Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Lehtolan tila vol. 27

Lähettäjä: Noora 
Päivämäärä:   15.2.09 10:18:02

Tessa ja Stella, kertokaahan itsestänne enemmän, kun olette tulossa 9. leirille :)

Kuinka korkea Manta on ja kuinka vanhoja Manta ja Benny ovat?

Re: Lehtolan tila vol. 27

Lähettäjä: Kiira 
Päivämäärä:   15.2.09 11:52:05

Noora// Manta on n 140cm, kummatkin n. 10 vuotiaita.. :D

Uppii!! Olin perjantaina Maukolassa, kun Illi kävi siellä ratsimassa..

Päivämäärä:   15.2.09 14:51:02

Jaup!

Päivämäärä:   16.2.09 15:46:23

Ja up taas! Huomenna tunnille!

Lähettäjä: Tapas 
Päivämäärä:   17.2.09 18:24:29

Mitä muuta pitäis kertoo? : DD
No.. Ollaan ratsastettu viis vuotta, ja käydään Peikkometsässä ratsastamassa, eli asutaan Kuopiossa, jne.. =))

Lähettäjä: Lura 
Päivämäärä:   17.2.09 20:17:39

vanha: http://forum.hevostalli.net/read.php?f=10&i=856624&t=856624

LähettäjäMilli 
Päivämäärä:   18.2.09 09:44:41

Äsh, heti kun mä oon vähänkään pois nii tapahtuu kaikkee ;DD Nojoka tapauksessa, mä olin Sveitsissä tossa viis päivää iskän siskon perheen luona ... Ois siel kyl voinu pitenpäänki olla... Huomenna ratsastaa, ehkä ;D

Päivämäärä:   18.2.09 16:06:59

Voi kun meillä oli tänään hieno transupäivä..;D Hienoja tapauksia löytyi. ^^

Eilen joo olin ratsastelemassa, Katan kanssa taas kahestaan, nyt itsenäistä ratsastusta. Totolla menin pitkästä aikaa, lopussa hyvin jo peräänannossa meni pieniä pätkiä. Niin, oltiin samalla sen päivän ainoat ratsastajat.
Kiira olisit mennyt Varjokuvalla jos olisit tullut..:)

Lähettäjä: kassu 
Päivämäärä:   18.2.09 17:59:10

Uppia

En keksi mitää kirjotettaavaa:D

Päivämäärä:   19.2.09 14:55:29

Ylös..^^

LähettäjäMilli 
Päivämäärä:   19.2.09 15:36:33

nää tipahtelee,,, Up<3

Lähettäjä: Henni 
Päivämäärä:   19.2.09 21:21:19

Ylös päin!

LähettäjäMilli 
Päivämäärä:   20.2.09 14:27:20

Up <^>

Päivämäärä:   20.2.09 14:49:51

Lura: Iiik, Varjokuva.. Heli oli soittanu äitille, et tunteja ei pidetä, kun pakkanen nousee... :[ Ei sit pääse ollenkaan ratsii tällä viikolla.. :[[

MIllä muuten (jos muistat) Illi ja Jose ois menny..?

LähettäjäMilli 
Päivämäärä:   20.2.09 15:55:26

Mää olin eilen ratsastamassa, Mantalla menin :') Tosi herkkä verrattuna Lajkaan ja Adeen mitä mä aina "motkin ja lyön" (no en kirjaimellisesti)...

Päivämäärä:   20.2.09 22:14:24

Kiira// Vissiin Ade ja Lajka olis ollu.:)

Ää jännittää huomisen kisat..;D

LähettäjäMilli 
Päivämäärä:   21.2.09 10:09:08

Lura// Mitkä kisat tänään on?

Nyt menee vähä ohviks, mut onko sulla Lura kuvaa Pösöstä sinä "transupäivänä"?

Lähettäjä: Rita. 
Päivämäärä:   21.2.09 11:16:12

Moi!
Tänään on seura estekisat Rautalammin ratsastuskeskuksella klo. 15.00 alkaen.

http://itr.kotisivukone.com/7 <-- ITR Iron Team Riders sivuilta näkyy lähtölistat yms. Jos joku on kiinnostunut. Itse olen menossa katsomaan kisoja :)

Moikka!

