Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Lehtolantila vol 29

Lähettäjä: Laura L. 
Päivämäärä:   28.3.09 19:44:19

Tein uuden, vanha meni täyteen.

Vanha:
http://forum.hevostalli.net/read.php?f=10&i=876112&t=876112

Re: Lehtolantila vol 29

Päivämäärä:   28.3.09 19:45:30

1. Yleisleiri

2. Yleisleiri
Jannika, 13, Benny tai Lajka
Jenni, -94
Emmi, 8,
Nina, 8,
Helena, 8,
Milla, leirillä melkein 13, Benny tai Puksa
Heini, leirillä 14, Lajka varmaankin
Vilkku, 13,

3. Alkeisleiri

4. Estepainotteinen yleisleiri
Pinja, 14(leirillä melkei 15), hoitsuksi ihan kuka vaan, perusmerkkin ja c-merkin väliltä
Anna-Riikka, 14(leirillä melkei 15)
Annemari, 13(leirillä 14)
Laura, 14(leirillä 15)hoitsuks joku helppo, vaikka Toto
Viivi, 11(leirillä 12), hoitsuksi Totoriina, taso on joku perusmerkki/helppo C
Laura, 11(leirillä 12)

5. Yleisleiri
Kiira, 13, Vaavi, tai Ade, perusmerkki
Riina, 11, kaikki käy, perusmerkkitaso..
Iida, (-97),
Oona, 12/13 (-96),
Alina, ?,
Anni, ?
Tellervo, ?,
Linda, (?)

6. Estepainotteinen yleisleiri
Fanny, -94 (leirillä 15), Vaavi
Veera, -96
Milja, leirillä 15 -94, Espe, Netti tai Piipponen
Eeva, leirillä 15 -94, Lajka, Netti tai Puksa
Elina, -96 , Ade
Niina, -94, Piipponen
Teija, -93, Netti

7. Yleisleiri

8. Sennuleiri varttuneemmille ratsastajille

9. Estepainotteinen yleisleiri
Annika, 12 (synt. -96) Piipponen
Milka, 13, Benny
Noora, 15, Lajka, Netti tai Benny
Neea, 14, Lajka, Netti, Benny tai vaavi
Ida, 15,(ehkä) puksa
Tessa, leirillä 15 (synt. -94)Rosa (?)
Stella, 13 (synt. -95) Nella

Päivämäärä:   28.3.09 19:47:43

UPS, TÄSSÄ UUSIN!

1. Yleisleiri

2. Yleisleiri
Jannika, 13, Benny tai Lajka
Jenni, -94
Emmi, 8,
Nina, 8,
Helena, 8,
Milla, leirillä melkein 13, Benny tai Puksa
Heini, leirillä 14, Lajka varmaankin
Vilkku, 13,

3. Alkeisleiri

4. Estepainotteinen yleisleiri
Pinja, 14(leirillä melkei 15), hoitsuksi ihan kuka vaan, perusmerkkin ja c-merkin väliltä
Anna-Riikka, 14(leirillä melkei 15)
Annemari, 13(leirillä 14)
Laura, 14(leirillä 15)hoitsuks joku helppo, vaikka Toto
Viivi, 11(leirillä 12), hoitsuksi Totoriina, taso on joku perusmerkki/helppo C
Laura, 11(leirillä 12)

5. Yleisleiri
Kiira, 13, Vaavi, tai Ade, perusmerkki
Riina, 11, kaikki käy, perusmerkkitaso..
Iida, (-97),
Oona, 12/13 (-96),
Alina, ?,
Anni, ?
Tellervo, ?,
Linda, (?)

6. Estepainotteinen yleisleiri
Fanny, -94 (leirillä 15), Vaavi
Veera, -96
Milja, leirillä 15 -94, Espe, Netti tai Piipponen
Eeva, leirillä 15 -94, Lajka, Netti tai Puksa
Elina, -96 , Ade
Niina, -94, Piipponen
Teija, -93, Netti

7. Yleisleiri

8. Sennuleiri varttuneemmille ratsastajille
Laura, 16, tuskinpa sennuleirillä saa hoitsun, C-B?

9. Estepainotteinen yleisleiri
Annika, 12 (synt. -96) Piipponen
Milka, 13, Benny
Noora, 15, Lajka, Netti tai Benny
Neea, 14, Lajka, Netti, Benny tai vaavi
Ida, 15,(ehkä) puksa
Tessa, leirillä 15 (synt. -94)Rosa (?)
Stella, 13 (synt. -95) Nella

Lähettäjä: Lura 
Päivämäärä:   28.3.09 21:04:23

Jaa, Laurakin tuut vielä vaan leirille. :DD

Yylös, oltiin 10 ½ puol tuntia reissussa, koira kokopäivän kotona sisällä.. Ihan hyvin kesti, mutta ei kyllä enää noin pitkään voi olla lenkittämättä.

