassa. Soittele ku oot pihassa ni tuun alas.
-Ehkä noin viisi minuuttia niin olen siinä.
-Heippa. Painan puhelun katki ja katson Peteen.
-Ai tuleeks sun mutsi hakee sut?
-Joo. Viiden minuutin päästä tässä.
Pete nyökkää.
-Tuuthan sä huomennaki tänne ku yksin on vähä tylsää?
-Joo ei mulla varmaan mitää muutakaa oo.
Puhelimeni tärisee taskussa äitin saapumisen merkiksi.
Panen valkoiset skeittikengät jalkoihini ja sanon heipat Petelle. Hän hymyilee mulle niin sulosesti et mun sydän melkein lentää ulos rinnasta. Punastun hieman, ja kiitän onneani, että eteisessä on niin hämärää ettei poika huomaa sitä. Kävelen vielä maalilta haisevaan rappukäytävään, ja tervehdin vastaantulevaa pyöreää, ja komeasti harmaantunutta mummoa. Hän hymyilee minulle leveästi ryppyisillä huulillaan.
Astun kerrostalosta ulos pakkaseen. Etsin katseellani meidän autoa, kunnes se osuu upouuteen mustaan Audiin. Siellä kuskin paikalla näkyy äitini joka hymyilee mulle tosi huvittavasti.
-Otetaa huiput tossa seuraavalla suoralla, sanon innokkaasti.
-Hei. Vähän rajaa. Emmä viitsisi heti lähettää tätä romuttamolle. En ole mikään rallikuski. Naurahdan hiljaa.
Kotona kävelen suoraan omaan huoneeseeni, riisun vaatteet ja alan nukkumaan. Katselen hetken yöpöydälläni olevaa Peten kuvaa ja annan hymyn karata huulilleni.

Nyt hävis inspiraatio, jatkan luultavasti huomenna tän Erik-pätkän loppuun.

Lähettäjä: Saana 
Päivämäärä:   22.6.10 11:53:46

jatkoa :) hirveän hyvä tarina ;)

Lähettäjä: aasintäti 
Päivämäärä:   22.6.10 12:09:57

jatkoa! tää on mielenkiintonen

Päivämäärä:   22.6.10 13:46:37

nyt jatkan tätä Erik-pätkää :))

Kävelen pimeyteen..En saa henkeä. Alan juosta, mutta jalkani eivät kanna. Yhtäkkiä pimeydestä kävelee tuttu hahmo. Se on Pete. Hän silittää poskeani hiljaa, ja nostaa minut vahvoille käsivarsilleen. Kierrän käteni hänen ruskettuneen kaulansa ympärille, ja upotan sormeni hänen uskomattoman vahvoihin ja paksuihin hiuksiin. Huokailen hiljaa.

Havahdun hereille, kun herätyskelloni alkaa soimaan.
-Perhana! Unohdin taas kerran laittaa sen pois päältä, ja sen takia suloinen uneni katkesi.
-Saamarin saamari. Huoneeni ovi avautuu hiljaa, ja äitini kiharapää katsoo uteliaasti sisään.
-Mitä sä tähän aikaa täällä kiroat.
-Hyvä uni jäi kesken ku unohin asettaa herätyksen pois.
-Aijaa. Äitini nyökäyttää päätä ja vedän peiton pääni yli.
-Lähden tänään käymään mökillä. Katso ettei Kaisa lähde kotoa, hän on kotiarestissa.
-Juu. Mut saanko nyt nukkuu?
-Joo. Heihei sitten rakas.
-Heippa.

Herään seuraavan kerran 13- vuotiaan siskoni kiroillessa huoneeni vieressä olevassa vessassa.
-Turpa kiinni pentu. Yritin nukkua.
-Lopeta toi niuhottaminen.
Nousen ylös, ja vilkaisen kaapinovessa olevaan peiliin. Irvistän, kun muistan, että joudun vahtimaan Kaisaa. Tyttö on ihan kiva, mutta kavereittensa seurauksena ärsyttävä pissis. Katselin huoneeni avoimesta ovesta, kun Kaisa harjasi kastanjanruskeita hiuksiaan käytävän peilipöydän edessä. Hiukset kihartuivat nätisti korkkiruuveille, ja tyttö tiesi itsekin olevansa hyvin nätti. Tietenkin ilman meikkiä, eikä niitä hirveitä kerroksia sotamaalauksia naamassaan.
Kävelen keittiöön, ja otan ison motillisen Kaisan keittämää, arvatenkin ällöttävän vahvaa kahvia, ja kävelen tupakalle.
-Heitätsä yhen röökin?
-En todellakaa.
-Saat mult femman.
-No mut et sit kerro mutsille. Annan hänelle röökin, mutta en raaski ottaa hänen viimeisiä rahojaan. Tosin olen aika varma, että ne menee johonki mäkkiateriaan.
-Koska mun täytyy jäädä pitämää vahtii tänne, ni pyydän Peten tänne.
-Okei.
-Pyydä itelles joku yks kaveri ni me saadaan olla rauhassa. Katselen kun kaisa imee röökiään, ja puhaltaa savut hitaasti ulos suustaan.
-Erik, saanko kysyy yhen jutun?
-Juu anna tulla vaa.
-Miks jätit Annan?
Kerron hetken emmittyäni Kaisalle, että epäilen olevani homo.
-Vähä sä oot ihana ku kerrot mulle! Kaisa halaa minua kovaa, ja en voi muuta kuin nauraa.
-No, oothan sä kumminki mun sisko. Mut onkse sun mielestä ällöttävää, et sun oma veli tykkää pojista?
-No ei todellakaan ole. Musta se on aika söpöö.
Naurahdan hiljaa, ja kävelen sisälle.
Nappaan kännykkäni yöpöydältäni, ja valitsen Peten numeron.
-Pete.
-Moi täs on Erik. Tuutko tänne, ku mutsi lähti mökille, ja mun pitää vahtii tota yhtä.
-Mitä ihmettä? Se on 13.
-Tiiän, mut se on kotiarestissa.
-Ookei. Ai tuunksmä yöks?
-Joo tuu vaa.
-Oon siellä varmaan kahen kolmen tunnin päästä.
-Jeps. Moikka. Painan punaista luuria, ennen kuin Pete kerkiää vastata. Puen päälleni tummansiniset farkut, punaisen t-paidan, ja ison mustan hupparin. Otan äitin jättämät rahat keittiön pöydältä, ja lähden kauppaan.

