Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Niinisalon leiri 2019, kukaan ilmoittautunut?

Lähettäjä: Tanja 
Päivämäärä:   12.1.19 16:31:38

Onko kukaan muu yrittänyt ilmoittautua ensi kevään/kesän kenttäleirille tmv muulle leirille Niinisaloon? Oletteko saaneet vastauksia? Olen lähettänyt kolme sähköposti-ilmoittautumista ja soittanut kolme kertaa, mutta spostiin ei vastata (laitoin kahteen eri sähköpostiin) ja puhelimessa sanotaan ettei juuri nyt saada yhteyttä. Mitä on meneillään, jäänkö vain odottamaan vastausta?

  Re: Niinisalon leiri 2019, kukaan ilmoittautunut?

Lähettäjä: Kirja 
Päivämäärä:   14.1.19 21:23:23

Onpa outoa, kyllä Hessu yleensä aina vastaa, jopa kesken tuntien... Mihin kellonaikoihin olet yrittänyt soittaa?

  Re: Niinisalon leiri 2019, kukaan ilmoittautunut?

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   4.6.19 14:36:15

Älkää missään nimessä menkö niinisaloon, säästätte rahanne. Niinisalo oli hyvä leiripaikka ~5 vuotta sitten, nykyään aivan eri paikka, eikä hyvällä tavalla.

T: paikallinen

  Re: Niinisalon leiri 2019, kukaan ilmoittautunut?

Lähettäjä: -- 
Päivämäärä:   15.6.19 17:52:50

Edellinen kommentoija; mistä moinen negatiivisuus? Kyllähän Suomi on vapaa maa ja mielipiteitä enemmän kuin ihmisiä, jokainen saa siis tehdä omat päätökset minne haluaa lähteä tässä tapauksessa leireilemään. Itse olen osallistunut omalla hevosella useammalle Niinisalon leirille tässä vuosien saatossa ja jäänyt hyvä mieli sekä itselle että hevoselle

  Re: Niinisalon leiri 2019, kukaan ilmoittautunut?

Lähettäjä: & 
Päivämäärä:   4.2.20 20:01:53

Omalla hevosella hyvä, mutta seuralla ei ole hevosia enää oikein tarjota kuin varahevosiksi. Esteitä on uusittu kyllä tasaiseen tahtiin ja uusia rataesteitäkin tulossa.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.