Vanha:
http://forum.hevostalli.net/read.php?f=10&i=876112&t=876112

Hei, ketkkä sammuttanut valoja tänäiltana 20.30-21.30?

Lähettäjä: Kata. 
Päivämäärä:   28.3.09 21:11:17

Jeep. nostan.

Lähettäjä: Milli 
Päivämäärä:   29.3.09 09:13:09

enpä muistanu sammutella, mutta siis mitä järkee oli laittaa toi aika nii et on ulkona jo pimeetä? Jos se ois ollu keskellä päivää nii ois nähny tehä jotai ilma valoja 8)

ubb, tunnille torstaina 8)

LähettäjäHeini 
Päivämäärä:   29.3.09 13:24:38

Kyllä meillä sammuteltiin, kun hyvin näki kattoo teeveet ja olla koneel, mut kyl mä kävin siin suihkuskin :DD Äiti välil valoi keittiöskin, kun ei ois nähny iltapalaa siel tehä tm.

Haluan ratsastamaan jo, onneks keskiviikkona meen, jos nyt tunnil tilaa on. Haluisin päästä Lehtolaan tunnille ennen leiriä, mut niin kaukana on.. Paitsi tietty jos Millille meen :D Noh, ainakin pääsen ratsastamaan, vaikken Lehtolaan :)

Pitäs jossain vaiheessa tästä dataamasta nousta, kun aamullakin tuli jo oltua, mut eihän tonne harmaaseen ulos huvita hirveenä lähtee -.-

Mä tänne kirjottelen nyt kaikkee tyhmää, kun ei oo mitään muutakaan tekemistä.

Onko jollain koneella kuvia Lehtolasta?? Kun ois kiva nähä paikoista kuvia :) Jos joku viittis pistää joitain mun s-postiin, niin ISO kiitos<33

Päivämäärä:   29.3.09 15:13:46

Mulla on ainakin kuvia Lehtolasta, ja paljon : D mut en tiiä et jaksasinko säpöllä laitella..:D mieluummin lataisin nettiin tai mesessä laittelisin.

Jooo-oh, iski flunssa ja nyt ihan tukossa datailen täällä (; pitäis tosiaan ulos mennä mutta illemmalla sitten kun on vähän pimeempää..:D

LähettäjäHeini 
Päivämäärä:   29.3.09 16:54:39

Kata// Kyllä mulle voi niitä meselläkin lähetellä :D Sama osote on, kun sähk.postiosote. Emmä itekkään jaksais mitään kuvia ruveta lähetteleen spostilla.:´D Et, jos sä viitit lähettää vaik mesessä, niin käy mulle :)

Päivämäärä:   29.3.09 18:49:53

Mullahan siellä kuvablogissa ainakin kuvia ensihätään.:D Nikillä Kauraturpa.. Ne on kyllä joo hienoja kuvia. Osa vain. Voisin mäkin mesessä tai säpöllä laittaa kuvia, mutta kun ei jaaaksaa..:D

Tiistaina tunnillee..:))

Päivämäärä:   29.3.09 19:57:50

Lura: Joo, päätin vieläkin mennä Lehtolaan leirille, mutta tällä kertaa sennuleirille, ettei ole hirveän paljon nuorempia samalla leirillä ja on enemmän saman tasoisia. Ei siis millään pahalla nuoremmille, on vaan kivempi kun on kerrankin vanhempaa seuraa. :) Tiistaina taas ratsastamaan, nyt lukemaan kokeisiin... :D

Päivämäärä:   30.3.09 07:33:17

Up, kipeenä äälä Joonaksen kanssa... Kuumeessa, päähä koskee ja kaikkee muutaa hienoo.

Lähettäjä: Heini 
Päivämäärä:   30.3.09 15:13:49

Ratsastamaan keskiviikkona. Pitäis jaksaa lukee köksän kokeeseen, kun keskiviikkon, mut ei yhtään huvittais lukee siihen -.-

Kata// Kiits, kun niitä kuvia näytit (:

Lura// Ihania kuvia sulla siel kuvablogissa hepoista, taino poneista :D

Leiriin 69 päivää :DD

Lähettäjä: Kiira 
Päivämäärä:   30.3.09 18:29:18

uP. Huomenna pääsee sit tunnille.