Olen juuri saanut riisin ja kermakanakastikkeen vamiiksi, kun ovikello soi. Menen avaamaan, ja siellä takana Pete hymyilee minulle söpösti Mustien hiustensa takaa. Hän astuu ohitseni sisään, ja haistan hänen hajuvetensä tuoksun nenässäni.
-Vitsi tääl tuoksuu hyvä. Saanks mäki tota safkaa?
-No tottakai. Työnnän pojan edelläni keittiöön, ja nappaan kolme lautasta kaapista.
-Kaisa! Syömään.
-Juu tuun ihan kohta. Lappaan ruokaa lautaselleni, ja alan syömään hiljaa. Katson Peteä, kun hän tunkee ensimmäisen hharukallisen ruokaa suuhunsa.
-Vähä tää on hyvää! Mistä sä oot oppinu kokkaa näin hyvin? Etsä peruskoulussa köksäntunneilla koskaan tehny näin hyvää ruokaa.
-Mutsi on opettanu mua. Emmä ees koskaan tehny siel mitää, mähän olin kovis. Ei ne saa tehä mitää koulussa. Räkätämme hiljaa, ja syömme ruokaa hyvällä ruokahalulla.

Eli, pojat ovat siis amiksessa tokalla, opiskelevat peltiseppähitsaajiksi..Tää on aika tylsä pätkä mut nyt haluaisin, että joku sanois omia mielipiteitään tarinasta. Ei kirjotusvirheistä, vaan siitä mihin suuntaan haluaisi tarinan jatkuvan. Mulla on kyllä juoni jo valmiina, mutta voihan sitä aina muuttaa:))

Päivämäärä:   22.6.10 14:30:37

ja kyllä ihan kaikki kommentti on tervetullutta..kirjotan tänää aika pitkän pätkän, tai kaksi, ja huomenna varmaan kans, koska sit mulla on niin paljon tekemistä etten kerkee tehä :)) toivottavasti tykkäätte:))

Lähettäjä: mil 
Päivämäärä:   22.6.10 19:21:51

mä ainakin tykkään ja olit kuvailuakin laittanu hyvä! :D
muutamia pieniä kirjotusvirheitä oli mutta ei kummempia :)
ei kai muuta kuin jatkoa vain ;D

Päivämäärä:   22.6.10 20:37:35

Jatkoo :)

Päivämäärä:   22.6.10 20:43:30

no tässä tulee jatkoa, Peten näkökulmasta..

Pete:

Siirrän katseeni melkein tyhjästä ruokalautasesta Erikiin, ja katselen häntä hiljaa. En olisi oikeasti uskonut, että koskaan tuo jätkä osaisi tehdä näin hyvää ruokaa. Mietin, miltä poika näyttää kokatessa ja nauran yksin ajatuksilleni.
-Mitä sä naurat? Emmä nyt noin kamalalta voi näyttää.
-En mitää sulle. Kuhan on vaan vilkas mielikuvitus. Erik hymyilee minulle vähän, ja samalla keittiön ovesta juoksee Erikin iloinen pikkusisko.
-Moi! Erik, mun kaveri Annika tulee ihan just, ni käviskö mitenkää et lähen illemmalla käymää sen kans ulkona.
-Ei käy. Sä oot kotiarestissa.
-Jooko pliis. Lupaan tiskata koko sen ajan ku mutsi tulee.
-Et varmasti mene. Kuinka kauan muuten mutsi on pois?
-Se tulee viikon päästä. Mut mun kotiaresti loppuu huomenna, enää tänää oon arestis. Katselen Erikiä hänen komennellessa siskoaan. Äärettömän sulonen jätkä, varsinki sillon ku pätee jotain. Ja taas ajatukseni lentää. Kuinka ihanaa olisi painaa huulet noille päteville huulille..Äh, tää on ihan syvältä. En voi kertoo sille yhtään mun tunteista. Se varmaa löis mut teholle. Vien astiani altaaseen, ja samassa puhelimeni alkaa piristä iloisesti.
-Pete.
-Mummosi tässä. Oliskohan se äiti siinä vieressä?
-Ei se nyt oo, ku oon mun kaverilla. Söpöllä sellasella, jatkan mielessäni.
-No voi harmi. Minulla olisi ollut niin tärkeää asiaa, ja hän ei itse vastaa puhelimeen. Mummo puhuu värisevällä, mutta erittäin pehmeällä äänellä, ja sitä voisi kuunnella vaikka kuinka kauan.
-No, mitä asiaa sulla ois ollu, voin välittää sitte ku meen kotiin.
-Sinun äitisi lapsuudenystävä on joutunut onnettomuuteen, ja haluaisi tavata hänet ennen kuin aika jättää.
-Okei, no mä soitan sen työnumeroon nyt.
-Kiitos. Olenhan minä aina sanonut että olet suosikki tyttärenpoikani.
-Mummi, ei niitä oo muita ku minä, muistutan, ja hymyilen samalla leveästi.
-Noniin, pitää tästä mennä, vaari siellä jo huutelee. Heihei ja pidä itsestäsi ja siskostasi hyvää huolta.
-Juu heippa. Erik katsoo minua uteliaana ja nostaa kulmakarvojaan. Päätän vähän ärsyttää häntä, ja kävelen vain tupakalle.
-Voit kertoo. Erik puhuu todellä uteliaan kärsimättömään sävyyn.
-Ei mun tarvi sulle kertoo sitä. Sanon ärsytäävän pehmeällä äänellä.
-Noni heko heko sano jo. Sytytän röökin ja puhallan savut Erikin naamalle, käännyn sitten selin poikaan. Yhtäkkiä tunnen vahvat kädet ympärilläni, ja jalkani nousee maasta. Erik heilauttaa minua kerran taaksepäin, ja viskaa sitten lumihankeen, mutta kerkeen napata hänen takistaan, joten hän tulee ryminällä viereeni makaamaan. Ulvomme naurusta, kunnes tajuamme, että terassilla kessuttelee kaksi teini-ikäistä tyttöä, nauravat myös. Nousen hangesta hymyillen, ja vedän Erikin ojennetusta kädestä mukanani. En tajua päästää irti, vaan vedän häntä perässäni jotain viisi metriä, kunnes kuulen takaani ähkäisyn. Käännyn salamana ympäri, ja huomaan Erik olevan kaksinkerroin maassa, selvästi joku hätänä.
-Erik, mikä sulle tuli. Kumarrun nopeasti pojan viereen, ja nostan hänen leukaansa ylöspäin. Poika räjähtää nauruun, ja ennen kuin kerkeen silmiäni räpäyttää, makaan taas jäätävän kylmässä lumessa. Nyt tytöt ulvovat minulle naurusta, ja menen supattamaan jotain Erikin korvaan. Nyökäytämme toisille päätä, ja nappaamme kummatkin yhden tytön, ja viskaamme ne hankeen. Näytän kieltä perään, ja kävelen sisälle.