Päivämäärä:   21.2.09 11:57:11

Milli// Joo, Ritahan se sen nyt sanoi, ITR:n seuraestekisat Keskuksella. Ja ei oo mulla Pösöstä kuvaa...;D

LähettäjäMilli 
Päivämäärä:   21.2.09 18:25:09

Lura// No voi kökkö 8( Kaikki sano et pöski oli ollu nii hienon näkönen et se ois kannattanu nähä..

Päivämäärä:   21.2.09 19:20:52

Milli//No, kyllä sä sen päivän vielä varmaan tuut näkemään kun se laittaa uuestaan hameen päälle...;D

Lähettäjä: Henni 
Päivämäärä:   22.2.09 10:55:43

Lähettäjä: Milja 
Päivämäärä:   22.2.09 11:34:23

Stella ja Tessa minkä tasosia ootte? Jaa öö, ettekö tuukki 6 leirille? :D

Päivämäärä:   22.2.09 11:36:22

Menettekin 9 leirille...

Päivämäärä:   22.2.09 15:37:51

uppiaaaaa..

Päivämäärä:   22.2.09 17:01:23

Yylös...^^

Päivämäärä:   22.2.09 18:29:18

ylös päin..

Oli ihanaa käydä torstaina ratsastamassa, mentiin kaverin kanssa maastoon ratsastamaan, ihan vaan käyntilenkki tehtiin. Ja hevosilla ei ollu mihinkään kiire, ihme kyllä:)

Päivämäärä:   22.2.09 21:06:51

Milja// No, en osaa sanoo, minkä tasosia ollaan.. Käydään aikuistentunneilla x ))

LähettäjäMilli 
Päivämäärä:   23.2.09 13:55:28

Up, meen torstaina ratsastaa. ..

Päivämäärä:   23.2.09 18:58:05

Heippa.
Milli kuka sinä olet? En vieläkää tiedä :( Olen miettinyt mutta ei tule mieleen!

Päivämäärä:   23.2.09 19:37:43

Rita.:Kuulostaako Milla tutulta..? Oli silloin siellä päivä tallilla, kun te olitte teijan kanssa apulaisia..

Huomenna tunti! :D

Päivämäärä:   23.2.09 20:47:35

Uppaus...^^

LähettäjäMilli 
Päivämäärä:   24.2.09 13:30:51

Nojoo, Kiira tuossa kerkesikin jo kertomaan ;D Nojoo, mut jos helpottaa nii vanhemmat on Uuki (Jyrki) ja Silja 8))

Päivämäärä:   24.2.09 20:45:08

Ylös.. Espellä tänään menin, väistöjä, ja lopuksi laukkaa. Laukatkin nousi hyvin, kiva tunti oli ja poni meni hyvin.:)

Päivämäärä:   25.2.09 08:50:12

Eilen olin tunnilla, Totolla. Oli ihana poni! Mentiin väistöjä.. Harmi, kun ei kerettu laukkaamaan, kun eräät tuntilaiset tuli myöhässä..

Lähettäjä: Milli 
Päivämäärä:   25.2.09 12:13:03

Up, huomenna ratsastamaan jos ehdin tässä parannella... kuumeessa oon, nii et saattaa kyl jäähä väliin tälläkertaa.

Päivämäärä:   25.2.09 16:02:30

up..^^

Päivämäärä:   25.2.09 18:16:46

uppaus.

Huomenna ratsastaan<333
Muttamutta onko teijän mielestä oikein, että eräiden hevosten omistaja käy ratsastamassa muualla ja issikkavaelluksilla, muttei omilla hevosillaan?
Kyseisten hevosten liikuttaminen on siis "tallityttöjen" varassa. Ja tytöt eivät kerkeä ratsastaa monella hevosella kuin kerran tai kaksi viikossa. Vaikka hevoset tarvihtis lisää liikuntaa, ei niiden omistaja evää liikauta. Oikeinko?

Päivämäärä:   25.2.09 19:33:10

Milli: No nyt minä tiedän :D Milloin käyt tunneilla? :D Mites koulussa on mennyt? :)

Päivämäärä:   26.2.09 08:21:36

Rita.:Mulla on tunti normisti torstain 17-18, tänää ei oo kun oon kipeenä, enkä välttämättä mene ens viikollakaa kun on loma.
Koulussa menee iha hyvi, Pekka hilseilee nii pljo et puolella meidä koulust on hilseallergia nykyää.