Päivämäärä:   30.3.09 20:51:02

Heini// Kiitos :D

Milli// Ai ootte molemmat kipeenä? Aika harvoin yhtäaikaa perheestä kipeenä tyypit.. Joo huomioi mun hieno sanajärjestys.:D

Huomenna ratsastamaan..^^

Päivämäärä:   31.3.09 08:24:57

Lura// Joo, molemmat kipeinä ollaa... Joonas tosin parani jo, kun se alotti jo lauantana än sairastamisen. Itte vasta maanantai yönä, kuume melkeen neljässäkymmenessä oli :|

Torstaina tunnille, jos nyt tästä paranen.

Lähettäjä: Kassu 
Päivämäärä:   31.3.09 16:02:54

Ylöspäin.

Päivämäärä:   31.3.09 16:49:33

Höh, alkaa vaikuttaa että kipeeks oon tulossa -.-" Maha ainakin sairaan kipee. 5 oli meiän luokalta tänään poissa, et ei kyllä mikään ihmekkään. Kaveri joutu perumaan jo huomisen tuntinsa, kun kipeeks tuli. Toivottavasti ite en joudu.

Veljellä synttärit - syön niitä karkkei 8D Pitää jaksaa noita ainakin 18.00. asti. Pitäs tästä köksän kokeeseenkin vaivautua jossain vaiheessa lukemaan.

Tällästä tänään. Vois yrittää päästä Lehtolaan päivä tallille pitkäperjantaina :P Tosin aika varpisti en pääse -.-

Päivämäärä:   31.3.09 16:57:55

VOI HITTO TÄTÄ NUHAA -.-''

Upp, mua väsyttää

Päivämäärä:   31.3.09 18:07:31

Päivä tallille menossa pitkäperjantaina<33 :) Keitä muita tulossa? :D Ihme, että äippä suostu - onneks. I äm häppii.

Huomenna ois ratsastus, ellen nytten tuu kipeeks. Alunperin oli et tunti ois 17-18, mut kaveri joutu perumaan tunnin kun kipee ja ei ois yhelle järkee pitää, niin sitten siirty 18 tunnille, kun mahtu yks siihe.

Ärgh, ei saa lukee köksän kokeeseen rauhassa, kun tääl on jtn. 5 mun pikkuveljen kaveria jotka meluaa -.- No, ei mua kiinnosta paljon kyllä köksän koealuekkaan, mut silti tääl on sairas melu...

Lähettäjä: minäh. 
Päivämäärä:   31.3.09 19:57:35

tätä on jo varmasti kysytty parikin kertaa, mutta millainen valmentaja tuo kati on? :) ja kertokaa mitä kaikkea estevalmennuksissa, joita hän pitää tehdään, kiitos. :D

Päivämäärä:   1.4.09 09:08:45

Ubb, en pääse varmaa tonne päivätallilla-jutskaa -.-''

Nonii, tuskin meen huomenna ratsastaa, vielki kova kuume. Ja Joonaski tuli nyt sitten uudestaan kipeeks...

Päivämäärä:   1.4.09 14:14:52

Jooooh, eilen olin tunnilla ja menin Totolla esteitä :D hypättiin jotain toosi hienoa kahen esteen juttua..(;

Päivämäärä:   1.4.09 14:35:17

Kata// Onks Totol hyvä hypätä?

Päivämäärä:   1.4.09 16:52:42

Ratsastamaan kohta. Haluun jo lehtolaan - onneks pääsen "Päivä tallilla" ;) Eli 9pv. Ja kesällä leirille - nyt 67pv.

Joo, tääl on sairaan hiljasta ollu ;s

Päivämäärä:   1.4.09 19:58:21

Heini//MInä tulen, pikkusiskoni ja kaverini kanssa! Ootan jo innolla. Tiistaina oltiin tunnilla, loivia kiemuroita (vai kaarteita..?) ja sit niitä laukka-juttuja..

Päivämäärä:   1.4.09 20:34:44

minäh// no nyt ainakin katin valkassa on tarkotuksena c- ja b-merkkien esteosuuksia suorittaa, en tiiä vielä minkälaisia esteitä ja teitä tulee.

Eilen joo tunnilla minäkin olin, Puksalla pompin, tosin korkeimmillaan jonku 50-60 cm, vaikka lauantaina pitäs 80 yrittää hypätä..-.-

Päivämäärä:   2.4.09 11:56:49

Huomenna ehkä kouluu, joo en tänää päässy tunnille -.-'' Ens vikolla sit.

Vois koitaa tota <www.fiksuhuuto.com>:ia mut onks toi ilmanen? Tietääks joku?

Päivämäärä:   2.4.09 15:13:17

Milli// En tiiä..?

