Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Sappeen ratsutila

Lähettäjä: Kyselijä 
Päivämäärä:   9.1.22 00:44:28

Kiinnostelis kovasti lähteä tuonne leirille. Haluaisin kuitenkin kuulla kokemuksia. Kertokaa ihmeessä. Ei väliä millä leirillä olet ollut. Itse siis olisin menossa aikuisten leirille.

  Re: Sappeen ratsutila

Lähettäjä: täti 
Päivämäärä:   13.1.22 15:41:30

Oman porukan viikonloppuleireillä on tullut käytyä. Erittäin hyvä opetus ja kivat, luotettavat hevoset. Majoitustilat uudehkossa talossa tallin lähellä, ei luksus mutta perussiisti. Ruuat tavallista kotiruokaa, voi myös ottaa omilla ruuilla. Kiva lisä jacuzzi saunan yhteydessä ja spessuna ratsastussimulaattori.
Suosittelen!

  Re: Sappeen ratsutila

Lähettäjä: Doris 
Päivämäärä:   18.12.22 12:27:23

Voin suositella!

  Re: Sappeen ratsutila

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   20.12.22 20:05:55

Tänne myös minulta suositus. Nimenomaan jos hakee leiriltä huipputason positiivista opetusta ja ilmapiiriä, laadukkaita hevosia ja asiallisia, toimivia majoitustiloja ja muita puitteita. Ratsastussimulattori Sappeella myös mielenkiintoinen ja opettavainen lisä. Poreallas myös mukava. Erityisiä "elämyksiä", esim. uittamista, yömaastoa tms ei ole mutta itse näin sennuna en enää sellaisia kaipaakaan.

  Re: Sappeen ratsutila

Lähettäjä: Dee 
Päivämäärä:   11.2.23 14:20:57

Asiallinen ja siisti paikka. Sopii etenkin aroille ja tätiratsastajille, meno on vähän hissuttelua. Hyvä, istuntapainotteinen opetus ja itse tykkään siitä opetustyylistä. Hevoset tosi varmoja ja mukavia. Ihmiset myös tosi mukavia.

  Re: Sappeen ratsutila

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   5.12.23 07:42:37

Ihan super! Parhaat ruuat, siistit huoneet, asiallinen ja istuntapainoitteinen opetus <3

  Re: Sappeen ratsutila

Lähettäjä: Hansu 
Päivämäärä:   17.12.23 10:52:57

Pelkkää hyvää sanottavaa neljän (oman porukan) leirin perusteella.
Turvallisia ja kilttejä hevosia, täyspäinen mukava opettaja jolta saa todella hyviä istuntavinkkejä. Majoitus siisti ja hyvää perus kotiruokaa on riittävästi.
Lämmin suositus siis täältäkin!

  Re: Sappeen ratsutila

Lähettäjä: Ilo 
Päivämäärä:   1.1.24 19:09:35

Itse kävin muutama vuosi takaperin täällä sennuleirillä.
Opetus oli hyvää, ruuat maistuvii, siistit tilat jne. Ehkä ainut miinus multa tulee, ettei saanut vaikuttaa paljon heppavalintoihin millä haluaa ratsastaa.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.