Pelaamme melkein koko illan Erikin huoneessa pleikkaria, ja huvitumme kun tytöt huutavat meidät keittiöön. Pysähdyn ovelle, ja kun Erik kävelee ohitseni, hänen kätensä hipaisee takapuoltani. Puraisen huultani, nappaan kännykkäni sängyltä ja kävelen jäljessä keittiöön. Yritämme pidätellä naurua, kun tytöt esittelevät meille ylpeinä leipomaansa suklaapiirakkaa.
-Voi kai tätä maistaa. Erik nappaa nopeasti palasen, ja puraisee sitä. Syömme piirakkamme, ja alamme maistelemaan viiniä. Tytöt kittaa sitä antaumuksella, ja tunnin päästä ne jo makaa sammuneina sohvalla. Katsomme toisiamme, ja Erik hymyilee minulle vinosti.
-Ei ne osaa hillitä itteensä.
-Näköjää. Hipsutamme päitämme pyöritellen Erikin huoneeseen. Katson kelloa, joka näyttää puolta yhtä.
-Pelataa viel yks peli.
-Joo mut mä voitan. Katselen muka tylsistyneenä poikaa, ja hän tönäisee minut sängylle makaamaan, ja taas kerran olen nopeampi, ja hän tulee perässä.
-Sä teet tän aina, se marisee. Hymyilen jätkälle ilkikurisesti. Nautitusta alkoholimäärästä johtuen, en mieti sen enempiä, vaan vedän pojan päälleni ja näykin häntä kaulasta ja korvanlehdestä. Hän huokaisee hiljaa, ja silittää poskeani. Yhtäkkiä liike loppuu, ja hän sammuu päälleni. Käännän hänet viereeni, ja alan nukkumaan.

Seuraavana aamuna herään kamalaan päänsärkyyn.

hei nyt jatkan myöhemmin..varmaa tunnin parin päästä

Lähettäjä: hehjoopmo 
Päivämäärä:   22.6.10 21:25:12

VÄHÄ IHANA:)<3 oon ihan koukus tähä:D<3 kirjottaja mä tunnen sut, tai oon sun sisko oikeestaa:D:D:DD

JATKOOO JA ÄKKIÄ!:D<3

Lähettäjä: huuko 
Päivämäärä:   22.6.10 21:53:50

aaws, ihana ku kumpikaan ei tiedä toisen tunteista, niin sillee jännä!♥ ja kiva ku jatkoakin tulee näin nopeaa. i like!!

Päivämäärä:   22.6.10 22:53:26

no onhan se hyvä et tykätää ;)<3 jatkoa kai tänään:)

Päivämäärä:   23.6.10 00:01:47

ja jatkuu vielä peten näkökulmasta:D

Haron hiuksiani ja katson kelloa kännykästäni. Puol seittämän. Ärsyttää. Aina ku juon ni en pysty nukkumaan aamulla. Puen hupparin päälleni ja hipsin hiljaa ulos Erikin huoneesta. Eilisillan tapahtumat vilisevät päässäni kuin filminauha, ja painan otsani vessan viileään kaakeliseinään. Huuhtelen kasvoni, nappaan takkini naulakosta, pujotan kengät jalkaani ja kävelen ulos koko hiivatin talosta. Olen niin vihainen itselleni, ettei sitä tunnetta voi edes kuivailla. Minkä ihmeen takia mun pitää AINA pilata kaikki omalla tyhmyydellä? Oon mäki yks sekopää. Paiskaan Erikin kodin portin voimalla kiinni, ja saan vihaisen katseen ohikävelevältä aamuvirkulta naiselta. En jaksa välittää, vaan kävelen noein askelin kotiin, nappaan pari särkylääkettä poskeen ja menen nukkumaan.

Havahdun hirveeseen kolinaan, ja tassuttelen keittiöön. Äiti pakkaa tavaroita keittiön kaapeista laatikkoon. Yskäisen saadakseni äitini huomion, ja katson häntä kysyvästi.
-Ai sä heräsit jo. Tuu auttaa näitten tavaroiden kanssa.
-Mitä ihmettä sä teet?
-Me muutetaan.
-Mitä? Minne?
-Espanjaan. Sain siirron sinne. Kuulitko muuten jo ikävät uutiset? Se mun lapsuuden ystävä kuoli juuri kun olin ajamassa takaisin kotiin. Äiti nyyhkyttää hiljaa, ja menen halaamaan häntä lujaa.
-Hei. Otappa tosta pari laatikkoa ja mee laittamaan tavaroitas, hän sanoo itkun laannuttua. Havahdun todellisuuteen, ja muistan mitä äiti juuri kertoi. Muutamme ESPANJAAN.
-Kuinka kauan me siellä?
-Ei muuta ku vähä yli puol vuotta. Ku? Vihani kasvaa aamuista kymmenkertaseksi, mutta äidin takia nielen sen, ja menen huoneeseeni. Nostan kaikki vaatteeni kaapista laatikkoon, ja suljen laatikon vahvalla teipillä. Siirryn pöydän kimppuun, ja käteeni osuu jokin neliskulmainen painava esine. Erikin kuva ja kauniit kultareunuksiset kehykset. Kyyneleet tulevat väkisin silmistäni, ja purskahdan kaameaan itkuun.

perskele ei tuu enempää, jatkoo huomenissa..

Päivämäärä:   23.6.10 01:26:08

Tää on ihana, jatkoo <3

Päivämäärä:   23.6.10 09:05:19

jännäksi menee <3 ja jatkoa odottelen (:

Päivämäärä:   23.6.10 13:17:00

ja vielä peten näkökulmasta.