Päivämäärä:   2.4.09 15:50:50

Milli >> no onhan se Toto ihan hyvä hypätä :D vähän ehkä kaahottaa kun näkee esteen..:D mut ookoo.

Päivämäärä:   2.4.09 16:28:09

Kiira// Minkä ikänen oot :) Vihdoin joku uskals myöntää et tulee :DD Nojoo, ei.

Hihii, sain tänään ekan näytenumeron villivarsasta, vielä sitten 3nr. ton lisäks. Pitää äitiltä kysyä suostusko tilaa Demin lisäks - tai kyllähän mä voisin ite maksaa.. Ehkä :DD

Aurinko paistaa ihanasti. Ärsyttää vaan, kun ikkunan eessa kone, niin häikäsee vähän verhon läpikin.

Päivämäärä:   2.4.09 18:17:07

Ääääääääää, pitää huomenna mennä lääkärii, mulla saattaa olla angiina -.-'' No pääsempähä ainaki ajamittaa eroon tästä.

Lähettäjä: Fanny 
Päivämäärä:   2.4.09 19:40:37

Lura: Ole onnellinen, mä en oo hypänny leirin jälkeen kertaakaan ja se c-merkin esteosuus pitäis suorittaa lauantaina.. :s

Päivämäärä:   3.4.09 15:37:10

Fanny// No, eiköhän se kumminki hyvin mee.. Kesällä niin hyvin hyppäsitte.:D Kiva huomenna mä oon ainut joka hyppää sen 80 radan..

Päivämäärä:   3.4.09 17:22:11

Viikko enää Päivä tallilla jutskaan ;P Murmur ihmiset, ette kirjottele tänne -.- :DD Leiriin 65pv. ei ees kauaa.

Ihanasti aurinko paistaa. Vieroitusoireita ratsastuksesta^^ Olin keskiviikkona ratsastamassa viimeks, eli pari päivää. Ens viikolla sitten yht. 3h ratsastusta - eka oma tunti keskiviikkon ja sitten Lehtolassa 2h ;) :>

Päivämäärä:   3.4.09 19:45:05

Yylös.. Tallilla kävin..^^

Päivämäärä:   4.4.09 09:17:27

Ylöspäín...

MIllonkahan oon ratsastanut viimeks, en ees muista tai sit on lähiaikojen dementia:)no en kyllä pääse varmaan ratsastaan nyt viikonloppunakaan:/tylsää.

Päivämäärä:   4.4.09 09:27:51

Nonii, nyt jo vähän terveenpänä :)

Ai ihnanaa, onneks on Jannika<3 Kun en päässy to ratsastaa nii meen sit tänää Jannikalle<3 (Koitetaan ainakin) hiihtoratsastusta<3

On viel nuhaa -.-'' No kyl se tästä... Mut joka tapauksessa hölöttelen täs kaikkee, vaik tarkotuksena on vaa upittaa 8DD

Lähettäjä: Fanny 
Päivämäärä:   4.4.09 14:28:31

Tänään olin lehtolassa, suoritin sen C-merkin esteosuuden Vaavilla. ;)

Päivämäärä:   4.4.09 17:01:02

Joo kaikki saatiin tänään esteosuudet läpi.. Jee.:D Hyvä me :D

Päivämäärä:   5.4.09 12:12:32

Onneepa vaa teillekkii :))

Päivämäärä:   5.4.09 16:02:18

Mutta ää nyt pitäs mennä tiistaina puksalla kannuksilla ekaa kertaa, kun sunnuntaina olis ne kisat..:S Ei tuu kyllä yhtään mitään kannuksilla menosta eikä niistä kisoista mun kohalla...-.-

Päivämäärä:   5.4.09 17:58:12

Tänään tulin viimeisestä ohjaajakoulutuksesta, harmi kun ei enää oo niitä. :( Mutta kesällä taas isoseks jollekin riparille jos pääsen. :D

Tiistaina pääsis taas ratsastamaan, toivottavasti ilma jatkuis näin hyvänä. :)

Päivämäärä:   5.4.09 18:26:34

Olihan tänne kirjoteltu nyt^^ Tänää oli tosi ihana ilma. Oispa keskiviikkonakin, niin tunnilla ois kiva olla, kunhan kenttä ei ois jäässä, eikä mielellään sohjossakaa -.-"

Jee lehtolaan perjantaina :)

Mainostan täälläkin mun blogia :'DD http://heinin.webs.com joomo-.-"

Päivämäärä:   6.4.09 13:48:48

Yylös.. Kipeenä oon, saa nähä pääsenkö huomenna tunnille...