Päivämäärä:   26.2.09 14:17:03

ylöspäin.

atk:n tunnilla olen, tylsää. Tehään jotain historian esitelmää:/

Päivämäärä:   26.2.09 15:02:44

Ylös ylös.. Nyt jotain juttua tänne..:)

Päivämäärä:   26.2.09 17:39:10

Hoidaksä Lura jotakuta? (en puhu ihmisistä xD)

Päivämäärä:   26.2.09 20:35:51

Ainiin, ihan mielenkiinnosta haluisin kysyä että ootteko suorittanu mitään hoito-tai ratsastusmerkkejä?
Itse olen suorittanut hoito 1, ja meijän talilla ei saa hoitaa ennen kuin sen on suorittanut. t.Tessa

Päivämäärä:   27.2.09 10:34:55

Milli// Juu mä hoidan Puksaa.:)

Tapas// no mulla ainakin on perushoito merkki, hoito I ja hoito II.

Päivämäärä:   27.2.09 11:39:19

Tapas//Mulla on perushoito, keväällä varmaa yritän ratsastuksen perusmerkkiä ja hoito I

Päivämäärä:   27.2.09 12:48:42

Niin joo on mulla ratsastusmerkkejäkin, perusmerkki ja c-merkki :D

Päivämäärä:   28.2.09 12:19:25

En oo muita suorittanu kun perushoitomerkin Lehtolassa kun ei tässä lähipaikkakunnilla järjestetä merkkisuorituksia.

Päivämäärä:   28.2.09 17:40:55

upppp. Mulla on perushoito ja hoito1 merkit, ja keväällä suoritan sen perusmerkin.. :D Keskiviikkona tallille!! :DDD

Päivämäärä:   1.3.09 08:49:43

Mä en tiiä meenkö ratsastaan torstaina, onkohan näin hiihtolomaviikolla vakiotunteja?

Lähettäjä: Neea 
Päivämäärä:   1.3.09 10:32:33

Ketkä ovat leireillä leiriavustajina?

Päivämäärä:   1.3.09 14:57:12

En tiiä avustajista, kai ne on ne melkeen samat vanhat, Laura, Rita (?), Kata, Alli ja nää...

Up

Päivämäärä:   1.3.09 14:58:12

yylös..^^ hiihtämästä tulin..

Päivämäärä:   1.3.09 17:02:45

Ub!

Lura, HIIHTÄMÄSTÄ?! Kuka HIIHTÄÄ vapaaehtosesti? Voiettä, nyt on Luralla aivoissa vikaa (ihan niinkun ei ois ennenki ollu...8D)

Päivämäärä:   1.3.09 18:15:16

Milli// Juuri näin!

Lähettäjä: Fanny 
Päivämäärä:   1.3.09 18:29:04

lauantaina olin lehtolassa ratsastamassa, mantalla menin. :D oli koulutunti, mentiin voltteja ja siirtymisiä. kivaa oli. :)

Päivämäärä:   2.3.09 09:43:06

Mitä kaikkee hoitajan pitää osata ja mitä tehtävii hoitajalle kuuluu?

Ub

Päivämäärä:   2.3.09 16:24:07

Mitäh, oonks mä vähän niinku hullu vai? Ku eikös hiihtolomalla pitäs hiihtää? 8D Mutta joo, tänään en vielä oo hiihtämässä ollu, illemmalla kai menen jos menen.. =)
Joo leiriapulaisina minä, Kata, Alli, Henni ja Iida.
Ja hoitajan hommiin kuuluu siis varusteiden putsaus noin kuukauden välein, tunneille hoitaminen sillo kun tallilla sattuu olemaan yms.:) Hoitajan pitää siis osata toimia välillä yksinkin tallissa niin, ettei kukaan ole aina välttämättä "kattomassa sun perään", tai niin ainakin itse asian käsitän.(?) Ja tottakai sun pitää osata hoitaa sitä hevosta, harjata, putsata kaviot ja varustaa hevonen. Ja mutta onhan melkein aina sitten meitä isompia opastamassa tallissa...=)