Pete:

-Äiti! Saanko käydä viemässä yhen kirjeen postiin ennen ku lähetää?
-Joo voit viedä. Älä jää vitkuttelemaan vaan tuu nopeesti.
Kävelen ripein askelin postille, ja tiputan kirjeen laatikkoon. Kirjeen päällä lukee Erik mahdollisimman siistillä käsialalla. Lähden kävelemään takaisin kotiin, joka on kohta jonkun muun koti.
Lastaamme äidin ja kaksoissiskoni Petran kanssa tavaramme kuorma-autoon, ja lähdemme äidin mersulla kohti lentokenttää.
Ostan kentältä lehden, ja yritän lukea koneessa, mutta mielessäni pyörii ainoastaan yksi asia. En tule näkemään Erikiä pitkään aikaan.

jatkan tunnin päästä nyt pitöö mennä:)
jatkuu erikin näkökulmasta

Päivämäärä:   23.6.10 14:05:16

vooi ei miten tässä käy! :o ♥

Päivämäärä:   23.6.10 16:41:42

Erik:

-Erik herää! Avaan silmäni, mutta kun aurinko paistaa kirkkaasti naamalle, suljen ne yhtä nopeasti. Mietin eilisiltaa. Kokeilen kädelläni vieressäni olevaa paikkaa, mutta harmikseni huomaan sen olevan tyhjä.
-Kaisa, missä Pete on?
-Ei se oo täällä. Varmaan lähteny. Hän ojentaa minulle vesilasin ja särkylääkkeen, jotka otan kiitollisena vastaan. Huuhtelen pillerin kurkustani alas, ja painan pääni takaisin tyynyyn. Päässäni jyskyttää kamalasti, ja oksettaa. Pete suuteli mua. Huuliani poltteli, kun ajattelin sitä. Vaikka me oltiin ihan kännissä, mä en todella ois voinu kuvitella, että se vois tuntuu niin kivalta. Ei kivalta, vaan ihanalta. Taivaalliselta. Mieltäni painaa kumminkin yksi kysymys. Missä Pete on? Valitsen kännykästäni hänen numeron, mutta siihen ei saa yhteyttä. Niimpä tietenkin. Sitä kaduttaa.

Seuraavat päivät lintsaan koulusta. Mua ei vaan kiinnosta mennä sinne, ja olen aika varma, ettei Petekään siellä ole. Kävelen postilaatikollemme, ja selaan kasaa läpi. Yksi lasku mulle moposta, ja yksi käsin kirjoitettu kirje. Tää on pakko olla Peteltä. Avaan kirjeen vapisevin käsin, ja alan lukea.
Ihmettelet varmaan, miks kirjotan sulle kirjeen. No, sinä aamuna, kun olin teillä yötä, menin kotiin, ja minulle pamautettiin päin näköä, että muutamme samana päivää Espanjaan. Olisin halunnut jutella, mutta en kerennyt tulla käymään. Saatan tulla puolen vuoden päästä takaisin, mutta se ei ole varmaa. Välitän sinusta todella, todella paljon. Enemmän kuin sanat riittävät kuvailemaan. Ehkä näin on parempi. Sinä siellä, minä täällä Madridissa. Mulle ei voi vielä soittaa, kun ei ole uutta liittymää (tulisi aika kalliiksi soittaa suomen liittymällä. Soittelen sitten. Pusuja ja haleja. Rakkaudella Pete.

Puristan tiukasti kirjettä kädessäni. Sen takana lukee osite, johon voin laittaa kirjeitä. Silloin päätän sen. Juoksen sisälle, heitän kasan tavaroitani ja vaatteitani matkalaukkuun, tarkistan että tililläni on rahaa tarpeeksi, ja soitan lentokentälle. Kävelen ulko-ovelle, jossa taas kerran niin iloinen siskoni tulee vastaan.
-Minne sä oot menossa?
-Espanjaan.

hihhii enpäs jatka enää tänää:DD huomenna jatkoa:))

Lähettäjä: l 
Päivämäärä:   23.6.10 17:18:44

sehän teki radikaalin ratkaisun :D jännään kohtaan jätit, pätkät vois olla hiukan pitempiä mutta kyllä lyhyetkin käy...:) jatkoa vain!

Lähettäjä: bitchgirl 
Päivämäärä:   23.6.10 18:50:09

Tämähän etenee ihan kivasti :))

Päivämäärä:   23.6.10 20:24:31

Jatkoo <3

Lähettäjä: verenhimoinen(: 
Päivämäärä:   23.6.10 22:23:01

HEEY ei tähän! Eks vois vähän aikastaa tota kirjottamistas ;)) no eii. Ku just kivaan tahtiin tulee, ja ihanasti juoni etenee. Jatkoo ootellen.

Päivämäärä:   23.6.10 23:21:49

hei rakkaimmat lukijani:) tuli suunnitelmien muutos, lähden viikonlopuksi reissuun, eli maanantaina aikasintaan tulee jatkoa:)) kiitos ja kumarrus:)

Päivämäärä:   24.6.10 18:08:10

aaws miten jaksan oottaa! ♥

Lähettäjä: nipsu 
Päivämäärä:   28.6.10 13:11:20

littää :)

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   28.6.10 15:10:05

ja vähän äkkiä jatkoa !!

Lähettäjä: verenhimoinen (: 
Päivämäärä:   30.6.10 14:13:31

olisko jatkon paikka =)))

Lähettäjä: hehjoopmo 
Päivämäärä:   30.6.10 16:25:34

hei anteeks nyt kaikki mutta en pysty nyt heti ainakaan jatkamaan, illalla luultavasti tulee lisää :))

Lähettäjä: 6754 
Päivämäärä:   1.7.10 18:36:42

nni millon sitä jatkoo?

LähettäjäRiko 
Päivämäärä:   1.7.10 18:41:26

Koetapas keskittyä aikamuotoon, vaihtelee koko ajan menneestä nykyiseen.

Lähettäjä: Cielee 
Päivämäärä:   14.7.10 21:45:09

Up.

Päivämäärä:   9.8.10 19:45:01

nonnii nyt sitä jatkoo..pikkunen tauko tullu mutta laitan kohta sitä :))

Lähettäjä: heienseolluminä 
Päivämäärä:   9.8.10 21:09:31

uuuu! luin kokonaan oli tosi hyvä ;) jatkoa! <3

Lähettäjä: Mutakakku 
Päivämäärä:   9.8.10 21:50:21

Awws, jatkoo, ihana tarina! :) Sait uuden lukijan.. :D

Päivämäärä:   10.8.10 01:50:19

Lähettäjä: jokuvaa 
Päivämäärä:   10.8.10 03:38:14

ja millonhan mahtaa tulla jatkoa !? jos et enää kirjoita tarinaa niin sano se suoraa

Päivämäärä:   11.8.10 15:17:51

laitan illalla viimeistää :)

Päivämäärä:   12.8.10 16:17:10

nonnii..

Erik:

Nousen paikaltani oikomaan jäseniä. Olemme saapuneet Espanjaan, ja tunnen jo kostean ilman, joka tulvii edessäni olevasta avoimesta ovesta. Haukottelen leveästi, ja uhkea, punaiseen tiukkaan liiviin, ja siihen yhteenkuuluvaan hameeseen pukeutunut punahiuksinen lentoemäntä hymyilee minulle viekottelevasti. Virnistän leveästi ja astun miltei trooppiseen ulkoilmaan.