Päivämäärä:   6.4.09 17:38:34

Upp, mulla huomenna tunti 16.45 eli kiiran kaa samalle tunnille menos :D

Päivämäärä:   6.4.09 19:06:57

Juu.. Täälläpä kaikkea tapahtunut. Onnea kaikille, jotka saivat esteosuudet läpi! Huomenna tunti! Kiva, et Milli tuut samalle tunnille!

Olin tossa viikonlopun sieellä Kerkolla, kaverin mummollassa. Hoidettiin ja ratsastettiin sen lämppäriä. Toivotaan vaan tässä, että ne sen jalat paranisivat kunnolla.

Tällä viikolla ihan kivasti pääsee ratsastamaan, kun huomenna tunti, perjantain kaks, ja vielä sunnuntaina merkkisuoritukset. :D

Heidi: Oon 13w (-96) samoin kun mun kaveri, joka kävi Lehtolassa viimeks.. öö.. kaks vuotta sitten..? Ja sit mun ällö pikkusisko (-97).

Onneksi ei tullu ihan romaani, ehkä novelli..? :D UP

Päivämäärä:   7.4.09 10:57:28

yylös..

Päivämäärä:   7.4.09 15:58:43

Tällä viikolla 3h ratsastustaa :)) Ekana oma tunti huomenna, sitten Lehtolassa 2h, kun on Päivä talilla. Voisin mä joka päivä vaikka käydä tunnilla, jos ois varaa^^ Pitää toivoo, että en tuu kipeeks perjantaille, kun kaikki kaverit tyyliin oli viime viikon kipeenä ja nyt jtn. nuhaa & yskää, niin pelottaa sairaasti, et mäkin tuun :< Mun tuurilla tulen -.-" MUT MÄHÄN EN TUU KIPEEKS. I ♥ caps.

Voisin tänään joogata :D Mä harrastan sellastakin, no ei.. Satunnaisesti joogailen :) Pitää jostain kirjastosta lainata jooga videoita.

Jäädyin tänään aamulla, kun bestiksen kanssa pyöräiltiin kouluun + koulusta tullessa ;S KYLMÄ.

Mitähän mä tähän nyt selostin taass??

//Uppia samalla :)

Päivämäärä:   7.4.09 18:33:28

Tunnilta tulin just, pikkase oikee laukka meni persiillee... -.-'' Ei ees noussu kunnolla ja sit ku lähti nii sit hiljeni ku mikäki liekki... Varjokuvalla siis menin, pelotti ku oon menny ennen varjokuval kahesti ja molemmilla kerroilla pillastunu. No muute meni iha hienosti :)

Kiira// Onks sen "kaverin lämppärin" jalat VIELKI kipeet? Nehä oli jo joulunaki!

Wohoo, jippii Henni ja Tuuli avustajiks leirille<3 Kuka toi tuuli ees on? 8D

Joo tyhjää höpötän..Upup

Päivämäärä:   7.4.09 19:12:34

Tunnilta juuri tulin.. Adella, laukat ei menny kovin hyvin, ja rupes poni heittelen takapäätä, kun räpsäytti raipalla..

Kivaa, päivä tallilla jutussa mennään kuulemma toinen tunti puomeja.. Viimeks menny puomeja/hypänny joskus syksyllä.. XD

Milli/ No siis se varoo käynnissä niitä jalkoja (kun sillä oli se kaviokuume) ja "ontuu" ravisssa vasenta jalkaa.. Sen pappa vuoli ne kaviot ja siellä oli sisällä jotain märkää (?) oikeesta (kai?) jalasta se lähti pois, mutta vasemmasta ei.. (?)

Päivämäärä:   8.4.09 08:25:37

Yylös.. Minä se täällä kipeenä kyhjötän. Ja Henni kiitos herätit minut, kun olin saanut tunnin nukuttua ja soitit mulle, kiitos.;) Njoo, toivottavasti kuume laskee ja kurkkukipu lähtee ja ääni palaa.. En kumminkaan huomennakaan pääse kouluun ja menee Keskuksen tunti ohi, samoin sitten Lehtolan tunti, ja äiti vie lääkäriin..:/

Päivämäärä:   8.4.09 14:10:49

Kiira// Mä oon puomeja menny ööö... tuhat vuotta sitten :D YLIHUOMENNA♥

Tänään ei oo ratsastusta mulla, kun kenttä on liian kova, kävelemään pystyy ja sitten sai perua/tulla käveleen ja mä nyt meen käveleen^^ Mut siis no, ainakin mä voin harjotella kunnolla pysähtymisiä (ei oo mun vahvin juttu), taino kyllä mä osaan pysähtyä, mut en silleen "heti" saa pysäytettyä 8DD Mutjoo, sitten ilman satulaa. Tallin omistaja läh. kun ilmotin, et voin käpöttelee tulla: "Ok, vapaasti voit tulla köpöttelemään en kehtaa käyntituntia pitää! Olen kuitenkin tallilla jos tarviit apua!". Haha, kuiteskin lennän perseelleni sieltä satulasta, vaikka käyntiä meenkin xD

Taas mä tänne turhan päivästä kirjottelen. LEHTOLAAN YLIHUOMENNA♥ Aaaws.