Mutta Yyylös...^^

LähettäjäMilli 
Päivämäärä:   2.3.09 17:07:34

Nimen omaan lura, hiihtolomalla PITÄIS hiihtää, mutta en mä ainakaa hiihä. Paitsi huomenna kun mummo pakottaa 8D
No noi luran sanomat jutut multa kyllä onnistuis hoitajana, et jos ei tosiaan tartte ihan aina joka viikko tallilla olla.. 8) KUn joskus voi olla viikkoja et mä en yksinkertasesti pääse. Voiks hoitoheppaa ottaa ns. "kesken vuotta"? Niinkun osaks vuotta, vois testata että onnistuuko multa..Kun en oo varma 8) Tai omasta mielestäni voisin prjätä, heli voi olla asiasta vähän eri mieltä 8'DD

kassu//Onks sulla oma hevonen lehtolassa vai kui sä tääl topicis ain kerrot kun sä oot käyny ratsastamassa?

Päivämäärä:   2.3.09 17:34:03

Milli// Joo voit ottaa kesken vuoden, kysyt vain Heliltä että voitko saada hoitohevosen.:) Ja ei oo mikään pakko olla joka viikko tallilla, kun ei oo mitenkää erityisessä asemassa nää hoitajat täällä..:)

Päivämäärä:   3.3.09 10:43:01

Yylös... Taas tulin hiihtämästä..^^

LähettäjäMilli 
Päivämäärä:   3.3.09 10:55:49

Mäkin tulin hiihtämästä justiisa, mummo pakotti hiihtämää ;DD Mulla on kiltti mummo. Ja sit mulla on sikamainen nälkä mutta en jaksa syyä 8)) Ja mummo vaa lueskelee jotai kirjaa alakerrassa ja mä istun tietokoneella :D

Mulla on torstaina tunti, poikkeuksellisesti klo 18. Huomenna kuopioo, en vaa tiiä mitä pitäis ostaa ;D
Liittyypä paljon hevosii nää mun keskustelut :)

//Hilkutti ku äsken pialta lähti joku mopo tai joku, nii luulin et se ääni tulee mun mahasta ja olin sillee et oonko mä joku avaruusolio 8'DD Kiviäki kiinnostaa.

Päivämäärä:   3.3.09 15:45:28

Milli// Kyllä se siitä, nälkä ja kaikki muukin.:D

LähettäjäMilli 
Päivämäärä:   3.3.09 16:58:18

8))

Viimeset seittemän viestiä on vaa mun ja luran kirjotuksia, onko kaikki jossai kanarialla?(piilo Up) :D

Päivämäärä:   3.3.09 17:20:12

ei olla kanarialla.. :D Huomenna tallille, kaveri tulee myös! :D:D

LähettäjäMilli 
Päivämäärä:   3.3.09 17:49:03

Kiira//Kuka kaveri? 8D Oon kiinnostunu, vaikka en nyt vesantolaisii tunnekkaa, onko Nea? Tai sit se ihme ässällä alkava, salli...sanni... joku tollane =?

Lähettäjä: öö no joo 
Päivämäärä:   3.3.09 21:08:07

on vähän omituinen tapa, että leiriavustajat ovat alaikäisiä, ja vielä nuorempia kuin osa leiriläisistä.

Lähettäjä: sss.. 
Päivämäärä:   3.3.09 21:34:54

öö no joo: Jos avustajat osaavat hommansa hoitaa ei iällä ole mitään väliä. Tuskinpa aivan uusavuttomia kakaroita avustajiksi otettaisikaan.

Päivämäärä:   4.3.09 11:26:51

juu heli miettii tarkaan keitä avustajiksi ottaa.:)

Lähettäjä: kiira 
Päivämäärä:   4.3.09 13:45:29

Arsyttää, kun peruuntui se päivä tallilla... -.- Mut päästii silti ratsastaa, Kytölään.. :D <3

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   4.3.09 15:31:08

Eikös leiriavustajien tai ainkin sen joka nukkuu siellä leiritalossa pitäisi olla täysi-ikäinen ja kun käsittääkseni olemme hänen vastuullaan öisin ja mielestäni ala ikäinen ei voi ottaa vastuuta isosta porukasta....