Kävelen kapeaa mukulakivikatua pitkin, ja raahaan perässäni äitini kallista D&G:n matkalaukkua. Katselen samalla ympärilleni, ja yritän etsiä katseellani jotain hotellin tapaista, johon voin yöpyä. Vastaani kävelee noin 2-vuotias tyttö, jolla on suuret ruskeat silmät, ja paksut mustat ja kiharat hiukset. Hymyilen hänelle, ja hän tervehtii minua espanjaksi. Jatkan matkaani tavaillen jonkun vanhan biisin sanoja, ja käännyn risteyksessä isommalle tielle, jossa jo huomaan talon, jonka kyltissä lukee ''Dormir parato''. Kävelen jonkun voimakastuoksuisen kasvin ohi, ja aulassa istuu baarijakkaralla tummanruskean pöydän takana isokokoinen, mutta ystävällisen näköinen mies.
-Hola. I need a room. Three nights, please.
-One moment. I back soon. Mies kävälee ripein askelin takahuoneeseen, ja palaa sieltä avaimen ja jonkinsortin kaavakkeen kanssa. Sen täytettyäni kävelen käytävän päähän hissille, ja etsin huoneeni. Tarvitsen pitkän matkani jälkeen lepoa. Paljon.

Herään unestani ja tilaan huonepalvelusta pienen aamupalan, jonka toimituksessa kuitenkin kestää hieman.

ähh en pysty jatkaa nyt ku mutsi hiillostaa vieressä mut tuun jossain vaiheessa jatkaa peten näkökulmasta..:))

Päivämäärä:   13.8.10 13:57:43

JATKOA LISSÄÄÄ :)) oon oottanu tätä kauon ja nyt se pätkä sit tuli että tuota joo!

Päivämäärä:   13.8.10 15:59:42

Lähettäjä: emppu 
Päivämäärä:   14.8.10 08:23:15

jatkoooo ::))))

Lähettäjä: hope 
Päivämäärä:   14.8.10 18:30:10

juoni etenee ehkä vähän liian nopeasti ja visit myös kuvailla enemmän mm. tapahtumia ja ympristöä..
Mut mie tykkään tän juonesta nii jatkahan ihmeessä!! :))

Päivämäärä:   14.8.10 19:26:39

nonni:)

Pete: Kävelen uuteen avaraan keittiöömme. Katson mikrossa olevaa kelloa, ja huomaan sen olevan vasta puoli seitsämän. Mikäköhän minuun on tullut. Herään nykyään aikaisin, ja tunnen vastuuta perheestäni. Varmaan aikuistun jo pikkuhiljaa. Äitini istuu pöydän ääressä kahvikupin kanssa.
- Huomenta. Miten nukuit?
-Huomenta vaan. Ihan jees. Otan itselleni kahvia ja menen terassille tupakalle. Ulkona on todella lämmintä. Kuulen oven kolahduksen, ja katson taakseni, Äitini seisoo siinä aamutakissaan katsellen minua kulmat hieman kurtussa. Nostan kysyvästi kulmakarvojani, ja vetäisen pitkän hatsin röökistäni.
-Tuota..Pete..Voisinko pyytää sinulta yhtä palvelusta?
-No anna tulla.
-Sinun mummosi täytyy hakea Suomesta, ja minulla on paljon töitä, joten voisitko lentää sinne hakemaan hänet? Voit käydä samalla tervehtimässä ystäviäsi siellä.
-No millon sinne pitäis sit mennä?
-Liput on varattu tiistaiksi. Oho, ajattelen, siihen on kolme yötä. No, ainakin näkisin Erikin. Vatsassani tuntuu ikävä vihlaisu, kun ajattelen Erikin raivoamassa minulle. Kuinka noloa. Menin pettämään parhaan kaverini luottamuksen suutelemalla tätä, kun hän oli kännissä. Oon kyllä yks luuseri.
-Njoo voisinhan mä lähtee.

Nyt ei irtoo Peten suunnalta enempää.. alan laittamaan Erikkiä seuraavaks..tullee tän illan aikana vielä :)

Päivämäärä:   14.8.10 22:00:45

ja Erikin näkökulmasta..

Erik:

Kaivan matkalaukun etuosaa, ja etin sieltä Peten osotetta. Huomaan taskun olevan tyhjä. Voi @!#$. Turha reissu siis. No, jos kerran tänne asti on tultu ni pakko kai se on lomailla sitte koko rahan edestä. Kumminki kolme päivää enää jälellä, niin sama kai se on sit ottaa rennosti.

Oon löhöilly nää kolme päivää täällä ja ottanu muutenki rennosti kaiken. ehkä nyt jaksas sit kotopuoles jotain tehäkki. Tänää pitäis vielä lähteä kotiin päin.

Kävelen pitkät portaat lentokoneeseen, ja olen saanut melkolailla koneen takaosasta istumapaikan jonkun vanhan miehen vierestä. Mies pälpättää pitkään lentoemännän kanssa, ja olen hetken näkevinäni huolen ryppyjä lentoemon kasvoilla. Nousen paikaltani mennäkseni vessaan, kun koneen valot sammuvat, ja valot alkaa vilkuttaa hätätilaa. Ihmiset huutaa, itkee ja keskustelee todella kiivaasti. Juuri ennen kuin keskiosassa pamahtaa rajusti, näen jonkun minulle todella tärkeän ihmisen niillä tienoilla. Joka puolella on verta ja huutavia ihmisiä. Kaikki rynnii ulos minkä jaloistaan pääsee. Kun kone on haavoittumattomista tyhjä, ja jäljellä vain nuo haavoittuneet ja mahdollisesti kuolleet, juoksen keskiosaan lamaantuneena etsimään Peteä, joka juuri ennen jysäystä katsoi minua suoraan silmiin tuolta koneen keskivaiheilta.

häähhää saattepahan nyt vähän miettimistä ;D jatkan tässä huomenna tai ylihuomenna :))

Päivämäärä:   14.8.10 22:01:54

juu tosi lyhyitä noi pätkät mut en haluu heti paljastaa kaikkee nyt :D

Lähettäjä: PoikaPieni 
Päivämäärä:   14.8.10 22:55:08

Jatka! Mut voisit kuvailla noiden henkilöiden tunteita ja tarinan tapahtumia ja ympäristöä paremmin nii tosi hyvä tulee! :D

Lähettäjä: maantiekiitäjä 
Päivämäärä:   14.8.10 23:44:30

jatkoa!!! :D

Päivämäärä:   15.8.10 16:38:06

jeps jatkoa, Pete selviää eikö jooko =).