Päivämäärä:   8.4.09 14:12:26

uppailen.

Päivämäärä:   8.4.09 15:09:20

Heini// Just :) Sit kuitenki laukkailet siel :'D

Huhhuh, nyt kyllä väsyttää, Anni tulee huomenna tänne mökille<3 Ne on tänä aamuna tullu suomee...

Päivämäärä:   9.4.09 09:44:59

Yylös.. vielä oon kotona.. toivottavasti pääsen huomenna tallille.. ja keitäs on siis huomenna päivä tallilla? Kiira, Riina, Heini, Vilhelmiina, Milli???

Niin se Tuuli vai Tuulia, en oo varma, niin on just tommonen Tainan tapainen, jostain maaseutuoppilaitoksesta työharjoittelussa ymmärtääkseni.

Ja kun jotku on kysyny Lehtolan vieraskirjassa, niin ainakin ykkösleiriläisille pidetään leirikaste..;D

Päivämäärä:   9.4.09 12:46:42

Lura//Päivä tallilla-jutskaan en oo mä tulos, mut ilmeisesti ainaki Kiira, Vilhelmiina ja Heini on tulossa :)

Päivämäärä:   10.4.09 16:53:39

Oho, onpas tippunu, uppia...

Päivämäärä:   10.4.09 17:11:28

Milli// Okkei.:) Njoo, tänää tallilla olinkin ratsastelemassa.. Ihan kivasti meni, toivottavasti sunnuntainakin sitten yhtä hyvin, ja toivottavasti tänä iltana ja huomenna tippus lumet katolta ettei sitten kisoissa tippus...

Päivämäärä:   10.4.09 19:41:01

UP.

Huoh. Oli kyllä tänään melko kamalaa ratsastaa yhdellä Kallella, kaverilla vaan hyppi miten sattu ja mulla ei kans kuunnellut mitään, taas vaihteeksi. Kun se on semmonen remonttilämppäri:/
Ja sunnuntaina uudestaan pitäis yrittää:)
Ihana tämä pitkä loma<33 saa mennä vapaasti eikä aatella koulua...ainakaan paljo:)

Päivämäärä:   11.4.09 08:46:34

Kivaa oli tallipäivässä. Adella koulua, ja Lilillä puomeja ja pikkupomppuja.. Lilli oli kiva pitkästä aikaa.. <3 Iik, huomennna..

Päivämäärä:   11.4.09 12:56:54

ylös...^^

Päivämäärä:   11.4.09 18:50:57

uppaan.

Päivämäärä:   12.4.09 14:35:52

Yylös.. Kisat oli. Ihan ok:sti meni siihen nähden, ettei ajatuksena ollutkaan saada tuota b-merkkiä läpi.. Onpahan ainakin harjoiteltavaa.;)

Päivämäärä:   13.4.09 09:06:18

Jep, eilen oli merkkisuoritukset, ja meni läpi se perusmerkki.. Huomenna tunnille. :D

Päivämäärä:   13.4.09 17:00:12

Uppaillen.. Huomenna kans ratsastaa..:)

Päivämäärä:   14.4.09 13:44:55

Eikö Luralla menny läpi? :(

Voihan sonta, päähän koskee mut ei oo muutakaa tekemistä nii oon koneella :)

Päivämäärä:   14.4.09 15:09:31

Ei menny, mutta ei se haittaa. Onpahan ainakin mitä harjoitella.:)

Lähettäjä: asds 
Päivämäärä:   14.4.09 15:31:29

Niin, ei ratsastuksessa olla koskaan valmiita :) Aina löytyy yhtä ihmistä parempi ratsastaja, käyhän Kyrakin valmennuksissa ja hänen istuntaansa yms. varmasti korjataan jossain suhteessa.
Ratsastuksessa kehitytään koko ajan. Ei olla koskaan täydellisiä ratsastajia ;) Mutta totta kai omatkin rajat pitää osata ottaa huomioon :)

Mutta onneksi olkoon kaikille kilpailijoille!! :)

