Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Palmun leirit

Lähettäjä: Sirpa 
Päivämäärä:   20.1.18 16:30:58

Kertokaas Palmun tallin leireistä? Täällä tuntuisi monet suosittelevan.

  Re: Palmun leirit

Lähettäjä: Jep 
Päivämäärä:   22.1.18 01:09:48

Nuoremmille leiriläisille suosittelen kyllä, isommat ei välttämättä viihdy. Koulutusleirillä ollut vähän vanhempaa porukkaa kai.

  Re: Palmun leirit

Lähettäjä: Sanna 
Päivämäärä:   29.1.18 15:03:04

Mikähän on "nuorempi"? Alle 10? Alle 12? Alle 15?

  Re: Palmun leirit

Lähettäjä: Jep 
Päivämäärä:   30.1.18 01:14:34

Perusleireillä ollut 10-14v, koulutusleireillä yli 12v->aikuisiakin ja esteleirillä 8-14v.

  Re: Palmun leirit

Lähettäjä: Sanna 
Päivämäärä:   3.2.18 18:04:19

Kiitos!

  Re: Palmun leirit

Lähettäjä: k 
Päivämäärä:   5.5.18 18:16:13

Ei kai tällä tallilla vieläkin järjestetä leirejä! :`(

  Re: Palmun leirit

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   17.5.18 16:14:26

Tilat aika sotkuiset. Hevoset ulkoilevat paljon ja opetus kohtalaista. Leiriläiset n. 10-13v. En kyllä itse menisi uudestaan, vähän kummallinen paikka omalaatuisine hevosineen.

  Re: Palmun leirit

Lähettäjä: T 
Päivämäärä:   10.6.18 00:37:23

Itte tykkään paljon, tänä vuonna 7 kertaa käyn. Leireillä joilla olen itse ollut leiriläiset vanhempia kuin mitä tässä on mainittu, nuorimmat taisi olla 11 vuotiaita, vanhimmat nelikymppisiä (suurin osa ollut yläastelaisia). Ei välttämättä sovi luksusta etsivälle mutta kotoisaa kaipaavalle just sopiva. Keskitytään perusjuttuihin mutta leiriläiset yleensä jaetaan tason mukaan ryhmiin niin pääsee myös esim. hyppäämään ihan hyvin. Leirikisoissa korkeuden saa itse itse päättää (jos siis estekisat, koulukisat vaan kerran valittu meillä, sai valita HeC tai KN Specialin)

  Re: Palmun leirit

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   24.2.19 22:53:02

Ei voi suositella. Epäasiallista hevosenpitoa.

  Re: Palmun leirit

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   27.2.19 10:05:52

Millätavoin epäasiallista hevosenpitoa? Hevoset saavat ulkoilla paljon pareittain/ isommissa laumoissa, niillä on kokoajan vettä tarjolla ja korsia lähes kokoajan pureskeltavana.
Hevoset ovat kaikki erilaisia, oikein toimivia ja kivoja. Eivät kuitenkaan ole "automaatteja", niinkuin osalla muista ratsastuskouluista hevoset ovat.

  Re: Palmun leirit

Lähettäjä: M 
Päivämäärä:   30.6.19 13:36:54

Ihan ok talli,voisi vaan olla vähän siistimmät tilat, opetus ihan ok, suurin osa hevosista on kivoja.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.