Lähettäjä: Sirri 
Päivämäärä:   4.3.09 16:14:04

Lähettäjä: ?
Päivämäärä: 4.3.09 15:31:08

Eikös leiriavustajien tai ainkin sen joka nukkuu siellä leiritalossa pitäisi olla täysi-ikäinen ja kun käsittääkseni olemme hänen vastuullaan öisin ja mielestäni ala ikäinen ei voi ottaa vastuuta isosta porukasta....

En tiedä mitenkä tuo tyäsi-ikäisyys kysymys menee, eli tarvitseeko virallisesti samassa talossa nukkuvan leiriavustajan olla 18vuotta, sitäkään en tiedä tarvitsisiko virallisesti nukkua kenenkään samassa rakennuksessa. Vastuu on kuitenkin tilan pitäjillä, ei leiriavustajilla. Leiriavustajat ovat leirillä pitämässä hevosista huolta: ruokkimassa, hakemassa sisään ja ulos vaikka hevosistakin vastuu on omistajilla sekä leiriläisten apuna ja "viihdyttäjänä".

Lähettäjä: öö no joo
Päivämäärä: 3.3.09 21:08:07

on vähän omituinen tapa, että leiriavustajat ovat alaikäisiä, ja vielä nuorempia kuin osa leiriläisistä.

Leiriavustajat ovat siellä apuna ja hevosia varten eli katsomassa päältä päin että hommat hoituu. Koska vastuu kysymystä ei ole, ei avustajan tarvitse olla täysi-ikäinen käsittääkseni. leiriavustajat ovat vanhempia kuin nuorimmat leiriläiset, ne jotka apua todella kaipaavat. Jotkut leiriläiset ovat toki vanhempia ja osa koeneempiakin kuin avustajat, mutta se ei haittaa koska leiriavustajat ovat heille vain sitä varten että katsovat että hommat sujuu, on joku joka huoltaa hevoset ja tietää tallin tavat eikä leiriavustajien tarvitse olla isompia paapomassa

Jep, mutta toivottavasti saitte vastauksen siihen mitä ihmettelitte. Pahoittelen, minulla aina ollut vähän ongelmana tämä selvästi kirjoitus :)

Päivämäärä:   4.3.09 17:32:32

Joo siis ei leiriavustaja vastaa niistä leiriläisistä, ne on lähinnä auttamassa tallitöissä, alkeisleirillä taluttamassa tarvittaessa, laittamassa hevosia valmiiksi ja tällee ;D Niillä ei tavallaan oo siis vastuuta vaan velvollisuuksia.

Mä olin äskettäin noin kuopiossa, äiti oli nyt nii onnellisella päällä että sattu ostamaa mulle ratsastustakin, hinta vaivaiset 70€ 8D Harmi ku ei oo humenna ratsastust, mahatauti jullää Lehtolassa päin -.- Noo ens viikolla sit.

Päivämäärä:   5.3.09 09:24:51

Ubb

Lähettäjä: kiira 
Päivämäärä:   5.3.09 11:10:55

Niin juuri.. Ei nyt enää niin paljon harmita, kun päästiin kytölään, ja luultavasti sunnuntaina vielä uudestaaan.. Tuntuu, että siellä saa tehdä paljon enemmän, esim. vielä hepat laitsalle tunnin jälkeen. Muutenkin hepat + omistaja niin kivoja.. <3

Päivämäärä:   5.3.09 11:26:08

Etkö Kiira enää käy Lehtolassa? :'(

Päivämäärä:   5.3.09 17:06:41

Heeei! Eikös Kata oo se jolla on Lehtolassa oma heppa?
Ja täysi-ikäinen kata on. Arossa samalla kursseilla ollu pari kertaa. Viimeks maanantaista-keskiviikkon tällä viikolla, estekurssilla. =D

Päivämäärä:   5.3.09 17:29:13

Milja// Puhutaankohan me nyt ihan samasta Katasta? Katalla ei oo hevosta lehtolassa, vaan Allilla ja Hennillä, ja sit Kata on 13v ;D

Päivämäärä:   5.3.09 19:18:38

Joo Lehtolassa on kaks Kataa: ns. Iso-Kata, täysikänen ja sillä on kotonaan oma talli ja oma hevonen, ja sitten tämä ns. pikku-Kata, joka Lehtolan tuntiratsastaja ja talli-tyyppi. ;) Pikku-Kata siis leiriavustajana, Iso-Kata ei enää.