Päivämäärä:   14.4.09 16:04:09

Joo-oh, kohta ratsimaan. Itse en komnmentoi noita 'kisoja'.. :D

Päivämäärä:   14.4.09 17:09:44

Nyt on tullu käytyä Lehtolassa ::) Kivaa oli siel päivä tallil, ekan tunnin (koulutunti) menin Mantalla ja toisen puomitunnin sitten Varjokuvalla =) Arvasin, että ruokana on jotain ihan perusruokaa esim. makaroonilaatikkoo (sitä olikin 8D). ♥Leiriin 54pv.♥

Lähettäjä: Rita. 
Päivämäärä:   14.4.09 17:19:17

Nyt eksyin mäkin tänne pitkästä aikaa,wau:D

Lura: Voit olla ylpeä siitä, miten hyvin Puksa käyttäytyi loppujen lopuksi kisoissa:D

Hei, kertokaas minulle. Milloin on seuraavan kerran Katin valmennus? En nyt ite muista:)

Päivämäärä:   14.4.09 18:26:16

Rita// Kati Rahikkalan valmennus la 9.5.2009 klo 10 alkaen. <- Suoraan kopsasin Lehtolan sivuilta.

Haluun leirille♥

Päivämäärä:   14.4.09 21:03:12

UP...

Lura: Voi harmi, kun ei menny läpi. :( Mutta joku muu kerta sitten! :) B-merkki on kyllä aika vaikee, kun siinä vaaditaan jo peräänantoa ja kaikkea. Itsekään en kyllä pääsisi varmana läpi jos yrittäisin. :D

Tänään kävin ratsastamassa, taas menin Elsalla. Meni paljon paremmin kun viimeks sillä. Elsa on kyllä aika vaikea hevonen, laukannoston oppimisestakaan ei ole hirveästi aikaa ja hirmu vaikea asettaa välillä. :D Mutta tänään sain nostettua laukat molempiin suuntiin melko helposti ja laukkasin pääty-ympyrällä, jihuu. Ja meni hetkittäin aika nätisti ja rentona, välillä taas vähän kaahas. Mutta joo. :D

Lähettäjä: Rita. 
Päivämäärä:   15.4.09 10:58:12

Heini: Kiitos sinulle:) Itse varmaan menen jollain hepalla valkkaan, luultavasti Totolla:D

Päivämäärä:   15.4.09 13:50:37

Pääsen vaihtamaan Tahko Areenalle =) Ja kaiken lisäks on, että toukokuun loppuun asti 10x kortti uusille asiakkaille puoleen hintaan ;DD Eli hinnaks tulee sillonm 120€ :oo Tällä viikolla varmaan 2/3x ratsastamaan ;)

♥Leiri 53pv.♥

Päivämäärä:   15.4.09 17:50:50

Uppaan tätä.

Eilen illalla oli kivaa kun menin ratsastaan joskus puoli kaheksan jälkeen maastoon Kallella, nätisti meni pikku ravuripoika<33

Päivämäärä:   15.4.09 19:19:30

Yylös.

asds// Näinhän se on.:)

Eilen tunnilla olin, mentiin puomeja ja pientä ristikkoa, Pipalla menin. Ihan kiva tunti oli, mitä nyt vauhtia oli taas vähän..;D

Päivämäärä:   16.4.09 08:37:54

Hirvee yskä mulla, enkä saa huomenna liikassa osallistua kuntopiiriin 8D Ei kyllä haittaakkaan, mutta sitten jos tästä vielä pahenee, niin ratsastus laantailta voi jäähä pois ;s Pitäs tästä jaksaa raahautua lähtemään kouluun pyörällä-.-" Tänää äikän koekkin ;<

♥52pv. leiriin♥

Päivämäärä:   16.4.09 14:37:46

Up, kuka on Pipa? Oon tyhmä :'D

Päivämäärä:   16.4.09 15:17:41

Pipa = Piipponen :D

Päivämäärä:   16.4.09 16:14:34

uppaan

Päivämäärä:   16.4.09 16:27:16

Oho oho tää oli ekalla sivulla:D

Karmeeta en pääse melkein kahteen viikkoon hevosia hoitamaan:/

Päivämäärä:   16.4.09 20:00:56

Uppailen^^

Päivämäärä:   16.4.09 20:09:33

Olinpa äsken tunnilla ;D Maastossa käytiin, Lajkalla menin, Vähä harmittaa kun en laukkailemaan päässy, Lajkalla on nii ihana laukata. Se on nii pieniki<3 :'D Joo leirii enää... vähä aikaa :'D Kasvot kuivaa. Ja kiviäki kiinnostaa. 8D Nojoo, nyt en vois sanoo ees up ku Lura upitti just ja tää oli ekalla sivulla, ehkä kolmantena :'D