Päivämäärä:   16.8.10 10:03:27

juups tässä erik pätkää lisää

Erik:

Nostelen ruumiita paniikin vallassa etsiessäni Peteä. Voi paska. Katson jotain teini-ikäistä tyttöä, jonka koko pää on räjähtänyt säpäleiksi veren tahrimien penkkien väliin. Katson jokaisen ruumiin kasvoja, mutta kahdesta en osaa sanoa, voisiko niistä toinen olla Pete. Tunnen sydämeni ypärillä kiristyssiteen, joka puristaa hetki hetkeltä voimakkaammin. En voi uskoa tätä todeksi. Koneeseen ryntää joukko oranssipukuisia ensihoitajia, ja yksi heistä taluttaa minut ulos koneesta. Hän alkaa kysellä huonolla englannin kielellä minulta, oliko koneessa jotain omaisiani tai perhettäni. Kerron hänelle, että ruumiiden seassa saattoi olla maailmassa eniten rakastamani ihminen. Toisella ruumiista oli musta huppari, ja olin nähnyt Peten päällä samanlaisen juuri ennen jysäystä. Joku oli saanut tuotua pommin koneeseen, ja lentoemännät olivat hekin kauhuista kankeina lentokoneen vierellä olevasta ihmisjoukosta. Kuulen hiljaa väkijoukosta kantautuvan hätähuudon. Lähden kävelemään sitä kohti, ja nään huutajan olevan nuori nainen, jonka verisillä käsivarsilla lepää tämän pieni punaisen nesteen tahrima käärö. Ensihoitaja, joka on ollut vierelläni, ojentaa minulle lapsen, ja pyytää, että hoivaisin sitä sen aikaa, että hän saa sidottua naisen verta vuolaasti vuotavat käsivarret.

Katson lasta hätääntyneenä. Sen kasvot ovat sinertävät, ja se kärsii selvästi hapenpuutteesta. Se on joutunut hengittämään käryä, joka ajelehtii koneesta, liian kauan. Kokeilen sen pulssin, ja helpotun, kun tunnen pehmeässä ranteessa pienen sykkeen. Kuuntelen hengittääkö vauva. lasken sen polvieni varaan, sillä joudun nyt ensimmäistä kertaa elämäni aikana antamaan tekohengitystä, ja vieläpä pienelle vauvalle. Puhallan hiljaa vauvan suuhun, kunnes tunnen sen keuhkojen täyttyvän ilmasta. Vauva ei reagoi mitenkään ympärillä olevaan hälinään, joka kielii tajuttomuustilasta. Puhallan rauhallisesti toisenkin kerran, ja olen purskahtaa itkuun helpotuksesta, kun kuulen pienen yskäisyn. Vauva avaa suuret ruskeat silmänsä, jotka ikävä kyllä täyttyvät samantien kyynelistä. Yksi ensihoitajista kävelee rivakasti minua kohti. Kerron hänelle lyhyesti, mitä on tapahtunut, ja hän alkaa isoon ääneen puhutella minua sankarina.
-Hey, everybody. This is a hero! Hän selittää kaikille, kuinka pelastin juuri pienen lapsen hengen. Väki kokoontuu kuuntelemaan tarinaa, kunnes yhtäkkiä väkijoukon seasta juoksee, kukas muukaan kuin Pete. Sydmmeni hakkaa ilosta ja helpotuksesta tuhatta ja sataa, ja juoksen hätä vastaan.

Pete sieppaa minut kyynelsilmin syliinsä, enkä pysty enää pidättämään itkua. Nyyhkytän kovaa, ja Pete silittää minua hiljaa selästä.
-Erik kulta ei sulla oo mitään hätää. Mä oon tässä. Suutelen häntä lujasti huulille. Ihmiset ympäriltä katoaa. Siinä tilanteessa olemme vain me. Vain, ja ainostaan minä, ja Pete. Irrotan itseni suudelmasta, mutta painan otsani Peten otsaa vasten. Silitän häntä poskesta peukalollani, ja hän hymyilee pienesti.
-Pete, mä ihan oikeesti rakastan sua. Sä et saa enää koskaan häipyä noin mun luota. Et koskaan.

Päivämäärä:   16.8.10 10:16:51

ihan hirveesti kirjotusvirheitä ku oon kirjottanu ton pikkuläppärillä ton viimesimmän, ja täs ei kaikki näppäimet pelitä ihan kunnolla..

Päivämäärä:   16.8.10 10:55:06

Pete:

Sydämeni täyttyy lämmöllä, kun kuulen nuo kauniit sanat. Pidän Erikiä sylissäni alaselästä, ja minun on pakko vetää häntä lähemmäs itseäni. Voiko ihminen enemmän elämältään toivoa, kuin että sellainen ihminen kuin Erik, tunnustaa rakkautensa. Tartun Erikin käsiin, ja lähden taluttamaan häntä kohti bussia, johon meitä pyydettiin mennä, jotta pääsisimme toiella koneella Suomeen. Hän kietoo vahvat käsivartensa ympärilleni, ja silittelee vatsaani. Tunnen hänen tuoksun nenässäni, ja voihkaisen hiljaa. Kun olemme bussissa, jossa ei ole penkkejä lainkaan, käännyn Erikiin päin, ja painan hänet seinään. Suutelen häntä hellästi näykkien, ja tunnen, kuinka hän työntää kätensä takataskuihini. Upotan sormeni hänen uskomattoman paksuun tukkaan, ahmien häntä samalla suullani. Lasken huuleni alemmas, hänen kaulalleen, ja puraisen siitä hiljaa. Erik vetää toisen kätensä taskustani, ja nostaa pääni pois hänen kaulaltaan.
-Pete älä täällä. Mä en välttämättä kauan jaksa hillitä ittee. En välitä hänen pyynnöistään, vaan asetan käteni hänen housunkaulukselle. Tunnen erektion, joka kasvaa hänen farkkujaan vasten.
-Ihan oikeesti Pete. Lopeta.

paska nyt ei pysty kirjottaa enempää..

Päivämäärä:   16.8.10 12:34:33

Hei ihmiset! Haluun ehdottomasti kommenttia tästä tarinasta, jokainen vaikka pistää plussat ja miinukset ja silleen..haluun kuulla teijän mielipiteitä siitä, mihin suuntaan haluisitte mun jatkavan ymym.. kiitos ja kumarrus:)

jos tällä ylipäätänsä on lukijoita :D

Lähettäjä: PoikaPieni 
Päivämäärä:   16.8.10 12:38:03

minä luen ainaki tätä! Nyt oli jo kuvailuaki astetta enemmän, nää kaksi viimesintä pätkää oli hyviä :D Jatkoa!