Ja Milli// Lilyhän siis ei Hennin ja Allin ihan oma ole; ylläpito-polle.. :)

Jee, Sirrikin eksyit tänne. :DD

Lähettäjä: !!!!!!!!!!!!!!!!!! 
Päivämäärä:   5.3.09 19:21:58

hah,ei MISSÄÄN tallilla ole leiriavustajat täysi-ikäisiä ainakaan kaikki!!! eikä niiden tarvii ollakkaan.
koska leiriläiset eivät ole niiden vastuulla,he vain nimensä mukaisesti AVUSTAVAT.

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   5.3.09 19:26:09

missä on kytölä?

Päivämäärä:   5.3.09 20:22:56

ylös..^^

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   5.3.09 20:50:11

"ainkin sen joka nukkuu siellä leiritalossa pitäisi olla täysi-ikäinen ja kun käsittääkseni olemme hänen vastuullaan öisin"

Mistähän tuollaisen ihme "säännön" olet keksinyt,omasta päästäsi? Missään ei sanota että leiriläisten kanssa pitäisi edes nukkua ketään!
Monessa paikassa leiriläiset nukkuvat ihan keskenään,talonväki on omissa tiloissaan.

Lähettäjä: Å 
Päivämäärä:   5.3.09 21:34:54

Tavallaan leiriavustaja on vastuussa sekä hevosista, mutta varsinkin leiriläisistä. Sillä hän on se tallin palkkaama työntekijä, joka huolehtii, että hevosia hoidettaessa kaikki sujuu oikein ja turvallisesti. Jos tallissa sattuu jotain kun opettaja/tallinomistaja on muualla on silloin tallintyöntekijä eli leiriavustaja vastuussa. Leiriavustaja on myös vastuussa hevosten hyvinvoinnista, koska hoitaa niitä. Avustajan pitää myös pystyä valvomaan,että elämä leiritalolla on turvallista ja ettei siellä satu mitään onnettomuuksia tai esimerkiksi kiusaamista ja syrjimistä. Joten vastuuta leiriavustajilla on ja on erikoista, että alaikäiset, todella nuoretkin sellaiset (yläkouluikäiset,) ovat avustajina. Varsinkin, kun työajat eivät ole lakien mukaiset..eikä luultavasti myöskään palkkaus..

Päivämäärä:   6.3.09 09:37:27

Lura// Noniin, ylläpidossahan se on 8))

Å// Leiriavustaja ei ole oikeastaan vastuussa mistään, se vaan auttaa. Todella harvoin leirllä Heli ei itse ole paikalla. Leiriavustajat on luotettavia lehtolan ratsastajia, mutta eivät he silti ole hevosista vastuussa, koska heli on kuitenkin paikalla. Ja työaikoihin ja palkkoihin tuskin meidän tarvitsee puuttua, nimittäin jos joku ei siedä olla tallilla annettuja päiviä vain sen takia että ne ei ole lakien mukaiset, niin silloin ei tarvitse avustajaksi tulla; samoin kun jos palkka ei kelpaa, niin silloin voi jättäytyä pois koko virasta.

Voi kauhistus, mä kirjotan kirjakieltä aina kun mulla on jotain "tärkeetä" asiaa 8) Pitäs päästä siitäkin tavasta eroon

Päivämäärä:   6.3.09 12:22:34

Joo no eiköhän toi asia ole nyt käsitelty... Ja Milli, sori vaan kaikki mitä sanoit ei oo ihan täsmälleen noin.:) Mutta joo. Ihmiset, jättäkääpäs tämä asia rauhaan, koska ei ole teidän asianne, Heli ja Olli ne asiat päättää.