Lähettäjä: --- 
Päivämäärä:   16.4.09 21:27:13

onko katin valkka koulu- vai estevalkka? vai onko mahdollista mennä kumpaan haluaa? :)

Päivämäärä:   17.4.09 20:45:52

Huomenna ratsastaa Areenalle♥ Tää yskä ja nuha on kyllä niin perseestä, kun olla ja voi. Sain muuten äikän kokeesta 8½ :'DD Luin jtn. 3x koealueen läpi^^ Leiriin 51pv.♥

Lähettäjä: Stippaduu 
Päivämäärä:   17.4.09 22:49:59

Tiedättekö ketkä tulee 9.leirille leiriavustajiks? =D Kevät on kyllä toisaalta ärsyttävää aikaa ratsia, kun lumet lentää alas katolta =))

Lähettäjä: moi 
Päivämäärä:   18.4.09 10:18:07

--- : Katilla on koulu-ja estevalmennuksia.Kannattaa Helin kanssa katsoa kumpaan menee tai meneekö molempiin.Heppa tilanteesta riippuen:)

Itse olen ollut molemmissa valkoissa:)

Päivämäärä:   18.4.09 15:54:06

Huijj, kohta kaverin hevonen pitäs lähtee sisälle ottaa ja hoitaa. Kaveri itte kuopiossa, ei pääse hoitaa ja soittaa suunnillee paniikissa et mee hakee hevonen sisälle joskus illalla. Onneks satuin olemaan kotona :)) Hepo varmaa jyrää mut

Päivämäärä:   18.4.09 19:34:29

Joo katin valkassa voi mennä esteitä tai koulua.

Ei oo vielä tiedossa varmasti 9. leirin avustajat, mutta Iida vissiin on silloin.

Njää, tiistaina vasta taas ratsastamaan..;)

Päivämäärä:   19.4.09 13:35:48

Ylös.

Päivämäärä:   19.4.09 18:57:58

Jep, tiistaina oltiin tunnilla, Vaavilla ja puomeja.. Oli ihan hauskaa, laukkaa oltais kyllä voitu mennä.. :(

Milli: Ei se sua jyrää, kilttihän se on (paitsi silloin kun se *vähän* riemastu meihin..)

Ja tiistaina tunnille.. (Toivoo Adea.. Toiv. ei mentäs maastoon..)

Päivämäärä:   20.4.09 15:35:28

Uppaan. Ite haluisin huomenna mennä jollain muulla kun Adellaaaa, liikaa on tullu mentyä sillä -.- Koulua voitas taas vääntää, ihan kunnolla jos kerrankin väännettäs.

Päivämäärä:   20.4.09 15:57:09

Huomenna taas tunnille. :) Sulaispa äkkiä kentältä kaikki lumet, niin pääsis hyppäämään esteitä. Kun siinä uudessa paikassa, mihin vaihdoin, ei ainakaan vielä maneesia ole, tosi hyvä kenttä kylläkin. Hassua kun Kimmon tallilla hypättiin sillon enemmän kun mentiin koulua, kun siellä vielä oli tunteja, mut nyt en ole hypännyt pitkään aikaan, hirvee hinku hyppäämään. Mutta jospa kohta pääsis. :D Kaikki täällä laskee päiviä leiriin, itellä taitaa olla vielä 90 päivää. :D

Päivämäärä:   20.4.09 19:21:16

Heh, huomenna tunnille.. (Ade<3) Mulla leiriin 70 päivää..

Päivämäärä:   20.4.09 19:29:06

Yylös.. Huomenna ratsastamaan..^^)

Päivämäärä:   21.4.09 16:14:20

Ylös!:)

Päivämäärä:   21.4.09 16:34:32

Leiriin only 47 day♥♥♥ Torstaina Areenalle ratsii :)) Sitten lauantaina myöss ;P

Päivämäärä:   21.4.09 20:03:01

Upp.. Tunnilla olin, maastoiltiin, Totolla menin. Ihan kiva oli vaihteeks maastoon mennä. :)

Päivämäärä:   22.4.09 07:28:43

Plääh tylsää. Mä täällä aamulla puol kasilta tuun jo :'DDD Huomenna ratsastamaan. Mä oon tylsistyä kuoliaaks, näin yöllä jtn. Harry Potter unta, tosin mä ite oli itteni (tosin olin noita 8DD) jaja kaikkee outoo x) Joo - mulla hienot unet.

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.