Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Sammin Ratsutila, leirimuistoja alk v1979

Lähettäjä: Nn 
Päivämäärä:   30.8.20 22:43:16

Kävin pienenä Sammissa leireillä. Ekaa kertaa v79 jolloin hevosia ja poneja oli kuusi, Denver, Huvi-Poika, Sopu, Jelat, Monday ja Avitus. Jossain kohtaa tuli mukaan mustankirjava shettis Sintra.

Denver oli kiltti ja reipas,Huvi äkäinen ja tosi reipas, Sopu nuori ja kiltti ja sen alahuuli roikkui, Jelat vähän laiska ja Avituksella oli keinutuolilaukka.

Ratsastusta oli puoli tuntia aamu- ja toinen iltapäivällä. Ratsastuksenopettajan nimi oli Päivi. Myöhemmin ratsastusta oli tunti päivässä.

Itse tykkäsin sen verran paikasta että vanhemmat vei mua sinne uudestaan vuosien varrella, hevosia tuli lisää, ekojen joukossa Sintran lisäksi russi Julia joka oli .. No russi.

Aamu- ja iltapalalla oli aina kaakaota ja leipää lisukkeiden kera ja Pirjon kotiruoka oli törkeän hyvää.... Iltaisin pelattiin korttia ja käytiin välillä joella uimassa, ja vietettiin aikaa tilan eläinten kanssa. Paitsi hanhien kun ne oli niin kiukkuisia...

Kävitkö itse ja millaisia muistoja..?? Itselläni hyviä ja lämpimiä...

  Re: Sammin Ratsutila, leirimuistoja alk v1979

Lähettäjä: Kävin 
Päivämäärä:   9.8.21 14:04:24

20 vuotta, noin vuodesta 85 alkaen sekä tunneilla että leireillä. Monday oli vuosia suosikkini. Juliaa vähän jännitin, koska hän tosiaan oli ponimainen sekä ratsastaessa että hoidettaessa. Ja omat lapset aloittivat ratsastuksen samalla tallilla.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.