Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Huittisten ratsastuskeskus

Lähettäjä: Satu 
Päivämäärä:   14.7.19 12:11:20

Tästä paikasta puhuttiin vielä 10 vuotta sitten tosi paljon, mutta nyt ei näy enää mainittavan noissa leirikeskusteluissa. Vieläkö siellä käy ihmisiä leireillä? Näkyy olevan vaan kaksi sennuleiriä tänä kesänä, joskus oli ainakin neljä ja kaikko täynnä jo vuotta ennen. Muistelen että oli tosi kiva paikka, majoitus ja ruuat etenkin parasta mitä missään muualla oon saanut.

  Re: Huittisten ratsastuskeskus

Lähettäjä: eve 
Päivämäärä:   25.7.19 13:54:46

Mitäs sulle kuuluu Hevoset ja ponit ?
Voistkoa minulla hevostallikaverit ratsastustusopettajan minustaa :)

  Re: Huittisten ratsastuskeskus

Lähettäjä: Eve 
Päivämäärä:   25.4.20 18:25:05

ylös

  Re: Huittisten ratsastuskeskus

Lähettäjä: M 
Päivämäärä:   28.4.20 22:27:32

Kävin myös Pakarisen Annen aikana,oli tosi kiva paikka silloin:)

  Re: Huittisten ratsastuskeskus

Lähettäjä: Hiphei 
Päivämäärä:   11.5.20 09:06:18

Käy ihmisiä vielä ja kiva paikka. Itse ajattelin mennä kesällä tunneille jos vaan pääsee.

  Re: Huittisten ratsastuskeskus

Lähettäjä: AS 
Päivämäärä:   24.7.20 15:44:46

Onko sennuleirille kukaan menossa?

  Re: Huittisten ratsastuskeskus

Lähettäjä: --- 
Päivämäärä:   15.3.21 12:13:37

Itse en tykännyt kun kerran kävin.

- Koko ruokala tosi kolkko, ei ketään kertomassa ruuista, eikä mitään muutakaan tietoa. Ihan kuin koulun ruokala
- Majoitus oli ihan ok, mutta ei mitään tekemistä iltaisin. Telkkarista näkyi 2 kanavaa ja siinä se oli
- Ennen tuntia tallissa ei ollut ketään. Jostain löydettiin hevoslista ja hevoset nyt oli karsinoissa. Mutta kukaan ei kertonut missä varusteet on jne. Tunnille mennessä sain huudot, kun en ollut ratsulleni suojia laittanut. No mistä olisin voinut tietää? Kuulemma jossain siellä tallissa on lista, kelle tulee mitäkin. No eipä osunut silmiin ekakertalaisella.
- Piti olla pe-su leiri ja 5 tuntia ratsastusta. Leirille tulin juuri tuntien takia, koska sain maastoilla niin paljon kuin sielu sietää. Lauantai-iltana tulikin tieto, että ope menee kisoihin itse sunnuntaina ja mennään 2h maasto. Just joo.
- Yhdellä ratsullani hakkasi satula säkään ja siitä huomautettiin. Sain opelta vain mulkoilua ja "hyvin se istuu sille". Saman huomasi moni muu. Ja pyydettiin kyllä satulointiin apua, jos on siitä kiinni. No ei kuulemma ole.

Kivoja hevosia oli kyllä, mutta paikasta jäi yhdellä kokemuksella sellainen fiilis, etten toista kertaa lähde. Kyseessä oli sennuleiri ja osa leiriläisistä oli kyllä käynyt aiemminkin. Silti minusta aivan ala-arvoista toimintaa. Itse olen ollut töissä talleilla, missä leirejä on pidetty myös aikuisille ja siksi ehkä odotukseni olivat hyvin erilaisia.

  Re: Huittisten ratsastuskeskus

Lähettäjä: Aa 
Päivämäärä:   2.8.21 22:26:14

Muuten ihan viihdyttävä tarina viivaviivaviivalla mutta Hurkilla ei käydä maastossa ja suojat on jokaisen karsinan edessä, niitä ei voi olla huomaamatta ellei ole täysin sokea.

  Re: Huittisten ratsastuskeskus

Lähettäjä: Eve 
Päivämäärä:   30.11.21 06:29:48

Ylös

  Re: Huittisten ratsastuskeskus

Lähettäjä: Emt 
Päivämäärä:   15.6.22 13:31:38


En suosittele! Hevoset menee liian monta tuntia päivässä sekä monella ei ole massaa luuston ympärillä tai jos on ne ovat liian paksuja. Lisäksi opetus ei ole hintansa väärtti ja ihmisten annetaan ratsastaa hevoset miten päin vaan eli tarkotan että monet ratsastaa hevosen kuolaimen taakse ja opettaja sallii sen

  Re: Huittisten ratsastuskeskus

Lähettäjä: Julia 
Päivämäärä:   16.6.22 15:40:26

Emt jutuista kannata välittää, pistää saman viestin joka paikkaan..

  Re: Huittisten ratsastuskeskus

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   13.8.22 09:04:25

"mutta Hurkilla ei käydä maastossa"

Eikö ne hevoset pääse ikinä maastoon? :(

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.