Päivämäärä:   16.8.10 14:03:14

samaa mieltä, poikapienen kanssa :) kahessa viimesessä oli jo paremmin kuvailtu, voi luoja että säikähin et nyt se pete potkas ilmaa ;) jatkoo vaan !!

Lähettäjä: -- 
Päivämäärä:   16.8.10 16:43:49

tää on aivan ihana<3 osaat hyvin kuvailla nuita tunteita. mutta kaikki käy todella nopeaa ja ympäristöä ei hirveänä kerrota niin se saa vähän sekaisin.

MUTTA IHANA TARINA<33

Päivämäärä:   16.8.10 16:49:47

juu noissa parissa viimisessä ei hirveesti kiinnostanu kuvailla ympäristöö ku en oo koskaan kumminkaa espanjassa käyny..:D

Päivämäärä:   16.8.10 17:12:12

juu seliseli:D mutta joo lissää kommenttia :D

Päivämäärä:   16.8.10 17:52:13

juuu jatkoa lissää ihana =) en ees hoksannu kirjotusvirheitä tossa missä sanoit et niitä olis. Mut toi lyhykäisyys viimisessä pätkässä.

Päivämäärä:   16.8.10 18:14:29

juu tiiän et oli kohtuuttoman lyhyt, niinku muutenki aina mut aina joku apina tulee häiritsee just sillon ku haluisin kirjottaa..:(( että pahoitteluni! kiva ku siitä huolimatta ihmiset jaksaa käydä laittaa positiivista kommenttia :)) ja tottakai negatiivistäkin täytyy sanoa :)

Päivämäärä:   16.8.10 18:37:15

ja peteäää

Pete:

Härnään Erikiä pitkään, kunnes hän työntää minut väkisin kauemmas. Katson ympärilleni, mutta vaikka bussi on täynnä, kukaan ei edes vilkaise meitä.
-Pete. Älä jooko täällä enää. Mä ihan oikeesti menetän itsehillinnän ihan just. Erik painaa päänsä alas, ja sulkee hitaasti silmänsä. Hän hieroo noilla sileillä etusormilla aaltoilevien kiharoiden peittämää ohimoa. Nostan sormellani hänen leukaa.
-Kulta? Ootko ihan okei? Hän nyökkää, mutta silmät eivät puhu samaa kieltä. Niistä paistaa suru ja epätoivo.
-Oliks siin konees joku sun tuttu?
-Ei ollu. Huokaisen helpotuksesta, ja kiedon käteni hänen ympärilleen ja rutistan nopeasti.

Kun nousemme koneesta taas, ah niin ihanaan, suomen kylmään ilmastoon, Erik on yhä vaitonainen. Pidän kättäni hänen niskassaan, ja rapsutan hiljaa. Hän vetää minut lähemmäs vapaalla kädellään. Toisessa kädessä hän vetää matkalaukkua. Pysäytän hänet, ja käännän hänet itseeni päin.
-Erik. Voitko ihan totta kertoo mikä sulla on? Älä turhaan yritä vakuutella mua, että olisit kunnossa, etsä voi olla. Erik huokaa hiljaa, ja luo minuun epätoivoisen katseen. Puraisen kipeästi huultani.
-Oonko tehny tai sanonu sulle jotain?
-No et oo. Mulla on vaan jotenki paska olo. Halaan häntä lämpimästi, ja painan suukon hänen söpölle nenälleen. Jatkamme matkaa taksilla Erikin kotiin, jossa Kaisa on lämmittänyt saunan meille valmiiksi.

jeahh meen syömää nyt..

Päivämäärä:   16.8.10 19:56:53

Íhania pätkiä taas tullu! :D Kuvailuaki kivasti. Ja jatkoo!! :))

Päivämäärä:   17.8.10 15:47:08

hehehhe ylöös ni kirjotan tänää jatkoo :D

Päivämäärä:   17.8.10 22:18:46

jatkua ;)

Päivämäärä:   17.8.10 23:31:26

Päivämäärä:   18.8.10 17:35:30

ihana<3 jatkoa<3

Päivämäärä:   18.8.10 19:30:14

Tänään sitä jatkoo, koska? ;)

Päivämäärä:   18.8.10 22:23:13

sorii..laitan huomenna aamupäiväl :)

Päivämäärä:   19.8.10 21:01:16

Sitä jatkoo ois pitäny tulla? :/

Päivämäärä:   20.8.10 12:24:37

anteeks, on ollu vähä kaikenlaista tässä mut nyt tullee sitä jatkoa!

Erik:

Pete heittää löylyä, ja painan pääni alemmas. En ole tottunut koviin löylyihin, mutta en jaksa mainita siitä Petelle.
-Erik, ootko kunnossa? Nyökkään, ja tunnen Peten käden selässäni. Vääntäydyn kauemmas, ja poika siirtää kätensä poskelleni. Ynähdän hiljaa, ja työnnän käden pois. Nousen ylös, ja kävelen pukuhuoneeseen. Pete tulee perässä, ja hänen silmistään kuvastuu hämmennys.
-Sanoinko mä jotain väärää? Huokaisen syvään.
-Et.
-Voitko sä kertoo et mikä ihme sulla on? Käännyn Peteä kohti, ja kallistan päätäni. Painan silmäni kiinni, mutta avaan ne pian.
-Tiiätkö, en mä haluu mitään parin päivän pitusta romanssia suhun. Mä rakastan sua, mutta jos me nyt ollaan koko ajan yhessä, ni en pysty enää unohtamaan sua. Ei sillä et se nyt olis jotenki helppoo. Pete puraisee huultaan, ja istahtaa pukuhuoneen kovalle penkille.
-Mä tiedän että tää kuulostaa tyhmältä, mut oisko se niin vaikeeta sun muuttaa Espanjaan? Vetäisen terävästi henkeä.
-Pete, sä et oo tainnu ajatella tätä ihan loppuun.
-Itseasiassa, mä olin suunnitellu hakevani sut täältä Suomesta Espanjaan asumaan mun kanssa. Meijän siinä uudessa talossa on tavallaan kaks asuntoa, ja äiti on luvannu et voisin ottaa jonkun kaverin siihen. Hymyilen hänelle pienesti. Tartun hänen ranteisiinsa, ja vetäisen hänet nopealla liikkeellä itseni vasten. Pidän häntä alaselästä, ja painan lähemmäs itseäni. Suutelen hänen kaulaa, ja hän voihkaisee hiljaa. Tunnen Peten kädet niskassani ja hiuksissani.
-Sä teet mut hulluks, kuiskaan hänen korvaansa. Yhtäkkiä ovi aukeaa selälleen, ja työnnän Peten nopeasti irti itsestäni. Ovella seisoo Kaisa. Hän katsoo pahoittelevasti meitä.
-Anteeks et mä keskeytin, mutta tääl ois syötävää. Äiti soitti. Se tuleeki jo huomen illalla kotiin. Huomaan Peten kiristävän vaivautuneena pyyhettä ympärillään.