Kuinka moni teistä on menossa muuallekkin leirille kuin vain Lehtolaan? Minä..:)

Lähettäjä: --- 
Päivämäärä:   6.3.09 13:02:36

joo ja tosiaan joka paikassa leiriavustajat ovat yleensä alaikäisiä APULAISIA,eivät vastuullisia työntekijöitä.
Sanokaa yksikin paikka missä leiriavustajat ovat aikuisia..LOL..

Päivämäärä:   6.3.09 19:26:21

ylös..^^ eikö muut mee muualle ku lehtolaan?

Lähettäjä: vielä :) 
Päivämäärä:   6.3.09 20:53:55

niin no sen voin vielä tähän laittaa, että joissain pakoissa yövahdit ovat täysi-ikäisiä, mutta ei tietenkään välttämättä ne jotka auttaa hevosten kanssa, eikä tarvitsekaan, kun ei sillä iällä välttämättä ole väliä. mutta se yövalvoja ois tietysti ihan hyvä olla täysi-ikäinen, mutta joka tallilla on omat tavat niin miäs siinä. mutta kun yövalvoja on uskottavampi, jos on ihan aikuinen ja vanhempi kuin leiriläiset ellei ole joku sennuleiri. hankala on otta mitään käskyjä, että olkaa hiljaa itseään tyyliin pari vuotta nuoremmilta.

Päivämäärä:   6.3.09 20:56:59

mikä sen Lily hevosen oikea nimi on? löytyykö sukupostista?

Lähettäjä: .---------------- 
Päivämäärä:   6.3.09 21:23:35

monessakaan paikassa ei oo mitn yövahteja,ihan talonväki riittää..sentään mitään vartijoita tarvii leiriläiset

Lähettäjä: .---------------- 
Päivämäärä:   6.3.09 21:24:21

niin sanoppas missä on ne paikat joissa on aikuiset "yövahdit"?

Päivämäärä:   7.3.09 08:48:54

Noora// Lilyn oikea nimi on Lirona.

Päivämäärä:   7.3.09 17:19:07

Mä nukun tääl, millonhan meen ratsastaa? Noo sitä te tuskin tiiätte :D (piiloUp)

Päivämäärä:   7.3.09 20:40:13

Ylös.. Eikö muita menossa muualle?

Lähettäjä: Kata. 
Päivämäärä:   7.3.09 20:55:53

Minäkin tänne eksyin taas (:. Joo, jätetään nyt toi leiriapulaisasia historiaan ja puhutaan jostain muusta, tehkäää vaikka oma topa jos haluatte leiriavustajien täysi-ikäisyydestä puhua. :D Tuntuu hassulta lukea näitä juttuja, kun itse tulossa avustajaksi ja varmaan on minuakin vanhempia leiriläisiä tulossa niille leireille jossa olen :D Varmastihan jotkut käskyt on outo kuulla itseään nuoremmalta, mutta itse ainakin tajuan sen, että käskyt ovat käskyjä, antaa ne kuka vaan. Tosin, itse en kyllä uskois jos joku alkeisratsastaja tulis sanoo et nyt nukkuu xD. Mutta leiriavustajat on Helin tuntemia ratsastajia, jotka on kaikki käyneet Lehtolassa monta vuotta. Helin on voitava luottaa leiriapulaisiin ja kaikkea kivaa, en jaksa enää selittää :D:D

joono, ehkää mä oon vaan vähän väsyny.. :D

Päivämäärä:   7.3.09 21:32:42

voi kata kata, ite neuvot asian jättämään ja silti asiasta itsekin höpiset.;D

huomenna ratsastamaan pitkästä aikaa puksalla...<3

Päivämäärä:   8.3.09 14:20:30

.----------------
---> KOSKA KYSYIT niin vastaan, muuten ihan sama mulle eli aikuiset YÖVAHDIT, ei avustajat on ainakin
Varkauden Ratsastuskeskuksella
Mäenpään Kartanon Ratsastuskoululla
ja varmaan muuallakin mutta antaa jo olla :)

Päivämäärä:   8.3.09 15:10:38

Ylös.. Ratsastamassa olin.. Onneks ei tullu vielä lumia katolta.

Lähettäjä: .,. 
Päivämäärä:   8.3.09 15:12:07

.

Päivämäärä:   8.3.09 15:14:00

uusi: http://forum.hevostalli.net/read.php?f=10&i=876112&t=876112

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.