jooo tos o jotain..varmaa tulee myöhemmi lissää

Päivämäärä:   20.8.10 16:27:58

ihana<33 jatkoa! oot uskomattoman hyvä kirjottamaan ja hyyvin selkeä lukuista. :)

jatkoa vois tulla vähän useammin. :/ :)

Päivämäärä:   20.8.10 16:41:29

Ihana pätkä!! Erik muuttaa espanjaa tietysti ;))

Pakko sanoo, et alotin lukeen tätä joskus, mut sitte unohdin tän jotenki, mut nyt onneks vähä aikaa sit löysin tän uudestaan :D

Päivämäärä:   20.8.10 20:06:25

oi te ootte kyl ihan parhaita :)) vois kattoo jos pystyis alkaa laittaa vähä tiheemmin näitä :)

Päivämäärä:   20.8.10 23:07:32

koska jatkoa ;) oot hyvä kirjottamaan tarinoita :D

Päivämäärä:   21.8.10 08:32:47

ma tykkade ;) jatkoo ?

Päivämäärä:   22.8.10 22:07:24

yylöss:) hei anteeks tyypit ku tää on vähä venyny mut ei vaa oo tullu inspiraatioo..mut joo jatkelen pian..

Päivämäärä:   22.8.10 22:58:42

yritä nopeesti :D

Lähettäjä: über ihq 
Päivämäärä:   22.8.10 23:07:14

luin koko jutun alusta loppuun ja koukutuin=) jatka=)

Päivämäärä:   22.8.10 23:44:42

jatkoo =)

Lähettäjä: ilovegd 
Päivämäärä:   24.8.10 19:14:57

juu laitan täsä illalla jossain vaiheessa:))

Päivämäärä:   26.8.10 21:41:16

Oho, mä oon aina lukenu ton otsikon "I haTe everything but the boy" .. :DD
Koskas sitä jatkoo? :)

Lähettäjä: :-) 
Päivämäärä:   26.8.10 23:24:03

^ ooooomg mäkin :o

jatkoaa :-D ♥

Päivämäärä:   28.8.10 14:03:46

anteeks, mutta mulla oikeesti tällä hetkellä niin paljon kaikkee et taitaa mennä ens viikkoon vielä..toivottavasti jaksatte odottaa! :))

Päivämäärä:   8.9.10 17:22:14

oikeesti rakkaimmat lukijat (jos sellasia vielä on) joudun kertomaan että nyt ihan oikeesti niin paljon paskaa omassa elämässä että jos alkaisin kirjottaa ni ei tulis muutaku paskaa paperille..koittakeehan ymmärtää..heti jatkan ku tulee sellanen tilanne :)))

Lähettäjä: über ihq 
Päivämäärä:   8.9.10 19:05:45

juu eiköhän me jakseta odotelle=) voimii vaan sulle ;)

Päivämäärä:   8.9.10 21:42:08

ja petskuu :DD

Pete:

Solmin pyyhkeen paremmin ympärilleni, ja tunnen syvää kiinnostusta epämuodostuneisiin varpaisiini. Erik ajaa Kaisan kovaäänisesti ulos saunasta, ja kääntää pahoittelevan katseen minuun.
-Toi on aina tollanen. Ei voi koputtaa ikinä. Ties vaikka oisin nussinu täällä jotain horoo. Vahva mustasukkasuuspiikki iskee sydämeeni, ja Erik huomaa sen heti.
-Onks Pete mustis? Irvailen hänelle vastaukseksi, ja hän siirtää hiuksiani pois kasvoiltani vaeltamasta. Käteni juoksee pitkin hänen lihaksikasta vartaloa, ja Erik hiplailee noilla kauniin kauniilla sormillaan jättimäistä kaulakoruani.
-Tiiätkö, mä oon aika kauan himoinnu sua. Varsinki sillon ku olin just jättäny Annan ja tulin teille ja sä vaan seisoit melkein alasti siinä ovella. Nauran Erikin melodramaattiselle selitystavalle, ja saan vastaukseksi töytäisyn. Kiristän pyyhkeeni uudelleen, ja nappaan tuon minua pienemmän pojan reippaasti harteilleni ja vien hänen huoneeseen. Kaisa katsoo meitä naurua pidättäen keittiön ovelta. Työnnän oven jalalla kiinni, ja tiputan Erikin eteeni sängylle. Hypähdän nopeasti hajareisin hänen päälleen, ja alan kutittaa häntä.
-Voi pikkupoikaa, joka on aina alla.
-Mieleeni muistuu eräs tapaus, jolloin olin muistaakseni kyllä päällä, Erik sanoo kirjakielellä. Punastun rajusti muistaessani kännisen örvellykseni. Erik nauraa omaa räkänauruaan siinä samalla minun keräillessäni itseäni.
-Pete, oisko mitää mahista et päästäisit mut täältä pois, että voin pukee jotain ryysyjä päälle? Kosketan peukalollani hänen sileää leukaansa, mutta en hievahdakaan.
-Mitä jos oltais tää yö ihan alasti? Suutelen ympäri hänen täydellisen ruskettunutta kroppaansa. Erik voihkaisee äänekkäästi, joka kannustaa minua jatkamaan. Hän työntää kätensä niskaani, ja upottaa sormensa hiuksiini. Miltei voimaa käyttäen, hän nostaa päätäni niin, että voi suudella minua huulille. Olen pilvissä. Tämä on täydellisempää kuin olisin koskaan osannut haaveilla. Tunnen hänen kielensä tutkimassa suutani, hampaitani ja maistelemassa makuja suussani. Kierähdän hänen vierelleen, ja yhtäkkiä hän pomppaa pois sängyltä ja hymyilee leveästi.
-Nyt puetaa vaatteet päälle ja mennää syömään. Mulkaisen häntä muka vihaisena, ja hän vääntää naamalleen jonkun oudon hymyntapaisen ilmeen, jota kukaan on tuskin nähnyt aiemmin.

hihhii tässä vähäsen jatkoa, jatkelen sitteku pystyn :))

Lähettäjä: NananaSebby 
Päivämäärä:   8.9.10 21:48:15

Aaaws, ja teeppä sitte uus topa. :))

Päivämäärä:   8.9.10 22:20:04

juu joku vois tehä, kiirettä pukkaa :P

Lähettäjä: srrr 
Päivämäärä:   17.4.11 20:21:13

mahtavaaaa
ihanaaa <333

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.